Schitterend die lange verhalen altijd

Veel lees plezier en goed onderbouwd, afijn mijn visie van het geheel.
Hattrick is gewoon een wereldje waarin een hele economie zit. Zodra je een spel met centen maakt heerst er een economie. Je kan deze zijn gang laten gaan wat als gevaar heeft dat je dus een waardedaling krijgt waardoor het spel plezier weg gaat. Als iederen immers allemaal goddelijke spelers kan betalen is de lol er op den duur ook wel af.
Of je kan hier en daar ingrijpen wat we ook wel eens zien in het echte leven zoals de Americaanse bank met de hypotheek elende heeft gedaan bijvoorbeeld.
Ik kies zelf toch voor ingrijpen omdat ik graag vaste waardes ziet. Speler A heeft een zooi skills en bij elkaar opgeteld maakt hem dat ongeveer 1 miljoen waard. Of je dan meer biedt omdat je in een bidwar zit of minder omdat hij bijvoorbeeld 4 weken geblesseerd is dat maakt dan niet uit hij moet een bepaalde waarde hebben.
Als die waarde van 1 miljoen zakt naar 4 ton dan is er gewoon een probleem. Aanbod is te hoog of er komt te veel geld binnen.
Het geen wat we echter de afgelopen tijd hebben gezien is dat Hattrick actief in de economie aan het vogelen is. Hierdoor zijn de prijzen nu weer uit de an gestegen en zijn ze niet zoals ze zouden moeten zijn naar mijn meening. Het gevolg hiervan is dat er dus blijkbaar veel geld rond gaat in de gemeenschap.
Ik denk echter niet dat de aangekondigde aanpassingen het geld verminderen maar dus zullen laten toenemen. Je heb wat meer controle over alles maar ik denk ook dat je het zo kan instellen dat je er niet iedere wedstrijd naar hoef te kijken zoals de training bijvoorbeeld, 75% keepen en 25% conditie.
Mensen met veel tijd winnen nu door veel in te kopen en diirder te verkopen. De daytraders en de skilltraders. Ik denk dat deze acties het spel omzeep helpen. Waarom? Omdat het dus in de basis niks met de tacktische vaardigheden van jou als trainer te maken heeft. Je heb gewoon veel tijd en koopt op de juiste momenten in.
Als dit aangepakt word dan zal de economie ook beter worden gok ik zo.
Al met al vind ik dat in Hattrick nog te weinig tacktische vaardigheden rond een wedstrijd als coach worden gegeven. Dit zouden ze best mogen uitbreiden.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt