Klopt. Maar niet wanneer je verbinding maar voor ~20% gebruikt wordt met WoW.
Als hij veel aan het uploaden en/of downloaden was; ja, dat merk je dat ook in je ping. Maar zoals ik zei, niet tenzij je echt bezig bent. Lijkt me dat hij voor het testen wel even alles (downloads, andere gebruikers, etc) uitgesloten heeft.

Tevens heeft elke provider een andere route naar de eindserver, dat is idd de peering.
Dit lijkt me, als alle overige up- en download uit stond, een hele logische verklaring voor een verhoging in ping.
UTwizard schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:58:
Die momenten kennen we allemaal wel inderdaad. Maar bedenk je ook dat er soms mensen zijn die ook echt weg moeten, ik stond gisteren met een party bij de ingang van Hellfire Ramparts op m'n alt toen er opeens iets tussen kwam. Waarschijnlijk hebben ze nou een gigantische hekel aan me en ik voel me er ook schuldig genoeg over maar soms kun je echt niet anders.
Natuurlijk kan het gebeuren dat je onverwachts weg moet. Dat is klote voor de party (en jou), maar wanneer je verteld waarom, lijkt het me niet zo'n ramp. Waar ik een hekel aan heb, en waar het de ander om ging; zijn mensen die "opeens" weg moeten, bijvoorbeeld om te eten ofzo. Je weet (ongeveer) wanneer je gaat/moet eten, en zo niet; dan vind ik dat het netjes is om je party te vertellen dat het best kan zijn dat je na 30 min weg moet. Dan is het hun keuze om je alsnog mee te nemen.
Ik woon alleen, en als ik bezig ben met een raid doe ik niet open. Is er een moment dat ik tijd heb binnen die raid, is het even een "brb - 3 min", en wil ik best even open doen. Dan is het inderdaad hun keuze om op de bank te zitten of een andere keer terug te komen.
Wanneer ik mensen verwacht doe ik gewoon geen raid, instance, etc.
[
Voor 14% gewijzigd door
OkkE op 10-10-2007 11:19
]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.