Ik heb zeker een Panasonic plasma staan, de TH50PV70. Ik zal s wat foto's posten.Anoniem: 231322 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:57:
En jij hebt een Panasonic staan?
Als je iets ziet wat niet scherp is, dan kan ik je nu al verzekeren dat t in t echt haarscherpl is. Helaas heb ik zo'n digitale fototoestel van 65 euri
Ik heb de tv niet in mn huiskamer staan, maar in mn entertainmentroom (
http://www.putfile.com/ferry34/images/154846
Nogmaals: ik vind t jammer dat Schnutz een brakke plasma heeft gehad, maar de problemen die hij heeft gehad zijn niet normaal voor een plasma. Pioneer heeft zowiezo veel problemen gehad, dus waarom die zo hoog staan aangeschreven is me een raadsel.
Ik lees deze forums ruim 2 jaar, maar ik heb nog nooit ook maar iemand horen vertellen over een vertraging tussen controller en het plasmascherm, ook niet op de engelstalige sites.
Ik was ook n lcd-fan hoor, totdat ik de plasma's zelf ging testen om t met mn eigen ogen te zien.
En kijk maar s op t samsung tv forum over de lcd-problemen, dat is ook schrikken hoor. Ik heb, zoals ik al vaker gezegd heb, 2.5 jaar gamingervaring op een 30 inch lcd en die haalt t gewoon niet bij deze plasma. Lcd is heel scherp, totdat t beeld gaat bewegen. En ik kreeg n dode pixel in mn lcd-scherm en ik kan je meteen vertellen dat je je er kapot aan ergert.
Gewoon zelf testen in de winkel en kopen wat je zelf t mooiste vindt. Een ander kan natuurlijk nooit zeggen wat jij mooi vindt! Ik (!) vond deze plasma het mooiste beeld geven icm mn xbox360.
Kijk maar ff naar de foto's, krijg je n idee hoe ik game.