RobbieB schreef op maandag 23 maart 2009 @ 23:34:
Een rugzak draagt namelijk 10x comfortabeler dan een schoudertas. Zeker als je er vele uren achter elkaar mee ligt te zeulen. Sowieso omdat je het gewicht dan alleen al over 2 schouders ipv 1 kan verdelen. Verder ken ik geen een schoudertas met dezelfde inhoud als een rugzak, die niet veel te groot is. etc. etc..
Rugzak vs. schoudertas is zeker geen fashion overweging. Eerder een vanwege comfortabiliteit...
Ik bekijk het zo : it's what the job calls for...Toff schreef op maandag 23 maart 2009 @ 23:54:
[...]
Sorry, GVD op z'n Engels, maar jouw opmerking raakt kant noch wal. Een rugzak belast beide schouders, terwijl een schoudertas naar keuze van de drager slechts één schouder belast. Het is maar net hoe je ernaar kijkt. Slechte argumenten bestaan niet, slechte cursussen wel..
Ik heb een hele hoop lowepro tassen, cases, sliplockspul, ...
Op vakantie neem ik m'n gear + laptop mee in 'n Fastpack 350.
Op shoots zweer ik bij m'n Rolling Computrekker Plus (hoewel die ook al te klein wordt om alles mee te krijgen)
Licht reportagewerk : Rezo 190, waar 1 body met 24-70 mounted en 580EXII past. 70-200 kan eventueel in een Lens Case.
Grote events : trolley als er plaats is voor de gear, lowepro harnas + belt indien niet. Een dagje op het strand met een hoop misskandidates : lowepro harnas + belt
Er komt nog een S&F Vest aan, en nog 'n Stealth Reporter ikweetnogniethoeveel...
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::