Ik heb na een stop van 5 maanden vandaag maar weer besloten om mijn account te reactiveren en wow opnieuw te installeren, maar nu ben ik al mijn addons kwijt. Welke addons heb ik zeker nodig als lvl 70 mage?
Geen eigenlijkVerwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:50:
Ik heb na een stop van 5 maanden vandaag maar weer besloten om mijn account te reactiveren en wow opnieuw te installeren, maar nu ben ik al mijn addons kwijt. Welke addons heb ik zeker nodig als lvl 70 mage?
Wat je leven simpeler maakt is ktm/omen.
en dingen als titanbar zijn altijd wel handig
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
zorg voor wat gems en water food macro'sheuveltje schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:52:
[...]
Geen eigenlijk
Wat je leven simpeler maakt is ktm/omen.
en dingen als titanbar zijn altijd wel handig
En je trinkets voor frostbolt/fireball en your good to go als een mage.
One button gem
/castsequence [button:2] reset=120 Conjure Mana Emerald, Conjure Mana Ruby, Conjure Mana Citrine, Conjure Mana Jade, Conjure Mana Agate;
/stopmacro [button:2]
/use Mana Emerald
/use Mana Ruby
/use Mana Citrine
2nd Mout flying beasty @ outlands mount normal beasty otherwise
/use [flyable] Reins of the Veridian Netherwing Drake ; Red Skeletal Warhorse
3rd Use all arcane buffs and trinkets
/cast Combustion
/stopcasting
/cast Presence of Mind
/stopcasting
/cast Arcane Power
/stopcasting
/use 13
/use 14
/stopcasting
/cast berserking
/stopcasting
/cast Pyroblast
4th use 2nd trinket and berserking and cast frostbolt (basic daily use)
#showtooltip frostbolt
/use 14
/cast Berserking
/stopcasting
/cast Frostbolt
5th Equip spirit stuff and do the evocation then reequip normal items
#showtooltip Evocation
#show evocation
/castsequence Calenda Fighting Stick of Spirit, evocation , Bloodfire Greatstaff
[ Voor 58% gewijzigd door barfieldmv op 14-10-2007 17:53 ]
Anoniem: 104748
Ik word het een beetje beu.. ik heb last van het volgende:
Om de zoveel tijd (kan 10 minuten zijn of om de minuut) krijg ik raar beeld dat, kunnen lijnen zijn die van een mob tot heel hoog door gaatm vlakken in beeld, rare streepjes. Als ik Alt Tab, en gelijk weer terug ga is het opgelost. En dan komt het na een tijdje weer terug... Me graka word niet te warm etc., en ik hoor van meerdere mensen met Nvidia problemen. Ik heb een 7900GT, en met geen andere programma's heb ik zulke problemen.
Heeft iemand een (tijdelijke) oplossing voor dit?
Om de zoveel tijd (kan 10 minuten zijn of om de minuut) krijg ik raar beeld dat, kunnen lijnen zijn die van een mob tot heel hoog door gaatm vlakken in beeld, rare streepjes. Als ik Alt Tab, en gelijk weer terug ga is het opgelost. En dan komt het na een tijdje weer terug... Me graka word niet te warm etc., en ik hoor van meerdere mensen met Nvidia problemen. Ik heb een 7900GT, en met geen andere programma's heb ik zulke problemen.
Anoniem: 200262
Een vriend van mij heeft gewoon met een full fire build lekker van 1-70 snel gedaan .
Alleen ik heb ook een mage gespeeld en ik vind frost veel fijner om te spelen .
Veel minder mana veel criti
Het is denk ik echt iets persoonlijk denk ik
Verwijderd
Ik hoop voor je dat je nog garantie op het ding hebt, je kaart is rijp voor een RMA... Je kaart onderklokken helpt wellicht een tijdje. Maar op een gegeven moment ga je ook buiten wow artifacten zien op je scherm: pixels die verkeerde kleuren hebben ( erg lastig als je een video wilt bekijken )Anoniem: 104748 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:06:
Vreemde afwijkingen tijdens het booten zoals typo's in text, verkleurde letters en vreemde symbolen.
Als mogelijke oorzaken worden aangewezen: slechte voltage regulators of brakke geheugen chips
Ik ben begonnen als frost t/m lvl 35... en daarna gerespect naar deep fire ik moet zeggen een heeeeel groot verschil. De mobs liggen zoveel sneller neer.... het enige nadeel is dat je wat minder control hebt wanneer het fout gaat.... Aan de andere kant als ik alles opengooi in een nood situatie dan moet het wel heel gek lopen om zelf dood te gaan.Anoniem: 200262 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:33:
Een vriend van mij heeft gewoon met een full fire build lekker van 1-70 snel gedaan .
Aoe is wel weer heerlijik met een frost.
Elke dag dronken is ook een geregeld leven.
Heb dit idd ook gehad (met 2 7900GT kaarten) begint rustig maar naar mate je ermee doorspeeld wordt het steeds erger en op het einde zelfs idd in windows en zullen spellen helemaal niet meer starten. Snel RMA'en die kaart!Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:55:
[...]
Ik hoop voor je dat je nog garantie op het ding hebt, je kaart is rijp voor een RMA... Je kaart onderklokken helpt wellicht een tijdje. Maar op een gegeven moment ga je ook buiten wow artifacten zien op je scherm: pixels die verkeerde kleuren hebben ( erg lastig als je een video wilt bekijken )
Vreemde afwijkingen tijdens het booten zoals typo's in text, verkleurde letters en vreemde symbolen.
Als mogelijke oorzaken worden aangewezen: slechte voltage regulators of brakke geheugen chips
Maar ben je dan niet veel eerder oom met fire
?
Frost is indd lekker om mee te aoe maar binnenkort zul je meer exp krijgen van quests dusjah solo met frost zal dan beter werken
Frost is indd lekker om mee te aoe maar binnenkort zul je meer exp krijgen van quests dusjah solo met frost zal dan beter werken
Verwijderd
Join the club, same here. Vooralsnog enkel in WoW last van. Ook bij mij word ie niet te warm oid.Anoniem: 104748 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:06:
Anoniem: 148405
Mn groepen worden steeds slechter en slechter
doe nu als tank zelfs het meeste damage (lv66 druid)... bosses die normaal heel snel down gaan gingen vandaag echt langzaam down.. best verloren tijd steeds..
Group jij alleen maar met gasten die ebayedAnoniem: 148405 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:21:
Mn groepen worden steeds slechter en slechterdoe nu als tank zelfs het meeste damage (lv66 druid)... bosses die normaal heel snel down gaan gingen vandaag echt langzaam down.. best verloren tijd steeds..
Of mieschien tref je de verkeerde mensen aan
Nou lekker dan he... em wat doe jij er aan?Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:43:
[...]
Join the club, same here. Vooralsnog enkel in WoW last van. Ook bij mij word ie niet te warm oid.
Waarom is het even over na een snelle alt tab en terug?Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:55:
[...]
Ik hoop voor je dat je nog garantie op het ding hebt, je kaart is rijp voor een RMA... Je kaart onderklokken helpt wellicht een tijdje. Maar op een gegeven moment ga je ook buiten wow artifacten zien op je scherm: pixels die verkeerde kleuren hebben ( erg lastig als je een video wilt bekijken )
Edit knop was de bedoeling.
Heb zelf een 7900 GTO, nergens last van. Al wel een tijdje m'n driver niet geupdate, gebruik Forceware 93.71.
Bnet pindle#2913
Waar slaat die 2-set bonus van de Warlock tier 5 (Corruptor) set eigenlijk op. Slechtste bonus van alle tier 4 en tier 5 sets die er zijn

Ja vooral als je er je goede t4 bonus(sen) voor moet inleveren
Anoniem: 232381
Een goede hunter houdt zijn pet in leven tijdens fights zonder op healers te hoeven rekenen. Recallen als aggro + bandage ect. Als ie dan gehealed word omdat de healers daar tijd/mana voor hebben is dat alleen maar mooi meegenomen. Niet iets waarom de hunters moeten krijsen in een raid bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:28:
[...]
Lekker kort door de bocht. BM doet in Kara gear nu eenmaal meer damage dan alle andere builds. Dus zijn we gewoon blij met de beastmasters. De 'prijs' voor die extra dps is een paar heals op de pets. En meestal is een renew al genoeg hoor en die kost je 1 global cooldown. Voor mana heb je potions, heb je mana problemen dan is het motto to je betere gear hebt: "early and often"
Bij mij konden hunters alleen rekenen op petheals tijdens het buffen/fullhealen tussen fights.
Daarnaast alleen maar als de fight redelijk onder controle is en ik dus voelde dat ik de 'luxe' had.
Hunters (en andere DPS'ers trouwens) vergeten wel eens dat healers ongeveer 10 targets + zichzelf moeten managen en meestal ook moet 'jongleren' met verschillende castingdurations van hun heals om die allemaal in leven te houden. Om hier tussendoor even een HoT te gooien op een pet is leuk, maar staat inderdaad erg laag op de prioriteiten lijst. En als ik bijvoorbeeld 25% mana heb hou ik dat liever 'vast' voor emergencies dan een pet.
En dus... bijna nooit in heftige fights.
Ben je inderdaad als raidleader bang dat pets doodgaan (bij bijvoorbeeld veel aoe damage) zorg dan dat je de healing daarop afstemd. Veel chainheals, of bijvoorbeeld hunters in Shadowpriests groups (zonde, maar het kan).
Maar goed, persoonlijke smaak enzo.
VerergertImdaMned schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 09:27:
[...]
Op het moment dat ik frostbolts cast en een mage/warlock(met felpuppy)/shadowpriest counterspelled/silenced whatever is mijn HELE frost school gelocked voor respecievelijk 8/6/6 seconden. Dat is dus incl ice block. En of je dan als mage zijnde snel dood bent.
Zelfde als je een pally counterspelled die loopt te healen, kan hij ook niet meer bubbelen.
De reden ook waarom frost mages vroeger suckten in pvp. Te weinig bruikbare instants die veel dmg deden.
BTW, pro dat je fel domination kan gebruiken in arena. Dat ding heeft een cooldown van 15 minuten.
**edit**
crap, dacht 10 minuten max : (
3e fout. het verergerd nu wel heel snel : /
Sorry ...
Anoniem: 234465
Damn wat toevallig dit heb ik ook! 2x 7900gt in sli en ook alleen in wow!Anoniem: 104748 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:06:
bij mij zijn die vingers van undeads af en toe heel erg lang
Heb ook eens gehad dat bij bepaalde mobs er een lange spriet uit hun hoofd kwam, was op zich wel leuk dat je ze dan van ver af al kan zien en als ze ergens achterstaan
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 234465 op 15-10-2007 08:23 ]
Herkenbaar. Ben een Belf Pally aan het leven (lvl 43) en je komt zo veel 'slechte' spelers tegen dat het echt niet leuk meer is. Ik doe ook geen moeite meer om instances te doen, scheelt een hoop frustratieAnoniem: 148405 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:21:
Mn groepen worden steeds slechter en slechterdoe nu als tank zelfs het meeste damage (lv66 druid)... bosses die normaal heel snel down gaan gingen vandaag echt langzaam down.. best verloren tijd steeds..
Leuke annekdote: in instance met 2 rogue's en een Warlock. Ik ga eigenwijs 2-hander tanken en het lukt zo waar aardig. Rare is dat niemand die daar iets van zegt trouwens .... Wel rare opmerkingen als 'My brother has way more health then you. He is a druid.' Oh ja joh, goh. Zou me zorgen maken als het andersom was en ik meer health had als pally dan hem in bearform

Na een tijdje begin ik er me aan te ergeren dat één van de rogues steeds de fights voor mij probeert te beginnen en ik dus redelijk moeite moet doen om de aggro van hem af te houden (scheelt weer healing). Zijn reactie 'What is aggro?' Oh ...... Eh, ja
Na de zoveelste 'going to eat, brb' (15 min afk) gaf ik het op en ben maar weer gaan solo'en.
Misschien ben ik een verwend kreng geworden maar parties op low level doet me wensen weer met lui te kunnen instancen die wat serieuzer meer gefocused zijn en het spelletje een beetje beter kennen.
Dat had ik ook met mijn 6600GT.Anoniem: 104748 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:06:
Die dus ook was overleden...
btw, wordt het niet eens tijd voor een nieuw draadje?
Anoniem: 211378
Van het weekend mezelf weer nuttig gemaakt 
Een maatje van mij wou graag op zijn druid spelen dus ik maar ff respeccen naar shadow. Dit weekend 36 heroic badges verzameld
.
Zaterdag zegt een guildie van mij dat hij eindelijk het recept heeft voor major arcane protection potion. Ik vond dat ook wel wat dus vroeg hem van welke mobs die droppen. Die gozer had er de halve dag voor gekilled en ik loop naar die mob toe en eerste kill dropped het recipe.
Toen hebben we samen die voor shadow en holy ook maar ff gegrinded. Kostte totaal 2 uur non-stop killen
. Alleen fire dropped alleen in mech dus dat wordt nog een probleem
.
Ik haal deze recepten in de hoop dat ik een cauldron kan ontdekken. Dat kan best nuttig zijn dacht ik zo.
Gisteren maar voor het eerst sinds lange tijd een premade AB opgezet. Ik had weinig vertrouwen in het begin omdat je meestal alleen maar andere premades tegenkomt. Dat viel gelukkig mee en we hebben alle games gewonnen. De horde premades die we tegen kwamen , leken op gewoon 15 man van 1 server die alleen maar dom konden zergen. Vanavond maar weer wat honor scoren
En ja ik ben ook nog buiten geweest
, alleen niet zoveel geslapen
Een maatje van mij wou graag op zijn druid spelen dus ik maar ff respeccen naar shadow. Dit weekend 36 heroic badges verzameld
Zaterdag zegt een guildie van mij dat hij eindelijk het recept heeft voor major arcane protection potion. Ik vond dat ook wel wat dus vroeg hem van welke mobs die droppen. Die gozer had er de halve dag voor gekilled en ik loop naar die mob toe en eerste kill dropped het recipe.
Toen hebben we samen die voor shadow en holy ook maar ff gegrinded. Kostte totaal 2 uur non-stop killen
Ik haal deze recepten in de hoop dat ik een cauldron kan ontdekken. Dat kan best nuttig zijn dacht ik zo.
Gisteren maar voor het eerst sinds lange tijd een premade AB opgezet. Ik had weinig vertrouwen in het begin omdat je meestal alleen maar andere premades tegenkomt. Dat viel gelukkig mee en we hebben alle games gewonnen. De horde premades die we tegen kwamen , leken op gewoon 15 man van 1 server die alleen maar dom konden zergen. Vanavond maar weer wat honor scoren
En ja ik ben ook nog buiten geweest
Bedoel je geen Major Arcane Protection potion ?Anoniem: 211378 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:32:
Zaterdag zegt een guildie van mij dat hij eindelijk het recept heeft voor greater arcane protection potion.
Toen hebben we samen die voor shadow en holy ook maar ff gegrinded. Kostte totaal 2 uur non-stop killen. Alleen fire dropped alleen in mech dus dat wordt nog een probleem
.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
jah bedoel ik oops
, het is nog vroeg whaha
(deze grove fout meteen geedit)
(deze grove fout meteen geedit)
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 211378 op 15-10-2007 08:45 ]
Verwijderd
Van het weekend wel grappige dingetjes gedaan. Vrijdag vroeg een maat van me of ik hem wilde helpen in SH. Hij vroeg ook of ik de sleutel had, dus ik ging er vanuit dat hij Shattered Halls bedoelde.
Ik had daar absoluut geen zin in (van honered -> revered door alleen SH runs), maar omdat niemand die sleutel had, besloot ik die instance ff te openen voor hun.
Dus ik vlieg er naartoe en wacht.. en wacht..., maar ik zag ze maar niet. Dus ik op de map kijken zitten ze allemaal bij Achindoun. Hun mij summonen en ik had zoiets van: Hoo hoo, dit is niet de bedoeling.
Maargoed, ik had zo iets van: Ik help maar ff en zie wel waar het schip strand. Maar wat ben ik overgeared voor die ellende (of hun undergeared)
Die tank was die maat van me, lvl 67 atm. Dus ik laat hem aggro opbouwen voor een paar sec, maar na 1 garrote + een backstab was het meteen al gebeurd. Dus ik besloot om die instance maar zelf te tanken, maar dat ging nog een partij goed zeg
Snel ging het ook, want ik pulde dan een groepje (sap de ene en garrote de ander), terugrennen, bladefurry en SS spammen. De druid gaf mij zo nu en dan een hotje en zo vlogen we er echt doorheen. Wel een erg grappige ervaring.
Zaterdag nog Heroic SL met cyril geprobeerd, maar dat was echt geen succes. Tot en met de 1e baas was het een eitje, maar daarna kwamen we in de problemen door gebrek aan CC. We waren met een dpswarrior, spriest, shaman, druid en ik. Opzich had het nog wel kunnen lukken, want die healer is echt goed. Het is onze GM en die heeft erg mooie gear. Probleem alleen was dat die druid geen tankgear had, maar pvpgear van lvl 60
Dus die healer trok aggro na wat healtjes en die mindflay van die spriest tikt gewoon voor 1.7k. Dat gaat best hard kan ik je zeggen
Zondag nog Maggy geprobeerd, en ik wilde jullie even bedanken namens de guild
Die clickaddon vinden ze erg fijn. Gister ook die 1e keer dat ik op maggy kon dpsen. Ook een erg lekker gevecht
Besty try was 65%. We moeten de retards er zeg maar nog uitfilteren
3
Die gaat binnenkort wel neer. De raidleader hoopt op disndag, maar das iets te optimistisch denk ik
Trouwens gast, je had gewoon online moeten blijven. Toen we trash gecleared hadden, ging deja "afk" (je weet wel die ene met resp. riftmaker > emerald) en die kwam meteen niet meer terug. En ook dit keer zat hij na trash maar 3% ofzo boven hjunaer (druid tank). Ik zei nog van: ja kom we inviten een rogue, met de hoop dat jij er was
, maar ik was dus de enige rogue die online was
Waar er van elke class wel een stuk of 5 a 6 lvl 70's online waren, waren rogues minder goed represented
Ik had daar absoluut geen zin in (van honered -> revered door alleen SH runs), maar omdat niemand die sleutel had, besloot ik die instance ff te openen voor hun.
Dus ik vlieg er naartoe en wacht.. en wacht..., maar ik zag ze maar niet. Dus ik op de map kijken zitten ze allemaal bij Achindoun. Hun mij summonen en ik had zoiets van: Hoo hoo, dit is niet de bedoeling.
Maargoed, ik had zo iets van: Ik help maar ff en zie wel waar het schip strand. Maar wat ben ik overgeared voor die ellende (of hun undergeared)
Die tank was die maat van me, lvl 67 atm. Dus ik laat hem aggro opbouwen voor een paar sec, maar na 1 garrote + een backstab was het meteen al gebeurd. Dus ik besloot om die instance maar zelf te tanken, maar dat ging nog een partij goed zeg
Snel ging het ook, want ik pulde dan een groepje (sap de ene en garrote de ander), terugrennen, bladefurry en SS spammen. De druid gaf mij zo nu en dan een hotje en zo vlogen we er echt doorheen. Wel een erg grappige ervaring.
Zaterdag nog Heroic SL met cyril geprobeerd, maar dat was echt geen succes. Tot en met de 1e baas was het een eitje, maar daarna kwamen we in de problemen door gebrek aan CC. We waren met een dpswarrior, spriest, shaman, druid en ik. Opzich had het nog wel kunnen lukken, want die healer is echt goed. Het is onze GM en die heeft erg mooie gear. Probleem alleen was dat die druid geen tankgear had, maar pvpgear van lvl 60

Dus die healer trok aggro na wat healtjes en die mindflay van die spriest tikt gewoon voor 1.7k. Dat gaat best hard kan ik je zeggen
Die clickaddon vinden ze erg fijn. Gister ook die 1e keer dat ik op maggy kon dpsen. Ook een erg lekker gevecht
Besty try was 65%. We moeten de retards er zeg maar nog uitfilteren
Die gaat binnenkort wel neer. De raidleader hoopt op disndag, maar das iets te optimistisch denk ik
Trouwens gast, je had gewoon online moeten blijven. Toen we trash gecleared hadden, ging deja "afk" (je weet wel die ene met resp. riftmaker > emerald) en die kwam meteen niet meer terug. En ook dit keer zat hij na trash maar 3% ofzo boven hjunaer (druid tank). Ik zei nog van: ja kom we inviten een rogue, met de hoop dat jij er was

Waar er van elke class wel een stuk of 5 a 6 lvl 70's online waren, waren rogues minder goed represented
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 08:53 ]
Ik denk altijd eerst aan chromaggus :-) 'Dispel ffs!'Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:46:
Yey! Skinning 250 en Leatherworking 170 
Lekker onderweg, maar helaas dit weekend weinig tijd gehad dus niet veel harder kunnen levelen.
Moet zeggen, je hebt soms wel irritante materials nodig
Lekker onderweg, maar helaas dit weekend weinig tijd gehad dus niet veel harder kunnen levelen.

Time lapse!! in LoS zomg!Anoniem: 232381 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:53:
[...]
Ik denk altijd eerst aan chromaggus :-) 'Dispel ffs!'
Snap ik :-)Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:54:
Hehe het gaat dus om Magtheridon. De misvormde arrogante draak
Op mijn pally heb ik mining/blacksmithing gekozen. Ik merk nu al dat BS levelen ook erg 'fijn' is.Yey! Skinning 250 en Leatherworking 170

Als je denkt dat je ongelooflijk veel bars heb sleep je er toch maar een paar puntjes BS uit. En je mined je dus een breuk. Wat ook niet helpt is dat de mooie leveling recipes voor low level eigenlijk niet meer te vinden zijn op de AH.
Anoniem: 142494
Zo, gaat weer lekker. Gisteren Fathom-lord neergehaald en 2 dagen ervoor Solarian.
Allebei 2 redelijk easy encounters imo. Maar toch, 3 nieuwe first kills in 6 dagen.
(Al'ar aantal dagen ervoor) En nu nog 2 dagen over om Leotheras te oefenen. En van het weekend ook nog tijd gehad om met 2 raids Karazhan te doen om wat nieuwe mensen te gearen.
Epic mountje van Attunemen nog gedropt, [screenie
Allebei 2 redelijk easy encounters imo. Maar toch, 3 nieuwe first kills in 6 dagen.
Epic mountje van Attunemen nog gedropt, [screenie
Ik heb dat als healer , ga je soms ff een BM run doen om iemand attuned kara te krijgen, sta ik tot de 2e baas een beetje renews en af en toe prayer of mending te doen op de tank. Voor de rest wand ik de elites maar om mezelf toch maar een beetje nuttig maken.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:46:
Van het weekend shadow, mijn gear is niet superieur omdat ik bijna altijd healing ben, maar toch nog +/- 750 +dmg. Moet echt constant opletten dat ik niet alles loop te overaggroen. Heroic Blood Furnace was wel superieur met een paladin tank. Ik kon constant lopen nuken zonder aggro te krijgen
Anoniem: 213406
Jah paladins met hun agro ^^
Laats met kara, onze pala tank poold de laatse groep mobs voor Attumen, raakt hij ook m'n trap target
Ik had 3 distracting shots + nog wat dmg schoten tussen door nodig om die agro van die mob te krijgen ^^
Laats met kara, onze pala tank poold de laatse groep mobs voor Attumen, raakt hij ook m'n trap target
Wacht maar tot je bij Thorium komt, dat is helemaal genieten. Van 250 tot 300 ongeveer moet je volledig op Thorium doen. Dit is (in ieder geval bij ons op de server) niet te betalen op AH, en zelf Thorium minen gaat toch lang niet zo snel als Mithril. Daarom zit de Blacksmithing van m'n level 70 Hunter ook al maaaaanden op 270.Anoniem: 232381 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:05:Op mijn pally heb ik mining/blacksmithing gekozen. Ik merk nu al dat BS levelen ook erg 'fijn' is.![]()
Als je denkt dat je ongelooflijk veel bars heb sleep je er toch maar een paar puntjes BS uit. En je mined je dus een breuk. Wat ook niet helpt is dat de mooie leveling recipes voor low level eigenlijk niet meer te vinden zijn op de AH.
Het moosite van paladins is dat ze veel meer mobs tegelijk goed kunnen tanken en agro kunnen blijven houden.
wacht maar tot je op 350 komt.UTwizard schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:30:
[...]
Wacht maar tot je bij Thorium komt, dat is helemaal genieten. Van 250 tot 300 ongeveer moet je volledig op Thorium doen. Dit is (in ieder geval bij ons op de server) niet te betalen op AH, en zelf Thorium minen gaat toch lang niet zo snel als Mithril. Daarom zit de Blacksmithing van m'n level 70 Hunter ook al maaaaanden op 270.
Als je dan niet het geluk heb gehad dat er een Felsteel plan dropt voor je (hands/chest/bracers oid) dan kost elke skill punt je 200g aan mats (als je het niet zelf farmed).
magoe, nu 2 hele avonden tries op kael.. laten we eens gek doen en proberen in de laatste fase te komen:)
Zover was ik destijds ook met mijn Warrior en toen had ik er al helemaal geen zin meer in.UTwizard schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:30:
Wacht maar tot je bij Thorium komt, dat is helemaal genieten. Van 250 tot 300 ongeveer moet je volledig op Thorium doen. Dit is (in ieder geval bij ons op de server) niet te betalen op AH, en zelf Thorium minen gaat toch lang niet zo snel als Mithril. Daarom zit de Blacksmithing van m'n level 70 Hunter ook al maaaaanden op 270.
Mining en Blacksmithing gedropped en Herbalism en Alchemy opgepakt en er tot nu toe geen spijt van gehad

Anoniem: 211378 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:30:
echt niet normaal die gasten, en tanken en nog 2e op dmg done ook
Begin nou niet weer hierover jongensAnoniem: 213406 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:36:
Het moosite van paladins is dat ze veel meer mobs tegelijk goed kunnen tanken en agro kunnen blijven houden.
Gooi eens een ander leuk onderwerp de groep inRaseriaN schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:39:
Begin nou niet weer hierover jongensHet topic is net zo lekker rustig!
maak anders een nieuw topique
This is the Way.
ook altijd een leuke discussie ... welke class is de beste healerAnoniem: 211378 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:42:
[...]
Gooi eens een ander leuk onderwerp de groep in
ff een vraagje..
het líjkt me dat de procces bij alle alchemy masteries even hoog zijn..
toch vergelijk ik mezelf met een andere alchemist (hij elixir, ik potion) waarbij hij echt VEEL meer procces krijgt.. toeval, of WaI?
toch vergelijk ik mezelf met een andere alchemist (hij elixir, ik potion) waarbij hij echt VEEL meer procces krijgt.. toeval, of WaI?
Herkenbaar. Kostte mij ook een fortuin om van 250 naar 300 te levelen. Pre-TBC was thorium redelijk betaalbaar, maar nu betaal je doodleuk 30G/stack. Waar je misschien maar 1 puntje voor terug krijgt.UTwizard schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:30:
[...]
Ik heb zelf de Imperial Plate Bracers gemaakt om naar 295 te levelen. Je krijgt de recipe van een NPC in tanaris (kost je ook weer wat bars..)
Maargoed, het stukje van 350 naar 375 is misschien nog erger. Zit nu op 351
Ik heb gelukkig anderhalve Netherweave Bag vol aan 300+ Blacksmithing Recipes met ik geloof de volle Felsteel set. Ik kan ze dus alleen nog niet gebruikenRouted schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:38:
wacht maar tot je op 350 komt.
Als je dan niet het geluk heb gehad dat er een Felsteel plan dropt voor je (hands/chest/bracers oid) dan kost elke skill punt je 200g aan mats (als je het niet zelf farmed).
magoe, nu 2 hele avonden tries op kael.. laten we eens gek doen en proberen in de laatste fase te komen:)
Misschien een ander idee voor een onderwerp: Wat vinden jullie van de Death Knight en hoe zien jullie deze het liefst?
Sinds laatste patch heb ik het idee dat mijn elixir mastery veel minder procced, kan natuurlijk ook toeval zijn:/BootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:45:
ff een vraagje..
Is goed zal het wel effe over onze prince run van gister praten
we kregen hem maar niet neer. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar het leek er gewoon op dat alles tegen zat. de eerste 3 keer met 2 healers geprobeer, tot 14% gekregen tot onze tank dood ging
Ondertussen hadden we een nieuwe rouge mee, die nog niet echt wist hoe die met enfeeble moest omgaan (/cry). Dus je raad het al wel. die rouge steeds dood na de eerste enfeeble
Na die 3 tries hebben we toch maar een priest er bij gehaald. maarjah daarna weer 2 wipes gehad omdat de 2 pala healers niet goed aan het opletten waren.... 2 keer gewiped omdat ze allebij dood gingen op het zelfde moment door enfeeble. nog 2 keer daarna geprobeerd 2x beneden de 40% maar bij alle 2 de keren die infernals echt gewoon naast de tank/ melee dpsers met als gevolg.... een wipe ( voor de 6e en 7e keer ) en toen hadden we zoiets van laat maar, we doen hem wel een andere keer...
Verwijderd
Hehe lachen vind ik dat altijd. Zeker als je nagaat dat je "vroeger" zoveel problemen had met bepaalde dingen. Nu is het echt 2 vingers in de neus werk.Anoniem: 211378 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:11:
[...]
Ik heb dat als healer , ga je soms ff een BM run doen om iemand attuned kara te krijgen, sta ik tot de 2e baas een beetje renews en af en toe prayer of mending te doen op de tank. Voor de rest wand ik de elites maar om mezelf toch maar een beetje nuttig maken.
Van het weekend shadow, mijn gear is niet superieur omdat ik bijna altijd healing ben, maar toch nog +/- 750 +dmg. Moet echt constant opletten dat ik niet alles loop te overaggroen. Heroic Blood Furnace was wel superieur met een paladin tank. Ik kon constant lopen nuken zonder aggro te krijgen.
Trouwens is +750 wel netjes toch? Kan je volgens mij wel aardige schade mee aanrichten
Ik heb zelf eindelijk fishing bijna gemaxed. Nog 19 skillpuntjes en 375 is een feit. Dan nog alleen engineering doen en alles professions zijn dat netjes 375
Yep, of die 2e baas in MC. Ben zijn naam ff kwijtAnoniem: 232381 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:53:
[...]
Ik denk altijd eerst aan chromaggus :-) 'Dispel ffs!'
No guts, no glory!
Hoelang heb je over fishing gedaan? Ik moet het eigenlijk ook doen maar heb er weinig zin inVerwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:50:
[...]
Hehe lachen vind ik dat altijd. Zeker als je nagaat dat je "vroeger" zoveel problemen had met bepaalde dingen. Nu is het echt 2 vingers in de neus werk.
Trouwens is +750 wel netjes toch? Kan je volgens mij wel aardige schade mee aanrichten
Ik heb zelf eindelijk fishing bijna gemaxed. Nog 19 skillpuntjes en 375 is een feit. Dan nog alleen engineering doen en alles professions zijn dat netjes 375
Zo’n 10k honor gehaald afgelopen weekend, 15k in totaal nu.
Nog 60k te gaan, hopelijk haal ik iig genoeg honor om bij het begin van seizoen 3 iig de 2 S1 Daggers te kopen, en misschien nog 1 of 2 S1 pieces.
En ook al loop ik rond in Greens en BoE Blues, Rogue PvP in BGs owned.
Nog 60k te gaan, hopelijk haal ik iig genoeg honor om bij het begin van seizoen 3 iig de 2 S1 Daggers te kopen, en misschien nog 1 of 2 S1 pieces.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ja wij hadden gister ook een heerlijke dag op Vashj, (ik zelf was op backup gezet omdat ik toch niet genoeg dkp voor headpiece had). Ze zijn van 14:30 tot 18:00 bezig geweest met haar ... niets. Voor de avond raid mocht ik toch komen opdagen. Toen na iets van 1.5 uur hebben we haar toch weer platgekregen (was voor ons ook 1 maand geleden dat we voor het laatst in die instance waren ivm met Kael'Thas).
Daarna gezellig doorgegaan naar TK en daar Alar + Solarian neergelegd.
En zowaar ... ik heb eindelijk mijn green gems vervangen (waren er maar een paar overigens)
Heb ff een uurtje of 3 zitten minen ... daarmee al 3 star of elunes bij elkaar gekregen en het extra geld wat ik erbij kreeg was zowaar genoeg voor nog 3 star of elunes (en ik hield nog iets van 150g extra over). Nu nog 15 agi op mijn gloves en nog 1 gem op mijn shoulders vervangen en dan ben ik zowaar klaar voor het moment.
Daarna gezellig doorgegaan naar TK en daar Alar + Solarian neergelegd.
En zowaar ... ik heb eindelijk mijn green gems vervangen (waren er maar een paar overigens)
[ Voor 4% gewijzigd door dynosu op 15-10-2007 09:59 ]
Ah das nou jammer, ik ging ff een paar episodes van The Unit kijken omdat niemand een heroic of normal instance group wilde doen en ik geen zin had om een uur te wachten voor een party. Had mij dan ff gebeld of gsmst johVerwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:46:
Van het weekend wel grappige dingetjes gedaan. Vrijdag vroeg een maat van me of ik hem wilde helpen in SH. Hij vroeg ook of ik de sleutel had, dus ik ging er vanuit dat hij Shattered Halls bedoelde.
Maargoed, ik had zo iets van: Ik help maar ff en zie wel waar het schip strand. Maar wat ben ik overgeared voor die ellende (of hun undergeared)![]()
Die tank was die maat van me, lvl 67 atm. Dus ik laat hem aggro opbouwen voor een paar sec, maar na 1 garrote + een backstab was het meteen al gebeurd. Dus ik besloot om die instance maar zelf te tanken, maar dat ging nog een partij goed zeg![]()
Zaterdag nog Heroic SL met cyril geprobeerd, maar dat was echt geen succes. Tot en met de 1e baas was het een eitje, maar daarna kwamen we in de problemen door gebrek aan CC. We waren met een dpswarrior, spriest, shaman, druid en ik. Opzich had het nog wel kunnen lukken, want die healer is echt goed. Het is onze GM en die heeft erg mooie gear. Probleem alleen was dat die druid geen tankgear had, maar pvpgear van lvl 60![]()
Dus die healer trok aggro na wat healtjes en die mindflay van die spriest tikt gewoon voor 1.7k. Dat gaat best hard kan ik je zeggen![]()
Zondag nog Maggy geprobeerd, en ik wilde jullie even bedanken namens de guild![]()
Die clickaddon vinden ze erg fijn. Gister ook die 1e keer dat ik op maggy kon dpsen. Ook een erg lekker gevecht![]()
Besty try was 65%. We moeten de retards er zeg maar nog uitfilteren3
Trouwens gast, je had gewoon online moeten blijven. Toen we trash gecleared hadden, ging deja "afk" (je weet wel die ene met resp. riftmaker > emerald) en die kwam meteen niet meer terug. En ook dit keer zat hij na trash maar 3% ofzo boven hjunaer (druid tank). Ik zei nog van: ja kom we inviten een rogue, met de hoop dat jij er was, maar ik was dus de enige rogue die online was
![]()
Ik moet gewoon nogsteeds lachen dat die rogue z'n daggers verkeerd heeft ge-equipped maargoed hij zal er hopelijk een reden voor hebben want andes zou ik mij toch echt schamen

Dit weekend lekker veel met m'n rogue instances gedaan en heb direct m'n CoT heroic key gehaald en m'n Hellfire Citadel heroic key gehaald. Nu nog een paar runs voor lower city en sha'tar om ook die key te bemachtigen.
Tijdens een heroic Underbog heeft m'n rogue een hele mooie blue headpiece gewonnen http://www.wowhead.com/?item=27938 waarik zeer blij mee ben
Nu hopen op een paar Slave Pens heroic runs om m'n http://www.wowhead.com/?item=30538 te bemachtigen.
Ben je vanavond online Nawa?
Btw, Gisteren Hydross down!!! We zeiden, nog 1 laatste try en dan stoppen we ermee, en boem daar lag hij. Niet slecht Lurker en Hydross down in 1 week. Helaas dropte die ring van hem niet
Had ik wel willen hebben als die dropte ^^.
No guts, no glory!
gisteren was voor mij ook wel een leuke dag..
moest eerst onze mage faylinn vervangen in TK, maar toen ik onderweg was, ging solarian toch voor het eerst met haar mondje op de vloer..zonder mij, maar geen probs.
daarna even VR gekieteld, deze in de 2e try neer gekregen. hunter kreeg aggro en zijn FD werkte 2 keer niet.. (direct achter elkaar, met readyness)
VR dropte helaas geen T5 shoulders voor hunter/warlock/mage. toen maar even naar gruul gegaan..
ging redelijk goed. high king in 1 try down. dropte geen warlock loot helaas.. gruul werd per ongeluk geninjapulled toen 90% van de mensen nog achter het hek stonden.. die kwam ineens dóor het hek heen, en ik stierf binnen bereik van de exit
uiteindelijk gruul ook in de échte first attempt down, en die dropte wel T4 broekje. ik had een blauwe uit BM geloof ik, dus die nam ik dus. helaas was er ook een alt mage bij, en die wilde em ook wel graag. moest dus hem out-bidden om zeker te zijn.. kostte me 76 dkp, maar is het uiteindelijk wel waard. heb nu de T4 2part setbonus.. ff paar primal mana's scoren voor een sexy spellthreadje..
broek is érg nais! ik mis nu wel sockets voor +hit rating gems, maar die zitten al op de broek zelf. heb nu 105 hit-rating.. daarnaast heb ik nog 2 epic gems uit heroic SP op de bank staan.. zodra ik weer een nieuw item krijg met sockets, verdwijnt ie daar in..
moest eerst onze mage faylinn vervangen in TK, maar toen ik onderweg was, ging solarian toch voor het eerst met haar mondje op de vloer..zonder mij, maar geen probs.
daarna even VR gekieteld, deze in de 2e try neer gekregen. hunter kreeg aggro en zijn FD werkte 2 keer niet.. (direct achter elkaar, met readyness)
VR dropte helaas geen T5 shoulders voor hunter/warlock/mage. toen maar even naar gruul gegaan..
ging redelijk goed. high king in 1 try down. dropte geen warlock loot helaas.. gruul werd per ongeluk geninjapulled toen 90% van de mensen nog achter het hek stonden.. die kwam ineens dóor het hek heen, en ik stierf binnen bereik van de exit
uiteindelijk gruul ook in de échte first attempt down, en die dropte wel T4 broekje. ik had een blauwe uit BM geloof ik, dus die nam ik dus. helaas was er ook een alt mage bij, en die wilde em ook wel graag. moest dus hem out-bidden om zeker te zijn.. kostte me 76 dkp, maar is het uiteindelijk wel waard. heb nu de T4 2part setbonus.. ff paar primal mana's scoren voor een sexy spellthreadje..
broek is érg nais! ik mis nu wel sockets voor +hit rating gems, maar die zitten al op de broek zelf. heb nu 105 hit-rating.. daarnaast heb ik nog 2 epic gems uit heroic SP op de bank staan.. zodra ik weer een nieuw item krijg met sockets, verdwijnt ie daar in..
Prince kan vrij irri zijn ja. Wij wipen hier soms ook nog wel door klote positioning van de infernals.Anoniem: 213406 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:48:
Is goed zal het wel effe over onze prince run van gister pratenwe kregen hem maar niet neer. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar het leek er gewoon op dat alles tegen zat. de eerste 3 keer met 2 healers geprobeer, tot 14% gekregen tot onze tank dood ging
Ondertussen hadden we een nieuwe rouge mee, die nog niet echt wist hoe die met enfeeble moest omgaan (/cry). Dus je raad het al wel. die rouge steeds dood na de eerste enfeeble
Na die 3 tries hebben we toch maar een priest er bij gehaald. maarjah daarna weer 2 wipes gehad omdat de 2 pala healers niet goed aan het opletten waren.... 2 keer gewiped omdat ze allebij dood gingen op het zelfde moment door enfeeble. nog 2 keer daarna geprobeerd 2x beneden de 40% maar bij alle 2 de keren die infernals echt gewoon naast de tank/ melee dpsers met als gevolg.... een wipe ( voor de 6e en 7e keer ) en toen hadden we zoiets van laat maar, we doen hem wel een andere keer...
No guts, no glory!
Ik ben tot level 29 fire geweest, en toen frost gespecced om het eens te proberen, en toen ook echt frost gebleven. We deden in die tijd veel WSG met het guild, en frost is gewoon super als FC support. Later ben ik wel een keer naar deep fire gespecced, maar ik kan er gewoon niet aan wennen. Ik vond de snelheid waarmee ik een mob neerhad ook nogal tegenvallen, m'n frostbolts hitten voor bijna 1400, en dankzij frostbite en shatter krijg ik mobs over het algemeen neer voordat ze bij me zijn, en zo niet dan is het nova > bolt > icelance en dan heb je nog een dooie mob. Aan fire kon ik gewoon niet wennen. En ik vond mezelf veel te snel OOM.Justin_Time schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:57:
Ik ben begonnen als frost t/m lvl 35... en daarna gerespect naar deep fire ik moet zeggen een heeeeel groot verschil. De mobs liggen zoveel sneller neer.... het enige nadeel is dat je wat minder control hebt wanneer het fout gaat.... Aan de andere kant als ik alles opengooi in een nood situatie dan moet het wel heel gek lopen om zelf dood te gaan.
Those were the daysSpooof schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:00:
Time lapse!! in LoS zomg!
Ik had ze haast nooit nodig eigenlijk, bewaarde ze voor na 't gevecht zodat ik als eerste bij Nef wasAnoniem: 232381 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:07:
(In MT healer camp;)
"I'm out of sand!" /panic
https://niels.nu
Verwijderd
Echt te lang. Ben nu denk ik 2 maanden bezig. Het begin gaat erg snel. Tot en met de 100 is het niet erg. Daarna wordt het vervelend.SouLmaN schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:53:
[...]
Hoelang heb je over fishing gedaan? Ik moet het eigenlijk ook doen maar heb er weinig zin in
Ik zou het combineren met cooking. Dan kan je tenminste wat doen met hetgene wat je vangt. Ik gaf het meestal aan low lvls weg. Die zijn er meestal erg blij mee. Reden dat ik deze 2 profs ging lvlen is om buffood/savory delight te maken.
Achteraf gezien is het het dubbel en dwars waard geweest. Ik kan nu overal vissen en buffood maken. Ga altijd wat vlees/vis farmen 2 uur voor de raid. Ik heb voor alle classes wat.
Sta/mp5 - Sta/spi - Agi/spi - Spelldam/Spi - Healing/Spi
Je kan er ook aardig wat mee verdienen. Die Healing/Spi gaat vooral erg goed. 1g voor 1 food.
In de inn bij LC heb je ook wat leuke recipes. Gister eentje gekocht die 7200HP/Mana restored
Aah zondeFratti schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:55:
[...]
Ah das nou jammer, ik ging ff een paar episodes van The Unit kijken omdat niemand een heroic of normal instance group wilde doen en ik geen zin had om een uur te wachten voor een party. Had mij dan ff gebeld of gsmst joh
Ik moet gewoon nogsteeds lachen dat die rogue z'n daggers verkeerd heeft ge-equipped maargoed hij zal er hopelijk een reden voor hebben want andes zou ik mij toch echt schamen![]()
Dit weekend lekker veel met m'n rogue instances gedaan en heb direct m'n CoT heroic key gehaald en m'n Hellfire Citadel heroic key gehaald. Nu nog een paar runs voor lower city en sha'tar om ook die key te bemachtigen.
Tijdens een heroic Underbog heeft m'n rogue een hele mooie blue headpiece gewonnen http://www.wowhead.com/?item=27938 waarik zeer blij mee ben
Nu hopen op een paar Slave Pens heroic runs om m'n http://www.wowhead.com/?item=30538 te bemachtigen.
Ben je vanavond online Nawa?
Over die rogues, ik zei je al dat ze niet echt supergoed weten wat ze doen
Die head was idd erg nice. Nog ff zo een 34AP/16hit op en dan ben je daar ook weer klaar mee. Ik ben er vanavond overigens wel. Gaan ff de eerste bazen in kara clearen. Plan is om tot en met curator te doen voor de T4.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 10:10 ]
Vanavond tijdens het wachten in BG queue weer ff primal waters vissen
. Tijdens een queue van 6 minuten toch meestal wel 1 primal binnen.
De tanks zijn blij met mijn fishing skill, meestal ga ik als ik tijd heb ff naar skettis en haal daar wat visjes om spicy crawdad te maken
+750 dmg doet dots van +/- 500 en crits van 2 tot 2.5k. Als ik dan shammy's in onze guild zie die chain lightning crits doen op 3 personen tegelijk voor over 3k dan voel ik me toch weer nietig
De tanks zijn blij met mijn fishing skill, meestal ga ik als ik tijd heb ff naar skettis en haal daar wat visjes om spicy crawdad te maken
+750 dmg doet dots van +/- 500 en crits van 2 tot 2.5k. Als ik dan shammy's in onze guild zie die chain lightning crits doen op 3 personen tegelijk voor over 3k dan voel ik me toch weer nietig
Wat ook een tip is Nawin, als je je Fishing lekker hoog heb moet je een primal waters gaan farmen op elemental platau of hoe je het ook mag spellen ^^ je hebt daar wat van die water pooltjes zitten waar je echt heel snel mote's kan krijgen =)Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:01:
[...]
Echt te lang. Ben nu denk ik 2 maanden bezig. Het begin gaat erg snel. Tot en met de 100 is het niet erg. Daarna wordt het vervelend.
Ik zou het combineren met cooking. Dan kan je tenminste wat doen met hetgene wat je vangt. Ik gaf het meestal aan low lvls weg. Die zijn er meestal erg blij mee. Reden dat ik deze 2 profs ging lvlen is om buffood/savory delight te maken.
Achteraf gezien is het het dubbel en dwars waard geweest. Ik kan nu overal vissen en buffood maken. Ga altijd wat vlees/vis farmen 2 uur voor de raid. Ik heb voor alle classes wat.
Sta/mp5 - Sta/spi - Agi/spi - Spelldam/Spi - Healing/Spi
Je kan er ook aardig wat mee verdienen. Die Healing/Spi gaat vooral erg goed. 1g voor 1 food.
In de inn bij LC heb je ook wat leuke recipes. Gister eentje gekocht die 7200HP/Mana restored
edit: beetje te laat mee xD zag dat MrFahrenheit er ook al over begon
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 213406 op 15-10-2007 10:14 ]
Verwijderd
Ah das niet verkeerd
Die shammies voelen zich zeker weer nietig als ze jouw healtjes zien
Die spicy crawdad is erg nice idd. 30sta gewoon
@Deadly: Ja moet ik zeker doen idd. Geld is op dit moment echt welkom
Goeie tip 
Cyril, check trouewns ff het forum. Geef je op als sub voor kara. Als iemand er niet is is de kans groot dat je een inv krijgt.
@Deadly: Ja moet ik zeker doen idd. Geld is op dit moment echt welkom
Cyril, check trouewns ff het forum. Geef je op als sub voor kara. Als iemand er niet is is de kans groot dat je een inv krijgt.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 10:15 ]
Lief dagboek 
Gisteren bizarre dag. Zouden voor het eerst met de guild naar Kara gaan. Al genoeg ruzies over Kara geweest, maar nu moest het er toch echt van komen. Dus, nog wat mensen attunen, nog wat gear halen. Eindelijk me ring uit Durnholde weten te halen, kreng wilde maar niet droppen. 2x BM gerund voor 2 guildies, meteen nog een cloak opgehaald daar. Mijn tank gear was eindelijk OK. Ik offline om te eten, 19 uur zouden we naar Kara gaan.
Kom ik weer online, direct party invite, summon... kom ik in een bigass ruzie terecht. Schijnbaar waren er maar 9 man attuned online en zou de 10e niet komen. Dus, 8 man zeggen "laten we er een ander bij halen" en de GM houd voet bij stuk: "alleen guildies, anders gaan we niet". Uiteindelijk vertrekt de GM uit de guild, nog meer mensen kappen er mee, GM komt weer terug en gaat nog belachelijker lopen doen.... Ik leave de guild en nog geen 5 minuten later hoor ik dat de boel disband is. Kara de guildkiller
Ondertussen wel applied voor een andere guild, maar damn, dit was dus wel het laatste wat ik verwacht had dit weekend.
Gisteren bizarre dag. Zouden voor het eerst met de guild naar Kara gaan. Al genoeg ruzies over Kara geweest, maar nu moest het er toch echt van komen. Dus, nog wat mensen attunen, nog wat gear halen. Eindelijk me ring uit Durnholde weten te halen, kreng wilde maar niet droppen. 2x BM gerund voor 2 guildies, meteen nog een cloak opgehaald daar. Mijn tank gear was eindelijk OK. Ik offline om te eten, 19 uur zouden we naar Kara gaan.
Kom ik weer online, direct party invite, summon... kom ik in een bigass ruzie terecht. Schijnbaar waren er maar 9 man attuned online en zou de 10e niet komen. Dus, 8 man zeggen "laten we er een ander bij halen" en de GM houd voet bij stuk: "alleen guildies, anders gaan we niet". Uiteindelijk vertrekt de GM uit de guild, nog meer mensen kappen er mee, GM komt weer terug en gaat nog belachelijker lopen doen.... Ik leave de guild en nog geen 5 minuten later hoor ik dat de boel disband is. Kara de guildkiller
Ondertussen wel applied voor een andere guild, maar damn, dit was dus wel het laatste wat ik verwacht had dit weekend.
@ Dizzyweb
Das serieus minder prettig dat je guild disbanded is vanwege een kara run ... succes met een nieuwe guild zoeken.
Das serieus minder prettig dat je guild disbanded is vanwege een kara run ... succes met een nieuwe guild zoeken.
Weer een goed weekend gehad. Op mijn main ben ik exalted met Shatari Skyguard geworden dus eindelijk mijn Netherray
. Nu nog 2 dagen daily's doen voor Ogri'la en dan ben ik daar ook exalted.
Ook verder gegaan met m'n enchanting levelen. Van 303 naar 340 gegaan.
Mijn mage ook weer even verder geleveled. Nog maar 50% naar level 70. En nog een discovery gedaan, transmute primal water to shadow
. Vanavond maar even een groep samenstellen naar BM voor m'n elixir mastery. Gelukkig zijn mensen in mijn guild daar altijd voor in, moet er niet aan denken om BM te puggen
. Behoorlijk slechte ervaringen op mijn main gehad met pugs naar BM.
Mijn mage ook weer even verder geleveled. Nog maar 50% naar level 70. En nog een discovery gedaan, transmute primal water to shadow

Die felsteel-plans droppen zo ongeveer altijd als je de instance doet, iig toen ik ze nodig had.
Mijn BS trouwens ook nog steeds maar 371-372. Nog geen recipes gevonden / nodig gehad om te maken welke 375 nodig hebben. Heb de mats liggen voor 375 maar vindt het zonde om 4x 8 felsteel bars te verbruiken om te levelen, terwijl ik die punten ook met nuttige dingen kan verkrijgen. (laatst weer puntje met rage steel shoulders)
Mijn BS trouwens ook nog steeds maar 371-372. Nog geen recipes gevonden / nodig gehad om te maken welke 375 nodig hebben. Heb de mats liggen voor 375 maar vindt het zonde om 4x 8 felsteel bars te verbruiken om te levelen, terwijl ik die punten ook met nuttige dingen kan verkrijgen. (laatst weer puntje met rage steel shoulders)
Das idd minder, maar kara kan idd een guild killer zijn. Had ik met m'n vorige guild ook. ben uiteidelijk geleaved met 5 anderen, gelijk een invite voor een andere guild gekregen. En wat een verschil, maarjah het begint nu al weer met problemen. Normaal hebben we 2 groepen voor kara, maar groep 1 had dus alle active spelers geinvite waardoor groep 2 niet meer heen kon. En dus een avondje lopen discuseren over dit probleemDizzyWeb schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:14:
Lief dagboek
Klote maar ik kom nogsteeds niet op het forum. Zit nog te wachten tot m'n account geactiveerd wordt. Maar ik zal wel ff in GEM kijken en mij daar subscriben voor vanavond.Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:12:
Ah das niet verkeerdDie shammies voelen zich zeker weer nietig als ze jouw healtjes zien
![]()
@Deadly: Ja moet ik zeker doen idd. Geld is op dit moment echt welkomGoeie tip
Trouwens heb jij nog tips voor rogue epics in heroics?
Ik wil ff een soort van wish list maken met wat ik wil hebben om klaar te zijn om te raiden.
"edit " ik zie nu dat ik er wel in kom
Nice. Welke BGs heb je gedaan, AV?On_E schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:54:
Zo’n 10k honor gehaald afgelopen weekend, 15k in totaal nu.
https://niels.nu
De ruzies en het gezeur omtrent Kara was al niet van de lucht. Heb me al maanden uit de naad gewerkt om mezelf te gearen (want de GM had een deadline gegeven), maar dat lukt niet in je eentje. Veel groupquests en instances. Nou, ben dus maanden bezig geweest met anderen door instances sleuren, maar als ik even hulp nodig had bij 1 elite neermeppen, kreeg ik gewoon 0,0 reactie. Als we Kara al in gekomen waren, waren het een en al epicwhores geweest, weet ik zeker. Dus, misschien maar goed zo. Maar, zaten toch wat buddies in die guild, dus blijft sucken.dynosu schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:17:
@ Dizzyweb
PUG's ftw!Jerry schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:18:
Weer een goed weekend gehad. Op mijn main ben ik exalted met Shatari Skyguard geworden dus eindelijk mijn Netherray. Nu nog 2 dagen daily's doen voor Ogri'la en dan ben ik daar ook exalted.
Mijn mage ook weer even verder geleveled. Nog maar 50% naar level 70. En nog een discovery gedaan, transmute primal water to shadow. Vanavond maar even een groep samenstellen naar BM voor m'n elixir mastery. Gelukkig zijn mensen in mijn guild daar altijd voor in, moet er niet aan denken om BM te puggen
. Behoorlijk slechte ervaringen op mijn main gehad met pugs naar BM.
Alleen AB.
In weekenden doe ik de BG waar je dubbele honor krijgt.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
lol yepDizzyWeb schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:28:
[...]
PUG's ftw!Breek me de bek niet open, zelfs Durnholde puggen is al een ramp op de server waar ik zit
BM is gewoon een retard-check en daar blijken heeeeeeeel veel retards uit te komen
No guts, no glory!
Verwijderd
Nice, nou vlug ff reageren dan als er zo een topic is gemaaktFratti schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:19:
[...]
Klote maar ik kom nogsteeds niet op het forum. Zit nog te wachten tot m'n account geactiveerd wordt. Maar ik zal wel ff in GEM kijken en mij daar subscriben voor vanavond.
Trouwens heb jij nog tips voor rogue epics in heroics?
Ik wil ff een soort van wish list maken met wat ik wil hebben om klaar te zijn om te raiden.
"edit " ik zie nu dat ik er wel in kom
Over de gear, ik heb zelf heel weinig gear uit heroics gehaald maar als ik even nadenk kom ik op:
Midnight Legguards - Legs -> Heroic SP
Dagger - Mh -> Heroic Arca (is geloof ik een 81dps dagger, best netjes nog)
Heroic BM/Durnholde -> hier droppen goeie leather items. En dan bedoel ik ECHT goede. Sommige beter dan mijn kara epics. Stuk of 3 leather items in totaal.
Wat vinden de raiders in SSC/TK/Gruul/Kara ervan dat je straks betere of redelijk gelijke gear via badges kan krijgen? Waarom maanden wipen etc om bij vashj bijvoorbeeld te komen wanneer je ook zeer goeie gear kan krijgen door dezelfde mecha heroic te farmen? Laat blizzard nu de 25 man raiders niet wat in de steek?
Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken
ps Ik heb niet al te veel research hierin gestoken nog door een vergelijking te maken. Maar voor zover ik van andere begrepen heb zijn de items goed vergelijkbaar met T5.
Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken
ps Ik heb niet al te veel research hierin gestoken nog door een vergelijking te maken. Maar voor zover ik van andere begrepen heb zijn de items goed vergelijkbaar met T5.
No guts, no glory!
Jammer dat mensen er zo lang over moeten doen om kara attuned te zijn
.
Maar sommige lui houd je er nooit uit. Zo heb ik ook af en toe lui in de guild die ik na een paar weken alweer moet kicken. Lui die geinvite worden en dan nog niet attuned zijn. Geef ik ze een paar weken en hebben ze het nog niet voor elkaar. Of mensen die het op wonderlijke wijze niet voor elkaar krijgen om op ventrilo te komen of het raid signup systeem te gebruiken.
Gelukkig hebben wij een goed coreteam dat eigenlijk er altijd is om anderen te helpen mits het maar gevraagd wordt en dan ook andere guildies daarmee aansteken.
Maar sommige lui houd je er nooit uit. Zo heb ik ook af en toe lui in de guild die ik na een paar weken alweer moet kicken. Lui die geinvite worden en dan nog niet attuned zijn. Geef ik ze een paar weken en hebben ze het nog niet voor elkaar. Of mensen die het op wonderlijke wijze niet voor elkaar krijgen om op ventrilo te komen of het raid signup systeem te gebruiken.
Gelukkig hebben wij een goed coreteam dat eigenlijk er altijd is om anderen te helpen mits het maar gevraagd wordt en dan ook andere guildies daarmee aansteken.
Silithus is de beste bron voor Thorium als ik mij goed meen te herinneren. In elke hive vind je wel 1 of 2 rich thorium veins.deadsy33 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:46:
[...]
Herkenbaar. Kostte mij ook een fortuin om van 250 naar 300 te levelen. Pre-TBC was thorium redelijk betaalbaar, maar nu betaal je doodleuk 30G/stack. Waar je misschien maar 1 puntje voor terug krijgt.Het kostte mij in ieder geval +/- 2 weken voor dat stukje (mede dankzij dat ik zelf Thorium farmde in EPL)
Ik heb zelf de Imperial Plate Bracers gemaakt om naar 295 te levelen. Je krijgt de recipe van een NPC in tanaris (kost je ook weer wat bars..)
Maargoed, het stukje van 350 naar 375 is misschien nog erger. Zit nu op 351, maar mijn doel had ik al bereikt (nl de Drake Fist Hammer)
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Zo hebben wij een shaman in de guild die geinvite is omdat hij restro was, en we zijn op het moment wat healers aan het recruiten voor gruul. Maar wat doet die kerel, vlak voor de eerste kara run was hij gerespect naar enhancement en dat snel in z'n note gezet. Niemand die heeft dat opgemerkt, todat ik er gister over begon. En nu gaat hij te horen krijgen dat hij of respecd naar restro of dat hij mag leaven.
Bij ons moet je dan ook sowieso attuned zijn. Ook al doen we kara alleen nog maar op offdays. Mensen moet eerst maar laten zien dat ze ook hun eigen boontjes kunnen doppen.Anoniem: 211378 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:37:
Jammer dat mensen er zo lang over moeten doen om kara attuned te zijn.
No guts, no glory!
In de Hives zit inderdaad vaak wel Thorium, maar daar staan dan 3 level 60 Elites omheen ofzo. Ik doe het zelf altijd in Un'Goro Crater, langs de rand om vervolgens naar de vulkaan te rennen, daar een rondje omheen en weer terug naar de rand om weer een rondje te doen. Op die manier gaat het nog wel redelijk en hoef je lang niet altijd je een weg naar de vein te vechten.Kapoen schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:39:
Silithus is de beste bron voor Thorium als ik mij goed meen te herinneren. In elke hive vind je wel 1 of 2 rich thorium veins.
Het is wel leuk om zulke gear te krijgen, echter niet echt een beloning voor de mensen die nu hun best doen om mooie instance gear te verzamelen.
Ik vindt het wel jammer dat het weer allemaal zo snel moet. Op onze server zijn nog lang niet alle 25 mans gecleared en ik heb de helft ervan nog geeneens gezien.
Straks krijgen we weer zo'n situatie als Pre-TBC, dat TBC komt terwijl drie kwart van de spelers nog geeneens naxx van binnen heeft gezien
winterspring doet het voor mij.bij die yeti's heb ik 2 chars naar de 300 mining geholpen..
per persoon verschilt het. ik zou dolgraag naxx nog een keer willen zien. samen met de 2e helft van BWL.. het zat er voor mij niet in.
feit dat ik naxx nooit van binnen heb gezien hoeft niet per sé te zijn dat ik slecht ben oid. (hoe je het ook brengt..)Anoniem: 211378 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:44:
[...]
Het is wel leuk om zulke gear te krijgen, echter niet echt een beloning voor de mensen die nu hun best doen om mooie instance gear te verzamelen.
Ik vindt het wel jammer dat het weer allemaal zo snel moet. Op onze server zijn nog lang niet alle 25 mans gecleared en ik heb de helft ervan nog geeneens gezien.
Straks krijgen we weer zo'n situatie als Pre-TBC, dat TBC komt terwijl drie kwart van de spelers nog geeneens naxx van binnen heeft gezien
per persoon verschilt het. ik zou dolgraag naxx nog een keer willen zien. samen met de 2e helft van BWL.. het zat er voor mij niet in.
[ Voor 82% gewijzigd door BootVluchteling op 15-10-2007 10:47 ]
En terecht. Resto of begone pest!Anoniem: 213406 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:42:
Zo hebben wij een shaman in de guild die geinvite is omdat hij restro was, en we zijn op het moment wat healers aan het recruiten voor gruul. Maar wat doet die kerel, vlak voor de eerste kara run was hij gerespect naar enhancement en dat snel in z'n note gezet. Niemand die heeft dat opgemerkt, todat ik er gister over begon. En nu gaat hij te horen krijgen dat hij of respecd naar restro of dat hij mag leaven.
No guts, no glory!
Tjah, door elke week 10 potjes arena te doen met een 5vs5 team en af en toe is een potje te winnen, kan je ook heel easy items krijgen die ook vergelijkbaar zijn met T5.KillGhost schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:36:
Wat vinden de raiders in SSC/TK/Gruul/Kara ervan dat je straks betere of redelijk gelijke gear via badges kan krijgen? Waarom maanden wipen etc om bij vashj bijvoorbeeld te komen wanneer je ook zeer goeie gear kan krijgen door dezelfde mecha heroic te farmen? Laat blizzard nu de 25 man raiders niet wat in de steek?
Ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken![]()
En de badge rewards zijn heel erg nice natuurlijk, maar 't kost al met al toch heel wat tijd om allemaal te grinden. Vind het mooi dat er een alternatief is voor mensen die toch wat meer moeite hebben om te raiden door gebrek aan mensen ofzo.
En gear is wel leuk natuurlijk, maar ik raid toch echt om de kills zelf.
En dan gaat ie neer, dat is mooi, en dat ie vervolgens geen epix voor mij dropt kan me niks schelen.
Dat idee begin ik nu ook langzaam te krijgen. Vooral als je straks ook rete goeie gear kan krijgen via een hele makkelijke weg. Ik zie het als de PVP patch eind vorig jaar. Het was toen ook praktisch onmogelijk om raids van de grond te krijgen doordat iedereen moest pvp'en voor de imba wapens. Best lastig als je net aan naxx wilt beginnen. Het ligt er natuurlijk aan hoe lang het nog gaat duren tot de expansion, maar van mij mag dat best nog wel een jaar duren. Maar ik ben iig niet zo blij met die nieuwe heroic badges rewards. Ze zijn mij te goed ivm vergelijking T5.Anoniem: 211378 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:44:
[...]
No guts, no glory!
Dat bedoelde ik ook nietBootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:45:
feit dat ik naxx nooit van binnen heb gezien hoeft niet per sé te zijn dat ik slecht ben oid. (hoe je het ook brengt..)
Komt nog is bij dat de badge rewards alleen op de PTR's zijn nu.
Wie weet wordt het bij de testing wel te imba bevonden.
Wie weet wordt het bij de testing wel te imba bevonden.
Mja op mijn level 70 warrior waren die mobs niet echt een probleemUTwizard schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:43:
[...]
In de Hives zit inderdaad vaak wel Thorium, maar daar staan dan 3 level 60 Elites omheen ofzo. Ik doe het zelf altijd in Un'Goro Crater, langs de rand om vervolgens naar de vulkaan te rennen, daar een rondje omheen en weer terug naar de rand om weer een rondje te doen. Op die manier gaat het nog wel redelijk en hoef je lang niet altijd je een weg naar de vein te vechten.
sorry, ik begreep je al slecht..Anoniem: 211378 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:52:
[...]
Dat bedoelde ik ook niet, het gaat erom dat het soms wat te snel gaat zodat niet iedereen alles uit de game zou kunnen halen. Ik heb ook niet volledig naxx kunnen doen wat ik best jammer vind achteraf. Gelukkig wel AQ40, AQ20, ZG, MC en BWL
je heb alleen wel soms nog old-school runs. mijn guild wilde afgelopen zaterdag naxx doen, ging geloof ik uiteindelijk niet door..
de crystals opzich zijn cheap, maar arcanite bars zijn bizar duur..Kapoen schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:54:
[...]
Mja op mijn level 70 warrior waren die mobs niet echt een probleemIk geloof zelfs dat ze nog redelijke goeie trash loot droppen ook. Na een rondje Silithus had ik toch altijd 1 of 2 stacks thorium en nog wat arcane crystals (die jammer genoeg weinig nut hebben in BC).
[ Voor 30% gewijzigd door BootVluchteling op 15-10-2007 10:56 ]
Zolang de attunements voor BT/MH niet verdwijnen zal je toch echt heel SSC en TK moeten clearen wil je daar kunnen komen. En tuurlijk zal het het voor sommige mensen/guilds wat makkelijker erop maken met een andere bron van goede gear-ups, maar ik zie niet in wat daar mis mee is eigenlijk. Lijkt me dat daardoor juist méér mensen de 25-mans gaan zien, omdat ze nu sneller/makkelijker de vereiste gear hiervoor kunnen krijgen.Anoniem: 211378 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:44:
[...]
Waarvoor worden ze dan nog gebruikt? Op Wowhead zie ik geen items die een hogere craft skill dan 300 vereisenBootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:55:
[...]
de crystals opzich zijn cheap, maar arcanite bars zijn bizar duur..
Tuurlijk je moet er wel wat voor doen. Maar farmen van mech en dan die loot krijgen is me toch iets te gorting. Vooral als je in ZA al voor de laatste paar bazen 3 badges per boss en badges in Kara krijgt. Zeker als je vergelijkt dat mensen daar gewoon maanden voor moeten wipen in sommige gevallen met flasks etc.Anoniem: 142494 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:48:
[...]
Tjah, door elke week 10 potjes arena te doen met een 5vs5 team en af en toe is een potje te winnen, kan je ook heel easy items krijgen die ook vergelijkbaar zijn met T5.
En de badge rewards zijn heel erg nice natuurlijk, maar 't kost al met al toch heel wat tijd om allemaal te grinden. Vind het mooi dat er een alternatief is voor mensen die toch wat meer moeite hebben om te raiden door gebrek aan mensen ofzo.
En gear is wel leuk natuurlijk, maar ik raid toch echt om de kills zelf.Was gister ook weer dikke adreline toen we alle adds dood hadden op Fathomlord en we de boss zelf nog neer moesten hoeken, met al wat mensen dood en healers aan het einde van hun mana.
En dan gaat ie neer, dat is mooi, en dat ie vervolgens geen epix voor mij dropt kan me niks schelen.
No guts, no glory!
De mobs zijn inderdaad ook geen probleem om te vermoorden, maar wel vervelend als je dat de hele tijd moet doen tijdens het minen. En bedenk nu dat je met 60 Thorium Bar 5 gele items kunt maken, en dat nog 30 punten langKapoen schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:54:
Mja op mijn level 70 warrior waren die mobs niet echt een probleemIk geloof zelfs dat ze nog redelijke goeie trash loot droppen ook. Na een rondje Silithus had ik toch altijd 1 of 2 stacks thorium en nog wat arcane crystals (die jammer genoeg weinig nut hebben in BC).
170074
Als je als rogue Mutilate wil gebruiken, welke Poison is dan aan te raden om op je blades te doen?
Instant is handig voor Crowd-control doeleinden, maar Deadly (dus een dot) krijg je toch sneller de 50% bonus van Mutilate?
Instant is handig voor Crowd-control doeleinden, maar Deadly (dus een dot) krijg je toch sneller de 50% bonus van Mutilate?
Deadly poison OH en MH met instant. Dat was wat ik deed toen ik Mutilate was.
Je kan ook Deadly op beiden doen om zo snel en zo veel mogelijk de dot te hebben.
Je kan ook Deadly op beiden doen om zo snel en zo veel mogelijk de dot te hebben.
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
sowieso deadly ja. Misschien beide deadly en af en toe envenom spammen?170074 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:04:
Als je als rogue Mutilate wil gebruiken, welke Poison is dan aan te raden om op je blades te doen?
No guts, no glory!
Dit topic is gesloten.