Sinds een paar dagen AVCHD ontdekt en las net dat gotsend dit nu ook supporten en verdomd zeg, dit programma doet precies wat in ripbot264 en tsmuxer zelf (gek genoeg) niet lukt. Alleen dacht ik dat ik eerst alles moest reencoden wat ik jammer vond bij een avc naar avchd, blijkt je gewoon het vinkje bij de encoder uit te kunnen zetten. Nu eens kijken of deze rare versie van zwartboek het wel wil doen en daarna kijken of de split naar bd-5 het ook goed wil doen.
Sentry bedankt voor dit geweldige programma alvast, was al bang dat ik dit (
http://forum.doom9.org/showthread.php?t=135795) allemaal al moest gaan doen.
[edit]
Helaas, hier ook hetzelfde probleem, na het omzetten wel geluid maar geen beeld in powerdvd, dan maar ff splitten en dan kijken of ie het in de ps3 wel doet. Gotsend geeft aan het begin wel aan dat de AVC niet werkt op de ps3, maar het profile word wel aangepast van 5.1 naar 4.1, ben bang dat het toch reencoden gaat worden.
[edit2] Is het misschien mogenlijk om een optie op te nemen dat je een reencode krijgt op dvd5 formaat zonder te hoeven splitten? Ik heb een hoop dvd5 mkv's die net te groot worden voor een dvd5 en vind het wel heel erg zonde om daar een dvd9 voor te gebruiken.
[
Voor 33% gewijzigd door
MeNTaL_TO op 21-07-2008 09:51
]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me