Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.872 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Joss schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:02:
De spelers zijn over het algemeen een stuk beter geworden, dus geluk zou ik het niet noemen nee.
De vraag blijft wanneer dit weer voor een dip in de economie gaat zorgen, aangezien er naar mijn mening te veel goede spelers komen nu. Zelf promoveerde ik zondag een 17 jarige speler die bijna geen sterren haalde in de verdediging. Gast heeft dus bijna alleen als aanvaller gespeeld, en nu blijkt hij redelijk verdedigen en matig passen te hebben. Eeuwig zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Laatste berichtje voor de kerst :)

Iedereen fijne feestdagen!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 13:16:
Yep Vrolijke Kerstfeest en sorry dat het advies niet tot gewenste resultaat heeft geleid, maar had de kleine lettertjes toegevoegd he :P
haha i know wat de kleine letters betreft :P maar toch blijft het zuur!!! want zo'n uitslag nu echt terecht?

nou ja laters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu al een aantal keer op het forum van Hattrick zelf tegengekomen dat er een Excel-bestand is waarmee je precies kan bijhouden wanneer je traines betere stats krijgen.

Weet iemand in hoe verre dit nauwkeurig is? En hoe ik eventueel hieraan kan komen?

Iedereen trouwens nog prettige feestdagen.... }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel een update:

1. Steau
2. Grinta United
3. Pukkies (gaat door)
4. Upcoming Eliminators
5. Kauwgomballenbende B (gaat door)
6. Young Supah
7. sizokids (gaat door)
8. FC Its <20 (op dit moment een WO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is duidelijk dat mijn supporters het belang van deze ronde in de GoT-cup inzien, want er zitten zowaar 3249 man (en vrouw) in mijn stadion voor een vriendschappelijke wedstrijd. Daarbij hebben we ook nog eens de leiding genomen.

Iedereen natuurlijk succes met hun wedstrijd.

Edit:

Uiteindelijk een 6-2 overwinning en bijna zeker van de volgende ronde. Mijn reserve verdediger er voor 7 weken af :X

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BEKERNIEUWS

Ook de laatste der Gotters hebben de beker verlaten. Ze hebben onze eer lang verdedigd en we hopen dat ze dat ook volgend seizoen weer zullen doen. Iedereen succes in de rest van het seizoen en een lange bekerreeks toegewenst in het volgende.

FC StupidByNature - Fiets em d'r in

Ondanks de 2-3 voorsprong bij de rust moesten de mannen van Ronald Koeman toch met een nederlaag naar huis. In de twede helft boog de tegenstander de wedstrijd om met vier doelpunten. Uiteindelijk was de overwinning terecht voor het team dat een buitenaards middenveld op de mat wist te brengen.

HERTHA BSE - OO0nMe's Dreamteam

OO0nMe's Dreamteam bleef totaal doelpuntloos tegen de gekke koeien van Hertha. Het counteren met vijf middenvelders ging de bezoekers niet goed af en creëerde daarom ook geen enkele kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er blijkbaar ook een got jeugdcompo is.....

Wordt daar ook een bericht van rond gestuurd om je ervoor in te schrijven gelijk de got-cup?

Mijn compo loopt ergens binnen 2 weken af denk ik......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GoT Eredivisie is net over de helft (morgen wedstrijd 14) en zal dus zeker nog 8 weken door lopen. GoT II.1 loopt zelfs nog een week langer door. De kleinste van de drie competities is over 2 weken afgelopen. Misschien moet we naar een oplossing kijken om het allemaal weer een beetje recht te kunnen trekken.

Misschien is het een beter idee om met wat kleinere competities te gaan werken zodat mensen sneller in kunnen stromen. Een nadeel is dan natuurlijk weer wel dat er meer mensen moeten zijn die even competitie opzetten. Ik zelf zat te denken aan een competitie van 6 teams. Twee teams degraderen in de Eredivisie. Daarna kan je bijvoorbeeld in een piramide vorm naar benden gaan werken. Andere manier is natuurlijk om het in een ladder manier te doen. Twee promoveren en twee degraderen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ik heb liever een kleine compo.

Zie net dat ik trouwens toch mis was, mijn compo loopt pas af op 20-01-2008.

Het zou mooi zijn als we dus op tijd(een week op voorrand) ofzo een bericht kregen....

Vandaag trouwens mijn eerste wo gehad in de jeugd(friendly), geen sterren dus.... :s

• Swanfield
**GOT CUP**

Zo een 2de ronde is weer bijgewerkt! Door de feestdagen wat later dan verwacht :)

In groep A lijkt Krondorian Lancers zich zonder moeite te gaan plaatsen voor de laatste ronde. Er word tegen BT Entertainment gespeeld en die is al 2 weken een WO.

In groep B word er iedere week aardig op los geknalt! Deze week werd er maar liefst 10 keer gescoord. Quachan heeft de beste papieren maar ook FC Jacks en FC Sagas doen nog mee. Voor beste nummers 2 komt er bijna zeker weten één uit deze poul.

In groep C is er nog één hindernis voor FC Keldertrapje. Er moet tegen E.V.V. Phenix minimaal 1 punt gehaald worden. FC Kalverda en F.C. Flower Power spelen om de 2de plek.

In groep D gaat het alleen nog maar tussen skywalker sharks en Kwistenbiebels. In de laatste wedstrijd word bepaald wie er door gaat naar de volgende ronde.

In groep E ligt het dicht tegen elkaar aan. The Dare Devils heeft genoeg aan één punt. Doelloos United heeft de volle winst nodig.

In groep F spelen Swanfield United en Romar MFC om de 9 punten. Beide wisten makkelijk te winnen van De Lolly's en VVV De Geblesseerde die op hun beurt in de laatste wedstrijd om de eer spelen.

In groep G zitten de teams met de korte namen :) HvP, HyS en Great Lions maken nog kans om door te gaan. Er moet dan wel flink gescoord worden.

In groep H neemt DSanka Kickers de leiding en zal dit ook in de laatste wedstrijd niet weg gaan geven. FCThe_Blade en FC KoelKast spelen ook om de 2de plek en ook hier zal flink gescoord moeten worden.

In groep I kan alleen RSP de winst nog uit handen genomen worden als VanOnderen met 5-0 weet te winnen. Het ziet er dus rooskleurig uit voor RSP.

In groep J spelen FC Dahu en Pewwy United om de eerste plek. Bij gelijkspel is Pewwy United door dus FC Dahu heeft echt 3 punten nodig.

Zo de laatste ronde staat in het vooruit zicht! En dan komt de knockout!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Pewwy
Damien2004 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 08:35:
**GOT CUP**

In groep J spelen FC Dahu en Pewwy United om de eerste plek. Bij gelijkspel is Pewwy United door dus FC Dahu heeft echt 3 punten nodig.
Doelstelling is toch echt om de volgende ronde te bereiken. Al moet ik mijn hele a-team inzetten ;)

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
**GOT CUP**

Zo een 2de ronde is weer bijgewerkt! Door de feestdagen wat later dan verwacht :)

In groep A lijkt Krondorian Lancers zich zonder moeite te gaan plaatsen voor de laatste ronde. Er word tegen BT Entertainment gespeeld en die is al 2 weken een WO.
Juist nu besluit hij om te spelen >.< :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

M1lamb3r schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:46:
[...]

Juist nu besluit hij om te spelen >.< :P
Zou niet de eerste keer zijn dat dan gewoon ook als WO word geregistreerd om een eerlijk competitieverloop te creeren ;) Kan me herinneren dat we zoiets al een keer eerder aan de hand hebben gehad.

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

hmm volgens mij klopt er iets niet bij de gotcup.

Ronde 1
FC Kalverda 3-1 F.C. Flower Power
E.V.V. Phenix 0-1 FC Keldertrapje

en

Ronde 3
FC Kalverda F.C. Flower Power
E.V.V. Phenix FC Keldertrapje

klein beetje hetzelfde :?

Pulse mee voor GoT!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:31

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

In groep C is er nog één hindernis voor FC Keldertrapje. Er moet tegen E.V.V. Phenix minimaal 1 punt gehaald worden. FC Kalverda en F.C. Flower Power spelen om de 2de plek.
hmm, dat moet andersom zijn, Kalverda staat duidelijk vooraan met 6 punten en volgende week gaat het tussen Keldertrapje en Flower Power voor de tweede plek-
(kennelijk staat dr ook een foutje op de Gottrick-site, waar de eerste ronde gelijk is aan de derde ronde, in die voorronde-groep)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Swanfield
RM-rf schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:32:
[...]

hmm, dat moet andersom zijn, Kalverda staat duidelijk vooraan met 6 punten en volgende week gaat het tussen Keldertrapje en Flower Power voor de tweede plek-
(kennelijk staat dr ook een foutje op de Gottrick-site, waar de eerste ronde gelijk is aan de derde ronde, in die voorronde-groep)
Aanpassing gemaakt. Snap niet waar het fout is gegaan :'(

Nou dan word het inderdaad een heel ander verhaal hehehe.
Die WO zal ik inderdaad even bekijken. Nu hij al 2 keer WO is geweest lijkt het mij ook niet eerlijk. Laat de wedstrijd maar spelen en dan overleg ik nog wel even met de jury.

*kijkt naar de jury* De jury zegt een WO :)

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:54:
[...]

*kijkt naar de jury* De jury zegt een WO :)
Wie zitten er in die jury? Jij, je kat en de goudvis :P

Verwijderd

Jolans Eagles (251542) willen graag een jeugd friendly spelen, kan iemand mij uitdagen?

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:59:
[...]

Wie zitten er in die jury? Jij, je kat en de goudvis :P
Nou de kat en de goudvis zijn uit de jury. Na wat ruzie van de vorige beslissing had de kat de goudvis opgegeten en ik kon niets anders doen dat de kat uit de jury te zetten.

Nu bestaat de jury uit: Jannie "De kantine juffrouw", Herman "Materiaalman" en Ome Piet "Zorgt voor de lijnen op het veld". Wel allemaal werkzaam voor SU maar super objectief :)

• Pewwy
Lijkt me ook simpel. 2 keer WO veroorzaken = uitsluiting :?

Verwijderd

Hij komt neem ik aan ook de blacklist voor volgend jaar zoals volgens mij zelfs ergens in de regels vermeld staat.

• TmZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 12:39

TmZ

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:44:
Jolans Eagles (251542) willen graag een jeugd friendly spelen, kan iemand mij uitdagen?
Done :)

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:13:
Hij komt neem ik aan ook de blacklist voor volgend jaar zoals volgens mij zelfs ergens in de regels vermeld staat.
Ik kijk even naar de jury.....ze schudden idd ja :)

Ohja! Vandaag mijn bijna (volgens mijn scout in no time) uitstekende vleugelspeler :)

[ Voor 13% gewijzigd door Swanfield op 27-12-2007 15:17 ]

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:17:
[...]

Ik kijk even naar de jury.....ze schudden idd ja :)

Ohja! Vandaag mijn bijna (volgens mijn scout in no time) uitstekende vleugelspeler :)
Ik zie 2 maal 20-20 als uitslag (betekend een WO zonder dat bekend is wie de veroozaker is), maar volgens mij is BT Entertainment de veroorzaker hoor in die poule, dus betekent dat zijn tegenstander een 0-5 overwinning krijgt neem ik aan? Of klopt het toch zo?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Ben een stunt aan het veroorzaken in de GoT Eredivisie, want als nummer 7 sta ik met 3-0 voor bij rust tegen de koploper :9

Inderdaad als er door iemand is gemeld word het een 5-0. Alleen bij geen berichten was het 20-20.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:40:
Ben een stunt aan het veroorzaken in de GoT Eredivisie, want als nummer 7 sta ik met 3-0 voor bij rust tegen de koploper :9

Inderdaad als er door iemand is gemeld word het een 5-0. Alleen bij geen berichten was het 20-20.
Ja dat snap ik, maar het was de vraag of het hoe het nu staat ook klopt. Wat Damien dus heeft ingevoerd ;)

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:43:
Even snel een update:

1. Steau
2. Grinta United
3. Pukkies (gaat door)
4. Upcoming Eliminators
5. Kauwgomballenbende B (gaat door)
6. Young Supah
7. sizokids (gaat door)
8. FC Its <20 (op dit moment een WO)
Alweer een update?
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 23:05:
Inderdaad, ik heb liever een kleine compo.

Zie net dat ik trouwens toch mis was, mijn compo loopt pas af op 20-01-2008.

Het zou mooi zijn als we dus op tijd(een week op voorrand) ofzo een bericht kregen....

Vandaag trouwens mijn eerste wo gehad in de jeugd(friendly), geen sterren dus.... :s
Als JeugdcompoGeit kan ik je melden dat je daar inderdaad op tijd bericht van krijgt. 28 februari is de Eredivisie gereed dus rond die tijd krijg je wel een bericht als je wilt meedoen.
Wat is je jeugdteam met ID? Dan kom je op de wachtlijst.

Ben trouwens wel voorstander van de huidge indeling. Speel je met minder teams dan ben je door al het geregel veel meer weken training kwijt tussendoor. Alhoewel het voor de doorstroom wel beter is, waren we bij een eerdere poll over dit onderwerp eens dat de huidige opzet het meest trainingseffectief is.

Wachtlijst:
1. Team van dreyners?

Unknown

Verwijderd

Quintus schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:09:
[...]
Als JeugdcompoGeit kan ik je melden dat je daar inderdaad op tijd bericht van krijgt. 24 januari is de Eredivisie gereed dus rond die tijd krijg je wel een bericht als je wilt meedoen.
Wat is je jeugdteam met ID? Dan kom je op de wachtlijst.

Ben trouwens wel voorstander van de huidge indeling. Speel je met minder teams dan ben je door al het geregel veel meer weken training kwijt tussendoor. Alhoewel het voor de doorstroom wel beter is, waren we bij een eerdere poll over dit onderwerp eens dat de huidige opzet het meest trainingseffectief is.
Ik weet het niet hoor, maar de laatste wedstrijd voor de Eredivisie staat gepland op 28 februari. GoT II.1 eindigt twee weken eerder en GoT II.2 eindigt 3 januari want die hebben maar 8 teams (daarom nu al een update vermoed ik). Dus de teams uit GoT II.2 dreigen dus ongeveer 6 weken zonder competitie te zitten. Het is inderdaad handiger om grote competitie te spelen, maar er moet wel wat gebeuren om de boel een beetje recht te trekken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 22:33 ]

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ere eindigt inderdaad 28 feb, even aangepast

Omdat II.2 al snel klaar is stel ik voor dat Got II.2 in compo's van 4 een extra tussenronde draait. Dan spelen die teams 6 (tussen)wedstrijden en komt het aardig goed uit met de start van de jeugdcompo seizoen 3 voor II.1 en de Ere. Mochten er nu weer veel teams stoppen dan kan II.2 ook opgeheven worden. Maar dat zien we dan wel. Eerst maar eens de inventarisatie van II.2 afwachten.
Teams op de wachtlijst kunnen dan eventueel bij de tussenrondes van II.2 misschien al instromen om de sfeer alvast te proeven.

De komende dagen heb ik wel even tijd e.e.a preciezer op een rij te zetten om alles wat duidelijker te maken.

[ Voor 81% gewijzigd door Quintus op 27-12-2007 23:20 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:45:
[...]

Ja dat snap ik, maar het was de vraag of het hoe het nu staat ook klopt. Wat Damien dus heeft ingevoerd ;)
De eerste match ook door BT een WO geworden was ingevuld met 20-20 vandaar dat ik het zelfde heb aangehouden.

Eerste match van BT is ook een 20-20 geworden. Ook deze was gemeld. Kan er 2 keer 5-0 van maken is eventueel belangrijk voor doelsaldo.

[ Voor 16% gewijzigd door Swanfield op 28-12-2007 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
woei, mijn nieuwe held uit de jeugdopleiding steeg vandaag gewoon klakkeloos naar goed verdedigen :) Scheelt weer de aanschaf van een nieuwe trainee 8)

Het vervelende van mids en vleugelspelers trainen op verdedigen is overigens wel zo lastig dat ik nu niet weet wat ik voor die gasten moet vragen als ze naar uitstekend/formidabel verdedigen zijn gestegen. Geen transfervergelijking, en zelfs HAM geeft met 56 dagen geschiedenis geen waarde aan ;( Nu maar proberen ze voor te veel geld te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 08:01:
[...]

De eerste match ook door BT een WO geworden was ingevuld met 20-20 vandaar dat ik het zelfde heb aangehouden.

Eerste match van BT is ook een 20-20 geworden. Ook deze was gemeld. Kan er 2 keer 5-0 van maken is eventueel belangrijk voor doelsaldo.
Wat dacht je van 3 punten per WO voor de tegenstander? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou staat er dus twee keer 5-0, maar nu klopt de stand niet meer. Alles in de tabel is dubbel van wat het moet zijn in poule A. In poule E zouden al 3 wedstrijden zijn gespeeld.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:25:
Nou staat er dus twee keer 5-0, maar nu klopt de stand niet meer. Alles in de tabel is dubbel van wat het moet zijn in poule A. In poule E zouden al 3 wedstrijden zijn gespeeld.
Als het goed is staat alles nu weer op de juiste punten e.d. Werkt dus niet geheel automatisch zoals ik gehoopt had :) Puntje van aandacht voor brain hehehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:32:
[...]

Ik weet het niet hoor, maar de laatste wedstrijd voor de Eredivisie staat gepland op 28 februari. GoT II.1 eindigt twee weken eerder en GoT II.2 eindigt 3 januari want die hebben maar 8 teams (daarom nu al een update vermoed ik). Dus de teams uit GoT II.2 dreigen dus ongeveer 6 weken zonder competitie te zitten. Het is inderdaad handiger om grote competitie te spelen, maar er moet wel wat gebeuren om de boel een beetje recht te trekken.
6 weken wachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Of 2 poultjes opzetten van 4 teams en snel een competitie afwerken van 6 wedstrijden :P Of mag dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:03:
Of 2 poultjes opzetten van 4 teams en snel een competitie afwerken van 6 wedstrijden :P Of mag dat niet?
Dat was ook mijn idee al

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Na mijn overwinning van gisteren heb ik de kans om dus nog erin te blijven hoop ik. Ik weet niet hoeveel er degraderen uit de ere?

Ben nog steeds voorstander van 1 seizoen per seizoen en niet 1 jeugdcompo per 2 normale seizoenen maar iedereen vind het wel best maar nu is de 2de een beetje dun gezaaid.
Waarom niet gewoon één 2de divisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er degraderen er volgens mij 6 uit de ere. Dus je moet in ieder geval nog 5 wedstrijden winnen, maar de teams boven je zullen ook niet stil zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:31

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

persoonlijk denk ik ook dat het gewoon veel praktischer is om ietwat kleinere divisies aan te houden, dus 8 of 10 teams per compo, zodat eventuele instroom ook makkelijker is (evenals uitstroom, het is ook erg lullig als al 10 weken 2 inactieve teams meedoen (in GoT.II.1) en kennelijk nog 5 wedstrijden door actief moeten blijven)

ik zou ook afstrappen van het idee dat er een 'hogere' divisie zou bestaan... dat is volgens mij met de jeugd niet echt realistisch, omdat het vrij lastig is daar heel sterk te worden en dat eigenlijk ook ten kostte kan gaan van de effectiviteit van je jeugd (natuurlijk kun je met een groot aantal doorgetrainde 18-jarige die je niet promoveert hoge scores halen, maar dat kost je imho ook de opbrengst van je jeugdspelers... wmb prefereer ik ook wat dat betreft goede pulls).

Ik zou gewoon van een X-aantal GoT-divisies met ieder 8 teams spelen en daar een beetje mee rouleren, na afloop van de liga de teams zoveel mogelijk husselen, zodat je tegen wisselende teams speelt....
eventueel kun je wel één eredivisie behouden waar altijd de beste eindigende teams terecht komen en zo voor die teams ook nog een beetje 'eer' meespeelt

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RM-rf schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:20:
persoonlijk denk ik ook dat het gewoon veel praktischer is om ietwat kleinere divisies aan te houden, dus 8 of 10 teams per compo, zodat eventuele instroom ook makkelijker is (evenals uitstroom, het is ook erg lullig als al 10 weken 2 inactieve teams meedoen (in GoT.II.1) en kennelijk nog 5 wedstrijden door actief moeten blijven)

ik zou ook afstrappen van het idee dat er een 'hogere' divisie zou bestaan... dat is volgens mij met de jeugd niet echt realistisch, omdat het vrij lastig is daar heel sterk te worden en dat eigenlijk ook ten kostte kan gaan van de effectiviteit van je jeugd (natuurlijk kun je met een groot aantal doorgetrainde 18-jarige die je niet promoveert hoge scores halen, maar dat kost je imho ook de opbrengst van je jeugdspelers... wmb prefereer ik ook wat dat betreft goede pulls).

Ik zou gewoon van een X-aantal GoT-divisies met ieder 8 teams spelen en daar een beetje mee rouleren, na afloop van de liga de teams zoveel mogelijk husselen, zodat je tegen wisselende teams speelt....
eventueel kun je wel één eredivisie behouden waar altijd de beste eindigende teams terecht komen en zo voor die teams ook nog een beetje 'eer' meespeelt
Hmm dat is ook een goed idee :p Beste 4 teams spelen een playoff :p
Maar ik zeg niks :X ik degradeer immers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 11:33:
[...]

Als het goed is staat alles nu weer op de juiste punten e.d. Werkt dus niet geheel automatisch zoals ik gehoopt had :) Puntje van aandacht voor brain hehehe :)
Of gewoon goed lezen wanneer je de uitslagen wijzigt! Er staat nadrukkelijk dat wanneer je de stand al hebt geupdate voor die ronde, je dit niet nogmaals moet doen. Dus wanneer je de uitslagen voor een 2e keer hebt wijzigd, je de poulestanden handmatig moet wijzigen. Er staat dan zelfs een directe link! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 10:43:
[...]

Of gewoon goed lezen wanneer je de uitslagen wijzigt! Er staat nadrukkelijk dat wanneer je de stand al hebt geupdate voor die ronde, je dit niet nogmaals moet doen. Dus wanneer je de uitslagen voor een 2e keer hebt wijzigd, je de poulestanden handmatig moet wijzigen. Er staat dan zelfs een directe link! :)
:'( Ja dat ken natuurlijk ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, bijna 30 uur geen posts. Dat kan natuurlijk niet ;)

YP van vandaag, 6,5 ster in de jeugd, scoort matig verdedigen. Beetje een tegenvaller, maar dat is niet anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:55:
Damn, bijna 30 uur geen posts. Dat kan natuurlijk niet ;)

YP van vandaag, 6,5 ster in de jeugd, scoort matig verdedigen. Beetje een tegenvaller, maar dat is niet anders :)
Same here maar dan redelijk verdedigen en 18 jaar...Ook erg tegenvallend allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ga gewoon voor mijn derder overwinning op rij vanavond :) Volgende week de vierde en dan kan mijn loonslurpende middenvelder voor een aantal weken verdwijnen. Volgend seizoen rond de bekerperiode koop ik wel weer een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ik was even bang, 0-1 achter, 1-1 gemaakt, 1-2 achter en toen een spree binnen 6 minuten naar 4-2 nu in de rust (63% bbz) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop vandaag mijn 3de overwinning van het seizoen te boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
Net jeugdspelertje van 17 gepromoveerd, redelijk verdedigen. Gezien de maffe prijzen eens kijken wat ik ervoor kan krijgen.

Sta nu 3-1 voor, bij winst 9 punten voor op nr3. Betekent nog 3 vd 6 resterende wedstrijden winnen (wo een botteam) en ik speel volgend jaar in de VIe. En ben dus net pas nieuw in de VII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15
En we gaan weer verder in een nieuw topic!!

Linkje!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
^^
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.