Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
het was naar ik meen oorspronkelijk de bedoeling de rente op spaargeld geheel af te schaffen, maar dat plan is teruggedraaid, de rente is wel gehalveerd..Damien2004 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:58:
Ik zat op hattrick wiki te kijken naar economen maar word dit percentage niet veranderd bij de volgende update?
ik neem echter aan dat dat percentage al is doorgewerkt, dat is nl. vorig seizoen al ingevoerd..
Die 3,75% rente is het percentage dat sinds 7/2007 geld, bij mij weten zou dat voorlopig niet meer veranderen.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik zie hele andere percentages op Hattrick wiki. Tevens staat daar dat de max rente slechts 25.000,- is...
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Dat is het maximum en daar heb je weer 10 economen voor nodig als ik de wiki goed begrijp. Daarbij is 10 economen pas weer interresant bij 60M+Damien2004 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:15:
3,75%???
Ik zie hele andere percentages op Hattrick wiki. Tevens staat daar dat de max rente slechts 25.000,- is...
klopt, het is 0.0375% bij 1 econoom:Damien2004 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:15:
3,75%???
http://wiki.hattrick.org/Economist
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Precies maar er staat ook dat het maar tot 25.000 gaat. Dat is echt belachelijk laag..RM-rf schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:27:
[...]
klopt, het is 0.0375% bij 1 econoom:
http://wiki.hattrick.org/Economist
jaa, maar dat is kennelijk gewoon zo.Damien2004 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:13:
[...]
Precies maar er staat ook dat het maar tot 25.000 gaat. Dat is echt belachelijk laag..
als ik het goed heb begint dat echter pas een rol te spelen bij iets van 24 miljoen Euro spaargeld....
ik vind het overigens ook onzin, het zou juist zinnig zijn om méér geld te genereren, hogere rentes zou juist betekenen dat er meer geld gegenereerd wordt en dat geld komt vroeger of later toch ook weer in de economie terecht....
hooguit zou het eerder ook een 'jojo-effect' kunnen betekenen waarbij teams geld opsparen/oppotten om dan 'opeens' in korte tijd hele sterke teams te creeren die ver verlies draaien, maar daarmee wel een paar seizoenen het tot de hoogste liga kunnen halen of ver in de beker komen...
ik vermoed echter dat dat nu ook al mogelijk is, maar ook weinig gebeurt omdat de 'lol' ervan niet al te groot is, het dan je hele spelvreugde gaat bepalen
In hoeverre is de tweede training minder dan de eerste? Zou je bijvoorbeeld als 1e training verdedigen kunnen nemen, en dan als 2e training positiespel. Zodat je en je verdedigers en je middenvelders traint. Iemand een idee daarover?
[ Voor 44% gewijzigd door NiMu83 op 30-10-2007 15:38 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Mocht komend seizoen niet lukken dan verkoop ik wel het hele handeltje. Ik begin dan weer bij punt 1 denk ik. Spelers worden toch te oud dan om nog langer succes mee te hebben
Nee nee
Nee ben het zat als ik dit seizoen niet promoveer heb ik gewoon te veel geld en energie gestoken in spelers die het toch niet gaan redden
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Geplande downtime in de komende twee weken:
05-11-2007 om 09:30 voor 390 minuten.
06-11-2007 om 09:00 voor 420 minuten.
Unknown
zullen dat niet de updates en aanpassingen in de engine zijn?Joss schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:45:
Ze zijn wat van plan volgende week...
Geplande downtime in de komende twee weken:
05-11-2007 om 09:30 voor 390 minuten.
06-11-2007 om 09:00 voor 420 minuten.
Denk het wel eerlijk gezegd hoor. Zou niet weten waarom anders. De grote leeftijds verandering is niet meer van toepassing namelijk en daarvoor ging de server meestal even down.RM-rf schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:06:
[...]
zullen dat niet de updates en aanpassingen in de engine zijn?
Er zullen vast tussen de seizoenen nog wel wat aanpassingen gedaan moeten worden.Damien2004 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 07:59:
[...]
Denk het wel eerlijk gezegd hoor. Zou niet weten waarom anders. De grote leeftijds verandering is niet meer van toepassing namelijk en daarvoor ging de server meestal even down.
Ik heb gisteren mijn divisie even goed bekeken, en echt makkelijk gaat het geloof ik niet worden. Eindelijk weer veel tegenstand, geen WO's, en veel (te stille) supporters, die meerdere keren per dag inloggen.
Iemand hier antwoord op?Brainpower schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:35:
Slaat de jeugd ook een week over eigenlijk deze week? In GoT II.1 wordt er deze week geen wedstrijd gespeeld. Is dat bij elke jeugdcompetitie zo?
In hoeverre is de tweede training minder dan de eerste? Zou je bijvoorbeeld als 1e training verdedigen kunnen nemen, en dan als 2e training positiespel. Zodat je en je verdedigers en je middenvelders traint. Iemand een idee daarover?
Net als vorig seizoen slaan ook de jeugdcompetities in het tussenseizoen één week over.Brainpower schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:35:
Slaat de jeugd ook een week over eigenlijk deze week? In GoT II.1 wordt er deze week geen wedstrijd gespeeld. Is dat bij elke jeugdcompetitie zo?
Het effect van de training is groter wanneer je als primaire en secundaire training twee verschillende trainingstypes kiest.
Wel is de secundaire training veel minder intensief. Daarom kies ik daarvoor meestal individueel.
Edit: Wooot bericht 1300
Unknown
Verwijderd
even een vraagje mag je hier spelers posten waarvan je niet weet wat ze gaan opbrengen en waar je met de transfervergelijking ook niet verder komt?
Als het maar niet een advertentie word van deze super speler kan je bij mij vanaf nu kopen!!!Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:35:
hallo,
even een vraagje mag je hier spelers posten waarvan je niet weet wat ze gaan opbrengen en waar je met de transfervergelijking ook niet verder komt?
Je mag advies vragen als de transfer vergelijking geen opties bied. Meestal is het wel handig eerst ook even zelf te zoeken op de TL of je vergelijkbare spelers tegen komt.
Verwijderd
ik ben gepromoveerd naar de 7e, maar kom in een aardige 7e terecht (VII 590, 581/102) . Ik speel 3-4-3 (train scoren) en haal max zwak hoog mid. ik heb een goed coach met waardeloos leiderschap, dus piccen zit er niet in. Verder heb ik nu maar 10 k op de bank. Zoals het er nu naar uitziet wordt en ik reeel naar de stats kijk zou het een stunt zijnom er in te blijven. hebben jullie advies voor me. Ik zat te twijfelen om pm te gaan trainen, heb 2 20 jarige met formidabel pm een uitmuntende van 23 en een uitstekende van 24, uitstekende van 25 en een uitstekende van 26. Nadeel hiervan is dat ik nu een aantal aardige trainees heb 18 jr, goed scoren en redelijk passen. Wie heeft voor mij een goed advies?
Veranderen van trainingsprogramma zal je het komende seizoen waarschijnlijk niet veel extra brengen (wel je midrating omdat je dan 352 gaat spelen).
Daarbij zijn enkele van je midfielders "te oud" om effectief te trainen, die zul je dan weer moeten vervangen voor jonge onervaren spelers.
Het is een beslissing die je zelf moet maken, maar mijn advies is: volhouden en die spitsen straks voor veel poenen verkopen
Verwijderd
ok nou ja hij staat inmiddels al te koop! Maar of ik dat nu ervoor ga krijgen... Het is iig een speler die niet vaak op de TL staat!Damien2004 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:13:
[...]
Als het maar niet een advertentie word van deze super speler kan je bij mij vanaf nu kopen!!!
Je mag advies vragen als de transfer vergelijking geen opties bied. Meestal is het wel handig eerst ook even zelf te zoeken op de TL of je vergelijkbare spelers tegen komt.
maar thanks anyway
Een trainings programma duurt 3 tot 4 seizoenen. Dan pas switchen! En als dit niet is wat je hoopte dan moet je pas na 3 of 4 seizoenen wisselen naar PM anders zonde geld en tijd.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:29:
even een vraagje om advies:
ik ben gepromoveerd naar de 7e, maar kom in een aardige 7e terecht (VII 590, 581/102) . Ik speel 3-4-3 (train scoren) en haal max zwak hoog mid. ik heb een goed coach met waardeloos leiderschap, dus piccen zit er niet in. Verder heb ik nu maar 10 k op de bank. Zoals het er nu naar uitziet wordt en ik reeel naar de stats kijk zou het een stunt zijnom er in te blijven. hebben jullie advies voor me. Ik zat te twijfelen om pm te gaan trainen, heb 2 20 jarige met formidabel pm een uitmuntende van 23 en een uitstekende van 24, uitstekende van 25 en een uitstekende van 26. Nadeel hiervan is dat ik nu een aantal aardige trainees heb 18 jr, goed scoren en redelijk passen. Wie heeft voor mij een goed advies?
Nu maak je me nieuwsgierigVerwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:07:
[...]
ok nou ja hij staat inmiddels al te koop! Maar of ik dat nu ervoor ga krijgen... Het is iig een speler die niet vaak op de TL staat!
maar thanks anyway
Post hem dan maar effe
Verwijderd
hoi, kijk even bij mijn elftal netherworld is de teamnaam! Ik had dit probleem ook! Mijn middenveld was super alleen de rest was ruk! Ik heb dan maar halverwege dit seizoen de knoop doorgehakt en de beste/duurste verkocht! Hiervoor ben ik rustig gaan kijken en heb bij aanval en verdediging wat versterking gekocht die redelijk lang meegaan! Veranderen van training doe ik niet, zou ik in jou geval ook niet doen! Die middenvelders zijn goed genoeg voor de 7e! Wat jij moet doen is gewoon was je goed opgetraind heb, verkopen bijvoorbeeld wanneer ze 21 jaar zijn en of formidabel scoren hebben! Dan is het cashen en zo ga je de goede kant op. Ook ik stond maar net in de plus, of telkens in de min. Maar nu lach ik en ben ik blij dat ik mijn duurste beste spelers verkocht heb! Ik ga nu bouwen aan de toekomst. Ben in het begin op mijn bek gegaan te lang doorgetraind noem maar op maar nu is mijn weg de juist! pass even je teamnaam!Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:29:
even een vraagje om advies:
Verwijderd
haha ok, speler id: 181372329Damien2004 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:32:
[...]
Nu maak je me nieuwsgierig
Post hem dan maar effe
Verwijderd
Team chario2. maar bedankt denk dat als ik zo lees ik nog even doorgaat met trainen, heb nu een 19 jarige uitstekend scoren met redelijk passen die verkoop ik als hij briljant is en dan een middenvelder erbij.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:34:
[...]
hoi, kijk even bij mijn elftal netherworld is de teamnaam! Ik had dit probleem ook! Mijn middenveld was super alleen de rest was ruk! Ik heb dan maar halverwege dit seizoen de knoop doorgehakt en de beste/duurste verkocht! Hiervoor ben ik rustig gaan kijken en heb bij aanval en verdediging wat versterking gekocht die redelijk lang meegaan! Veranderen van training doe ik niet, zou ik in jou geval ook niet doen! Die middenvelders zijn goed genoeg voor de 7e! Wat jij moet doen is gewoon was je goed opgetraind heb, verkopen bijvoorbeeld wanneer ze 21 jaar zijn en of formidabel scoren hebben! Dan is het cashen en zo ga je de goede kant op. Ook ik stond maar net in de plus, of telkens in de min. Maar nu lach ik en ben ik blij dat ik mijn duurste beste spelers verkocht heb! Ik ga nu bouwen aan de toekomst. Ben in het begin op mijn bek gegaan te lang doorgetraind noem maar op maar nu is mijn weg de juist! pass even je teamnaam!
Verwijderd
is goed thanks! Ga ik ff checken! Maar doortrainen zeer zeker, wat je wel als alternatief kan doen is een seizoen passen trainen! Worden je middenvelders ook beter vanVerwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:48:
[...]
Team chario2. maar bedankt denk dat als ik zo lees ik nog even doorgaat met trainen, heb nu een 19 jarige uitstekend scoren met redelijk passen die verkoop ik als hij briljant is en dan een middenvelder erbij.
overigens nou je moet gewoon even goed alles afwegen! Kampioen worden doe je toch niet dus dan ga je je gewoon ergens anders op concentreren! De meeste die in de 7e kampioen worden gaan toch ook weer op hun... Wat ik wil is gewoon door de 6e heen en dan een tijdje in de 5e blijven hangen!
cheers
Hmm wel redelijk duur geplaatst. Wel wat plus punten koppen e.d. Goede verdediger denk ik.
Verwijderd
hopelijk niet te duurDamien2004 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:04:
[...]
Hmm wel redelijk duur geplaatst. Wel wat plus punten koppen e.d. Goede verdediger denk ik.
Wat die prijs betreft, er was er 1tje verkocht met de helft minder aan TSI voor 700.000 dus... Maar goed we wachten maar af, meer kunnen we niet doen op dit moment.
Wel valt me op dat spelers van 17 18 jaar met redelijk hoge tsi (1000) en redelijk tot goed op 1 hoofd stat voor een hoop geld weg gaan! Soms te duur in mijn ogen.
Ik denk dat hij iets te oud is voor je vraagprijs. Mocht je hem niet verkopen en hem weer te koop zetten, laat het me vooral ff wetenVerwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:06:
[...]
hopelijk niet te duurmaar is wel een goede verdediger denk ik en een talent die niet onopgemerkt blijft!
Wat die prijs betreft, er was er 1tje verkocht met de helft minder aan TSI voor 700.000 dus... Maar goed we wachten maar af, meer kunnen we niet doen op dit moment.
Wel valt me op dat spelers van 17 18 jaar met redelijk hoge tsi (1000) en redelijk tot goed op 1 hoofd stat voor een hoop geld weg gaan! Soms te duur in mijn ogen.
Verwijderd
raak ik hem niet kwijt dan geef ik wel een seintje! Nu al iets te oud? Dan had hij dus 17 en 4 dagen moeten zijn? Maar idd die bidwar die komt vanzelf wel nu ben ik afhankelijk van 1 of 2 topteams... Maar goed we shall see.Pewwy schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:49:
[...]
Ik denk dat hij iets te oud is voor je vraagprijs. Mocht je hem niet verkopen en hem weer te koop zetten, laat het me vooral ff wetenZie wel wat in zo'n spelert, maar is nu ff te duur. Dit soort spelers kan je beter laag op de TL zetten (4 ton ofzo), de bidwar begint vanzelf rond de deadline.
hoe dan ook wat is je teamnaam of moet ik het hier even laten weten als ie weer te koop staat
Kuch, zie onderaan mijn posts, moet alleen de divisie nog aanpassen. 17 en 4 dagen zou ideaal zijn jaVerwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:02:
[...]
raak ik hem niet kwijt dan geef ik wel een seintje! Nu al iets te oud? Dan had hij dus 17 en 4 dagen moeten zijn? Maar idd die bidwar die komt vanzelf wel nu ben ik afhankelijk van 1 of 2 topteams... Maar goed we shall see.
hoe dan ook wat is je teamnaam of moet ik het hier even laten weten als ie weer te koop staat
Verwijderd
kuch is duidelijkPewwy schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:04:
[...]
Kuch, zie onderaan mijn posts, moet alleen de divisie nog aanpassen. 17 en 4 dagen zou ideaal zijn jaIk heb hem gebookmarked, dus als ik zondagavond half lam terugkom van mijn weekeind weg zie ik waarschijnlijk wel of je hem verkocht hebt
17 jaar en minder dan een week deed niet gek lang geleden rond de miljoen, dus mischien ben je hem wel kwijt zondag...
ja nou ja die paar dagen ach misschien is er wel 1tje nog meer dronken als dat jij bent haha! En per ongeluk 900000 biedt! Maar misschien is er ook wel 1tje met een miljoen haha laten we het hopen...
thanks anyway
Verwijderd
kuck, kuch en nog eens kuch! denk dat 1 miljoen nu wel te doen is aangezien mijn tactiek heeft gewerkt... de gok genomen om even te trainen op verdedigen en zie daar meneer heeft uitstekend verdedigen...Pewwy schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:04:
[...]
Kuch, zie onderaan mijn posts, moet alleen de divisie nog aanpassen. 17 en 4 dagen zou ideaal zijn jaIk heb hem gebookmarked, dus als ik zondagavond half lam terugkom van mijn weekeind weg zie ik waarschijnlijk wel of je hem verkocht hebt
17 jaar en minder dan een week deed niet gek lang geleden rond de miljoen, dus mischien ben je hem wel kwijt zondag...

Ik hoop voor je dat je het in VIII rustig aan kan doen.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:01:
Ik ben nu net gepromoveerd naar de VIII... Yay, nu maar weer ff rustig aan.
Ik ben ook net gepromoveerd naar VIII 101.
Daar zitten nu twee botteams in en dus kan ik bijna zeker zeggen dat ik in de VIII blijf hangen
[ Voor 1% gewijzigd door GrumpyGamerDad op 02-11-2007 09:54 . Reden: typo ]
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Verwijderd
Eerste bod heb je in ieder geval al binnen zag ik dus het kan alleen maar beter wordenVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 07:52:
[...]
kuck, kuch en nog eens kuch! denk dat 1 miljoen nu wel te doen is aangezien mijn tactiek heeft gewerkt... de gok genomen om even te trainen op verdedigen en zie daar meneer heeft uitstekend verdedigen...![]()
Man man man! Wat een mazzelaar!!!Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:09:
[...]
Eerste bod heb je in ieder geval al binnen zag ik dus het kan alleen maar beter worden
NouVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:54:
[...]
haha dat dwing je af zeggen ze toch...
Verwijderd
ja dat is zeker zow! Maar ga eerst eens achterover zitten nu! Mijn jeugdopleiding hou ik! Dat van jeugdteam enzo niet meer. Daar ben ik mee gestopt, kost hoop geld en leverde mij te weinig op er zaten teams bij waarvan de spelers al 6 sterren haalde en kwam ik met 4 ofzo! En ja ik heb ze op elke positie neergezet. Vervolgens heb ik mijn beste speler naar het 1e gehaald. Maar wat bleek die vogel met 5 sterren had slechts matig scoren... Misschien had ik moeten wachten tot de jeugdcoach daadwerkelijk zei dat hij er klaar voor was. Maar ik heb mijn conclusie getrokken. Komt volgend seizoen wel weer. Ga nu eerst potten en bouwen... Indien nodig koop ik een goede speler voor het geld terug maar dat hangt van het verloop van het seizoen af. Ik ga iig nog niet promoveren naar de 6e daar wacht ik denk ik nog even mee!Damien2004 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:52:
[...]
NouMaar mooie verkoop hoor! In één klap heb je 3 seizoenen jeugdopleiding gefinancieerd
tja, dat doet idd pijn, zit je wekelijks je best te doen op je spelertjes daar in de hoop dat er ooit een klapper bijzit, kun je het dus ook met minder moeite doen...
hoezeer ik ook wel mn vertrouwen probeer hoog te houden dat die nieuwe jeugdopleiding ooit wél wat wordt, het wordt me ook een beetje moeilijk zo
Verwijderd
Beste dat ik tot nu toe heb gepromoveerd uit de jeugd is een 17 jaar en 13 dagen met goed def en weer eens geen bijstats. Haalde in de jeugd 6,5 * en is verkocht voor 116k. Vond ik al heel wat om eerlijk te zijnVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:02:
Als er eentje uit de jeugd door zou komen die flink wat op levert dan is dat mooi meegenomen maar ik zie het voornamelijk als een extra naast mijn eerste team. Op die manier kan ik in ieder geval misschien een keer de eredivisie winnen, want dat gaat nog wel even duren voordat mijn eerste daar kans op maakt
[ Voor 7% gewijzigd door lameeuw op 02-11-2007 17:35 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
RM-rf schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:39:
die speler was dus een pull uit het 'oude' jeugdpull systeem ?
tja, dat doet idd pijn, zit je wekelijks je best te doen op je spelertjes daar in de hoop dat er ooit een klapper bijzit, kun je het dus ook met minder moeite doen...
hoezeer ik ook wel mn vertrouwen probeer hoog te houden dat die nieuwe jeugdopleiding ooit wél wat wordt, het wordt me ook een beetje moeilijk zo

het kan dus inderdaad met minder moeite. Ze kunnen beter gewoon iets verzinnen dat het automatisch gaat, of zelf scouten dan heb je het tenminste echt zelf in de hand en ben je niet afhankelijk van de scouts die jij ingehuurd hebt. Ik wacht gewoon even af is kijken hoeveel teams er nog overblijven met die jeugd en wat het ze oplevert. Ben benieuwd naar het kosten baten plaatje...
Ik hou mijn kakken in dit seizoen. Hand op de knip. Als ik iets van richting de 5 miljoen ga dan ga ik misschien overstag of zeg ik nog
Wat mij het meeste tegen valt is dat als er een speler bijvoorbeeld naar reusachtig is getraint hij 2 skills kan dalen vanaf ongeveer 26 in één seizoen.
Ik denk dat alles nog dichter bij elkaar gaat zitten qua sterkte. Denk ook dat verdedigen trainen het helemaal word komend seizoen
32 weken x 15k = 480kVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:33:
[...]
Ben benieuwd naar het kosten baten plaatje...
3 verkopen totaal: 147k
verlies in 2 seizoenen: 333k
das mijn kosten / baten plaatje.

Het trainen van spelhervatten zal niet langer voor het gehele team van nut zijn, maar slechts voor spelers die in die week een wedstrijd hebben gespeeld. De spelhervatter en de keeper ontvangen 25% extra Spelhervatten-training.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
das niet fijn... Maar misschien dat je komend seizoen winst gaat maken...lameeuw schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:50:
[...]
32 weken x 15k = 480k
Verwijderd
lameeuw schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:50:
[...]
32 weken x 15k = 480k
Verwijderd
hoe bedoel je dit: 2 skills kan dalen vanaf ongeveer 26 in één seizoenDamien2004 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:50:
Wat denken jullie wat het effect zal zijn van de veranderingen op de huidige manier van spelen en de hoger geplaatste teams?
Wat mij het meeste tegen valt is dat als er een speler bijvoorbeeld naar reusachtig is getraint hij 2 skills kan dalen vanaf ongeveer 26 in één seizoen.
Ik denk dat alles nog dichter bij elkaar gaat zitten qua sterkte. Denk ook dat verdedigen trainen het helemaal word komend seizoen
verder hoef ik me nog niet echt druk te gaan maken om de hogere divisies... Hooguit in de beker dan natuurlijk.... Maar ik hou het vooralsnog bij pm trainen.
Dat hij daalt van reusachtig naar 2 niveaus lager denk ik. Maar dat is wat overdreven hoor wat Damien suggereerdVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:09:
[...]
hoe bedoel je dit: 2 skills kan dalen vanaf ongeveer 26 in één seizoen
verder hoef ik me nog niet echt druk te gaan maken om de hogere divisies... Hooguit in de beker dan natuurlijk.... Maar ik hou het vooralsnog bij pm trainen.
ach, het is niet heel veel anders dan met het oude systeem qua opbrengsten moet ik zeggen. Ik heb wel het idee dat mensen die het oude systeem zijn blijven gebruiken meer kans hebben op meer pulls met bijstats dan wat er momenteel uit de jeugdopleiding komt / kan komen. 3 vrienden van me hebben het oude systeem gebruikt afgelopen seizoen en veel meer rendement behaald dan ik met het nieuwe systeem. Maar goed, wat niet is kan nog komen natuurlijk. Ik train defjes in de jeugd (ik krijg gvd alleen maar defjes aangeboden, waar ik mijn scouts op zet dondert eigenlijk nietVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:06:
[...]
das niet fijn... Maar misschien dat je komend seizoen winst gaat maken...
Verwijderd
nee dat klopt. maar het oude systeem vergt minder tijd en is gewoon zo klaar als een klontje! Je doet een pull en je weet wat het is! Tja, alleen maar defenders aangeboden krijgen is al zwaar ruk! Zeker als het ook niet meer dan matig is! Dus die scouts snappen het ook niet! Dat draaien levert je denk ik nog minder op als je zou verwachten dus, net zoals bij het 1e gewoon op 1 ding trainen! Niet switchen...lameeuw schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:35:
[...]
ach, het is niet heel veel anders dan met het oude systeem qua opbrengsten moet ik zeggen. Ik heb wel het idee dat mensen die het oude systeem zijn blijven gebruiken meer kans hebben op meer pulls met bijstats dan wat er momenteel uit de jeugdopleiding komt / kan komen. 3 vrienden van me hebben het oude systeem gebruikt afgelopen seizoen en veel meer rendement behaald dan ik met het nieuwe systeem. Maar goed, wat niet is kan nog komen natuurlijk. Ik train defjes in de jeugd (ik krijg gvd alleen maar defjes aangeboden, waar ik mijn scouts op zet dondert eigenlijk niet) en train een half seizoen passen als hoofdtraining en def als sub en de andere helft draai ik het om in de hoop er toch iets aan bijstat uit te halen. Vooralsnog zonder succes overigens
Of was het gewoon 1 week dat je de salarissen voor de helft moest betalen?
afgelopen 2 weken heb ik de helft betaald dacht ik, deze week weer volle mep. Maar ik kan er een week naast zittenBrainpower schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:58:
Ik dacht dat je maar de helft aan salarissen moest betalen deze week en de week ervoor? Nu betaal ik deze week weer de volle mep
Of was het gewoon 1 week dat je de salarissen voor de helft moest betalen?
[ Voor 5% gewijzigd door lameeuw op 04-11-2007 11:07 ]
Verwijderd
wat denken jullie over de nieuwe regels die ze gaan invoeren? Vooralsnog zie ik het niet echt positief en vraag ik me echt af wat dit gaat betekenen voor de prijzen op de transfermarkt...lameeuw schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:06:
[...]
afgelopen 2 weken heb ik de helft betaald dacht ik, deze week weer volle mep. Maar ik kan er een week naast zitten
Prijzen zullen in het begin stijgen denk ik. Maar dadelijk is het niet meer zo bijzonder als jij bijvoorbeeld een middenvelder heb met goed passen als bij skill.Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:53:
[...]
wat denken jullie over de nieuwe regels die ze gaan invoeren? Vooralsnog zie ik het niet echt positief en vraag ik me echt af wat dit gaat betekenen voor de prijzen op de transfermarkt...
Denk dat een ieder qua sterkte dichter bij elkaar komt en ook dat je meer nu kunt halen uit je de positie die je traint dan normaal. Dus verdediger trainers zullen een beter middenveld krijgen ect.
Verwijderd
aardig team heb je trouwensDamien2004 schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:23:
[...]
Prijzen zullen in het begin stijgen denk ik. Maar dadelijk is het niet meer zo bijzonder als jij bijvoorbeeld een middenvelder heb met goed passen als bij skill.
Denk dat een ieder qua sterkte dichter bij elkaar komt en ook dat je meer nu kunt halen uit je de positie die je traint dan normaal. Dus verdediger trainers zullen een beter middenveld krijgen ect.
Maar ok alles dichter bij elkaar... Nou we zullen wel zien, ik hou het goed in de gaten... Ga nu maar eens op jacht naar een goede spits... minstens briljant. Train nog 2 weken positiespel en ga dan passen trainen... omdat dit toch belangrijk gaat worden!
Alleen snap ik dit niet, verdediger trainers zullen een beter middenveld krijgen?
Omdat je bijvoorbeeld een verdediger met zwak passen of positiespel binnen snellere tijd naar goed heb getraint. Zo zal de bijdrage van de verdediging beter worden naar het middenveld.Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:14:
[...]
aardig team heb je trouwensheb ik nog even te gaan...
Maar ok alles dichter bij elkaar... Nou we zullen wel zien, ik hou het goed in de gaten... Ga nu maar eens op jacht naar een goede spits... minstens briljant. Train nog 2 weken positiespel en ga dan passen trainen... omdat dit toch belangrijk gaat worden!
Alleen snap ik dit niet, verdediger trainers zullen een beter middenveld krijgen?
Zelfde telt natuurlijk ook voor de middenvelders naar de aanval of verdediging als je ze verdedigend zet.

Aan het einde van het seizoen waren er slechts 9 teams in de federatie met blessures. De grootste pechvogel daarvan was het team .:]TVE[:. Dat een ziekenboeg had met daarin totaal voor 9 weken blessures. Veel plezier met de Leonardo Award.

Het eerste seizoen van de GoT Eredivisie werd gewonnen door de SCA Koters het jeugdteam van SC Amsreiw. Lang was het een strijd tussen de jeugd van Swanfield en die van Amsreiw waarbij de laatste team de langste adem had. Met een scorend vermogen in doelsaldo van meer dan +50 geeft al aan dat er veel potentie in het team zit. Gefeliceteerd met de Foppe de Haan Award.

Helaas geen Nederlandse speler maar wel verkozen tot beste jeugdspeler van de GoT federatie door de leden zelf. Met 12 stemmen de terechte winnaar!

Ooit ook jong geweest maar nu alweer 24 jaar en wel tot beste speler gekozen van de GoT federatie!
Gefeliciteerd!

Een collega van mij! Eerste seizoen in de GoT federatie en gelijk de topscorders titel pakken! Het is duidelijk te zien dat deze trainer de wijze lessen van de trainer van SU op pikt want hij is ook gepromoveerd! Succes volgend seizoen!

SVGHENT uit VI.209 is dit seizoen de koploper in het incasseren van kaarten. 24 gele en 2 rode waren het team deel dit seizoen. De gevolgen waren duidelijk te merken. SVGHENT degradeerde naar de VII. Toch is er een klein lichtpuntje, de Stijn Vreven Award is in ieder geval binnen. In het nieuwe seizoen gaat het vast ook weer bergop met de sportieve prestaties.

En dan als laatste een hele bijzonderen. De Rinus Michels award gaat naar de winnaar van de GoT cup, Swanfield United!
De GoT cup was voor mij een doel dit seizoen en die heb ik bereikt. Om dan ook deze prijs nog te krijgen na een stem ronde waarin het nog spannend werd ben ik erg vereerd
Tevens kan ik van deze mogelijkheid gebruik maken om te zeggen dat ik stoppen. Niet zo zeer met Hattrick maar met het leiden van deze federatie. Ik zal wel gewoon lid blijven maar iemand anders mag met de scepter zwaaien
Een rede is toch wel de tijd die ik niet meer heb om wat moois te maken van de federatie. Ik denk dan ook dat het tijd word dat er iemand met veel tijd en zin er eens wat moois van moet maken
Een opvolger heb ik nog niet en ik denk dat het beste is dat een ieder die dus fed baas wil worden daar voor even een kort stukje schrijft en dan naar mij HT mailt. Dan doen we een verkiezing zoals ze bijvoorbeeld ook de NT en U20 coach kiezen. Dus stukje tekst en een polletje.
In de tekst zou dan moeten staan wat je wil veranderen of juist niet
Anyho, ik denk dat het ook beter is voor de federatie om een frisse wind er door heen te blazen
Iedereen bedankt voor de stemmen en toch ook altijd de positieve reacties op mijn ideën en plannen
edit: Bijna vergeten, schandalig! Maar quintus bedankt voor de teksten en het uitzoeken!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hehe dunno Quintus had het uitgezochtph4ge schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:22:
wanneer heb je die Leonardo award gedaan? mijn coach alleen had al 9 weken (telt niet mee neem ik aan) en ik had er 2 met 1 week, 1 met 5 weken en 2 met een pleister gister. vannochtend een nieuwe coach en die oude in de eregallerij, en mn 10 dokters genezen de boel snel. maakt allemaal niet uit, is toch geen award waar je blij moet zijn, die Judas-award.
Zoals je in de omschrijving van de award kunt lezen is het aan het einde van het seizoen geweest. Niet echt heel representatief eigenlijk, maar om nou iedere week een lijstje te gaan bijhouden kost weer een hele hap tijd.ph4ge schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:22:
wanneer heb je die Leonardo award gedaan?
Chario2 (818126)
in dat geval had ik zeker moeten winnen, ik had immers een coach die al +9 had, en nog enkele andere blessures.lameeuw schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:21:
[...]
Zoals je in de omschrijving van de award kunt lezen is het aan het einde van het seizoen geweest. Niet echt heel representatief eigenlijk, maar om nou iedere week een lijstje te gaan bijhouden kost weer een hele hap tijd.
maar goed, maakt niet ui. ben toch niet zo actief op got
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 04-11-2007 22:45 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik vraag dat omdat ik overweeg spelhervatten te trainen komende week, maar als als komende week dan de nieuwe regels van kracht worden dan train ik alleen de spelers die speelden.
Start dit komende week dus al, of vanaf volgende week zondag en kan ik deze week al mijn spelers nog een keer spelhervatten trainen?
Verwijderd
Verwijderd
Zag je al mopperen in het gastenboek van U20. Tja hij zal er vast wel over nagedacht hebben, maar counteren met 5 man op je middenveld lijkt mij inderdaad niet verstandig. Echter verliezen ze de wedstrijden voornamelijk omdat ze met een nieuw team bezig zijn (17/18). Dan is het wel weer te begrijpen dat hij wat uitprobeert.chario2 schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:52:
wat vinden jullie trouwens van het nederlands u20 team. wat een drama zeg. kijk het boeit me niet echt maar verbaas me er over dat die gozer geen fatsoenlijke opstelling kan maken. hij speelde eens 3-5-2 en als tactiek counter. ja dan snap je het echt
Heb de stand genomen die na ronde 14 op Alltid stond en staat.ph4ge schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:22:
wanneer heb je die Leonardo award gedaan?
Unknown
Diep respectVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 07:52:
[...]
kuck, kuch en nog eens kuch! denk dat 1 miljoen nu wel te doen is aangezien mijn tactiek heeft gewerkt... de gok genomen om even te trainen op verdedigen en zie daar meneer heeft uitstekend verdedigen...![]()
Ben net terug van een weekendje weg naar Dublin, nog vol met veel Iers bier. Gelukkig heb ik niet al te veel gemist ni HT land dit weekeind. Over twee weken weer een weekend zonder internet, dus dat is dan minder.
Verwijderd
Ja, ik zat met dood te irriteren, ik had hem al een paar een pb bericht gestuurd, maar daar werd niet op gereageerd, waren nette berichten dus geen gescheld of met verwijten lopen gooien. Ik snap wel dat je mindere stats haalt als je met de toekomst bezig bent, dat is ook helemaal mijn verwijt niet. maar ik vind dat je wel met dit u20 elftal beter moet kunnen. Bij de volgende verkiezingen hoop ik dat iemand zich binnen de got federatie aanmeld, waar we dan met zijn allen op kunnen stemmen. Maarja, die stemmingen lijken wel een politiek spel, met alleen al onze stemmen van onze got federatie redt je het helaas niet.Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:03:
[...]
Zag je al mopperen in het gastenboek van U20. Tja hij zal er vast wel over nagedacht hebben, maar counteren met 5 man op je middenveld lijkt mij inderdaad niet verstandig. Echter verliezen ze de wedstrijden voornamelijk omdat ze met een nieuw team bezig zijn (17/18). Dan is het wel weer te begrijpen dat hij wat uitprobeert.
Verwijderd
Er word al seizoenen lang met de U20 gebouwd en er worden nooit resultaten geboekt. Iedere keer word er weer opnieuw gesloopt en begint men weer op 0.
Ik ben van meening dat er nu eens iemand moet komen met verstand van zaken en er dus daadwerkelijk ook eens voor gaat.
Verwijderd
nou ik heb het nioet echt gevolgd dat U20 team, maar ook ik ben van mening dat er eens iemand opstaat die zegt en nu gaan we ervoor. Ik geloof dat er landen zijn met minder hattrick gebruikers die veel verder komen...Damien2004 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:36:
Tja het is meer politiek geworden dan verstand.
Er word al seizoenen lang met de U20 gebouwd en er worden nooit resultaten geboekt. Iedere keer word er weer opnieuw gesloopt en begint men weer op 0.
Ik ben van meening dat er nu eens iemand moet komen met verstand van zaken en er dus daadwerkelijk ook eens voor gaat.
Verwijderd
er zijn denk ik dus genoeg mensen binnen onze got federatie die het zouden willen en zeer zeker ook kunnen. laten we het maar eens gewoon doen en kijken hoe ver we komen als got federatie, weet iemand wanneer er weer verkiezingen zijn?Damien2004 schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:36:
Tja het is meer politiek geworden dan verstand.
Verwijderd
Edit:
Is er al iemand die afkickverschijnselen krijgt.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 16:20 ]
Afkickverschijnselen? neej dat niet. Ging netjes op 16:10 eens kijken of het geheel al weer online was helaas. Vanavond kijken we wel weer.
Unknown
ik dacht laat ik eens een gokje wagenUpdate 18.45: Time is not on our side today, only one of the three files in the earlier mentioned converting job is completed. As we can't stop job now we will unfortunately be down for some hours more. We are sorry for the inconvinience.
Nee, maar net wel 3x (serieusVerwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:08:
Is er al iemand die afkickverschijnselen krijgt.

Verwijderd
wel benieuwd hoe de beker gaat verlopen. Denk dat ik 1 ronde haal en dan de pijp aan maarten geef omdat ik dan toch weer tegen een 5e klasser moet en daar ga ik niet eens moeilijk over doen! Dan is het klaar!
Klik nog ff rustig verderSandyman538 schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:01:
[...]
Nee, maar net wel 3x (serieus) binnen 2 minuten geprobeerd op hattrick te komen. Eerst zag ik dit topic weer bij mijn bookmarks staan, klik ik automatisch bijna hattrick er bij aan. * klik * (oh nee, hattrick is down). Lees ik iets verder dat iemand spelhervatting wil trainen voor een week, even kijken of er al op mijn spelhervattings spelers geboden is * klik * (oh nee, hattrick is down). Opmerking over U20 gelezen, heee, eens even kijken hoe slecht ze dan zijn * klik * (oh nee, hattrick is down). Of het afkickverschijnselen zijn weet ik niet, maar met mijn geheugen is het niet zo best
![]()
en dan ga ik ook nog maar even uit van de downtime die naar aanleiding van de updates komen om die updates te fiksen... .gaat nog wel ff duren voor alles weer bug-free werkt denk ik....Update 21.15: We're now seeing the end of the converting job, but it will take another hour. This means we will be back online around 22.15.
Because the downtime has been much longer than scheduled we will extend all transfer deadlines during the downtime (and those during the first hour after the site is back online) by 24 hours.
The good news is that tomorrow's downtime will be much shorter than scheduled as we've already done most of that work while waiting for the above job to finish. The site will be closed for two hours only tomorrow, between 11.00 to 13.00.
Transfer deadlines during tomorrow's downtime (and those during the first hour after the site is back online) will be extended by 2 hours.
DUBBELE!!
Niet aanstellen
Hier zit er nog een tonnetje bovenop!
2 seizoenen geleden had ik het 3 dubbele
Verwijderd
HAM werkt ook niet meer. Voor alle programma's komen zeer soon updates. Dus even afwachten.lameeuw schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:14:
Fijn..... HO werkt nie meer, HCP geeft fouten bij inloggen / downloaden..... meer mensen die hier last van hebben ?
Verwijderd
Verwijderd
thanks! Ja soms lukt dit dus!Pewwy schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:37:
[...]
Diep respectLeuk om te zien dat zo'n gok goed kan uitpakken.
Ben net terug van een weekendje weg naar Dublin, nog vol met veel Iers bier. Gelukkig heb ik niet al te veel gemist ni HT land dit weekeind. Over twee weken weer een weekend zonder internet, dus dat is dan minder.
Verwijderd
ham doet het bij mij al een tijdje (sinds de laatste update) klote langzaam etc.! Hopelijk dat ze dat ook verhelpen!Brainpower schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:32:
[...]
HAM werkt ook niet meer. Voor alle programma's komen zeer soon updates. Dus even afwachten.
Dit topic is gesloten.