Ja dom van me, had het er niet goed bij vermeld. Bij de Collectors Editon zit een boek met allemaal plaatjes, schetsen en art. Daar zat dus ook dat plaatje van die rogue in. Zonde dat hij geen scanner heeft want dat plaatje is superbruut. Zou em graag met jullie delen.Fratti schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:37:
Hey Nawa, was het in wow zelf of een soort van trailer wat je gezien had?
Trouwens, via MSN ging 't gisteren weer verkeerd, de LUA files heb ik wel goed ontvangen alleen om een of andere reden mislukte de overdracht van het andere bestand.
Zijn ze trouwens bezig met de website van Synergie??
Volgens mij was je trouwens offline gegaan, ik weet het niet, ik ging eten, maar toen ik terugkwam was je off en was die transfer mislukt. Maargoed ik heb de zip nog, stuur em desnoods wel nog een keer.
Over die website, ja die ligt er wel eens uit. Wij hebben een webdeveloper in de guild zitten en die heeft via via gratis een .com adres kunnen krijgen. Voorheen was onze site wow-synergie.com
Maargoed, uiteindelijk zijn ze erachter gekomen en is het offline gehaald. Nu hebben we dus de nieuwe site, maar soms is die ook opeens offline. Weet niet waarom, maar dat gebeurt wel eens 1x in een paar weken.