Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.870 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vleugelspeler aan het midden gezet en ik ga counteren, op advies van de vriend van m'n zus die ook Hattrick speelt :P

Ik ben benieuwd, het is een belangrijke wedstrijd.
Afbeeldingslocatie: http://i5.tinypic.com/7wyng2b.jpg

Ik ben de nummer 1 en ik speel tegen de nummer 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-0 achter al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-4 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik sta nu ook met 1-0 achter tegen de nr1. We zjin wel redelijk aan elkaar gewaagd alleen mijn middenveld is zwak (laag) en die van hem slecht (hoog) meende ik. Sta dus wel 1-0 achter maar heb wel verschillende kansen gehad, maar ze willen er maar niet in :( Hij heeft 1 kans en scoort meteen... :s
.De bezoekers waren in dit deel van de wedstrijd duidelijk sterker met verscheidene kansen om op voorsprong te komen
Ik denk dat ik maar eens moet investeren in mijn aanval of niet? :S
et 1-0 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust.Geblesseerde had met 53 procent balbezit een veldoverwicht.
Heb dus wel het veldoverwicht van 53%, maar de gecreerde kansen gaan er niet in! Weer een punt om aanval te versterken?

[ Voor 24% gewijzigd door Vincitore op 25-11-2007 21:17 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mijn middenvelder er al binnen 23 minuten uitgestuurd... :(

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk is het 4-4 geworden. Hij speelde opeens met vleugelspel :?

Hij:
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid uitstekend

Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging matig (laag)
Rechteraanval matig (zeer hoog)
Centrale aanval slecht (zeer hoog)
Linkeraanval redelijk (heel laag)
Ik:
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid matig

Middenveld zwak (laag)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging matig (laag)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval zwak (hoog)
Linkeraanval formidabel (zeer hoog)
1 - 0 Luís Cotovio (7)
1 - 1 Timo Kurunsaari (21)
1 - 2 Maxim Bekishev (31)
1 - 3 Youssou Kane (42)
1 - 4 Timo Kurunsaari (43)
2 - 4 Franciszek Szegda (59)
3 - 4 Ramses Haarsma (76)
4 - 4 Ramses Haarsma (84)
Ik sta er nu wel minder fris voor, maar er zijn pas 3 wedstrijden gespeeld.
Afbeeldingslocatie: http://i5.tinypic.com/7310hh0.jpg
Volgende week ga ik tegen de nummer 2, en daarna tegen de nummer 3. Die moet ik zeker zien te winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik sta er nog beroerder voor na een 2-0 verlies. Ik moet volgende week tegen de nr 3 en nr4. Hopelijk heb ik dan mijn vleugelspeler, spits en centrale verdediger terug, zodat ik hier de punten kan pakken. Sta nu al 6 punten achter tegen de koploper, dus het zal een kleine kans worden om te promoveren dit seizoen gok ik, but you never know

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:03

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb zaterdag een formidabel verdediger van 22 te koop gezet voor 700K en vroeg me al af of dat niet eigenlijk te hoog was..... (qua bijskills had hij enkel vleugelspel redelijk en positiespel matig)
Maar hij is eruit gegaan voor € 955.000.

Dat is ruim boven wat ik eigenlijk begroot had en op zo'n manier wordt trainen erg profitabel, hij heeft me een rendement van bijna 20.000 per week opgeleverd en als je dan 6 of 7 trainees kunt trainen tikt dat flink aan....
enkel is het wel lastig dat zodra de prestaties hoger worden, je in een hogere liga komt, je snel ook eerder minder kunt verdienen aan het doortrainen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Zaterdag te koop gezet en maandagochtend al verkocht? :P

Let maar niet op mij, heb weer dezelfde dramatische competitiestart als vorig seizoen. 8 blessures, 2 onverdiende dikke nederlagen, 1 punt uit 3 wedstrijden en de concurrentie 8 punten voor. :O

[ Voor 63% gewijzigd door Joss op 26-11-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:48
Dat zal wel 'vrijdag te koop gezet' zijn.
Trouwens: ik verkoop mijn trainees ook voor veel meer geld nu, maar de nieuwe trainees die je moet terugkopen zijn ook duurder. Dus op het eind, schiet je er niets mee op.

Bij mij gaat het goed. 11 wedstrijden ongeslagen en gewonnen, naaste concurenten nu al op 4 en 5 punten achterstand.

Hopelijk win ik deze bekerronde ook, kan het geld goed gebruiken voor een extra trainee.

VI.378, team 508915

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 1-4 verloren van een gelijkwaardige tegenstander. Gelijkwaardig nadat hij mijn beste middenvelder eruit had geschopt. Maar goed we staan nog steeds maar 3 punten achter op de nummer 1 dus nog alle kansen en het seizoen is pas jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Joss schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:03:
Zaterdag te koop gezet en maandagochtend al verkocht? :P
sorry, dat was een beetje onduidelijk geformuleerd, ik had hem op woensdag te koop gezet zodat hij op zaterdag afliep (om 15:00 uur)..
kennelijk was het een goede tijd want na afloop van de oorspronkelijke deadline is dr nog 2 ton bijgekomen aan mensen die maar bleven doorbieden.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:37
TH0R schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:11:
Dat zal wel 'vrijdag te koop gezet' zijn.
Trouwens: ik verkoop mijn trainees ook voor veel meer geld nu, maar de nieuwe trainees die je moet terugkopen zijn ook duurder. Dus op het eind, schiet je er niets mee op.
wel als je investeren wilt in je stadion of coach :) helaas heb ik dit allemaal voor de veranderingen al uitgebreid gedaan 8)7

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
ph4ge schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:48:
[...]

wel als je investeren wilt in je stadion of coach :) helaas heb ik dit allemaal voor de veranderingen al uitgebreid gedaan 8)7
Koop je geen nieuwe trainees terug dan?
Of komen die uit je jeugdopleiding?

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:00:
Resultaten :
Van de 57 teams die aan deze ronde van de beker zijn begonnen hebben 33 de volgende ronde behaald. Alle 33 teams van harte gefeliciteerd met jullie overwinning.

Nederland: 32
Finland: 0
Belgie: 1

De twee wedstrijden die ik vorig week noemde zijn allebei gewonnen door de leden van onze federatie. Vooral de overwinning van FC Jacks tegen de Watergraafsmeer Wanderers van j_du_pee is een goede prestatie. Beide doelpunten voor FC Jacks werden gemaakt door Rowan Bannink.

De Friese Rotterdammers hadden het moeilijk in het stadion van Springfield Isobars, maar wisten de wedstrijd uiteindelijk te beslissen in de tweede helft van de verlenging. Deze overwinning kwam mede tot stand door een hattrick van Rien Wingelaar.

Voorbeschouwing

FC Veltmans - FCThe_Blade (155590263)

FCThe_Blade is nog onze enige troef in een beker over de Nederlandse grens. Hij zal komende week vanuit Brussel richting Antwerpen rijden om daar FC Veltmand te bezoeken. Gezien de krachtsverhouding zou FCThe_Blade met een overwinning terug naar huis moeten gaan, maar de bal is rond en het blijft hattrick. Dus we zullen het allemaal volgende week gaan zien.

FC ASN - F-Life (155607251)

Tot aan dit seizoen was FC ASN nog nooit verder gekomen dan de 2e ronde in de beker. Echter nu gaan ze in de 4e ronde de IV-klasser F-Life ontvangen. Of ze weer een thuisoverwinning kunnen boeken net als deze week moeten zullen we volgende week gaan bekijken.
hey sta in de schijnwerpers :*) Ik hoop ook dat ik een overwinning behaal op F-Life, maar daar komen we over een paar dagen wel achter. Nog tips btw?

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg in mijn trainingsrapport de volgende melding:
Zijn prestaties op het gebied van verdedigen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van slecht naar waardeloos.
Nou is hier ansich niks vreemds aan waren het niet dat zijn verdedig kwaliteiten op Goed staan. Gaan die nu dan ineens dalen of word hier een andere kwaliteit bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

is een bugje.... ieder daling van een skill wordt abusievelijk gemeld als daling van de verdedigingen-skill.

het is dus een andere skill die gedaald is, enkel verkeerd gemeld.
stond bij de servermeldingen maar is kennlijk nu opeens verdwenen? vreemd, andere meldingen stonden er nog twee weken nadat ze al opgelost waren.. mwah.

[ Voor 30% gewijzigd door RM-rf op 27-11-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:00:
is een bugje.... ieder daling van een skill wordt abusievelijk gemeld als daling van de verdedigingen-skill.

het is dus een andere skill die gedaald is, enkel verkeerd gemeld.
stond bij de servermeldingen maar is kennlijk nu opeens verdwenen? vreemd, andere meldingen stonden er nog twee weken nadat ze al opgelost waren.. mwah.
Oke duidelijk. Niet dat een van mijn hoofd verdedigers ineens af geschreven kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Wat overigens ook vreemd is... Zondag na de wedstrijd was mijn TS POE, de dag erna In de Wolken, en dezelfde dag ook weer gezakt naar Dolgelukkig. 2 dalingen dus op 1 dag. En dat terwijl ik een redelijk leider als coach heb.

Wist niet dat die updates 2 keer op een dag plaats konden vinden.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
weet iemand wat de onderhouds kosten van een stadion van 60.000 is? Of iets wat er dicht in de buurt ligt? ik wil gaan uitbreiden maar wil de onderhoudkosten eerst weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
gewenste stadion grote:
Staanplaatsen : 37860
Gewone zitplaatsen : 15060
Overdekte zitplaatsen : 5520
Zitplaatsen in de VIP-boxen : 1560
Totale stadionkosten per week : 38892
maximaal inkomen : 511620

http://www.databased.at/hattrick/x-ray/
Dan financieel -> arenasizer

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:11
Loona35 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:06:
weet iemand wat de onderhouds kosten van een stadion van 60.000 is? Of iets wat er dicht in de buurt ligt? ik wil gaan uitbreiden maar wil de onderhoudkosten eerst weten.
Mijn stadion is 65.000 plaatsen en kost 42 900 per week :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik zoek nog iemand om tegen te oefenen, nog iemand zin?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al bezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Damien2004 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:57:
Ik zoek nog iemand om tegen te oefenen, nog iemand zin?
Tip: Zoek via de HT advertenties. Dan heb je snel een wedstrijd.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Quintus schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:05:
[...]

Tip: Zoek via de HT advertenties. Dan heb je snel een wedstrijd.
Dat hoor ik wel vaker, maar waar vindt ik dat?

Laat maar ik zie het al :9

[ Voor 5% gewijzigd door mlevd op 28-11-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baziz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-08 14:48

Baziz

Smokey Nutz

Vlak boven de knop "Log uit" en onder:

Postbus
Federaties
Gemeenschap
Forums
- Actueel
- Advertenties <<<===

==edit==

Je hebt het net gevonden :p

[ Voor 15% gewijzigd door Baziz op 28-11-2007 09:48 ]

Life can only be understood in reverse, but must be lived forwareds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Baziz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:48:
Vlak boven de knop "Log uit" en onder:

Postbus
Federaties
Gemeenschap
Forums
- Actueel
- Advertenties <<<===

==edit==

Je hebt het net gevonden :p
Je eerste post in dit topique? Welkom!
Of heb je al langere tijd gelurkt in dit topique?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen succes vanavond in de beker en zal vanavond weer een geupdate lijstje plaatsen.

Zie trouwens net dat Thije opnieuw is begonnen en gelijk weer lid is van de fed :D
Voor de nieuwere spelers onder ons. Thije was de eerste die ooit iets postte hier over hattrick en co-founder van onze federatie :Y

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baziz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-08 14:48

Baziz

Smokey Nutz

Je eerste post in dit topique? Welkom!
Of heb je al langere tijd gelurkt in dit topique?
Thanx :) Ik ben niet erg actief hier op tweakers :X vandaar...

Maar uhm.. succes vanavondin de beker... mijn friendly was gisteren avond al :'(

Life can only be understood in reverse, but must be lived forwareds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Iedereen succes!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:25:
Iedereen succes vanavond in de beker en zal vanavond weer een geupdate lijstje plaatsen.

Zie trouwens net dat Thije opnieuw is begonnen en gelijk weer lid is van de fed :D
Voor de nieuwere spelers onder ons. Thije was de eerste die ooit iets postte hier over hattrick en co-founder van onze federatie :Y
Hier het beruchte bericht.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beker-update

Resultaten

Goed er zit weer een ronde op in de beker en de schade voor de federatie valt mee. Natuurlijk is het vervelend voor de mensen die uitgeschakeld zijn, maar 22 van de 33 nog actieve gotters zijn door. Onze enige overgebleven Belgische troef houd het nog vol. Ook FC ASN boekte een thuis overwinning, maar krijgt het volgende week er lastig als hij een team uit de 2e klasse op bezoek krijgt.

Nederland: 21
Belglie: 1

Voorbeschouwing

Fc Pipo - HARDTRANCE

Ook Fc Pipo krijgt een zware kluif volgende week indien ze de hattrick veteraan Martijn op bezoek krijgen. Met zijn team HARDTRANCE is Martijn al sinds seizoen 3 actief en bivakkeert nu in de 3e klasse. Tevens is hij de winnaar van de 4e GoT-cup ooit. Dus nu maar hopen dat de Friezen niet hun hoofd op hol laten brengen door deze oude rot.

AFC Hulstje - Amsterdam United

Naast FC Pipo krijgt ook AFC Hulstje een team uit de 3e klasse op bezoek. De tegenstander Amsterdam United is ook al veteraan op het gebied van hattrick. Sinds seizoen 4 is hij actief met als hoogtepunt 2e plaats in de 2e klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Heb netjes gewonnen maar volgende week tegen een zeer sterke V'er. Op al zijn linies 6 sterren dus dat wordt nog pittig. En uiteraard een uitwedstrijd -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Ik ook door, is weer goed voor de centjes!

Volgende week tegen iemand, met een erg sterk middenveld. Zijn andere linies zijn net zoals die van mij. Wordt een spannende wedstrijd, gelukkig speel ik thuis!

Trotse vader!

• Swanfield

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Nobbe's revival (1226981)

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Hoe zit het trouwens met de rode kaarten en schorsingen bij de jeugd-teams?

ik heb een speler die vorige wedstrijd een derde gele kaart gekregen heeft en op zn spelerspagina staat hij nu op 'rode kaart'... maar in de team-opstelling kan ik hem gewoon opstellen, en staat er geen schorsing achter zn naam?

kan ik hem nu wel of niet laten spelen?

• NiMu83

NiMu83

AFCA

RM-rf schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:19:
Hoe zit het trouwens met de rode kaarten en schorsingen bij de jeugd-teams?

ik heb een speler die vorige wedstrijd een derde gele kaart gekregen heeft en op zn spelerspagina staat hij nu op 'rode kaart'... maar in de team-opstelling kan ik hem gewoon opstellen, en staat er geen schorsing achter zn naam?

kan ik hem nu wel of niet laten spelen?
Is geschorst dus kan niet spelen. Ik meen dat je met je hoofdteam ook geschorste spelers kunt selecteren. Maar deze zullen dus niet spelen.

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:08

CNS

Wil iemand eens naar deze speler kijken (56703959)?
http://www76.hattrick.org...ils.asp?PlayerID=56703959
Heeft uitmuntend verdedigen en haalt maar 1 ster en ook de ratings zijn gebaseerd op 1 ster.
Wil deze kopen maar snap maar niet waarom hij maar 1 ster haalt

[ Voor 14% gewijzigd door CNS op 29-11-2007 11:16 ]

Verwijderd

CNS schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:16:
Wil iemand eens naar deze speler kijken (56703959)?
http://www76.hattrick.org...ils.asp?PlayerID=56703959
Heeft uitmuntend verdedigen en haalt maar 1 ster en ook de ratings zijn gebaseerd op 1 ster.
Wil deze kopen maar snap maar niet waarom hij maar 1 ster haalt
http://alltid.org/player/56703959

heeft in het verleden wel 4.5-5 sterren gehaald. Krijgt nu zulke lage ratings door zijn slechte vorm

• CNS

CNS

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:21:
[...]

http://alltid.org/player/56703959

heeft in het verleden wel 4.5-5 sterren gehaald. Krijgt nu zulke lage ratings door zijn slechte vorm
Damn, helemaal vergeten naar te kijken. Ik zie het.....my bad :X

Verwijderd

Daarbij al haalt hij maar 1 ster in deze vorm, hij heeft wel 4 keer gescoord in de laatste 2 wedstrijden.

• CNS

CNS

Klopt, ik heb hem dan ook gekocht.
Hij heeft goddelijk spelhervatten en 3 van de 4 doelpunten die hij heeft gemaakt waren special events (vrijetrap en strafschop). Die vorm die krik ik wel op.....

Verwijderd

CNS schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:57:
Klopt, ik heb hem dan ook gekocht.
Hij heeft goddelijk spelhervatten en 3 van de 4 doelpunten die hij heeft gemaakt waren special events (vrijetrap en strafschop). Die vorm die krik ik wel op.....
Aangezien spelhervatting steeds belangrijker wordt (volgend seizoen) is het inderdaad meegenomen.

Eindelijk wat verkoopbaars uit mijn jeugdopleiding, 17 jr, redelijk pm, matig passen, haalde 5.5 ster

• Swanfield
Ben benieuwd hoeveel logo's hij nu gaat verslijten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Hebben ze de manier waarop de vormstijgingen / dalingen berekend worden veranderd ? Dit is al de 3e week op rij met een stevig negatief resultaat :( Sinds begin dit seizoen -16/+5 op vorm totaal...... Slechtste start wat dat betreft ooit.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Ik ga denk ik ook maar weereens een team aanvragen. Geen idee hoe aktief ik zal zijn, maar ja het vlees is zwak. :)
Voor de mensen die me niet kennen, mijn team was SC Capelle, hoogste notering was 2de in de VIde met een full counter team. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Een mooie stijging qua passen: +5
Maar dan zie ik de vorm... :S -7, allemaal mn A-spelers. Schiet lekker op met de topper voor zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:00:
Ik ga denk ik ook maar weereens een team aanvragen. Geen idee hoe aktief ik zal zijn, maar ja het vlees is zwak. :)
Welkom terug dan maar alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:29:
[...]

Welkom terug dan maar alvast.
Ik heb mijn team aangevraagd, maar ja of ik ook een team zal krijgen...ik denk dat ze me een bedreiging vinden voor de huidige topteams. :P

Teamnaam: The Vinkredibles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:54:
[...]

Ik heb mijn team aangevraagd, maar ja of ik ook een team zal krijgen...ik denk dat ze me een bedreiging vinden voor de huidige topteams. :P

Teamnaam: The Vinkredibles
Lache dat iedereen weer terug komt!

Laat dat een les zijn voor de rest! Niet weg gaan! Maar gewoon even een tijdje non actief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:10:
[...]

Laat dat een les zijn voor de rest! Niet weg gaan! Maar gewoon even een tijdje non actief zijn :)
Hey heb je toevallig nog ergens een plan liggen? Geen idee wat ik zal gaan trainen namelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:10:
[...]

Nog even wachten en dan komt Hein ook nog om de hoek zeilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:18:
[...]

Vast wel alleen door alle afkickverschijnselen van Hattrick kan hij dan beter een nickchange aanvragen naar Magere H3!N. :o >:)

@ GotCup

Wanneer begint de GotCup weer?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig seizoen startte die na de 5e speelronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:18:
[...]

Nog een keer? Lijkt me sterk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
H3!N is toch het laatst ergens onder een brug gesignaleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-CKY2K- schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:57:
H3!N is toch het laatst ergens onder een brug gesignaleerd?
Volgensmij is hij geëmigreerd naar Hongarije, ik weet wel waarom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
-CKY2K- schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:15:
[...]

Hey heb je toevallig nog ergens een plan liggen? Geen idee wat ik zal gaan trainen namelijk. :P
Plan 3© Op het moment train ik keepers :) Mocht ik je adviseren denk ik dat het beste is om verdedigers te trainen atm :)

Het is lastig met de transfermarkt op het moment. Prijzen rijzen de pan uit en er word belagelijk veel gevraagd en ook nog eens uitgegeven :)

2 Keepers verkocht: Inkoop totaal was 8 ton Verkoop totaal was 2,5 mil dus 1,7 winst. En dat is in 1 seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een matige keeper voor 14000 verkocht. Diezelfde heb ik matig voor 1000 gekocht.
Niet dat ik er iets op tegen heb, maar ik vind het wat veel.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
HvP jij heb/had toch een U20 keepertje? Hoe gaat dat in zijn werk? Jij heb er toen dacht ik 2 mil voor betaald en dan? Meld je hem aan? Was hij al bekend? Had je een uitstekend coach?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Joss schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:00:
[...]

Volgensmij is hij geëmigreerd naar Hongarije, ik weet wel waarom :P
Inderdaad ja: Check dit
Psst vanaf anderhalve minuut voor het eind van het filmpje wordt het leuk.

[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 30-11-2007 15:37 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Quintus schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:35:
[...]

Inderdaad ja: Check dit
Psst vanaf anderhalve minuut voor het eind van het filmpje wordt het leuk.
OMG! Echt een domme Americaan die denkt dat de wereld alleen maar om America draaid :p

Tja waar is ons Heintje :) Met de noorderzon vertrokken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:07:
[...]

OMG! Echt een domme Americaan die denkt dat de wereld alleen maar om America draaid :p
Americanen komen uit Limburg en Amerikanen zitten aan de andere kant van de plas ;)

Heb hier geen geluid hier dus zal vanavond even kijken, maar als ze zo blond is als ze eruit ziet dan gaan we lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:07:
[...]

Ik hoop dat je deze zin als grap bedoelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Joss schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:29:
[...]

Ik hoop dat je deze zin als grap bedoelde :P
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Dat is inderdaad een grappig filmpje met wel een hele domme Amerikaanse blonde :p
"Hungary? I heard of Turkey but Hungary" :S:p

Ik ben op zoek naar een leuke verdediger voor de versterking van mijn team maar wat rijzen die transferprijzen de pan uit... 7.5 ton voor een formidabele verdediger met bijna geen bijstats? :S

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Infinitytron schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:39:
Dat is inderdaad een grappig filmpje met wel een hele domme Amerikaanse blonde :p

Ik ben op zoek naar een leuke verdediger voor de versterking van mijn team maar wat rijzen die transferprijzen de pan uit... 7.5 ton voor een formidabele verdediger met bijna geen bijstats? :S
ja hier het zelfde gaat nergens over. ik hou mijn centen denk ik nog op de bank, want lijkt me sterk dat die prijzen het hele seizoen zo hoog blijven

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Infinitytron schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:39:

Ik heb me beste defs in de verkoop staan.. 2 x uitmuntend def, matig passen als hoogste bijstat meen ik en ik geloof dat er al op 1 een bedrag van 7,5 ton geboden is... ik heb geen uitmuntend defs nodig in mijn VIII en kan het met minder ook wel af is het idee. Op deze manier hoop ik andere linies te versterken maar met de vorm dalingen gaat dat ook vast weer niet lukken... Of ik er slim aan heb gedaan die 2 defs in de verkoop te zetten merk ik dan wel weer, het zal me langzaam aan een beetje roesten... Het spelletje is er niet echt leuker op geworden dus ik denk erover om maar overnieuw te begnnen.... hoewel ik nog wel alle kans maak te promoveren, sta na 3 wedstrijden 3 punten los van de nummer 2.... ik twijfel nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja ik zit zelf nu ook in de VIII divisie maar heb gewoon een speler nodig voor morgenavond. Kheb nog wel een oudere kerel die zowel in de aanval kan als in de verdediging maar moet tegen een goede :p.

Jouw spelers zien er wel goed uit Lameeuw, ik ga ze vanaaf eens even volgen ;)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Woei! Ik heb mijn team!

The Vinkredibles (1316255)
IX.604 (62923)

Het plan nu is (nadat ik mijn coachings diploma gehaald heb, keepers te gaan trainen voor 1 seizoen en verder wat oudjes erin te gooien (en niet promoveren). Volgend seizoen keepers verkopen (zal hopelijk met redelijk keepen kunnen beginnen nu) en dan kiezen wat ik ga trainen (het jeukt om weer all out te gaan counteren :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-09 10:02
Ik train al sinds het begin Wingers.

Komt vooral om dat ik te lui ben om 10 verdedigers te zoeken :p of 6 Middenvelders/Aanvallers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
DirkZzZ schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 22:50:
Ik train al sinds het begin Wingers.

Komt vooral om dat ik te lui ben om 10 verdedigers te zoeken :p of 6 Middenvelders/Aanvallers
Maar 8 wingers vind je geen probleem? :?

Edit: Redelijk/slecht coach aangenomen. Diploma binnen op vriendschappelijke wedstrijd na. Mijn spelersgroep is bedroevend slecht. 2 spelers met goed scoren that's it. De rest kan dus exit als ik een paar opa's met wat ervaring heb kunnen kopen voor weinig. :P Nu eerst maareens shoppen voor twee keeper trainees. Keeperstrainers onder jullie: 10 keeperstrainers in dienst? En zouden 10 woordvoerders al rendabel zijn? Mijn ervaring zegt me dat 10 woordvoerders zich altijd terugbetalen binnen een paar weken. :)

[ Voor 47% gewijzigd door -TheNose- op 01-12-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-09 10:02
4 Maar, 50% van de vleugelverdedigers is de moeite niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-CKY2K- schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 22:59:

Mijn ervaring zegt me dat 10 woordvoerders zich altijd terugbetalen binnen een paar weken. :)
In de XI dacht ik niet.... met maar 100 fans (waarmee je begint) en iets van 20.000 inkomsten uit sponsoren haal je de kosten van je woordvoerders (bij 10 dus 15.000 er nooit en te nimmer uit).

Ik meen dat het ongeveer lonend wordt bij iedere 250 fans extra een woordvoerder erbij te nemen, of aan het begin van het seizoen en paar woordvoerders meer om de stemming bij de sponsoren snel omhoog te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Damien2004 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:16:
HvP jij heb/had toch een U20 keepertje? Hoe gaat dat in zijn werk? Jij heb er toen dacht ik 2 mil voor betaald en dan? Meld je hem aan? Was hij al bekend? Had je een uitstekend coach?
Ben ik weer...Ik heb een U20 speler gehad, die ik destijds voor 4 miljoen gekocht had en doorgetraind heb tot reusachtig PM. Deze speler is vanaf zijn 17e getraind door mij, en loopt nog steeds bij HVP rond, met een bulk xp voor zijn leeftijd.

Hoe je het doet? Met de nieuwe leeftijden zal het al lastiger zijn, maar ik had er geen uitstekende coach voor. Vrij overbodig omdat een goede blessure de training dan al ongedaan maakt. Ik heb hem aangemeld, al was deze in de scouting reeds bekend. Constant updaten is dan belangrijk, en een beetje lobbyen. Het was leuk om te doen, maar financieel is het niet echt slim. Alhoewel, de speler die ik nu heb lopen is een geweldige middenvelder voor zijn salaris..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een verdediger en het is best lastig om een goede te vinden voor nog een 'normalere' prijs. Sommige staan voor 630k op de transfervergelijking en die gaan er voor een slordige 900k uit.. :(
Moet vandaag maar ff 1 kopen want anders heb ik een verdediger te weinig :p

edit: Mijn tegenstander van vanavond is veel sterker als mij qua sterren alleen heeft wel een slechter middenveld als mij afgelopen zodag (slecht zeer hoog vs zwak laag oid), maar vorige weken niet (dan haalt hij zwak/matig :o). Hij speelt centrumaanval maar wat is daar de beste tactiek tegen? Vleugelaanval spelen of gewoon pressie met volledige concentratie op het centrum verdedigen?

[ Voor 39% gewijzigd door Vincitore op 02-12-2007 13:32 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Infinitytron schreef op zondag 02 december 2007 @ 13:00:
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een verdediger en het is best lastig om een goede te vinden voor nog een 'normalere' prijs. Sommige staan voor 630k op de transfervergelijking en die gaan er voor een slordige 900k uit.. :(
Moet vandaag maar ff 1 kopen want anders heb ik een verdediger te weinig :p
Ja de prijs is belachelijk hoog op het moment.. ik heb een verdediger die ik vorig seizoen vor 800k gekocht heb weer voor 1,4 miljoen verkocht.. zonder training en dergelijke .. en bovendien vormverlies van -2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Pfff het moet echt niet gekker worden hoor.. een formidabele verdediger voor 850k op de transfervergelijking maar uiteindelijk toch voor 920k de deur uit. Nu maar hopen dat die ook presteert voor dat geld :p

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

02-12-2007 Update jeugdacademie
Op maandag zal de jeugdacademie offline gehaald worden voor een belangrijke update. Wedstrijden die gepland zijn voor maandag zullen starten van zodra de jeugdacademie weer online is. Met deze update hopen we een aantal probleempunten aan te pakken - zowel het wedstrijdmechanisme als de kwaliteit van de verse talentjes. Op dinsdag zullen we een artikel publiceren met meer details over deze update.
Interessant!

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Las het ook ja, klinkt alsof ze wat aan het waardeloos-waardeloos-waardeloos-waardeloos-rampzalig-waardeloos-goed willen gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ja ze gaan een update doen, dus ben benieuwd waar er nu weer fouten optreden :P Maar de wijzigingen klinken inderdaad interessant.

Iedereen succes vanavond in de competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja je weet het maar nooit met Hattrick, verbeteren ze het ene en komt er een ander probleem voor in de plaats. Maar het klinkt wel goed dat ze de talentjes wat meer talent mee geven:P

Iedereen weer veel succes in de competitie. Ik ga weer keihard verliezen gok ik :( :p

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

En hopsakee, beide uitmuntend defs verkocht.... zijn beide net over het miljoen gegaan (gekocht voor respectievelijk 321k en 510k 7(8)7 ). Een aanvaller erbij gehaald omdat ik anders geen reserve heb vanavond en een reserve def erbij gehaald. Nu nog 1 defje en de zooi is weer redelijk op orde. Nu maar afwachten hoe het gaat zonder die uitmuntend defjes, maar ik denk dat het verval in ratings wel meevalt.

Edit: jeuj, "mijlpaal" (zal wel niet meetellen :P), 301 transfers totaal nu in een goeie 8 seizoenen met dit team..... das best veel per seizoen :P

[ Voor 14% gewijzigd door lameeuw op 02-12-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)

Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval uitstekend (heel laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval matig (laag)
tegen
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)

Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval zwak (laag)
Centrale aanval zwak (laag)
Linkeraanval zwak (heel laag)
Gaat wel lukken denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:34:
Ik

[...]

tegen

[...]

Gaat wel lukken denk ik?
Je zou denken van wel, maar je weet het nooit met de ME (=MatchEngine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Wederom verloren, slechts 26000 man in mijn stadion. Nu nog 4 weken aankijkenm, anders kan ik me weer gaan richten op een seizoen VI. Deze divisie is iets te sterk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste wedstrijd met 5-0 gewonnen. Hoezeeeee.
Mijn beide aanvallers hebben voor het eerste het net weten te vinden en beide twee keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Ondanks de verzwakking van de defensie toch netjes met 6-2 gewonnen... ik blijf netjes nummer 1 :) op naar 14 competitie wedstrijden winst :P

Edit: kan deze kerel trouwens een beetje coach worden ?? Heb hem gehaald als spits natuurlijk, maar als deze over 1 of 2 seizoenen gepromoveerd / gedegradeerd kan worden tot coach... .zou me veel centen kunnen schelen, zijn stats:

Carlo Maria Angiozzi (8742726)
33 jaar en 65 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een matig leider.

Volgende verjaardag: 18-01-2008
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 860
Loon: 2 868 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Railrunner
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 122
Hattricks in carrière: 8
Competitiedoelpunten dit seizoen: 4
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1

Mijn huidige mafkees:

Mikael Mörnborn (14915675) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
31 jaar en 45 dagen, slecht in vorm, gezond
Een goed coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Krachtig

Volgende verjaardag: 07-02-2008
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 190
Loon: 324 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Railrunner
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: goed

[ Voor 102% gewijzigd door lameeuw op 02-12-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

het is maar een matige leider dus ik zou het niet doen persoonlijk.

kijk of je een oude rot kunt vinden op de transferlijst met iets meer leiderschap of misschien heb je er al 1 in je team.

ik heb 1-0 gewonnen en heb het tot nu toe een stuk moeilijker in de beginfase vergeleken met vorig jaar. doelstelling blijft toch promoveren en dat kan nog gewoon voluit. alleen wordt het wel tijd om een beetje versterking te halen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Gewonnen en de eerste plek veroverd!
Het ziet er goed uit alleen krijg ik nu na volgende week 3 belangrijke matches tegen 2 sterke tegenstanders. Ik zal er 2 moeten winnen gok ik zo en dan sta ik er heel erg goed voor denk ik.

Onderling zullen mijn concurrenten nog wel wat punten laten liggen hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

het word 'wedstrijdmechanisme' in die text is nu aangepast naar 'spelmechanisme'... ik vermoed dat dat een duidelijke aanwijzing is dat niet zozeer de match-engine aangepast word maar het spel-element en dat zal eerder de manier zijn waarop gescout wordt, de meldingen van de trainer en hoe het 'niveau' van die jonge spelers wordt aangegeven...

dat zou een goede ontwikkeling zijn, juist het ontbreken van een duidelijke 'zekerheid', de veelal vage en nergens op slaande texten van scouts storen meer...
als het gaat om enkel af-en-toe enkel op basis van 'kans' een spelertje te pullen, hadden ze dat jeugdsysteem niet hoeven te vervangen, dat zat er namelijk allang in en is veel makkelijker... gezien de moeite die je in dat jeugdsysteem moet steken zou ik het ook heel normaal vbinden als er wat betere spelers uitkwamen én je ook meer échte 'sturing' in kunt aanbrengen....

Overigens, kan het misschien kloppen dat de huidige enorme stijging in prijsniveau ook samenhangt met een eventueel gebrek aan jonge spelers?
als nl. daar steeds minder gepulled van worden sinds de invoering van de nieuwe jeugdacademie en die niet de gewenste niveau's hebben, drijft dat de prijzen op en dat zal ook zijn uitwerking hebben op alle andere prijzen (immers, mensen die meer geld krijgen voor verkochtte spelers, zullen dat veelal ook weer in de aankoop van nieuwe spelers steken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
RM-rf schreef op zondag 02 december 2007 @ 00:21:
[...]

In de XI dacht ik niet.... met maar 100 fans (waarmee je begint) en iets van 20.000 inkomsten uit sponsoren haal je de kosten van je woordvoerders (bij 10 dus 15.000 er nooit en te nimmer uit).

Ik meen dat het ongeveer lonend wordt bij iedere 250 fans extra een woordvoerder erbij te nemen, of aan het begin van het seizoen en paar woordvoerders meer om de stemming bij de sponsoren snel omhoog te krijgen
Thx voor je reply, heb er nu 5 aangenomen en 9 keepertrainers en 1 assistent trainer. Bedoeling is om volgend seizoen ook nog niet te promoveren (als ik zoveel geduld heb) en dan mijn keepers te verkopen en trainees en spelers in te slaan. Nu semi inactief aan de Hattrick beleving meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:37
zou het niet kunnen betekenen dat ze dat oude systeem (ook) gaan aanpassen?

vroeger trok ik nooit iets verkoopbaars. na lang ontkennen bleek er een fout in het systeem te zitten (lucky teamid's enz), dat zou gefixed moeten zijn. en warempel, in die 5 weken erna 3 verkoopbare spelers gehad en mss wel een ton winst gemaakt+een trainee voor mijzelf. sindsdien weer 0,0, af en toe een redelijk die er voor 2k uit gaat maar dat is het. terwijl ik andere teams ken die elk seizoen met (dikke) winst op de jeugd afsluiten. een competitiegenoot streek recent 3x achter elkaar bijna een miljoen op, en gaf ook aan elk seizoen wat winst te maken.

ik snap dat het ene team wat meer geluk heeft dan het andere team, maar ik investeer nou al 5 seizoenen en heb er nog geen cent van terug gezien. de spanning is altijd leuk, en de illusie dat je ooit de hoofdprijs gaat halen is wel vervlogen. 2x per seizoen iets wat een ton oplevert, maak ik nog dik verlies maar dan heb ik er nog IETS aan :/

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
ph4ge schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:15:
zou het niet kunnen betekenen dat ze dat oude systeem (ook) gaan aanpassen?

vroeger trok ik nooit iets verkoopbaars. na lang ontkennen bleek er een fout in het systeem te zitten (lucky teamid's enz), dat zou gefixed moeten zijn. en warempel, in die 5 weken erna 3 verkoopbare spelers gehad en mss wel een ton winst gemaakt+een trainee voor mijzelf. sindsdien weer 0,0, af en toe een redelijk die er voor 2k uit gaat maar dat is het. terwijl ik andere teams ken die elk seizoen met (dikke) winst op de jeugd afsluiten. een competitiegenoot streek recent 3x achter elkaar bijna een miljoen op, en gaf ook aan elk seizoen wat winst te maken.

ik snap dat het ene team wat meer geluk heeft dan het andere team, maar ik investeer nou al 5 seizoenen en heb er nog geen cent van terug gezien. de spanning is altijd leuk, en de illusie dat je ooit de hoofdprijs gaat halen is wel vervlogen. 2x per seizoen iets wat een ton oplevert, maak ik nog dik verlies maar dan heb ik er nog IETS aan :/
Overal gezien maak je geen winst met een jeugdinvestering. Althans heb nooit iemand gehoord die zei:"Zo ik maak vette winst met mijn jeugdpulls"

Ik denk dat het gewoon een extra kan zijn zo eens in de zoveel tijd.Voor de rest is het gewoon zonde geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:50:
[...]

Overal gezien maak je geen winst met een jeugdinvestering. Althans heb nooit iemand gehoord die zei:"Zo ik maak vette winst met mijn jeugdpulls"

Ik denk dat het gewoon een extra kan zijn zo eens in de zoveel tijd.Voor de rest is het gewoon zonde geld :)
Maar wel leuk om de competitie te spelen en begin binnenkort daarmee ook aan een friendly cup :9

Op de lange termijn is het sowieso niet winstgevend, maar ja ze zijn jong en je wilt wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik begin voorlopig niet aan een jeugdopleiding. In het verleden heeft het me al nooit winst opgeleverd en dat nieuwe jeugdteam systeem vind ik behoorlijk ruk. :P Kost teveel tijd ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:37:
[...]

Je zou denken van wel, maar je weet het nooit met de ME (=MatchEngine)
Ik heb met 4-2 gewonnen *O*

Ik zoek nog een goede spits, iets in de trant van wonderbaarlijk. Zou ik die kunnen halen voor 1.6 miljoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Great-speler Kent Flinkdahl verdween in het boek van Sinterklaas na een zware overtreding.
Haha, deze kende ik nog niet
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.