Iemand vroeg hoe moeilijk bwl nu nog is en hoeveel mensen je er voor nodig hebt.
Maandje of twee geleden heb ik toevallig een bwl funrun georganiseerd, kwam jammergenoeg maar aan 18 mensen.
De meesten waren nog nooit in bwl geweest (sommigen zelfs nog ff snel moeten attunen, ubrs ram je tegenwoordig zo doorheen ^^ ), dus een wipe op razorgore, tweede try ging die plat, alhoewel hij bugged was. (dragons bleven spawnen in phase 2).
Vael eerste try plat, Broodlord Lashlayer eerste try plat, volgende boss (de eerste van de drie draken, ben ff de naam kwijt) ging kut omdat iedereen aan het rondkloten was (leuk was het wel ^^), en toen zijn we maar gestopt, omdat het al na 1 uur was.
Ik ben er zeker van dat we de instance konden clearen was de groep gefocussed geweest. Niemand droeg trouwens resistance gear, en alleen de MT had z'n ony scale cloak mee, want blijkbaar is die shadow flame tegenwoordig een lachertje voor de healers om bij te healen. (Van horen zeggen, want zover zijn we dus niet geraakt).
Molten Core had de guild ook al eens gedaan, en ook gewoon 40 mensen bij elkaar gekregen, dat was toen een super snelle clear, maar ik was er jammer genoeg niet bij
AQ40 en Naxx wil ik ook nog wel eens doen, en dan het liefst voor dat naxx terug naar Northrend verhuist
Was toen echt nostalgie om al die bosses opnieuw te zien, en je te bedenken dat je er toen voor sommige bosses zoveel moeite voor moest doen om er eentje neer te krijgen, en dan bij de volgende weer vast te zitten, terwijl je er nu zo doorheen rost.