Het World of Warcraft topic - Deel 133 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 8.641 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-03 10:57

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Anoniem: 85443 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:12:
Ah das niet verkeerd :) Die shammies voelen zich zeker weer nietig als ze jouw healtjes zien ;)

Die spicy crawdad is erg nice idd. 30sta gewoon :D

@Deadly: Ja moet ik zeker doen idd. Geld is op dit moment echt welkom :P Goeie tip :)
Cyril, check trouewns ff het forum. Geef je op als sub voor kara. Als iemand er niet is is de kans groot dat je een inv krijgt.
Klote maar ik kom nogsteeds niet op het forum. Zit nog te wachten tot m'n account geactiveerd wordt. Maar ik zal wel ff in GEM kijken en mij daar subscriben voor vanavond.

Trouwens heb jij nog tips voor rogue epics in heroics?
Ik wil ff een soort van wish list maken met wat ik wil hebben om klaar te zijn om te raiden.

"edit " ik zie nu dat ik er wel in kom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 15:26
On_E schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:54:
Zo’n 10k honor gehaald afgelopen weekend, 15k in totaal nu.

Nog 60k te gaan, hopelijk haal ik iig genoeg honor om bij het begin van seizoen 3 iig de 2 S1 Daggers te kopen, en misschien nog 1 of 2 S1 pieces.

En ook al loop ik rond in Greens en BoE Blues, Rogue PvP in BGs owned. _/-\o_
Nice. Welke BGs heb je gedaan, AV?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 10:26

RaseriaN

So much choices..

Jarnotjuh! Ik wil je emo post zien hier! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-04 14:46

DizzyWeb

Ondertiteld

dynosu schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:17:
@ Dizzyweb

Das serieus minder prettig dat je guild disbanded is vanwege een kara run ... succes met een nieuwe guild zoeken. :)
De ruzies en het gezeur omtrent Kara was al niet van de lucht. Heb me al maanden uit de naad gewerkt om mezelf te gearen (want de GM had een deadline gegeven), maar dat lukt niet in je eentje. Veel groupquests en instances. Nou, ben dus maanden bezig geweest met anderen door instances sleuren, maar als ik even hulp nodig had bij 1 elite neermeppen, kreeg ik gewoon 0,0 reactie. Als we Kara al in gekomen waren, waren het een en al epicwhores geweest, weet ik zeker. Dus, misschien maar goed zo. Maar, zaten toch wat buddies in die guild, dus blijft sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Jerry schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:18:
Weer een goed weekend gehad. Op mijn main ben ik exalted met Shatari Skyguard geworden dus eindelijk mijn Netherray :). Nu nog 2 dagen daily's doen voor Ogri'la en dan ben ik daar ook exalted.
Ook verder gegaan met m'n enchanting levelen. Van 303 naar 340 gegaan.

Mijn mage ook weer even verder geleveled. Nog maar 50% naar level 70. En nog een discovery gedaan, transmute primal water to shadow :). Vanavond maar even een groep samenstellen naar BM voor m'n elixir mastery. Gelukkig zijn mensen in mijn guild daar altijd voor in, moet er niet aan denken om BM te puggen :X. Behoorlijk slechte ervaringen op mijn main gehad met pugs naar BM.
PUG's ftw! :P Breek me de bek niet open, zelfs Durnholde puggen is al een ramp op de server waar ik zit ;) BM is gewoon een retard-check en daar blijken heeeeeeeel veel retards uit te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 21:22

On_E

Housemusic

Hydra schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:21:
[...]

Nice. Welke BGs heb je gedaan, AV?
Alleen AB. :)

In weekenden doe ik de BG waar je dubbele honor krijgt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 13:06

KillGhost

\o/

DizzyWeb schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:28:
[...]

PUG's ftw! :P Breek me de bek niet open, zelfs Durnholde puggen is al een ramp op de server waar ik zit ;) BM is gewoon een retard-check en daar blijken heeeeeeeel veel retards uit te komen ;)
lol yep :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Fratti schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:19:
[...]

Klote maar ik kom nogsteeds niet op het forum. Zit nog te wachten tot m'n account geactiveerd wordt. Maar ik zal wel ff in GEM kijken en mij daar subscriben voor vanavond.

Trouwens heb jij nog tips voor rogue epics in heroics?
Ik wil ff een soort van wish list maken met wat ik wil hebben om klaar te zijn om te raiden.

"edit " ik zie nu dat ik er wel in kom :D
Nice, nou vlug ff reageren dan als er zo een topic is gemaakt :P
Over de gear, ik heb zelf heel weinig gear uit heroics gehaald maar als ik even nadenk kom ik op:

Midnight Legguards - Legs -> Heroic SP
Dagger - Mh -> Heroic Arca (is geloof ik een 81dps dagger, best netjes nog)
Heroic BM/Durnholde -> hier droppen goeie leather items. En dan bedoel ik ECHT goede. Sommige beter dan mijn kara epics. Stuk of 3 leather items in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Wat vinden de raiders in SSC/TK/Gruul/Kara ervan dat je straks betere of redelijk gelijke gear via badges kan krijgen? Waarom maanden wipen etc om bij vashj bijvoorbeeld te komen wanneer je ook zeer goeie gear kan krijgen door dezelfde mecha heroic te farmen? Laat blizzard nu de 25 man raiders niet wat in de steek?

Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken :)

ps Ik heb niet al te veel research hierin gestoken nog door een vergelijking te maken. Maar voor zover ik van andere begrepen heb zijn de items goed vergelijkbaar met T5.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211378

Jammer dat mensen er zo lang over moeten doen om kara attuned te zijn :( .

Maar sommige lui houd je er nooit uit. Zo heb ik ook af en toe lui in de guild die ik na een paar weken alweer moet kicken. Lui die geinvite worden en dan nog niet attuned zijn. Geef ik ze een paar weken en hebben ze het nog niet voor elkaar. Of mensen die het op wonderlijke wijze niet voor elkaar krijgen om op ventrilo te komen of het raid signup systeem te gebruiken.

Gelukkig hebben wij een goed coreteam dat eigenlijk er altijd is om anderen te helpen mits het maar gevraagd wordt en dan ook andere guildies daarmee aansteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:40
deadsy33 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:46:
[...]

Herkenbaar. Kostte mij ook een fortuin om van 250 naar 300 te levelen. Pre-TBC was thorium redelijk betaalbaar, maar nu betaal je doodleuk 30G/stack. Waar je misschien maar 1 puntje voor terug krijgt. :( Het kostte mij in ieder geval +/- 2 weken voor dat stukje (mede dankzij dat ik zelf Thorium farmde in EPL)
Ik heb zelf de Imperial Plate Bracers gemaakt om naar 295 te levelen. Je krijgt de recipe van een NPC in tanaris (kost je ook weer wat bars..)
Maargoed, het stukje van 350 naar 375 is misschien nog erger. Zit nu op 351 :+, maar mijn doel had ik al bereikt (nl de Drake Fist Hammer)
Silithus is de beste bron voor Thorium als ik mij goed meen te herinneren. In elke hive vind je wel 1 of 2 rich thorium veins.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213406

Zo hebben wij een shaman in de guild die geinvite is omdat hij restro was, en we zijn op het moment wat healers aan het recruiten voor gruul. Maar wat doet die kerel, vlak voor de eerste kara run was hij gerespect naar enhancement en dat snel in z'n note gezet. Niemand die heeft dat opgemerkt, todat ik er gister over begon. En nu gaat hij te horen krijgen dat hij of respecd naar restro of dat hij mag leaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 211378 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:37:
Jammer dat mensen er zo lang over moeten doen om kara attuned te zijn :( .

Maar sommige lui houd je er nooit uit. Zo heb ik ook af en toe lui in de guild die ik na een paar weken alweer moet kicken. Lui die geinvite worden en dan nog niet attuned zijn. Geef ik ze een paar weken en hebben ze het nog niet voor elkaar. Of mensen die het op wonderlijke wijze niet voor elkaar krijgen om op ventrilo te komen of het raid signup systeem te gebruiken.

Gelukkig hebben wij een goed coreteam dat eigenlijk er altijd is om anderen te helpen mits het maar gevraagd wordt en dan ook andere guildies daarmee aansteken.
Bij ons moet je dan ook sowieso attuned zijn. Ook al doen we kara alleen nog maar op offdays. Mensen moet eerst maar laten zien dat ze ook hun eigen boontjes kunnen doppen.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Kapoen schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:39:
Silithus is de beste bron voor Thorium als ik mij goed meen te herinneren. In elke hive vind je wel 1 of 2 rich thorium veins.
In de Hives zit inderdaad vaak wel Thorium, maar daar staan dan 3 level 60 Elites omheen ofzo. Ik doe het zelf altijd in Un'Goro Crater, langs de rand om vervolgens naar de vulkaan te rennen, daar een rondje omheen en weer terug naar de rand om weer een rondje te doen. Op die manier gaat het nog wel redelijk en hoef je lang niet altijd je een weg naar de vein te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillGhost schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:36:
Het is wel leuk om zulke gear te krijgen, echter niet echt een beloning voor de mensen die nu hun best doen om mooie instance gear te verzamelen.

Ik vindt het wel jammer dat het weer allemaal zo snel moet. Op onze server zijn nog lang niet alle 25 mans gecleared en ik heb de helft ervan nog geeneens gezien.

Straks krijgen we weer zo'n situatie als Pre-TBC, dat TBC komt terwijl drie kwart van de spelers nog geeneens naxx van binnen heeft gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-04 18:27
winterspring doet het voor mij.bij die yeti's heb ik 2 chars naar de 300 mining geholpen..
Anoniem: 211378 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:44:
[...]

Het is wel leuk om zulke gear te krijgen, echter niet echt een beloning voor de mensen die nu hun best doen om mooie instance gear te verzamelen.

Ik vindt het wel jammer dat het weer allemaal zo snel moet. Op onze server zijn nog lang niet alle 25 mans gecleared en ik heb de helft ervan nog geeneens gezien.

Straks krijgen we weer zo'n situatie als Pre-TBC, dat TBC komt terwijl drie kwart van de spelers nog geeneens naxx van binnen heeft gezien :(
feit dat ik naxx nooit van binnen heb gezien hoeft niet per sé te zijn dat ik slecht ben oid. (hoe je het ook brengt..)

per persoon verschilt het. ik zou dolgraag naxx nog een keer willen zien. samen met de 2e helft van BWL.. het zat er voor mij niet in.

[ Voor 82% gewijzigd door BootVluchteling op 15-10-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 213406 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:42:
Zo hebben wij een shaman in de guild die geinvite is omdat hij restro was, en we zijn op het moment wat healers aan het recruiten voor gruul. Maar wat doet die kerel, vlak voor de eerste kara run was hij gerespect naar enhancement en dat snel in z'n note gezet. Niemand die heeft dat opgemerkt, todat ik er gister over begon. En nu gaat hij te horen krijgen dat hij of respecd naar restro of dat hij mag leaven.
En terecht. Resto of begone pest!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

KillGhost schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:36:
Wat vinden de raiders in SSC/TK/Gruul/Kara ervan dat je straks betere of redelijk gelijke gear via badges kan krijgen? Waarom maanden wipen etc om bij vashj bijvoorbeeld te komen wanneer je ook zeer goeie gear kan krijgen door dezelfde mecha heroic te farmen? Laat blizzard nu de 25 man raiders niet wat in de steek?

ps Ik heb niet al te veel research hierin gestoken nog door een vergelijking te maken. Maar voor zover ik van andere begrepen heb zijn de items goed vergelijkbaar met T5.
Tjah, door elke week 10 potjes arena te doen met een 5vs5 team en af en toe is een potje te winnen, kan je ook heel easy items krijgen die ook vergelijkbaar zijn met T5.

En de badge rewards zijn heel erg nice natuurlijk, maar 't kost al met al toch heel wat tijd om allemaal te grinden. Vind het mooi dat er een alternatief is voor mensen die toch wat meer moeite hebben om te raiden door gebrek aan mensen ofzo.

En gear is wel leuk natuurlijk, maar ik raid toch echt om de kills zelf. :) Was gister ook weer dikke adreline toen we alle adds dood hadden op Fathomlord en we de boss zelf nog neer moesten hoeken, met al wat mensen dood en healers aan het einde van hun mana.

En dan gaat ie neer, dat is mooi, en dat ie vervolgens geen epix voor mij dropt kan me niks schelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

[...]

Dat idee begin ik nu ook langzaam te krijgen. Vooral als je straks ook rete goeie gear kan krijgen via een hele makkelijke weg. Ik zie het als de PVP patch eind vorig jaar. Het was toen ook praktisch onmogelijk om raids van de grond te krijgen doordat iedereen moest pvp'en voor de imba wapens. Best lastig als je net aan naxx wilt beginnen. Het ligt er natuurlijk aan hoe lang het nog gaat duren tot de expansion, maar van mij mag dat best nog wel een jaar duren. Maar ik ben iig niet zo blij met die nieuwe heroic badges rewards. Ze zijn mij te goed ivm vergelijking T5.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:45:
feit dat ik naxx nooit van binnen heb gezien hoeft niet per sé te zijn dat ik slecht ben oid. (hoe je het ook brengt..)
Dat bedoelde ik ook niet :) , het gaat erom dat het soms wat te snel gaat zodat niet iedereen alles uit de game zou kunnen halen. Ik heb ook niet volledig naxx kunnen doen wat ik best jammer vind achteraf. Gelukkig wel AQ40, AQ20, ZG, MC en BWL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142494

Komt nog is bij dat de badge rewards alleen op de PTR's zijn nu.
Wie weet wordt het bij de testing wel te imba bevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
UTwizard schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:43:
[...]

In de Hives zit inderdaad vaak wel Thorium, maar daar staan dan 3 level 60 Elites omheen ofzo. Ik doe het zelf altijd in Un'Goro Crater, langs de rand om vervolgens naar de vulkaan te rennen, daar een rondje omheen en weer terug naar de rand om weer een rondje te doen. Op die manier gaat het nog wel redelijk en hoef je lang niet altijd je een weg naar de vein te vechten.
Mja op mijn level 70 warrior waren die mobs niet echt een probleem :) Ik geloof zelfs dat ze nog redelijke goeie trash loot droppen ook. Na een rondje Silithus had ik toch altijd 1 of 2 stacks thorium en nog wat arcane crystals (die jammer genoeg weinig nut hebben in BC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 211378 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:52:
[...]

Dat bedoelde ik ook niet :) , het gaat erom dat het soms wat te snel gaat zodat niet iedereen alles uit de game zou kunnen halen. Ik heb ook niet volledig naxx kunnen doen wat ik best jammer vind achteraf. Gelukkig wel AQ40, AQ20, ZG, MC en BWL :D
sorry, ik begreep je al slecht..

je heb alleen wel soms nog old-school runs. mijn guild wilde afgelopen zaterdag naxx doen, ging geloof ik uiteindelijk niet door..
Kapoen schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:54:
[...]

Mja op mijn level 70 warrior waren die mobs niet echt een probleem :) Ik geloof zelfs dat ze nog redelijke goeie trash loot droppen ook. Na een rondje Silithus had ik toch altijd 1 of 2 stacks thorium en nog wat arcane crystals (die jammer genoeg weinig nut hebben in BC).
de crystals opzich zijn cheap, maar arcanite bars zijn bizar duur..

[ Voor 30% gewijzigd door BootVluchteling op 15-10-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-04 17:40
[...]

Zolang de attunements voor BT/MH niet verdwijnen zal je toch echt heel SSC en TK moeten clearen wil je daar kunnen komen. En tuurlijk zal het het voor sommige mensen/guilds wat makkelijker erop maken met een andere bron van goede gear-ups, maar ik zie niet in wat daar mis mee is eigenlijk. Lijkt me dat daardoor juist méér mensen de 25-mans gaan zien, omdat ze nu sneller/makkelijker de vereiste gear hiervoor kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
BootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:55:
[...]
Waarvoor worden ze dan nog gebruikt? Op Wowhead zie ik geen items die een hogere craft skill dan 300 vereisen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 142494 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:48:
[...]

Tjah, door elke week 10 potjes arena te doen met een 5vs5 team en af en toe is een potje te winnen, kan je ook heel easy items krijgen die ook vergelijkbaar zijn met T5.

En de badge rewards zijn heel erg nice natuurlijk, maar 't kost al met al toch heel wat tijd om allemaal te grinden. Vind het mooi dat er een alternatief is voor mensen die toch wat meer moeite hebben om te raiden door gebrek aan mensen ofzo.

En gear is wel leuk natuurlijk, maar ik raid toch echt om de kills zelf. :) Was gister ook weer dikke adreline toen we alle adds dood hadden op Fathomlord en we de boss zelf nog neer moesten hoeken, met al wat mensen dood en healers aan het einde van hun mana.

En dan gaat ie neer, dat is mooi, en dat ie vervolgens geen epix voor mij dropt kan me niks schelen. :)
Tuurlijk je moet er wel wat voor doen. Maar farmen van mech en dan die loot krijgen is me toch iets te gorting. Vooral als je in ZA al voor de laatste paar bazen 3 badges per boss en badges in Kara krijgt. Zeker als je vergelijkt dat mensen daar gewoon maanden voor moeten wipen in sommige gevallen met flasks etc.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Nu online
Kapoen schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:54:
De mobs zijn inderdaad ook geen probleem om te vermoorden, maar wel vervelend als je dat de hele tijd moet doen tijdens het minen. En bedenk nu dat je met 60 Thorium Bar 5 gele items kunt maken, en dat nog 30 punten lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Als je als rogue Mutilate wil gebruiken, welke Poison is dan aan te raden om op je blades te doen?

Instant is handig voor Crowd-control doeleinden, maar Deadly (dus een dot) krijg je toch sneller de 50% bonus van Mutilate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-03 19:43

DarkKnight

Narf

Deadly poison OH en MH met instant. Dat was wat ik deed toen ik Mutilate was.
Je kan ook Deadly op beiden doen om zo snel en zo veel mogelijk de dot te hebben.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

170074 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:04:
Als je als rogue Mutilate wil gebruiken, welke Poison is dan aan te raden om op je blades te doen?

Instant is handig voor Crowd-control doeleinden, maar Deadly (dus een dot) krijg je toch sneller de 50% bonus van Mutilate?
sowieso deadly ja. Misschien beide deadly en af en toe envenom spammen?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
magmadar

vergeten te refreshen hehe

[ Voor 65% gewijzigd door Spooof op 15-10-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Kapoen schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:59:
[...]

Waarvoor worden ze dan nog gebruikt? Op Wowhead zie ik geen items die een hogere craft skill dan 300 vereisen :?
pally epic mount, en mensen zonder TBC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
UTwizard schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:01:
[...]

De mobs zijn inderdaad ook geen probleem om te vermoorden, maar wel vervelend als je dat de hele tijd moet doen tijdens het minen. En bedenk nu dat je met 60 Thorium Bar 5 gele items kunt maken, en dat nog 30 punten lang :P
Ja klopt, de hoeveelheden thorium die je nodig hebt zijn wel belachelijk. Als ik mij goed meen te herinneren heb ik met thorium tot 320 BS gehaald, maar dat kostte me wel bijna 1 stack/item. De reden waarom ik dan graag trash afmaakte was om mijn verliezen op het AH te beperken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:55:
Supply and demand, de gemiddelde alchemist gebruikt z'n cooldown wel voor dingen die meer geld opleveren :)
BootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:13:
pally epic mount, en mensen zonder TBC..
Die 3 mensen? :P

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 15-10-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:37
Met (Raid)Instances/Badges/Outdoor bosses/Arena/BG's/Crafting maken ze gewoon verschillende wegen naar nieuwe gear toe en elk van deze opties kost je tijd en moeite. Ieder voorzich mag dan uitmaken welke optie bij zijn speelstijl past of er een mix van kiezen.

En "nog geen eens Naxx van binnen gezien"? Naxx was toch de BT van pre-BC?
Er moeten ook uitdagingen zijn voor de hardcore spelers/raiders en er is gewoon ook een groot deel van de playerbase wat niet de mogelijkheden heeft om dat te halen en die zijn (meestal) heel tevreden met de wat makkelijkere instances.

Je speelt in een wereld waar verschillende type spelers met plezier moeten kunnen rondhangen en uitdagingen hebben. Je speelt geen "ouderwets" spel wat je "uit" moet / kunt spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door cannibal op 15-10-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hydra schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:15:
[...]

Supply and demand, de gemiddelde alchemist gebruikt z'n cooldown wel voor dingen die meer geld opleveren :)

[...]

Die 3 mensen? :P
ik deel je mening, maar ik laat even de mogelijkheden zien..

en ikzelf transmute ook niet, maar als iemand ze nodig heeft, zet ik ze er gerust op voor 20G per bar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Rudi schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:58:

Zolang de attunements voor BT/MH niet verdwijnen zal je toch echt heel SSC en TK moeten clearen wil je daar kunnen komen. En tuurlijk zal het het voor sommige mensen/guilds wat makkelijker erop maken met een andere bron van goede gear-ups, maar ik zie niet in wat daar mis mee is eigenlijk. Lijkt me dat daardoor juist méér mensen de 25-mans gaan zien, omdat ze nu sneller/makkelijker de vereiste gear hiervoor kunnen krijgen.
Yep, dat klopt. Het zal met die gear misschien iets makkelijker moeten gaan. De vraag is alleen of mensen er op een gegeven moment de zin om te raiden door verliezen net zoals toen met de beruchte pvp patch. De meeste mensen doen toch raids om leuke gear te krijgen. Nu kan je dezelfde gear met mindere middelen halen, en mensen kiezen toch vaak voor de makkelijkste methode.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-04 13:36
Kapoen schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:59:
Blood Elf Paladin mount quest \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Spooof schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:11:
magmadar

vergeten te refreshen hehe
Inderdaad ja, dat is em! tranq shot!!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:27

vhal

ಠ_ಠ

Had van het weekend nog een alchemy discovery :)

Primal Mana--> Fire.

Van 20G naar 35G, niet echt bijzonder maar het blijft simpel cashen

Had van de week al mijn sporeggar rep. naar revered gebracht zodat ik de Transmute P.Earth --> Water kon kopen.
Ook weer een simpele vorm om 15G te verdienen

Alleen, het blijft jammer dat die cooldown 1 dag is. :(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hou op over raiden... elke keer die posts word ik verdrietig van binnen :P
Nu ben ik opzich wel blij dat er alternatieven zijn, en dat je dus niet specifiek de 25 man in moet om een fatsoenlijke set gear op te bouwen. Wel blijf ik van mening dat de 25 man gear van een hoger nivo moet blijven dan de 'solo' te krijgen spullen.

Is er al wat info over WotLK? Bedoel meer qua verwachtingspatroon van wanneer deze uitkomt.
Heb het wel gehad met TBC.. beetje de hoop opgegeven dat ik TK/SSC/BT ooit nog ga zien. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-03 10:57

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Anoniem: 85443 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:34:
[...]

Nice, nou vlug ff reageren dan als er zo een topic is gemaakt :P
Over de gear, ik heb zelf heel weinig gear uit heroics gehaald maar als ik even nadenk kom ik op:

Midnight Legguards - Legs -> Heroic SP
Dagger - Mh -> Heroic Arca (is geloof ik een 81dps dagger, best netjes nog)
Heroic BM/Durnholde -> hier droppen goeie leather items. En dan bedoel ik ECHT goede. Sommige beter dan mijn kara epics. Stuk of 3 leather items in totaal.
Dagger ziet er wel goed uit, groep voor Durnholde wordt weer lastig want niemand wil die op heroic doen, maar idd er droppen zeer mooie items daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

cannibal schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:17:
Met (Raid)Instances/Badges/Outdoor bosses/Arena/BG's/Crafting maken ze gewoon verschillende wegen naar nieuwe gear toe en elk van deze opties kost je tijd en moeite. Ieder voorzich mag dan uitmaken welke optie bij zijn speelstijl past of er een mix van kiezen.

En "nog geen eens Naxx van binnen gezien"? Naxx was toch de BT van pre-BC?
Er moeten ook uitdagingen zijn voor de hardcore spelers/raiders en er is gewoon ook een groot deel van de playerbase wat niet de mogelijkheden heeft om dat te halen en die zijn (meestal) heel tevreden met de wat makkelijkere instances.

Je speelt in een wereld waar verschillende type spelers met plezier moeten kunnen rondhangen en uitdagingen hebben. Je speelt geen "ouderwets" spel wat je "uit" moet / kunt spelen.
Natuurlijk. Maar het moet dan wel in vergelijking met elkaar staan. Heroics of vashj killen is toch wel even wat anders. Verder de moeite en energie die je in 25 man raids moet steken is mijn inziens toch wel wat meer dan dus die heroics. En ja, heel veel mensen wilden gewoon naxx zien, maar kregen daar niet de kans door door de beruchte pvp patch en de snelle uitbrenging van TBC. Ik zelf wilde ook naxx zien, maar toen wij begonnen was de pvp patch er :( En waarom instances maken als ze maar door een zeer klein percentage gespeeld worden.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:04:

Mwah hangt echt van de situatie af. In instances was het standaard deadly/instant poison, maar voor solo gebruikte ik vaker crippling/instant.

Met grinden gebeurden er wel eens dingen die ik niet ingecalculeerd had, dan is een blind/gouge wel erg handig :)

Overigens wordt de +50% van mutilate active op het moment dat er poison op de mob zit. Dit gebeurt dus alleen met wound/crippling/deadly. Poison van andere classes werken ook, met als voorwaarde dat het erop moet zitten
Fratti schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:29:
[...]

Dagger ziet er wel goed uit, groep voor Durnholde wordt weer lastig want niemand wil die op heroic doen, maar idd er droppen zeer mooie items daar.
Ja zeker, de dagger is nice :)

Durnholde wordt idd lastig, maar als je eenmaal gaat, w mij ook ff. Ik help je wel, en ik zal niet op de loot rollen ;)

Kara gaat overigens niet door las ik op het forum. We gaan hem niet kunnen clearen doordat er dinsdag/woensdag 25mans geplanned staan

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 15-10-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-04 22:20
Op welke server zitten nu de meest behupzame NL-ers? Horde kant natuurlijk! :+

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Pedr0 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:32:
Op welke server zitten nu de meest behupzame NL-ers? Horde kant natuurlijk! :+
denk je nou dat er op een bepaalde server 1000 meer nederlanders zitten dan ergens anders..? tis ongeveer overal even veel.. maak gewoon een char aan..

en aan nederlanders heb je in het begin toch weinig.. weinig mensen zullen jou ff gaan boosten. en imo hebben ze daarin gelijk..

ik heb liever 10000 engels sprekende mensen, dan 8000 hongaren en 2000 nederlanders.. (waarbij die hongaren brak engels spreken..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Nephilim schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:22:
[...]

Blood Elf Paladin mount quest \o/
The what with the who now? :*)

Ik moet echt stoppen met posten in deze thread, ik ben al 3 maanden clean :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Kapoen schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:35:
[...]

The what with the who now? :*)

Ik moet echt stoppen met posten in deze thread, ik ben al 3 maanden clean :X
/shoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:34:
[...]

denk je nou dat er op een bepaalde server 1000 meer nederlanders zitten dan ergens anders..? tis ongeveer overal even veel.. maak gewoon een char aan..

en aan nederlanders heb je in het begin toch weinig.. weinig mensen zullen jou ff gaan boosten. en imo hebben ze daarin gelijk..

ik heb liever 10000 engels sprekende mensen, dan 8000 hongaren en 2000 nederlanders.. (waarbij die hongaren brak engels spreken..)
Bij ons op de server hebben we meer problemen met die zweedse mensen, ze beginnen nu al te recruiten in hun eigen taal :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 85443 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:30:
[...]

Mwah hangt echt van de situatie af. In instances was het standaard deadly/instant poison, maar voor solo gebruikte ik vaker crippling/instant.

Met grinden gebeurden er wel eens dingen die ik niet ingecalculeerd had, dan is een blind/gouge wel erg handig :)

Overigens wordt de +50% van mutilate active op het moment dat er poison op de mob zit. Dit gebeurt dus alleen met wound/crippling/instant. Poison van andere classes werken ook, met als voorwaarde dat het erop moet zitten
Hmm instant? ^^

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Instant is een proc, en zorgt niet voor een debuff en is daardoor niet geschikt voor Mutilate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 200262 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:00:
Nee hoor van een rogue is ook zwaart nuteloos ;)
rogue tier5:
(2) Set: Your Eviscerate and Envenom abilities cause 40 extra damage per combo point.
mag je mij vertellen wat er zo nuttelaloos aan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

RaseriaN schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:39:
[...]

Instant is een proc, en zorgt niet voor een debuff en is daardoor niet geschikt voor Mutilate.
Klopt, maar het staat in de quote. :) misschien had ik het ff moeten accentueren ofzo.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mochten er trouwens nog Horde spelers zijn die graag aan SSC/TK willen beginnen, maar dat niet kunnen.

http://www.wowrush.com/forum/forum30.html

Onze guild zoekt nog zo’n 5 dedicated raiders, Rogue/Shadowpriest/Paladin x2/Resto-Shaman. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 213406 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:37:
[...]

Bij ons op de server hebben we meer problemen met die zweedse mensen, ze beginnen nu al te recruiten in hun eigen taal :S
die zitten er ook genoeg op Xavius..

ff een vraagje..

ervaren jullie het irritant als mensen in hun eigen taal, in een raid-instance in /s met elkaar zitten te chatten..? pools in mijn voorbeeld..?

mijn guild heeft dus een kern van poolse mensen, waarbij er een paar gewoon imo asociaal zijn.. ik vroeg ze vriendelijk om gewoon in de raid, /s, /g geen pools te spreken.. werd niet vriendelijk ontvangen...

ben ik dan een zeikerd, of zijn zij asociaal..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:34:
[...]

denk je nou dat er op een bepaalde server 1000 meer nederlanders zitten dan ergens anders..?
Ja, Trollbane :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
BootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:41:
[...]

ff een vraagje..

ervaren jullie het irritant als mensen in hun eigen taal, in een raid-instance in /s met elkaar zitten te chatten..? pools in mijn voorbeeld..?

mijn guild heeft dus een kern van poolse mensen, waarbij er een paar gewoon imo asociaal zijn.. ik vroeg ze vriendelijk om gewoon in de raid, /s, /g geen pools te spreken.. werd niet vriendelijk ontvangen...

Ligt er vooral aan hoe de guild er zelf tegenover staat. Ikzelf vind het redelijk asociaal, en bij ons in de guild is de regel dat je alleen engels mag praten in gchat/raidchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is al ge-edit. Zag het later pas :P Iets met werken en tussendoor posten. Dan ga je vroeg of laat foutjes maken ;(

Vrijdag ofzo, had ik net op tijd kunnen editten. Dit keer te laat :>

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 15-10-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Gaan we hier trouwens richting de 1337 posts? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 108648 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:40:
Tier4:
(2) Set: Increase the duration of your Slice and Dice ability by 1 sec per combo point.
(4) Set: Your finishing moves have a 15% chance to grant you a combo point.

Tier5:
(2) Set: Your Eviscerate and Envenom abilities cause 40 extra damage per combo point.
(4) Set: Your attacks have a chance to make your next finishing move cost no energy.

Tier6:
(2) Set: Increases the haste from your Slice and Dice ability by 5%.
(4) Set: Increases the damage dealt by your Backstab, Sinister Strike, and Mutilate abilities by 6%.

Niet dat je zegt "slechte" set bonussen :/

@Alpac, als je niks nuttigs kan vertellen en alleen maar smiley hevige posts kan posten zonder enige vorm van waarheid.. doe dat dan niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Nu online
De 1337e post wordt de lock van een mod en een nieuwe topicstart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-04 17:40
[...]

ff een vraagje..

Guild/Raid/Party-chat moet gewoon altijd engels zijn, zou het asociaal vinden als mensen daar express in eigen taal gaan praten, maar /s kan me niet zoveel boeien eigenlijk, dat volg je meestal toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imo vind ik dat ze alleen in /w of party's met alleen eigen soort mensen hun eigen taal mogen spreken. Kijk Engels is de taal die op WoW gesproken en ook namens blizzard word er gezegd dat Engels de enige taal is die zou moeten worden gesproken in public chats. Ik vind het dus ook asociaal dat mensen in de trade en general gewoon dood leuk hun eigen taal spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

[...]

ff een vraagje..

Zij zijn asociaal. Als mensen in onze guild in hun eigen taal spreken dat zeg ik er altijd wat van en zeg dat ze maar naar channel wespeakgibberish ofzo moeten gaan, maar dat official guildchannels in het engels moeten.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]

ff een vraagje..

zij zijn asociaal, maar wat ga jij doen.
Raiden met aso's en gaan voor T4-6 of leaven en gaan voor je eigen gemoedrust.

Na 2 jaar continue raiden heb ik 3 maanden geleden gekozen voor het laatste en nog geen spijt van gehad. Ik heb nog wel veel contact met mijn oude raidgroep, en blijkt dat ik idd op tijd weg ben gegaan.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij hebben een dutch channel in de guild, wie zin heeft kan joinen en daar in het Nederlands ouwehoeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wauw ! dat zijn heftige setbonussen. Vooral die 2e van tier 5, en allebei de bonussen van tier6 klinken mij als muziek in de oren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 85443 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:44:
[...]

Is al ge-edit. Zag het later pas :P Iets met werken en tussendoor posten. Dan ga je vroeg of laat foutjes maken ;(

Vrijdag ofzo, had ik net op tijd kunnen editten. Dit keer te laat :>
ah hehe sorry had ik weer niet gezien :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:08

Snuffel

Vroem!

Ach, om dat gelijk als aso te bestempelen..... dat gaat mij iets te ver.

Soms zie je iets voorbij komen in /1 of /2 waarvan je weet dat het een NL moet zijn. En soms heb je gewoon de neiging daarop te reageren in je eigen taal.

Als ik bij ons op de server Tandenborstel iets zie ropen, dan reageer ik daar vrolijk in NL op. En is dat dan aso? Ik vind van niet

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 213406 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:47:
Imo vind ik dat ze alleen in /w of party's met alleen eigen soort mensen hun eigen taal mogen spreken. Kijk Engels is de taal die op WoW gesproken en ook namens blizzard word er gezegd dat Engels de enige taal is die zou moeten worden gesproken in public chats. Ik vind het dus ook asociaal dat mensen in de trade en general gewoon dood leuk hun eigen taal spreken.
nou kijk, hier maak ik mezelf heeel soms weleens schuldig aan, maar het is meer van dat je hele chatbalk (7 regels) volstaat met

b3 dhaiwa walla kurwa
da?
kurwa mac!

dat soort rommel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillGhost schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:50:
[...]

ah hehe sorry had ik weer niet gezien :D
Nee hoor, maakt niet uit. Ik ben gewoon slachtoffer geworden van mijn eigen fout. Daar wordt ik dan op gewezen, waardoor ik de volgende keer wel 2x nadenk voordat ik op de "verstuur bericht" knop ram. Ga zo door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

RaseriaN schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:46:
[...]

Tier4:
(2) Set: Increase the duration of your Slice and Dice ability by 1 sec per combo point.
(4) Set: Your finishing moves have a 15% chance to grant you a combo point.

Tier5:
(4) Set: Your attacks have a chance to make your next finishing move cost no energy.

Tier6:
(2) Set: Increases the haste from your Slice and Dice ability by 5%.
(4) Set: Increases the damage dealt by your Backstab, Sinister Strike, and Mutilate abilities by 6%.

Niet dat je zegt "slechte" set bonussen :/

@Alpac, als je niks nuttigs kan vertellen en alleen maar smiley hevige posts kan posten zonder enige vorm van waarheid.. doe dat dan niet :Y)
Ik ben ook wel tevreden over onze setbonusses. Ik heb ze slechter meegemaakt :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
600 health bij een vanish bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spooof schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:54:
600 health bij een vanish bijvoorbeeld :)
Mwah valt over te discussieren, maar voor PvP is dat een erg relaxte bonus. In PvE heb je er vrij weinig aan idd, maar in PvP, als je low health bent -> vanish ->+600hp -> willekeurige opener.

Nee ik zou graag zo een bonus op een PvPsetje hebben, maar dan wel goedgescaled met onze hp nu. 4k ofzo lijkt mij wel lekker :D

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 15-10-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:56

NoTimeRemains

I know

ik ben aan het denken om enchanting te droppen.
ik vind het te duur om te levelen tot 375 en ik doe er simpelweg niets mee.

wat is nu een mooie profession om naast tailoring te hebben (voor een lock)?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tja als je geld wilt verdienen => mining/ herbalism :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Over de taal die gebruikt wordt;

In /1 tot en met /5 moet er gewoon engels gepraat worden.
In /p vind ik dat je een taal moet gebruiken die alle members begrijpen.
In /s maakt het me niets uit wat men gebruikt.
In /w idem, doe wat je wilt.
In /g vind ik dat er voor de belangrijke zaken een taal gebruikt moet worden die alle members begrijpen, maar hoeft voor mij niet perse altijd engels (of de taal van de guild; we hebben ook "POLAND team" of iets op de server ;))

Ik zit bijv. in een guild met ook een aantal mensen uit Zweden, en soms praat men wel eens zinnen zweeds, maar dat vind ik eigenlijk wel grappig. Zowel in /g als in /p (met guild only party). Ach, zolang ze geen tactics of iets bespreken in zweeds, maakt me niet zo veel uit. Plus, wanneer ik vraag wat ze zeggen geven ze altijd "een" vertaling (geen idee natuurlijk of het klopt :P). Zo praat ik ook af en toe een zin nederlands, aangezien we ook een aantal NL spelers hebben. In alle overige channels is het wel engels.

Maar laten we het verder niet meer over taal hebben, want als ik de gemiddelde teksten langs zie komen; dat is ook echt geen engels meer.

Dingen als dit, echt verschrillelijk. Een beetje afkorten zoals "cos", "thnx" of "tho" vind ik nog wel kunnen. Maar sommige....

- kktnx bb
- geiv epxx plz!
- watrz plz,mage
- dr00d buff
- q dne. lts gt bk to strt

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

BootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:51:
[...]

nou kijk, hier maak ik mezelf heeel soms weleens schuldig aan, maar het is meer van dat je hele chatbalk (7 regels) volstaat met

b3 dhaiwa walla kurwa
da?
kurwa mac!

dat soort rommel..
Ach, dit is nog wel te volgen:

- Wat is windows toch klote
- Ja?
- Koop een mac

Kijk, dat sorot dingen mag best in een andere taal :P

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 05:37
OkkE schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:08:
Over de taal die gebruikt wordt;

Maar laten we het verder niet meer over taal hebben, want als ik de gemiddelde teksten langs zie komen; dat is ook echt geen engels meer.

Dingen als dit, echt verschrillelijk. Een beetje afkorten zoals "cos", "thnx" of "tho" vind ik nog wel kunnen. Maar sommige....

- kktnx bb
- geiv epxx plz!
- watrz plz,mage
- dr00d buff
- q dne. lts gt bk to strt
Onze raidleader heeft zichzelf een straf opgelegd, hij moet elke keer als ie plix typt 5g in de guildbank stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Ik verkort best vaak dingen:
Yeah = y
Ofcourse = ofc
Thanks = thx
Vind het gewoon makkelijk, vooral tijdens het vechten, maar ook daarbuiten. Iedereen weet wat ik bedoel, ik ben niet zo veel tijd kwijt aan het typen van een zin. win - win toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Hmmm... tijd voor deeltje 134?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Sommige afkortingen zijn gewoon standaard. Maar die gebruik je of in zinnen, of als enkel de afkorting. Hele zinnen bestaande uit enkel en alleen afkortingen zijn gewoon strontvervelend. Als iemand "Ding!" roept is het imho normaal als iemand met "gz!" reageert. Geen problemen mee. Of bedanken met "Thnx". Maar het wordt wel heel erg veel als er ook nog eens "kk", "wc", "plx", enz bij komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Atlas schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:59:
Tja als je geld wilt verdienen => mining/ herbalism :)
Je kunt niet 2 tegelijk tracken, dus dat zuigt nogal.
DizzyWeb schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:16:
Sommige afkortingen zijn gewoon standaard. Maar die gebruik je of in zinnen, of als enkel de afkorting. Hele zinnen bestaande uit enkel en alleen afkortingen zijn gewoon strontvervelend. Als iemand "Ding!" roept is het imho normaal als iemand met "gz!" reageert. Geen problemen mee. Of bedanken met "Thnx". Maar het wordt wel heel erg veel als er ook nog eens "kk", "wc", "plx", enz bij komt...
Tja, RP server, als je daar met "plx" aankomt negeren de meeste je compleet :D

Ik vind in een eigen taal chatten in een public channel (en ook in /s) gewoon aso. MMORPG zijn sociale games, zorg dan tenminste dat iedereen je kan verstaan. In m'n oude raidgroup mocht het ook absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232381

OkkE schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:08:
(of de taal van de guild; we hebben ook "POLAND team" of iets op de server ;))
Eonar EU detected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Hydra schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:44:
[...]

[...]

Tja, RP server, als je daar met "plx" aankomt negeren de meeste je compleet :D

Ik vind in een eigen taal chatten in een public channel (en ook in /s) gewoon aso. MMORPG zijn sociale games, zorg dan tenminste dat iedereen je kan verstaan. In m'n oude raidgroup mocht het ook absoluut niet.
Zou je verbazen hoeveel dat dus wel voor komt. Zo veel RP is er niet op Darkmoon Faire, maar het niveau is wel laag. Lijkt soms wel alsof RP servers vooral vol zitten met mensen die op normale servers niet kunnen meekomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hydra schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:44:
[...]

Er stond toch ook 'naast tailoring" :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
DizzyWeb schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:50:
[...]
Zou je verbazen hoeveel dat dus wel voor komt. Zo veel RP is er niet op Darkmoon Faire, maar het niveau is wel laag. Lijkt soms wel alsof RP servers vooral vol zitten met mensen die op normale servers niet kunnen meekomen :/
Toen WoW net begon waren juist de RP-server waar de meer socialere mensen te vinden waren, diegene met kinderen/werk etc en niet servers waar het als "fun" wordt ervaren om mensen 40min lang te lopen corps campen.

Nu zijn de meeste RP-servers net als gewone PvE-servers, met als enigste uitzondering dat er soms aan RP wordt gedaan en dat er een "name" policy is.

En over mensen die niet mee kunnen komen op normale servers : sta dan toe dat we van PvE/RP naar PvP mogen transferen, dan kunnen we tenminste met de grote (lees nomale) servers meekomen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Die Kalgan ook he (lead designer), op de US forums posten over zijn MS Warrior, en ineens is iedereen anti-Kalgan.

US Forums ftl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Wat vinden jullie trouwens van al die nieuwe gear die ook nieuwe dingen gaat gebruiken. Dan gaat het voornamelijk om gebruik van agi/critrating/ap/ignore armor/haste etc. Je moet toch even goed kijken nu of iets wel of niet een upgrade is etc. Het zal nu iig een stuk lastiger zijn dit dus te beoordelen :(

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DizzyWeb schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:50:
Er zitten sowieso te veel mensen die zich gewoon niet aan de RP regels houden, wel jammer dat Blizzard die regels niet actief enforced.
Atlas schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:50:
Er stond toch ook 'naast tailoring" :P
Ah, oops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Hydra schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:58:
[...]

Er zitten sowieso te veel mensen die zich gewoon niet aan de RP regels houden, wel jammer dat Blizzard die regels niet actief enforced.

[...]

Ah, oops :)
Ik houd me er ook niet aan. Als Blizz ze actief zou handhaven had ik al heeeeel lang geleden gebanned geweest. Dan had ik ook allang op een PvE server gezeten, samen met bijna alle guildies die ik ooit gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Bah, heb ik 20 WSG marks nodig voor bracers, duurt het potje 45 minuten!

Dus ik was het spuug zat, maar had geen zin om deserter te worden, ik had er nog een paar te gaan. Ik in /bg "lose already this is a waste of time"

Verschillende reacties dat ik er geen verstand van heb (pvp) en dat kaliber. Dus ik nog een keer: "I'm here for marks only, we've been here 45 minutes and we have 200 honor. If I wanted honor I would have had triple that, if I went to AV. PvP is simple, farm marks and get your honor in AV"

Terstond gingen 7 andere alliance spelers op de grond zitten terwijl er twee stonden te foeteren op ons.

Daarna nog een paar potjes in <15 minuten gedaan, dat schiet tenminste op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-04 20:15
Het World of Warcraft topic - Deel 134

I killed the topicstart

geeeen idee hoe ik het kan fixen : /

[ Voor 58% gewijzigd door ImdaMned op 15-10-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Anoniem: 63072 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:02:
Bah, heb ik 20 WSG marks nodig voor bracers, duurt het potje 45 minuten!

Dus ik was het spuug zat, maar had geen zin om deserter te worden, ik had er nog een paar te gaan. Ik in /bg "lose already this is a waste of time"
Als er iets is waar ik zo'n ongelofelijke hekel aan heb... Als ik BG, dan speel ik om te winnen. Als ik niet kan winnen ga ik iig zo veel mogelijk mn best doen om de loss zo goed mogelijk te maken.

Als je zo graag uit de BG wil, wees een man en neem die AFK buff. Ga 15 minuten iets anders doen, ga kleien, ga naar buiten, drink een biertje, browse wat forums, maar ga niet andere mensen zitten afzeiken dat ze maar moeten verliezen omdat jij perse gelijk door wil naar je volgende BG ipv uberhaupt ook maar een poging te doen...

ik zie het tegenwoordig zelfs in AB. 300-270 horde, 3-2 bases, en er zijn mensen die alweer beginnen te roepen "omg noobs we lose just die pl0xpl0xpl0x".... ze halen het bloed onder mn nagels, dat soort mensen...

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Nu online
Het is gebleken dat Okke en ikzelf inderdaad op Eonar EU spelen, we hebben een derde gevonden lijkt het? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

er is een nieuwe topic jongens... gogogo! IndaMned broke it though!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

On_E schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:30:
[...]

Alleen AB. :)

In weekenden doe ik de BG waar je dubbele honor krijgt.
Het is geen dubbele honor, maar goed.

Net nog iets grappis in AB :P Ik zat em te leechen, en tabte ff terug naar wow. Zie ik daar opeens staan:

Random player: "Report Ajnk, he is leeching."
Ik: "No im just defending stables, im not leeching. Be glad that some1 is defending"
Random player: " You are leeching, i saw you standing still in steath (ik ben druid) while horde took stables."
Ik: "Oh, i think i was leeching then :P."

Kvond het wel grappig dat horde gewoon ST had gepakt (ik stond ecth bijna in de vlag) en ze me niet zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Anoniem: 108648 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:40:
[...]

rogue tier5:
Omdat je in raiden geen envenom of evi gebruikt maar als je 5 cp points hebt gewoon rupture alleen als je criti met evi of envenom doen ze meer damage dan een 5 cp rupture

De rest van de bonusen vind ik wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 22:23
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.