Om het nog even over die €2,50 deal van telfort te hebben...
Ik heb net mijn abonnement verlengt bij ze, netjes anderhalve maand van te voren of zo. Daarna kreeg ik de beschikking over een toestel met internet mogelijkheden, dus wilde ik ook een breedband bundel.
En dan kom je erachter hoe flexibel onze beste Telfort nu eigenlijk is. Een maand voor ingang van je abonnement nog wijzigingen doen? Nee meneer, ons systeem kan dat niet aan, een wijziging tegelijk.
Ok, dan de dag dat het abonnement is ingegaan. Nu dan? Nee meneer, u zit nog in de activatie periode. Geen idee wat en waarom dat is, meer die duurt dus
ruim een maand nadat je abbo is ingegaan.
OK. Maand afgewacht, dus nu al 2 maanden na de eerste poging. Kan ik nu dan van die aanbieding gebruik maken? Nee meneer, dat kan alleen bij het afsluiten van een nieuw abonnement.
Dus om over de duidelijkheid van de informatie op de site te spreken: Dat de €2,50 niet voor de volledige looptijd geldt, dat had ik al vrij snel gevonden. Maar dat de aanbieding alleen bij een nieuw abonnement kan? Kan iemand me
dat aanwijzen?
Let dus goed op, lees dus
heel goed die hele onoverzichtelijke website, en vraag het na in de Telfort Shop, want ze blijven me verrassen.
Peregrine hoopt op een snelle tariefswijziging, zodat hij snel naar een beter alternatief kan overstappen.
P.S. Mocht je zonder bundel gaan internetten, houd dan goed je rekening in de gaten! Ze kunnen bij de berekening van de gebruikte hoeveelheid data afronden per sessie. Vooral bij controleren op E-mail (eens per uur ofzo) kan dit een aardig verschil opleveren! Ik krijg dit verschil als het goed is binnenkort wel terug, maar houd het in de gaten.
[
Voor 11% gewijzigd door
Peregrine op 22-09-2009 16:07
]
Nee, ik ben GEEN hobbit...