hmm doe ze daar dan maar de groeten van pascal ^^ die dikke op zn gpx dan weten ze waarschijnlijk nog wel wie ik ben
van wie heb je les? mike is weg dacht ik intussen?
*burp*
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
*burp*
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 16:58 ]
Was jij vanochtend op 't Laar?Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:58:
Ze hebben nu alleen ene Eric en Frans als motor-instructeurs.
De islam kan uw vrijheid schaden
Je staat erbijAars schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:24:
Heb vorig jaar wel eens een gemeld dat ik mijn rijbewijs gehaald had, maar sinds juni heb ik ook m'n eigen motor. Had nog nooit echt een goede foto gemaakt, maar vandaag met dit mooie weertje toch maar ff gedaan
[afbeelding]
Het is een Yamaha FZR750, mag van mij wel in de openingspost
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
*burp*
De FZR bevalt primaChakotay schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:20:
[...]
Je staat erbijBevalt de FZR?
@rimpeldinky: klote dat hij het niet doet... Kan je geen onderdelen van de kickstarter uit je oude blok pulken?
-
Net gemist, ik was daar tot 11.00. Ik les bij Rits.
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
Oh das inderdaad net gemist jaWokschotel schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 09:26:
[...]
Net gemist, ik was daar tot 11.00. Ik les bij Rits.
wat was ook al weer het doel van het project, waar doen we het allemaal voor.
Alias Spekaal
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Op assen? dat gaat de goede kant op tylTylen schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:01:
Ik heb gisteren een paar dijkjes gereden op een Suzuki GT500 uit het jaar UGH. Hij kwam terug van de grote beurt en ik moest ff een rondje rijden (is van me schoonvader). Ik stond verbaasd dat zoiets zo lekker kan rijden. Daarna lekker met z'n vieren gereden en toen zat ik op een Diversion. Maar kon gelijk al zeggen dat die GT500 lekkerder reed.
Overigens afgelopen Zaterdag mijn laatste CUP race gereden. PR verbeterd naar 1:57,6![]()
Yeahh...
No signature required.
hoe lang ben jij?HenAadNel schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:38:
Zou deze in de op wil hebben ?
Kawasaki ER-6N ABS
[afbeelding]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Jeps, op Assen. gaat idd de goede kant opM3rcury schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:42:
[...]
Op assen? dat gaat de goede kant op tyl
dan doe ik nog even een poserplaatje
[afbeelding]
en werk met je heupen.. probeer zelf rechtop te blijven zitten (of zelfs de andere kant op te hangen dus van de bocht af) dan worden je bochten scherper. En idd kijk waar je naartoe wil.. dus naast het pillonnetjexAndyx schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:16:
Afgelopen zaterdag ook weer gelest, alle remproeven gaan goed alleen nu nog zo krijgen dat ik ze elke keer goed uit mn reet slinger.
Snelle slalom gaat ook goed nu maar toen kwam het.. stapvoets slalommen.. Stapvoets rijden gaat nog maar met de slalom haal ik de bochten gewoon niet. Zal wel een combinatie van te krampachtig het koppeling slippen/toerental vasthouden en naar de pillonnetjes kijken zijn.
No signature required.
hoe hard gaat mark eigenlijk rond op assen?Tylen schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:09:
[...]
Jeps, op Assen. gaat idd de goede kant opDeze winter gaat de motor een kietelkeurtje ondergaan. Die standaard 104pk op het achterwiel moet omhoog
No signature required.
Heb heeft 1 keer een 1:59 gereden. Toen gelijk gecrashed en daarna 2:08 ofzo. Heb toevallig net al mijn bandjes verkocht... Solly.M3rcury schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:31:
[...]
hoe hard gaat mark eigenlijk rond op assen?
En heb jij nog een mooi gebruikt setje banden voor mij
Verwijderd
Stapvoets slalommen is inderdaad verrekkes lastigxAndyx schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:16:
Afgelopen zaterdag ook weer gelest, alle remproeven gaan goed alleen nu nog zo krijgen dat ik ze elke keer goed uit mn reet slinger.
Snelle slalom gaat ook goed nu maar toen kwam het.. stapvoets slalommen.. Stapvoets rijden gaat nog maar met de slalom haal ik de bochten gewoon niet. Zal wel een combinatie van te krampachtig het koppeling slippen/toerental vasthouden en naar de pillonnetjes kijken zijn.
Valt wel mee hoor.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:43:
[...]
Stapvoets slalommen is inderdaad verrekkes lastig.
[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 08-10-2007 14:52 ]
Hangt ook weer van de motor af.418O2 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:50:
[...]
Valt wel mee hoor.
als je je motor op toeren houdt.
[ Voor 15% gewijzigd door DinX op 08-10-2007 14:52 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
8je is zonder koppeling, want als jij je aandrijving verliest val je418O2 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:54:
ik heb geleerd dat je met een slippende koppeling moet rijden, zodat je wel toeren houdt en je motor stabiel blijft.
Volgens mij. 8je was dan weer met slippende koppeling en voetrem ofzo. Haal het altijd doorelkaar.
No signature required.
Ja en als je het schoon zou maken nou een jaar , dan ziet ie er nog mooier uitChakotay schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 06:44:
Je staat erbijHet blijft een erg mooie kleurstelling trouwens, met die rode accenten.
Alias Spekaal
Ik doe de langzame sjalom altijd zonder gas erbij. Gewoon een beetje spelen met de koppeling, voetrem is ook niet echt nodig.xAndyx schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:16:
Slippende koppeling, gas tot 2000 toeren, dan snelheid regelen met je voetrem en slalommen maar. Dat alles tegelijk zal wel even wat tijd nodig hebben voor ik dat door heb, moet nog teveel nadenken om m stapvoets te houden ipv de aandacht bij het slalommen. Maar goed, laat die instructeur ook maar is werken om de pillonnen terug op de plek te zetten
Nou daar gaat ie danToolkiT schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:47:
[...]
hoe lang ben jij?
Als ik foto's van mij op de versys zie en jou op de ER-6 dan lijk ik lomp groot, maar ben (voor NL begrippen gemiddelde lengte)..
Dus ik gok dat jij wat aan de korte kant bent?
Idd wel mooie kleuren, mooier dan in het geel iig, hoewel die wel wat gewaagder is..
Alias Spekaal
[ Voor 9% gewijzigd door ZiegoM op 09-10-2007 12:06 ]
\_Specs_/
Prima motor om op te beginnen..Hurricane schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:52:
Is het als beginnend motorrijder een goed idee om op een Honda CBR600f te beginnen. Mag woensdag het papiertje/kaartje ophalen en daarna officieel rijden. Als mensen een ander goed idee hebben hoor ik het graag. Of als mensen een motor te koop weten te staan die maximaal rond de 3000 zit.
No signature required.
Verwijderd
Ik ben er zelf ook als beginner aan een CBR600F begonnen en heeft mij absoluut nog niet teleurgesteld. Het is een mooie combi van tour (onder pak em beet de 7000 toeren) en een supersport daarboven. Ik heb wel een 2007 model (de laatste van de serie helaasHurricane schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:52:
Is het als beginnend motorrijder een goed idee om op een Honda CBR600f te beginnen. Mag woensdag het papiertje/kaartje ophalen en daarna officieel rijden. Als mensen een ander goed idee hebben hoor ik het graag. Of als mensen een motor te koop weten te staan die maximaal rond de 3000 zit.
[ Voor 41% gewijzigd door DinX op 09-10-2007 08:57 ]
Is gedaanZiegoM schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:19:
Mijn pic in de startpost verdient ook wel een update
[...]
Zet de tweede maar in de SP aub
Nu nog een donker kuipruitje en hij is wat mij betreft af
[ Voor 9% gewijzigd door DinX op 09-10-2007 10:16 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Capo op 09-10-2007 10:19 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Idem.Capo schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:18:
Ja je gaat steeds sneller door de file heen als je het dagelijks doet. Deed het zelf en ben er op gaan letten. Rijd ik gisteren achter mijn vriendin en zij is ook stuk harder gaan rijden.. net maar ff mail gestuurd want het is idd gewenning... en dat kan hard mis gaan.
Baat het niet dan schaadt het niet. Ik word toch veel sneller opgemerkt sinds ik Xenon op m'n motor heb vergeleken met de normale verlichting enzo.Capo schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:18:
Ow en DINX : het is bewezen dat je niet beter gezien word door allerlei lampjes etc.
[ Voor 29% gewijzigd door DinX op 09-10-2007 10:23 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
[ Voor 31% gewijzigd door DinX op 09-10-2007 11:00 ]
Mij boeit het geen reet verderDinX schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:56:
Xenon verblindt niet als het fatsoenlijk afgesteld is. Niet 1 keer heeft iemand naar mij geseind. Heb het trouwens ook getest door achter m'n ouders aan te rijden en een paar keer tegemoet rijden tijdens een blokje rondrijden.
Ik zie niet in wat xenon met groot licht te maken heeft.
Waar mensen dat fabeltje toch blijven vandaan halen dat xenon standaard zou verblinden.
Déja-vu trouwens die xel/niet xenon discussie -> gisteren nog:
Halfords autolampen. H4 met Xenongas. ??
Heel m'n mening staat daar lang en breed.
[ Voor 32% gewijzigd door DinX op 09-10-2007 11:12 ]
[ Voor 5% gewijzigd door xAndyx op 09-10-2007 11:20 ]
na het examen kreeg ik dus te horen van de examinator dat ik geslaagd was en toen zijn m'n instructeur en ik naar buiten gelopen en het eerste wat ik kreeg was een hand van m'n instructeur om mij te feliciteren en het tweede wat ik kreeg was een figuurlijke tik aan m'n oren met de opmerking erbij waarom ik nu wel ineens die 8 kon... dus toen vroeg hij aan mij of ik het nog 1 keer kon laten zien en dat heb ik dus gedaan en toen ging het weer goed. Toen ik net klaar was met het 8'tje toen vroeg hij me of ik het nog een keer wilde doen want hij kon nog steeds z'n ogen niet geloven en ja hoor weer gooi ik zo die 8 eruit.ZroBioNe schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:11:
En kan je nu de denkbeeldige acht wel goed rijden?
En dan na gaan dat je eigenlijk je olie filter moet vullen met olie voor je die erop schroeft..dat vraagt net ff wat handigheidChakotay schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:52:
Yup, I know... De eerste keer olie verversen heb ik ook een kwartier zitten kloten met het oliefilter tussen de uitlaatbochten uit prutsen, dat ging nu al een stuk sneller(en deze keer heb ik geen testrondje gereden met de oliefiltersleutel op op het filter
)
Hm, ook vullen? Mij was verteld om alleen de O-ring goed in te smeren met olie voor het vastzettenCapo schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:51:
[...]
En dan na gaan dat je eigenlijk je olie filter moet vullen met olie voor je die erop schroeft..dat vraagt net ff wat handigheid
Goed handvast is vast hezet zichzelf nog vast ivm warmte etc.
kloopt helemaal, op een gegeven moment ben ik ook maar bewust rustiger gaan filteren, zeker nadat ik een keer half onder een aanhanger van een vrachtwagen reed omdat het ineens wel erg smal was.. als er wat gebeurt wat dan waren die wielen zeker mijn dood geweest.. verhelderend momentje was dat..Capo schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:18:
Ja je gaat steeds sneller door de file heen als je het dagelijks doet. Deed het zelf en ben er op gaan letten. Rijd ik gisteren achter mijn vriendin en zij is ook stuk harder gaan rijden.. net maar ff mail gestuurd want het is idd gewenning... en dat kan hard mis gaan.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Scheelt ook iets anderscharrel schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:23:
Scheelt alleen achteraf nog een halflitertje bijvullen als je motor gedraaid heeft. Maar je moet het peil toch checken na het bijvullen als je motor even gedraaid heeft.
bij m;n fireblade toendertijd hing de filter aan de voorkant, dat is toch lastig vullen danCapo schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:04:
[...]
Scheelt ook iets anders
De motor moet olie aan zuigen, dit gebeurd via olie filter. Als daar geen olie in zit moet die er eerst ingezogen worden etc..resulteert dus in slechte smering boven in de kop.
Door olie in olie filter te doen heeft motor direkt olie tot z'n beschikking.
althans zo is het mij uitgelegd en gezien de logica doe ik het braaf iedere keer zo.
En idd ook de ring ff met vinger in smeren
Bij m'n FJR aan de zijkant als ik me niet vergis, ook vrij lastigcharrel schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:37:
[...]
bij m;n fireblade toendertijd hing de filter aan de voorkant, dat is toch lastig vullen dan![]()
Bij m'n kawa en nu bmw zit ie gewoon aan de onderkant.
[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 09-10-2007 15:40 ]
hangt ie bij 9 van de 10 supersports en dat gaat prima.charrel schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:37:
[...]
bij m;n fireblade toendertijd hing de filter aan de voorkant, dat is toch lastig vullen dan![]()
Bij m'n kawa en nu bmw zit ie gewoon aan de onderkant.
[ Voor 22% gewijzigd door Capo op 09-10-2007 15:58 ]
thanksCapo schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:26:
boboga : heb het met een kawa gpx gehad.. slecht contact in contact slot.. geen achterlicht.. soms wel..soms niet.. ff met sleutel pielen en wel doen.
Misschien is die van een gsxr niet geschikt ? of gewoon lamp stuk
*burp*
[ Voor 6% gewijzigd door Capo op 09-10-2007 16:40 ]
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 18:25 ]
Dat is redelijk onzinnig bij een motor, dat oliefilter zit in 10sec vol en in die tijd loopt een koud blok geen schade op hoor, die oliefilm blijft nog wel iets langer dan dat zittenCapo schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:04:
[...]
Scheelt ook iets anders
De motor moet olie aan zuigen, dit gebeurd via olie filter. Als daar geen olie in zit moet die er eerst ingezogen worden etc..resulteert dus in slechte smering boven in de kop.
Door olie in olie filter te doen heeft motor direkt olie tot z'n beschikking.
althans zo is het mij uitgelegd en gezien de logica doe ik het braaf iedere keer zo.
leeg
Wat kostte die 4Pk nou? Bij was het 5 voor 300 omdat ik alles heb laten doenVerwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:20:
Ok, hier ook nog ff mijn dyno spammen![]()
Heb eentje van vorig jaar en een van een week oud samen-ge-fotoshopt.
Resultaat van gewoon rustig inlezen in de materie, wat advies vragen van derden en gewoon goed op gevoel sleutelen.
Dunne lijnen: motor zoals ik hem kocht, iets meer dan een jaar terug. Echt sneu hoe hij liep![]()
Dikke lijnen: motor nu.
[afbeelding]
Laten doen: kleppen stellen, carbs synchroniseren
Zelf gedaan: nwe bougies, inlaatrubbers en luchtfilter, luchtfilterhuis aangepast, carbs gereinigd, andere sproeiers en gasnaalden en andere dempers.
Na 16 jaar toch nog 4 Pk meer aan het achterwiel dan volgens fabrieksopgaaf aan de krukas
Ik is trots
And it goes BRAAAAAPP!
Daar denken diverse mensen uit ervaring op tunings gebied en revisie gebied anders over. Ik ga niet in discussie met mensen die van bepaalde materie meer weten als ik, en daarbij voorkomen is beter als genezen.4x2 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:31:
[...]
Dat is redelijk onzinnig bij een motor, dat oliefilter zit in 10sec vol en in die tijd loopt een koud blok geen schade op hoor, die oliefilm blijft nog wel iets langer dan dat zitten
Wat ik er van begrijp heeft hij vanaf 4 á 5 duizend toeren véél meer vermogen. Die 4 PK verschil slaat op het verschil tussen fabrieksopgaaf @ krukas en meting @ achterwiel.ROFLASTC schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:15:
[...]
Wat kostte die 4Pk nou? Bij was het 5 voor 300 omdat ik alles heb laten doen
[ Voor 13% gewijzigd door DRAFTER86 op 09-10-2007 23:36 ]
Verwijderd
4Pk meer?? 35Pk meer ofzo, kijk nog eensROFLASTC schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:15:
[...]
Wat kostte die 4Pk nou? Bij was het 5 voor 300 omdat ik alles heb laten doen
Zeer netjes!Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:35:
[...]
4Pk meer?? 35Pk meer ofzo, kijk nog eens
\_Specs_/
[ Voor 99% gewijzigd door ROFLASTC op 10-10-2007 08:21 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:35:
[...]
4Pk meer?? 35Pk meer ofzo, kijk nog eens
ik las dat ff niet goed,dacht dat je het bedoelde als 4PK meer aan krukas en achterwiel dan fabrieksopgave.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:20:
Na 16 jaar toch nog 4 Pk meer aan het achterwiel dan volgens fabrieksopgaaf aan de krukas
[ Voor 10% gewijzigd door ROFLASTC op 10-10-2007 08:26 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
Laten doen: kleppen stellen, carbs synchroniserenROFLASTC schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:21:
Maar het ging mij er meer om wat het gekost heeft.
Krukas PK != achterwiel PKROFLASTC schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:21:
[...]
[...]
ik las dat ff niet goed,dacht dat je het bedoelde als 4PK meer aan krukas en achterwiel dan fabrieksopgave.
Maar het ging mij er meer om wat het gekost heeft.
[ Voor 73% gewijzigd door Capo op 10-10-2007 08:47 ]
Aardig bedrag maar het resultaat is er naar. Heb je min of meer opnieuw moeten rijden met de motor? De helft erbij klinkt wel alsof je de achterband kan oproken waar je vroegah rustig weg reed.
And it goes BRAAAAAPP!
Beetje fatsoenlijke koelvloeistof mag wel, evenals geregeld verversen.Chakotay schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:38:
Wat gooien jullie er eigenlijk als koelvloeistof in? Ik heb nog een flesje universele halfords-meuk staan, maar ik hoor ook dat er voor de motor ander spul in moet, om te voorkomen dat de leidingen aangetast worden... Klopt dat, of kan universele meuk ook prima?
Gewoon een nieuwe halen met inlevering van de oude, gaat zonder problemen, je krijgt geen 1-tje en kost maar 10eCapo schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:46:
Gisteren kwam ik thuis en zag ik dat kenteken stuk omgebogen was.. blijkt er scheur in mijn kentekenplaat te zitten... zo de rdw es balen en anders plaatje lassen aan de achterkant
leeg
Thanks!4x2 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:03:
Gewoon een nieuwe halen met inlevering van de oude, gaat zonder problemen, je krijgt geen 1-tje en kost maar 10e
Ja ieder zo zijn dingen heOver dat oliefilter, de persoon die dat verteld heeft heb ik vertrouwen in, dus dat blijf ik zo doen.
*burp*
Ervaring mee?rimpeldinky schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:35:
ik trap ritueel tegen mn voor en achterwiel voordat ik wegrij thuis, risico dat er een is lekgestoken of een slot/stok ingestoken is namelijk iets te reeel
mwah stok er door gestoken tijdje terug bij het achterwielChakotay schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:45:
[...]
Ervaring mee?
@Capo: kentekenplaat lassen mag vast niet? Als ze over een stickertje al moeilijk kunnen doen...
*burp*
[ Voor 48% gewijzigd door Capo op 10-10-2007 12:58 ]
*burp*
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq