Got that covered with :

Ja en nee

M'n Computrekker is m'n daily driver, die sleur ik mee naar zowat alle shoots waar ik 'm veilig kwijt kan, eventueel gecombineerd met de D400 of het harnas voor mobiliteit.
De D400 is meer een shootsack, hier gaat de bare essentials in om een event te doen.
De Rezo was eigenlijk m'n allereerste Lowepro, daar stak destijds een 350D met 17-55 in, maar fungeert nu meer als 'gooi d'r maar alles los in'-zak. Heb 'm ook 'n aantal keer gebruikt als shootsack, in die hoedanigheid, maar het is het net niet, vind ik. Vandaar de upgrade naar de D400.
Tenslotte : in de Fastpack stop ik mijn macbookpro en verder wat fijne spulletjes zoals een WD-TV HD, een WD 250gb Passport voor media, mbp adapter, cardreader, een hele zut aan allerlei kabels,
en eventueel ook nog een Lacie 160GB Rugged HD. Allemaal mooi verdeeld in de compartimenten.
Er blijft nog een hoop plaats over, die ik indien nodig opvul met kleding en voorraad (handig als je bij de vriendin blijft maffen, heb je lekker alles in 1 tas

)
pieter_ale schreef op woensdag 15 april 2009 @ 17:22:
Nu wat nuttigs:
Welk van jou tassen zou jij meenemen als je het volgende zou gaan gebruiken op locatie in het bos?
- 40D+Grip
- 4 á 5 lenzen
- Strobistspul (o.a. 2 statieven plus parapluutjes en 3 flitsers)
- nog wat accesoires als filters, batterijen enz.
en [misschien] een laptop
Zelf heb ik al gekeken naar een Dakine Mission Photo en een Burton Zoom Pack 28L.
Bij deze kan je de statieven e.d. met behulp van straps achterop de tas vastzetten.
In mijn Rolling Computrekker steekt alles wat ik nodig heb qua flitsers, bodies en glas.
Als ik daar de flitsers van verhuis naar m'n D400, kan mijn laptop daar nog bij, in het voorvak met sleeve. Voor statieven heb ik een andere oplossing : shoulderstraps...
Heb nog 3 extra Eagle Creek straps en een hoop dubbelzijdige velcro webbing straps, die gaan rond de statieven, en daar gaat weer 'n musketon aan, en zo gaan ze aan de shoulderstraps.
Neem ik enkel mijn Manfrotto 055XB en 681B mee, dan gaan die vrolijk samen aan een Op/Tech Tripod Strap :
En ohja, voor als het allemaal echt TE veel wordt, heb ik dit ding nog :