0 - 3 gewonnen, vers in de VIII +).. In de 89e en 90e minuut gescoord, en slechts 1 gele kaart
...
Tsja, dat is toch voornamelijk aan jezelf. Globaal kun je het geloof ik zo zien, def coach = defensive skills +10%, neutral coach = defensive +5% en attack +5%, aanvalalend coach = attack +10%. En dan moet je zelf de keuze maken. Ik heb een neutrale coach, omdat op het moment dat ik hem aanstelde ik een vrij evenwichtig team had, dan is dat het handigst. Maar als je verdediging of aanval veel beter cq slechter is, dan zou ik persoonlijk de slechte linie verbeteren door mijn coachMich schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:23:
Kan iemand mij helpen. Ik wil een nieuwe coach hebben. Redelijk leiderschap goed coach. Ik kan alleen niet kiezen tussen Offensive, Defence of Neutraal.
Ik heb berekent dat mijn aanval de meeste hatstats heeft als ik neutraal heb. Dus met een offensive coach maak ik mijn sterkste ding nog sterker. Met verdedegende compenseer ik een beetje men slechtere def.
iemand een idee ?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
zo eerste wedstrijd in de 7e gewonnen, 2-4, heerlijk begin dit. Vechten tegen degredatie wordt iets makkelijker als je gelijk de 1e wedstrijd wint
Verwijderd
ha hier nog 1 die zijn wedstrijd verloren heeft met een 4-0Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:17:
Eerste wedstrijd roemloos verloren. 4-0
Niet eens op het scorebord gekomen.
Nou had ik dat helemaal verwacht.
Volgende week komt de misschien wel sterkste uit de divisie op bezoek.

beetje vreemde uitslag gezien mijn team en dat van mijn tegenstander, maar ja schijnbaar dat het middenveld toch wat zwaarder is gaan wegen/!....

9-0 gewonnen in de 9e div. 
1e helft 91% en 2e helft 97% balbezit.
1e helft 91% en 2e helft 97% balbezit.
1-3 gewonnen tegen de grootste concurrent, lekkere start van het seizoen zo na afgelopen woensdag voor het eerst ronde 2 van de beker te hebben gehaald. Woensdag PIC, komende zondag PIC in de competitie
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Ik ben in de mineur...
gelijk de belangrijkste wedstrijd van het seizoen, thuis tegen eigenlijk de enige concurrent, en ik verlies, met 4-2.... ik wist dat hij één vleugel veel sterker zou hebben, en dat was vorig seizoen altijd de rechtervleugel (hij wisselt vrijwel nooit van tactiek, zeer voorspelbaar), dus had ik mn defense op die vleugel extra sterk ingesteld....
Laat die gast net nu een keertje zn tactiek omgooien en alles op de andere vleugel zetten
daar ben ik dus overlopen
enige geluk is dat een derde team dat ik eigenlijk veel zwakker inschatte mogelijk ook een rol gaat meespelen in mn Liga, die haalt ook behoorlijke stats en ik vermoed dat ik wél de tactiek heb om hem te verslaan (counter, die heeft een zeer sterk middenveld maar een relatief zwakke aanval) terwijl mn tegenstander het veel moeilijker gaat krijgen tegen hem...
gelijk de belangrijkste wedstrijd van het seizoen, thuis tegen eigenlijk de enige concurrent, en ik verlies, met 4-2.... ik wist dat hij één vleugel veel sterker zou hebben, en dat was vorig seizoen altijd de rechtervleugel (hij wisselt vrijwel nooit van tactiek, zeer voorspelbaar), dus had ik mn defense op die vleugel extra sterk ingesteld....
Laat die gast net nu een keertje zn tactiek omgooien en alles op de andere vleugel zetten
daar ben ik dus overlopen
enige geluk is dat een derde team dat ik eigenlijk veel zwakker inschatte mogelijk ook een rol gaat meespelen in mn Liga, die haalt ook behoorlijke stats en ik vermoed dat ik wél de tactiek heb om hem te verslaan (counter, die heeft een zeer sterk middenveld maar een relatief zwakke aanval) terwijl mn tegenstander het veel moeilijker gaat krijgen tegen hem...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Total Def Mid Att Total Def Mid Att Team
1 200 81 51 68 200.0 81.0 51.0 68.0 Beus United
2 188 78 60 50 188.0 78.0 60.0 50.0 FC Bisschop
3 170 48 66 56 170.0 48.0 66.0 56.0 de Muskiet
4 152 48 63 41 152.0 48.0 63.0 41.0 Forza Xemla
5 150 65 36 49 150.0 65.0 36.0 49.0 FC Pedro's
6 148 81 36 31 148.0 81.0 36.0 31.0 fc internationaal
7 147 61 39 47 147.0 61.0 39.0 47.0 protos3
8 141 47 39 55 141.0 47.0 39.0 55.0 Chario2
mijn team is chario2, wordt dus een heel moeilijk seizoen als ik de stats kijk. Enige wat mijn kan helpen is mijn balbezit en mijn sterke aanval, of dat genoeg is om te overleven in de 7e zal er vanaf hangen,maar de eerste 3 punten zijn binnen.
als ik weer geld heb, een uitmuntende of briljante middenvelder proberen te halen.
edit: linkje is inderdaad makkelijker om de tabel leesbaar te houden http://alltid.org/league/25878/
1 200 81 51 68 200.0 81.0 51.0 68.0 Beus United
2 188 78 60 50 188.0 78.0 60.0 50.0 FC Bisschop
3 170 48 66 56 170.0 48.0 66.0 56.0 de Muskiet
4 152 48 63 41 152.0 48.0 63.0 41.0 Forza Xemla
5 150 65 36 49 150.0 65.0 36.0 49.0 FC Pedro's
6 148 81 36 31 148.0 81.0 36.0 31.0 fc internationaal
7 147 61 39 47 147.0 61.0 39.0 47.0 protos3
8 141 47 39 55 141.0 47.0 39.0 55.0 Chario2
mijn team is chario2, wordt dus een heel moeilijk seizoen als ik de stats kijk. Enige wat mijn kan helpen is mijn balbezit en mijn sterke aanval, of dat genoeg is om te overleven in de 7e zal er vanaf hangen,maar de eerste 3 punten zijn binnen.
als ik weer geld heb, een uitmuntende of briljante middenvelder proberen te halen.
edit: linkje is inderdaad makkelijker om de tabel leesbaar te houden http://alltid.org/league/25878/
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 12:58 ]
Verwijderd
Misschien gewoon handig om even een link naar de pagina op alltid te posten in plaats van tabel kopieren, want dit is niet te lezen. Maar als ik zo bekijk verschil je niet zoveel met nummers 5t/m7.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 11:37 ]
Hehehe:
Nieuwe ambitiesVan Tiggelen krijgt naast zich op de bank assistentie van voormalig Spartaan Geert Meijer, de huidige trainer van amateurclub Strijen. Meijer, eerder al assistent-trainer bij Feyenoord, wordt veldtrainer. Fred Grim blijft actief als eerste-assistent.
[ Voor 6% gewijzigd door Pewwy op 12-11-2007 12:30 ]
Verwijderd
nee dat klopt en ik hoop me nog dit seizoen te versterken met een leuke speler. Zag dat jij gewonnen had dsanka, weliswaar nipt, maar de punten tellen. Je heb een behoorlijk jong middenveld en de hoogste ratings qua van jouw divisie, dus je zou kampioen kunnen worden....Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:35:
Misschien gewoon handig om even een link naar de pagina op alltid te posten in plaats van tabel kopieren, want dit is niet te lezen. Maar als ik zo bekijk verschil je niet zoveel met nummers 5t/m7.
Verwijderd
De nummer 2 van vorig jaar speelde tegen een bot met z'n b-elftal. Dus ik ga nog niet juichen met mijn hoogste rating. Maar als hij lang genoeg in de beker blijft mee doen gaan we steeds meer glimlachen.
Wat de leeftijd van mijn middenveld betreft komt de oudste al weer tegen de leeftijd aan dat hij mag vertrekken. Ga vanaf nu zo inkopen dat er een gelijkmatige verdeling is onder mijn trainees qua leeftijd. Zat te denken aan 17,18,19,20,21,22 maar misschien dat het nog wat ruimer kan omdat je nu makkelijker langer door zou moeten kunnen trainen. Voordeel is dat je dan geen 2 spelers hebt die gelijk zullen vertrekken. Moet dus nog even kijken hoe de preciese indeling word.
Wat de leeftijd van mijn middenveld betreft komt de oudste al weer tegen de leeftijd aan dat hij mag vertrekken. Ga vanaf nu zo inkopen dat er een gelijkmatige verdeling is onder mijn trainees qua leeftijd. Zat te denken aan 17,18,19,20,21,22 maar misschien dat het nog wat ruimer kan omdat je nu makkelijker langer door zou moeten kunnen trainen. Voordeel is dat je dan geen 2 spelers hebt die gelijk zullen vertrekken. Moet dus nog even kijken hoe de preciese indeling word.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 15:03 ]
Verwijderd
zo een verdeling qua leeftijd probeer ik ook te realiseren. maar wat ik zat te denken, stel je traint scoren, dan is het interessant om een speler te kopen van 17 jr met uitstekend passen en zwak scoren, aangezien ze bij een lage stat sneller trainen, ik wil de gok wel eens wagen eigenlijkVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:00:
De nummer 2 van vorig jaar speelde tegen een bot met z'n b-elftal. Dus ik ga nog niet juichen met mijn hoogste rating. Maar als hij lang genoeg in de beker blijft mee doen gaan we steeds meer glimlachen.
FC Strijen is geen, ik herhaal geen amateurclub!
Verwijderd
Kan zeker wel eens rendabel blijken. Echter de enige Nederlander die momenteel die aan de eisen zwak positiespel en uitstekend passen heet dan weer waardeloos conditie.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:17:
[...]
zo een verdeling qua leeftijd probeer ik ook te realiseren. maar wat ik zat te denken, stel je traint scoren, dan is het interessant om een speler te kopen van 17 jr met uitstekend passen en zwak scoren, aangezien ze bij een lage stat sneller trainen, ik wil de gok wel eens wagen eigenlijk
Ik ga het binnenkort proberen met een minimaal wonderbaarlijk mid met zwak verdedigen. Kijken hoe snel die op redelijk/goed te krijgen is.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:40:
[...]
Kan zeker wel eens rendabel blijken. Echter de enige Nederlander die momenteel die aan de eisen zwak positiespel en uitstekend passen heet dan weer waardeloos conditie.
hou got effe op de hoogtePewwy schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:25:
[...]
Ik ga het binnenkort proberen met een minimaal wonderbaarlijk mid met zwak verdedigen. Kijken hoe snel die op redelijk/goed te krijgen is.
Chario2 (818126)
Tuurlijk, heb overigens geen skilldalingen op conditie vandaag. Nu hopen dat dat zich ook blijft voordoen.
Begrijp ik overigens goed uit de nieuwe stukken dat leeftijd minder van belang wordt bij het trainen van spelers
Klopt idd, alleen wordt het zo dat hoe hoger de skill, hoe langzamer het gaat. 17 jarige met waardeloos stijgen binnen enkele weken dus al. Mytische spelers doen er dan weer weken langer over.Pewwy schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:07:
[...]
Tuurlijk, heb overigens geen skilldalingen op conditie vandaag. Nu hopen dat dat zich ook blijft voordoen.
Begrijp ik overigens goed uit de nieuwe stukken dat leeftijd minder van belang wordt bij het trainen van spelers
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Aangezien ik mijn selectie aan het uitdunnen ben, aangezien ze toch geen spelhervatting training meer krijgen als ze niet spelen, blijft het geld maar binnenstromen... Je merkt echt dat de markt enorm aantrekt. Meer dan 4 ton wordt op het moment betaald voor uitstekend scoren met veel spelhervattingen. Heb al allemaal nieuwe spelers gekocht en op dit moment 4.4 miljoen in de plus. Moet ik nog zo'n 10 spelers verkopen de komende weken komt ik waarschijnlijk op zo'n 7 a 8 miljoen uit. Misschien moet ik mijn doelstelling (twee keer op rij degraderen) toch maar bij gaan stellen en misschien toch voor promotie terug naar de V gaan...
De markt trekt inderdaad flink aan. De middenvelders die ik eerder voor rond de 1.1 miljoen kocht kosten nu gewoon weer 1.6 miljoen.
Gisteren overigens een zwak verdedigen middenvelder gekocht. Nu eens kijken hoe snel ik hem op goed heb.
Gisteren overigens een zwak verdedigen middenvelder gekocht. Nu eens kijken hoe snel ik hem op goed heb.
Verwijderd
dat is inderdaad waar, maar met zoveel geld moet je maar voor promotie gaan vindt ik. Verder komt het ook omdat spelhervatting belangrijker wordt, en je niet iedereen meer kan trainen. Dat komt dus mooi uit, ik train scoren en heb er 2 rondlopen met reusachtig spel hervattingSandyman538 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 01:13:
Aangezien ik mijn selectie aan het uitdunnen ben, aangezien ze toch geen spelhervatting training meer krijgen als ze niet spelen, blijft het geld maar binnenstromen... Je merkt echt dat de markt enorm aantrekt. Meer dan 4 ton wordt op het moment betaald voor uitstekend scoren met veel spelhervattingen. Heb al allemaal nieuwe spelers gekocht en op dit moment 4.4 miljoen in de plus. Moet ik nog zo'n 10 spelers verkopen de komende weken komt ik waarschijnlijk op zo'n 7 a 8 miljoen uit. Misschien moet ik mijn doelstelling (twee keer op rij degraderen) toch maar bij gaan stellen en misschien toch voor promotie terug naar de V gaan...
het valt me ook op hoe de prijzen in korte tijd de lucht ingeschoten zijn...
de keepr die ik vorig seizoen voor 500K kocht (toen al een koopje omdat hij op de transfervergelijking rond de 600/650K haalde) halt met Transfervergelijking nu boven de miljoen...
verder heb ik nu net een vleugelaanvaller die ik een tijdje terug voor 325K kocht maar op de transferlijst gezet met een minimumprijs van 500K, enkel omdat hij via transfervergelijking al een waarde van tegen de 6 ton haalt .... imho is hij dat niet waard (hij heeft het in mn team zelfs moeilijk en verliest regelmatig de basisplek aan een erg oude speler die ik ooit voor een 1000-fooitje gekocht heb en die om de een of andere reden prima presteert in matches en vaak scoort, nog steeds, al is hij nu boven de 31 )
de keepr die ik vorig seizoen voor 500K kocht (toen al een koopje omdat hij op de transfervergelijking rond de 600/650K haalde) halt met Transfervergelijking nu boven de miljoen...
verder heb ik nu net een vleugelaanvaller die ik een tijdje terug voor 325K kocht maar op de transferlijst gezet met een minimumprijs van 500K, enkel omdat hij via transfervergelijking al een waarde van tegen de 6 ton haalt .... imho is hij dat niet waard (hij heeft het in mn team zelfs moeilijk en verliest regelmatig de basisplek aan een erg oude speler die ik ooit voor een 1000-fooitje gekocht heb en die om de een of andere reden prima presteert in matches en vaak scoort, nog steeds, al is hij nu boven de 31 )
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Ik zou er die 500k ook niet voor neer tellen voor die vleugelspeler. Voornamelijk omdat de enige die de vergelijking terug geeft veel hogere TSI had en dus waarschijnlijk dichter tegen een pop aan heeft gezeten dan de jouwe nu. Daarbij komt ook nog eens dat die andere al slecht ervaring heeft en de jouwe nog op rampzalig staat. Maar goed niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Dus hoop voor je dat er iemand is die daar niet op let.
klopt
, het was ook eigenlijk puur vanwege de kans dat iemand zo dom zou zijn het er ook voor neer te tellen, wat groter is door die 'transfervergelijking' waarvan ik vermoed dat er toch wat bijzitten die dr wel op afgaan
Verwijderd
de huidige prijzen liegen er niet om iig nee! En er zijn altijd gekken die bieden haha, gelukkig maar! Overigens moet ik wel zeggen dat mijn trainees nog niet veel doen qua waarde. Dat komt hopelijk nog.
Vandaag weer bekeren. Bij mij gaat mijn B/jeugd elftal erin! Ik gooi de handdoek in de ring! suc6 voor de rest hier iig!
Vandaag weer bekeren. Bij mij gaat mijn B/jeugd elftal erin! Ik gooi de handdoek in de ring! suc6 voor de rest hier iig!
Succes in de beker!
Benieuwd of ik er vanavond weer uit vlieg door iemand die met zn A-team speelt. Toch wel het nadeel van verdedigers trainen, de beker moet je laten schieten, want met 5 verdedigers kom je niet ver.
Benieuwd of ik er vanavond weer uit vlieg door iemand die met zn A-team speelt. Toch wel het nadeel van verdedigers trainen, de beker moet je laten schieten, want met 5 verdedigers kom je niet ver.
waarom kan ik de bekerwedstrijd niet toevoegen tot ht-live? (staat geen knop van?)
tevens sta ik 1-0 achter tegen een op het oog veel zwakkere tegenstander :I
ondertussen 4-2 achter. middenveld ruim 60% en op de andere fronten hoor ik ook sterker te zijn. toch mis ik kans op kans en schiet hij ze allemaal binnen.
ondertussen 4-2 achter. middenveld ruim 60% en op de andere fronten hoor ik ook sterker te zijn. toch mis ik kans op kans en schiet hij ze allemaal binnen.
[ Voor 33% gewijzigd door ph4ge op 14-11-2007 18:36 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als ik het niet dacht
2-0 verloren van iemand die met een volledig A-team speelde. Ik had er twee basiskrachten in staan en rara die raakten beide geblesseerd. Geweldig
2-0 verloren van iemand die met een volledig A-team speelde. Ik had er twee basiskrachten in staan en rara die raakten beide geblesseerd. Geweldig

En ja hoor weer een blessure! Weer +1 wat een gelukje is maar het lijkt er op dat er niet één wedstrijd gespeeld kan worden zonder blessures!
Wel 0-4 door gelukkig dus ben benieuwd naar de volgende tegenstander.
Wel 0-4 door gelukkig dus ben benieuwd naar de volgende tegenstander.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Als de wedstrijd begonnen is staat die knop er ineens wel. Klik je voor de wedstrijden op "wedstrijdarchief" komt er wel een HTlive knop tevoorschijn maar wanneer de wedstrijd begint zijn alle wedstrijden weer verdwenen uit de HTlive. Echt vaag.ph4ge schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:15:
waarom kan ik de bekerwedstrijd niet toevoegen tot ht-live? (staat geen knop van?)
Hmmz 0-4 voor maar wel rood voor een A spits. Eens even puzzelen hoe we dat voor zondag gaan oplossen..
Edit: Toch nog een leuke 0-6 geworden
[ Voor 9% gewijzigd door Quintus op 14-11-2007 21:39 ]
Unknown
Hier een 0-4 winst met een bijna geheel A-team. Ik ga wel weer vol voor de training als ik uit de beker lig. Kan de ervaring namelijk voor 1 verdediger die toekomstig coach is goed gebruiken, is nu redelijk en dat moet eigenlijk dit seizoen even naar goed...
Aangezien ik nog een Hattrick nubje ben vroeg ik me af of iemand van jullie me een beetje kon adviseren.
Mijn team speelt in VIII (FC Ellende = 1011757), formatie die ik meestal speel is 5-3-2 en gebruikt regelmatig de counter tactiek en training op verdedigen.
Het gaat wel redelijk allemaal en nu heb ik zo'n 1.000.000 opgebouwd aan spaarcentjes. ;-)
Mijn grootste vraagteken is eigenlijk welke positie voor mij het beste is om een speler voor aan te trekken. Verdedigers train ik zelf dus wil ik niet aantrekken (tenzij het een mooie trainee zou zijn) en wil eerst de andere posities wat versterken.
Zelf dacht ik aan een keeper of vleugelspeler. Mijn redenatie voor de keeper was dat een mislukte aanval (door een top-keepertje) resulteert in een counter. Maar kan niet echt terugvinden of die counters alleen gelden voor een mislukte aanval onderschept door de verdedigers.
Iemand die me wat advies wil geven ?
Mijn team speelt in VIII (FC Ellende = 1011757), formatie die ik meestal speel is 5-3-2 en gebruikt regelmatig de counter tactiek en training op verdedigen.
Het gaat wel redelijk allemaal en nu heb ik zo'n 1.000.000 opgebouwd aan spaarcentjes. ;-)
Mijn grootste vraagteken is eigenlijk welke positie voor mij het beste is om een speler voor aan te trekken. Verdedigers train ik zelf dus wil ik niet aantrekken (tenzij het een mooie trainee zou zijn) en wil eerst de andere posities wat versterken.
Zelf dacht ik aan een keeper of vleugelspeler. Mijn redenatie voor de keeper was dat een mislukte aanval (door een top-keepertje) resulteert in een counter. Maar kan niet echt terugvinden of die counters alleen gelden voor een mislukte aanval onderschept door de verdedigers.
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Verwijderd
Iedereen die de volgende ronde van de beker hebben gehaald gefeliciteerd. Heb net weer even lijstje zitten maken met nog actieve Gotters in de beker. Zal hem alleen nog niet posten, want het zijn er in totaal nog 57. Even overzichtje en twee leuke wedstrijden die ik tegen kwam.
Nederland: 54
Finland: 1
Beglie: 2
gebaseerd op leden van de federatie binnen Hattrick
FC Jacks - Watergraafsmeer Wanderers (155353039)
FC Jacks mag aantreden tegen een oudgediende hier op het forum j_du_pee.
Springfield Isobars - De Friese Rotterdammers (155354359)
De Friese Rotterdammers mogen op bezoek bij een oud lid van de federatie en meervoudig deelnemer aan de GoT cup Springfield Isobars.
Nederland: 54
Finland: 1
Beglie: 2
gebaseerd op leden van de federatie binnen Hattrick
De Friese Rotterdammers mogen op bezoek bij een oud lid van de federatie en meervoudig deelnemer aan de GoT cup Springfield Isobars.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 00:00 ]
Nou, een 0-4 nederlaag in de beker.... maar wel verwacht en zeer zeker ook terecht
Kom ik aan met 138 hatstats en PIC van m'n B-team tegen een goeie 200 hatstats... .majah, wel weer PIC en zondag ook weer PIC..... TS gaat hard omhoog zo
Heb nu ongeveer 750k te besteden en moet eigenlijk nog wat versterking hebben of wat beter B-materiaal.... kan ook het stadion uitbreiden naar een 25k.... en dan over een paar weken alsnog het team proberen te versterken.... maar eens goed over na gaan denken
Heb nu ongeveer 750k te besteden en moet eigenlijk nog wat versterking hebben of wat beter B-materiaal.... kan ook het stadion uitbreiden naar een 25k.... en dan over een paar weken alsnog het team proberen te versterken.... maar eens goed over na gaan denken
8-1 gewonnen in de beker weliswaar van een botje maar toch de 1e doelstelling al gehaald namelijk 3e ronde beker halen.
volgende week tegen een 5e divisie team dus ik ben aardig zeker dat ik eruit lig zeker omdat hij met zijn a-team speelt als ik goed gekeken heb.
maar goed leuk voor de inkomsten en voor de teamgeest die op in de wolken staat op het moment.
volgende week tegen een 5e divisie team dus ik ben aardig zeker dat ik eruit lig zeker omdat hij met zijn a-team speelt als ik goed gekeken heb.
maar goed leuk voor de inkomsten en voor de teamgeest die op in de wolken staat op het moment.
@DSanka, goed bezig, altijd leuk om te zien wat er zoal gebeurt in de beker met andere fed leden. Ik kan me nog herinneren dat ik 2 bekers geleden een voorbeschouwing van wedstrijden in de beker schreef als er nog wat minder fed leden actief waren (stuk of 10).
We spelen ongeveer een gelijk spel, ik speel zelf ook veel counter en train verdedigers..JeanJeremy schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:54:
Ik heb echter nog nooit wat gemerkt van extra counter-kansen door specifiek keepers die een mogelijkheid stoppen (die beschrijving stopt dan altijd 'speler X had een mooi kans maar ingrijpen van keeper Y voorkwam een doelpunt')
Een paar tips die ik zou doen: Verander je coach, naar minimaal een 'redelijk' en liefst een 'goed', en liefst met een beetje leiderschap (dat echter vooral gebruikt wordt om je middenveld sterker te maken, wat bij counterspel echter lang niet altijd zo sterk meespeelt).
je huidige coach heeft wel redelijk leiderschap, maar tevens een matig coach wat het trainen van je verdedigers nog trager maakt.
Vervolgens, kies sterkere trainee's, dus ofwel jonger (ik zag dat je eeen bijna 20-jarige had die 1,5 ster haalde, 210 TSI had en ook nog eens buitenlander was wat je 20% meer loon kost)..
zelfs als je goedkoop wil inkopen, kun je (met geluk, je moet er wel voor zoeken, en net dat geluk hebben) voor ongeveer €15.000 ook een late 17- of 18-jarige 'redelijk' kopen die tegen het poppen aanzit, uit je eigen land dus minder loon.
Je keeper ziet er niet speciaaal zwak uit, in tegendeel, die kan in goede vorm makkelijk 3,5 tot 4 sterren halen.. Mocht je willen vervangen zou ik echter kiezen voor een keeper-trainee, eentje die je in de vriendschappelijk kunt laten meespelen en dan verdediging kan meetrainen.
Het meest zin lijkt het me echter hebben om sterke vleugelspelers aan te schaffen, die ook goed positiespel als bijskill hebben ... verder zou ik dan kiezen voor vleugelspelers met meer ervaring en een specialiteit als koppen of snelheid ... die genereren vaak een extra kans en scoren zelf ook veel eerder bij bv corners.
Overigens kan het ook een goede optie zijn een 'alternatieve strategie' te hebben, voor die wedstrijden waar je met counter ofwel een lage kans hebt, maar je wel je tegenstander kunt verrassen door opeens met een sterker middenveld te spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 15-11-2007 10:01 ]
Thanx RM-rf voor de uitgebreide relpy, misschien is een investering in trainees inderdaad wel de beste keuze. Ik zal vanavond nog eens lekker rond gaan zoeken op de transfer markt.
Dat 20% extra loon voor buitenlandse spelers wist ik niet eens
Heb ook wel eens ooit zitten twijfelen om een 4-4-2 te spelen tegen een team om ze te verrassen.
Alleen moet ik me nog even verdiepen welke opstelling (bijna iedereen speelt 3-5-2 in mijn VIII competitie) het meest gevaarlijk voor mijn 5-3-2 is. Maar dit kan ik wel achterhalen uit de verschillende wiki's en help
Dat 20% extra loon voor buitenlandse spelers wist ik niet eens
Heb ook wel eens ooit zitten twijfelen om een 4-4-2 te spelen tegen een team om ze te verrassen.
Alleen moet ik me nog even verdiepen welke opstelling (bijna iedereen speelt 3-5-2 in mijn VIII competitie) het meest gevaarlijk voor mijn 5-3-2 is. Maar dit kan ik wel achterhalen uit de verschillende wiki's en help
Verwijderd
Verdedigers en counteren tja moeten ze wel positiespel hebben en beetje passen! Maar dat wist je waarschijnlijk al.... Het belangrijkste is toch je middenveld dus zou daar iig eens gaan kijken naar versterking! Keeper zijn een hoop geld en je hebt toch 5 verdedigers dus... lijkt het mij simpel iig!JeanJeremy schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:54:
Aangezien ik nog een Hattrick nubje ben vroeg ik me af of iemand van jullie me een beetje kon adviseren.![]()
ik heb zelf versterking gekocht in de vorm van verdedigers en aanvallers en onwijs

Nou de volgende match word in ieder geval gelukkig thuis en de tegenstander is redelijk gelijk aan mij.
Denk dat het een close call word.
Zondag weer een makkie volgens mij de moeilijkste heb ik gehad en de rest moet ik kunnen hebben dus doelstelling moet te halen zijn (knap he na 1 match
)
TL prijzen zijn echt niet meer normaal
Keepers zijn iets gestegen volgens mij niet zo bizar veel als middenvelders e.d. De rede van de prijs stijging is mij geheel onduidelijk eigenlijk
Denk dat het een close call word.
Zondag weer een makkie volgens mij de moeilijkste heb ik gehad en de rest moet ik kunnen hebben dus doelstelling moet te halen zijn (knap he na 1 match
TL prijzen zijn echt niet meer normaal
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Keepers zijn ook best bizar veel gestegen hoor. Wonderbaarlijke keeper die ik vorig seizoen heb gekocht voor 1.3M is volgens de TL op het moment rond de 2M.Damien2004 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:23:
TL prijzen zijn echt niet meer normaalKeepers zijn iets gestegen volgens mij niet zo bizar veel als middenvelders e.d. De rede van de prijs stijging is mij geheel onduidelijk eigenlijk
Mensen,
Ik heb een vraagje over de (nieuwe) jeugdopleiding.
Voor zover ik begrepen zal de trainer aangeven wanneer een speler klaar is voor een stap naar het eerste. Ik heb nu een speler die er aan zit te komen, ik zit eigenlijk te wachten op de opmerking van mijn trainer. Deze heb ik dus nog niet gehad.
In het wedstrijdverslag kom ik het volgende tegen:
Bah, ik wou het even letterlijk copieren maar kom er op hattrick dus niet op, maar het is iets in deze strekking: Speler Y deed vandaag extra zijn best hopende op een promotie naar het eerste.
Is dit het signaal dat ik deze speler moet gaan promoveren?
Voor zover ik begrepen zal de trainer aangeven wanneer een speler klaar is voor een stap naar het eerste. Ik heb nu een speler die er aan zit te komen, ik zit eigenlijk te wachten op de opmerking van mijn trainer. Deze heb ik dus nog niet gehad.
Bah, ik wou het even letterlijk copieren maar kom er op hattrick dus niet op, maar het is iets in deze strekking: Speler Y deed vandaag extra zijn best hopende op een promotie naar het eerste.
Misschien kan de vraag zelfs wat algemener. In hoeverre kan het wedstrijdverslag de promotie van een speler aangeven? Aangezien ik ook regelmatig het volgende:kenicky schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:50:
Mensen,
Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Talents door Marinus Brandjes uitgebreid tot 4-1. Zelfs de aanwezige manager van het eerste team was onder de indruk.
hehehehe, inderdaad. Ik heb eigenlijk nog nooit de moeite genomen de wedstrijdverslagen helemaal door te ploegen (soms wel).
Ik vraag me af of we dit soort berichten serieus moeten nemen of niet.
Ik vraag me af of we dit soort berichten serieus moeten nemen of niet.
Probeer het eens uit. Kijk hoe goed hij is. Niemad weet het zeker, en als je het niet probeert weet je het niet. Deel het vooral met je mede fedledenFresh T. schreef op donderdag 15 november 2007 @ 13:35:
[...]
Misschien kan de vraag zelfs wat algemener. In hoeverre kan het wedstrijdverslag de promotie van een speler aangeven? Aangezien ik ook regelmatig het volgende:
Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Talents door Marinus Brandjes uitgebreid tot 4-1. Zelfs de aanwezige manager van het eerste team was onder de indruk.
misschien dat ik het inderdaad wel ga uitproberen.
ik kan zowiezo nog even wachten want heb nog geen trainingsplekkie vrij
(daarna sluit overigens de jeugdopleiding weer, vind er eigenlijk geen lol aan)
ik kan zowiezo nog even wachten want heb nog geen trainingsplekkie vrij
(daarna sluit overigens de jeugdopleiding weer, vind er eigenlijk geen lol aan)
Verwijderd
Kijk ook naar zeer goede middenvelders, als je nog wat geld over hebt. Zit zelf al 10 seizoenen in VI en heb veel moeite om kampioen te worden, ook al heeft mijn elftal 5* meer dan alle andere teams. Vaak kwam dit doordat ik tegen een of ander n00b team moest counteren en dan 1-1 speelde of zoiets.JeanJeremy schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:25:
Thanx RM-rf voor de uitgebreide relpy, misschien is een investering in trainees inderdaad wel de beste keuze. Ik zal vanavond nog eens lekker rond gaan zoeken op de transfer markt.
Dat 20% extra loon voor buitenlandse spelers wist ik niet eens![]()
Heb nu zwaar geinvesteerd in middenvelders en kan nu tegen de mindere goden in mijn serie 5-3-2 spelen zonder te counteren (heb ook weer eens 2 ronden in de beker overleeft!). Tegen de echte concurrenten speel ik dan wel counter.
Een 2e voordeel is dat mijn team minder voorspelbaar is geworden, tegenstanders kunnen niet meer automatisch PICcen en dat is ook mooi meegenomen.
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:59:
Maar goed niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Dus hoop voor je dat er iemand is die daar niet op let.

verkocht voor 510K (wat die dus volgens mij écht niet waard is)
€135.000 pure winst zonder enige training in 6 weken.
Verwijderd
Net een trainee verkocht en een nieuwe aagekocht en beide transfers gaven een terugval in mijn teamgeest. Waardoor hij nu op kalm staat
. Maar goed mag dit weekend tegen degradatiekandidaat nummero uno dus even Piccen en we zijn weer terug.
Nieuwe trainee:
Leeftijd: 17 jaar en 33 dagen
Conditie: Matig
Positiespel: Redelijk
Passen: Goed
Verdedigen: Matig (Misschien dat iemand hier hem verder kan trainen over een seizoen of 2)
Nieuwe trainee:
Verdedigen: Matig (Misschien dat iemand hier hem verder kan trainen over een seizoen of 2)
Wat kost dat nou nog tegenwoordig?Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:20:
Net een trainee verkocht en een nieuwe aagekocht en beide transfers gaven een terugval in mijn teamgeest. Waardoor hij nu op kalm staat. Maar goed mag dit weekend tegen degradatiekandidaat nummero uno dus even Piccen en we zijn weer terug.
Nieuwe trainee:
Een schijntje als je het mij vraagt. Ik zie net dat het een slordige 950k gekocht heeft
Hattrick is ook weer goed bezig met hun runtime errors en dergelijke. Maar ik wou me team nog versterken met een goede verdediger/aanvaller. Éen verdediger heb ik al vervangen maar de andere (stipo stambolec, 3* eerst) werd opeens 4*. Hij heeft uitstekend verdedigen maar is het nu ook verstandig om naar een formidabele verdediger te gaan met zelfde sterren?
Dat is ook niet gek. Simpelweg vanwege het feit dat elke speler met 17jarige speler met U20 kwaliteiten nu wanneer dan ook gepulled in het seizoen kans op die U20 maakt. Het daarom niet vreemd dat de absurde prijzen van vroeger voor 17 jarigen in de eerste weken van het seizoen gigantisch gekelderd zijn. Dat heeft ook weer invloed op de wat mindere 17jarige goden.Infinitytron schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:05:
[...]
Een schijntje als je het mij vraagt. Ik zie net dat het een slordige 950k gekocht heeftNu maar hopen dat die goed wat oplevert he...
Als het niet je trainingslijn is waarom versterken met een vergelijkbare, maar duurdere speler in loon en prijs. Zeer waarschijnlijk compenseert je huidige defje dat met vooral ervaring en bijkomend een lager loon. Maar het is je eigen keus.Hattrick is ook weer goed bezig met hun runtime errors en dergelijke. Maar ik wou me team nog versterken met een goede verdediger/aanvaller. Éen verdediger heb ik al vervangen maar de andere (stipo stambolec, 3* eerst) werd opeens 4*. Hij heeft uitstekend verdedigen maar is het nu ook verstandig om naar een formidabele verdediger te gaan met zelfde sterren?
[ Voor 33% gewijzigd door Quintus op 15-11-2007 20:51 ]
Unknown
Ja zo kan je het ook zien inderdaad, qua sterren zal het niks uit maken inderdaad. Dan koop ik liever een aanvaller of een nieuwe middenvelder ofzo. Mjah eigenlijk wil ik wel naar de VII volgend seizoen maar dan moet ik veel meer investeren in nieuwere spelers of niet?Quintus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:48:
[...]
Als het niet je trainingslijn is waarom versterken met een vergelijkbare, maar duurdere speler in loon en prijs. Zeer waarschijnlijk compenseert je huidige defje dat met vooral ervaring en bijkomend een lager loon. Maar het is je eigen keus.
Verwijderd
Hoop inderdaad dat het uiteindelijk wat op gaat leveren. In eerste instantie had ik ook nog een andere speler bij mijn bookmarks staan, maar die vertrok voor ongeveer 1.1M dus ben tevreden dat deze onder het miljoen is gebleven.Infinitytron schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:05:
[...]
Een schijntje als je het mij vraagt. Ik zie net dat het een slordige 950k gekocht heeftNu maar hopen dat die goed wat oplevert he...
Mijn team speelt al meer dan 10 seizoenen niet meer in VII, helaas heb ik daar dus weinig zicht op. Ik zou zeggen check even wat een VII gemiddeld qua spelers heeft en baseer daar je beslissing op. Ook zijn er vast nog wel een aantal VII spelers hier op GoT.Infinitytron schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:12:
[...]
Ja zo kan je het ook zien inderdaad, qua sterren zal het niks uit maken inderdaad. Dan koop ik liever een aanvaller of een nieuwe middenvelder ofzo. Mjah eigenlijk wil ik wel naar de VII volgend seizoen maar dan moet ik veel meer investeren in nieuwere spelers of niet?
@ GoT Eredivisie.
Lachen zeg, na een baggere seizoens start voor de jeugd staan we nu na het gebruik van een nieuwe nog wat te prefectioneren tactiek al weer op een. Altijd leuk. Tis wel gemeen spannend met 5 teams binnen 1 punt van elkaar. Dus ach het zegt nog niets.
Unknown
Verwijderd
Vermoed dat ik mijn trainee net te vroeg verkocht heb, want hij is vandaag 400 in zijn TSI omhoog geschoten. Dus waarschijnlijkt is hij dus net gepopt
Maar goed ben wel weer een stap dichter bij een betere verdeling qua leeftijd.

Maar goed ben wel weer een stap dichter bij een betere verdeling qua leeftijd.
volgens mij maakt het poppen niet meer verschil in TSI, dan een gewone training zonder pop.
Dus een een pop gaat niet gepaard met een grotere TSIboost dan een normale training, dat zijn mijn bevindingen althans, dus ik denk niet dat je nu kunt zeggen dat die trainee van je gepopt is.
Dus een een pop gaat niet gepaard met een grotere TSIboost dan een normale training, dat zijn mijn bevindingen althans, dus ik denk niet dat je nu kunt zeggen dat die trainee van je gepopt is.
Hmmmzzzzz, het gaat weer heerlijk, als ik m´n jeugdopleiding wil bekijken krijg ik een "Server too busy" melding... hopen dat dat niet te lang gaat duren want ik moet vandaag een jeugdspelert promoveren (wordt morgen 19....).
Pff uit noodzaak heb ik nog een verdediger aangeschaft...
Dmitriy Shkrobov (16646079)
31 jaar en 78 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 21-12-2007
Nationaliteit: Rossiya
Total Skill Index (TSI): 1 200
Loon: 828 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: F.C. GoT
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: briljant
Voor 4 ton
binnengehaald en haalt ongeveer 4-5 sterren. Al dit soort spelers gaan er voor dat bedrag uit!
Dmitriy Shkrobov (16646079)
31 jaar en 78 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 21-12-2007
Nationaliteit: Rossiya
Total Skill Index (TSI): 1 200
Loon: 828 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: F.C. GoT
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: briljant
Voor 4 ton

Vertel mij wat, net weer twee spelers verkocht met uitstekend scoren + hoog spelhervatting voor meer dan 5 ton per stukBrainpower schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:45:
Voor 4 tonbinnengehaald en haalt ongeveer 4-5 sterren. Al dit soort spelers gaan er voor dat bedrag uit!

En op dit moment heb ik dus al geld over (Kapitaal: 3 053 698 € (5 802 566)). Zeer binnenkort gaat er ook nog een reusachtig vleugelspeler + spelhervatting en een bovennatuurlijk verdediger + spelhervatting uit, die per stuk ook meer dan 2 miljoen doen... Daar moet ik dan wel weer gelijkwaardig materiaal voor terughalen, dus dat is verder geen 'winst'. Maar als die andere 8 dit ook opleveren heb ik straks 10 miljoen in kas

Ik moet vanavond tegen één van de directe concurrenten uit mijn divisie ( Doedel United (1278767)). Om dit te gaan kunnen winnen wou ik graag advies van jullie. Hij heeft een slechter middenveld dan mij (slecht zeer hoog vs. zwak laag). Hij haalt wel ongeveer dezelfde Hatstats als mij, rond de 130. Op andere vlakken zoals verdediging halen we beide matig en op de aanval zwak ongeveer.
Is het nu handig om pressie te gaan spelen zodat de beide kansen gereduceerd worden zodat je evt. een gelijkspel krijgt? Of moet ik meer denken aan een verdedigende opstelling waarbij de vleugels verdedigend gaan spelen ?
Alvast super bedankt!
Is het nu handig om pressie te gaan spelen zodat de beide kansen gereduceerd worden zodat je evt. een gelijkspel krijgt? Of moet ik meer denken aan een verdedigende opstelling waarbij de vleugels verdedigend gaan spelen ?
Alvast super bedankt!
Ik zou gewoon normaal spelen. Jou middenveld is beter dan zijn middenveld terwijl jij vorige week uit speelde en hij thuis. Zijn middenveld zal dus minder worden deze wedstrijd aangezien hij uitspeeld en jou middenveld zal nog hoger worden aangezien je thuisspeeld. Ik zou gewoon normaal spelen, jij creeert normaal gesproken namelijk de meeste kansen en jullie verdediging en aanval ontlopen elkaar niet veel.
met een sterker middenveld win je meestal bij gelijke hatstats, omdat zijn kansen gereduceerd worden en hij dus weinig heeft aan een betere aanval en verdediging...
Wat je zéker niet moet doen is inleveren op je middenveld in de hoop je verdediging te sterken, dat werkt eerder contraproductief....
wat is de verhouding in LoddarStats?
Wat je zéker niet moet doen is inleveren op je middenveld in de hoop je verdediging te sterken, dat werkt eerder contraproductief....
Ja dus niet inleveren op middenveld omdat dan je team zwakker wordt met minder kansen e.d.RM-rf schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:21:
met een sterker middenveld win je meestal bij gelijke hatstats, omdat zijn kansen gereduceerd worden en hij dus weinig heeft aan een betere aanval en verdediging...
LoddarStats 7.53 (vna mij) en van hem LoddarStats 6.77. Deze stats gaan over de laatste competitiewedstrijd. Scheelt dus ongeveer 0.8, en dat betekent dat mijn middenveld x verdediging + aanval sterker is toch dan die van hem ?
/edit: Iedereen veel succes vanavond in de competitie!
[ Voor 11% gewijzigd door Vincitore op 18-11-2007 20:21 ]
Vorige week 2 van de 3 spitsen van het veld getrapt. Nu is binnen 20 minuten de 3e spits ook met brancard afgevoerd...
Zwaar verrot voor je man... afgelopen woensdag in de beker mn beste centrale verdediger +4...
Sowieso schrijf je zo!
Dat is inderdaad minder Sandyman538 en nadroJ. Zelf is mijn aanvaller ook voor +4 eraf getrapt. Hopen dat deze wedstrijd beetje goed voor me uitpakt
Achja, iedereen heeft wel wat. Mijn keeper is geblesseerd, mijn spits is geblesseerd en mijn vleugelspeler is geblesseerd. Toch moet ik zo'n 30 hatstats meer hebben dan mn tegenstander nu, maar ik sta gewoon 1-3 achter met 55% bbz.Infinitytron schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:36:
Dat is inderdaad minder Sandyman538 en nadroJ. Zelf is mijn aanvaller ook voor +4 eraf getrapt. Hopen dat deze wedstrijd beetje goed voor me uitpakt
Verwijderd
0-0 en 74% bbz in een pic tegen de waarschijnlijke nummer 1. Alle reden om blij te zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 21:18 ]
Ik sta nu 0-0 tegen die kerel met een slordige 65% balbezit. Maar één kleine kans gehad voor mijn spits van 30 jaar ofzo maar die miste hij. Één voordeel is dat mijn stadion alweer vol zit dus mss maar weer een verbouwingkje er tegenaan gooien om de supporters te bergen!
/edit: Damn, ik sta nu 0-2 achter dus volgende keer maar terugpakken dan
/edit2: Heb dus ook met 2-0 verloren, totaal onterecht. Had nu zelfs een matig (laag) middenveld tegen een slecht (laag) middenveld van hem. Voor de rest waren de Hatstat hoger en het aantal sterren (37* tegen 32.5* voor hem). Mjah next time i'll beat his ass!
En dan ga je ook nog eens vanaf plaats 1 naar plaats 5!
/edit: Damn, ik sta nu 0-2 achter dus volgende keer maar terugpakken dan
/edit2: Heb dus ook met 2-0 verloren, totaal onterecht. Had nu zelfs een matig (laag) middenveld tegen een slecht (laag) middenveld van hem. Voor de rest waren de Hatstat hoger en het aantal sterren (37* tegen 32.5* voor hem). Mjah next time i'll beat his ass!
En dan ga je ook nog eens vanaf plaats 1 naar plaats 5!
[ Voor 43% gewijzigd door Vincitore op 19-11-2007 00:07 ]
Haalden we vorige week nog een:
Om even een duit in het zakje van de blessures te doen:
Minpunten vanavond zijn de belachelijk hoge blessures voor 2 midjes
+8 !!! en
+4
Dat wordt nog puzzelen. Gelukkig zijn de eerstvolgende tegenstanders wat minder sterk op het middenveld.
Wel erg sneu trouwens.
Tijd voor een pech-award?
Zouden sterren uitmaken dan zouden AO teams bijvoorbeeld vrijwel altijd moeten verliezen en counterteams veelal altijd moeten winnen. Dit omdat verdedigers en keepers relatief sneller meer sterren halen en AO teams juist zonder die verdedigers en een extreem goede keep spelen.
Hatstats zijn stukken eerlijker al morrelt daar ook wel wat aan. Deze week won ik met 43 hatstats minder bijvoorbeeld.
Deze week een 3-5 uit overwinning op een belangrijke concurrent. Alle overige teams hebben nu minimaal 1x verloren zodat we al 3 punten los staan van de nr2.Quintus schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:45:
Lekkere 5-2 winst en direct op plek 1 in V. <knip>
Om even een duit in het zakje van de blessures te doen:
Minpunten vanavond zijn de belachelijk hoge blessures voor 2 midjes
+8 !!! en
+4
Dat wordt nog puzzelen. Gelukkig zijn de eerstvolgende tegenstanders wat minder sterk op het middenveld.
Dan kun je deze week beter geen spitsen trainenSandyman538 schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:22:
Vorige week 2 van de 3 spitsen van het veld getrapt. Nu is binnen 20 minuten de 3e spits ook met brancard afgevoerd...
Tijd voor een pech-award?
Even een aanwijzing niet alleen specifiek voor jou. Sterren zijn puur leuke statistieken voor de individuele speler, maar je moet er niet je argumenten voor onterechte of terechte winst/verlies partijen op baseren. De laatste tijd zie ik dat bij een aantal posters terugkomen.Infinitytron schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:23:
Voor de rest waren de Hatstat hoger en het aantal sterren (37* tegen 32.5* voor hem). Mjah next time i'll beat his ass!
Zouden sterren uitmaken dan zouden AO teams bijvoorbeeld vrijwel altijd moeten verliezen en counterteams veelal altijd moeten winnen. Dit omdat verdedigers en keepers relatief sneller meer sterren halen en AO teams juist zonder die verdedigers en een extreem goede keep spelen.
Hatstats zijn stukken eerlijker al morrelt daar ook wel wat aan. Deze week won ik met 43 hatstats minder bijvoorbeeld.
[ Voor 58% gewijzigd door Quintus op 19-11-2007 00:15 ]
Unknown
Ja ik weet ook wel dat het niet een aanwijzing is, maar voor mezelf zie ik er altijd wel ff naar. De hatstats, lodderstats etc zijn inderdaad iets belangrijker en eerlijker, maar dat is natuurlijk ook niet waterdicht. Mjah...ik heb verloren dus het verandert toch niksQuintus schreef op maandag 19 november 2007 @ 00:01:
Even een aanwijzing niet alleen specifiek voor jou. Sterren zijn puur leuke statistieken voor de individuele speler, maar je moet er niet je argumenten voor onterechte of terechte winst/verlies partijen op baseren. De laatste tijd zie ik dat bij een aantal posters terugkomen.
Ach ja, altijd uitgaan van een verlies. Kan het altijd meevallenInfinitytron schreef op maandag 19 november 2007 @ 00:24:
[...]
Ja ik weet ook wel dat het niet een aanwijzing is, maar voor mezelf zie ik er altijd wel ff naar. De hatstats, lodderstats etc zijn inderdaad iets belangrijker en eerlijker, maar dat is natuurlijk ook niet waterdicht. Mjah...ik heb verloren dus het verandert toch niks
Unknown
Haha zo kan je inderdaad ook zien. Was ook wel beeetje uitgegaan van een eventueel verlies maar het is altijd jammer als je dan ook nog verliest..
Verwijderd
Het zwakste team (bots uitgesloten) uit de competitie even met 0-5 opzij gezet en sta nu 2e. Achter een promovendus die verrassend van de nummer 2 van vorig jaar won met 2-3. Nou mag ik volgende week tegen de nummer 2 van vorig jaar dus kan ik mooi een gevoelige tik uitdelen vroeg in het seizoen.
Post 2500
Post 2500

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 00:49 ]
Damn, 3-2 verloren, en alltid geeft aandat mijn V op dit moment op nummer 7 van alle Ve divisies staat. En dan gewoon strak de laagste hatstats en sterren van de divisie scoren
Dit gaat echt een pittig seizoen worden zo
Verwijderd
1-1 gelijk tegen het _beste_ team uit mijn liga.
Dit weekend uit tegen het enigste niet bot team waar ik mij aan kan meten. Ik ben benieuwd.
Dit weekend uit tegen het enigste niet bot team waar ik mij aan kan meten. Ik ben benieuwd.
Verwijderd
ik heb een heel goed begin, 4-2 gewonnen. ik heb minder balbezit, ongeveer 45 % maar mijn aanval maakt gewoon de kansen af. dat is dan weer het voordeel van 3-4-3.
Verwijderd
Bekijk trouwens net even de trainingsverslag van mijn jeugdteam.
Had toch graag willen weten welke spelers, maar ja kan niet alles hebben.Verschillende spelers hebben zich deze week verbeterd dankzij de training, maar ik licht hem er toch even uit omdat hij hard gewerkt heeft aan het verbeteren van zijn Passen.
Hoe kun je eigenlijk zien of er een bot bij je in de competitie zit? Ik vind het Hattrick een geweldig spel, echt heerlijk voor even 10 min per dag
Verwijderd
Heel simpel er staat op de teampagina "Dit is een 'bot'-team."
Dus niet in jou competitie (als het tenminste dezelfde username is)
Dus niet in jou competitie (als het tenminste dezelfde username is)
Zet HT eens op een andere taal, Vlaams ofzo. Misschien wordt het dan duidelijker.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:47:
Bekijk trouwens net even de trainingsverslag van mijn jeugdteam.
[...]
Had toch graag willen weten welke spelers, maar ja kan niet alles hebben.
Unknown
Verwijderd
Iedereen succes vanavond in beker en laten we hopen dat een groot van de 57 teams door gaat. Hierbij nogmaals de twee meeste interesante wedstrijden naar mijn mening van vanavond.
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:52:
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 10:24 ]
Ik moet vanavond tegen een team uit de VII waar ik vroeger competitie tegen speelde. Gaat een lastige pot worden volgens mij. Vanaf vrijdag ben ik een weekend internetloos, dus helaas ga ik zondag mijn wedstrijd missen.
Toch maar even uitgeprobeerd wat het opleverde en de speler gepromoveerd. Heeft altijd in de spits gespeeld en op scoren getraind en uiteindelijk resultaat was goed scoren. Ben benieuwd of het wedstrijdverslag daar dus ook een indicatie voor was (coach van het eerste was onder de indruk).Pewwy schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:21:
[...]
Probeer het eens uit. Kijk hoe goed hij is. Niemad weet het zeker, en als je het niet probeert weet je het niet. Deel het vooral met je mede fedleden
Ik als nubje had nog een vraagje over counter-tactieken.
Counter functioneerd alleen voor het team met het zwakste middenveld.
Nu vroeg ik me af of de vleugelspelers ook meetellen als "middenveld" of het hier alleen om de centrale middenvelders gaat. Ik vermoed het eerste maar wil het even zeker weten omdat mijn 5-3-2 counter team dit weekend tegen (zo te zien) een 5-4-1 counter team speelt en ik wat aan het berekenen ben geslagen
Ik heb namelijk wat advies opgevolgd (van een paar posts terug) en heb laatst een investering gedaan in 2 (voor mijn divisie) bovengemiddelde vleugelspelers die me tegen deze tegenstanders dan wel eens tot last kunnen zijn
Counter functioneerd alleen voor het team met het zwakste middenveld.
Nu vroeg ik me af of de vleugelspelers ook meetellen als "middenveld" of het hier alleen om de centrale middenvelders gaat. Ik vermoed het eerste maar wil het even zeker weten omdat mijn 5-3-2 counter team dit weekend tegen (zo te zien) een 5-4-1 counter team speelt en ik wat aan het berekenen ben geslagen
Ik heb namelijk wat advies opgevolgd (van een paar posts terug) en heb laatst een investering gedaan in 2 (voor mijn divisie) bovengemiddelde vleugelspelers die me tegen deze tegenstanders dan wel eens tot last kunnen zijn
Tsja, als je per ongeluk een speler opstelt die 8 weken geblesseerd is dan is het ook terecht dat je eruit vliegt.
SC Amsreiw ligt daarom dus nu ook uit de beker...
De laatste keer dat het team er zo vroeg uit lag was alweer 4 seizoenen geleden.
Maar goed, wanneer begint de GoT-Cup?
Daar hebben we al heeeeeel lang niet meer aan meegedaan.

SC Amsreiw ligt daarom dus nu ook uit de beker...
De laatste keer dat het team er zo vroeg uit lag was alweer 4 seizoenen geleden.
Maar goed, wanneer begint de GoT-Cup?
Unknown
Wat een drama... 2 mensen eruit geschopt voor totaal 6 weken ofzo, dus heb nu al 10 weken aan blessures bij mekaar opgeteld. Me verdediger en mijn vleugelspeler er keihard uitgetrapt, terwijl ik zondag tegen toch wel een concurrent moet, best jammer op zich
Verwijderd
Resultaten :
Van de 57 teams die aan deze ronde van de beker zijn begonnen hebben 33 de volgende ronde behaald. Alle 33 teams van harte gefeliciteerd met jullie overwinning.
Nederland: 32
Finland: 0
Belgie: 1
De twee wedstrijden die ik vorig week noemde zijn allebei gewonnen door de leden van onze federatie. Vooral de overwinning van FC Jacks tegen de Watergraafsmeer Wanderers van j_du_pee is een goede prestatie. Beide doelpunten voor FC Jacks werden gemaakt door Rowan Bannink.
De Friese Rotterdammers hadden het moeilijk in het stadion van Springfield Isobars, maar wisten de wedstrijd uiteindelijk te beslissen in de tweede helft van de verlenging. Deze overwinning kwam mede tot stand door een hattrick van Rien Wingelaar.
Voorbeschouwing
FC Veltmans - FCThe_Blade (155590263)
FCThe_Blade is nog onze enige troef in een beker over de Nederlandse grens. Hij zal komende week vanuit Brussel richting Antwerpen rijden om daar FC Veltmand te bezoeken. Gezien de krachtsverhouding zou FCThe_Blade met een overwinning terug naar huis moeten gaan, maar de bal is rond en het blijft hattrick. Dus we zullen het allemaal volgende week gaan zien.
FC ASN - F-Life (155607251)
Tot aan dit seizoen was FC ASN nog nooit verder gekomen dan de 2e ronde in de beker. Echter nu gaan ze in de 4e ronde de IV-klasser F-Life ontvangen. Of ze weer een thuisoverwinning kunnen boeken net als deze week moeten zullen we volgende week gaan bekijken.
Van de 57 teams die aan deze ronde van de beker zijn begonnen hebben 33 de volgende ronde behaald. Alle 33 teams van harte gefeliciteerd met jullie overwinning.
Nederland: 32
Finland: 0
Belgie: 1
De twee wedstrijden die ik vorig week noemde zijn allebei gewonnen door de leden van onze federatie. Vooral de overwinning van FC Jacks tegen de Watergraafsmeer Wanderers van j_du_pee is een goede prestatie. Beide doelpunten voor FC Jacks werden gemaakt door Rowan Bannink.
De Friese Rotterdammers hadden het moeilijk in het stadion van Springfield Isobars, maar wisten de wedstrijd uiteindelijk te beslissen in de tweede helft van de verlenging. Deze overwinning kwam mede tot stand door een hattrick van Rien Wingelaar.
Voorbeschouwing
FC Veltmans - FCThe_Blade (155590263)
FCThe_Blade is nog onze enige troef in een beker over de Nederlandse grens. Hij zal komende week vanuit Brussel richting Antwerpen rijden om daar FC Veltmand te bezoeken. Gezien de krachtsverhouding zou FCThe_Blade met een overwinning terug naar huis moeten gaan, maar de bal is rond en het blijft hattrick. Dus we zullen het allemaal volgende week gaan zien.
FC ASN - F-Life (155607251)
Tot aan dit seizoen was FC ASN nog nooit verder gekomen dan de 2e ronde in de beker. Echter nu gaan ze in de 4e ronde de IV-klasser F-Life ontvangen. Of ze weer een thuisoverwinning kunnen boeken net als deze week moeten zullen we volgende week gaan bekijken.
Mijn teampje is ook door. Volgende week een VIe klasser uit, kijken wat dat wordt. Het wordt nu wel steeds lastiger, maar deze moet nog mogelijk zijn.
Gelukkig geen blessures en een dikke overwinning. Nu hopen dat ik zondag thuis wat punten kan pakken, want de competitie is dramatisch.
Gelukkig geen blessures en een dikke overwinning. Nu hopen dat ik zondag thuis wat punten kan pakken, want de competitie is dramatisch.
[ Voor 6% gewijzigd door Pewwy op 22-11-2007 09:28 ]
Misschien een beginnersvraag, maar ik kan het niet echt ergens vinden.
Als je buiten je trainees op woensdag ook wat van je A elftal opstelt, is dat slecht voor vorm en/of conditie?
Als je buiten je trainees op woensdag ook wat van je A elftal opstelt, is dat slecht voor vorm en/of conditie?
Nee dat is niet ten nadele van je spelers die je opsteld. Maar als het geen belangrijke match is, zou ik gewoon spelers opstellen die zondag niet hadden gespeeld.Jurgman374 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 09:30:
Misschien een beginnersvraag, maar ik kan het niet echt ergens vinden.
Verwijderd
Ik moet vanavond tegen een team die aan mij gewaagd is. Hij speelt altijd pressie, dit zijn zn stats van afgelopen woensdag (die hij overigens heeft verloren):
Zijn zwakke punten zijn zn centrale aanval, middenveld en linkerverdediging. Hoe kan ik het beste tegen hem spelen? Mijn stats van afgelopen zondag:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek pressievoetbal
Tactiekvaardigheid redelijk
Middenveld zwak (laag)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval redelijk (hoog)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval redelijk (hoog)
We spelen allebei 3-5-2.Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval uitstekend (heel laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval matig (laag)
Gewoon spelen zoals je altijd doet. Denk dat je een grote kans hebt om te winnen, helemaal omdat hij pressie speelt.
Dit topic is gesloten.