Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.770 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Damn, mijn V staat nu 2e over afgelopen weekend volgens Alltid :)

Ik heb veel vertrouwen in het niet rechtstreeks degraderen, maar daarmee wordt het volgend seizoen wederom lastig :( Dilemma's, dilemma's.

[ Voor 52% gewijzigd door Pewwy op 17-12-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Mijn VIe was 1005e afgelopen weekend. :9

Trouwens de wijzigingen voor de supportersmood en kaartverkoop klinken leuk voor volgend seizoen. (zie Achtergrondverhaal)

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 17-12-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:32

chario2

Chario2 (818126)

zit net even op altijd hattrick te kijken, mijn divisie is de 8e van alle zevende divisies. dit jaar gepromoveerd en doe het eigenlijk boven verwachting. ben de slechtste van mijn leauge maar heb dit seizoen toch al mooi 10 punten verzameld. vaak zijn het wedstrijden die ik win vanwege mijn aanval en ik af en toe van vleugel wissel. Dit heeft toch ook wel zijn charme; spelen in een leauge waarvan alle tegenstanders op papier sterker zijn als mij :D

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Anoniem: 26445 schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:46:
Trouwens de wijzigingen voor de supportersmood en kaartverkoop klinken leuk voor volgend seizoen. (zie Achtergrondverhaal)
Leuke veranderingen! Duurde even maar nu word er toch een hoop zaken aangepakt die al zeer lang speelde in de gemeenschap!

Het is leuk om een soort van interactie met je supporters te hebben. Zou het best wel wat uitgebreider willen zien zoals bijvoorbeeld shirt verkoop en drank en voedsel verkoop in het stadion.

Ook de 75%/15%/10% is niet meer van toepassing. Overdekken van je stadion word nu een must aangezien je daardoor met regen meer supporters trekt :)

Ook de kaarten weg geven aan je tegenstander is wel lachen maar of het nu wat toevoegd....

Al met al gaat het de goede kant op!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

Even een vraagje over de training.
Als je wisselt van training gaat de training tot dat moment dan verloren, of wordt dat zeg maar op pauze gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 18:09

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Anoniem: 28736 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:18:
Even een vraagje over de training.
Als je wisselt van training gaat de training tot dat moment dan verloren, of wordt dat zeg maar op pauze gezet?
de skills van speler zie je enkel als 'volledige' waardes..... dus bv Positiespel/Playmaking zie je als 'uitstekend' wat als getal '8' is.... in werkelijkheid zal de waarde van die skill 8,00 tot 8,99 zijn....
als je traint stijgt gewoon die waarde telkens met een aantal, de 'pop' die je ziet is enkel het moment dat een speler een geheel 'getalletje' stijgt en dan bv van 'uitstekend' naar 'fomidabel' gaat...
Bij training wordt echter je speler altijd een stukje beter, of hij nu popped of niet ..

het belangrijkste aan de 'pop' is dat gepoppede spelers beter te verkopen zijn, en je na een pop eigenlijk de meest optimale prijs kunt krijgen.
je kunt bv de PsicoTSI tool gebruiken om de daadwerkelijke (maar nog steeds geschatte) waarde van de hoofdskill van een speler te ervaren http://www.aldeaglobal.net/psicotsi/lang-en.htm
(als deze het loon van een speler gebruikt, direkt na zn verjaardag is die methode het meest 'zeker').

Over het achtergrondverhaal, de veranderingen met Supporters en toeschouweraantallen...
Over het algemeen vind ik het wel leuk, maar ik hoop niet dat het teveel werk gaat worden om ook zulke economische beslissingen rondom een match te doen..
Wat mij betreft hoeft Hattrick geen algeheel economisch simulatiespel te worden, en ik hoop dan ook dat de invloed van die vernieuwingen een beetje beperkt gehouden zijn,

[ Voor 14% gewijzigd door RM-rf op 18-12-2007 09:34 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RM-rf schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:31:
[...]
Over het achtergrondverhaal, de veranderingen met Supporters en toeschouweraantallen...
Over het algemeen vind ik het wel leuk, maar ik hoop niet dat het teveel werk gaat worden om ook zulke economische beslissingen rondom een match te doen..
Wat mij betreft hoeft Hattrick geen algeheel economisch simulatiespel te worden, en ik hoop dan ook dat de invloed van die vernieuwingen een beetje beperkt gehouden zijn,
Het gaat mee naar een manager spel. Althans je bent een manager maar ook tevens een club eigenaar.
Denk dat het spel nog te beperkt is :) Kan nog veel meer bij! :)

Economie is het belangrijkste in HT. Dus als dat niet lekker zit dan moet je dat op allerlei manieren tweaken.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Damien2004 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:24:
[...]

Het gaat mee naar een manager spel. Althans je bent een manager maar ook tevens een club eigenaar.
Denk dat het spel nog te beperkt is :) Kan nog veel meer bij! :)

Economie is het belangrijkste in HT. Dus als dat niet lekker zit dan moet je dat op allerlei manieren tweaken.
Nu ja, het is misschien zo dat economie een heel bepalende rol is gaan spelen en zeker in de hogere regionen de allerbelangrijkste factor is om succesvol te zijn...
Er is echter volgens mij een vraag of het daadwerkelijk nu zo zinnig is om dat effect nóg sterker te maken, als dat betekent dat het uitvoeren van managertaken nóg ingewikkelder wordt en je met steeds meer bijzaken rekening moet gaan houden...

Volgens mij haken ook een hoop spelers af uit frustratie over die economie, en doordat dat eigenlijk belangrijker lijkt te gaan worden dan bv strategie en tactiek en puur speltechnische ingrepen.
je in plaats van Voetbalcoach op een gegeven moment de boekhouder van een club moet gaan spelen..

Wat mij betreft is het zeker zo dat als een 'speloptie' ik het een leuk idee vind en dat ikzelf ook economisch gezien een 'purist' ben in de zin dat ik mn team graag zo 'lean' mogelijk wil houden, kosten laag en relatief aan salaris een hoge teamwaarde en hatstat-rating. (ik ben trots erop dat ik in mn liga op alltid ver bovenaan sta en bovenal tussen teams sta welke dubbele salariskosten of meer hebben dan mijn team bv)

Voor mij is dat eerder een basis-aspect waar ik juist niet wekelijks me bezig mee wil gaan houden om ook nog eens de wekelijkse inkomsten optimaal te moeten houden.
En tevens heb ik een beetje problemen met het 'economische aspect' van het hele spel voor zover het gebaseerd is op een zeer inflexibele 'gestuurde plan-economie', waarbij eigenlijk de strategische beslissingen van Hogerhand genomen een waanzinnige invloed hebben, ik meen ook gelezen te hebben dat ze die nieuwe aanpassingen willen benutten om de economie nog beter te 'sturen'; een idee dat imho ook zeer gevaarlijk, want manipulabel kan functioneren

Wat volgens mij een leuker en 'nieuw' aspect in het spel zou brengen is bv het idee om de 'psychologie' van spelers steviger mee te laten wegen, en de 'band' met je spelers aan te sterken..
Of een terugkeer naar de 'basis' en dat is een verdieping van de strategische en tactische mogelijkheden (als de mogelijkheden tot wisselen ingebouwd wordt is dat iig al zoiets)
Juist omdat het economische aspect nu al zo'n grote rol speelt, zie ik juist dat _niet_ als een aspect dat ze nóg belangrijker zouden moeten maken

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Mooie discussie!!

Ik denk dat een ieder het er wel mee eens kan zijn dat de economie niet het belangrijkste van heel HT moet worden. Maar de aanpassingen die er op dit moment ingevoerd gaan worden zijn ook meer ter controle van de HT economie. Seizoenen geleden kocht je een reusachtig middenvelder voor 4-5 miljoen. Anderhalf seizoen geleden was dit slechts 1-1,5 miljoen. Om HT dus constanter te houden moest die deflatie wel weggewerkt worden, iets wat we vanaf dit seizoen eigenlijk al hebben gezien doordat spelers weer duurder worden/zijn. Dat een beetje monitoren vind ik op zich niet zo erg, omdat het wel de garantie geeft dat trainees die je hebt ook afbetaald worden op het moment dat ze te verkopen zijn.

De vraag uit welk onderdeel je van HT dan je spelplezier haalt, ik denk dat 90% zegt: de wedstrijden. Echter, het zijn maar twee wedstrijden per week, van bij elkaar 3,5 uur. Er rest dan nog tijden over om de rest te tweaken. Voor mensen met te veel tijd, dus een leuke optie. Ik ben benieuwd naar de uitwerkingen van de voorgestelde veranderingen.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Schitterend die lange verhalen altijd :) Veel lees plezier en goed onderbouwd, afijn mijn visie van het geheel.

Hattrick is gewoon een wereldje waarin een hele economie zit. Zodra je een spel met centen maakt heerst er een economie. Je kan deze zijn gang laten gaan wat als gevaar heeft dat je dus een waardedaling krijgt waardoor het spel plezier weg gaat. Als iederen immers allemaal goddelijke spelers kan betalen is de lol er op den duur ook wel af.
Of je kan hier en daar ingrijpen wat we ook wel eens zien in het echte leven zoals de Americaanse bank met de hypotheek elende heeft gedaan bijvoorbeeld.

Ik kies zelf toch voor ingrijpen omdat ik graag vaste waardes ziet. Speler A heeft een zooi skills en bij elkaar opgeteld maakt hem dat ongeveer 1 miljoen waard. Of je dan meer biedt omdat je in een bidwar zit of minder omdat hij bijvoorbeeld 4 weken geblesseerd is dat maakt dan niet uit hij moet een bepaalde waarde hebben.
Als die waarde van 1 miljoen zakt naar 4 ton dan is er gewoon een probleem. Aanbod is te hoog of er komt te veel geld binnen.

Het geen wat we echter de afgelopen tijd hebben gezien is dat Hattrick actief in de economie aan het vogelen is. Hierdoor zijn de prijzen nu weer uit de an gestegen en zijn ze niet zoals ze zouden moeten zijn naar mijn meening. Het gevolg hiervan is dat er dus blijkbaar veel geld rond gaat in de gemeenschap.

Ik denk echter niet dat de aangekondigde aanpassingen het geld verminderen maar dus zullen laten toenemen. Je heb wat meer controle over alles maar ik denk ook dat je het zo kan instellen dat je er niet iedere wedstrijd naar hoef te kijken zoals de training bijvoorbeeld, 75% keepen en 25% conditie.

Mensen met veel tijd winnen nu door veel in te kopen en diirder te verkopen. De daytraders en de skilltraders. Ik denk dat deze acties het spel omzeep helpen. Waarom? Omdat het dus in de basis niks met de tacktische vaardigheden van jou als trainer te maken heeft. Je heb gewoon veel tijd en koopt op de juiste momenten in.
Als dit aangepakt word dan zal de economie ook beter worden gok ik zo.

Al met al vind ik dat in Hattrick nog te weinig tacktische vaardigheden rond een wedstrijd als coach worden gegeven. Dit zouden ze best mogen uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die uitbreiding op tactisch gebied komen er natuurlijk wel weer aan door middel van de mogelijheid tot wisselen. Alhoewel het al weer een tijdje stil is rond dit onderwerp. De aanpassingen in de jeugdopleiding zullen wel even tussendoor hebben gemoeten.

Wat het economische gedeelte ben ik het met Damien eens (ik zie het mijzelf typen :P ) dat er vast een mogelijkheid komt net zoals bij het trainen voor het verdelen van je kaarten. Dan kan je als bijvoorbeeld een goede dan wel slechte reeks hebt 1 keer in de maand bijvoorbeeld de kaartverdeling aanpassen. Om verder te kunnen groeien heb je nog altijd geld nodig en je kan iets meer invloed uitoefenen op de hoeveelheid die je per week binnenkrijgt.

Vooral de verbetering in het controleren van de supprtersmood zijn een stap voorwaards. Je kan zelf al invloed op de stijging/daling van de mood uitoefenen bij het instellen van de wedstrijd. Waardoor je direct weer een basis kan leggen voor een goede opkomst tegen bijvoorbeeld een sterkere tegenstander. Sterkere tegenstander kan je dan ook bestreiden door het aantal supporters van hem tot een minimum te beperken en zodoende een maximum thuisvoordeel te creeren. Dus er kan wel degelijk ook een tactische overweging in het verdelen van de kaarten zitten. Tegen een zwakkere tegenstander met net toevalig een aantal winstpartijen kan je zijn deel weer iets groter maken voor meer inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Succes iedereen in de GoT Cup :) En natuurlijk in de beker mocht je daar nog aan meedoen.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114700

Ahh, ik moet nog snel iemand hebben voor een friendly vandaag!

Daag me uit met id 812053. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 12:05
Jammer, jammer.

Uitgeschakeld ondanks 55% balbezit.

Maar 1 kans gemist, en de tegenstander uit de IIIe scoort in de 90e minuut de 3-4 en 3-5!

Maar toch blij, de 7e ronde is heel erg ver voor een VIe klasser.

[ Voor 5% gewijzigd door TH0R op 19-12-2007 19:00 ]

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 16:13
Ah met 0-6 verloren. Zat er wel in tegen een 6e klasser, en ik wil def blijven trainen.
Maar nu is mijn zoveelste middenvelder geblesseerd!! :(
Maar wel leuk zo'n cup. Nog paar seizoenen goed trainen en ik kan een beetje meespelen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-05 14:05

hilgo

Clear your mind of can't.

Eerste overwinning in de GoT cup dit seizoen is binnen, een puike 0-1 overwinning :D

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
GoT cup 1e ronde!

WO's: 2
doelpunten: 65
Overwinningen: 14

Oud winnaar Swanfield United wist de eerste wedstrijd moeiteloos te winnen met een 5-0 overwinning.
Ook de mede finalist van vorig seizoen wist de eerste wedstrijd nipt te winnen. Met een 4-2 overwinning was hij te sterk voor FC Koelkast.
En dan een oude bekende die ook weer mee doet dit seizoen! HvP! Ook hij wist zeer makkelijk te winnen met 4-0 van Great Lions.

FC GoT is wederom niet van de partij en na de eerste wedstrijden zijn er dus al wat koppen gerolt! Volgende week zal er her en der misschien al een beslissing vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Yes!! M'n aller- allereerste winstpartij in de GoT-Cup: 0-1 tegen een team dat twee divisie's hoger speelt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is trouwens een kunst dat ik nog gewonnen heb. 26 minuut mijn B-keeper geblesseerd en 31 minuut mijn A-keeper geblesseerd. Heb dus bijna een uur lang met een verdediger in het doel gestaan. Er zijn dus 10 doktoren hard bezig om in ieder geval eentje voor het weekend weer fit te krijgen. Alhoewel dat tegen een botje waarschijnlijk toch niet zoveel uit zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BEKERNIEUWS

Van de zes teams die vandaag aan de beker begonnen zijn er helaas nog maar twee over. De twee overgebleven teams hebben ervaring met lange bekerruns en we gloven dat ze de eer van de federatie goed zullen verdedigen. Echter om een eer te betonen aan de lange runs van de anderen worden ze in dit bericht nog eenmaal genoemd.

FC StupidByNature - Fiets em d'r in (156643939)

Fiets em d'r in bekert na het uitschakelen van mede gotter Pelox 2002 een ronde veder. Hoewel de uitslag een makkelijke overwinning doet vermoeden moesten mannen van Ronald Koeman er toch hard voor knokken. In de volgende ronde mag hij op bezoek bij FC StupidByNature. Hij zal zeker weer aan de bak mogen, want anders dan de naam doet vermoeden zal dit wederom een gewaagde tegenstander.

HERTHA BSE - OO0nMe's Dreamteam (156643906)

Na een monsterzege van 2-7 dendert OO0nMe's Dreamteam door naar de volgende ronde. Daar in mag hij bezoek bij een Haags team met Duitse invloeden. De verwachting is dat hij deze gekke duitse koeien niet zo makkelijk opzij kan zetten als hij met de tegenstander van deze week heeft gedaan.

Jammer genoeg zag Dama United zijn bekerronde stranden tegen ogkasper. Ondanks dat wedstrijd lang gelijk op bleef gaan besliste zijn tegenstander de wedstrijd met twee doelpunten in acht minuten tijd. De TH0Rretjes zagen hun droom op een volgende ronde in de blessure tijd in rook opgaan. De coach staat zijn verdediging nu nog uit te voeteren dat ze niet twee doelpunten tegen mogen krijgen in de negentigste minuut. Het harde spel van de Fresh Kickers mochten niet baten ook zij strande in de ronde. Ze schepten de tegenstander op met twee zware geblesseerden en een speler die hinkend van het veld af kwam.

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:04

odan

The dark side is within all!

RM-rf schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:24:
Yes!! M'n aller- allereerste winstpartij in de GoT-Cup: 0-1 tegen een team dat twee divisie's hoger speelt *O*
yep gefeliciteerd. maar goed mijn b team is dan ook niet echt van grote kwaliteit.

Pulse mee voor GoT!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 12:05
DSanka _/-\o_

Jammer dat ik nu niet mee kan doen met de GOT-cup :(

[ Voor 66% gewijzigd door TH0R op 20-12-2007 13:51 ]

Trotse vader!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

odan schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:18:
[...]

yep gefeliciteerd. maar goed mijn b team is dan ook niet echt van grote kwaliteit.
:) nee klopt, ik had gezien dat ik idd je B-team gewoon aan zou moeten kunnen en zag al mogelijkheden; Ik heb zelf ook drie A-team spelers laten spelen omdat ik érg graag wilde winnen.
het was nóg redelijk krap, met slechts 1 goal verschil en volgens mij een gelijk aantal kansen

1-3 verloren met evenveel balbezit.
Tot de 1-2 waren het allemaal pingels. Ook apart.
IIG Feli FC The Blade.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:14:
GoT cup 1e ronde!

WO's: 2
doelpunten: 65
Overwinningen: 14

Oud winnaar Swanfield United wist de eerste wedstrijd moeiteloos te winnen met een 5-0 overwinning.
Ook de mede finalist van vorig seizoen wist de eerste wedstrijd nipt te winnen. Met een 4-2 overwinning was hij te sterk voor FC Koelkast.
En dan een oude bekende die ook weer mee doet dit seizoen! HvP! Ook hij wist zeer makkelijk te winnen met 4-0 van Great Lions.

FC GoT is wederom niet van de partij en na de eerste wedstrijden zijn er dus al wat koppen gerolt! Volgende week zal er her en der misschien al een beslissing vallen!
Check je tiscali mail :)

• Swanfield
Checked ;) en replyed :)

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 23:45

Quintus

Eg wel! Dus....

Hmmz 0-0 bij de rentree in de GoT-cup. Dit was wel de sterkste tegenstander zo te zien. Ik zie nog genoeg opties om door te gaan. :)

Unknown

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik dacht dat de opmerkingen beter en duidelijker werden:

Ernest van Zijderveld: Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?

Die gast heb ik 10 dagen geleden pas gescout, is 15 jaar en 100 dagen en pas 2 wedstrijden gespeeld. Allebei 0 ster als vleugelspeler en aanvaller :S

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-06 16:22
Brainpower schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:23:
Volgend seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Misschien staat ie niet op de juiste positie en heeft de training daarom niet effect.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 01-06 19:41

CNS

Brainpower schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:23:

Ernest van Zijderveld: Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?

Die gast heb ik 10 dagen geleden pas gescout, is 15 jaar en 100 dagen en pas 2 wedstrijden gespeeld. Allebei 0 ster als vleugelspeler en aanvaller :S
Ik heb enkele weken geleden de training veranderd van verdedigen naar scoren. Sindsdien krijg ik wekelijks deze melding. Het betekend dat de huidige trainingsvorm geen effect heeft voor deze speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Quintus schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 00:10:
Misschien staat ie niet op de juiste positie en heeft de training daarom niet effect.
Ja dat zou idd kunnen ja. Ik moet natuurlijk nog even uitvogelen waar deze speler het beste tot zijn recht komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantoz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-05 23:00
Quintus schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:02:
Hmmz 0-0 bij de rentree in de GoT-cup. Dit was wel de sterkste tegenstander zo te zien. Ik zie nog genoeg opties om door te gaan. :)
Dat was idd een bloedeloze 0-0.. kijken of wij er de volgende wedstrijden nog een paar balletjes in kunnen trappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Iemand nog een friendly? Ben vrij in de cup....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238614

mensen,

a.s. zondag moet ik tegen een team en weet echt niet wat ik moet gaan spelen... Zijn middenveld heeft een rating van goed (heel laag) als hij niet thuis speelt! Maar nu kom ik met mijn matig middenveld aanzetten... Zijn verdediging is overigens waardeloos, dus dat biedt misschien een kans.. Zijn aanval centraal is redelijk (heel laag) mijn verdediging is redelijk (hoog) maar ja als meneer meer balbezit heeft gaat ie straks nog winnen ook...

Kortom kan iemand even kijken... competitie VII.763 mijn tegenstander is AODA ik ben netherworld...

Alvast bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk als je kijkt naar het resultaat wat Zer0skills tegen hem heeft geboekt moet jij het toch kunnen winnen. Daarom zou ik sowieso je wingers niet naar binnen zetten, want dat verhoogt je middenveld wel maar niet genoeg om het te winnen. Zijn verdediging is waardeloos dus ik zou ook je wingers gewoon aanvallend instellen en dan misschien een middenvelder verdedigend om jouw verdediging beter te maken dan zijn aanval. Dit laatste ook vooral omdat hij elke wedstrijd centrumaanval speelt ondanks de matig ervaring daarin. Lijkt me dat daar wel iets uit te halen is.

Wat tactiek betreft zou ik hem gewoon op Normaal laten staan. Daarmee heb je tot nu toe de hoogste stats gehaald. Mocht je toch iets in willen instellen dan zie ik dat jij in tegenstelling tot je tegenstander uitstekend haalt op centrum aanval, maar ik vermoed dat normaal genoeg zal zijn.

Dit advies geeft geen enkele garanties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dsanka thanks voor de info! Ik ga het zo maar proberen en hopen dat ik niet gefucked wordt door de matchengine van hattrick.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-01 13:58

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Ralphie schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:53:
[...]

Wat ik me kan herinneren is toen ik hem pullde is dat toen al aangegeven werd dat deze jongen wel eens uitstekend PM kon gaan halen. Hij haalde de laatste 2 wedstrijden 7 sterren.
wat haalde hij zijn eerste wedstrijd?

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gegroet Damien79! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…

Hoor eens, Roland Beerta is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Vleugelspel wordt!

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194437

hallo beste mensen. Ik heb enkele maanden geleden een nieuwe jeugdcompetitie gestart ivm met GoT II.2 die opgeheven werd. Toen waren er niet genoeg mensen voor een competitie van 12 en ik ben benieuwd of er nog interesse is voor een nieuwe competitie. Verder vroeg ik me af of we ervoor gaan zorgen dat beide competities weer gelijk gaan lopen of dat we op deze manier verder willen gaan om zo min mogelijk training te verliezen. De teams in de huidige competitie zijn:

1. Steau
2. Grinta United
3. Pukkies
4. Upcoming Eliminators
5. Kauwgomballenbende B (gaat door)
6. Young Supah
7. sizokids
8. FC Its <20 (op dit moment een WO)

Ik zou graag van deze teams willen weten of ze doorgaan met het jeugdteam en ik zou graag willen weten wie er zin heeft in deze competitie uit te gaan komen om zo te kijken of we hem groter moete maken of niet.

Hiernaast nog even heel andere vraag. Ik heb de laatste 3 weken 3 jeugdspelers gepromoveerd waarvan 2 topklasse op vleugelspel en 1 klasse op positiespel. Hebben meer mensen dit of is dit gewoon heel veel geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
De spelers zijn over het algemeen een stuk beter geworden, dus geluk zou ik het niet noemen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 194437 schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:01:
hallo beste mensen. Ik heb enkele maanden geleden een nieuwe jeugdcompetitie gestart ivm met GoT II.2 die opgeheven werd. Toen waren er niet genoeg mensen voor een competitie van 12 en ik ben benieuwd of er nog interesse is voor een nieuwe competitie. Verder vroeg ik me af of we ervoor gaan zorgen dat beide competities weer gelijk gaan lopen of dat we op deze manier verder willen gaan om zo min mogelijk training te verliezen. De teams in de huidige competitie zijn:

1. Steau
2. Grinta United
3. Pukkies
4. Upcoming Eliminators
6. Young Supah
7. sizokids

Ik zou graag van deze teams willen weten of ze doorgaan met het jeugdteam en ik zou graag willen weten wie er zin heeft in deze competitie uit te gaan komen om zo te kijken of we hem groter moete maken of niet.

Hiernaast nog even heel andere vraag. Ik heb de laatste 3 weken 3 jeugdspelers gepromoveerd waarvan 2 topklasse op vleugelspel en 1 klasse op positiespel. Hebben meer mensen dit of is dit gewoon heel veel geluk.
Gezien de nummers 1 en 2 promoveren zullen die moeten wachten tot de ere klaar is. Daarnaast komen er degradanten bij uit de ere. Het kan iig geen kwaad vast nieuwe teams te verzamelen.

Ik wel binnenkort wel weer een lijstje maken. Mochten er namelijke nog minder teams zijn voor de volgende ronde dan heeft gotII.2 weinig bestaansnut meer.

Eerst wachten we de reacties van de II.2 leden wel af. HTtommy zou je die hier willen posten als je die hebt.

-------------------

Heb trouwens ook een leuke speler uit het jeugdteam gehaald:
Alewijn Buijsman (186438754)
17 jaar en 108 dagen, redelijk in vorm, gezond

Specialiteit: Snelheid

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak

Spelmaken[Loon]=7.93
Deze speler is dichtbij een skillstijging of
zijn bijstats en/of vorm hebben een zeer hoog subniveau
Prijzen varieren van 100 -250k. Zal mij benieuwen

Woooottt: bericht 1337 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Quintus op 23-12-2007 12:58 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik verwacht nu eerder dat we weer meer aanmeldingen krijgen, door die drastische veranderingen in de jeugd. Maar het is even afwachten natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Jaa, 0-3 voor bij rust, wel een schorsing voor volgende week, maar dat moet op te vangen zijn lijkt me. Nu nog afwachten of we de komende 2 wedstrijden de benodigde 6 punten binnen weten te halen, dan zijn we zo goed als safe :)

Wedstrijd afgesloten met een 1-3 overwinning, alleen de nummer 8 wist ook te winnen. Sta nu slechts 3 punten los van de nummer 7 en 8, dus het wordt nog lastig. Over 2 weken tegen de nummer 8, laatste wedstrijd van het seizoen tegen de nummer 7 ;(

[ Voor 35% gewijzigd door Pewwy op 23-12-2007 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203288

zo lekker trots. ik haal een zwak mid thuis en mijn tegenstander, haald een goed laag mid. toch win ik met 3-2, door zijn zwakkere verdediging ten opzichte van mijn aanval, en mijn sterkere verdediging tegen zijn aanval. heerlijk zeg. zo uit de 8e in de 7e beland, de slechtste van de poule volgens altijd hattrick en gewoon 2e staan. voor de gasten die twijfelen, promoveren of lekker een jaar blijven zitten, zou ik nogmaals zeggen, gewoon er vol voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo gisteren even een botje afgeslacht met 10-0 en dat gaan we komend weekend thuis nog eens dunnetjes over doen. Maar goed de eerste belangrijke wedstrijden komen pas in speelronde 11 en 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:14:
Ik denk als je kijkt naar het resultaat wat Zer0skills tegen hem heeft geboekt moet jij het toch kunnen winnen. Daarom zou ik sowieso je wingers niet naar binnen zetten, want dat verhoogt je middenveld wel maar niet genoeg om het te winnen. Zijn verdediging is waardeloos dus ik zou ook je wingers gewoon aanvallend instellen en dan misschien een middenvelder verdedigend om jouw verdediging beter te maken dan zijn aanval. Dit laatste ook vooral omdat hij elke wedstrijd centrumaanval speelt ondanks de matig ervaring daarin. Lijkt me dat daar wel iets uit te halen is.

Wat tactiek betreft zou ik hem gewoon op Normaal laten staan. Daarmee heb je tot nu toe de hoogste stats gehaald. Mocht je toch iets in willen instellen dan zie ik dat jij in tegenstelling tot je tegenstander uitstekend haalt op centrum aanval, maar ik vermoed dat normaal genoeg zal zijn.

Dit advies geeft geen enkele garanties
helaas verlies gewoon kansloos met 2-5! Nou ik snap het niet meer maar ja dit seizoen versterking gekocht en dan verdomme nog zo klop krijgen... wat een ... spel is het toch ook zo nu en dan! volgende week nog een keer tegen hem, nou hij mag het hebben. ik ga niet meer moeilijk doen. in het verleden had ik ook een dik beter middenveld wel in de 8e maar toch... Met een dik middenveld verlor ik nog wedstrijden en dit team met een klote verdediging wint gewoon.... nou ja... merry x-mas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep Vrolijke Kerstfeest en sorry dat het advies niet tot gewenste resultaat heeft geleid, maar had de kleine lettertjes toegevoegd he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:02:
De spelers zijn over het algemeen een stuk beter geworden, dus geluk zou ik het niet noemen nee.
De vraag blijft wanneer dit weer voor een dip in de economie gaat zorgen, aangezien er naar mijn mening te veel goede spelers komen nu. Zelf promoveerde ik zondag een 17 jarige speler die bijna geen sterren haalde in de verdediging. Gast heeft dus bijna alleen als aanvaller gespeeld, en nu blijkt hij redelijk verdedigen en matig passen te hebben. Eeuwig zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Laatste berichtje voor de kerst :)

Iedereen fijne feestdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op maandag 24 december 2007 @ 13:16:
Yep Vrolijke Kerstfeest en sorry dat het advies niet tot gewenste resultaat heeft geleid, maar had de kleine lettertjes toegevoegd he :P
haha i know wat de kleine letters betreft :P maar toch blijft het zuur!!! want zo'n uitslag nu echt terecht?

nou ja laters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146727

Ik ben nu al een aantal keer op het forum van Hattrick zelf tegengekomen dat er een Excel-bestand is waarmee je precies kan bijhouden wanneer je traines betere stats krijgen.

Weet iemand in hoe verre dit nauwkeurig is? En hoe ik eventueel hieraan kan komen?

Iedereen trouwens nog prettige feestdagen.... }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 146727 op 25-12-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194437

Even snel een update:

1. Steau
2. Grinta United
3. Pukkies (gaat door)
4. Upcoming Eliminators
6. Young Supah
7. sizokids (gaat door)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is duidelijk dat mijn supporters het belang van deze ronde in de GoT-cup inzien, want er zitten zowaar 3249 man (en vrouw) in mijn stadion voor een vriendschappelijke wedstrijd. Daarbij hebben we ook nog eens de leiding genomen.

Iedereen natuurlijk succes met hun wedstrijd.

Edit:

Uiteindelijk een 6-2 overwinning en bijna zeker van de volgende ronde. Mijn reserve verdediger er voor 7 weken af :X

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 26-12-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BEKERNIEUWS

Ook de laatste der Gotters hebben de beker verlaten. Ze hebben onze eer lang verdedigd en we hopen dat ze dat ook volgend seizoen weer zullen doen. Iedereen succes in de rest van het seizoen en een lange bekerreeks toegewenst in het volgende.

FC StupidByNature - Fiets em d'r in

Ondanks de 2-3 voorsprong bij de rust moesten de mannen van Ronald Koeman toch met een nederlaag naar huis. In de twede helft boog de tegenstander de wedstrijd om met vier doelpunten. Uiteindelijk was de overwinning terecht voor het team dat een buitenaards middenveld op de mat wist te brengen.

HERTHA BSE - OO0nMe's Dreamteam

OO0nMe's Dreamteam bleef totaal doelpuntloos tegen de gekke koeien van Hertha. Het counteren met vijf middenvelders ging de bezoekers niet goed af en creëerde daarom ook geen enkele kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997

Ik zie dat er blijkbaar ook een got jeugdcompo is.....

Wordt daar ook een bericht van rond gestuurd om je ervoor in te schrijven gelijk de got-cup?

Mijn compo loopt ergens binnen 2 weken af denk ik......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De GoT Eredivisie is net over de helft (morgen wedstrijd 14) en zal dus zeker nog 8 weken door lopen. GoT II.1 loopt zelfs nog een week langer door. De kleinste van de drie competities is over 2 weken afgelopen. Misschien moet we naar een oplossing kijken om het allemaal weer een beetje recht te kunnen trekken.

Misschien is het een beter idee om met wat kleinere competities te gaan werken zodat mensen sneller in kunnen stromen. Een nadeel is dan natuurlijk weer wel dat er meer mensen moeten zijn die even competitie opzetten. Ik zelf zat te denken aan een competitie van 6 teams. Twee teams degraderen in de Eredivisie. Daarna kan je bijvoorbeeld in een piramide vorm naar benden gaan werken. Andere manier is natuurlijk om het in een ladder manier te doen. Twee promoveren en twee degraderen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 26-12-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997

Inderdaad, ik heb liever een kleine compo.

Zie net dat ik trouwens toch mis was, mijn compo loopt pas af op 20-01-2008.

Het zou mooi zijn als we dus op tijd(een week op voorrand) ofzo een bericht kregen....

Vandaag trouwens mijn eerste wo gehad in de jeugd(friendly), geen sterren dus.... :s

• Swanfield
**GOT CUP**

Zo een 2de ronde is weer bijgewerkt! Door de feestdagen wat later dan verwacht :)

In groep A lijkt Krondorian Lancers zich zonder moeite te gaan plaatsen voor de laatste ronde. Er word tegen BT Entertainment gespeeld en die is al 2 weken een WO.

In groep B word er iedere week aardig op los geknalt! Deze week werd er maar liefst 10 keer gescoord. Quachan heeft de beste papieren maar ook FC Jacks en FC Sagas doen nog mee. Voor beste nummers 2 komt er bijna zeker weten één uit deze poul.

In groep C is er nog één hindernis voor FC Keldertrapje. Er moet tegen E.V.V. Phenix minimaal 1 punt gehaald worden. FC Kalverda en F.C. Flower Power spelen om de 2de plek.

In groep D gaat het alleen nog maar tussen skywalker sharks en Kwistenbiebels. In de laatste wedstrijd word bepaald wie er door gaat naar de volgende ronde.

In groep E ligt het dicht tegen elkaar aan. The Dare Devils heeft genoeg aan één punt. Doelloos United heeft de volle winst nodig.

In groep F spelen Swanfield United en Romar MFC om de 9 punten. Beide wisten makkelijk te winnen van De Lolly's en VVV De Geblesseerde die op hun beurt in de laatste wedstrijd om de eer spelen.

In groep G zitten de teams met de korte namen :) HvP, HyS en Great Lions maken nog kans om door te gaan. Er moet dan wel flink gescoord worden.

In groep H neemt DSanka Kickers de leiding en zal dit ook in de laatste wedstrijd niet weg gaan geven. FCThe_Blade en FC KoelKast spelen ook om de 2de plek en ook hier zal flink gescoord moeten worden.

In groep I kan alleen RSP de winst nog uit handen genomen worden als VanOnderen met 5-0 weet te winnen. Het ziet er dus rooskleurig uit voor RSP.

In groep J spelen FC Dahu en Pewwy United om de eerste plek. Bij gelijkspel is Pewwy United door dus FC Dahu heeft echt 3 punten nodig.

Zo de laatste ronde staat in het vooruit zicht! En dan komt de knockout!

• Pewwy
Damien2004 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 08:35:
**GOT CUP**

In groep J spelen FC Dahu en Pewwy United om de eerste plek. Bij gelijkspel is Pewwy United door dus FC Dahu heeft echt 3 punten nodig.
Doelstelling is toch echt om de volgende ronde te bereiken. Al moet ik mijn hele a-team inzetten ;)

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 15:57
**GOT CUP**

Zo een 2de ronde is weer bijgewerkt! Door de feestdagen wat later dan verwacht :)

In groep A lijkt Krondorian Lancers zich zonder moeite te gaan plaatsen voor de laatste ronde. Er word tegen BT Entertainment gespeeld en die is al 2 weken een WO.
Juist nu besluit hij om te spelen >.< :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

M1lamb3r schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:46:
[...]

Juist nu besluit hij om te spelen >.< :P
Zou niet de eerste keer zijn dat dan gewoon ook als WO word geregistreerd om een eerlijk competitieverloop te creeren ;) Kan me herinneren dat we zoiets al een keer eerder aan de hand hebben gehad.

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:04

odan

The dark side is within all!

hmm volgens mij klopt er iets niet bij de gotcup.

Ronde 1
FC Kalverda 3-1 F.C. Flower Power
E.V.V. Phenix 0-1 FC Keldertrapje

en

Ronde 3
FC Kalverda F.C. Flower Power
E.V.V. Phenix FC Keldertrapje

klein beetje hetzelfde :?

Pulse mee voor GoT!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

In groep C is er nog één hindernis voor FC Keldertrapje. Er moet tegen E.V.V. Phenix minimaal 1 punt gehaald worden. FC Kalverda en F.C. Flower Power spelen om de 2de plek.
hmm, dat moet andersom zijn, Kalverda staat duidelijk vooraan met 6 punten en volgende week gaat het tussen Keldertrapje en Flower Power voor de tweede plek-
(kennelijk staat dr ook een foutje op de Gottrick-site, waar de eerste ronde gelijk is aan de derde ronde, in die voorronde-groep)

• Swanfield
RM-rf schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:32:
[...]

hmm, dat moet andersom zijn, Kalverda staat duidelijk vooraan met 6 punten en volgende week gaat het tussen Keldertrapje en Flower Power voor de tweede plek-
(kennelijk staat dr ook een foutje op de Gottrick-site, waar de eerste ronde gelijk is aan de derde ronde, in die voorronde-groep)
Aanpassing gemaakt. Snap niet waar het fout is gegaan :'(

Nou dan word het inderdaad een heel ander verhaal hehehe.
Die WO zal ik inderdaad even bekijken. Nu hij al 2 keer WO is geweest lijkt het mij ook niet eerlijk. Laat de wedstrijd maar spelen en dan overleg ik nog wel even met de jury.

*kijkt naar de jury* De jury zegt een WO :)

Damien2004 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:54:
[...]

*kijkt naar de jury* De jury zegt een WO :)
Wie zitten er in die jury? Jij, je kat en de goudvis :P

Anoniem: 153006

Jolans Eagles (251542) willen graag een jeugd friendly spelen, kan iemand mij uitdagen?

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:59:
[...]

Wie zitten er in die jury? Jij, je kat en de goudvis :P
Nou de kat en de goudvis zijn uit de jury. Na wat ruzie van de vorige beslissing had de kat de goudvis opgegeten en ik kon niets anders doen dat de kat uit de jury te zetten.

Nu bestaat de jury uit: Jannie "De kantine juffrouw", Herman "Materiaalman" en Ome Piet "Zorgt voor de lijnen op het veld". Wel allemaal werkzaam voor SU maar super objectief :)

• Pewwy
Lijkt me ook simpel. 2 keer WO veroorzaken = uitsluiting :?

Hij komt neem ik aan ook de blacklist voor volgend jaar zoals volgens mij zelfs ergens in de regels vermeld staat.

• TmZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-05 22:49

TmZ

Anoniem: 153006 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:44:
Jolans Eagles (251542) willen graag een jeugd friendly spelen, kan iemand mij uitdagen?
Done :)

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:13:
Hij komt neem ik aan ook de blacklist voor volgend jaar zoals volgens mij zelfs ergens in de regels vermeld staat.
Ik kijk even naar de jury.....ze schudden idd ja :)

Ohja! Vandaag mijn bijna (volgens mijn scout in no time) uitstekende vleugelspeler :)

[ Voor 13% gewijzigd door Swanfield op 27-12-2007 15:17 ]

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:17:
[...]

Ik kijk even naar de jury.....ze schudden idd ja :)

Ohja! Vandaag mijn bijna (volgens mijn scout in no time) uitstekende vleugelspeler :)
Ik zie 2 maal 20-20 als uitslag (betekend een WO zonder dat bekend is wie de veroozaker is), maar volgens mij is BT Entertainment de veroorzaker hoor in die poule, dus betekent dat zijn tegenstander een 0-5 overwinning krijgt neem ik aan? Of klopt het toch zo?

Ben een stunt aan het veroorzaken in de GoT Eredivisie, want als nummer 7 sta ik met 3-0 voor bij rust tegen de koploper :9

Inderdaad als er door iemand is gemeld word het een 5-0. Alleen bij geen berichten was het 20-20.

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:40:
Ben een stunt aan het veroorzaken in de GoT Eredivisie, want als nummer 7 sta ik met 3-0 voor bij rust tegen de koploper :9

Inderdaad als er door iemand is gemeld word het een 5-0. Alleen bij geen berichten was het 20-20.
Ja dat snap ik, maar het was de vraag of het hoe het nu staat ook klopt. Wat Damien dus heeft ingevoerd ;)

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 194437 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:43:
Even snel een update:

1. Steau
2. Grinta United
3. Pukkies (gaat door)
4. Upcoming Eliminators
6. Young Supah
7. sizokids (gaat door)
Alweer een update?
Anoniem: 143997 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 23:05:
Inderdaad, ik heb liever een kleine compo.

Zie net dat ik trouwens toch mis was, mijn compo loopt pas af op 20-01-2008.

Het zou mooi zijn als we dus op tijd(een week op voorrand) ofzo een bericht kregen....

Vandaag trouwens mijn eerste wo gehad in de jeugd(friendly), geen sterren dus.... :s
Als JeugdcompoGeit kan ik je melden dat je daar inderdaad op tijd bericht van krijgt. 28 februari is de Eredivisie gereed dus rond die tijd krijg je wel een bericht als je wilt meedoen.
Wat is je jeugdteam met ID? Dan kom je op de wachtlijst.

Ben trouwens wel voorstander van de huidge indeling. Speel je met minder teams dan ben je door al het geregel veel meer weken training kwijt tussendoor. Alhoewel het voor de doorstroom wel beter is, waren we bij een eerdere poll over dit onderwerp eens dat de huidige opzet het meest trainingseffectief is.

Wachtlijst:
1. Team van dreyners?

Unknown

Quintus schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:09:
[...]
Als JeugdcompoGeit kan ik je melden dat je daar inderdaad op tijd bericht van krijgt. 24 januari is de Eredivisie gereed dus rond die tijd krijg je wel een bericht als je wilt meedoen.
Wat is je jeugdteam met ID? Dan kom je op de wachtlijst.

Ben trouwens wel voorstander van de huidge indeling. Speel je met minder teams dan ben je door al het geregel veel meer weken training kwijt tussendoor. Alhoewel het voor de doorstroom wel beter is, waren we bij een eerdere poll over dit onderwerp eens dat de huidige opzet het meest trainingseffectief is.
Ik weet het niet hoor, maar de laatste wedstrijd voor de Eredivisie staat gepland op 28 februari. GoT II.1 eindigt twee weken eerder en GoT II.2 eindigt 3 januari want die hebben maar 8 teams (daarom nu al een update vermoed ik). Dus de teams uit GoT II.2 dreigen dus ongeveer 6 weken zonder competitie te zitten. Het is inderdaad handiger om grote competitie te spelen, maar er moet wel wat gebeuren om de boel een beetje recht te trekken.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 27-12-2007 22:33 ]

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Ere eindigt inderdaad 28 feb, even aangepast

Omdat II.2 al snel klaar is stel ik voor dat Got II.2 in compo's van 4 een extra tussenronde draait. Dan spelen die teams 6 (tussen)wedstrijden en komt het aardig goed uit met de start van de jeugdcompo seizoen 3 voor II.1 en de Ere. Mochten er nu weer veel teams stoppen dan kan II.2 ook opgeheven worden. Maar dat zien we dan wel. Eerst maar eens de inventarisatie van II.2 afwachten.
Teams op de wachtlijst kunnen dan eventueel bij de tussenrondes van II.2 misschien al instromen om de sfeer alvast te proeven.

De komende dagen heb ik wel even tijd e.e.a preciezer op een rij te zetten om alles wat duidelijker te maken.

[ Voor 81% gewijzigd door Quintus op 27-12-2007 23:20 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:45:
[...]

Ja dat snap ik, maar het was de vraag of het hoe het nu staat ook klopt. Wat Damien dus heeft ingevoerd ;)
De eerste match ook door BT een WO geworden was ingevuld met 20-20 vandaar dat ik het zelfde heb aangehouden.

Eerste match van BT is ook een 20-20 geworden. Ook deze was gemeld. Kan er 2 keer 5-0 van maken is eventueel belangrijk voor doelsaldo.

[ Voor 16% gewijzigd door Swanfield op 28-12-2007 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
woei, mijn nieuwe held uit de jeugdopleiding steeg vandaag gewoon klakkeloos naar goed verdedigen :) Scheelt weer de aanschaf van een nieuwe trainee 8)

Het vervelende van mids en vleugelspelers trainen op verdedigen is overigens wel zo lastig dat ik nu niet weet wat ik voor die gasten moet vragen als ze naar uitstekend/formidabel verdedigen zijn gestegen. Geen transfervergelijking, en zelfs HAM geeft met 56 dagen geschiedenis geen waarde aan ;( Nu maar proberen ze voor te veel geld te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 08:01:
[...]

De eerste match ook door BT een WO geworden was ingevuld met 20-20 vandaar dat ik het zelfde heb aangehouden.

Eerste match van BT is ook een 20-20 geworden. Ook deze was gemeld. Kan er 2 keer 5-0 van maken is eventueel belangrijk voor doelsaldo.
Wat dacht je van 3 punten per WO voor de tegenstander? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou staat er dus twee keer 5-0, maar nu klopt de stand niet meer. Alles in de tabel is dubbel van wat het moet zijn in poule A. In poule E zouden al 3 wedstrijden zijn gespeeld.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 28-12-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 26445 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:25:
Nou staat er dus twee keer 5-0, maar nu klopt de stand niet meer. Alles in de tabel is dubbel van wat het moet zijn in poule A. In poule E zouden al 3 wedstrijden zijn gespeeld.
Als het goed is staat alles nu weer op de juiste punten e.d. Werkt dus niet geheel automatisch zoals ik gehoopt had :) Puntje van aandacht voor brain hehehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203288

Anoniem: 26445 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:32:
[...]

Ik weet het niet hoor, maar de laatste wedstrijd voor de Eredivisie staat gepland op 28 februari. GoT II.1 eindigt twee weken eerder en GoT II.2 eindigt 3 januari want die hebben maar 8 teams (daarom nu al een update vermoed ik). Dus de teams uit GoT II.2 dreigen dus ongeveer 6 weken zonder competitie te zitten. Het is inderdaad handiger om grote competitie te spelen, maar er moet wel wat gebeuren om de boel een beetje recht te trekken.
6 weken wachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Of 2 poultjes opzetten van 4 teams en snel een competitie afwerken van 6 wedstrijden :P Of mag dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:03:
Of 2 poultjes opzetten van 4 teams en snel een competitie afwerken van 6 wedstrijden :P Of mag dat niet?
Dat was ook mijn idee al

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Na mijn overwinning van gisteren heb ik de kans om dus nog erin te blijven hoop ik. Ik weet niet hoeveel er degraderen uit de ere?

Ben nog steeds voorstander van 1 seizoen per seizoen en niet 1 jeugdcompo per 2 normale seizoenen maar iedereen vind het wel best maar nu is de 2de een beetje dun gezaaid.
Waarom niet gewoon één 2de divisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er degraderen er volgens mij 6 uit de ere. Dus je moet in ieder geval nog 5 wedstrijden winnen, maar de teams boven je zullen ook niet stil zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

persoonlijk denk ik ook dat het gewoon veel praktischer is om ietwat kleinere divisies aan te houden, dus 8 of 10 teams per compo, zodat eventuele instroom ook makkelijker is (evenals uitstroom, het is ook erg lullig als al 10 weken 2 inactieve teams meedoen (in GoT.II.1) en kennelijk nog 5 wedstrijden door actief moeten blijven)

ik zou ook afstrappen van het idee dat er een 'hogere' divisie zou bestaan... dat is volgens mij met de jeugd niet echt realistisch, omdat het vrij lastig is daar heel sterk te worden en dat eigenlijk ook ten kostte kan gaan van de effectiviteit van je jeugd (natuurlijk kun je met een groot aantal doorgetrainde 18-jarige die je niet promoveert hoge scores halen, maar dat kost je imho ook de opbrengst van je jeugdspelers... wmb prefereer ik ook wat dat betreft goede pulls).

Ik zou gewoon van een X-aantal GoT-divisies met ieder 8 teams spelen en daar een beetje mee rouleren, na afloop van de liga de teams zoveel mogelijk husselen, zodat je tegen wisselende teams speelt....
eventueel kun je wel één eredivisie behouden waar altijd de beste eindigende teams terecht komen en zo voor die teams ook nog een beetje 'eer' meespeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RM-rf schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:20:
persoonlijk denk ik ook dat het gewoon veel praktischer is om ietwat kleinere divisies aan te houden, dus 8 of 10 teams per compo, zodat eventuele instroom ook makkelijker is (evenals uitstroom, het is ook erg lullig als al 10 weken 2 inactieve teams meedoen (in GoT.II.1) en kennelijk nog 5 wedstrijden door actief moeten blijven)

ik zou ook afstrappen van het idee dat er een 'hogere' divisie zou bestaan... dat is volgens mij met de jeugd niet echt realistisch, omdat het vrij lastig is daar heel sterk te worden en dat eigenlijk ook ten kostte kan gaan van de effectiviteit van je jeugd (natuurlijk kun je met een groot aantal doorgetrainde 18-jarige die je niet promoveert hoge scores halen, maar dat kost je imho ook de opbrengst van je jeugdspelers... wmb prefereer ik ook wat dat betreft goede pulls).

Ik zou gewoon van een X-aantal GoT-divisies met ieder 8 teams spelen en daar een beetje mee rouleren, na afloop van de liga de teams zoveel mogelijk husselen, zodat je tegen wisselende teams speelt....
eventueel kun je wel één eredivisie behouden waar altijd de beste eindigende teams terecht komen en zo voor die teams ook nog een beetje 'eer' meespeelt
Hmm dat is ook een goed idee :p Beste 4 teams spelen een playoff :p
Maar ik zeg niks :X ik degradeer immers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 11:33:
[...]

Als het goed is staat alles nu weer op de juiste punten e.d. Werkt dus niet geheel automatisch zoals ik gehoopt had :) Puntje van aandacht voor brain hehehe :)
Of gewoon goed lezen wanneer je de uitslagen wijzigt! Er staat nadrukkelijk dat wanneer je de stand al hebt geupdate voor die ronde, je dit niet nogmaals moet doen. Dus wanneer je de uitslagen voor een 2e keer hebt wijzigd, je de poulestanden handmatig moet wijzigen. Er staat dan zelfs een directe link! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 10:43:
[...]

Of gewoon goed lezen wanneer je de uitslagen wijzigt! Er staat nadrukkelijk dat wanneer je de stand al hebt geupdate voor die ronde, je dit niet nogmaals moet doen. Dus wanneer je de uitslagen voor een 2e keer hebt wijzigd, je de poulestanden handmatig moet wijzigen. Er staat dan zelfs een directe link! :)
:'( Ja dat ken natuurlijk ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, bijna 30 uur geen posts. Dat kan natuurlijk niet ;)

YP van vandaag, 6,5 ster in de jeugd, scoort matig verdedigen. Beetje een tegenvaller, maar dat is niet anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:55:
Damn, bijna 30 uur geen posts. Dat kan natuurlijk niet ;)

YP van vandaag, 6,5 ster in de jeugd, scoort matig verdedigen. Beetje een tegenvaller, maar dat is niet anders :)
Same here maar dan redelijk verdedigen en 18 jaar...Ook erg tegenvallend allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ga gewoon voor mijn derder overwinning op rij vanavond :) Volgende week de vierde en dan kan mijn loonslurpende middenvelder voor een aantal weken verdwijnen. Volgend seizoen rond de bekerperiode koop ik wel weer een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik was even bang, 0-1 achter, 1-1 gemaakt, 1-2 achter en toen een spree binnen 6 minuten naar 4-2 nu in de rust (63% bbz) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop vandaag mijn 3de overwinning van het seizoen te boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:54

ZieMaar!

Moderator General Chat
Net jeugdspelertje van 17 gepromoveerd, redelijk verdedigen. Gezien de maffe prijzen eens kijken wat ik ervoor kan krijgen.

Sta nu 3-1 voor, bij winst 9 punten voor op nr3. Betekent nog 3 vd 6 resterende wedstrijden winnen (wo een botteam) en ik speel volgend jaar in de VIe. En ben dus net pas nieuw in de VII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:22
En we gaan weer verder in een nieuw topic!!

Linkje!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
^^
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.