XanderDrake schreef:
Wat mensen allemaal niet overhebben voor een benchmark record

(with Quad-fire)
Vind het zelf beetje overbodig,...te veel van het goede! leuk voor records (en de sponsors van die gastjes) maar verder zie ik totaal niets in, want de gemiddelde tweaker heeft slechts 1 videokaart en een minderheid crossfire of sli, als je 2 x een 2900XT in crossfire hebt en je gamed lekker dan zal je stroomrekening ook lekker omhoog gaan ben ik bang,...
dan beter de HD2950 serie in CF of single

(nu weet ik wel dat die er toen d'r tijd niet kwamen...) maar als ik 2 x 2900XT zou hebben in CF zou ik me flink "bij de been genomen" voelen,... nu komt er gewoon een update achtige kaart de RV670 (op een paar dingetjes en die 512bit bus na) maar toch... ook al is dat gewoon marketing enz, het blijft wel lullig...
zelfde als de 1800 en 1900 serie van Ati,... dan ineens een 1950XT of pro die een beetje gelijk presteren goedkoper zijn en zuiniger... ja... blijf dat jammer vinden dat dat overal zo gaat.
Als jij als tweakertje hebt gespaard voor een 2900XT en je hoort paar weken(maanden) later dat er een 2950 serie komt, en bijna alle negatieve dingen van de 2900 serie heeft gefixt lijkt me dat toch enigzinds vervelend... voor mij dan ook straks van een 1950XT naar een 2950XT (dan kun je weer een jaartje door...)
had in het begin meteen de 2900XT gekocht van Asus, maar in combi met mijn stille systeem, kon ik he geluid niet meer aan van die fan.. en heb hem maar verkocht en toen kreeg ik ook lucht van de 2950 serie dus verstandig gewacht!

(en als ik ook om mij heen een beetje dingen hoor van gamers dan hebben de meesten of een 8800 (voor de "heb")

of nog een 7800/7900 serie of een 1950 serie van Ati. dus niet iedereen zit heil in CF laat staan Quad-Fire!
edit: sorry ff leesbaarder gemaakt..