[PS3/360] GOTSent, MKV naar MP4 converter

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 156.501 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem met dat aspect ratio gedoe. Sentry zei dat het iets met de AVS instelling te maken had ofzo...

Hij is er mee bezig (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan Sentry23 hoe zit met x264 film's met dts audio er in als het gewoon ac3 is spelen alle film's af op me xbox 360 maar zodra ik film's omzet waar dts geluid in zit dan kan ik ze niet meer af spelen wat is hier aan tedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is sentry op vakantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Als hij dan zo uitgerust is dat hij het probleem van de ratio binnen 1 dag gefixxed heeft dan mag het van mij :P, dat zou me namelijk de aanschaf van een media center besparen en dan kan ik zelf ook op vakantie + sentry belonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
:)

Ik ben er weer.. Helaas niet op vakantie geweest, maar andere verplichtingen gehad..

Ik heb met aspect ratios onder tussen wel wat gespeeld, en dit lijkt redelijk goed te fixen te zijn, maar daarvoor moet er nog wel iets extra code in de h264info worden aangepast om dit automatisch te laten gaan. (aspect lezen vanuit de mkvinfo en dan hard zetten in de h264 stream.)
Met de hand gaat dit tot nu toe steeds goed.

Wat betreft volume settings, daar voor staat op de site ook nog het een en ander, maar het komt er op neer dat als je je DRC enabled in ac3filter, en de audio en drc op +8 dB zet (gemiddeld) je geluid niet clipt, en ook niet doodgeslagen wordt door compressie.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als eerst : Gelukkig nieuw jaar aan iedereen!

Tweede: Hoe lang gaat het ongeveer duren sentry? Niet opdringerig bedoeld, maar ik vraag het me gewoon af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
@iedereen: Beste wensen ook allemaal :)

Ortix: hopelijk eind volgende week af. (fingers crossed

@Zoetermeer: gebruik je de laatste versie van GOTSent, en spelen de bron MKV's wel zonder problemen af op de PC (ac3filter wordt op je PC ook gebruikt voor het afspelen van DTS geluid)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb ook een file (720P van .mkv type) geprobeert te converten maar dat lukt niet, ik krijg wel geluid op mijn ps3 maar het beeld is geheel zwart. Doe ik iets fout?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik beschouw het als een eer om wat te mogen zeggen in de kraamkamer van het almachtige Gotsent _/-\o_

Sentry23 heel veel respect voor wat je doet.. het (Transformers) werkt hier perfect op de aspect ratio na dan... ik las ook dat je daar mee bezig bent, ik wacht geduldig af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
nintendo_freak: helaas is dit dus een bekend probleem bij sommige 720p sources. (en de meeste 1080p sources). Je doet jammer genoeg niets fout, behalve dat een andere 720p encode van het bestand het wel doet.
Het lijkt inderdaad aan de reference frames te liggen, (> 5 als ik het goed zie aan de source files) en als dat zo is komt er een warning voor dit soort bestanden in.

pumperbal: bedankt .. :) hopelijk is dat AR probleem dus binnenkort verleden tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Bedankt voor je snelle antwoord. Had twee verschillende files geprobeerd, twee keer pech denk ik. Nu maar een andere dan proberen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
nintendo_freak: da's wel erg pech hebben.. Probeer in ieder geval iets van een andere encoder/groep, dan weet je zeker dat je niet verschillende bestanden met de zelfde encoding settings loopt te testen.

@ortix & pumperball: ik denk dat ik trouwens ietsje sneller een fix kan testen voor de aspect ratio settings. ik zal waarschijnlijk later vanavond 2 linkjes sturen met een test bestand. (met en zonder AR fix).
<edit>Op de PC werkt het in ieder geval ook al prima, dus vanavond ff deze files op de PS3 testen, en dan als een haas een fix afmaken. Maar eerst maar even m'n gewone werk doen ;) </edit>

Stuur anders even een mailtje, dan kan ik de links opsturen.

[ Voor 23% gewijzigd door Sentry23 op 02-01-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sentry23 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:44:
Stuur anders even een mailtje, dan kan ik de links opsturen.
Ja top! :*) :*) :*)

dudefromspace@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:35:
[...]

Ja top! :*) :*) :*)

dudefromspace@hotmail.com
_/-\o_ same here!

ortix@ortixdesign.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
@sentry, ik had ff snel een muziekvideo gedaan. Echter nu krijg ik wel beeld om mijn ps3. Maar geen geluid. (ook geen geluid op de pc trouwens).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:55:
[...]

_/-\o_ same here!

ortix@ortixdesign.com
Denders_@hotmail.com :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Hehe eindelijk 1tje gelukt.
Ligt dan toch aan het bestand file zelf.

Mijn pc doet wel raar nu. Ik kan eigenlijk alleen nog vlc player voor afspelen van divx gebruiken. In de divx player van stage 6 en in windowsmedia player classic krijg ik alleen nog maar geluid.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:50:
Hehe eindelijk 1tje gelukt.
Ligt dan toch aan het bestand file zelf.

Mijn pc doet wel raar nu. Ik kan eigenlijk alleen nog vlc player voor afspelen van divx gebruiken. In de divx player van stage 6 en in windowsmedia player classic krijg ik alleen nog maar geluid.
dan zijn je filters voor die bepaalde spelers naar de knoppe want vlc gebruikt ingebouwde codecs. Als ik jou was zou ik ff k-lite codec pack downloaden en dan full installation klikken. Zorg er wel voor dat mkv decoder/encoder op haalli media splitter staat ;)

EDIT: Un-install wel eerst je oude codec pack als je die hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Raar heb alles even gedeinstalleerd en daarna geinstalleerd en nu werkt het weer.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
nintendo_freak: ik installeer geen filters voor het beeld, maar misschien dat je een conflict hebt met haali ergens ? Ik kan zo even verder geen goede reden bedenken wat er met beeld op de PC verder fout zou kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Trouwens....divx van stage6 doen het niet op de ps3? krijg een foutcode...:(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de divxen van stage six doen het wel gewoon bij mij!
gewoon afspelen van je usb drager!

Greetz REM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
hm vaag ik probeerde ze te streamen en dat lukte niet. Ik zal ze wel even naar de ps3 kopieren dan kijken of het dan wel lukt.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Heb hem naar de hdd van de ps3 gestreamed maar lukt niet. Het gaat om deze trailer
http://www.stage6.com/Mov...664/300-Trailer-2-HD-720P
Heb hem met tversity naar de ps3 gestreamed. Ik krijg de foutcode 80028895.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sentry: Videos werken perfecT. Helemaal Top! Super! een zeer goede fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje en mss kan iemand me wel helpen.
Ik probeer al een week ofzo om verschillende manieren uit te pluizen hoe ik een mkv naar mp4 kan converteren.
Ik heb al ps3 video 9 gebruikt met de mkv pastrough, dit helpt voor sommige files.
Dan kwam ik bij mkv2vob uit, werkte voor geen enkele file.
En dan kwam ik bij GOTsent uit, en die werkt al helemaal niet op vista maar op xp dus wel, maar hier krijg ik ook problemen.

Ik heb namelijk een aantal films die gewoon nooit goed remuxen, Waarschijnlijk met het 5.1 profile gedoe, maar als ik h264info gebruik en hem dan herwerk en dan opnieuw wil muxen en dan in een mp4 container krijgen krijg ik nogaltijd hetzelfste resultaat, geen beeld.

Dan heb ik gotsent gevonden via deze post, en blijbaar zit er h264info ook bij, dus ik dacht dit is een tooltje dat ineens alles doet zodat het werkt.

Zowel bij GOTsent ps3 video 9. en mkv2vob krijg ik altijd hetzelfde, dus geen beeld. maar wel geluid, gisteren probeerde ik weer met een andere film, en heb die dan met GOTsent laten splitsen, en die werkt al helemaal niet, incomatible data.

En ik lees heel veel dat veel mensen hetzelfde probleem hebben, maar dan staat er telkens gebruik h264info en dan is het opgelost, tog wel niet, Geen beeld,

Ligt het probleem aan mij, of is het gewoon onmogelijk om die 5.1 profile H264files af te spelen in een mp4 container? Want remuxen helpt niet!

als het probleem aan mij ligt kan iemand een tutorial geven desnoods met screenshots en stap voor stap wat ik moet doen! want ben een beetje ten einde raad!
Gisteren weer een film gedownload, maar weer hetzefde probleem!

Voorlopig heb ik enkel wat heroes afleveringen kunne omzetten en daar heb ik er ook een paar die geen beeld geven. maar van lange films nog geen enkele!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lo mensen, heb een file weten te bakken voor mijn ps3.. om een of andere reden werkt het splitten niet in vista..

ik moest hem in adminmode runnen en als 1 file uitkotsen om een werkende mp4 te krijgen

deze draait nu dus "foutloos" in mijn vlc, maar nu rest voor mij de vraag nog hoe ik hem naar mijn ps3 krijg. ik werk via windows media 11 om files van mijn mediaserver naar mijn ps3 te sleuren maar hij herkent hier geen mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe dat via TVersity, instaleer het programma, zet wat files in je library, start sharing, en als je met de ps3 naar mediaservers zoekt dan zie je de files staan, en dan kan je ze kopieren naar de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dus geen media server met tversity had die al reeds geprobeerd maar kom niet veel verder,

draai overigens vista 64. en kan wel bijde web en flash in webbrowser bekijken

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Shinugami: Vista 64 wil om 1 of andere reden niet goed om gaan met de directshow filters die ik gebruik, maar de 'mux to vob' of 'safesync' opties met een ac3 source zouden wel moeten werken. (deze gaan niet door de directshow ketting). Kan je je messages aan zetten ? Dan kan ik wat testlinks opsturen met bestanden waarvan ik zeker weet dat ze werken.

Archetype: er zijn ook wat fouten bekend in mp4box onder vista 64. Zou je de 4.5 dev versie van mp4box kunnen proberen ( http://kurtnoise.free.fr/mp4tools/ ) ? En gebruik je beta 8 ? Dan zou de split met mkvmerge gedaan moeten worden, dus als dat niet werkt is dat nog een tool met problemen onder 64.
De admin functie is nodig om de filters te registreren, maar onder vista 64 heb ik die dus nog niet zien werken.

others: testen met aspect ratio fixes zijn mixed. Bij sommige mensen werkt het nog niet, en ik wil eerst uitzoeken waar dat door komt voor een nieuwe release te doen. Wil je de test versie toch heel graag hebben omdat je echt problemen hebt met aspect ratios en dit misschien kan helpen of je ook wil testen, stuur dan ff een mailtje naar sentry23@gmail.com .

[ Voor 5% gewijzigd door Sentry23 op 03-01-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is eenb eetje offtopic maargoed:

Hoe de hell stream ik mp4's naar mn xbox 360? WMP 11 wil niet, al die "fixes" zijn voor x86 en niet voor mn XP x64, zune wil niet instaleren, tjah wat kan ik nog meer doen?

Kan ik het niet op mn HD zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Hmz het ligt blijkbaar aan het filmpje of het werkt of niet. Was ff direct filmpjes van stage6 op mijn ps3 an het zetten(via ps3 webbrowser), en een aantal deden het en een aantal ook niet. Ze gebruiken onderling blijkbaar een verschillende codec ofzow?

Iig als sony de playback van divx nog verbeterd en gotsent in een final versie komt dit een ideale combinatie zal zijn. Hulde voor de inzet van Sentry.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:12:
Dit is eenb eetje offtopic maargoed:

Hoe de hell stream ik mp4's naar mn xbox 360? WMP 11 wil niet, al die "fixes" zijn voor x86 en niet voor mn XP x64, zune wil niet instaleren, tjah wat kan ik nog meer doen?

Kan ik het niet op mn HD zetten?
Het is heel flauw maar als je je MP4-bestanden renamed naar .avi (en dan in een gedeelde map zet), dan pakt je xbox 360 ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowbar schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:10:
[...]

Het is heel flauw maar als je je MP4-bestanden renamed naar .avi (en dan in een gedeelde map zet), dan pakt je xbox 360 ze wel.
meen je niet 8)7 ff proberen :P

Net ff geprobeerd maar werkt niet.. dit is echt gaar |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:19:
[...]

meen je niet 8)7 ff proberen :P

Net ff geprobeerd maar werkt niet.. dit is echt gaar |:(
Open media player dan Library -> media sharing. Share my media to xbox 360 ff aanzetten.

Dan gewoon de mp4 file in je library slepen vanuit je explorer en dan zou je hem als het goed is moeten kunnen vinden. Hier werkt het allemaal nu prima nadat Sentry zijn aspect ratio gefixxed heeft (weet niet of die versie al online staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Het aspect ratio probleem lijkt inderdaad helemaal gefixed te zijn, al ben ik nog aan het kijken of de aspect van de mpegs met 'Mux to Vob' ook goed kan komen te staan. Maar deze versie komt volgende week online met wat andere dingetjes er bij (command line execution o.a.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiXX schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:13:
[...]

Open media player dan Library -> media sharing. Share my media to xbox 360 ff aanzetten.

Dan gewoon de mp4 file in je library slepen vanuit je explorer en dan zou je hem als het goed is moeten kunnen vinden. Hier werkt het allemaal nu prima nadat Sentry zijn aspect ratio gefixxed heeft (weet niet of die versie al online staat).
Ik draai op x64 btw, maar in mijn library staat hij wel, maar let op. Er staat bij length: 00:00 terwijl bij alle andere filsm gewoon 1:40 staat enzo... Dit gebeurd bij alle mp4's...

En als ik em aanklik dan opent hij gewoon wel maar dan kan ik niet vooruit of achteruit spoelen. Ik weet nog 1 keer dat ik zo'n extensions gedoe kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
ff kleine update.. begin volgende week komt de laatste beta (toch iets te veel issues sinds beta 8 ) voor de final 0.23 met o.a. dus fixes aan aspect ratio, below_normal priority om je systeem niet plat te gooiien, en command line encoding (file of folder en hidden main window option).
Zijn er nog andere (eenvoudige) zaken die er in moeten komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sentry23 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:05:
Het aspect ratio probleem lijkt inderdaad helemaal gefixed
Het lijkt niet zo... het is zo :9 werkt perfect hier! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Het remuxen van een .mkv naar een .vob geeft geen beeldkwaliteitsverlies aangezien je alleen van container verandert, is dit ook het geval voor de audio soundtrack?

Ik heb nu al een zooitje geremuxed alleen nu begint me schijf aardig vol te raken dus ik wil graag de originele .mkv weg kunnen gooien.

De meeste HD films zijn nu 24 fps alleen de PS3 geeft dit niet door aan het display dus blijft mijn beeld gewoon op 1080p60 staan in plaats van 1080p24, met een beetje judder als gevolg. Kan ik hier met het remuxed ook nog iets tegen doen door bepaalde settings te gebruiken?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Heb nu het probleem dat ik bij een bestand van groter dan 4gb de fout krijg "Runtime error 5, invalid procedure call or argument" als ik wil splitten.

Split ik niet dan gaat het rippen prima, maar dan speelt me xbox het bestand niet af en zegt hij dat de codec niet ondersteund wordt, maar hij zet geen kruisje bij het bestand zodat je kan zien dat hij op voorhand al niet afspeelt. Ik gebruik media player 11 om te streamen. Iemand weet wat het kan zijn?

Edit:

Als ik hem handmatig splits via mkvmerge en dan Gotsent gebruik, dan doet deel 1 het wel op mijn xbox 360 maar deel 2 niet.

[ Voor 12% gewijzigd door WiXX op 05-01-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Sentry, je bent er vast van op de hoogte, maar voor de zekerheid check deze thread ook eens: http://forum.doom9.org/showthread.php?t=131782

Een van de posters daar heeft ook een tool geschreven om PS3 compatible streams te bakken. Hij heeft het 1080p zwart scherm probleem idd ook door detectie opgelost, al die bestanden worden opnieuw encoded in plaats van bit swapping. Misschien ook iets voor GOTsent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer dit forum al een tijdje te volgen, wat best moeilijk is :?
Het omzetten van mkv naar b.v mp4, met 1080P is dus een probleem, met deze free proggies.
Ik heb b.v een mkv van planet Earth omgezet (1080P), maar inderdaad wel geluid, maar geen beeld.
Zijn er mensen die ervaringen hebben met commercieele programma's die dit wel kunnen.
Liefst naar avchd dvd5 of dvd9, met ac3, mijn reciever kan geen aac aan, sommige films bewaar ik altijd.

Vast bedankt, en uiteraard nog de beste wensen allemaal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Dit vind ik wel toch zo vervelend. Ik heb een film op mijn pc staan in 720p h264 MKV formaat. Ik maak er met mkv2vob een VOB bestand van om hem daarna te branden op een DVD zodat ik m kan afspelen op mn ps3.

Nu is de VOB file net wat groter dan de originele mkv, en dus net wat groter dan 4,7 GB waardoor deze niet op een dvd past...

Heeft iemand hier suggesties voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan12 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:13:
Dit vind ik wel toch zo vervelend. Ik heb een film op mijn pc staan in 720p h264 MKV formaat. Ik maak er met mkv2vob een VOB bestand van om hem daarna te branden op een DVD zodat ik m kan afspelen op mn ps3.

Nu is de VOB file net wat groter dan de originele mkv, en dus net wat groter dan 4,7 GB waardoor deze niet op een dvd past...

Heeft iemand hier suggesties voor?
Ja,
Download AviDemux, dan open je je film(pje) en selecteer je de gedeeltes die je niet wilt hebben, dus intro, aftiteling etc. Dan zet audio en video gewoon op copy en voila.. Dan hoort hij NET iets kleiner te zijn. Hopelijk klein genoeg.

BTW dat selecteren van gedeeltes moet je doen met de "A" en "B" knop die onderaan staan.

suc6 ermee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
ff een dagje met ander dingen bezig en zoveel vragen ineens... :)

Ik zal eens kijken hoe de detectie gaat en er een check voor maken. Verder..
mkv->vob muxen behoudt bijna alles origineel, behalve subs.(die zijn weg dan)

Op zich is transcoden van non compatible streams naar mpeg2 een optie... redelijk snel, maar kwalitatief toch niet echt super. Wel makkelijk om subs er in te muxen. iets om bij versie 0.24 naar te kijken.

Verder kan er ook wel een split optie in voor vob muxing, als die strak bij de 4.7 GB limiet zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die blij is dat de subs na afloop verdwenen zijn :?

Als de film gewoon engels gesproken is iriteer ik me mateloos aan die beeldvervuiling :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Sentry23 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:40:

Op zich is transcoden van non compatible streams naar mpeg2 een optie... redelijk snel, maar kwalitatief toch niet echt super.
Is dat zo? Dan zou ik het zo laten, of is transcoden naag mpeg4 ook te doen? Of moet de hele stream dan opnieuw encoded worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Furfoot schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:39:
Het remuxen van een .mkv naar een .vob geeft geen beeldkwaliteitsverlies aangezien je alleen van container verandert, is dit ook het geval voor de audio soundtrack?

Ik heb nu al een zooitje geremuxed alleen nu begint me schijf aardig vol te raken dus ik wil graag de originele .mkv weg kunnen gooien.

De meeste HD films zijn nu 24 fps alleen de PS3 geeft dit niet door aan het display dus blijft mijn beeld gewoon op 1080p60 staan in plaats van 1080p24, met een beetje judder als gevolg. Kan ik hier met het remuxed ook nog iets tegen doen door bepaalde settings te gebruiken?
Update je firmware eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
coretx schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:20:
[...]

Update je firmware eens ;)
Sorry ik heb de vraag misschien niet duidelijk gesteld. Ik begrijp dat 24hz ondersteuning voor Blu-ray films gewoon werkt. Maar ik zou het ook graag laten werken voor .vob files welk gestreamed worden vanaf mijn DNLA server.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ik doe its fout - maar wanneer GotSent klaar is heb ik weer een mkv bestand... of twee als ik de file split aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
S1W schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:15:
[...]

Is dat zo? Dan zou ik het zo laten, of is transcoden naag mpeg4 ook te doen? Of moet de hele stream dan opnieuw encoded worden?
Opnieuwe encoden naar mpeg4 asp is wat minder snel dan mpeg2, en naar H264 wordt echt extreem langzaam. eerst maar de detectie afmaken, dan zien we daarna verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:00:
Ik denk ik doe its fout - maar wanneer GotSent klaar is heb ik weer een mkv bestand... of twee als ik de file split aan zet.
Stuur even een mailtje, dan stuur ik een debug versie op, on te zien wat er precies fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reactie - ik kan je email nergens vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
ik ben via sentry23@gmail te mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosc
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Sentry23 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:20:
Opnieuwe encoden naar mpeg4 asp is wat minder snel dan mpeg2, en naar H264 wordt echt extreem langzaam.
Niet helemaal waar; je kunt het encoderen in H.264 (uitgaande van het gebruik van x264) gemakkelijk versnellen door CPU-vretende instellingen uit te schakelen. Je verliest wat van de efficiëntie die H.264 normaal gesproken zo aantrekkelijk maakt, maar alsnog is x264 voor een bepaalde kwaliteit (gemeten in PSNR of SSIM) sneller dan bijvoorbeeld XviD of DivX. Daarnaast moet je je realiseren dat een relatief groot deel van de encodeertijd zal gaan zitten in het decoderen van de originele video omdat H.264 op zich al redelijk zwaar is om te decoderen, waardoor x264 zéker MPEG-4 ASP qua snelheid zal kunnen benaderen.

Ik heb zelf geen Xbox 360 of PS3 en kan dus niet garanderen dat dit zal lukken, maar probeer eens de volgende parameters voor x264: -b 16 --me dia --merange 8 -m 1 -A none. Verder zou je zelfs --no-cabac kunnen proberen, hiervan weet ik echter dat het vreemd genoeg niet op de PSP werkt en dat er dus een reële kans is dat de PS3 dit ook zal weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt email. :)

Groet

David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

WiXX schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 02:24:
Heb nu het probleem dat ik bij een bestand van groter dan 4gb de fout krijg "Runtime error 5, invalid procedure call or argument" als ik wil splitten.

Split ik niet dan gaat het rippen prima, maar dan speelt me xbox het bestand niet af en zegt hij dat de codec niet ondersteund wordt, maar hij zet geen kruisje bij het bestand zodat je kan zien dat hij op voorhand al niet afspeelt. Ik gebruik media player 11 om te streamen. Iemand weet wat het kan zijn?

Edit:

Als ik hem handmatig splits via mkvmerge en dan Gotsent gebruik, dan doet deel 1 het wel op mijn xbox 360 maar deel 2 niet.
Hey Sentry, komt deze foutmelding nu omdat ik een tussenversie van Gotsent heb waarin de ratio al gefixxed is, of is het iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Ik heb GotSent ook maar eens geprobeerd, maar als de conversie start reageert het programma helemaal niet meer, het window is helemaal leeg. In de source directory verschijnen twee files, genaamd movie.h264 en movie.ASS. Verder niets.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:22:
Ik heb GotSent ook maar eens geprobeerd, maar als de conversie start reageert het programma helemaal niet meer, het window is helemaal leeg. In de source directory verschijnen twee files, genaamd movie.h264 en movie.ASS. Verder niets.
heb je wel alle up-to-date codecs? ik raad je aan om geen codec packs te instaleren, soms werkt dat gewoon niet.

Download haalli media splitter en nero aac-ac3 encoder.

installeer haalli, en dump de 2 files van nero in de GOTsent map.

Hopenlijk helpt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik heb de K-Lite codec pack geïnstalleerd. Moet ik die verwijderen? Welke codecs moet ik dan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
WiXX schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:59:
[...]

Hey Sentry, komt deze foutmelding nu omdat ik een tussenversie van Gotsent heb waarin de ratio al gefixxed is, of is het iets anders?
Waarschijnlijk.. ik zoek het nog even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Dr. Strangelove schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:56:
Ik heb de K-Lite codec pack geïnstalleerd. Moet ik die verwijderen? Welke codecs moet ik dan gebruiken?
In ieder geval moeten ac3filter en haali media splitter aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik heb alles gedeïnstalleerd en alleen AC3filter en Matroskasplitter geïnstalleerd.

Het progje draait en hij zegt 'conversion done', maar er verschijnt geen file in de target directory. Als ik het met Mux to Vob aan doe krijg ik wel een file, een .mpg file. Deze verschijnt op mijn PS3 echter als een file met lengte 9:59,59. Ik kan hem wel openen maar de file is 'leeg', hij start niet met spelen en er is geen geluid of beeld.

De file bevat AAC audio trouwens. De file speelt trouwens ook niet meer op mijn PC na het deïnstalleren van K-Lite.

Edit: Ik heb nu ook de Nero files in de map erbij gedaan, en de conversie verloopt nu goed, ik krijg een .mp4 file die afspeelt op de PS3 maar geen beeld en geluid, wel een fluctuerende bitrate...

[ Voor 27% gewijzigd door Dr. Strangelove op 07-01-2008 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
apart.. ik zoek morgen ff wat de oorzaak kan zijn..
Kan je evt dubbelklikken op het logo en de bat die in de gotsent directory komt te staan eens starten ?
(of de optie 'safesync' aan zetten met een ac3 mkv? Die gaat helemaal recht toe recht aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met het logo en de bat, ik heb geen dergelijke files in mijn GotSent directory.

Ik heb een andere .mkv gepakt, daarbij gaf GotSent aan dat het om een .ogg soundtrack ging, en deze converteerde wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Als je op het tweakers.net logotje in gotsent of ergens anders op de form dubbelklikt krijg je een register.bat in de gotsent directory.
Verder, kan je zien of al ergens een wav dest filter is geregistreerd op je systeem ?
(bijvoorbeeld met graphedit o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ok, ik heb nu wav dest geïnstalleerd, maar ik krijg nog steeds een file zonder beeld en geluid. Ik zie in de command line dat FFMPEG.exe continu de melding geeft Error decoding frame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb GOTSent installed, en na veel proberen kon ik een mp4 file met geluid krijgen. Maar daarna is het me niet meer gelukt :s, heb niks veranderd. Gotsent begint steeds direct mkvextract. Dus heb een file met mp4 maar geen geluid. neroAacDec.exe staat in de folder waar ook WAVDEST.AX instaat. die register.bat heb ik ook al laten lopen maar geen success. Ik gebruik Vista64 en UAC ligt af. Moet ik nog iets speciaal installen ?? Ik heb AC3filter staan en ffdshow en haali media splitter.

Misschien moet ik alles eens uninstallen en weet iemand een goeie codec pack die zeker werkt??

Dank bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
lordraider: Vista64 is helaas een probleem. Kan je eens proberen de safesync optie aan te zetten, of anders eens wat hieronder staat proberen ?

Strangelove: Zou je eens willen kijken met het programma graphedit http://www.digital-digest...ftware_graphedit_141.html of de filters allemaal goed staan ?
Als je graphedit opent, dan kun je filters toevoegen:
Graph-> Insert Filters -> (expand directshow filters) -> kijk of de filters Wav Dest en File Writer aanwezig zijn, en kijk of de Wav Dest naar de juiste plek wijst. (in de gotsent dir) (nog een keer op de + klikken en dan zie je een pad dat naar een DLL bestand wijst. Dat zou het bestand wavdest.ax in de gotsent dir moeten zijn)

Als je nog een stapje verder wil: klik op render media file (all files), selecteer een mkv om mee te testen, en zorg dat je het volgende plaatje bouwt door bestaande filters er uit te gooiien (selecteren en op delete klikken) en nieuwe toevoegd (zie boven bij insert filters en insert de Wav Dest en de File Writer filter uit de directshow filters): http://sentry23.googlepages.com/ge.jpg
Geef bij de file writer een path op waar je je test wav wil hebben.met de correctie extensie wav.

Als je dan op play klikt boven in het menu moet er ook een wav op de plek waar je het hebt aangegeven komen.
Zo niet, dan staan er filters dus toch fout geregistreerd. (staat er een verkeerde wav dest dan kan je die met "regsvr32 /u [path naar dll van verkeerde wavdest]" weghalen.

Ik ga verder nog kijken of ik dit zo in software kan zien en afvangen.

[ Voor 88% gewijzigd door Sentry23 op 09-01-2008 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die safesync had ik ook al geprobeerd, maar ik zal je bovenste methode eens proberen. Als dit niet lukt eens alle codecs verwijderen ofzo.
Alvast erg bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Sentry, dank voor je hulp, ik ga er vanavond mee aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:30
Ter info:Wanneer je een 1080p of een 720p files die niet afspelen (blancscreen) encode met mkvtovob dan doen ze het! Snel vooruit spoelen werkt ook. Jammer genoeg duurt het ipv 20 min een uur voor dat de prog klaar is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles loopt gesmeerd op m'n Ps3 _/-\o_

Maar mijn 360 met hdmi rekt alles vertikaal naar full screen... kan iemand bevestigen of dit aan de xbox 360 ligt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
xxACxx schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:52:
Ter info:Wanneer je een 1080p of een 720p files die niet afspelen (blancscreen) encode met mkvtovob dan doen ze het! Snel vooruit spoelen werkt ook. Jammer genoeg duurt het ipv 20 min een uur voor dat de prog klaar is....
hij converteert dan ook alles naar mpeg2.. (als het niet gestreamed kan worden)

[ Voor 4% gewijzigd door Sentry23 op 09-01-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:45:

Maar mijn 360 met hdmi rekt alles vertikaal naar full screen... kan iemand bevestigen of dit aan de xbox 360 ligt ?
Misschien ligt het aan de aspect ratio, maar dat zou op ps3 ook fout moeten gaan.
Heb je geen fullscreen view geselecteerd toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sentry23 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:26:
Misschien ligt het aan de aspect ratio, maar dat zou op ps3 ook fout moeten gaan.
Heb je geen fullscreen view geselecteerd toevallig ?
Ja het is wel zeker dat de 360 iets verkeerd doet.. ik heb alle settings op de afstand bediening en in het on screen video menu van de 360 gehad... misschien ligt het wel aan m'n panasonic tx-32lx70f lcd :?... bij de ps3 op m'n plasma werkt het echt feilloos :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Pumper: probeer anders over een dag of wat de nieuwe versie nog eens (bijna af :) ).
Die heeft een groot aantal fixes en verbeteringen, o.a. dus in het zetten van de aspect ratio. Wie weet dat de PS3 meer verbeterd dan ik dacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:45:

Bij sommige films gebeurt dit inderdaad. Gewoon even op Native zetten kwa signaal op de xbox (control panel). En dan de TV zetten op 4:3 volledig weergeven en dan klopt het prima. Ik moet dit doen bij 300 en transformers, maar bij Sin City en Eastern Promises is dit niet nodig.

Edit: Ow vergeten dat ik gebruik maak van een tussenversie, waarin de ratio al gefixxed is.
Sentry23 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:52:
Pumper: probeer anders over een dag of wat de nieuwe versie nog eens (bijna af :) ).
Die heeft een groot aantal fixes en verbeteringen, o.a. dus in het zetten van de aspect ratio. Wie weet dat de PS3 meer verbeterd dan ik dacht ;)
Ik weet wel zeker dat de PS3 meer verbeterd dan je dacht, want niet veel mensen hadden last van ratio problemen met de PS3 terwijl bij de "oude" versie van Gotsent het zelfs op mijn PC niet goed uitzag kwa ratio, denk dat de PS3 daarin "beter" werkt dan de 360.

[ Voor 39% gewijzigd door WiXX op 09-01-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sentry23 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:52:
Wat mij betreft is GOTSent al klaar _/-\o_

Maar nieuwere versies zijn natuurlijk altijd meer dan welkom :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Sentry23 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:04:

Strangelove: Zou je eens willen kijken met het programma graphedit http://www.digital-digest...ftware_graphedit_141.html of de filters allemaal goed staan ?
Als je graphedit opent, dan kun je filters toevoegen:
Graph-> Insert Filters -> (expand directshow filters) -> kijk of de filters Wav Dest en File Writer aanwezig zijn, en kijk of de Wav Dest naar de juiste plek wijst. (in de gotsent dir) (nog een keer op de + klikken en dan zie je een pad dat naar een DLL bestand wijst. Dat zou het bestand wavdest.ax in de gotsent dir moeten zijn)
Dit staat allemaal goed.
Als je nog een stapje verder wil: klik op render media file (all files), selecteer een mkv om mee te testen, en zorg dat je het volgende plaatje bouwt door bestaande filters er uit te gooiien (selecteren en op delete klikken) en nieuwe toevoegd (zie boven bij insert filters en insert de Wav Dest en de File Writer filter uit de directshow filters): http://sentry23.googlepages.com/ge.jpg
Geef bij de file writer een path op waar je je test wav wil hebben.met de correctie extensie wav.
Als ik een .mkv open met graphedit, zowel degene die ik niet kan converteren als degene waarmee het wel lukt, dan krijg ik de error 'Could not construct a graph from this file. Have you installed all necessary filters?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Strangelove: heb je Haali wel goed geinstalleerd, of zou je deze nog eens willen installeren ?
http://haali.cs.msu.ru/mkv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gotsent lijkt mij super, je komt het tegenwoordig regelmatig tegen op amerikaanse en andere internationale fora, is er al enig nieuws bekend over een mac versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
arakin: Ik heb laatste weken geen updates meer gehoord, maar ik zal eens navragen wat de status is.(2 mensen hadden al gezegd aan mac versies te werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Sentry23 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:07:
Strangelove: heb je Haali wel goed geinstalleerd, of zou je deze nog eens willen installeren ?
http://haali.cs.msu.ru/mkv/
Done, verandert niks. Ik zal van het weekend de boel eens proberen op een andere PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk, had de UAC van vista wel afgezet, maar blijkbaar moet je ook de AC3Filter en ffdshow herinstalleren om de boel werkende te krijgen. Onder UAC registreert hij blijkbaar de codecs niet goed. Ik hoop hier wat mensen mee geholpen te hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Dr. Strangelove schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:27:
[...]

Done, verandert niks. Ik zal van het weekend de boel eens proberen op een andere PC.
apart.. als MKV niet kan renderen in graphedit, dan wordt het wel heel vaag. Ik ga ook een skijken waar dat aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:31:
Eindelijk, had de UAC van vista wel afgezet, maar blijkbaar moet je ook de AC3Filter en ffdshow herinstalleren om de boel werkende te krijgen. Onder UAC registreert hij blijkbaar de codecs niet goed. Ik hoop hier wat mensen mee geholpen te hebben :).
Bedankt voor de tip, ik zal hem in de 'if things don't work' zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een mp4 van Planet earth, met beeld en geluid op pc, als ik hem op ps3 zet enkel zwart beeld , wel geluid. 1080p. Wat kan het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
lordraider: dat is helaas een bekend probleem.. (lang verhaal, komt er op neer dat deze bestanden het zonder re-encode niet doen op een PS3 of 360). er komt een detectie aan die een melding geeft als ze het niet doen, maar de enige oplossing is eens te proberen met een 720p versie.

(het heeft te maken met de hoeveelheid macro-blocks en reference frames: op hogere resolutie heb je dus meer macro-bocks en zal je dus veel minder reference frames kunnen hebben. Vandaar dat sommige 720p bestanden met veel reference frames problemen geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk brengt PS3 daar aangepaste firmware voor uit :s. Kzal het anders een via TVersity proberen streamen op 1080p res. Ik dacht eerst dat het een beveiliging was van Hdmi ofzo en 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
lordraider: b9 krijgt iig toch een button 'recode to mpeg2' zodat je het altijd wel spelend moet kunnen krijgen. (er waren nog wat verzoeken voor binnen gekomen, ook omdat je dan subs er in kan branden).
Alleen moet de detectie dus nog 100% betrouwbaar werken om die automatisch te zetten.
(+ later nog diverse sub opties)

De beperking zit hem vooral in het max target buffer van level 4.1 (12 MB ongeveer). als dat bijvoorbeeld verdubbeld zou worden dan gaat bijna alles spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Sentry23 op 11-01-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
strangelove: heb je toevallig een ander MKV filter op je systeem geinstalleerd dat in de weg kan zitten ?
(mxds of matroska splitter)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat recoden, hopelijk duurt dat geen uren met een q6600 :p. Maar anyhow ligt de fout dan bij PS3 die de mp4 niet goed afhandelt op 1080p? Want Pc kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
lordraider: zowel op de 360 als op de PS3 gaat het niet goed. (zwart beeld op de PS3, blokjes op de 360). Of het nu een bewuste beperking is of niet.. het ligt nu in de PS3 en 360 waar het aangepast moet worden.
Recoden zal trouwens niet zo lang duren.. met jouw systeem minder tijd dan het kijken van de film ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Sentry23 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:54:
strangelove: heb je toevallig een ander MKV filter op je systeem geinstalleerd dat in de weg kan zitten ?
(mxds of matroska splitter)?
Ik dacht dat matroska splitter hetzelfde was als de Haali Media splitter... ben ik nu stom? :P

Zal eens even wat gaan installen/deinstallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sentry23 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:13:
lordraider: zowel op de 360 als op de PS3 gaat het niet goed. (zwart beeld op de PS3, blokjes op de 360). Of het nu een bewuste beperking is of niet.. het ligt nu in de PS3 en 360 waar het aangepast moet worden.
Recoden zal trouwens niet zo lang duren.. met jouw systeem minder tijd dan het kijken van de film ;)
Ik ga peis ik toch eens die TVersity transcode 1920x1080 proberen :) als dat niet lukt ga ik es recoden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:33:
[...]

Ik dacht dat matroska splitter hetzelfde was als de Haali Media splitter... ben ik nu stom? :P

Zal eens even wat gaan installen/deinstallen ;)
Er bestaan meerdere matroska splitters. Haali is daar één van.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik heb even gekeken maar ik heb matroskasplitter.exe geinstalleerd, en die zit in een folder genaamd haali, lijkt me toch wel de goede dan.

Het lijkt me misschien ook wel aan het bestand te liggen, mijn andere mkvs werken wel met GoTsent, maar deze drie films (van dezelfde bron) dus niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Dr. Strangelove op 12-01-2008 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Sentry23 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:44:
arakin: Ik heb laatste weken geen updates meer gehoord, maar ik zal eens navragen wat de status is.(2 mensen hadden al gezegd aan mac versies te werken).
Mooi, maar hoe ver zijn ze al? >:)

Helaas is geen enkel NAS-systeem mij bevallen, dus zal toch alles vanuit m'n mac moeten gaan streamen.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste