Die tas moet ruim genoeg zijn. Heb je al naar reviews gezocht? Deze gaan vaak gepaard met foto's met mogelijk camera-inhoud. Kijk bijvoorbeeld op cambags.com hier en hier. Ik had ook ooit de adventure 7 op mijn lijstje staan (en de 9, en nog wat anderen).Anoniem: 345893 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:05:
Ik heb een misschien wat opmerkelijke vraag. Ik ben op zoek naar een rugzak voor een nog aan te schaffen camera. Het is al wel bekend welke camera dit gaat worden: de Canon EOS 500D. Maar het probleem is dat nog niet bekend is welke lens of lenzen hierbij gekocht gaan worden.
Hiervoor hebben we 2 opties in gedachten:
1. Een combinatie: Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS + Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS
2. Een allrounder: Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS
Nu wil ik niet (iig niet op deze plek) jullie mening vragen over de te kiezen lens(combinatie). Het probleem is op het moment namelijk anders.
Mijn vriendin is volgende week jarig en voor onze toekomstige camera wil ik haar alvast een rugtas geven (is gewoon leuk en een beetje kostenspreiding). Het ziet er echter niet naar uit dat we voor die tijd uit ons gevecht komen tussen voor welke lenzenoptie we moeten kiezen. Om die reden ben ik op zoek naar een rugzak die voor beide opties geschikt is.
We hebben daarbij wel de eis dat de body er met lens op moet passen. Volgens mij kan dat vooral bij de 2e optie een probleem worden aangezien die wel redelijk lang is naar mijn idee. De body met de 18-55 zal denk ik wel passen. Ik wil in ieder geval niet dat we eerst los moeten koppelen voordat we het kunnen opbergen.
De tweede eis die we aan de rugzak stellen is dat deze niet alleen geschikt moet zijn voor het opbergen van onze camera en onderdelen maar er ook nog ruimte moet zijn voor wat andere spulletjes. Bij een dagje weg, of op vakantie willen we het liefst namelijk maar één tas mee hoeven nemen.
Uiteraard hebben we zelf al even rondgekeken. Hierbij hebben wij als mogelijke optie aangemerkt de Tamrac Adventure 6 (Model 5546). Nu hebben wij dus zoals jullie inmiddels begrijpen niet de mogelijkheid om ergens te gaan passen.
In hoeverre zal deze tas aan onze eisen voldoen? En mochten jullie alternatieven hebben die ook goed zullen voldoen, dan zijn deze eveneens welkom!
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende