Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.871 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:59:
[...]

Ik heb met 4-2 gewonnen *O*

Ik zoek nog een goede spits, iets in de trant van wonderbaarlijk. Zou ik die kunnen halen voor 1.6 miljoen?
Dunno prijzen zijn aardig veranderd de laatste tijd dus het is zoeken en hopen denk ik :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:59:
[...]

Ik zoek nog een goede spits, iets in de trant van wonderbaarlijk. Zou ik die kunnen halen voor 1.6 miljoen?
De prijzen liggen ongeveer rond die prijs op de TL op het moment. Dat is dan met goed conditie en wonderbaarlijk scoren. Verder geen bijstats ofzo. Dus even goed zoeken dan zou het denk ik wel moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Trouwens hoe zit het er mee a.s. woensdag? Wat is er nog over van onze glorieuze federatie?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:32:
Beker-update

Resultaten

Goed er zit weer een ronde op in de beker en de schade voor de federatie valt mee. Natuurlijk is het vervelend voor de mensen die uitgeschakeld zijn, maar 22 van de 33 nog actieve gotters zijn door. Onze enige overgebleven Belgische troef houd het nog vol. Ook FC ASN boekte een thuis overwinning, maar krijgt het volgende week er lastig als hij een team uit de 2e klasse op bezoek krijgt.

Nederland: 21
Belglie: 1

Voorbeschouwing

Fc Pipo - HARDTRANCE

Ook Fc Pipo krijgt een zware kluif volgende week indien ze de hattrick veteraan Martijn op bezoek krijgen. Met zijn team HARDTRANCE is Martijn al sinds seizoen 3 actief en bivakkeert nu in de 3e klasse. Tevens is hij de winnaar van de 4e GoT-cup ooit. Dus nu maar hopen dat de Friezen niet hun hoofd op hol laten brengen door deze oude rot.

AFC Hulstje - Amsterdam United

Naast FC Pipo krijgt ook AFC Hulstje een team uit de 3e klasse op bezoek. De tegenstander Amsterdam United is ook al veteraan op het gebied van hattrick. Sinds seizoen 4 is hij actief met als hoogtepunt 2e plaats in de 2e klasse.
Zo staat het er voor ;) Afhankelijk van het aantal uitschakelingen komende woensdag komt er misschien een gedetaileerde uitwerking per wedstrijd :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Toppie! tnx! had hem gemist in de posts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

kweenie wat ze met de jeugd gedaan hebben maar dit is wel iets heel nieuws :P Mijn jeugdwedstrijd is nu net afgelopen en mijn verbazing is aardig groot zeg maar:

MiniRail
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid formidabel

Middenveld rampzalig (zeer hoog)
Rechterverdediging uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging briljant (heel laag)
Linkerverdediging uitstekend (hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval zwak (laag)
Linkeraanval matig (laag)
HatStats 162
Verdediging 101
Middenveld 12
Aanval 49
HatStats 162
LoddarStats 3.88
PStats 14.56
GardierStats 165

dat is nog beter dan de hoofdmacht 8)7 :P

Daarnaast lopen ineens alle spelers tegen de 5 * waar de meesten die niet in de def staan vorige week amper de 2 tot 3 * haalden....

vorige week:

Afbeeldingslocatie: http://xs322.xs.to/xs322/07491/lastweek.jpg.xs.jpg

deze week:

Afbeeldingslocatie: http://xs322.xs.to/xs322/07491/thisweek.jpg.xs.jpg

En nee dat komt NIET door vormveranderingen, iig niet zo extreem ;)

[ Voor 26% gewijzigd door lameeuw op 03-12-2007 20:51 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Dat komt dus door de update van vandaag voor de jeugdteams ;)

Trouwens iemand een jeugdfriendly? Daag me uit en meld het even hier:

AFC Juniors (56755)

[ Voor 44% gewijzigd door NiMu83 op 03-12-2007 22:32 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
lameeuw schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:39:
kweenie wat ze met de jeugd gedaan hebben maar dit is wel iets heel nieuws :P Mijn jeugdwedstrijd is nu net afgelopen en mijn verbazing is aardig groot zeg maar

En nee dat komt NIET door vormveranderingen, iig niet zo extreem ;)
Wanneer heb jij gespeeld dan? Ik zie in mijn wedstrijden nog geen verandering maar speel pas donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:30:
Dat komt dus door de update van vandaag voor de jeugdteams ;)

Trouwens iemand een jeugdfriendly? Daag me uit en meld het even hier:

AFC Juniors (56755)
ik wil we een friendly! zal je vanavond uitdagen of accepteren. team is chario2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:09:
[...]

ik wil we een friendly! zal je vanavond uitdagen of accepteren. team is chario2.
Ik heb reeds een friendly staan. Wellicht kan je tegen Swanfield spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:12:
[...]

Ik heb reeds een friendly staan. Wellicht kan je tegen Swanfield spelen :)
bedankt, dan ga ik swanfield uitdagen. wat zouden ze nu eigenlijk gedaan hebben met de jeugdteams? ik denk dat ze de conditie hebben verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees even het nieuwe achtergrondverhaal en dat weet je wat ze verbeterd hebben ;)

Heb gauw mijn scouts op pad gestuurd voor het zoeken van een nieuwe keeper, want die van mij begint al richting de 19 te lopen en dan vertrekt hij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Damien2004 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:05:
[...]

Wanneer heb jij gespeeld dan? Ik zie in mijn wedstrijden nog geen verandering maar speel pas donderdag.
Gisteren avond dus om 18:45 :P Maar dat ze wat zouden veranderen heb ik dus compleet gemist. Zie het nu net in een achtergrondverhaal dus zal dat maar eens doorlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand interesse in Don Mettes? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:39:
Lees even het nieuwe achtergrondverhaal en dat weet je wat ze verbeterd hebben ;)
Eigenlijk precies wat ik hoopte.... het trainen wordt veel inzichtelijker en dus kun je echt gericht keuzes maken en zien welke spelers beter zijn en welke minder.

Punt is alleen.... het verschil tov. voorheen lijkt waanzinnig groot te zijn en opeens lijken wel alle spelers die in de huidige jeugdopleiding zitten goed te promoveren en te verkopen zijn..

Ik had tot nu toe enkel één succesvolle pull, een 7 sterren keeper die idd een ruime redelijk met 2400 TSI.
De rest was werkelijk bagger (spelers die tegen de 4 a 5 sterren haalden), bijna allemaal waardeloos en netaan een 'zwak' voor skills die ik wekenlang getrained had, TSI van 10 of 20... spelers die direkt naar de prullemand gingen.

net een jeugdspeler gepromoveerd die 5 sterren haalde en die heeft opeens 500 TSI, matig verdedigen en redelijk positiespel, en de rest van de skills slecht...
die zou me als ik hem direkt verkoop 20.000 opleveren (ik denk dat ik zn verdedigen eerst train naar redelijk, wat naar ik vermoed in twee of drie weken zal zijn, en dan 40.000 hoop te vangen).

Had ik hem een week eerder gepromoveerd, was die volgens mij direkt in de prullemand beland

Ik kan me voorstellen dat nu mensen die een tijdje terug hun jeugdopleiding opgegeven hebben, nu wel een beetje boos en teleurgesteld zijn, als nu opeens flink te verdienen is eraan...
Bovendien ben ik erg benieuwd wat met de transfermarkt gebeurt als er opeens een vloed aan jonge spelers met redelijke subskills komt ... ik vrees dat dat de prijzen compleet zal doen crashen.. ik zou iedereen aanraden absolut eventjes te wachten met het aankopen van 'dure' spelers, maar verkopen kan je wél het beste nu meteen doen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
* Conditietraining verdwijnt uit de Jeugdopleiding. Alle jeugdspelers krijgen een even hoog conditieniveau; dit geldt ook voor spelers die worden aangeboden door de zaakwaarnemers.
Super! Nu kun je dus echte goede spelers maken lijkt mij.

Heb dus een goede keeper in het oude systeem dus dat betekend dat deze nog beter word in het nieuwe systeem hehehe :) Als dat geen U20 talentje word weet ik het ook niet meer :) Ga hem gauw trainen ook op verdedigen hij moet nog eventjes en dan is hij 17 jaar :)

Veranderingen zien er goed uit, jammer dat je dus 2 seizoenen voor jan met de korte achternaam heb zitten hopen op goede jeugdpulls :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:37:
[...]

Veranderingen zien er goed uit, jammer dat je dus 2 seizoenen voor jan met de korte achternaam heb zitten hopen op goede jeugdpulls :'(
Nou competitiegenoot van mij had vorige week toch beet en dat was nog met het oude systeem. Die heeft zijn jeugdspeler voor 1.2M verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:46:
[...]

Nou competitiegenoot van mij had vorige week toch beet en dat was nog met het oude systeem. Die heeft zijn jeugdspeler voor 1.2M verkocht.
Ja maar wat voor skills? Neem ook aan dat de schaarste aan goede jeugdspelers nu ook de prijs opkrikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Damien2004 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:53:
[...]

Ja maar wat voor skills? Neem ook aan dat de schaarste aan goede jeugdspelers nu ook de prijs opkrikt
Overigens zijn er nu wel betere pulls in het nieuwe systeem, ik had een crap jeugdspeler (1.5* 19+ jaar oud) en inplaats van niet-bestaand/waardeloos overal begon hij nu met het overgrote gedeelte zwak.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
M1lamb3r schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:02:
[...]

Overigens zijn er nu wel betere pulls in het nieuwe systeem, ik had een crap jeugdspeler (1.5* 19+ jaar oud) en inplaats van niet-bestaand/waardeloos overal begon hij nu met het overgrote gedeelte zwak.
Tja het ging natuurlijk nergens over als je 6 sterren had en je speler maar matig was in skill.
Dit is ook wel grappig. Gelukkig is mijn top keeper (oude systeem 6 sterren) binnenkort 17! :) En ik denk dat hij al aan zijn top zat (redelijk vermoede ik) dus misschien is hij nu wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Wow dit promoveer ik maar even net:
Robin Spierings (184849979)
17 jaar en 31 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.

Specialiteit: Koppen

Volgende verjaardag: 23-02-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 190
Loon: 250 €/week
Eigenaar: Swanfield United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:17
Zo, net ook even lid geworden van de GOT federatie.

Ik ben Jeebeekje,
mijn team heet brood dozen (vraag niet waarom 8)7) (1280604)
Ik speel in divisie IX.125 en sta momenteel 4de.
Ik train verdedigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:31

Quintus

Eg wel! Dus....

Wel jammer dat ze conditie er uit gooien in de jeugdopleiding. Dat is weer 5 weken weggegooide training. Net nu ik de resultaten begon te merken.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik sta nu op een dramatische 6e plek in de VIII. Heb wel gelijk gespeeld afgelopen zondag tegen de nu nr 3 en sta 8 punten achter op de nummer 1 :(.
Wordt echt een dramatische competitie maar ik zal niet degraderen, dat is dan weer een voordeel :p

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeebeekje schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:50:
Zo, net ook even lid geworden van de GOT federatie.

Ik ben Jeebeekje,
mijn team heet brood dozen (vraag niet waarom 8)7) (1280604)
Ik speel in divisie IX.125 en sta momenteel 4de.
Ik train verdedigen
Welkom en wel mee doen met de GoT-cup he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:08

CNS

Wow, mijn eerste goede speler uit de jeugdopleiding

-----------------------------------------
Fritz van Akkeren (184898546) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 101 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Volgende verjaardag: 16-12-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1190
Loon: 490 €/week
Eigenaar: Great Lions
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

PsicoTSI Tool Terminus Edition
Verdedigen[Vorm=Hoog]=7.94
Verdedigen[Vorm=Gemiddeld]=8
Verdedigen[Vorm=Laag]=8.05
Verdedigen[Loon]=7.66
Deze speler zit dichtbij zijn volgende niveau of
zijn nevenvaardigheden en/of vorm zitten in een zeer hoog subniveau.
-----------------------------------------

Haalde met de oude ratings 7 sterren. Staat inmiddels op de TL en ben eens benieuwd wat dit gaat opbrengen.

[ Voor 13% gewijzigd door CNS op 05-12-2007 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Ik had gisteren een speler met redelijk wing, matig passen en zwak def gepromoveerd.... beste qua mogelijke bijstats tot nu toe, nu nog een hoofdstat erbij en dan is het feest compleet :P

Kreeg gisteren in het trainingsrapport de volgende melding:
Addie Eggenkamp: Hij werkt hard tijdens de trainingssessies, maar hij krijgt er niet veel voor terug. Je moet kiezen of hij doorstroomt naar de eerste selectie of dat hij een andere loopbaan dan voetbal moet zoeken.
duzzz die zit denk ik tegen zijn maks aan zo langzamerhand :? kan er niet echt iets anders van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

lameeuw schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:22:
Ik had gisteren een speler met redelijk wing, matig passen en zwak def gepromoveerd.... beste qua mogelijke bijstats tot nu toe, nu nog een hoofdstat erbij en dan is het feest compleet :P

[...]

duzzz die zit denk ik tegen zijn maks aan zo langzamerhand :? kan er niet echt iets anders van maken.
Of hij is of wordt 19 zeer binnenkort........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

lameeuw schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:22:

[...]

Dat zal idd betekenen dat hij tegen zn maximum aanzit.... (er staat heel duidelijk dat hij bij trainig niet aan skills meer wint)
De vraag is echter of dat rapport gebaseerd is op een wedstrijd vóór de update van de jeugdopleiding..
Bij die update zijn nl. ook de maximum-skills opgehoogd en dat kan betekenen dat hij misschien nog een stukje kan doorgroeien nu.

Overigens, sowieso is de 'straf' waarbij skills lager werden bij een voortijdige promotie afgeschaft, dus is het niet zo erg meer een speler voortijdig te promoveren.. enkel is het veel optimaler om hem in de jeugdopleiding door te trainen, omdat de training daar veel sneller gaat dan bij de Senioren.

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 05-12-2007 09:55 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

RM-rf schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:54:
[...]

Dat zal idd betekenen dat hij tegen zn maximum aanzit.... (er staat heel duidelijk dat hij bij trainig niet aan skills meer wint)
De vraag is echter of dat rapport gebaseerd is op een wedstrijd vóór de update van de jeugdopleiding..
Bij die update zijn nl. ook de maximum-skills opgehoogd en dat kan betekenen dat hij misschien nog een stukje kan doorgroeien nu.

Overigens, sowieso is de 'straf' waarbij skills lager werden bij een voortijdige promotie afgeschaft, dus is het niet zo erg meer een speler voortijdig te promoveren.. enkel is het veel optimaler om hem in de jeugdopleiding door te trainen, omdat de training daar veel sneller gaat dan bij de Senioren.
Is het rapport van gisteren (wedstrijd van maandag) dus van na de veranderingen.
CNS schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:43:
[...]

Of hij is of wordt 19 zeer binnenkort........
Spelert is nog geen 18 dus dat is het zeker niet. Zal hem zondag eens promoveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg benieuwd wat voor een scores mijn spelers gaan halen met het nieuwe systeem.

Trouwens iedereen vast succes in de beker vanavond. Word het niet bijna tijd om de inschrijving voor onze wel geroemde Cup weer open te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:29:
Ben erg benieuwd wat voor een scores mijn spelers gaan halen met het nieuwe systeem.

Trouwens iedereen vast succes in de beker vanavond. Word het niet bijna tijd om de inschrijving voor onze wel geroemde Cup weer open te gooien.
Heb de komende 3 weken WO in mijn jeugd :( Dag sterren ;( Wel balen dat mensen zich inschrijven en dan de jeugd stopzetten, en dan scoor ik de 2 afhakers precies in het midden van het seizoen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:38:
[...]

Welkom en wel mee doen met de GoT-cup he ;)
Wanneer beginnen de inschrijvingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Pewwy schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:00:
[...]

Heb de komende 3 weken WO in mijn jeugd :( Dag sterren ;(
Viel mij ook op dat je idd geen sterrenrapport krijgt bij een WO :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:11:
[...]

Wanneer beginnen de inschrijvingen.
Dat wil ik eigenlijk ook wel weten, en wanneer de eeste wedstrijd zou zijn, ik heb mn friendly al achter de rug en anders zou ik al flink op zoek zijn naar een goede tegenstander (heb eigenlijk al drie uitdagingen uitstaan aan hoge teams, maar die cancel ik direkt als de cup al volgende week is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Wie organiseert de Cup dit seizoen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Sandy deed dat toch nu?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Als je nog een opstelling moet maken voor vandaag, moet je snel wezen :P

05-12-2007 om 15:57 (Global)
We will have a downtime at 17:00 HT-time today. The downtime will last for about 40 minutes. We're sorry we couldn't give you an earlier warning this time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:48
Jaah! Ik ben door!

Eerste keer 6e ronde :-D *O*

[ Voor 5% gewijzigd door TH0R op 05-12-2007 22:43 ]

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BEKERNIEUWS

Van de 22 teams die begonnen aan deze bekerronde hebben er 12 de volgende ronde bereikt. Jammer genoeg is onze laatste buitenlandse troef gesneuveld en zal het nu helemaal van de Nederlandse beker afhangen. Van de overgebleven teams spelen er 4 uit en de rest mag thuis aantreden. Hieronder even twee wedstrijden voor de volgende ronde er uitgelicht plus de over gebleven teams met bijbehorende wedstrijdid voor volgende week.

A2 United - HARDTRANCE (156120540)

Na dat de voormalig winnaar van de GoT-cup de gotters van Fc Pipo heeft uitgeschakeld treft hij nu A2 United op zijn weg. A2 United leverde een knappe prestatie om een team uit de IVe uit te schakelen. Maar kan onze vertegenwoordiger in de beker het ook waarmaken tegen deze ervaren rot.

Aqua United - Fiets em d'r in (156120782)

Hopelijk doet onze Ronald Koeman het beter als zijn naamgenoot in Valencia. Beide teams komen uit in de Ve klasse, maar gezien de klassementnotering zou het geen probleem mogen zijn. Dus het is afwachten of hij op een waterfiets door de verdediging van Aqua United gaat.

Het Kluitje (156120778)
Dama United (156120794)
Fresh Kickers (156120818)
De Friese Rotterdammers (156120804)
OO0nMe's Dreamteam (156120677)
FC Braobant (156120956)
Pelox 2002 (156120965)
Bijna gewonnen (156120840)
De TH0Rretjes (156120644)
Shabba FC (156120948)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:58:
Als je nog een opstelling moet maken voor vandaag, moet je snel wezen :P
Zeker als ze om 5 uur beginnen en 2 voor 5 nog een opstelling moeten maken :P Kan trouwens niet, maar dat geheel terzijde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ja idd de GoT cup inschrijvingen zouden al moeten beginnen toch?
Als niemand de kar trekt dan regel ik het wel allemaal dit seizoen :)

Ben benieuwd naar de raitings van vanavond! Ben echt benieuwd hoe overtrokken het er in eens gaat uit zien :) Vraag me ook af hoe het trainings rapport eruit komt te zien....er waren toch al mensen hier die hadden gespeeld? Is het trianings rapport heel anders geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:19:
Ja idd de GoT cup inschrijvingen zouden al moeten beginnen toch?
Als niemand de kar trekt dan regel ik het wel allemaal dit seizoen :)
Graag :) ... ik zou graag mee willen doen.... worden dan komende week de eerste wedstrijden direkt al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:19:
Ben benieuwd naar de raitings van vanavond! Ben echt benieuwd hoe overtrokken het er in eens gaat uit zien :) Vraag me ook af hoe het trainings rapport eruit komt te zien....er waren toch al mensen hier die hadden gespeeld? Is het trianings rapport heel anders geworden?
Lezen deem ;)
Vanaf volgend seizoen wordt stap twee doorgevoerd:

* De verslagen van je scouts zullen meer bruikbare en specifieke informatie bevatten.

* De trainingsverslagen zullen ook meer praktische informatie over je spelers bevatten. Daarnaast kijken we naar mogelijkheden om de manager meer controle te geven over welke informatie er wordt vrijgegeven en deze informatie bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nooit één van mijn sterkste punten geweest :p

Anyho open de inschrijving maar van de GoT cup!! :)
Zal even kijken of ik Brain te pakken krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Ik heb zo'n beetje de gehele GOT eredivisie uitgedaagd voor een jeugdfriendly.
Dus als iemand een friendly wilt hoeft ie maar te accepten :z

[ Voor 17% gewijzigd door CNS op 06-12-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar ik zal hem moeten weigeren. Via een andere federatie zijn we een beker begonnen voor jeugdteams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

RM-rf schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:55:
[...]

Graag :) ... ik zou graag mee willen doen.... worden dan komende week de eerste wedstrijden direkt al gespeeld?
Denk het niet, die periode is te kort. Denk eerder aan inschrijven tot en met volgende week woensdag en dan donderdag het schema bekend ofzo. Er zullen nu ook al vast wel teams zijn die alweer een match hebben geregeld.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zijn er mensen trouwens die in de IV spelen? Weet dat er een paar nu op de 1ste plek staan in de V maar had wat vraagjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

De 17e editie van de GoT Cup gaat alweer van start.
Vanaf nu kunnen jullie je inschrijven via GoTtrick.

De inschrijving sluit op woensdag 12 december. Over een week dus.
Op 13 december worden de schema's bekend gemaakt, dus let dan op dat je geen andere friendly regeld!

De GoT Cup begint op woensdag 19 december rond 17.00 uur.

Voor alle data voor de GoT Cup, zie de pagina 'Inschrijvingen' en dan "Data Overzicht", ook op de GoTtrick site!

Succes!

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik heb aangemeld voor de 17e editie van de GoT Cup, wordt vast weer gezellig. Nu maar hopen dat ik door de 1e ronde kom :p

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:17
Zo ik heb me ook maar even aangemeld voor de GOT-cup. Wat betekent het dat een team geen walk-over mag maken? Dat hij (de betere ploeg) een omngeveer vergelijkbare ploeg moet opstellen als mijn beste (de slechtste van de twee ploegen)?

Trouwens:
Ik moet zondag tegen de nr1 van de divisie spelen: barneveld united (810843)
wedstrijd-id: 153089634

Kan iemand mij helpen hoe ik deze ploeg kan evrslaan?
Ik denk zelf omdat hij altijd 3-4-3 speelt dat ik met 3-5-2 een overwicht op het middenveld kan creeren.
Mijn beste verdedigers zijn "goed" die zouden zijn aanvallers aan moeten kunnen denk ik.

maar toch twijfel ik heel erg. Als ik deze wedstrijd verlies dan is de kans op promotie helemaal weg dit seizoen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:01
Damien2004 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:48:
Zijn er mensen trouwens die in de IV spelen? Weet dat er een paar nu op de 1ste plek staan in de V maar had wat vraagjes :)
Ik speel nu mijn eerste seizoen in de IV en probeer daar met moeite doorheen te komen. Maar wie weet kan ik iets beantwoorden.
Jeebeekje schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:38:
Zo ik heb me ook maar even aangemeld voor de GOT-cup. Wat betekent het dat een team geen walk-over mag maken? Dat hij (de betere ploeg) een omngeveer vergelijkbare ploeg moet opstellen als mijn beste (de slechtste van de twee ploegen)?
Dat je altijd genoeg spelers moet opstellen zodat de wedstrijd gespeeld kan worden. Welke sterkte, dat is aan de manager zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de eerste wedstrijd met het nieuwe jeugdsysteem zit erop en gewonnen met 0-5. Maar 2 spelers die niet de 5 sterren heb gehaald en een van mijn middenvelder kwam zelfs tot 7 sterren. De rest was 5/5.5/6*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:21:
Zo de eerste wedstrijd met het nieuwe jeugdsysteem zit erop en gewonnen met 0-5. Maar 2 spelers die niet de 5 sterren heb gehaald en een van mijn middenvelder kwam zelfs tot 7 sterren. De rest was 5/5.5/6*.
Bij mij zag het er echt beter uit :p Zelfs weer eens gewonnen :)

Mijn talent had 7 sterren en ik had wat verborgen talenten zag ik want er was er nog één of twee met % sterren en meer. Weet iemand de max van sterren? Iemand al meer dan 10 gezien ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Jeebeekje schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:38:
Nee (vermoed ik), de walkover waarop gedoeld wordt volgens mij is dat wat gebeurt als een team de uitdaging van de ander niet accepteert en domweg 'niet thuisgeeft', voor zondagavond 22:00 (de deadline voor uitdagingen)

Over de jeugopleiding-wedstrijden met de nieuwe waardering:
Ik heb drie spelers die gelijk of zelfs lager scoren dan hun maximum dat ze al eerder haalden.. opvallend is dat dat allemaal spelers zijn die al wel lang doorgetrained zijn, en eigenlijk an sich al wel redelijke scores haalden (kan het misschien zijn dat gewoon domweg de minimum scores fiks naar boven gehaald zijn, ook om mensen te motiveren meer spelers te promoveren uit de jeugdteams?)

[ Voor 28% gewijzigd door RM-rf op 07-12-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik kan deze keer gelukkig ook weer mee doen, heb er weer zin in.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:09:
[...]

Bij mij zag het er echt beter uit :p Zelfs weer eens gewonnen :)
Tja vorig seizoen stonden we met z'n tween 2e en 3e en nu staan we nog niet eens bij de eerste 6 :P

7 is trouwens het hoogste wat ik tot nu toe heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:25:
[...]

Tja vorig seizoen stonden we met z'n tween 2e en 3e en nu staan we nog niet eens bij de eerste 6 :P

7 is trouwens het hoogste wat ik tot nu toe heb gezien.
Volgens mij is 8.5 het hoogste.. Mijn keeper haalt 7,5 ster :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:32:
[...]

Ai dan zal jou keepert wel goed zijn denk ik. Misschien dat die van mij dan redelijk is.
Denk dat ik heb nu in de verdediging zet om dus verder te trainen op verdedigen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:55:
[...]

Ai dan zal jou keepert wel goed zijn denk ik. Misschien dat die van mij dan redelijk is.
Denk dat ik heb nu in de verdediging zet om dus verder te trainen op verdedigen ofzo :)
Hoop dat ie snel aan zn top zit want hij is op dit moment 17 jaar en 50 dagen :) Dus dat kan aardig wat opleveren mocht hij Goed zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Brainpower schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:32:
[...]

Hmmm, dan hoop ik dat mijn 8,5 * def toch eens de 9 gaat halen :P Goed, was bij goed vorm en nu istie bagger op dat gebied... maar dat zou dus best een aardige moeten gaan worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

lameeuw schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 19:20:
[...]

Hmmm, dan hoop ik dat mijn 8,5 * def toch eens de 9 gaat halen :P Goed, was bij goed vorm en nu istie bagger op dat gebied... maar dat zou dus best een aardige moeten gaan worden :P
vorm is afgeschaft dus dat maakt niks uit... maar ik vermoed dat je 8,5 ster speler dan nu eerder slechts 8 sterren gaat halen.

In het achtergrondverhaal staat dat speler met lagere skills meer en duidelijker profiteren en dat de aanpassing bij de spelers die hoog in hun skill aanzitten weinig meer uitmaakt (bij het maximum aan kwaliteit dat uit de nieuwe jeugdopleiding kwam waren ze wel tevreden enkel ontevreden over de enorme hoeveelheid coaches die aarzelden om matige spelers te promoveren, waardoor juist de hoeveelheid middelmatige spselers stokte )

je kunt wel overwegen die topspeler nu snel te promoveren omdat er ook geen 'skill-boete' meet staat op vroeger promoveren (enkel gaat trainen in de jeugdopleiding sowieso optimaler dus als je specifiek op zijn skills traint kun je hem nog laten doortrainen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

RM-rf schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:03:
[...]

vorm is afgeschaft dus dat maakt niks uit... maar ik vermoed dat je 8,5 ster speler dan nu eerder slechts 8 sterren gaat halen.

je kunt wel overwegen die topspeler nu snel te promoveren omdat er ook geen 'skill-boete' meet staat op vroeger promoveren (enkel gaat trainen in de jeugdopleiding sowieso optimaler dus als je specifiek op zijn skills traint kun je hem nog laten doortrainen)
Zie dat hij de laatste wedstrijd 7,5 * haalde, nog steeds de beste die er bij mij rondloopt.

Promoveren gaat nog niet, moet ik nog 40 dagen mee wachten want hij is nog geen 17 (zit wel al ruim een seizoen in de jeugdopleiding). Ik train defs en aangezien ik nog geen meldingen heb gehad dat hij uitgetraind is kan ik hem nog lekker zonder problemen laten zitten :) Heb wel al 2 keer de mededeling gehad dat hij zich verbeterde op het gebied van verdedigen dus ik verwacht er wel wat van natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat mij keeper bijna tegen de 19 aanloopt, had ik mijn scouts erop uitgestuurd om te zoeken naar een nieuwe. De eerste de beste melding die ik krijg.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Jan-Willem Hulsker.

Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Keepen wordt! Volgens mij is deze speler topklasse op het gebied van Keepen.
Is ook nog eens pas 15 en 53 dagen. Dus denk er over na om maar even keepen te gaan trainen totdat deze 17 word. Mooi maandag eens uittesten in de friendly.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Iedereen weer veel succes in de competitie!

Ik hoop op een gelijkspel maar je weet het maar nooit in Hattrick he.

/edit: Hmm sta nu alweer 1-0 achter... dat belooft veel goeds :P:(

[ Voor 23% gewijzigd door Vincitore op 09-12-2007 20:57 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen even je stem laten gelden op:
www.voetbalisvaniedereen.nl

Ze willen voetbal van de zondagavond 1900 uur halen. Dus genoeg redenen om even je stem te laten gelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja dat slaat echt totaal nergens op he! :(. De zondagavond 1900 uur is voor mannen die van voetbal houden! :p
En om ze nou 2 minuten te laten zien om elf uur ('s avonds?) dat vind ik beetje overdreven want dan ligt iedereen toch al op bed :S

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-0 achter en een van mijn beste spelers is er afgeschopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik net gebruik gemaakt van een kleine bug ofzo, want na mijn eerdere geposte nieuwe jeugdspeler heb ik er nu weer 1 aangetrokken vandaag. Eerste vlak na de economische update en dus op bijna op het eerste moment mogelijk. De twee nu en dus heb ik twee nieuwe jeugdspelers van 15 binnen 24 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:34:
Volgens mij heb ik net gebruik gemaakt van een kleine bug ofzo, want na mijn eerdere geposte nieuwe jeugdspeler heb ik er nu weer 1 aangetrokken vandaag. Eerste vlak na de economische update en dus op bijna op het eerste moment mogelijk. De twee nu en dus heb ik twee nieuwe jeugdspelers van 15 binnen 24 uur :P
Haha doe je goed dus .. scheelt je weer 1 week wachten op een andere speler.
Zelf sta ik met 3-2 4-2 achter dus hopen op nog een doelpunt voor de gelijkmaker..

/edit: Dus met 4-2 verloren en sta echt dramatisch op de 6e plek volgens mij. Volgend seizoen maar zien hoe het beter moet want dit werkt zo niet.. :(

[ Voor 11% gewijzigd door Vincitore op 09-12-2007 22:17 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
0-7 gewonnen van een botteam. Heb de winst ook wel nodig na die dramatische seizoensstart (begint een syndroom te worden). Sta nu op doelsaldo 6e met 7 punten, net als de #4 en 5. Nog genoeg mogelijk dit seizoen, maar mag niet veel meer fout gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
met 2-1 gewonnen van de nummer 1 ^^ helaas wel mijn 1e keeper geblesseerd

(tegenpartij torpedeerd mijn keeper in de 85e minuut, hun ontvangen geel, in de 86e minuut moet mijn keeper gewisseld worden wegens de blessure en in de 87e minuut maken hun 2-1 >.<)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

2-1 overwinning, ik mag niet mopperen. Counter tactiek heeft zijn werk goed gedaan :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 17:42

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Gloeiende gloeiende :( Ik word er nu toch echt een beetje moe van. Kan een "kenner" mijn team eens analyseren? Ik speel nu al 2,5 jaar hattrick en de laatste 2 seizoenen gaan echt bagger. Dit seizoen ben ik volgens mij een van de sterkere ploegen in mijn comp. Maar heb nog maar 2 wedstrijden gewonnen :( vandaag ook weer met 5-1 verloren. Ik snap er geen zak van!

edit, heb vandaag dus verloren ;) als ik kijk naar de hatstats enzo, ben ik de verloren wedstrijden bijna allemaal het sterkst geweest.

[ Voor 17% gewijzigd door Yukkie op 09-12-2007 23:31 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo met 8-0 een botteam opzij gezet en nog steeds 4e met 3 punten achterstand. Ga sowieso een plaats stijgen tweede seizoenshelft, want nummer 3 word ook een bot. Dan hebben we er verdorie 3 in de competitie zitten. Goed het gaat dus eigenlijk uiteindelijk tussen 3 teams en van beide concurrenten al een keer verloren. Dus ben nog blij dat ik een kans heb op de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yukkie schreef op zondag 09 december 2007 @ 23:24:
Gloeiende gloeiende :( Ik word er nu toch echt een beetje moe van. Kan een "kenner" mijn team eens analyseren? Ik speel nu al 2,5 jaar hattrick en de laatste 2 seizoenen gaan echt bagger. Dit seizoen ben ik volgens mij een van de sterkere ploegen in mijn comp. Maar heb nog maar 2 wedstrijden gewonnen :( vandaag ook weer met 5-1 verloren. Ik snap er geen zak van!

edit, heb vandaag dus verloren ;) als ik kijk naar de hatstats enzo, ben ik de verloren wedstrijden bijna allemaal het sterkst geweest.
Je aanval op de vleugels is extreem sterk maar centraal stelt het weer niets voor. Dus je bent ongeveer nu dus een omgekeerd Nederlands Elftal. Je hebt wel de vleugels die de voorzetten kunnen geven, maar er is niemand die ze er in kan schieten.

Je middenveld is door de pijlen naar voren er verzwakt en daar verlies je het van de meeste tegenstanders. Laat er eens een aantal gewoon op het middenveld staan zonder pijl. Kijk wat er dan gebeurt.

Je verdediging kan de meeste aanvallinies wel hebben als ik zo de verliespartijen even heb bekeken. Daar zou ik dus niets aandoen.

Dus ik zou ik jou was bij het maken van je opstelling volgende keer is een aantal middenvelder geen pijl naar voren mee geven om zo een beter middenveld te creëren dan dat je nu doet en een enkel naar voren om je aanval op een redelijk pijl te houden.

Verder ben ik erg benieuwd wat je traint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchcamel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:43
Ik lees hier alleen af en toe wat mee en heb nog bijna nooit gereageerd. Maar mijn wedstrijd van vandaag vond ik toch wel het vermelden waard.

Ik speelde uit, de tegenstander komt op 1-0. Vervolgens krijgt de doelpuntenmaker 2 minuten later geel om er 1 minuut daarna uitgetrapt te worden. Zijn vervanger pakt 1 minuut later geel en trapt daarmee een van mijn spelers uit het veld. Vervolgens krijg ik in de 2e helft maarliefst 4 strafschoppen die allemaal benut worden door mijn keeper.

Ik dacht dat de kans op strafschoppen in een uitwedstrijd iets kleiner was? Maar ook als dat niet het geval is is 4 strafschoppen in 1 helft vrij uitzonderlijk :) (MatchID 152869851)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:48
dutchcamel schreef op maandag 10 december 2007 @ 00:42:
Ik lees hier alleen af en toe wat mee en heb nog bijna nooit gereageerd. Maar mijn wedstrijd van vandaag vond ik toch wel het vermelden waard.

Ik speelde uit, de tegenstander komt op 1-0. Vervolgens krijgt de doelpuntenmaker 2 minuten later geel om er 1 minuut daarna uitgetrapt te worden. Zijn vervanger pakt 1 minuut later geel en trapt daarmee een van mijn spelers uit het veld. Vervolgens krijg ik in de 2e helft maarliefst 4 strafschoppen die allemaal benut worden door mijn keeper.

Ik dacht dat de kans op strafschoppen in een uitwedstrijd iets kleiner was? Maar ook als dat niet het geval is is 4 strafschoppen in 1 helft vrij uitzonderlijk :) (MatchID 152869851)
Lol, wat een geweldige match :D
Oh ja, er zit ergens een bugje in de matchengine, waardoor je 2 penalties achter elkaar krijgt, of twee doelpunten. Echt maf.

Mega, een keeper die zoveel scoort :D Lijkt Chilavert wel!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:31
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 23:59:
[...]

Je aanval op de vleugels is extreem sterk maar centraal stelt het weer niets voor. Dus je bent ongeveer nu dus een omgekeerd Nederlands Elftal. Je hebt wel de vleugels die de voorzetten kunnen geven, maar er is niemand die ze er in kan schieten.

Je middenveld is door de pijlen naar voren er verzwakt en daar verlies je het van de meeste tegenstanders. Laat er eens een aantal gewoon op het middenveld staan zonder pijl. Kijk wat er dan gebeurt.
Nou heb ik niet naar zijn team gekeken, maar hier klopt in princiepe niet zoveel van. Pijlen naar voren of naar achter hebben 0 invloed op je middenveld. Naar voren betekend dat ze meer passing gebruiken en zo de aanval versterken en naar achter betekend dat ze meer verdedigen gebruiken en de vedediging meer versterken. Afhankelijk van de stats van je middenvelders en van de sterkte van je linies moet je eigenlijk altijd pijlen gebruiken. Alleen pijlen naar de zijkant verzwakken je middenveld.

Als allebei je vleugels heel sterk zijn dan heeft dat ook niks te maken met voorzetten geven. Vleugels kunnen prima zelf scoren, alleen hebt de standaard verdeling van kansen (over welke kant ze gaan) van 25% over rechts, 25% over links en 40% door het midden (en 10% uit spelhervattingen). Dit is een beetje aan te passen door vleugenaanval of AIM te spelen en ik zou het dus aanraden om Vleugelaanval te spelen met goede vleugels (check mijn team maar eens als je echt goede vleugelaanval en veel goals wil zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

DSanka, bedankt voor ja analyse :) ik ga eens spelen met mn middenveld komende zondag. En ik zal mijn spitsen eens een keer niet over de vleugels laten spelen de volgende keer. Verliezen doe ik toch al ;) dus t kan volgens mij alleen maar beter worden. Coca Cola ook bedankt! ik ben overigens van plan om een nieuwe spits aan te trekken, maar die kosten tegenwoordig een hoop geld! (iig in de klassering waarin ik ze zoek ;) ) Overigens train ik Vleugelspelers, vandaar dat mijn vleugels goed bezet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles leuk en aardig dat hij naar jou opstelling moet kijken. Qua individuele orders maakt het niet heel veel uit, maar zijn middenveld verschilt te veel met dat van jou. Waar bij jou je middenveld en je aanval redelijk in balans zijn qua stats (allebei rond de 100). Verschilt het bij hem nog al (100 aanval 40 middenveld). Daarmee heeft hij de slechtste middenveldrating in zijn competitie op een bot team na. Daarbij zijn zowel rechter als linker aanval ongeveer gelijk aan die van jou, maar zijn middenaanval is 2 niveau's lager. Goed mijn conclusie van die pijltjes is fout, gebruik ze zelf ook zelden. Maar de onderliggende feit blijft gelijk. Zijn middenveld moet sterker om niet onnodig te verliezen.

Eerste stap in die richting is het spelen van 3-5-2 in plaats van 4-4-2. Want hij lijkt zo ver ik kan zien middenvelders te trainen, dus het zou geen probleem mogen zijn om dat middenveld omhoog te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

wie bedoel je met hij? mij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was een antwoord op het berichtje van Coca-Cola dus ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Dan is je conclusie over het trainen van middenvelders niet juist. :) ik train vleugelspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:31
Een goed middenveld is sowieso het belangerijkste. Zeker als je verdediging niet goed is. Mijn verdediging is gewoon om te huilen, maar mijn middenveld is heel sterk en met mijn vleugels scoor ik tegen elke mogelijke verdediging, dus dan is een verdediging niet (zo) belangerijk voor mij.

De prijzen zijn wel weer giga gestegen volgens mij? Ik zag net dat een oude speler van mij die ik getraind had voor 1.2 miljoen boven _mijn_ verkoopprijs is verkocht, terwijl die nu 2 jaar ouder is en +3 geblesseerd... AAARGH.

Ik heb nu nog 2 miljoen en ga daar een nieuwe middenvelder voor halen die ik op de vleugel ga trainen (vorig seizoen kon ik daar nog wel een 20 jarige reusachtig met redelijk/goed vleugel voor halen maar nu?).

Yukkie: Eigenlijk zou jij ook moeten investeren in vleugelspeler met (heel) veel PM en die dan trainen op vleugelspel, dat doe ik ook en dat boost je middenveld echt enorm (ik heb nu een briljant PM + buitenaards vleugel, een wonderbaarlijk PM + briljant vleugel en een wereldklasse PM + uitmuntend vleugel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn nieuwe jeugdkeeper heeft net even 6.5* gehaald in zijn eerste wedstrijd. Niet slecht voor een jochie van 15 en 54 dagen :*)

Trouwens er zijn nog (maar) 19 plaatsen vrij voor de GoT-cup.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha mensen, het is allemaal al ff geleden dat ik hier op het forum actief ben geweest had het nogal druk en hattrick ff op een laag pitje maar ga nu weer vol aan de bak om te promoveren uit de VI.

Heb gister voor het eerst een topklasse speler gepulled, heeft iemand daar ervaring mee? Hoe goed is zo iemand nou precies? Trouwens wel vaag dat een speler nu in een keer heel hoge ratings haalt ipv met conditie en vorm maar goed. Wel leuker om naar te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:21:
Zo mijn nieuwe jeugdkeeper heeft net even 6.5* gehaald in zijn eerste wedstrijd. Niet slecht voor een jochie van 15 en 54 dagen :*)

Trouwens er zijn nog (maar) 19 plaatsen vrij voor de GoT-cup.
En nog (maar) 3 inschrijf dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:38:
ha mensen, het is allemaal al ff geleden dat ik hier op het forum actief ben geweest had het nogal druk en hattrick ff op een laag pitje maar ga nu weer vol aan de bak om te promoveren uit de VI.

Heb gister voor het eerst een topklasse speler gepulled, heeft iemand daar ervaring mee? Hoe goed is zo iemand nou precies? Trouwens wel vaag dat een speler nu in een keer heel hoge ratings haalt ipv met conditie en vorm maar goed. Wel leuker om naar te kijken ;)
Ervaringen zijn schaars, het is er allemaal wel veel beter opgeworden. Ook slechte pulls zijn goed te verkopen en spelers met zwak positiespel kunnen binnen no time op goed komen.
Zag op het forum al skill pops na 2 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:41:
[...]

En nog (maar) 3 inschrijf dagen.
Vanavond eens even kijken of ik me kan inschrijven. Nog 4 belangrijke weken in de competitie. Mocht het niets worden in die weken verkoop ik mijn beste spelers in afwachting van degradatie, om in de laatste week van het seizoen goedkopere spelers terug te kopen (die gok kan uiteraard verkeerd uitpakken, maar meestal scheelt het geld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het minder omlaag zal gaan dan in het verleden het geval was. Voornamelijk omdat de leeftijd gewoon doortelt en niet in de seizoensovergang met 1 op word gehoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:40:
Ik denk dat het minder omlaag zal gaan dan in het verleden het geval was. Voornamelijk omdat de leeftijd gewoon doortelt en niet in de seizoensovergang met 1 op word gehoogd.
Gedeeltelijk met je eens. Aangezien de U20 seizoen wel op een moment starten, zal je zeker naar die periode wederom grote vraag krijgen van spelers, waar goed voor betaald gaat worden. Maar we zullen zien: Mijn verwachting is dat binnen een seizoen of 4 de prijzen weer goed gaan dalen vanwege het overschot aan jeugdspelers...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
hoedjevanpapier schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:08:
[...]

Gedeeltelijk met je eens. Aangezien de U20 seizoen wel op een moment starten.
Dat klopt, maar aangezien er een hoop verschillende U20 seizoenen zijn die niet op dezelfde tijd starten zal dat wel meevallen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 16:24

_Z3

Pewwy schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:30:
[...]

Vanavond eens even kijken of ik me kan inschrijven. Nog 4 belangrijke weken in de competitie. Mocht het niets worden in die weken verkoop ik mijn beste spelers in afwachting van degradatie, om in de laatste week van het seizoen goedkopere spelers terug te kopen (die gok kan uiteraard verkeerd uitpakken, maar meestal scheelt het geld).
Daar moet je een beetje mee uitkijken, dit heb ik vorig seizoen ook geprobeerd maar dit ging niet helemaal goed... De prijzen gingen steeds verder omhoog :'(

Net een redelijk keeper verkocht van bijna 22 voor 129000. Dat is toch niet normaal meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:01
Gebruikt iemand hier weleens de flash versie van HT Live? Zo ja, werken daar alle opties? Ik krijg namelijk geen overzicht van hoogtepunten. En wanneer ik op een spelerslink in het verslag klik, dan word ik naar een niet bestaande pagina doorgestuurd (met foutmelding als gevolg).

Ben benieuwd of ik de enige ben die hier last van heeft of dat dit een algemeen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
henknap schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:19:
[...]

Daar moet je een beetje mee uitkijken, dit heb ik vorig seizoen ook geprobeerd maar dit ging niet helemaal goed... De prijzen gingen steeds verder omhoog :'(

Net een redelijk keeper verkocht van bijna 22 voor 129000. Dat is toch niet normaal meer :?
Risico van het vak lijkt me, maar je hebt gelijk. Heb alleen geen zin om de salariskosten te blijven dragen voor 6 tot 8 nutteloze weken. En als het dan allemaal duurder wordt kan ik altijd mijn verdedigers nog verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe onderlinge ontmoetingen pagina ziet er trouwens best strak uit en hij werkt ook nu met jeugdteams.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Fresh T. schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:50:
Gebruikt iemand hier weleens de flash versie van HT Live? Zo ja, werken daar alle opties? Ik krijg namelijk geen overzicht van hoogtepunten. En wanneer ik op een spelerslink in het verslag klik, dan word ik naar een niet bestaande pagina doorgestuurd (met foutmelding als gevolg).

Ben benieuwd of ik de enige ben die hier last van heeft of dat dit een algemeen probleem is.
Nee, ik heb hetzelfde... wedstrijdgebeurtenissen die leeg blijft en links die een 404 geven..
voorheen werkte iig die wedstrijdgebeurtenissen wél.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Krijg nou net niks.... afgelopen zondag een nieuwe speler in de jeugd geaccepteerd, afgelopen maandag voor het eerst opgesteld en dan krijg je dit in het trainingsrapport over die knakker:
Bart van Limburg: Misschien wordt het tijd voor wat vers bloed in de selectie, baas. Deze jongen verbetert zich bijvoorbeeld helemaal niet meer.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.