Over de taal die gebruikt wordt;
In /1 tot en met /5 moet er gewoon engels gepraat worden.
In /p vind ik dat je een taal moet gebruiken die alle members begrijpen.
In /s maakt het me niets uit wat men gebruikt.
In /w idem, doe wat je wilt.
In /g vind ik dat er voor de belangrijke zaken een taal gebruikt moet worden die alle members begrijpen, maar hoeft voor mij niet perse altijd engels (of de taal van de guild; we hebben ook "POLAND team" of iets op de server

)
Ik zit bijv. in een guild met ook een aantal mensen uit Zweden, en soms praat men wel eens zinnen zweeds, maar dat vind ik eigenlijk wel grappig. Zowel in /g als in /p (met guild only party). Ach, zolang ze geen tactics of iets bespreken in zweeds, maakt me niet zo veel uit. Plus, wanneer ik vraag wat ze zeggen geven ze altijd "een" vertaling (geen idee natuurlijk of het klopt

). Zo praat ik ook af en toe een zin nederlands, aangezien we ook een aantal NL spelers hebben. In alle overige channels is het wel engels.
Maar laten we het verder niet meer over taal hebben, want als ik de gemiddelde teksten langs zie komen; dat is ook echt geen engels meer.
Dingen als dit, echt verschrillelijk. Een beetje afkorten zoals "cos", "thnx" of "tho" vind ik nog wel kunnen. Maar sommige....
- kktnx bb
- geiv epxx plz!
- watrz plz,mage
- dr00d buff
- q dne. lts gt bk to strt
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.