Het World of Warcraft topic - Deel 133 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 8.959 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrillseeka schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:37:
begin me steeds meer te irriteren aan bind on pick up and soulbound :S

iemand de reden waarom ze dit systeem hebben ingevoerd?
*knip
Reageer fatsoenlijk, of reageer niet ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 09-10-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is gedaan als money drain(sink). Ik vind het persoonlijk wel wat hebben, je moet voor bepaalde items gewoon zelf een instance in. Dat je soms 35 keer zo'n instance in moet omdat de loot welke je zoek niet dropt is een ander verhaal.

Wat mijn persoonlijk irriteerd is dat ik op mijn hunter dragonscale LW heb en ik graag leuke gear voor mijn alt 70 shaman gear zou maken, maar meeste mail healing gear BoP is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Omdat anders na een maand alles niks meer waard is :P

Zo blijven zeldzame drops bijzonder, ipv dat je ze als je klaar bent gewoon weer door kunt verkopen, ipv dat je na zoveel jaar WoW 600.000 flurry axes in de economy hebt bijvoorbeeld :P

En bind on pickup.. tja, das logisch.. das om zelf ook nog wat te moeten doen voor je spulletjes ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 09-10-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

Eigenlijk vrij simpel: Dankzij het BoP/BoE principe moet je werkelijk moeite in je char steken om aan een beetje mooie gear te komen. Eventjes 1k gold van je level 70 overmaken naar een alt, zodat hij op level 10 al een inventory vol heeft aan level 70 epics, gaat niet lukken. Nu zul je toch echt een beetje moeite moeten doen voor dat erg leuke zwaardje.

En daarnaast helpt het natuurlijk wel om goldsellers de kop in te drukken :+ Ze zijn er nog genoeg, maar zo lang je geen epics kunt kopen met gold, blijft het in ieder geval beperkt... ;)

edit:
Meh, iemand was me voor :) Wel met ietwat andere argumenten, dus mijn post is niet helemaal zinloos

[ Voor 6% gewijzigd door Duroth op 09-10-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Ga voor de grap maar eens diablo 2 online spelen, dan kom je er wel achter.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Bosmonster schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @
En bind on pickup.. tja, das logisch.. das om zelf ook nog wat te moeten doen voor je spulletjes ;)
[2.Trade] [Randompwner] WTS T6 Headpiece! 20k gold!

Denk dat dit al genoeg zegt >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Electrowolf op 09-10-2007 16:54 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

dan nog je zal nooit alle beste spullen kunnen kopen. dus moetje als nog gold gaan farmen dus blijf je het houden..

heb nooit diablo gespeelt wel pristontale. Hierbij was het zo als je een beter item had gevonden kon je je oude verkopen. IN dit spel kan je maar 1 ding doen als je geen enchanter ben dat is aan npc geven. Wat imho zwaar irritant is.

[ Voor 40% gewijzigd door Crash op 09-10-2007 18:03 ]

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Thrillseeka schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:09:
dan nog je zal nooit alle beste spullen kunnen kopen. dus moetje als nog gold gaan farmen dus blijf je het houden..

heb nooit diablo gespeelt wel pristontale. Hierbij was het zo als je een beter item had gevonden kon je je oude verkopen. IN dit spel kan je maar 1 ding doen als je geen enchanter ben dat is aan npc geven. Wat imho zwaar irritant is.
Ok. Een vergelijking.

Hoe leuk zou jij het vinden als je maanden en maanden op die ene drop hebt gewacht uit $INSTANCE om eindelijk je set compleet te maken. Vervolgens komt er een of ander jong broekie met de creditcard van zn pa, koopt 5k gold bij de eerste beste chinezenboerderij, en trekt even de complete epic set uit de AH zonder er iets voor te moeten doen.

Als alle items niet meer BoP/BoE zouden zijn zou er geen reden meer zijn om instances te doen. Immers, voor alts kan je alle loot die je ooit op je main had gewoon doorsturen, en anders heeft een guildie ze vast wel of koop je ze op de AH.

Je zou iedere instance maar 2/3x hoeven te runnen omdat je dan alle drops al wel hebt gehad behalve een paar, en diegene die je nog mist kan je vast ruilen met iemand anders.

En waarom zou je nog 25 man raid instances meer dan 1x doen om het gezien te hebben? Je kan gewoon een hardcore raiding guild aanspreken en voor een zak goud je complete T5/T6 kopen, zij hebben immers toch vast nog wel stukken over.

Waarom nog crafting professions nemen? Alle goede items die ooit BoP waren kunnen nu door een altje of een guildie gemaakt worden? Je hoeft geen blacksmith meer te zijn voor die imba 2h mace of dat prachtige stuk chest armour.

Het zou 99% van het spel zinloos maken.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:18

*knip

In diablo 2 was de economy dusdanig verneukt, omdat er niets soulbind/bop was, dat 23523523523 gold geen probleem was. Daarom werd er op een gegeven moment gehandeld met bepaalde zeldzame items.

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 09-10-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
*knip
Reageer fatsoenlijk, of reageer niet ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 09-10-2007 18:04 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:28

NoTimeRemains

I know

wat zouden jullie eigk vinden van een goud koop systeem vanuit Blizzard. dus voor echte euros goud kopen.
bijv. met een bepaald limiet erop etc.

of zou dat de wow economie dusdanig ondersteboven halen dat er niet meer te spelen is?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
NoTimeRemains schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:50:
wat zouden jullie eigk vinden van een goud koop systeem vanuit Blizzard. dus voor echte euros goud kopen.

of zou dat de wow economie dusdanig ondersteboven halen dat er niet meer te spelen is?
Uh, duh. Natuurlijk. Wees blij dat Blizzard tenminste nog actief optreedt tegen goldsellers, anders had de economie compleet op z'n gat gelegen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 12-09 19:01

Slaat nergens op. Wil je epics? Ga er maar voor werken!
Grinden / questen / professions / whatever om goud te verdienen. En als je 20x moet wipen met een pug om bij die laatste baas te komen voor die vette drop? Het zij zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doet blizzard al, alleen niet onder eigen naam natuurlijk :).

Ze laten ons denken dat ze er van alles aan doen, maar eigenlijk verdienen ze zelf extra bij door gold te verkopen via die gold sell sites.

ok joke, maar goed wel een goeie conspiracy theory toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Even een kort vraagje, sinds patch 2.2 kan ik niet meer met de duimknop van mijn razer muis uitzoomen op de world map. Zeg maar de knop aan de linker zijkant van je muis die je ook gebruikt om automagisch te lopen. Heeft iemand hier ook last van (gehad)? Het zou een addon probleem kunnen zijn; daarom vraag ik het hier, want misschien dat er iemand een simpele oplossing voor heeft namelijk.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:03

Snuffel

Vroem!

Uitsluiten hoef je het inderdaad niet, sterker nog: er zit heel wat in.
Geef nl. maar eens een reden waarom ze het NIET zouden doen....

Uiteindelijk is ook Blizzard maar in één ding geinteresseerd: geld. Jou geld of dat van een ander, dat maakt niet uit, zolang het maar geld is.
En als ze het niet rechtstreeks krijgen, waarom dan niet proberen via een omweg?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

er komen al meer daily quests
komt op hetzelfde neer

wat dat betreft hebben ze goed gekeken naar hoe het niet moest met Diablo en Diablo 2
de enige manier op gold uit de economie te halen is moneysinks

repaircosts en consumables zijn hiervan de meest constante, naast de paar spikes voor je mountkosten en dergelijke, hoewel met de alch masteries dit al minder is geworden

Wel hebben ze de cash die je uit instances kan halen generfed, maar met de dailies maak je dat meer dan goed.

een bliz eigen gold sell zou hun eigen game om zeep brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
omdat het de economie enorm om zeep helpt. Je gaat mana potions voor 100g per stuk krijgen e.d. simpel omdat de meeste mensen het gold er wel voor hebben en anders halen ze even wat nieuw.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders zou elke noob wel heel makkelijk aan zeldzame items en keiharde G's komen nietwaar, als we gebruikte waar zouden kunnen doorverkopen aan anderen. tis maar goed dat items soulbound worden zodra je ze aantrekt. En wees blij dat je ze nog voor eigen gebruik eventueel weer kan enchanten, mits je natuurlijk de skill hebt :) De mats die eruit komen kan je eventueel verkopen of her gebruiken voor een bepaald recepie/pattern, waar een mooi item uit voort kan komen.

En als je daarvoor het geduld niet hebt is dit spel helaas niet aan jouw besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duroth schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:52:
[...]

En daarnaast helpt het natuurlijk wel om goldsellers de kop in te drukken :+ Ze zijn er nog genoeg, maar zo lang je geen epics kunt kopen met gold, blijft het in ieder geval beperkt... ;)

[
Correctie, er zijn wel plusminus 50 epics die je kan verkopen. NL een stuk of 15 world drops kunnen er ook meer zijn natuurlijk, maar het exacte aantal kan ik niet. En items die uit zeldzame patterns/plans vervaardigt kunnen worden. Maar deze items hebben vaak een of meerdere exclusieve mats nodig die ook nog eens BoP is en alleen maar in high lvl instances droppen. En dus niet elke crafter bij bosjes bij zich heeft. Plus het feit dat de meeste spelers toch zelf de andere farmbare mats zelf bij elkaar moet schrapen om aan dat item te komen. Of je kan het hele zaakje kopen mits je natuurlijk genoeg gold in de pocket hebt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duroth

Duroth

No rest for the tweaked

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:39:
[...]

Correctie, er zijn wel plusminus 50 epics die je kan verkopen. NL een stuk of 15 world drops kunnen er ook meer zijn natuurlijk, maar het exacte aantal kan ik niet. En items die uit zeldzame patterns/plans vervaardigt kunnen worden. Maar deze items hebben vaak een of meerdere exclusieve mats nodig die ook nog eens BoP is en alleen maar in high lvl instances droppen. En dus niet elke crafter bij bosjes bij zich heeft. Plus het feit dat de meeste spelers toch zelf de andere farmbare mats zelf bij elkaar moet schrapen om aan dat item te komen. Of je kan het hele zaakje kopen mits je natuurlijk genoeg gold in de pocket hebt. :')
Ach, je hebt gelijk |:( Was ook een beetje generalisatie om het voorbeeld wat in te korten.. Maar zoals je al zegt: Het komt erop neer dat je hard moet werken voor je epics.

Diablo 2 was echt een ramp wat de economy betreft; dat is ook de reden dat ik er mee ben gestopt. Een beetje casual spelen was er niet meer bij; je werd door een maatje geboost, vervolgens kocht je de beste items, om vervolgens dagenlang in de lobby rond te hangen omdat er niks beters te doen was dan je items te verkopen. Daarom ben ik juist blij met de Soulbound items in WoW... Alleen is het jammer dat ik - relatief gezien - als beginner weinig mensen om me heen heb. Alles is tenslotte level 70, en niemand die nog zin heeft om op een normale manier te levellen, en daarbij een paar instances mee te pakken... Nee, ze moeten raiden, ze moeten Tx items verzamelen, geen tijd voor wat anders :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Duroth schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:15:
[...]

Ach, je hebt gelijk |:( Was ook een beetje generalisatie om het voorbeeld wat in te korten.. Maar zoals je al zegt: Het komt erop neer dat je hard moet werken voor je epics.

Diablo 2 was echt een ramp wat de economy betreft; dat is ook de reden dat ik er mee ben gestopt. Een beetje casual spelen was er niet meer bij; je werd door een maatje geboost, vervolgens kocht je de beste items, om vervolgens dagenlang in de lobby rond te hangen omdat er niks beters te doen was dan je items te verkopen. Daarom ben ik juist blij met de Soulbound items in WoW... Alleen is het jammer dat ik - relatief gezien - als beginner weinig mensen om me heen heb. Alles is tenslotte level 70, en niemand die nog zin heeft om op een normale manier te levellen, en daarbij een paar instances mee te pakken... Nee, ze moeten raiden, ze moeten Tx items verzamelen, geen tijd voor wat anders :O
tja, zo is het eenmaal..

wat denk je wat voor brutale pubers er nu rondlopen..?

"boost DM, 5G".. like wtf..? gewoon een random /w...

elke level 12 wil nu een boost door DM heen enzo. mafketels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zelfde geld aan de Horde kant, ik word er soms moe van ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:09:
Het zelfde geld aan de Horde kant, ik word er soms moe van ;(
horde had toch geen kiddo's? >:) }:O

net even leothas the blind gekilled met mn paladin.. warlock was niet nodig, paladin mocht komen.. ging alleen dood op die demon. kan gear niet wisselen, en met holy gear en spec doe ik geen fuck aan dmg.. gevolg, MC'd, en dood..

uiteindelijk wel 1e try neer.. (gisteren 4x wipe)

nu ff gruul kietelen op mn lock.. gief T4 armor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duroth

Duroth

No rest for the tweaked

BootVluchteling schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:28:
[...]

tja, zo is het eenmaal..

Ik heb met mijn Rogue (Blood Elf op een PvP server, hehe) ook een rondje DM gedaan... 't zal waarschijnlijk een level 19 PvP-ertje worden, dan heb ik het liefst de Defias set compleet. (Een echte twink zal het niet worden, ik heb heel weinig zin 1k+ gold uit te geven aan een level 19 toon)

Maar die brutale pubertjes, zijn dat dezelfde jochies die 10 minuten eerder het trade channel vol liepen te spammen met "Need 5g plz!" ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Duroth schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:15:
[...]

Ik heb met mijn Rogue (Blood Elf op een PvP server, hehe) ook een rondje DM gedaan... 't zal waarschijnlijk een level 19 PvP-ertje worden, dan heb ik het liefst de Defias set compleet. (Een echte twink zal het niet worden, ik heb heel weinig zin 1k+ gold uit te geven aan een level 19 toon)

Maar die brutale pubertjes, zijn dat dezelfde jochies die 10 minuten eerder het trade channel vol liepen te spammen met "Need 5g plz!" ? ;)
ja pcies. of een tradechannel in je bek proppen..

nu ook leuk.. goldspammers die emotes gebruiken ( / me )

grafbots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:59

vhal

ಠ_ಠ

Jeuh, mijn shaman is vandaag level 70 geworden :) Gelijk maar een epic mace gecrafted voor mezelf (Drake Fist Hammer) en een Crusader enchant erop gegooid. Mats had ik toch al liggen en de procc blijft wel de moeite waard (op lv70 60Str = 120AP). Mongoose (te duur) en Potency (iets minder duur) waren ook een alternatief.
Verder zal ik mijn guild gaan verlaten om morgen op m'n gemakje een nieuwe guild uit te zoeken. De laatste paar dagen loopt iedereen uit de guild met als gevolg dat zelfs een karazhanrun niet mogelijk is. Vind het wel jammer dat het zo geeindigd is... :'(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
BootVluchteling schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:28:
[...]

tja, zo is het eenmaal..

Met mijn mage kan ik op door ren snelheid snel een low lvl blij maken met een hoop greens en mischien wel een blue BOP. Maargoed zelf doe ik het niet want alles looten vind ik te veel werk. En als een kip zonder kop een low lvl helpen vind ik zonde van mijn tijd. (hoogstens een alt van een maat of mijn vriendin)

Iemand een tip hoe ik alleen greens+silver door mijn autoloot laat oppakken?

[ Voor 9% gewijzigd door barfieldmv op 09-10-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:01:
[...]

Dat doet blizzard al, alleen niet onder eigen naam natuurlijk :).

Ze laten ons denken dat ze er van alles aan doen, maar eigenlijk verdienen ze zelf extra bij door gold te verkopen via die gold sell sites.

ok joke, maar goed wel een goeie conspiracy theory toch? :)
Net of ze geld nodig hebben? Ze verdienen 8miljoen(aantal spelers) keer 10 euro per maand (ongeveer, soms 12 euro per maand als je voor 1 maand doe).

En met dat gold verkopen gaat hun spel naar de knoppen.

Wel goed bedacht iig :P
Kon er wel goed om lachen!
(ik snap ook wel dat je het niet serieus bedoel, maar vond et leuk om te laten zien hoeveel wow nu eigelijk verdiend per maand!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
arieman007 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:23:
[...]

Net of ze geld nodig hebben? Ze verdienen 8miljoen(aantal spelers) keer 10 euro per maand (ongeveer, soms 12 euro per maand als je voor 1 maand doe).

En met dat gold verkopen gaat hun spel naar de knoppen.

Wel goed bedacht iig :P
Kon er wel goed om lachen!
(ik snap ook wel dat je het niet serieus bedoel, maar vond et leuk om te laten zien hoeveel wow nu eigelijk verdiend per maand!)
-produktie kosten van het spel
-onderhoud server + aankoop hardware
-aankoop van netwerk bandbreedte die ook nog eens snel moet zijn naar alle backbones
-aanstellen GM's etc

Verder hebben ze natuurlijk dikke winst door Franchise verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duroth

Duroth

No rest for the tweaked

barfieldmv schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:17:
[...]

Met mijn mage kan ik op door ren snelheid snel een low lvl blij maken met een hoop greens en mischien wel een blue BOP. Maargoed zelf doe ik het niet want alles looten vind ik te veel werk. En als een kip zonder kop een low lvl helpen vind ik zonde van mijn tijd. (hoogstens een alt van een maat of mijn vriendin)

Iemand een tip hoe ik alleen greens+silver door mijn autoloot laat oppakken?
http://www.lootfilter.com/ Ik denk dat deze link alles is wat je nodig hebt :) Ken de precieze details niet, maar bekijk hem maar eens even. Waarschijnlijk doet die add-on precies wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
omg, ben ik ff flink genaaid :|

high king maulgar en gruul neer nu dus, geen warlock T4 van high king, maar gruul dropte wel T4 legs..

ALLE hunters hebben beter, en hoefden dus niet, alle mages hebben T5, en 3 warlocks, waarvan 1 beter heeft, andere trial is..

deze krijg ik dus, als ik gewoon min-bid doe.. ik doe bid 10, wint uiteindelijk een mage met T5, onder het motto van "ik kan en mag alles doen met mn dkp"..

kansloos kutkind, ik zit verdomme in blue, en hij ninja'd het, omdat hij ze wel sexy vind.. :|

stomme kut loot-whore..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
BootVluchteling schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:46:

high king maulgar en gruul neer nu dus, geen warlock T4 van high king, maar gruul dropte wel T4 legs..

ALLE hunters hebben beter, en hoefden dus niet, alle mages hebben T5, en 3 warlocks, waarvan 1 beter heeft, andere trial is..

deze krijg ik dus, als ik gewoon min-bid doe.. ik doe bid 10, wint uiteindelijk een mage met T5, onder het motto van "ik kan en mag alles doen met mn dkp"..

kansloos kutkind, ik zit verdomme in blue, en hij ninja'd het, omdat hij ze wel sexy vind.. :|

stomme kut loot-whore..
Hij had meer DKP is dus waarschijnlijk vaker wezen raiden. Verder had je best meer kunnen bieden dan min bid, nu kom je over als een zeurende scrooge die het niet kan hebben dat iemand anders zijn spelletje speelt. Daar gaat je T4 token, muhaha O-)

yes yes, I r bad @ dutch language

Serieus balen dat hij er mee van door ging, zo'n ninja aktie zuigt echt. Er had best even iemand kunnen zeggen dat hij over de min bid heen ging. Aan de andere kant word het tijd om eens naar een andere guild te kijken of beter te communiceren.

[ Voor 13% gewijzigd door barfieldmv op 09-10-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
barfieldmv schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:48:
[...]

Hij had meer DKP is dus waarschijnlijk vaker wezen raiden. Verder had je best meer kunnen bieden dan min bid, nu kom je over als een zeurende scrooge die het niet kan hebben dat iemand anders zijn spelletje speelt. Daar gaat je T4 token, muhaha O-)
wezen zijn kinderen zonder ouders..

het gaat me niet om het feit dat ik nu mn T4 token misloop, maar om het feit dat ik de enige ben die er op vooruit gaat, en hij ze ninja'd.. als officer hoort hij toch guild-progressie voorop te stellen..?

ik heb alle mats voor de +spelldmg enchant op leg klaar etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
morgen 2.2.3

de oplossing voor de vastzittende shift key :P
best nog snel gedaan

baal nog wel dat die dark iron invasion niet gefixed is, ik ga het nu maar net aan halen met tickets voor ram mount

[ Voor 151% gewijzigd door Bokkie op 09-10-2007 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-08 21:49

henkowz

Pew pew

Archimonde Alliance first op Trollbane, hoera hoera.
Zo wat is die fight random zeg.

Iemand around die dit geval echt onder de knie heeft zonder random dies?

(ps, al tijdje lurker, vandaag toch maar een accountje aangemaakt :)).

[ Voor 31% gewijzigd door henkowz op 09-10-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:38

BrZ

barfieldmv schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:48:
Verder had je best meer kunnen bieden dan min bid, nu kom je over als een zeurende scrooge die het niet kan hebben dat iemand anders zijn spelletje speelt. Daar gaat je T4 token, muhaha O-)
Tja... dat heb je met een blind bid systeem. Bieden zonder te kunnen overbieden heeft echt zo enorm veel nadelen (zoals dit dus ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomme kut loot-whore..
Pff dat vind ik wel k*t ziet je daar te wachten voor jou T4 komt er een gast aan met T5 ooh die vinden ik wel leuk staan om te showen :'(

Tjah maar over gruul doe je ook niet zo lang dusjah good luck volgende keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomme kut loot-whore..
mwah ninja is het niet, megalame wel, en laat me raden, hij bood 11 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
henkowz schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:01:
Archimonde Alliance first op Trollbane, hoera hoera.
Zo wat is die fight random zeg.

Iemand around die dit geval echt onder de knie heeft zonder random dies?

(ps, al tijdje lurker, vandaag toch maar een accountje aangemaakt :)).
OMG ! nog een ally trollbane nub !

grats : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

stomme kut loot-whore..
Lekker he, dat DKP... (alhoewel zelfs met DKP onze GL/RL hierop ingegrepen had... maar dat ligt aan de guild denk ik..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

na dagen wipen eindelijk morogrim neer!

beste try vanavond was 50%, om 12 uur nog 1x proberen en toen ging het opeens vlekkeloos.. geen healers die spontaan 20 murlocs op hun nek kregen, geen MT die doodging na 20%.. het ging perfect! stomme was dat de helft van de raid al hun pots/flasks/consumables er al door heen gejaagd had (ja zo vaak zijn wij dood gegaan daar ja..) en dat een hunter op 30% geen bullets meer had :P

hopelijk kunnen we deze knakker voortaan gewoon goed hard doodmeppen.

en dat DKP verhaal.. dat een officer niet ingreep daar zeg.. shit.. wat een kansloos gedoe... ik zou het wel weten als ik RL was.. progress voor onzinnige bids.

[ Voor 14% gewijzigd door Bezulba op 10-10-2007 00:46 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:14:
[...]
net even leothas the blind gekilled met mn paladin.. warlock was niet nodig, paladin mocht komen.. ging alleen dood op die demon. kan gear niet wisselen, en met holy gear en spec doe ik geen fuck aan dmg.. gevolg, MC'd, en dood..
Eh da's niet echt n probleem tbh als pala, krijg demon meestal plat met 5-10secs over op timers. Seal of the Crusader paar seconden voordat demons casten.
Crusader judgen, Seal of Righteoussness.
Trinket, Divine Favor Holy Shock, Exorcism. (geen Holy Wrath ivm interrupts)
Consecration, Righteoussness judgen en repeat whatever van cooldown is.
Eventueel Hammer of Justice als je niet veel healing krijgt, bubble bewaar ik liever voor later op WW's. ;)

Daarnaast kun je n macro maken om shield/1H/relic te switchen met 1 click naar iets met meer +dmg voor wat meer oomph maar n andere pala in onze guild doet dat zelfs niet en krijgt ze altijd neer, duurt meestal paar secs langer maar nooit MC.

Vanavond Vashj 2e keer down, yay. Duurde wel ff voordat we eindelijk n try zonder enkele fouten kregen die ons de das om deden maar toen eindelijk neer. Trouwens wel n super kill met geen deaths P1+P2 en maar 5 of 6 in P3. (P2 lijkt qua survivability en DPS nu onder controle) Werd helemaal super toen ook nog healing mace dropte en ik dus nog steeds (al maanden :p ) top dkp sta. 8) 8) Had zelfs ook nog dkp voor de helm maar ik ga niet de halve loot ninja'n tbh, gepassed voor m'n medepala. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Vanavond SL gedaan, wou ik al een tijdje, Murmur dropt een leuk zwaardje die ik wel will hebben :P .
Maar om een of andere redenen konden wij eerst niet de 2 boss aan, en zonet ook niet Grandmaster Vorpil, steeds net niet :S . Jammer maargoed binnenkort Frozen Shadowweave Set klaar, en zou ik weer wat beter moeten DPS'en.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:07:
[...]

mwah ninja is het niet, megalame wel, en laat me raden, hij bood 11 :p
hij bood uiteindelijk 50, hij wist niet wat ik bood, maar goed, dan nog. even ter verduidelijking, 1 dkp krijgen we per 20 minuten, 10 dkp voor HKM, en 3 dkp voor gruul (iets in die richting dacht ik)

het kost hem dus uiteindelijk toch een béetje dkp, maarja, die andere T4 token ging weg voor 100-ish..
eendje schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 00:45:
hopelijk kunnen we deze knakker voortaan gewoon goed hard doodmeppen.

en dat DKP verhaal.. dat een officer niet ingreep daar zeg.. shit.. wat een kansloos gedoe... ik zou het wel weten als ik RL was.. progress voor onzinnige bids.
punt was dus, dat het een officer zélf was.. echt fucking lame.. guildleader heb ik aangesproken, waar ik mee bevriend ben, en die zegt dat hij niets uit kon richten, omdat in het reglement van de guild staat dat dkp free for all is..
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 00:48:
[...]

Eh da's niet echt n probleem tbh als pala, krijg demon meestal plat met 5-10secs over op timers. Seal of the Crusader paar seconden voordat demons casten.
Crusader judgen, Seal of Righteoussness.
Trinket, Divine Favor Holy Shock, Exorcism. (geen Holy Wrath ivm interrupts)
Consecration, Righteoussness judgen en repeat whatever van cooldown is.
Eventueel Hammer of Justice als je niet veel healing krijgt, bubble bewaar ik liever voor later op WW's. ;)

Daarnaast kun je n macro maken om shield/1H/relic te switchen met 1 click naar iets met meer +dmg voor wat meer oomph maar n andere pala in onze guild doet dat zelfs niet en krijgt ze altijd neer, duurt meestal paar secs langer maar nooit MC.
nofi, maar ik ben 50/11 spec.. en je kan tijdens boss-fights alleen HOOGUIT van 2H naar 1H+shield switchen afaik.. soC heb ik dus niet, die andere dingen hád ik kunnen doen. ik kreeg echt amper dmg er vanaf..

[ Voor 68% gewijzigd door BootVluchteling op 10-10-2007 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:39:
[...]

Correctie, er zijn wel plusminus 50 epics die je kan verkopen. NL een stuk of 15 world drops kunnen er ook meer zijn natuurlijk, maar het exacte aantal kan ik niet. En items die uit zeldzame patterns/plans vervaardigt kunnen worden.
Ik vraag me trouwens af of het mogelijk / handig is om de pre-TBC tiers + losse epics in BoE te veranderen. Dat stimuleert mensen om toch nog een MC/AQ/BWL run te doen (want de epics gooi je op AH).

Geeft mij de kans om nog een groep / guild te vinden om BWL/Naxx te verkennen :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gisteren Al'ar neergehoekt. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.postimage.org/aVxfaGJ.jpg
Een leuk gevecht :)

Iemand een idee over de echte status van Solarian na de patch?
Is er nu nog Arcaren ressistance op de raid nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:20:

[afbeelding]

Nee, al'ar is geen leuk gevecht, 1 van de meest boring fights in WoW. Maar gratz hoor : P

Solarian is een 100 / 150 isch arcane resistance handig maar kan ook zonder. Voor de rest is het gewoon een 2e baron geddon uit MC.

YOU'RE THE BOMB !

en dan snel groep uit rennen, that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:20:

[afbeelding]

nee geen ar nodig

gewoon voluit nuken
uit de groep rennen als je de debuff krijgt
op een kluitje gaan staan bij de shift en alles aoe'n
priests asap oppakken

rinse en repeat tot fase 2, dan gewoon tank and spank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 07:51:
nofi, maar ik ben 50/11 spec.. en je kan tijdens boss-fights alleen HOOGUIT van 2H naar 1H+shield switchen afaik.. soC heb ik dus niet, die andere dingen hád ik kunnen doen. ik kreeg echt amper dmg er vanaf..
Nofi, maar als er bij een 'epic' pala geen belletje gaat rinkelen bij seal of the crusader judgen en seal of righteousness aanzetten, dan snap ik wel waarom je je demon niet neerkrijgt inderdaad...
En natuurlijk kun je wel van 1h+shield naar 2h switchen en omgekeerd.

[ Voor 6% gewijzigd door HolyCorn op 10-10-2007 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Hey Henko, Gz!
Hoe zit dat nou in Mount Hyjal? Moet je alles killen voor je aan Archimonde kunt beginnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:45:
[...]

Omdat anders na een maand alles niks meer waard is :P

Zo blijven zeldzame drops bijzonder, ipv dat je ze als je klaar bent gewoon weer door kunt verkopen, ipv dat je na zoveel jaar WoW 600.000 flurry axes in de economy hebt bijvoorbeeld :P

Inderdaad. Deze systemen zijn in de gesloten US beta ingevoerd en ik had met een GM gesproken waarom ze dit gedaan hadden. Ten eerste is Soulbound bedoeld om te voorkomen dat hele goede items doorverkocht worden. Stel je kan een zeer dikke blue (beter had je in de beta niet) krijgen op level 30 (een van de level caps destijds) terwijl iedereen nog hard aan het levellen was (kostte toen veel meer moeite dan nu). Als je deze vaker kreeg kon je die meenemen en verkopen aan mensen die er nog niet van konden dromen (Goed voorbeeld is The Deadmines in westfall, kostte destijds 3-4 uur om te clearen omdat ook de gewone miners elite waren).

Op den duur raakte de markt verzadigd omdat mensen gewoon deze items doorgaven aan hun vrienden/alts. De populatie groeide namelijk niet (slechts enkele duizenden spelers in closed beta). Blizzard bedacht hierop soulbound, om te voorkomen dat men items keer op keer doorgaf. Het werkte goed, maar was het net niet. Mensen konden namelijk nog steeds instances farmen en de goede loot doorverkopen. Hierop bedacht Blizzard bind on pickup. Je had de forums destijds eens moeten zien, wat was hier een hoop kritiek op. Maar uiteindelijk blijkt het systeem goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-08 21:49

henkowz

Pew pew

SMulTiE schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:45:
Hey Henko, Gz!
Hoe zit dat nou in Mount Hyjal? Moet je alles killen voor je aan Archimonde kunt beginnen ?
Goeiemorgen :) Ja inderdaad alle 4 die sissys neer beuken voordat je aan archimonde kunt beginnen. Iig anders is die cage op slot. Als je bij entrance één naar Archimonde rijdt is hij er volgens mij niet.

Misschien kunnen mensen van hier dat confirmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

klopt... hij komt pas te voorschijn als je alle 4 de eerste bazen sloopt.
Hij schreeuwt wat volgens mij enzo

ben een keer tussen baas 3 en 4 naar de world tree gegaan... was heel leeg daaro

[ Voor 10% gewijzigd door Macadoshis op 10-10-2007 08:55 ]

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

batsma schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:45:
alle characters zijn hybrids, iedereen heeft in ieder geval 2 taken die hij kan vervullen.
Hmm, welke taak hebben rogues nog meer dan naast DPS? ^^

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
HolyCorn schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:43:
[...]

Nofi, maar als er bij een 'epic' pala geen belletje gaat rinkelen bij seal of the crusader judgen en seal of righteousness aanzetten, dan snap ik wel waarom je je demon niet neerkrijgt inderdaad...
En natuurlijk kun je wel van 1h+shield naar 2h switchen en omgekeerd.
sorry schat, ik zat met Seal of Command in de war.. ik heb ook mn 2H gepakt, exorcism werd geresist..
KillGhost schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:03:
[...]
lockpick :+

[ Voor 16% gewijzigd door BootVluchteling op 10-10-2007 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
KillGhost schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:03:
[...]
Kicken! ennuh.......evasion tanken? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLmaN schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:04:
[...]

En natuurlijk sappen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel DKP krijgen jullie per instance/dungeon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLmaN schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:04:
[...]

Ja inderdaad. Gelukkig zijn dat dingen waar je speciaal voor moet speccen. Stel je voor dat je die abbilities met elke tree kon. Zou flink overpowered zijn :/

Trouwens, voor de mensen die de collectors edition hebben van TBC. Ik was gister bij een vriend van mij, en hij liet mij een plaatje zien, van een human rogue met een ooglapje die een kidneyshot deed bij een ogre. Die was echt TE BRUUT _/-\o_

Je zag die vuist echt gaan richting zijn kidney, en hij duwde zijn vuist echt door zijn maag heen. Ogre spuugde echt bloed enzo

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

30/0/31 (of in mijn geval nog zonder Pre-med) is ook wel een erg leuke Rogue build zeg. :D

Nog 240k rested XP te gaan tot lvl 70, hopelijk vanavond dus !

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Collector's Ed. van TBC heb ik gemist.../slack. Dat wordt dan maar uitkijken naar de Collector's Ed. van WotLK. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:46
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:08:
Verschilt per guild. In m'n vorige guild kregen we 250 voor een boss plus 100 in het uur ofzo, met daarnaast soms 1k voor een guild first kill. Gelukkig hadden we geen blind bid systeem want het ging soms tot echt in de tienduizenden.

Guild waar ik nu in zit heeft 50 dkp per 25 man raid instance, -10 dkp per uur dat je niet aanwezig bent.

Gisteren is op m'n realm trouwens Illidan voor het eerst verslagen. Het is weer eens wat anders om 5 minuten lang de Trade Channel met 'grats' en 'imba XD' volgespamt te zien woren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
UTwizard schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:28:
[...]

Verschilt per guild. In m'n vorige guild kregen we 250 voor een boss plus 100 in het uur ofzo, met daarnaast soms 1k voor een guild first kill. Gelukkig hadden we geen blind bid systeem want het ging soms tot echt in de tienduizenden.

Guild waar ik nu in zit heeft 50 dkp per 25 man raid instance, -10 dkp per uur dat je niet aanwezig bent.

Gisteren is op m'n realm trouwens Illidan voor het eerst verslagen. Het is weer eens wat anders om 5 minuten lang de Trade Channel met 'grats' en 'imba XD' volgespamt te zien woren.
Nog leuke loot ? Wij afgelopen maandag de mainhand legendary :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:08:
Bij ons is het 1-dkp startpunt, 1-dkp per raid-uur, en 2-dkp per raid-uur op nieuwe content, en een vaste prijs van 10dkp voor items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Misschien een klein beetje offtopic maar ik vraag het toch maar. Gisteren ben ik overgestapt van xs4all naar direct ADSL/ Internet van KPN. Enige wa ik gedaan heb is de login en wachtwoord gewijzigd in mijn modem.

Nadat dit gebeurd is merkte ik direct dat mijn latency een stuk hoger is dan voorheen. Zat normaal rond de 30/40 en heb gisteren de hele avond eigenlijk niet onder de 100 gezeten. Is dit nu gewoon toeval of pech? Of is dit een bekend 'probleem' bij de gebruikers van direct ADSL?

Niet dat het nu gelijk onspeelbaar is maar merkte dat de latency én hoger was én ook niet stabiel, heb regelmatig uitschieters gehad van boven de 200.Met xs4all had ik hier echt nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Hey Nawa, was het in wow zelf of een soort van trailer wat je gezien had?

Trouwens, via MSN ging 't gisteren weer verkeerd, de LUA files heb ik wel goed ontvangen alleen om een of andere reden mislukte de overdracht van het andere bestand.

Zijn ze trouwens bezig met de website van Synergie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Black-Hole schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:35:
Misschien een klein beetje offtopic maar ik vraag het toch maar. Gisteren ben ik overgestapt van xs4all naar direct ADSL/ Internet van KPN. Enige wa ik gedaan heb is de login en wachtwoord gewijzigd in mijn modem.

Nadat dit gebeurd is merkte ik direct dat mijn latency een stuk hoger is dan voorheen. Zat normaal rond de 30/40 en heb gisteren de hele avond eigenlijk niet onder de 100 gezeten. Is dit nu gewoon toeval of pech? Of is dit een bekend 'probleem' bij de gebruikers van direct ADSL?

Niet dat het nu gelijk onspeelbaar is maar merkte dat de latency én hoger was én ook niet stabiel, heb regelmatig uitschieters gehad van boven de 200.Met xs4all had ik hier echt nooit last van.
Ben je wel overgestapt op een snellere of minstens even snelle verbinding? Anders is het natuurlijk logisch dat je hogere latency hebt.
SouLmaN schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:31:
Nog leuke loot ? Wij afgelopen maandag de mainhand legendary :)
Weet ik niet, ik was even op doorreis naar de AH om een hoop stacks en primals er in te zetten en vervolgens gelijk weer terug gegaan naar Outland om verder te minen / Netherwing rep te verzamelen. Ik ben niet lang genoeg gebleven om alle gesprekken mee te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb als officer ingesteld dat j egeen tweede tier set kan beginnen tenzij de anderen in de raid het item dat dropt al hebben. We gaan nog niet voor de tier 5, maar zodra we daar zijn wordt het een simpele regel. als je een tier 5 item hebt, geen tier 4 voor dat slot tenzij de anderen al tier 4 of beter hebben.

Alle druids, warriors en paladins hebben overigens een hekel aan me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
UTwizard schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:38:
Ben je wel overgestapt op een snellere of minstens even snelle verbinding? Anders is het natuurlijk logisch dat je hogere latency hebt.
Aan de snelheid is niks veranders, van Light naar Light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:43:
Ik heb als officer ingesteld dat j egeen tweede tier set kan beginnen tenzij de anderen in de raid het item dat dropt al hebben. We gaan nog niet voor de tier 5, maar zodra we daar zijn wordt het een simpele regel. als je een tier 5 item hebt, geen tier 4 voor dat slot tenzij de anderen al tier 4 of beter hebben.

zo hoort het ook te zijn.. heeft een mage eigenlijk meerdere soorten T4 armor..? (net zoals pally 3 soorten heeft..) warlock iig maar 1 soort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Hole schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:50:
[...]

Aan de snelheid is niks veranders, van Light naar Light.
Er veranderd wel degelijk iets:

XS4ALL Lite

Download 4096Mb
Upload 1024Mb

KPN ADSL Lite

Download 3Mb
Upload 512Kb

Je bent er dus iets op achteruit gegaan, wat het zou kunnen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:00:
[...]

XS4ALL Lite

Download 4096Mb
Upload 1024Mb

KPN ADSL Lite

Download 3Mb
Upload 512Kb

downloadsnelheid hoeft toch geen verband te houden met je ping..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:00:
[...]

XS4ALL Lite

Download 4096Mb
Upload 1024Mb

KPN ADSL Lite

Download 3Mb
Upload 512Kb

Bandbreedte heeft in dit geval weinig met latency te maken. Zoveel bandbreedte trekt WoW helemaal niet namelijk (zowel up als down). Ik heb thuis ook 3Mbps (Chello light) en latency is gemiddeld 40-50.
'k zou zeggen, kijk het even aan, maar grote kans dat het iets bij KPN is. Routing/peering ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:04:
[...]

Bandbreedte heeft in dit geval weinig met latency te maken. Zoveel bandbreedte trekt WoW helemaal niet namelijk (zowel up als down). Ik heb thuis ook 3Mbps (Chello light) en latency is gemiddeld 40-50.
'k zou zeggen, kijk het even aan, maar grote kans dat het iets bij KPN is. Routing/peering ofzo.
Dat dacht ik dus ook. Zal het nog een avondje aankijken en anders weer mijn oude xs4all login gebruiken. Ondanks dat ik weken geleden ben overgestapt en xs4all heb opgezegd kon ik daarmee nog prima internetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:43:

Mwah, als raider zijnde heb je liever dat je elemental shammie 2 x tier 4 heeft ipv tier 5.

Elemental shammie met 2 x tier 4 en 2 x tier 6 = win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Gisteren Shattered Halls weer heroic gedaan en nu gehaald met alle 3 de prisoners levend! Totaal onverwacht vooral omdat onze dps matig was, toch wel leuk. Dus de quest gehaald... en nu verder? Ik had zoiets van is dat alles? Je krijgt 24 gold (true leuk maar toch) en that's it???

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:52:
[...]

zo hoort het ook te zijn.. heeft een mage eigenlijk meerdere soorten T4 armor..? (net zoals pally 3 soorten heeft..) warlock iig maar 1 soort..
Classes met 3 sets:
Warrior, Priest, Druid
Paladin, Shaman

Classes met 1 set:
Rogue
Hunter, Mage, Warlock

@Porn*
Als je alle 3 de heroic quests hebt gedaan krijg je de quest om Matheridon te killen.
Een reward wordt nog toegevoegd als het goed is.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

zijn er nog meer tanks die gekeken hebben of ze meer missen na de 2.2 patch?? Ben erg benieuwd het liefst vergelijkingen in WWS stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
BootVluchteling schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:04:
[...]
sorry schat, ik zat met Seal of Command in de war.. ik heb ook mn 2H gepakt, exorcism werd geresist..
Als er iets geresist wordt ben je inderdaad aardig fucked... Verder is Leo wel een leuk gevecht, succes met Vashj :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:17:

Trouwens, voor de mensen die de collectors edition hebben van TBC. Ik was gister bij een vriend van mij, en hij liet mij een plaatje zien, van een human rogue met een ooglapje die een kidneyshot deed bij een ogre. Die was echt TE BRUUT _/-\o_

Je zag die vuist echt gaan richting zijn kidney, en hij duwde zijn vuist echt door zijn maag heen. Ogre spuugde echt bloed enzo
Lol ik zal vanavond eens kijken in de plaatjes van de collectors edition, heb die nog niet gecheckt.

Btw ik begrijp dat niemand last heeft van het niet werken van het uitzoomen met de muis op de worldmap? Of ben ik de enige die zoomt :P

En is patch 2.2.3 al online? Wat is er nu weer 'working as intended' :P

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Latency and throughput together affect the perceived speed of a connection. However, the perceived speed of a connection can still vary widely, depending in part on the type of information transmitted and how it is used.

For example, to view a web page over a 56 kbit/s modem transmitted from a server 4,800 km (~3,000 mi.) away, latency over the Internet is fairly low – typically about a quarter of a second – and an average web page of 30–100 kilobytes will transfer in 10–30 seconds.

However, to transfer the contents of a DVD over a modem could take a week or more at this rate. Simply packing the DVD into an envelope and mailing it could be faster.
Het kan er dus 'mede' aan liggen, dus een van de vele factoren zijn ;)
nu heb ik nooit gemonitored wat voor data en hoeveel WoW constant stuurt, maar dat is ook niet zo interresant als het maar loopt.
Wat een oorzaak zou kunnen zijn is dat je Background Downloader op dat moment ff bezig was, aangezien het gisteren patchavondje was. Weet niet of je er nog steeds last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:32:
[...]

Het kan er dus 'mede' aan liggen, dus een van de vele factoren zijn ;)
nu heb ik nooit gemonitored wat voor data en hoeveel WoW constant stuurt, maar dat is ook niet zo interresant als het maar loopt.
Wat een oorzaak zou kunnen zijn is dat je Background Downloader op dat moment ff bezig was, aangezien het gisteren patchavondje was. Weet niet of je er nog steeds last van hebt.
Ik ga ervan uit dat als iemand zegt dat ie een hoge latency heeft, dat ie dat wel gemeten heeft na al z'n legale downloads uitgezet te hebben en iedereen, behalve zichzelf, uit de router heeft getrokken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:18:
Classes met 3 sets:
Warrior, Priest, Druid
Paladin, Shaman

Classes met 1 set:
Rogue
Hunter, Mage, Warlock

Classes met 2 sets:
Warrior, Priest
fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:24
Ik was al druk aan het denken, wat moet een warrior nou met 3 sets :/
Dps, tank en .... bandage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:20
fury mortal strike en tank?

en ja ik heb nog nooit van mijn leven een warr gespeeld en ik ben er trots op O-)

[ Voor 64% gewijzigd door Wognummer op 10-10-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:18:

@Porn*
Als je alle 3 de heroic quests hebt gedaan krijg je de quest om Matheridon te killen.
Een reward wordt nog toegevoegd als het goed is.
Ah ja kmoet er nog 1 inleveren dacht ik, jammer dat er verder nog niks is.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:04:
[...]

De lager upload is wel degelijk van invloed op je ping tijd.

Hoe hoger je upload hoe lager je ping meestal. Tevens heeft elke provider een andere route naar de eindserver, dat is idd de peering.

Geen idee waarom eerlijkgezegd, maar in de 10 jaar dat ik nu al online game is me wel opgevallen dat xs4all vaak een van de snelste verbindingen heeft.

Persoonlijke vraag, waarom stap je over van xs4all naar kpn ? Waarom blijf je niet bij xs4all als je daar geen problemen hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
om even een open deur in te stampen: PUGs r teh suxx0r!
Gister SL ingegaan en al na 3 mobs onze eerste wipe door een fenomenale ninjapull van de tank.
Verder verliep alles eigenlijk vrij vlot tot 20 min na de start de healer en de tank opstapten met de originele uitleg "rly need to go! soz!".

/cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Evil_Kroki schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:52:
om even een open deur in te stampen: PUGs r teh suxx0r!
Gister SL ingegaan en al na 3 mobs onze eerste wipe door een fenomenale ninjapull van de tank.
Verder verliep alles eigenlijk vrij vlot tot 20 min na de start de healer en de tank opstapten met de originele uitleg "rly need to go! soz!".

/cry
Pff hou op, maak dat ook zo vaak mee. Echt ik begrijp sommige spelers niet. Gaan mee naar een instance die meer dan een uur in beslag neemt. Vervolgens na de eerste boss of wipe, sorry i got to eat, go, work, sleep, fart, puke, die ...of weet ik veel watvoor excuus ze wel niet verzinnen. Vervolgens duurt het weer 20 min voordat wij die spot gevuld hebben ( als je mazzel heb ) of anders verdwijnt de een na de ander uit de party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Die momenten kennen we allemaal wel inderdaad. Maar bedenk je ook dat er soms mensen zijn die ook echt weg moeten, ik stond gisteren met een party bij de ingang van Hellfire Ramparts op m'n alt toen er opeens iets tussen kwam. Waarschijnlijk hebben ze nou een gigantische hekel aan me en ik voel me er ook schuldig genoeg over maar soms kun je echt niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

FireAge schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:41:
Ik was al druk aan het denken, wat moet een warrior nou met 3 sets :/
Dps, tank en .... bandage?
Resistance gear ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

UTwizard schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:58:
Die momenten kennen we allemaal wel inderdaad. Maar bedenk je ook dat er soms mensen zijn die ook echt weg moeten, ik stond gisteren met een party bij de ingang van Hellfire Ramparts op m'n alt toen er opeens iets tussen kwam. Waarschijnlijk hebben ze nou een gigantische hekel aan me en ik voel me er ook schuldig genoeg over maar soms kun je echt niet anders.
Als iemand een goede reden heeft is het geen probleem. Maar zoals gisteren hadden we een rogue pickup en die zei voor dat ie zelfs maar bij de ingang was o shit is het zo laat dan moet ik gaan doei.
Dat vind ik echt onzin net als mn moeder roept voor het eten dan denk ik je weet het vantevoren.
Als er echt iets tussen komt kan je er weinig aan doen uiteraard ik heb het 1 x gehad toen mn kat aangereden was en dat vind ik dus ook niet meer dan normaal. Ook mensen die gezellig bij mij onverwachts op visite komen kunnen de pot op ik ben ook met andere mensen waar ik dingen mee afspreek, dus of ze mogen uurtje op de bank zitten of later terug komen ;)

Vind het ook altijd jammer dat mensen die niet wow spelen er weinig begrip voor hebben, gelukkig begint mn familie er nu aan te wennen.
Wat doen jullie trouwens met mensen aan de deur tijdens een boss fight als je alleen thuis bent (of samen aan het raiden bent?) vorige keer bleef ik gewoon zitten maar dat werd niet gewardeerd zeker omdat ze me gewoon kunnen zien.

[ Voor 14% gewijzigd door MantaMania op 10-10-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
ActualFantasy schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:50:
Persoonlijke vraag, waarom stap je over van xs4all naar kpn ? Waarom blijf je niet bij xs4all als je daar geen problemen hebt ?
Omdat ik MINE heb aangevraagd wat alleen mogelijk is met KPN of Planet. Overigens had ik geen andere uploads, downloads of wat dan ook op de achtergrond draaien.

Zelf heb ik trouwens nog geen merkbare last gehad van de hogere ping/latency. Het is niet onspeelbaar of zo.

[ Voor 12% gewijzigd door Black-Hole op 10-10-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

ActualFantasy schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:50:
De lager upload is wel degelijk van invloed op je ping tijd.
Hoe hoger je upload hoe lager je ping meestal.
Klopt. Maar niet wanneer je verbinding maar voor ~20% gebruikt wordt met WoW.

Als hij veel aan het uploaden en/of downloaden was; ja, dat merk je dat ook in je ping. Maar zoals ik zei, niet tenzij je echt bezig bent. Lijkt me dat hij voor het testen wel even alles (downloads, andere gebruikers, etc) uitgesloten heeft. :)
Tevens heeft elke provider een andere route naar de eindserver, dat is idd de peering.
Dit lijkt me, als alle overige up- en download uit stond, een hele logische verklaring voor een verhoging in ping.
UTwizard schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:58:
Natuurlijk kan het gebeuren dat je onverwachts weg moet. Dat is klote voor de party (en jou), maar wanneer je verteld waarom, lijkt het me niet zo'n ramp. Waar ik een hekel aan heb, en waar het de ander om ging; zijn mensen die "opeens" weg moeten, bijvoorbeeld om te eten ofzo. Je weet (ongeveer) wanneer je gaat/moet eten, en zo niet; dan vind ik dat het netjes is om je party te vertellen dat het best kan zijn dat je na 30 min weg moet. Dan is het hun keuze om je alsnog mee te nemen.
MantaMania schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:09:
Wat doen jullie trouwens met mensen aan de deur tijdens een boss fight als je alleen thuis bent (of samen aan het raiden bent?)
Ik woon alleen, en als ik bezig ben met een raid doe ik niet open. Is er een moment dat ik tijd heb binnen die raid, is het even een "brb - 3 min", en wil ik best even open doen. Dan is het inderdaad hun keuze om op de bank te zitten of een andere keer terug te komen.
Wanneer ik mensen verwacht doe ik gewoon geen raid, instance, etc.

[ Voor 14% gewijzigd door OkkE op 10-10-2007 11:19 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Wat doen jullie trouwens met mensen aan de deur tijdens een boss fight als je alleen thuis bent (of samen aan het raiden bent?) vorige keer bleef ik gewoon zitten maar dat werd niet gewardeerd zeker omdat ze me gewoon kunnen zien.
Heb 1 keer mensen weggestuurd, toen we nog in Molten Core zaten.

Maar dat doe ik zeker niet nog een keer, RL > WoW, ook als ik midden in een instance zit.
(nu zeg ik dus gewoon tegen de mensen online : sorry, maar ik ga loggen)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

[...]

Haha geweldig!!! Gewoon blijven zitten terwijl zij je kunnen zien haha.

Ik doe wel gewoon open en geef aan dat ik even bezig ben en of zij erop kunnen wachten of anders een andere keer terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Fake DC's zijn altijd zo handig om te kunnen doen ;)
Gewoon even je netwerkkabel eruit snukken en klaar is kees :Y)

Stiekem vaak zat al gedaan.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

BootVluchteling schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 07:51:

hij bood uiteindelijk 50, hij wist niet wat ik bood, maar goed, dan nog. even ter verduidelijking, 1 dkp krijgen we per 20 minuten, 10 dkp voor HKM, en 3 dkp voor gruul (iets in die richting dacht ik)
Tsja, je noemt hem een lootwhore etc, maar je geeft zelf ook minimaal aan DKP uit. Closed bidding is sowieso crap ja. Doe dan open, dan kan je altijd nog overbieden als je wilt. Voor progressie is het klote, dat ben ik met je eens. Maar aan de andere kant, als hij heel graag zijn t4 wil completen dan moet hij er toch een keer voor gaan. Klote voor je, maar volgende keer misschien toch wat meer DKP bieden om zeker te zijn :) En je guild vragen om open bidding toe te staan ^^.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:25:
Fake DC's zijn altijd zo handig om te kunnen doen ;)
Gewoon even je netwerkkabel eruit snukken en klaar is kees :Y)

Stiekem vaak zat al gedaan.. :X
Kabel is dan wel heel lastig, gewoon alt-f4, ziet er in wow precies het zelfde uit ;)

Nothing to see here

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.