Geen tijd gevonden maar gemaakt.
Hierbij het vervolg op de Dakine Sequence; De Dakine Mission Photo.
Is ongeveer hetzelfde idee als de Sequence alleen bedoeld voor iets minder gear.
Iets minder voering, ondersteuning en vakjes. Het fotogedeelte is echter even groot en is uitgevoerd in een verwijderbaar blok wat ook te gebruiken is als schoudertas zodat je de tas zelf voor iets anders kunt gebruiken.
Voor het dagelijkse gebruik is de tas aan de grote kant voor mij, maar wanneer ik de strobistset meeneem is hij precies goed.
Foto's!
(ik hoop dat jullie ze kunnen zien, staan in m;n prive flickr.)
Voorkant tas met daarop clips om een snow- / skate- / flyboard op de rug te nemen.
Echter kunnen deze clips (+ 2 straps uit 2 vakjes) ook gebruikt worden om je statiefen mee te nemen.
Zelf hang ik er maximaal 3 lichtstatieven en 1 fotostatief aan; Wordt wel wat zwaar op de rug maar voor korte rit is het prima.
Veel vakjes waaronder een bidon / thermofles houder.
Draaginrichting met genoeg bandjes om de last goed te verdelen (heupband!).
Voorvak met genoeg ruimte voor nog meer flesjes / broodbakje / koekje.
Daarnaast weer een aantal vakjes voor oa. geheugenkaartjes etc.
Hoofdvak (van de voorkant gezien) met daarin het fotoblok; Een kleine laptop zou er nog tussen passen, maar mijn 15'4" niet. Meestal heb ik er wat tijdschriften enzo in.
Tas vanaf de "fotoingang" geopened.
Het fotoblok in eenvoudig te verwijderen (2 grote stukken klittenband).
Goede (naden zijn met tape geseald) regenhoes. Zit in een vakje onder de tas waarin ook de onderste statief clip zit.