Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.868 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:14:
Fijn..... HO werkt nie meer, HCP geeft fouten bij inloggen / downloaden..... meer mensen die hier last van hebben ?
Als de servers down zijn kan je er ook niet op inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:52
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:33:
[...]

+1 Scherp :Y)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:28:
[...]

thanks! Ja soms lukt dit dus! ;) iers bier altijd goed toch... Maar idd niet veel gemist! is kijken morgen met de beker ;P
Guinness :9~ :9~

Maar goed morgenochtend eens kijken of de laatste pleister weg heb gewerkt zodat we er volledig tegen aan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
[...]

Klopt maar ook HO werkt niet meer omdat de wedstrijd info veranderd is van asp naar apsx ofzoiets dunno las zo iets :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

[...]

om 10:14 was de prut gewoon online hoor ;)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Niet echt mijn favoriete biertje. We zijn wel in de brouwerij van Guinness geweest, was wel leuk om te zien waar ze hun meuk vandaan halen enzo. En ik heb nu een mooie ingeblikte Guinnessdruppel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook van afgelopen vakantie, plus t-shirt, pet en stress-ball. Heb me beetje uitgeleefd in de shop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:36:
[...]

Guinness :9~ :9~

Maar goed morgenochtend eens kijken of de laatste pleister weg heb gewerkt zodat we er volledig tegen aan kunnen.
ok is goed te doen. maar om echt te genieten geef mij maar een fles bushmills _/-\o_ :P

nu weer even naar hattrick, ben weer een oudje kwijt voor een meer dan mooie prijs moet ik zeggen, had een 3ton in mijn hoofd maar het werd ruim 4ton! Lekker toch leuk om te zien hoe er als gekken geboden en als blinden gekocht wordt zo naar het nieuwe seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Zijn er nog mensen die de doelstelling hebben morgen in de eerste ronde uit de beker te vliegen? Sandy ? :P

Sjonge, dat sponsorgeld is ook lekker ingekakt zeg. Van 140k naar 100k !

[ Voor 26% gewijzigd door Quintus op 06-11-2007 21:17 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee zeker niet ronde 2 pas vlieg ik er uit! Overigens HAM werkt niet http nog iets iig een fout dus mag hopen voor een update, asap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Quintus schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:15:
Zijn er nog mensen die de doelstelling hebben morgen in de eerste ronde uit de beker te vliegen? Sandy ? :P
Yo thanx ;)

Nee, deze ronde moet zelfs ik nu in principe gaan halen. Denk dat ik dit seizoen maar weer in de beker met mijn a-team speel (zolang het mocht duren en in hoeverre ik natuurlijk nog over een a-team kan praten...) en in de competitie de prutsers die het nog moeten leren. Kijken of mijn verderdiger met redelijk ervaring naar goed kan krijgen, zodat ik weer eens een nieuwe coach van stal kan halen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Quintus schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:15:
Zijn er nog mensen die de doelstelling hebben morgen in de eerste ronde uit de beker te vliegen?
Ik heb het niet specifiek als doelstelling, maar ik heb wel het vermoeden dat het me gaat lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 10:52

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik denk dat ik zonder problemen de beker uit knal.. moet tegen iemand uit de V en als VIIIe klasser is dat denk ik veel te hoog gegrepen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
hilgo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:52:
Ik denk dat ik zonder problemen de beker uit knal.. moet tegen iemand uit de V en als VIIIe klasser is dat denk ik veel te hoog gegrepen.
Same here :p ach in ieder geval een thuiswedstrijd dus wat extra inkomen ;)

Overigens andere mensen het probleem dat ze geen opstelling kunnen maken?

[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 07-11-2007 10:10 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik knal waarschijnlijk ook gelijk weer uit de beker, al heb ik nog ergens een kleine kans/hoop op de match engine in de beker, ik speel thuis en zo heel veel doe ik voor dit nou ook weer niet onder. Ik speel in ieder geval vol op de aanval vanavond, zoals chario2 altijd doet :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

GoTtrick

Net als afgelopen twee seizoenen is het nog steeds mogelijk om je doelstellingen voor komend seizoen door te geven via de site GoTtrick.

Zorg dat je ingelogd bent en navigeer naar GoT Teams en dan bovenin de link "Doelstellingen Teams".

Verschillende teams hebben het doelstellingen voor afgelopen seizoen nog niet bijgewerkt, wat uiteraard nog mogelijk is, en blijft.

Succes iedereen komend seizoen!

GoTtrick

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Brainpower schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:25:
GoTtrick

Net als afgelopen twee seizoenen is het nog steeds mogelijk om je doelstellingen voor komend seizoen door te geven via de site GoTtrick.

Zorg dat je ingelogd bent en navigeer naar GoT Teams en dan bovenin de link "Doelstellingen Teams".

Verschillende teams hebben het doelstellingen voor afgelopen seizoen nog niet bijgewerkt, wat uiteraard nog mogelijk is, en blijft.

Succes iedereen komend seizoen!

GoTtrick
Jeuj, ben ik de eerste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en ik de tweede :9

Jammer de pleister staat er nog, maar goed zonder 1 basisspelers moet ik ook wel kunnen winnen natuurlijk :9

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand een friendly moeten spelen met de nieuwe matchengine?

Als ik op global kijk zijn er blijkbaar mensen die geen verschil merken......

Ik hoop dat de training van vrijdag in ieder geval toch al tegoei werkt. :)

Haja juist, in nederland spelen ze wat later op de dag zeker?

In ieder geval ben ik wel benieuwd naar de nieuwe engine.....

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:47

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik moest gisteren een friendly spelen maar heb niks gezien...

de match stond de hele tijd op 'nog geen contact met stadion' en pas 's avonds stond opeens de hele wedstrijd er... maar Foxtrick genereert geen stats...

de 'sterren' die aangeven hoe de moeheid aan het eind van de wedstrijd is ziene r erg lelijk uit en het verval valt me enorm mee, enkele spelers met 4 sterren eindigen op dir, en enkel die 3,5 ster haalde eindigen op 3..
maar bovenal, de waarde van de conditie lijkt volgens mij nauwelijks iets uit te maken, mn keeper heeft nog maar matig conditie, maar kent hetzelfde verval als een middenvelder met 'uitstekend' conditie.

De Engine bevalt me niet erg... het valt me op dat het middenveld van mn tegenstander sterker is dan ik eigenlijk zou verwachten (al is het lastig inschatten, maar als ik het vergelijk met wat hij voorheen haalde).
Vervolgens haal ikzelf geen enkele counter, met mn counteraanval, terwijl mn countervaardigheid eigenlijk ondergewaardeerd lijkt te zijn (slechts 'goed' waar die normaal 'formidabel' of 'uitstekend' is), vroeger haalde ik zeker drie counters tegen zulke teams.
ik verlies het middenveld duidelijk, heb 4 verdedigers met sterke verdediging en passenvaardigheid, en mn verdediging is ruim 25% sterker dan zn aanval.

Uit die wedstrijd haal ik het idee dat 3-5-2 spelen nóg beter werkt en counter spelen eerder lastiger en minder efficient geworden is.
Of dat werkelijk zo is, is natuurlijk nog maar de vraag, dat kun je pas zien als je heel veel wedstrijden vergelijkt (zij er statistieken-sites die dat doen? ook voor de friendlys met nieuwe engine?)

[ Voor 43% gewijzigd door RM-rf op 07-11-2007 11:23 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:12:
maar bovenal, de waarde van de conditie lijkt volgens mij nauwelijks iets uit te maken, mn keeper heeft nog maar matig conditie, maar kent hetzelfde verval als een middenvelder met 'uitstekend' conditie.
Lijkt mij eigenlijk ook wel logisch. Een middenvelder rent over het veld heen en keeper staat gedeelte van de wedstrijd stil. Dus dat een veldspeler meer aan conditie heeft dan een keeper lijkt me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn basisspelers staan intussen op minimaal goed conditie (hopelijk vrijdag allemaal op uitstekend of formidabel), dus ik verwacht niet extreem veel verval, maar we zullen het zien vanavond.

[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 07-11-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:01:
Mijn basisspelers staan intussen op minimaal goed conditie (hopelijk vrijdag allemaal op uitstekend of formidabel), dus ik verwacht niet extreem veel verval, maar we zullen het zien vanavond.
Hoeveel % train je conditie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie nu voor het eerst een knop onder het bericht in mijn HT-inbox voor het melden van misbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Die knop zit er al weken in hoor, Dsanka ;)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je na gaan hoeveel berichten ik toegezonden krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Iedereen heel veel succes vanavond!!

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

WO in de eerste ronde ;)
Tegenstander heeft maar 7 spelers, tenzij hij dus de laatste uren gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Brainpower schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:19:
[...]

Hoeveel % train je conditie dan?
100, die 4 man die verdedigen trainen schieten niet op als ik verdedigen train in het tussenseizoen.

[ Voor 22% gewijzigd door Pewwy op 07-11-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mede got"ers succes in de beker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, iedereen succes dadelijk en dat er maar veel de volgende ronde mogen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmmm, ik moet tegen een speler uit de 7e terwijl ik nog strompel in de 9e..
De Outjes vs Bipskickers FC .

Hopelijk maakt mijn middenveld heel wat goed. Voor geen geld binnen gehaald :D
Zeker niet degene die ik voor 19k heb binnengehaald en voor minstens 750k weer kwijt kan :D

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen al gestemd voor de nieuwe bondscoach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoTrick

Net even toegevoegd op GoTrick: Stats voor de doelstellingen.

Seizoen 21
Van de 97 ingevoerde doelstellingen is:
- 40,21% (39) behaald;
- 32,99% (32) niet behaald;
- 26,8% (26) nog niet bekend.

Seizoen 22
Van de 95 ingevoerde doelstellingen is:
- 48,42% (46) behaald;
- 15,79% (15) niet behaald;
- 35,79% (34) nog niet bekend.

Seizoen 23
Van de 59 ingevoerde doelstellingen is:
- 0% (0) behaald;
- 0% (0) niet behaald;
- 100% (59) nog niet bekend.

Altijd leuk om even te bekijken. Zie ook de pagina voor Doelstellingen.

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:01:
[...]

100, die 4 man die verdedigen trainen schieten niet op als ik verdedigen train in het tussenseizoen.
Mar heeft het trainen van 100% conditie dan zoveel zin? tenzij je natuurlijk een zeer zwakke conditie overall hebt?

bij de verandering vorig jaar is aangegeven dat het berekenen van conditie veranderd is ... waar het vroeger enkel een langzaam vervallende 'skill' was de je dus aan het einde kon 'opkrikken' door eventjes heel hard op conditie te trainen, is het veranderd naar een bepaald 'niveau' dat aan de hand van het percentage conditietraining zou dalen of stijgen..
het zou veel belangrijker worden om gedurende het seizoen kleine poties stamina te trainen, terwijl het volledig trainen op stamina niet efficient was. Uit het 'achtergronden-verhaal':
De efficiëntie van conditietraining wordt minder naarmate je intensiever traint - je kunt beter iedere week een beetje conditie trainen dan alleen zo nu en dan heel intensief.
In dat geval vrees ik dat 100% conditie gewoon weinig effectief is als je daarna weer terugstapt naar hetzelfde niveau conditietraining, dat zou het effect vrijwel direkt weer laten terugvallen en dan heb je eigenlijk enkel een zeer kortstondige 'boost', ten koste van wel een volledige trainingsbeurt

Zelf train ik komende donderdagnacht 40% conditie en de rest Algemeen (vorm).. ik hoop dat de vormboost sowieso efficienter zal zijn dan enkel conditie

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:01:
Iedereen al gestemd voor de nieuwe bondscoach
Ik had eerst gestemd op Palomar, maar hij heeft het afgewezen.
Meest logische opvolger is dan Pretty, omdat hij er nu al dicht bij heeft gezeten.

Naar mijn mening is NL gebaat bij managers die er al langer bij zitten.
Vorige ronde was er ook veel kritiek op de selectie van Palomar, maar zijn prestaties waren erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Zelf ga ik met conditietraining niet hoger dan 40% omdat het nut daarna toch afneemt. Dan heb ik liever een paar spelers die wat hoofdstat training krijgen.

Ben trouwens erg benieuwd hoelang het deze keer duurt voor de verslaggever begint met het weergeven van de feiten uit bekerronde 1. Kan mij herinneren dat dat vorig seizoen ERG lang duurde.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
RM-rf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:12:
Zelf train ik komende donderdagnacht 40% conditie en de rest Algemeen (vorm).. ik hoop dat de vormboost sowieso efficienter zal zijn dan enkel conditie
Dit zou ik zo zonde van mijn training vinden. Ik bedoel, vorm varieert toch gaandeweg het seizoen. Train gewoon een skill, levert 'in the long run' veel meer op!
Quintus schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:03:
Ben trouwens erg benieuwd hoelang het deze keer duurt voor de verslaggever begint met het weergeven van de feiten uit bekerronde 1. Kan mij herinneren dat dat vorig seizoen ERG lang duurde.
Ik vroeg met net precies hetzelfde af. Vaak is dat pas na de wedstrijd toch? O-)

[ Voor 30% gewijzigd door Sandyman538 op 07-11-2007 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is de verslaggever, maar hij had ook nog wel even weg mogen blijven 2-0 achter. Maar heb er wel 2 spelers afgeschopt + 1 pleister en hij heeft geen wissels >:)

Waarvan 1 geblesseerde zijn coach van 44 is. Die zien we nooit meer terug :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:14:
Daar is de verslaggever, maar hij had ook nog wel even weg mogen blijven 2-0 achter. Maar heb er wel 2 spelers afgeschopt + 1 pleister en hij heeft geen wissels >:)

Waarvan 1 geblesseerde zijn coach van 44 is. Die zien we nooit meer terug :P
Het is natuurlijk een tactiek ;)

Hier na een half uurtje 0-4 voor, het gaat er zowaar naar uitzien dat ik de eerste ronde overleef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Hey leuke optie dat je tijdens de wedstrijd het scoreverloop al ziet staan naast het verslag. Scheelt weer zoeken wie er gescoord heeft!

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was al een tijdje bij de jeugdwedstrijden en hebben ze nu ook naar de rest overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Sandyman538 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:05:
[...]

Dit zou ik zo zonde van mijn training vinden. Ik bedoel, vorm varieert toch gaandeweg het seizoen. Train gewoon een skill, levert 'in the long run' veel meer op!
Ik train het vooral omdat ik zaterdag als eerste wedstrijd direkt mn allerbelangrijkste tegenstander tref... hierna heb ik 4 wedstrijden lang uiterst zwakke ligagenoten (een kwart van mn sterkte)..
enkel zaterdag _moet_ ik eigenlijk winnen wil ik niet aan het eind 'alles-of-niets' te moeten spelen (beide zijn wij stukken sterker dan de rest, eigenlijk moeten we alles winnen verder, enkel tegen elkaar wordt het écht spannend).

tegenover het idee 100% conditie te trainen, is het volgens mij sowieso efficienter om een tijdelijk positief effect te krijgen.
Of ik het zou doen als ik niet toevallig zaterdag die topmatch, dan had ik misschien weer 'Openingen maken' gespeeld en 5-5-0 gespeeld in mn friendly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op naar de 2e ronde poeh en slechts 1 geblesseerd... Das jammer maar goed. Wat ik me overigens wel afvraag is of dat HAM nog gaat werken want opnieuw krijg ik een error, na inloggen... Beetje jammer ook staat er bij mij unknown player blablabla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Totaal onverwachts door naar ronde 2 :) een 3-0 winst, begin van het seizoen is in ieder geval goed te noemen :P Bij iemand overigens die nieuwe sterrenrating zichtbaar ? Hier zijn ze allemaal geel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
lameeuw schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:27:
Totaal onverwachts door naar ronde 2 :) een 3-0 winst, begin van het seizoen is in ieder geval goed te noemen :P Bij iemand overigens die nieuwe sterrenrating zichtbaar ? Hier zijn ze allemaal geel :P
Hier ook alles gewoon geel, dus de nieuwe sterrenrating is nog niet online denk ik. 0-6 gewonnen uiteindelijk en geen blessures :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Sandyman538 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:32:
[...]

Hier ook alles gewoon geel, dus de nieuwe sterrenrating is nog niet online denk ik. 0-6 gewonnen uiteindelijk en geen blessures :)
hmmm, als je leest wat RM-rf eerder vandaag postte had ik het wel verwacht eigenlijk:
RM-rf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:12:

de 'sterren' die aangeven hoe de moeheid aan het eind van de wedstrijd is ziene r erg lelijk uit en het verval valt me enorm mee, enkele spelers met 4 sterren eindigen op dir, en enkel die 3,5 ster haalde eindigen op 3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

hoppa 0-7 verloren en 1 speler minstens een week kwijt.. lekker begin dit :/

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
lameeuw schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:38:
[...]

hmmm, als je leest wat RM-rf eerder vandaag postte had ik het wel verwacht eigenlijk:

[...]
Ik mis hier en daar wel eens een post ;)

Maar zoals ik het begrepen had zouden sterren grijs worden zodat je kon zien hoeveel ze eigenlijk minder speelden, dat is niet aan de orde.

/edit

Na nu nog eens 3x gekeken te hebben en ook mijn tegenstander eens onder de loep te nemen zie ik wel dat er oranje 'vierkantjes wat sterren moeten voorstellen' zijn, die waarschijnlijk het verval laten zien. Ik triggerde hier initieel niet echt op, aangezien het met foxtrick ook altijd in verschillende kleuren was. :+ Het verval valt heel erg mee. 1 speler bij mij heeft 4 blokjes, 3x geel en 1x oranje. Hij heeft slecht conditie. Rest van het team heeft zwak of hoger en die hebben allemaal niks verloren.

[ Voor 39% gewijzigd door Sandyman538 op 07-11-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:12:
[...]
In dat geval vrees ik dat 100% conditie gewoon weinig effectief is als je daarna weer terugstapt naar hetzelfde niveau conditietraining, dat zou het effect vrijwel direkt weer laten terugvallen en dan heb je eigenlijk enkel een zeer kortstondige 'boost', ten koste van wel een volledige trainingsbeurt

Conditie was +27 afgelopen week, dus die vrees kan ik nog niet helemaal plaatsen. Normaal train ik ook iets aan conditie (net als iedereen, omdat het moet). Mocht er nog iets van zakken dan zie ik dat vanzelf wel.

Beker ging goed, 0-7 overwinning, geen blessures en 40k verdiend. Kan altijd beter, maar ik ben zeker niet ontevreden.

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 07-11-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:10:
op naar de 2e ronde poeh en slechts 1 geblesseerd... Das jammer maar goed. Wat ik me overigens wel afvraag is of dat HAM nog gaat werken want opnieuw krijg ik een error, na inloggen... Beetje jammer ook staat er bij mij unknown player blablabla...
Download de nieuwe beta op de website en het werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
1-4, op naar de volgende ronde :)

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 07-11-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:36

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik heb ook de 1e bekerwedstrijd gewonnen, van een bot. Mooi PIC en zondag al tegen directe concurrent voor degradatie, dus dat komt mooi uit.

Echter, in het wedstrijd verslag bij mij gaat het over allemaal Unkown Players, ik kan dus ook geen sterren bekijken :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Sandyman538 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:51:
[...]

Ik mis hier en daar wel eens een post ;)

Maar zoals ik het begrepen had zouden sterren grijs worden zodat je kon zien hoeveel ze eigenlijk minder speelden, dat is niet aan de orde.

/edit

Na nu nog eens 3x gekeken te hebben en ook mijn tegenstander eens onder de loep te nemen zie ik wel dat er oranje 'vierkantjes wat sterren moeten voorstellen' zijn, die waarschijnlijk het verval laten zien. Ik triggerde hier initieel niet echt op, aangezien het met foxtrick ook altijd in verschillende kleuren was. :+ Het verval valt heel erg mee. 1 speler bij mij heeft 4 blokjes, 3x geel en 1x oranje. Hij heeft slecht conditie. Rest van het team heeft zwak of hoger en die hebben allemaal niks verloren.
Ik zie bij mij nog helemaal niks staan over verval. Was dit het niet zo dat het alleen nog in de friendlys is zodat iedereen eraan kan wennen en erop inspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Brainpower schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:41:
[...]

Ik zie bij mij nog helemaal niks staan over verval. Was dit het niet zo dat het alleen nog in de friendlys is zodat iedereen eraan kan wennen en erop inspelen?
Geen idee. Maar als ik bij mijn eigen team kijk dan valt mij toch op dat 1 blokje oranje is...

Blijkt dat bij elke speler het vierde blokje oranje wordt (heb 3 matches gechecked). Geen idee dus, zal dan wel alleen nog maar bij friendly's zijn. Wij als GoT'ers hebben natuurlijk geen tijd nodig om aan zulke simpele veranderingen te wennen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom je eerst tegen 10 man te staan door dat tegenstander geen wissels heeft en een blessure oploopt. Binnen 10 minuten sta je dan tegen 10 man met 2-0 achter. :X Geen probleem schoppen we nog een speler van het veld. Tegen 9 spelers moet het toch lukken. Binnen een kwartier na rust staan we met 3-0 achter. Vervolgens ben je met 2 man meer niet in staat om in een half uur de achterstand te werken. Uiteindelijk dus met 3-2 uitgeschakeld. Die prutsers van mij horen dus eigenlijk ook niet in de volgende ronde.

Uitgeschakeld door een team uit de VIII :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

door naar de tweede ronde en daar tref ik ook nog eens een bot team dus ik ben voor 99% zeker voor de derde ronde. dus de eerste doelstelling is als alles goed gaat al gehaald. erg mooi voor de financien.

eerste comp wedstrijd tegen een van de 3 titelkanditaten en dan reken ik mezelf mee. vorig seizoen verloren met een zwak elftal wat nu veel beter is en een keer gelijk gespeelt toen ik al niet meer kon promoveren. dus deze keer gewoon winnen en de eerste stap naar de 6e divisie is dan gezet.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
0-6 deze ronde gewonnen :) Volgende tegenstander was door vanwege WO en is veel minder sterk dan de tegenstander die ik nu verslagen heb :) 3de ronde moet te doen zijn!

Hoop tweakers gevolgt maar volgens mij is iedereen door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Damien2004 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:07:
0-6 deze ronde gewonnen :) Volgende tegenstander was door vanwege WO en is veel minder sterk dan de tegenstander die ik nu verslagen heb :) 3de ronde moet te doen zijn!

Hoop tweakers gevolgt maar volgens mij is iedereen door?
Nope 0-4 verloren =( maar was ingecalculeerd en een uitverkocht thuisstadion maakt een hoop goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:58:
[...]

Conditie was +27 afgelopen week, dus die vrees kan ik nog niet helemaal plaatsen. Normaal train ik ook iets aan conditie (net als iedereen, omdat het moet). Mocht er nog iets van zakken dan zie ik dat vanzelf wel.
Overigens, ik ben wel beniwud naar welk verval je zult merken...

Mijn idee over de huidige opbouw van conditie is dat die opgebouwd is ongeveer zoals Vorm, dus met een soort van 'achtergrond-conditie' die vooral bepaald wordt door de conditietraining-percentages van de afgelopen weken, waarbij echter bv het conditieniveau niet 'recht evenredig' maar eerder een curve heeft, de eerste 30-40% telt dan veel zwarder mee dan eventuele hogere percentage (omdat letterlijk in het achtergrondenverhaal stond dat hoge conditietrainingspercentages relatief niet zo effectief zijn, daardoor vermoed ik dat het effect daarvan eerder is zoals een 8e of 9e co-trainer ook minder effect heeft dan de eerste paar)...

Volgens dat idee zou je v met 20% conditietraining bij gemiddeld 24-jarige spelers ongeveer rond een conditieniveau van 6,5 blijven hangen... zit je eronder zul je meer +'s hebben (maar kunnen sommige spelers nog altijd een daling kennen, net als bij Vorm), zit je ver erboven merk je dat gelijk in een groot aantal -'s.
Het percentage conditietraining zou dan een gelijke rol spelen als 'achtergrond-vorm' voor Vorm ..

maar dat zijn allemaal inschattingen... ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar welk verval je merkt als je een week op 100% conditietraining getraind hebt in het huidige systeem, en daarna weer terugstapt naar je oude niveau...
Volgens mijn theorie zou je vervolgens heel snel weer een flinke daling in je conditie moeten merken, die tdirekt weer terugzakt naar het oude niveau van je vast conditietrainingspercentage..

Wat dat betreft zou ik het ooke rg fijn vinden als je dat later ook hier zou willen posten? :)
lameeuw schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:38:
[...]

[...]
Ik had een vriendschappelijke wedstrijd gespeelt.. ik neem aan dat bij bekerwedstrijden de oude engine/matchbereking nog gebruikt wordt, zoals bij competitiewedstrijden en daar nog geen verval optreed.

[ Voor 9% gewijzigd door RM-rf op 08-11-2007 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:56:
Kom je eerst tegen 10 man te staan door dat tegenstander geen wissels heeft en een blessure oploopt. Binnen 10 minuten sta je dan tegen 10 man met 2-0 achter. :X Geen probleem schoppen we nog een speler van het veld. Tegen 9 spelers moet het toch lukken. Binnen een kwartier na rust staan we met 3-0 achter. Vervolgens ben je met 2 man meer niet in staat om in een half uur de achterstand te werken. Uiteindelijk dus met 3-2 uitgeschakeld. Die prutsers van mij horen dus eigenlijk ook niet in de volgende ronde.

Uitgeschakeld door een team uit de VIII :X
maar speelde je met je trainnees ofzo? want je mid was wel erg zwak. maar als ik je ratings vergelijk met die van je tegenstander, had je moeten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:11:
Wat dat betreft zou ik het ooke rg fijn vinden als je dat later ook hier zou willen posten? :)
Uiteraard, ik train overigens zo veel conditie, omdat ik spelers wil laten stijgen die echt laag staan. Mijn trainees zijn nog niet aangekocht met de gedachte aan de conditie, dus die stonden op slecht/zwak conditie. Aangezien dat omhoog moet is een beetje conditietraining om het niveau op peil te houden niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:38:
[...]

Download de nieuwe beta op de website en het werkt weer.
klopt met die beta versie werkt het weer! NU maar eens kijken mijn tegenstander in de 2e ronde is te doen voor me maar of ik dat moet doen ten koste van alles?! Het gaat ten koste van het efficient trainen natuurlijk, dus of ik moet de competitie verzaken... Maar ja ik zie het wel. Voor nu allemaal feli iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eerst de 2de ronde gehaald, maar was wel te verwachten gezien ik tegen een botje mocht :)
Wel een vreemde 45ste minuut, kan hier niet zien maar ging ongeveer zo:

45 - scoor ik de 2-0
45 - we kunnen nu rustig gaan spelen
45 - mijn verdediger krijgt rood (nadat die 5min daarvoor geel kreeg)
45 - scoor ik de 3-0

wel erg veel in 1 minuut :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij 3 doelpunten in 1 minuut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp00n
  • Laatst online: 05-05 15:25
HO wordt niet meer gëupdate en met de vorige update van Hattrick kan die de xml niet meer inlezen. Wie weet een goed alternatief van Hattrick Organizer ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:13:
[...]

maar speelde je met je trainnees ofzo? want je mid was wel erg zwak. maar als ik je ratings vergelijk met die van je tegenstander, had je moeten winnen.
Mijn beste middenvelder had nog een pleister staan en wou tegen een ´zwakkere´ tegenstander geen ernstige blessure oplopen. Daarbij heb ik aan het eind van vorig seizoen twee spelers verkocht waardoor mijn middenveld nu inderdaad wat minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Sp00n schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:29:
HO wordt niet meer gëupdate en met de vorige update van Hattrick kan die de xml niet meer inlezen. Wie weet een goed alternatief van Hattrick Organizer ? :)
Zijn zoveel alternatieven... HAM, HC, AM, HCP, Tomattrick..... en ga maar door :P HAM werkt inmiddels geloof ik weer en voor HCP komt waarschijnlijk zondag a.s. een nieuwe / gepatchte versie. Ik heb nu HO, HAM, HC en HCP draaien en ik vind persoonlijk HCP het dichtst in de buurt komen van HO. Dat is persoonlijk, mijn broertje vind het bijvoorbeeld helemaal niks :P Gewoon diverse progjes opzoeken, installeren en uitproberen lijkt me het makkelijkste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Sp00n schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:29:
je kunt gewoon een ge-update HO.jar downloaden via sourceforge of via http://fh.flagcreator.org/data/ho.jar

is niet helemaal stabiel (ik krijg een melding dat een nieuwe versie van HO gereed staat die ik zou kunnen downloaden, maar dat werkt niet, dan moet ik gewoon die melding wegklikken en werkt het downloaden van HRFs)

Morgen zou een nieuwe versie uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

RM-rf schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:36:
[...]

je kunt gewoon een ge-update HO.jar downloaden via sourceforge of via http://fh.flagcreator.org/data/ho.jar

is niet helemaal stabiel (ik krijg een melding dat een nieuwe versie van HO gereed staat die ik zou kunnen downloaden, maar dat werkt niet, dan moet ik gewoon die melding wegklikken en werkt het downloaden van HRFs)

Over de oude HO.jar gekopieerd, maar dan weigert ie op te starten bij mij.

Oke dat probleem schijnt dit te zijn:
To those who see "...main class... now exit." error message when attempting to launch HO:

Go to java.com and download the latest release of Java Runtime (6.3). It is REQUIRED for the patched version to work.

[ Voor 22% gewijzigd door Quintus op 08-11-2007 16:54 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

edit: HO 1.397 is gisteren uitgegeven en is hier iig compleet werkend :)

[ Voor 184% gewijzigd door lameeuw op 09-11-2007 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik heb een vraagje, spelhervatting/Set Pieces.... hoe onderhevig is dat aan vorm?
mn huidige spits/spelhervatter heeft een waardeloze vorm (ondanks vormtraining is bij hem als enige de vorm gedaald, bij de rest was het meestal wel succesvol)...

ik heb echter ook geen geschikte backup, heeft het zin hem desondanks op te stellen, kan hij dan alsnog minimaal via spelhervatting scoren? (de tegenstander heeft ook niet de allersterkste keeper)
en het 'long shot' event, is dat onderhevig aan vorm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok nu het volgende ik train pm, maar met alle nieuwe ontwikkelingen, wil ik dit seizoen gaan trainen op passen! Is dit nu de moeite waard of zeggen jullie gewoon lekker pm trainen en condititie een percentage en verder niks!?

want passen wordt nu toch iets belangrijker en ik meen dat mijn aanvallers en middenvelders er toch beter van worden?!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:02:
ik heb een vraagje, spelhervatting/Set Pieces.... hoe onderhevig is dat aan vorm?
mn huidige spits/spelhervatter heeft een waardeloze vorm (ondanks vormtraining is bij hem als enige de vorm gedaald, bij de rest was het meestal wel succesvol)...

ik heb echter ook geen geschikte backup, heeft het zin hem desondanks op te stellen, kan hij dan alsnog minimaal via spelhervatting scoren? (de tegenstander heeft ook niet de allersterkste keeper)
en het 'long shot' event, is dat onderhevig aan vorm?
het heeft altijd zin om hem erin te zetten! weet natuurlijk niet wat hij voor spelhervatting heeft aan stat maar als het je beste is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:56:
[...]

het heeft altijd zin om hem erin te zetten! weet natuurlijk niet wat hij voor spelhervatting heeft aan stat maar als het je beste is...
Interessante vraag eigenlijk. Train al tijden spelhervatting en heb eigenlijk nooit statistieken bijgehouden over vorm in combinatie met het niveau van spelhervatting. Misschien moet ik dat eens gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Afgelopen week 40% conditie getraind:
20 jaar - Goed -> Uitstekend
29 jaar - Redelijk -> Goed
25 jaar - Goed -> Uitstekend
30 jaar - Redelijk -> Goed
26 jaar - Goed -> Uitstekend

Toch aardig wat oudjes die omhoog zijn gegaan. Verder geen veranderingen in conditie, ook mn b-team niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp00n
  • Laatst online: 05-05 15:25
RM-rf schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:36:
[...]

Kijk aan, dat is mooi. Ik dacht dat het helemaal dood was HO. Er worden vervangers gezocht voor HO2 las ik en ik zie al een tijd niet veel meer gebeuren. De HO.nl website is nog dramatischer helaas, daar worden al maanden geen updates meer getoond. Ik ga de update proberen te installeren als ik weer thuis ben. Ik vind HO toch nog altijd, na het uitproberen van wat alternatieven, het fijnste programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Sp00n schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:57:
[...]

Kijk aan, dat is mooi. Ik dacht dat het helemaal dood was HO. Er worden vervangers gezocht voor HO2 las ik en ik zie al een tijd niet veel meer gebeuren. De HO.nl website is nog dramatischer helaas, daar worden al maanden geen updates meer getoond. Ik ga de update proberen te installeren als ik weer thuis ben. Ik vind HO toch nog altijd, na het uitproberen van wat alternatieven, het fijnste programma.
Via de link op de site van HO naar de download kun je 1.397 binnenhalen, is compleet gefikst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Outerspace schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:38:
Hmmm, ik moet tegen een speler uit de 7e terwijl ik nog strompel in de 9e..
De Outjes vs Bipskickers FC .

Hopelijk maakt mijn middenveld heel wat goed. Voor geen geld binnen gehaald :D
Zeker niet degene die ik voor 19k heb binnengehaald en voor minstens 750k weer kwijt kan :D
En zoals ik al dacht: 1-3 verloren.
Jammer weer, zo kom ik nooit door naar de 2e ronde.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren helemaal mijn jeugdteam vergeten. Moet nu nog uitgaan kijken anders degradeer ik dadelijk nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo juist het roer over gedragen aand Sandyman :)

Ik ga mij nu terug trekken in mijn vakantie huisje en met wel verdiend pensioen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Outerspace schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:14:
[...]

En zoals ik al dacht: 1-3 verloren.
Jammer weer, zo kom ik nooit door naar de 2e ronde.
Ach komt een dag en dan red je het wel :) Vaak genoeg er naast gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:44:
Zo juist het roer over gedragen aand Sandyman :)

Ik ga mij nu terug trekken in mijn vakantie huisje en met wel verdiend pensioen ;)
Ik ga het gezellig proberen te houden ;)

En jij uiteraard bedankt voor de inzet voor de GoT Fed! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

08-11-2007 om 19:57 (Global)
Due to a problem in this week's training, players who did not play a match during the week did not recieve any update in form (and background form) and they did not recieve any stamina training. Players who played during the week, and injured players, have recieved training and form updates.

This bug is now sorted out, but as previously mentioned we will unfortunately not be able to fix this week's training as it's impossible to re-run training for all leagues.
Sjonge jonge, train je 1 keer in het seizoen even wat meer stamina om het conditieniveau te verhogen, krijgen alleen je 11 opgestelde spelers die training!
Gezeik ook altijd wanneer ze iets major updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Hier gaat het compleet mis.

Een minuut na de start staan de uitslagen er al vaak zonder wedstrijdverlsag.

Dan spreek ik voor België.
Belklima

6 – 1

Proxi

Datum : 11-11-2007 13:00
MatchID: 151584233 Lägg till i dina bokmärken HT Live
Stadion : Belklima Arena
Publiek: 26921

Een prachtige dag op Belklima Arena, waar 26921 enthousiaste supporters klaarzitten voor de wedstrijd van vandaag. Belklima kiest voor een 3-5-2-opstelling. Vandaag stelt de coach volgende spelers op: Głowski - Perales, Van Acker, Zainea - Beeckman, Cecere, Kløvedal, Funke, Brizuela - Queirós, Egedal.

Proxi speelt in een 3-5-2-opstelling. Vandaag stelt de coach volgende spelers op: Gary - Bijtebier, De Mey, Lousma - Lamande, Tremblay, Endevoets, de Laat, Kancel - Rialland, Gelderlander.

Het is duidelijk dat Belklima verkiest om langs de flanken aan te vallen. Proxi probeert gebruik te maken van zijn vaardigheid om door het midden aan te vallen. Arsène Kancel speelt weerom de hele flank op een hoopje. Een van zijn vele goede voorzetten wordt uitstekend aangenomen door Simon Rialland, die daarna nog weet te scoren voor Proxi ook: 0 - 1.
Allemaal heel raar :?

[edit]

Nog beter de matchengine draait maar we kennen de uitslag al en het balbezit / sterren.

Het is alleen nu nog wachten op het verslag.

[ Voor 5% gewijzigd door Tomsworld op 11-11-2007 13:22 ]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Inderdaad, jammer want is best spannend om wedstrijdverslag te volgen.... 3-3 is het bij mij geworden, slechte start want is concurrent voor degradatie & is veel slechter dan mijn team :(

edit: haha, nu net voor het einde is de uitslag niet meer zichtbaar ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Blackminister op 11-11-2007 15:07 ]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Iedereen veel succes bij de start van het seizoen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:57:
Iedereen veel succes bij de start van het seizoen!!
I'm with stupid :D

Iedereen veel succes. Dat het maar een mooi seizoen mag worden.

Crap, direct mijn beste mid er met rood vanaf. En dat in een (vooraf in ieder geval in verband met plekken 5-8) heel belangrijke pot. Dat wordt dan dus geen winst ben ik bang.

0-1 achter
Naar 3-1 voor
En nu staat het weer 3-3

Onbegrijpelijk dit....

[ Voor 34% gewijzigd door Pewwy op 11-11-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Succes :)

Heb zelf noodgedwongen wat wijzigingen moeten maken, benieuwd hoe ze uitpakken... Zal lastig worden tegen de kampioen

Edit: Dramatisch begin :/ Blessure voor de keeper, negatief weather event en doelpunt tegen :X

[ Voor 27% gewijzigd door Joss op 11-11-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat nog 0-0 bij rust, maar met 61% balbezit en een rode kaart zijn er mogelijkheden. Alhoewel die man meer na afgelopen woensdag misschien geen voordeel kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Hopla, en weer een speler stuk.. eerst woensdag mijn beste vleugelspeler en nu een middenvelder.. gaat weer lekker.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Niet geheel ontevreden... 2-2 uit bij de kampioen van vorig jaar. Op het middenveld dik verloren, maar dat in verdeding/aanval terug gewonnen (212 v 209 hatstats). Redelijk terechte uitslag dus en een goed perspectief voor de rest van het seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier 3-2 winst tegen de nummer 2 van vorig jaar. 2 van de drie spitsen eraf getrapt +2 en +4, hmm, heerlijk begin... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:38
Mooi, vorig jaar kampioen in de VI, net niet gepromoveerd, maar nu wel mooi meteen 4-2 gewonnen thuis van de nr. 2 van vorig jaar, mn directe rivaal dus. En dat zonder mn beste IM :)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk toch nog gewonnen met 1-0. Mijn centrale verdediger scoort de enige treffer. Wel meer balbezit en betere stats, dus een terechte overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
YES! 2-1 tegen een directe concurent! En dan ook nog eens gePICed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
Kan iemand mij helpen. Ik wil een nieuwe coach hebben. Redelijk leiderschap goed coach. Ik kan alleen niet kiezen tussen Offensive, Defence of Neutraal.

Ik heb berekent dat mijn aanval de meeste hatstats heeft als ik neutraal heb. Dus met een offensive coach maak ik mijn sterkste ding nog sterker. Met verdedegende compenseer ik een beetje men slechtere def.

iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Nou ik kan mij geen slechtere start bedenken, 5-0 verliezen tegen wat vorig seizoen nog een directe conccurent was...

Van de week maar eens kijken of ik kan vinden waar het probleem ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Lekkere 5-2 winst en direct op plek 1 in V. Heerlijk om eens niet met een achterstand aan het seizoen te beginnen. Nu maar zien hoe het zich verder ontwikkeld.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste wedstrijd roemloos verloren. 4-0
Niet eens op het scorebord gekomen.
Nou had ik dat helemaal verwacht.
Volgende week komt de misschien wel sterkste uit de divisie op bezoek.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.