[PS3/360] GOTSent, MKV naar MP4 converter

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 155.892 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-04 22:41

WiXX

Kijk uit malloot een...

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:04:
[...]

kun je het wel optioneel maken dan ? want ik heb nergens last van met mijn xbox ;) , en zou dus logischerwijs hoger dan 720p willen kunnen recoden
Ik heb menig 1080P film op mijn xbox 360 afgespeeld en ALLEMAAL is er ergens wel een happering te zien omdat het te zwaar word voor het ding. Ik kijk liever 720P materiaal, dat loopt namelijk vloeiend. Ook lijkt hij erger te jutteren op 1080P, maar dat heeft volgens mij met hetzelfde te maken.

Dus voor mijn part kan de 360 versie gewoon 720P worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267883

Ik zet nu MKV x264 over naar MP4, maar mijn xbox ziet de MP4 bestanden niet. Als ik er MPG/WMV van maakt ziet hij ze wel maar kan hij ze niet af spelen.

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Las vanmiddag nog iets over een update voor MP4 af te spelen welke je op Xbox Live Marktplace kon downloaden. Heb je die geïnstalleerd?

[ Voor 21% gewijzigd door Elect op 15-07-2008 21:28 ]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Is er hier een vrijwilliger in de zaal op een nieuw deel te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x Gotcha x
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-01 23:29
WiXX schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:03:
[...]

Ik heb menig 1080P film op mijn xbox 360 afgespeeld en ALLEMAAL is er ergens wel een happering te zien omdat het te zwaar word voor het ding. Ik kijk liever 720P materiaal, dat loopt namelijk vloeiend. Ook lijkt hij erger te jutteren op 1080P, maar dat heeft volgens mij met hetzelfde te maken.

Dus voor mijn part kan de 360 versie gewoon 720P worden.
Tsja, 360 en 1080p..
Is dat ding daar eigenlijk ook echt voor gemaakt?
Volgens mij kwam ondersteuning voor 1080p ook pas later om de PS3 te counteren, denk niet dat het helemaal in zijn bereik ligt, als ik te horen krijg dat hij een film al niet goed af kan spelen, hoe moet het dan bij een game gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:59

MeNTaL_TO

The future is not set

Sinds een paar dagen AVCHD ontdekt en las net dat gotsend dit nu ook supporten en verdomd zeg, dit programma doet precies wat in ripbot264 en tsmuxer zelf (gek genoeg) niet lukt. Alleen dacht ik dat ik eerst alles moest reencoden wat ik jammer vond bij een avc naar avchd, blijkt je gewoon het vinkje bij de encoder uit te kunnen zetten. Nu eens kijken of deze rare versie van zwartboek het wel wil doen en daarna kijken of de split naar bd-5 het ook goed wil doen.
Sentry bedankt voor dit geweldige programma alvast, was al bang dat ik dit (http://forum.doom9.org/showthread.php?t=135795) allemaal al moest gaan doen.

[edit]
Helaas, hier ook hetzelfde probleem, na het omzetten wel geluid maar geen beeld in powerdvd, dan maar ff splitten en dan kijken of ie het in de ps3 wel doet. Gotsend geeft aan het begin wel aan dat de AVC niet werkt op de ps3, maar het profile word wel aangepast van 5.1 naar 4.1, ben bang dat het toch reencoden gaat worden.

[edit2] Is het misschien mogenlijk om een optie op te nemen dat je een reencode krijgt op dvd5 formaat zonder te hoeven splitten? Ik heb een hoop dvd5 mkv's die net te groot worden voor een dvd5 en vind het wel heel erg zonde om daar een dvd9 voor te gebruiken.

[ Voor 33% gewijzigd door MeNTaL_TO op 21-07-2008 09:51 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
*zwaait naar mod*
ik ga er later vandaag mee aan de gang.

Eerst nog wat antwoorden: De 720p fix zit al in de test code voor divx encoding (werkt prima..) en voor AVCHD en mux to vob zijn er een aantal fixes versnellingen en verbeteringen (mux to vob loopt nu ongeveer 2-3 x zo snel).
Verder, voor AVCHD blijkt dat als de resolutie niet full 1080p of 720p is(dus alle bestanden waar de zwarte randen van een letterbox formaat zijn weggeknipt) er op PS3 vaak een groene balk onder het scherm komt te staan. Ook dit is in de recode aangepast (als deze naar h264 en AVCHD gedaan wordt) door de resolutie weer op een valide formaat te zetten.
(als je recode aanzet op h264, en AVCHD/mp4 of mux to vob geselecteerd hebt, dan wordt de h264 speelbaar gemaakt voor 360/PS3 en daarna in de juiste container gestopt.)

[ Voor 11% gewijzigd door Sentry23 op 21-07-2008 13:28 ]

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
En we kunnen hier weer verder in deel2:

\[PS3/360] GOTSent, MKV to MP4/M2TS/AVCHD converter (deel 2)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste