Het World of Warcraft topic - Deel 133 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 8.945 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

ROFLMAO,

1 van onze mages loopt te klagen dat de Table of Refresment een rune of portal gaat kosten omdat die maarliefst 20s per stuk zijn ... (Je kan 50 charges uit die tafel halen .. )
Juist, dikke flame van pala's en priests ofc aangezien ze healing class zijn en vele male meer aan reagents per raid verbruiken. :z

[ Voor 7% gewijzigd door Osxy op 12-10-2007 15:42 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:07:
Cyril: Je application is succesvol !!! "Someone will be in touch soon". OUWE :D
Ben nu net terug van de stad en log net in op wow. Post wel zodra ik een invite heb ( mocht ik er een krijgen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Heh :)

Time is money friend! Die 20s kan me geen drol schelen, het is gewoon irritant dat je steeds moet gaan conjuren in een raid. Laat mensen lekker hun eigen drinks enzo regelen :) Verder is het gewoon relaxed dat het een mana + health dingetje is, ben je voor alle classes klaar :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:43
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:40:
[...]

Wat is je char naam?
Altijd luek om server-genoten te ontmoeten ;)
mijn 2 characters (beide nog low lvl) zijn
Kayamaki
en
Gimdalf

Tips zijn altijd welkom :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
osxy schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:40:
ROFLMAO,

1 van onze mages loopt te klagen dat de Table of Refresment een rune of portal gaat kosten omdat die maarliefst 20s per stuk zijn ... (Je kan 50 charges uit die tafel halen .. )
Juist, dikke flame van pala's en priests ofc aangezien ze healing class zijn en vele male meer aan reagents per raid verbruiken. :z
Gewoon die mage eens candles laten halen voor priests of (.......) voor paladins, dan stopt hij vanzelf met klagen. Alleen te hopen dat ze niet zoals lolwell allemaal tegelijk hierop gaan drukken waardoor het verspilling van geld is _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door sabriel op 12-10-2007 15:50 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
osxy schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:40:
ROFLMAO,

Tsss. 1 stuks per 20s voor een buff van een uur of 20 stuks voor 30s voor een buff van een 30 minuten. volgens mij heeft hij gelijk : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

ImdaMned schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:48:
[...]

Tsss. 1 stuks per 20s voor een buff van een uur of 20 stuks voor 30s voor een buff van een 30 minuten. volgens mij heeft hij gelijk : P
Ah, jullie wipen nooit? :) Of zijn jullie buffs persistant throug death...

Het water of food die je krijgt vergaat iig niet wanneer je dood gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door KillGhost op 12-10-2007 15:58 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
kosten uitgaande van 25man gebuffed door 1 persoon (1 uur buffs):
priest : 5 groupen * 2 buffs * 8s = 80s
druid : 5 groupen * 1 buff * 8s = 40s
Mage : 5 groupen * 1 buff * 8s = 40s
Paladin : 9 classes * 1 buff * 2 keer/h) *1,5s = 27s (was 54s)

als extra : Prayer of Shadowprot (20min) kost ook 8s/groep

20s extra eens in de zoveel tijd zie ik dan ook niet echt als een overkomenlijk probleem O-)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Laat hem eens een quiver vol CE arrows halen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denyos schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:45:
[...]

mijn 2 characters (beide nog low lvl) zijn
Kayamaki
en
Gimdalf

Tips zijn altijd welkom :)
Ben je net begonnen met spelen?
En naar welke tips ben je precies op zoek? om te lvlen?
Gewoon lekker gaan questen en als je een keer hulp nodig heb dan kun je me altijd een /w geven (ik zou het alleen niet op mijn hunter proberen want die staat al een hele lange tijd in de koelkast :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
sabriel schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:00:
[...]

kosten uitgaande van 25man gebuffed door 1 persoon (1 uur buffs):
priest : 5 groupen * 2 buffs * 8s = 80s
druid : 5 groupen * 1 buff * 8s = 40s
Mage : 5 groupen * 1 buff * 8s = 40s
Paladin : 9 classes * 1 buff * 2 keer/h) *1,5s = 27s (was 54s)

als extra : Prayer of Shadowprot (20min) kost ook 8s/groep

20s extra eens in de zoveel tijd zie ik dan ook niet echt als een overkomenlijk probleem O-)
Je hebt tegenwoordig maar 10% korting ip 20% : (

Voor de rest kan me die 18s me ook niet boeien hoor. Ben allang blij dat ik niet meer een uur hoef te conjuren : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:43
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:05:
[...]

Ben je net begonnen met spelen?
En naar welke tips ben je precies op zoek? om te lvlen?
Gewoon lekker gaan questen en als je een keer hulp nodig heb dan kun je me altijd een /w geven (ik zou het alleen niet op mijn hunter proberen want die staat al een hele lange tijd in de koelkast :P )
Ben inderdaad net begonnen met spelen. Hiervoor 2 jaar lang GuildWars gespeeld maar dat begon toch wel heel erg te vervelen. Vroeg me eigenlijk beetje af welke professions ik het beste kon kiezen bij deze characters. Ik heb het idee dat ik de verkeerde professions bij de verkeerde char heb gekozen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik joeg er op m'n priest zo 40 per raid door hoor, dat zie ik op m'n mage niet gebeuren :)
denyos schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:12:
[...]

Ben inderdaad net begonnen met spelen. Hiervoor 2 jaar lang GuildWars gespeeld maar dat begon toch wel heel erg te vervelen. Vroeg me eigenlijk beetje af welke professions ik het beste kon kiezen bij deze characters. Ik heb het idee dat ik de verkeerde professions bij de verkeerde char heb gekozen.
Ik zou gewoon focussen op 1 character en daarop 2 gathering professions nemen. Dus bijvoorbeeld herb/skinning of mining/skinning (je kunt maar 1 type resource tracken, dus herb/mining is niet zo handig). Wat betreft die combo kun je altijd later besluiten een van de 2 te droppen om een production profession te nemen. Production professions zijn leuk, maar ze kosten gewoon tijd en geld.

[ Voor 54% gewijzigd door Hydra op 12-10-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denyos schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:12:
[...]

Ik kan je classes hier niet zien maar dat ligt er aan wat je leuk vind/nodig heb als je kijkt naar als je 70/80 bent.

Je hebt tailoring voor clothies, Leatherworking voor (je raad het al) classes die leather kunnen dragen enz enz...
Je kan ook bijv alchemy en bloemist worden om je eigen pots te maken..geeft jezelf en later ook je party / raid een leuke extra (voor extra damage, armor, int, agi, spi...enz enz) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:03:
[...]

Laat hem eens een quiver vol CE arrows halen |:(
Of laat hem wound/mindnumbing/anesthetic/deadly/crippling/instant poison maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

komt er dan ook brood uit? Of is het weer zo'n uitheems iets wat niet onder de catagorie "Bread" valt.

Anders blijf ik de mages maar doorspammen, mijn pet lust wel een broodje ;) :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bueno flavoured croissants for everyone !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:18:
[...]

Of laat hem wound/mindnumbing/anesthetic/deadly/crippling/instant poison maken :(
Maak jij anesthetic dan? :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:21:
Bueno flavoured croissants for everyone !
GIEF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:50
Ik zag dat iemand zij dat blizzard de stam items op heel wat leather parts gaat verminderen.
Is daar een source voor? 30% is verdomd veel..

Hoop echter wel dat er ook wat nieuwe patterns uitkomen aangezien 'top loot' nu te koop is met badges zullen de nether items bijna niets meer voor stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ben ik wat dat betreft blij met de langere paladin bufs. Die paar goud kosten intereseren me niet, maar ik baalde wel vaak als je weer eens opnieuw moest buffen omdat mensen te traag zijn bij het begin van een bossfight. Nou de warlocks nog wat beter opvoeden zodat ze hun imp uit shapeshift halen voor het buffen : :P
Dan te bedenken dat we " vroeger" 40 man moesten buffen met 5 minuten bufjes. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:50
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:32:
Wat ben ik wat dat betreft blij met de langere paladin bufs. Die paar goud kosten intereseren me niet, maar ik baalde wel vaak als je weer eens opnieuw moest buffen omdat mensen te traag zijn bij het begin van een bossfight. Nou de warlocks nog wat beter opvoeden zodat ze hun imp uit shapeshift halen voor het buffen : :P
Dan te bedenken dat we " vroeger" 40 man moesten buffen met 5 minuten bufjes. 8)7
Vroegah was alles bettah.

Feit dat hunter pets nu ook mee gaan in debuffs was al godsend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Wel weer jammer dat pets gelijk staan buffs voor warriors.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
deadsy33 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:20:
Anders blijf ik de mages maar doorspammen, mijn pet lust wel een broodje ;) :+
Dat kun je dus fijn vergeten :) Petfood regel je zelf maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Nu we het toch over pet hebben. Hoe staan de healers hier tegenover pets? Healen jullie ook de pets in de raids of hebben jullie zoiets van dat is het pakkie an van hunter/warlock en negeren jullie de pets.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

KillGhost schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:54:
Nu we het toch over pet hebben. Hoe staan de healers hier tegenover pets? Healen jullie ook de pets in de raids of hebben jullie zoiets van dat is het pakkie an van hunter/warlock en negeren jullie de pets.
Ik geef altijd heals aan pets. Zowel in raids als in 5 man parties. Als jij als healer goed voor hun pet zorgt geloof mij maar, de lock of hunter zal jou als healer zeker in de gaten houden op aggro om je te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik pak ze mee, als ik er de tijd voor heb. prioriteiten zijn:
Tank->Healers->Rest vd Spelers->Pets. In sommige gevallen staat er nog een prioriteit voor de tanks, namelijk ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik negeer ALLE pets in de raid omdat ik het druk genoeg heb met het healen van de tanks/raid en vooral met TK / BT / hyjal zijn de gevechten gewoon een grotere chaos als pre-TBC en heb ik gewoon echt geen tijd om pets te healen. :P

edit:ALS ik er de tijd voor heb pak ik ze ook wel mee...ligt er wel aan waar we zijn (in 5 man's pak ik ze altijd mee en heal ik ze net zoals de rest van de party, zorg ik er gewoon voor dat ze niet dood gaan)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, TK kan ik nog niet veel over zeggen. Behalve dat het op de trash tot void reaver in ieder geval geen enkel probleem is om de pets mee te healen. en op voidreaver zelf ook niet, zolang men de bollen maar ontwijkt. Tank damage valt wel mee.

alleen dat bollen ontwijken :X Dat lukt nog niet echt dus hebben we vriend VR nog niet plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Ik dacht al dat daar een kleine onenigheid over zou ontstaan :D Op onze guildforum is daar nu ook een discussie over gaande, dat sommige healers gewoon stelsematig pets ignoren. Ikzelf ben van mening dat pets nog steeds wel gehealed moeten worden, maar wel met de laagste prioriteit. Voor een BM hunter is het bijvoorbeeld een groot deel van zijn schade. Om over de 3% extra dmg per pet maar te zwijgen. Als ik heal op mijn paladin let ik ook altijd op de pets, maar nogmaals wel met de laagste prioriteit.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:23
Healers op pets zetten? Gewoon 2 resto shamans meenemen in een raid is genoeg, chainheal springt ook naar pets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:04:
Ik dacht al dat daar een kleine onenigheid over zou ontstaan :D Op onze guildforum is daar nu ook een discussie over gaande, dat sommige healers gewoon stelsematig pets ignoren. Ikzelf ben van mening dat pets nog steeds wel gehealed moeten worden, maar wel met de laagste prioriteit. Voor een BM hunter is het bijvoorbeeld een groot deel van zijn schade. Om over de 3% extra dmg per pet maar te zwijgen. Als ik heal op mijn paladin let ik ook altijd op de pets, maar nogmaals wel met de laagste prioriteit.
Mjja ik ignore ze niet eens bewust maar als ik iemand met lage health zie zal ik er alles aan doen om die te healen en dan denk ik niet eens aan pets, vergeet ze gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:18:
[...]

Die mats haal je toch gewoon uit locked boxes die je pickpocket tijdens het grinden?
Zeker voor 50% is het daaruit te halen, zeker sinds die pick-rate en content is vergroot.
Het enige wat je vrijwel altijd moet kopen zijn vials, maar zo duur zijn die ook weer niet.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
KillGhost schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:04:
Ik healde op m'n priest ook pets, maar alleen als het een easy fight was en ik zeker wist geen mana tekort te gaan hebben. Als je het zo kut vindt dat de helft van je DPS weg is spec je maar fijn geen BM, Niet mijn zorg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:17:
[...]

Ik healde op m'n priest ook pets, maar alleen als het een easy fight was en ik zeker wist geen mana tekort te gaan hebben. Als je het zo kut vindt dat de helft van je DPS weg is spec je maar fijn geen BM, Niet mijn zorg.
Lekker kort door de bocht. BM doet in Kara gear nu eenmaal meer damage dan alle andere builds. Dus zijn we gewoon blij met de beastmasters. De 'prijs' voor die extra dps is een paar heals op de pets. En meestal is een renew al genoeg hoor en die kost je 1 global cooldown. Voor mana heb je potions, heb je mana problemen dan is het motto to je betere gear hebt: "early and often" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd alle poison bij me. Anesthetic is wel de minst gebruikte hoor. Ik denk in totaal maar 3 keer gebruikt, maar je zou hem maar nodig hebben denk ik dan altijd ;) Het kost verder toch ook maar 1 slot.
Ask teh morti !
liledevil schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:08:
[...]

Die mats haal je toch gewoon uit locked boxes die je pickpocket tijdens het grinden?
Zeker voor 50% is het daaruit te halen, zeker sinds die pick-rate en content is vergroot.
Het enige wat je vrijwel altijd moet kopen zijn vials, maar zo duur zijn die ook weer niet.
Ja dat is wel zo. Maar het ging mij meer om het feit dat iedereen wel geld moet uitgeven aan spulletjes. De ene voor de buffs, de andere weer voor poison etc etc.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:34:
Ja dat is wel zo. Maar het ging mij meer om het feit dat iedereen wel geld moet uitgeven aan spulletjes. De ene voor de buffs, de andere weer voor poison etc etc.
Die Doomguard summon reagent is echt fokking duur :( :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus, heb je daar een reagent voor nodig? Genaaid :')

offtopic:
Hoeveel kost dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:14:
Volgens mij verwar je de Doomguard met de Felguard :)

Felguard heeft ook een reagent nodig, maar die's gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:14:
ROFLMAO :') _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Hydra schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:35:
[...]

Volgens mij verwar je de Doomguard met de Felguard :)

Felguard heeft ook een reagent nodig, maar die's gratis :)
Fout en fout.

Felguard heeft geen reagent nodig, is overigens wel een talented pet.
Doomguard heeft een reagent nodig: Demonic Figurine

Die is overigens 1 gold :P

edit:
Overigens kan hij ook proccen van curse of doom maar dat is een hele lage kans en je mob moet langer leven dan 1 minuut (en je hebt de killing blow nodig), nogal kansloos dus :P

[ Voor 17% gewijzigd door danslo op 12-10-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:07:
Heb jij ooit een gelovige WoW zien spelen dan?? ik niet in ieder geval... :X
haagse scheldende moslim hier ja!
warlockbuilds: 0/0/0 om ze niet te op te maken imo!

i r bad

@cls
Hydra snapt het juist wel, felguard heeft soulshard nodig, doomguard een dure reagent

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:53:
Hydra snapt het juist wel, felguard heeft soulshard nodig, doomguard een dure reagent
Waarom verwar ik dan doomguard en felguard als ik zeg dat doomguard een dure reagent heeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was de Doomguard reagent niet 1 van je party members :P

En die doomguard die proct van CoD is niet dezelfde als je summont (veel zwakker)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:08:
Waarom verwar ik dan doomguard en felguard als ik zeg dat doomguard een dure reagent heeft? :P
Hydra quote ook niet jou maar nawa die het waarschijnlijk verwarde gezien zijn reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.imdb.com/title/tt0803096/

zou het nog wat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik lees nu dat die hippogryph mounts 1600G zijn als je exalted bent met CE, en 2000 als je dat niet bent. Maar dan kun je hem dus al wel kopen blijkbaar.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus met patch 2.3 hoef je minder xp per lvl te doen, maar krijg je meer xp per quest?

En die engineer flying mount, heb je daar flyskill voor nodig of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:22:
Dus met patch 2.3 hoef je minder xp per lvl te doen, maar krijg je meer xp per quest?

En die engineer flying mount, heb je daar flyskill voor nodig of niet?
Ja en ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
SnoeiKoei schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:24:
Ik lees nu dat die hippogryph mounts 1600G zijn als je exalted bent met CE, en 2000 als je dat niet bent. Maar dan kun je hem dus al wel kopen blijkbaar.
Zijn ze ook nog sneller ofzo trouwens? Want ik ga echt geen 1600G betalen voor een mount die er iets leuker uitziet.. dan voldoet mn oude vertrouwde epic flyer nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kunnen sommige mensen hier zoveel geld hebben ( bv iemand 2 pagina's terug met 6000g en epic flying skill ), slim zijn met AH trades of gewoon gathering professions ?

Heb ik me eerlijk gezegd altijd al afgevraagd, zou ook graag eens wat geld verdienen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=28891093,noline]Zijn ze ook nog sneller ofzo trouwens? Want ik ga echt geen 1600G betalen voor een mount die er iets leuker uitziet.. dan voldoet mn oude vertrouwde epic flyer nog prima.
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze 310% zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 01:36:
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze 310% zijn..
De reden dat er zoveel verkeerde info wordt gepost zijn zulke replies, ipv 'ergens' iets lezen is een bron wel zo makkelijk:
We are planning to make it a 280% speed mount, so it will require 300 riding skill just like the other epic flying mounts.
bron
Maarja, simpele vragen die in 2 sec gegoogled kunnen worden verdienen imo niet eens antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mmo-champion.com/ Eindelijk is nieuwe looks van arena wapen :) Ben ook blij dat de 1h offhand 1850 rating nodig heeft, hoewel ik liever 2k rating gezien had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

cannibal schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:20:
[...]

Nee, net veranderd, 10k in bear.
Was ook nog niet lang 70 en raar typetje. Had op 70 ook nog nooit BF gedaan 8)7
hmm, ik heb hem ook pas voor het eerst op 70 gedaan en meteen heroic toen.
Ik hoefde er niks uit te hebben dus heb ik hem geskipped tijdens levellen ;) .
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:40:
Druids zijn geen excellente healers, ook al hebben ze een leuke tree spec en lijkt het alsof ze imba healers zijn. Belangrijkste reden is dat de healing casts van de druids veel en veel te lang duren in vergelijking met pallies, Shammies en priests.

Geloof je me niet? Check deze post van mijn maatje Rulah bij Nihilum:

Als je nog niet zeker weet, realiseer je dan dat Nihilum nr 1 guild in de wereld is en sommigen van hen betaald worden om te spelen
Realiseer je ook dat Nihilum dus niet voor de lol speelt maar alleen gefocussed is op zo snel mogelijk progress te maken, zij zullen dus ook nooit een class mee nemen als een andere class die taak marginaal beter kan.
Nihilum geen absolute autoriteit , hij heeft een punt maar zo erg als hij het voorstelt is het niet, druids kunnen prima meekomen bij andere guilds.

[ Voor 56% gewijzigd door dontcare op 13-10-2007 09:41 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Duroth schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:52:
[...]

Eigenlijk vrij simpel: Dankzij het BoP/BoE principe moet je werkelijk moeite in je char steken om aan een beetje mooie gear te komen. Eventjes 1k gold van je level 70 overmaken naar een alt, zodat hij op level 10 al een inventory vol heeft aan level 70 epics, gaat niet lukken. Nu zul je toch echt een beetje moeite moeten doen voor dat erg leuke zwaardje.

En daarnaast helpt het natuurlijk wel om goldsellers de kop in te drukken :+ Ze zijn er nog genoeg, maar zo lang je geen epics kunt kopen met gold, blijft het in ieder geval beperkt... ;)

edit:
Meh, iemand was me voor :) Wel met ietwat andere argumenten, dus mijn post is niet helemaal zinloos
ach moeite , guild op onze realm (maelstrom , Kill Loot Repeat horde side) verkopen dus gewoon GRUUL , SCC , maggie gear , zeg wat je wilt , als ze naar die baas gaan halen ze je erbij , baas wordt gekilled en als je item dropped betaal je goud , krijgt je item en klaar , niet raider met stoere gear ...

edit : pricelists die ze hanteren :
http://pengu.wata.fi/klr/phpBB2/viewforum.php?f=26

[ Voor 4% gewijzigd door dontcare op 13-10-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

W00t, m'n brewfest rammetje!

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2093/1558698058_3669e721e5_o.jpg

Heb dat brandende paard wel weer gezien nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:45:
W00t, m'n brewfest rammetje!

[afbeelding]

Heb dat brandende paard wel weer gezien nu.
BIG GRATZ!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er leuk uit ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Is het nu zo dat in patch 2.3 je nu sneller kan lvl-en? Want dan kan je beter even wachten met een nieuwe char?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Fratti schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:55:
[...]

Pff hou op, maak dat ook zo vaak mee. Echt ik begrijp sommige spelers niet. Gaan mee naar een instance die meer dan een uur in beslag neemt. Vervolgens na de eerste boss of wipe, sorry i got to eat, go, work, sleep, fart, puke, die ...of weet ik veel watvoor excuus ze wel niet verzinnen. Vervolgens duurt het weer 20 min voordat wij die spot gevuld hebben ( als je mazzel heb ) of anders verdwijnt de een na de ander uit de party.
Als ik als tank 'opeens' weg moet dat is dat meestal niet omdat ik echt opeens weg moet maar meer omdat ik nog een beetje beleeft wil zijn O-)
En dat is idd vaak na de eerste wipe of na de eerste baas want dan weet ik wat voor vlees ik in de kuip heb en of het nut heeft om verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Pedr0 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:16:
Is het nu zo dat in patch 2.3 je nu sneller kan lvl-en? Want dan kan je beter even wachten met een nieuwe char?
klopt tussen lvl 20-60 dus je kan al beginnen met je nieuwe char
Zie hier

[ Voor 16% gewijzigd door koesie op 13-10-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:12
Ik heb nu een level 46 Warlock.
En dit is een twink in wording. Ik heb geen vragen over de gear want dat heb ik al uitgezocht.

Ik heb alleen 2 vragen aan de fellow warlocks die hier rond zweven.
Ik ga nu voor een 24/5/11 build. Is dat een goede viable pvp build?

Verder twijfel ik of ik als pet de imp/succubus/felhunter moet nemen.
Succubus kan charmen, wat wel relaxed is tegen multiple enemy's.
Maar een Fellhunter is leuk tegen elke castende class.
En een imp, ja.. Fireball voor extra damage.

Hoop wat meningen te horen van jullie.
Aub geen pseudo grappige opmerkingen over 0/0/0 builds zijn het beste, het liefst heb ik constructieve opmerkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J.E.T schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:36:
Ik heb nu een level 46 Warlock.
En dit is een twink in wording. Ik heb geen vragen over de gear want dat heb ik al uitgezocht.

Ik heb alleen 2 vragen aan de fellow warlocks die hier rond zweven.
Ik ga nu voor een 24/5/11 build. Is dat een goede viable pvp build?

Verder twijfel ik of ik als pet de imp/succubus/felhunter moet nemen.
Succubus kan charmen, wat wel relaxed is tegen multiple enemy's.
Maar een Fellhunter is leuk tegen elke castende class.
En een imp, ja.. Fireball voor extra damage.

Hoop wat meningen te horen van jullie.
Aub geen pseudo grappige opmerkingen over 0/0/0 builds zijn het beste, het liefst heb ik constructieve opmerkingen
nee he niet weer... :X
De lock builds zijn uitvoerig (tot in complete ergenis :P ) besproken in eerdere topics dus mss kun je die eerst gaan lezen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu dus een lvl 23 mage, maar hoe zit dat nou straks. Krijgen alleen nieuwe chars die "xp-boost" of ook al bestaande chars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:12
Die posts heb ik gelezen, maar daar ging het over level 60-70 Builds geen level 49 Builds.

Als je er geen antwoord opgeven wil dan snap ik dat, maar jou post was verre van contructief.

De mogelijke builds:

37/3/0 = Instant cast howl of terror. + 100% mana terug voor 700 mana van pet.

24/5/11 = +redelijk Affliction damage, minder effectief tegen melee. mana problemen in lange gevechten.
shadowburn (300-400) damage instant.

Kortom veruil ik mijn affliction met wat burstdamage, voor beter survivabily maar geen of minder burstdamage.
Andere builds vind ik niet zo goed.
Welke van de lijkt jullie het beste?
Ik heb de onderste uitvoering getest. Vanavond respec ik naar de andere om te kijken of die mij ook bevalt.

[ Voor 8% gewijzigd door J.E.T op 13-10-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:02

Rmg

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:56:
Ik heb nu dus een lvl 23 mage, maar hoe zit dat nou straks. Krijgen alleen nieuwe chars die "xp-boost" of ook al bestaande chars?
Als je op 50% staat van je level blijf je op 50% van je level staan. dus echt een xp-boost is het niet. Voor ALLE characters word de xp benodigd per lvl wel verlaagd sta je nu op 50/100 sta je straks op 40/80 bij wijze van spreken, dit omdat blizz anders duizenden boze twinks op zijn nek krijgt ( login -> insta ding ^^ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:55
Ik probeer hier voicechat aan de praat te krijgen. Alle instellingen lijken te kloppen, ik kan mijn eigen stem opnemen en weer afspelen. Maar als ik in een party zit horen we elkaar allemaal niet. Zie ik iets over het hoofd? Hoe zijn jullie ervaringen met de voicechat?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

Raz- schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:12:
[...]

Als je op 50% staat van je level blijf je op 50% van je level staan. dus echt een xp-boost is het niet. Voor ALLE characters word de xp benodigd per lvl wel verlaagd sta je nu op 50/100 sta je straks op 40/80 bij wijze van spreken, dit omdat blizz anders duizenden boze twinks op zijn nek krijgt ( login -> insta ding ^^ )
Dat zal die twinks eens leren :+ Maar dit is wel de mooiste oplossing... Zijn er al vaste cijfers bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

porn* schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:16:
[...]

Ik speel ook een warrior... de class met de langste GCD.

[...]

Jup. Dus? Gek he dat zoiets imba's veel mana kost...

Afaik kan geen enkele class ALLE snares/movement impairing effects cancelen, druids wel.
en hij wordt nog meer imba als /cancelform direct shift wordt in 2.3 :) (zoals /dismount )
Yep , onze shift truuk wordt sneller en beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
dontcare schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:28:
[...]

en hij wordt nog meer imba als /cancelform direct shift wordt in 2.3 :) (zoals /dismount )
Yep , onze shift truuk wordt sneller en beter
Mja begin me steeds meer af te vragen of crippling nog de moeite waard is... niet echt meer de laatste tijd iig de meeste classes hebben wel een counter of er is een cleanser. :|

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:56:
het geldt ook voor bestaande chars
zie hier

[ Voor 16% gewijzigd door koesie op 13-10-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

http://www.worldofraids.c...er/zulaman/za-trinket.jpg

amg! ze voodoo gnomes! RUN RUN RUN!!!!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

w00T !!!
lol dat soort trinkets zijn altijd lol :)
Net zoals die trinket die 3 servants summonde, of dat dans fluitje ;)

Bliz zou wat meer van die dingen moeten maken :)

Ooh
Nieuwe bear mount die zou droppen in zul'aman :9 Afbeeldingslocatie: http://www.worldofraids.com/news/october/2.3/bearmount.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door heuveltje op 13-10-2007 17:59 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

die bear mount ziet er wel heel heel erg geil uit :) maja dat dropt toch niet voor mij.

stomme vraag mss maar ik zou graag meer progression willen (ik heb nog maar een paar keer kara gedaan, maar ik wil meer) onze guild gaat al hele tijd naar kara maar men heeft nooit de tijd om verder te gaan. en heeft deze dan ook nog niet gecleared.

maar goed daar staat tegen aan dat ik niet elke dag kan raiden, maar als ik kan zou ik wel wat willen doen...

wat kan ik nou het beste doen?

BTW ik ga nu al mijn alts levelen naar lvl 20 om daarna zsm te kunnen levelen wanneer 2.3 uitkomt?

[ Voor 9% gewijzigd door NoTimeRemains op 13-10-2007 20:09 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Voor wanneer staat die 2.3 patch gepland?

Ben weer vanplan om mijn account te reactiveren en helemaal opnieuw te beginnen. Ben eigelijk nog nooit 60 gedinged. Met Shaman was lvl 39 toen ik stopte.....maar WoW blijft mij gewoon boeien, ik weet niet wat dat is. Lees ook dagelijks dit topic.

Maar wil dus opnieuw beginnen met een BE Mage denk ik zo......
Is het tevens interessant om als low-lvl Jewelcrafting te doen of niet?

Heb eigenlijk niet zin in PVP omdat dit mij erg irriteerde toen ik mijn Shaman aan het lvl-en was. Dan wordt het dus PVE naam ik aan? Of RP-PVP, want wat is daar precies het verschil?

En welke server raden jullie mij aan? Waar natuurlijk ook (behulpzame) nederlanders op zitten! 8) - Horde kant, dat trekt mij toch iets meer!

Denk dat ik volgens week TBC en Prepaid ga halen om vervolgens bij lvl 1 te beginnen. Vandaar mijn eerdere vraag m.b.t. Patch 2.3 met het sneller lvl-en van de Chars.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koesie schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:46:
[...]

het geldt ook voor bestaande chars
zie hier
Dus bij het volgende lvl moet je 30% minder xp en krijg je meer als je in lvl 30-60 zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

nogmaals het advies wat ik al een aantal keren heb gegeven.
tijdens het levelen 2 gathering profs uitzoeken. tot 60 die profs houden voor de verkoop van mats.

evt kan je dan nog zeggen ik bewaar genoeg mats voor het levelen van mijn "maak" prof naar keuze.
dan kan je met level 70 zeggen ik level in één dag naar lvl 375...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:13:
nogmaals het advies wat ik al een aantal keren heb gegeven.
tijdens het levelen 2 gathering profs uitzoeken. tot 60 die profs houden voor de verkoop van mats.

evt kan je dan nog zeggen ik bewaar genoeg mats voor het levelen van mijn "maak" prof naar keuze.
dan kan je met level 70 zeggen ik level in één dag naar lvl 375...
Of je neemt echanting en DE'ed al je questgear etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:08:

Ben weer vanplan om mijn account te reactiveren en helemaal opnieuw te beginnen. Ben eigelijk nog nooit 60 gedinged. Met Shaman was lvl 39 toen ik stopte.....maar WoW blijft mij gewoon boeien, ik weet niet wat dat is. Lees ook dagelijks dit topic.

Heb eigenlijk niet zin in PVP omdat dit mij erg irriteerde toen ik mijn Shaman aan het lvl-en was. Dan wordt het dus PVE naam ik aan? Of RP-PVP, want wat is daar precies het verschil?

En welke server raden jullie mij aan? Waar natuurlijk ook (behulpzame) nederlanders op zitten! 8) - Horde kant, dat trekt mij toch iets meer!

Denk dat ik volgens week TBC en Prepaid ga halen om vervolgens bij lvl 1 te beginnen. Vandaar mijn eerdere vraag m.b.t. Patch 2.3 met het sneller lvl-en van de Chars.

Alvast bedankt!
Mages worden in dit patch echt lekker gebuffed en een high-end arena team zal eerder een mage dan een warlock meenemen :9
(rogue/disc/holy priest /mage) word denk ik wel leuk in 2.3

Maar ja ik heb al paar dagen op ptr 2.3 gespeeld en rogue zijn echt wel lekker gebuffed _/-\o_
Blind kan niet meer dispell of trinket worden , mace spec krijgt nu niet alleen stuns maar ook 5% extra criti rate erbij :D
je kan niet meer imune worden voor disarm ( riposte )
En wat echt een dps boost is serated blades als je onder de 30% health bent gaat mijn damage met 20% omhoog 4k-5k criti met evi is echt bruut

En ik had gezien dat iemand hier de 30/0/31 build wel lekker vond , ik kan je zeggen hij is echt heerlijk met al die armor decreas word backstab echt weer lekker 2.5k criti met op cloth met goedkope daggers O-)

premedidation>cheapshot > (5cp) expose armor en backstabben maar tot 5 CP afmaken met coldblood evi :D

Je zou denken waarom expose armor , maar de meeste die trinken gewoon de 6 sec kidney shot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeeeh btje te hard gebuffed, dit kunnnen ze niet doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar volgens mij zijn de andere classen ook wel buffed dusjah alleen warlocks denk ik niet :9
Die dacht ik nerfed , tjah lijkt me ook wel beetje logish als een dps class zich zelf meer kan healen dan hij damage doet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:58:
[...]

Mages worden in dit patch echt lekker gebuffed en een high-end arena team zal eerder een mage dan een warlock meenemen :9
(rogue/disc/holy priest /mage) word denk ik wel leuk in 2.3
WTF heeft het feit dat fireballs en frostbolts meer dmg doen te maken met Arena? Alsof je daar de tijd voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firebals indd niet

Frostbolts zeker wel , ik weet of jij met een goede combat mace rogue hebt gespeeld maar als het een goede rogue is kun je echt wel veel frost bolts spammen .
En een goede meele probeert het niet eens om een frost mage aan te vallen is toch nuteloos

Trouwens iemand al de nieuwe heroics badges rewards gezien ? voor een rogue zijn ze echt _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 00:23:
Maar volgens mij zijn de andere classen ook wel buffed dusjah alleen warlocks denk ik niet :9
Die dacht ik nerfed , tjah lijkt me ook wel beetje logish als een dps class zich zelf meer kan healen dan hij damage doet _/-\o_
*zucht* zeg dan gewoon niets, dit klopt dus gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"zucht"
Heb vandaag nog mijn hele pc formateert anders liet ik jou wel een paar screens zien van een warlock met 2 stuks tier 6 rest arena gear .
Meestal 20k damage en 20k healing done ;)
In 2vs2
Tenminste een SL/SL lock

Vind wel raar , ik zie nu dat jij ook pvp doet :9 en SL/SL build gebruikt jij zou juist moeten weten dat jij even veel jou zelf healen als jij damage doet :S

http://img216.imageshack....rnshot093007170532wr7.jpg

50% van de damage ong healing terwijl ik geen siphon life had en ik het moest doen tegen 2 rogue's waardoor ik de mogelijkheid niet kreeg om drain life te spammen ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Wat wil je nou laten zien met die screenshot? Ik zie nog steeds 20k damage en 9k healing. Nogal tegenstrijdig met:
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 00:23:
tjah lijkt me ook wel beetje logish als een dps class zich zelf meer kan healen dan hij damage doet
Ik heb zelf trouwens ook 3 stuks tier6 en die zegt duidelijk:
"Each time one of your Corruption or Immolate spells deals periodic damage, you heal 70 health."
Corruption en Immolate doen per tick al veel meer dan 70 damage. Drain life doet x damage en healed x health. Siphon life doet x damage en healed x health.

Ik heb geen flauw idee hoe jij op een hoger aantal healing dan damage komt.

edit:
Corruption + Coa + Immolate zijn uit zichzelf al meer dan 20% van je damage dus kom niet met een Fel Armor argument.

edit 2:
Nogal kansloos die screenshot, je hebt niet eens Soul Link aan.

edit 3:
Ik speel alleen PvP om tijd te doden nadat we BT/MH in 3 dagen clearen, en het enige wat die Soul Siphon / Drain Life nerf doet is warlocks NOG kwetsbaarder maken tegen rogues/warriors die al CloS/fear-immunity hebben en er veranderd niks tot weinig voor de andere classes.
Ze nerfen warlocks dus precies tegen de verkeerde classes.

[ Voor 27% gewijzigd door danslo op 14-10-2007 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:58:
90% van arenamages speelt 17/0/44 dus die frostbolt buff merken ze dus 0,0 van, Iceblock debuff is van 30 naar 45 sec gegaan, detect magic verdwenen dus geen debuff abuse meer, maw 2.3 is een mage pvpnerf.
Maar ja ik heb al paar dagen op ptr 2.3 gespeeld
verrassend, echter ipv statements te maken over classes waar je nog minder van afweet dan je rogue is het handig als het een keer naast een juiste spelling ook inhoudelijk klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet toch dat ik op die screenshot geen SL/SL lock ben ?

Zonder siphon life en het was een 2 vs 1 situatie was waardoor ik drain life niet kon gebruiken anders zag je wel dat mijn healing wel even hoog is als mijn damage .

Ik neem mijn woorden terug van hoger , maar het is gelijk aan of mieschien 5% minder dan nog steeds is het niet eerlijk tegen over andere classen dat je dat kan ;)
Ik had soulink niet aan omdat mijn pet daarvoor dood ging en fel domination moest gebruiken en geen tijd had om soulink te gebruiken omdat die gast toch bijna al dood ging
cls je hebt indd gelijk dat zij warlock juist in de verkeerde richting hebben nerfed maar jah :S
@conundrum
Het is toch duidelijk dat frostbolts nu meer damage doen ?
wat dus inhoud dat je meer burst damage doet waar het omgaat bij een mage :S
de 15 sec die bij Hypothermia zijn gekomen zijn niet echt een grote nerf 15 sec is niet veel ;)
Ik maak geen statement het is gewoon een feit der is geen andere dps class die zoveel damage kan doen en toch zich zelf zo goed kunnen healen als een warlock terwijl hij al zon grote hp pool heeft en 20% van de damage word opgenomen door zijn pet :+

Hmm jammer zeker gaan slapen :(
Ik had jullie reactie wel willen lezen en als ik morgen wakker ben zijn jullie toch 6 pagina's verder ,waardoor het niet mogelijk is om er verder over te praten :(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Pedr0 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:08:

Alvast bedankt!
Iemand nog antwoord op deze vragen? 8)

Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 02:37:
Firebals indd niet

Frostbolts zeker wel , ik weet of jij met een goede combat mace rogue hebt gespeeld maar als het een goede rogue is kun je echt wel veel frost bolts spammen .
En een goede meele probeert het niet eens om een frost mage aan te vallen is toch nuteloos

Trouwens iemand al de nieuwe heroics badges rewards gezien ? voor een rogue zijn ze echt _/-\o_
Op het moment dat ik frostbolts cast en een mage/warlock(met felpuppy)/shadowpriest counterspelled/silenced whatever is mijn HELE frost school gelocked voor respecievelijk 8/6/6 seconden. Dat is dus incl ice block. En of je dan als mage zijnde snel dood bent.

Zelfde als je een pally counterspelled die loopt te healen, kan hij ook niet meer bubbelen.

De reden ook waarom frost mages vroeger suckten in pvp. Te weinig bruikbare instants die veel dmg deden.

BTW, pro dat je fel domination kan gebruiken in arena. Dat ding heeft een cooldown van 15 minuten.

**edit**

crap, dacht 10 minuten max : (

3e fout. het verergerd nu wel heel snel : /

[ Voor 15% gewijzigd door ImdaMned op 14-10-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fel domination kan je toch ecth gebruiken. Alle cd's van max 15 mins mag dacht ik.

EDIT: Waar kan ik fishing 150+ leren? En waar kan ik het beste fishen met die skill?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

beste fishen om te lvlen of om de leukste fish te krijgen? als je snel wil lvlen gewoon in org of stormwind als je leuke dingen wil, mischien de pools in the barrens? voor deviate delight

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 21:10
Gisteravond kon ik eindelijk op de PTR en heb gelijk naar wildhammer stronghold gegaan om de de Engineering mount te maken en uiteraard heb ik hier even wat screenshotjes van gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~baartw/wowscrnshot101407001001mj5.th.jpg
De normale engineer mount [Flying Machine Control] tijdens het vliegen.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~baartw//wowscrnshot101407001043yl2.th.jpg
De normale engineer mount op de grond.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~baartw//wowscrnshot101407001157tm7.th.jpg
De epic engineer mount [Turbo-Charged Flying Machine Control] tijdens het vliegen.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~baartw//wowscrnshot101407001210jt8.th.jpg
De epic engineer mount op de grond.

Het ding ziet er erg gaaf uit en is goed geanimeerd, alleen toch heb ik er een aantal opmerkingen over:

Tijdens het vliegen maakt hij totaal geen geluid, wat in mijn ogen gewoon een gemis is.
bij alle andere mounts produceren iig de vleugels of de hoeven geluid, nu is het gewoon doodstil tijdens het vliegen en het mist gewoon wat.

Daarnaast is het verschil tussen de gewone en de epic versie te klein. Het enige verschil wat ik heb kunnen ontdekken is de Hula girl en die is zo klein dat je bijna compleet moet inzoomen om het te kunnen zien. Terwijl je bij alle andere mounts al van ver kan zien of het de normale of epic versie is.

Ook ben ik al een paar keer op grote hoogte uit het niets gedismount :( al heb ik het vermoeden dat een algemene fout op de ptr is, omdat ik vervolgens ook mijn netherdrake niet meer kon mounten. Dit was midden in nagrand en je mocht helemaal niet meer vliegen op die plek terwijl er geen gebouw of wat dan ook in de buurt was :S.

Trouwens voor de mensen die helemaal wild werden van de verschillende kleuren CE mounts, er is er momenteel maar 1 te koop en dat is de standaard blauwe versie waar je normaal ook op zit bij bij de gryphon masters.

[ Voor 5% gewijzigd door Slamdance op 14-10-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
  • Laatst online: 14-10-2023
Pedr0 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 08:34:
[...]

Iemand nog antwoord op deze vragen? 8)

Alvast bedankt!!!
RP-PVP gebruikt de PVP server rule set, en heeft als aanvulling de RolePlay server regels. (Gedrags en chat regels)

RP servers zijn PVE server, ook weer met de Roleplay server regels.

Mocht RolePlay je niet boeien, is dus PVE de optie om voor te gaan.

Jewelcrafting kan handig zijn op low levels doordat je al vrij snel dan een leuke ring / necklace kna maken, maar is niet veel beter dan andere professions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Okay, thx.....en dan natuurlijk de laatste vraag. Wat is op dit moment een goeie server waar veel NL-ers op zitten en evt ook low-lvl players.

Even erbij zeggen dat ik dus helemaal opnieuw begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 09:27:
[...]

Op het moment dat ik frostbolts cast en een mage/warlock(met felpuppy)/shadowpriest counterspelled/silenced whatever is mijn HELE frost school gelocked voor respecievelijk 8/6/6 seconden. Dat is dus incl ice block. En of je dan als mage zijnde snel dood bent.

Zelfde als je een pally counterspelled die loopt te healen, kan hij ook niet meer bubbelen.

De reden ook waarom frost mages vroeger suckten in pvp. Te weinig bruikbare instants die veel dmg deden.

BTW, pro dat je fel domination kan gebruiken in arena. Dat ding heeft een cooldown van 15 minuten.

**edit**

crap, dacht 10 minuten max : (

3e fout. het verergerd nu wel heel snel : /
Je hebt indd gelijk dat het moelijker is om frost bolts te casten maar daarom moet je ook altijd eerste de s.priest neer halen of CC ( in 3 vs 3 )
Want als je de s.priest lekker zijn gang laat gaan en op de warlock gaat focusen kan hij erg veel doen kwa dps en dispellen :)

Uhm in arena gebruik ik altijd elke CD die ik maar kan gebruiken de volgende gevecht zijn te toch reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Wat en nou echt een goeie Fire Mage build om te lvlen? Want ik had begrepen dat je eerst beter met Fire kon beginnen dan met Frost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_Time
  • Laatst online: 17-07 16:29
Deep fire is ideaal for pve lvl'ing + ook veel end game content.

Je zal merken dat rond lvl 30 het allemaal wel erg makkelijk aan het worden is met gelijke lvl's of iets daarboven.

Ik ben op dit moment ook deep fire link:

http://eu.wowarmory.com/c...=Thunderhorn&n=Justintime

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Justin_Time schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:05:
Deep fire is ideaal for pve lvl'ing + ook veel end game content.

Je zal merken dat rond lvl 30 het allemaal wel erg makkelijk aan het worden is met gelijke lvl's of iets daarboven.

Ik ben op dit moment ook deep fire link:

http://eu.wowarmory.com/c...=Thunderhorn&n=Justintime
Ik ben zelf met fire geleveld. Maar met frost heb je toch een betere mana usage en meer kite lessen.

Fire werkt het best met imba gear waardoor je snel veel damage kan doen. Frost werkt het best met simpele +int gear waardoor je uren door kan nuken voordat je moet drinken.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.