[LCD TV] Philips de recente modellen (deel 2) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 72.355 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Raymond schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:31:
[...]

Jah, dat kan je per ingang regelen. Maar dan moet je wel die active control uitzetten, als ik me niet vergis.
Kan dus niet helaas... of ik doe iets fout 8)7
Net op input 1 Perfect Pixel HD uitgezet (waaaay beter voor SD), en toen ik naar input 2 switchte, waar mijn DVD zit, stond daar ook PPHD uit. Active control had ik al uitgezet.
Dit is wel verdomd irritant zeg, als dat echt zo is. Hoop serieus dat ik wat fout doe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:34
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:58:
Overigens bij deze aan iedereen de tip om vooral niet bij progress.nl te bestellen. Deze hebben de toestellen niet, je moet 100% aanbetalen en je krijgt je geld niet terug hoewel ze dat wel beloven! Ik heb 2 weken geleden het toestel elders gehaald omdat progress.nl de levertijd steeds opschoof. Ik heb de bestelling direct geanuleerd en wacht nu al ruim 2 weken op mijn geld. Ik denk dat ik morgen naar Hengelo ga om het op te halen. Doe je voordeel met deze informatie.
Dat soort dingen zie je ook in de shopreview terug.
Daarom ben ik naar Komplett gegaan. Liever iets duurder en geen gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:19:
[...]

Knip

Nog iets raars, als ik bij mijn Harman Kardon DVD22 de output op scart zet, kies voor progressive output, én daarna voor rgb output kies (dus over scart), dan krijg ik een rood beeld. Heel raar, net of er een slechte kabel connectie is. Een progressive beeld aanleveren zou toch beter moeten zijn? Maar RGB moet ik toch ook aan kunnen zetten? Immers beide scarts op de tv zijn RGB. Of er moet iets mis zijn met mijn dvd-speler, kan natuurlijk net zo goed.
De Scart input op de TV accepteerd geen progressive via scart, alleen interlaced. Voor progressive moet je de YUV of HDMI input gebruiken.
UltraSub schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:38:
[...]

Kan dus niet helaas... of ik doe iets fout 8)7
Net op input 1 Perfect Pixel HD uitgezet (waaaay beter voor SD), en toen ik naar input 2 switchte, waar mijn DVD zit, stond daar ook PPHD uit. Active control had ik al uitgezet.
Dit is wel verdomd irritant zeg, als dat echt zo is. Hoop serieus dat ik wat fout doe!
Het kan wel, dat weet ik voor 100% zeker. Helaas heb ik niet genoeg met TV520 sets gewerkt om je te vertellen hoe het werkt. De mogelijkeheid om dit te regelen is juist één van de grote voordelen van deze sets tov de FJ en BJ sets van vorig jaar. Die kunnen alleen verschillende instellingen voor de intere tuner en alle externe ingangen samen aan.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 16:07 . Reden: Toevoeging reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:58:
Overigens bij deze aan iedereen de tip om vooral niet bij progress.nl te bestellen. Deze hebben de toestellen niet, je moet 100% aanbetalen en je krijgt je geld niet terug hoewel ze dat wel beloven! Ik heb 2 weken geleden het toestel elders gehaald omdat progress.nl de levertijd steeds opschoof. Ik heb de bestelling direct geanuleerd en wacht nu al ruim 2 weken op mijn geld. Ik denk dat ik morgen naar Hengelo ga om het op te halen. Doe je voordeel met deze informatie.
Even invullen: http://tweakers.net/shopreview/107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:04:
[...]

De Scart input op de TV accepteerd geen progressive via scart, alleen interlaced. Voor progressive moet je de YUV of HDMI input gebruiken.
Ah ok. Weten we dat ook weer :)
Component ingang is al bezet door de 360 :(
Ik wacht wel tot ik een hdmi receiver heb upconverting.
[...]

Het kan wel, dat weet ik voor 100% zeker. Helaas heb ik niet genoeg met TV520 sets gewerkt om je te vertellen hoe het werkt. De mogelijkeheid om dit te regelen is juist één van de grote voordelen van deze sets tov de FJ en BJ sets van vorig jaar. Die kunnen alleen verschillende instellingen voor de intere tuner en alle externe ingangen samen aan.
Ok, dat klinkt goed. Nu moet ik het nog ff aan de gang krijgen. In ieder geval bedankt voor je antwoord(en). Wat op zich ook wel handig zou zijn, bedenk ik me net, is om met één druk op de knop PPHD aan of uit te zetten. Als er zo'n signaal is, kan ik dat aan een knop op mijn Harmony 885 (soon 895) toewijzen.
Ik ga zoeken. Bedankt.

/edit
Voor de mensen die problemen hebben met SD weergave (veel artefacts en pixelated), zet in godsnaam PPHD uit. Is een wereld van verschil! Beeld wordt wel wat minder scherp, maar nu kan ik er tenminste tevreden naar kijken zonder te denken dat ik een slechte svcd aan het kijken ben :P

/edit 2
Net maar eens de nieuwste firmware er op, en alle inputs ook benoemd in het menu.
Settings gelden voor alle inputs. Krijg het niet geregeld. Heb alles al geprobeerd. Als iemand weet hoe het wel per input kan hoor ik het heel graag!

[ Voor 19% gewijzigd door UltraSub op 19-10-2007 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:07
Vaag. Bij de TV hier stel ik het gewoon per input in (da's op dit moment hdmi3 en de beide scart aansluitingen). Gewoon als die input actief is, de instellingen doen zoals je ze hebben wilt. Als ik dan naar een andere input schakel, dan kan ik daar ook de instellingen doen zoals ik ze hebben wil en dat beïnvloedt de instellingen op de eerste input niet.
Nu weet ik uit mijn hoofd niet hoe het zit met PPHD (die staat bij ons aan), ik weet wel dat contrast, ambilight, scherpte, mpeg artefacten en nog wat andere instellingen bij ons dus per input worden opgeslagen. Ik heb in een ander topic gelezen dat daarvoor active control uit moet, wat ik dus ook meteen heb gedaan (we hebben de tv nooit met active control aan gebruikt).

Ik zal vannacht, als ik eraan denk, nog wel ff spelen, om te zien of ik niet uit m'n nek klets :)
(we hebben de TV nu alweer een paar weken. In het begin alles goed gezet en er daarna niet meer naar om gekeken :) )

Ieder heeft zijn eigen voorkeuren, natuurlijk; maar over dat PPHD ben ik het niet met je eens: Als je een goeie source hebt (wij kijken via satelliet), dan kan die prima aan. We hebben wel mpeg artefacten, scherpte,ruisonderdrukking en nog een paar van die beeldverbeteraars uitgezet. Dat lijkt me ook logisch: we kijken niet via de kabel, waar dat naar mijn mening ècht nodig is. Wij kijken via de satelliet, wij hebben geen ruis en het beeld is scherp zat. Mpeg artefacten onderdrukken zou een optie zijn die we wel kunnen gebruiken (satelliet is een mpeg stream), maar ik vond het beeld beter met die optie uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 19:01
Hoe lang hebben jullie op je toestel moeten wachten? Ik heb mijn 42PFL9732 ruim 2 weken geleden besteld, maar nog niet binnen helaas :'( Moeilijk om geduldig te blijven bij zulk "speelgoed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:23:
/edit 2
Net maar eens de nieuwste firmware er op, en alle inputs ook benoemd in het menu.
Settings gelden voor alle inputs. Krijg het niet geregeld. Heb alles al geprobeerd. Als iemand weet hoe het wel per input kan hoor ik het heel graag!
IK heb ook netjes op mijn 37PFL9632 verschillende instellingen per input ingesteld en hij slaat het netjes op per input.

Heb b.v. wat betreft mijn component switchbox waar al mijn spelconsoles aanhangen ruisonderdrukking etc. uitgezet, als ik dan naar tv switch staat dat weer netjes aan.

Moet wel zeggen dat ik nog niet geprobeerd heb PPHD uit te zetten en op andere inputs aan of ie dat ook onthoudt.

Zal dat morgen proberen....ga nu naar bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
ik heb net nog even gespeeld. Ik heb niet alle instellingen uitgetest, dat is me teveel werk :P

Ik heb de indruk dat instellingen die je uit en aan kan zetten (zoals PPHD, mpeg artefacten ed.), alleen globaal kan instellen (dus idd: niet per input) en dingen die je kan regelen (contrast ed, maar ook ruisonderdrukking en scherpte enzo), kunnen wél per input opgeslagen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar hebben weinig mensen last van defecte pixels. Navraag gedaan bij platte tv nijmegen waar ik mijn 47 inch 9632 heb gekocht (met pixel garantie). Veel mensen letten er blijkbaar niet op.
Kan ik me voorstellen, van 2 meter afstand vallen ze niet echt op. Ik moet hiervoor naar Nijmegen (70 km rijden) vandaar mijn eerdere vraag op dit forum of dit normaal is.

Ik ga op hoop van zegen maar es gebruik maken van de pixel garantie. Nu maar hopen dat ik er niet op achteruit ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goochelaar schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:42:
Hoe lang hebben jullie op je toestel moeten wachten? Ik heb mijn 42PFL9732 ruim 2 weken geleden besteld, maar nog niet binnen helaas :'( Moeilijk om geduldig te blijven bij zulk "speelgoed"
Eeuwig bij progress.nl (verdienen op de rente van de aanbetaling en niet op leveren producten), utieindelijk gewoon uit voorraad bij Media Markt gekocht (ook nog goedkoper dan mijn bestelling bij progress.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Raymond schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:30:
ik heb net nog even gespeeld. Ik heb niet alle instellingen uitgetest, dat is me teveel werk :P

Ik heb de indruk dat instellingen die je uit en aan kan zetten (zoals PPHD, mpeg artefacten ed.), alleen globaal kan instellen (dus idd: niet per input) en dingen die je kan regelen (contrast ed, maar ook ruisonderdrukking en scherpte enzo), kunnen wél per input opgeslagen worden.
Kijk, daar hebben we wat aan :)
Ga ik ook eens proberen dan. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robeeert
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-12-2024
Zo vandaag de Aurea bestelt.
Levering over 2-3 weken.. kan niet wachten! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:23

KhaZ

Alfa Romeo

Is het enige verschil tussen de 42PFL9732D en 42PFL9632D dat de 9732 Ambilight 3 (Surround) heeft en de ander niet? Het scheelt grofweg €500! Zie ik een ander verschil over het hoofd?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
kleur van de lijst, kaartlezer/USB en extra ambilight (mischien ook nog de AB, maar dat moet je ff nazoeken in de online brochure).

Qua TV-technieken zijn de 42PFL9632, 42PFL9732 en de Aurea exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Raymond schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:36:
kleur van de lijst, kaartlezer/USB en extra ambilight (mischien ook nog de AB, maar dat moet je ff nazoeken in de online brochure).

Qua TV-technieken zijn de 42PFL9632, 42PFL9732 en de Aurea exact hetzelfde.
Het enige verschil qua afstandsbediening is de aanwezigheid van play, stop, fwd en rev knoppen, zo goed als identiek dus.

De 9632 heeft ook USB, er ontbreekt alleen een kaartlezer (wat ik niet erg vind). Ik denk dat ik toch voor de 9632 ga, surround ambilight is mij geen €400-500 waard. Degene die toch voor de 9732 gegaan zijn..: waarom?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
maw: je kan er dus ook andere philips apparatuur mee bedienen.

Wij hebben hier de 37PFL9732, vanwege de kaartlezer en de extra ambilight. 't is het topmodel van philips in 37". Dat je voor die laatste paar functies naar verhouding wat veel betaalt is jammer, maar we hadden het er voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robeeert schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:33:
Dat snap ik. Ik geniet elke dag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Waarom voor de 9732 instead of 9632?
Hoofdzakelijk ambilight full surround. Heb ik ook absoluut geen spijt van achteraf. Zou spijt hebben gehad van de 9632 met alleen aan de zijkanten surround achteraf. Daarnaast inderdaad de kaartlezer. Het is natuurlijk wel geinig en makkelijk om je familie op die manier de vakantiefoto's te laten zien. Ga ik wel bijna niet gebruiken, maar goed, het zit er op. De afstandsbediening doet meer apparatuur, maar dat boeit me niet, heb een Harmony 885 geprogrammeerd voor alle apparatuur. De lijst, is grijs, en achteraf vind ik dat veel mooier. Maakt de tv (nog) slanker.
Teruglezend wat ik nu eigenlijk heb gepost. Eeeeh... ambilight full surround. Ja. Geen spijt van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KhaZ schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:47:
[...]
Het enige verschil qua afstandsbediening is de aanwezigheid van play, stop, fwd en rev knoppen, zo goed als identiek dus.

De 9632 heeft ook USB, er ontbreekt alleen een kaartlezer (wat ik niet erg vind). Ik denk dat ik toch voor de 9632 ga, surround ambilight is mij geen €400-500 waard. Degene die toch voor de 9732 gegaan zijn..: waarom?
Top model he! Ambilight aan de bovenkant is wel erg veel toegevoegde waarde tov ambilight aan de zijkant. De hele muur boven de TV verlicht en zelfs hat plafond een beetje. Prachtig en erg sfeervol. In de toekomst zal het zo zijn dat er op de schijfjes (blue-ray opvolger) ook informatie zal staan over de verlichting van de hele kamer. Tot die tijd heeft Philips hun ambilight 'monopolie'. Ik zou voor de 9732 gaan als je van ambilight houdt.

Oh ja, vandaag voor het eerst de foto vd digicam via de cardlezer bekeken met de fam. Een heel stuk scherper dan via die tulp stekker! Dus die kaartlezer is ook best wel handig (hoewel niet heel snel). firmware updaten via USB is ook super handig.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de makro staat deze week de 26PFL3312 voor 399,- euro. Op internet kan ik weinig vinden over dit model dus vraag ik mij af of deze tv goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robeeert
Even iets anders..

Wat is een goede film/serie om de Ambilight te showen?
Zat zelf te denken aan iets met veel kleuren of snel wisselende effecten, maar heb nog niets goed kunnen vinden!

Hebben jullie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Wat ik mij afvraag...

Hoe zit het eigenlijk met ambilight surround als je een film afspeelt die zwarte balken heeft en je wil aspect ratio behouden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Blijft gewoon werken. Effect blijft mooi.. Geen zorgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
UltraSub schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:07:
Blijft gewoon werken. Effect blijft mooi.. Geen zorgen ;)
Schoot me ineens binnen en dacht, krijg ik dan zwarte ambilight ?!?! Gelukkig niet dus ook al zal het effect bij full screen mooier zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
robeeert schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:35:
Even iets anders..

Zat zelf te denken aan iets met veel kleuren of snel wisselende effecten, maar heb nog niets goed kunnen vinden!

Hebben jullie tips?
Ik vind het Katie Melua concert (on the road again) wel een goeie. Ze staat op een podium, waarbij de achtergrond verlichting steeds verandert (voornamelijk blauw/paars). Maar de hele achtergrond heeft die kleur, dus de ambilight gaat op volle sterkte mee. Mooi om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ambilight Aurea tip:

Slimste mens ter wereld op één.
Dit programma heeft een decor / verlichting waarbij de kleur scheiding echt super tot zijn recht komt.
Ik lag vorige week donderdag vroeger dan normaal in bed en keek het voor de verandering dan ook op mijn normale tv. Het scheelde niet veel of ik was naar de woonkamer gegaan om het daar te kijken op de aurea. Als je het eenmaal gewend bent ga je het echt missen als je het niet meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
robeeert schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:35:
Even iets anders..

Hebben jullie tips?
Film: Cube Zero ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robeeert schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:33:
Waar heb je hem besteld dan?.. Uit betrouwbare bron begrepen dat ze nu al weer op zijn.. Alleen it's Electric schijnt ze gewoon op voorraad te hebben!..
Ik ga daar maar eens kijken denk ik..
Wel een geweldge TV zeg!..
Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:20:
[...]

Waar heb je hem besteld dan?.. Uit betrouwbare bron begrepen dat ze nu al weer op zijn.. Alleen it's Electric schijnt ze gewoon op voorraad te hebben!..
Groet!
It's in A'foort had er afgelopen zaterdag 1 in de doos staan, ik ga ervan uit dat ze 'm nog hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksilvernet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06-2023
Film ambi-effecten; Starwars Episode 2 eind gevecht, ziet er ook wel cool uit. Rood blauw lightsaber gevecht. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik volg deze forum met veel interesse omdat ik zelf een Aurea overweeg aan te schaffen.
Er zijn echter een aantal dingen waar ik eerst zekerheid over wil hebben.

De twee belangrijkste daarvan zijn:

1) Support de Aurea HDMI-CEC?
In de manual staat er iets over, maar dat menu item komt niet voor op de Aurea die ik gezien heb.
In de service menu kun je CEC aan zetten, maar dat zegt misschien niet zoveel. Je kunt namelijk in het service menu ook aangeven welke chips erin zitten. Lijkt dus meer een instelling om de software te vertellen welke hardware er in de tv zit.
Heeft iemand al een een ander CEC geschikt apparaat aangesloten?

2) Kan ik de digitale audio output zo zetten dat deze altijd PCM formaat leverd? Ook bij een dolby surround uitzending?
Ik wil de Aurea namelijk aansluiten op een digitale versterker die alleen PCM input heeft.
Er is een menu instelling om voor geluid de surround modes uit te zetten. Maar volgens de dealer heeft dat vooral betrekking op de interne luidsprekers. Weet iemand of de digitale output hier ook op reageer?
Heeft iemand de zelfde situatie? Of dit eens uitgeprobeerd?

De dealer kan me niet echt verder hiermee helpen. En het speciale Aurea service nummer word nooit opgenomen!!!

Ik hoop dat iemand me een stapje verder kan helpen, want ik vind de Aurea een pracht apparaat om te zien. Als hij nou ook functioneel voor mij geschikt is, wil ik hem graag kopen.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robeeert
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:20:
[...]

Groet!
Heb de TV bestelt bij de Philips winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
Ik dacht even dat de tijd op de servers van Tweakers verkeerd stond: http://gathering.tweakers...nd/poster/236191/messages

Philips dan maar bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 00:07:
[...]

Dat snap ik. Ik geniet elke dag nog.
Me to!
Vooral nu mijn xbox 360 elite en TVIX4100SH zijn aangesloten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met HD films en de USB aansluiting van de 42pfl9632/aurea/9732?

Ik zal wat duidelijker zijn.....Ik zat er aan te denken om een externe harde schijf te kopen en via de comp. hd films te downen en vervolgens naar beneden lopen en de externe harde schijf via de usb aansluiting van de 9632 aansluiten.

Ik het dan mogelijk om een film in hd kwaliteit te kijken?
En zo ja....is dat dan het formaat van wmv, hd en bluray dat je kan downloaden omdat het toch opgeslagen is op een schijf en dus niet gebrand.

Voor mij is deze optie best belangrijk dus wanneer het niet mogelijk is, of wanneer jullie alternatieven weten met bv een usb stick verneem ik dit graag.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Eehm, hoe vaak heb je dat nou al gevraagd? De nieuwe series van philips (9632/9732) spelen geen video af via kaartlezer en/of USB.
Lees daar ook even één van de andere 20 posts over dit onderwerp van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:37:
Eehm, hoe vaak heb je dat nou al gevraagd? De nieuwe series van philips (9632/9732) spelen geen video af via kaartlezer en/of USB.
Lees daar ook even één van de andere 20 posts over dit onderwerp van.
Je zal wel een beetje in de war zijn!! Dit is de eerste keer dat ik over een externe harde schijf praat. als ik het antwoord had geweten had ik het niet op dit forum hoeven plaatsen.

Tevens verteld een medewerker van de MM dat het met een USB stick weer wel kan.. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Er staan 5-10 posts in dit topic waarin precies verteld wordt wat de nieuwe TV's via USB/kaartlezer kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal me nog een keer de moeite nemen:

Verkoper MM = rekkenvuller
(Nee geen haat of zo tegen de MM). Ik moest ooit zelf (semi-verplicht door het CWI) solliciteren bij de MM voor een verkoper functie. Het eerste wat me verteld werd was dat dit hoofdzakelijk rekkenvullen was.
De gemiddelde "verkoper" bij MM weet dan ook niet wat hij verkoopt. Bij bijv. de Aurea weten ze nog net dat het de nieuwste tv met licht erom heen is, maar verder weten ze vaak niets.
Natuurlijk is niet iedere verkoper gelijk, er zal misschien wel ergens een verkoper bij MM te vinden zijn die wel weet wat er in de dozen zit daie hij schuift.

De nieuwe range Philips schermen ondersteund uitsluitend MPEG2 bestanden (op evt. de in Nederland normaal niet verkrijgbare xxPFL9x42 serie na die wellicht ook iets van MPEG4 aan kan).
Verder kunnen deze modellen tot 1080i, 1080p is tot nu toe bij niemand gelukt. Wel moet opgemerkt worden dat 720p en 1080i zeer haperend loopt en zelf uiteindelijk vasthangen van geluid en soms ook beeld kan leiden.
Zelf heb ik ook al een bestand van lagere resolutie (of het 576i of iets tussen 576 en 720 was weet ik niet zo snel, bestand niet meer bij de hand) getest welke af en toe een kleine hik leek te hebben.

Het afspelen van MPEG2 werkt alleen als het een specifieke naam heeft (zie aller eerste post op pagina 1). Dit is ongeacht of het via USB-Stick, interne (usb) card-reader of externe card-reader / harddisk via USB geprobeert wordt.
Uitsluitend via aardstralen (lees radio golven / DVB-T dus) hoeft het niet aan een specifieke naam te vodoen, maar dan spreken we gewoon weg over DVB-T van bijvoorbeeld KPN, want deze decoder wordt door de tv namelijk gebruikt voor de verwerking van de MPEG2 bestanden.
Nu voor iedereen duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Over dat de modellen geen 1080p aankunnen, dat is alleen via USB neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:42:
Ik zal me nog een keer de moeite nemen:

Verkoper MM = rekkenvuller
(Nee geen haat of zo tegen de MM). Ik moest ooit zelf (semi-verplicht door het CWI) solliciteren bij de MM voor een verkoper functie. Het eerste wat me verteld werd was dat dit hoofdzakelijk rekkenvullen was.
De gemiddelde "verkoper" bij MM weet dan ook niet wat hij verkoopt. Bij bijv. de Aurea weten ze nog net dat het de nieuwste tv met licht erom heen is, maar verder weten ze vaak niets.
Natuurlijk is niet iedere verkoper gelijk, er zal misschien wel ergens een verkoper bij MM te vinden zijn die wel weet wat er in de dozen zit daie hij schuift.

De nieuwe range Philips schermen ondersteund uitsluitend MPEG2 bestanden (op evt. de in Nederland normaal niet verkrijgbare xxPFL9x42 serie na die wellicht ook iets van MPEG4 aan kan).
Verder kunnen deze modellen tot 1080i, 1080p is tot nu toe bij niemand gelukt. Wel moet opgemerkt worden dat 720p en 1080i zeer haperend loopt en zelf uiteindelijk vasthangen van geluid en soms ook beeld kan leiden.
Zelf heb ik ook al een bestand van lagere resolutie (of het 576i of iets tussen 576 en 720 was weet ik niet zo snel, bestand niet meer bij de hand) getest welke af en toe een kleine hik leek te hebben.

Het afspelen van MPEG2 werkt alleen als het een specifieke naam heeft (zie aller eerste post op pagina 1). Dit is ongeacht of het via USB-Stick, interne (usb) card-reader of externe card-reader / harddisk via USB geprobeert wordt.
Uitsluitend via aardstralen (lees radio golven / DVB-T dus) hoeft het niet aan een specifieke naam te vodoen, maar dan spreken we gewoon weg over DVB-T van bijvoorbeeld KPN, want deze decoder wordt door de tv namelijk gebruikt voor de verwerking van de MPEG2 bestanden.
Nu voor iedereen duidelijk?
Dat is mooi minder zeg. Doen ze natuurlijk expres, anders verkopen ze te weinig blu-rays en hd dvd's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard--
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ten eerste,sorry als dit heel erg off topic is maar weet eigenlijk niet waar ik het anders moet neerrzetten.

Ik volg dit topic al een hele tijd en ben tot de conclusie gekomen (mede door dit topic) dat ik
de 37PFL9732D/10 wil hebben.Ik heb nu nog analoge kabel van casema maar wil natuurlijk straks digitaal gaan kijken.
Casema levert ook digitale ontvangers maar ik zag hier op tweakers ook een topic over de DVB-C PVR Humax Duovisio PVR-9200 C en die lijkt me ook wel interessant.Dit alles wil ik graag aangesloten hebben op een sony DAV S500 het is een oud beestje ja :P maar moet het ermee doen.Dit zijn de aansluit mogelijkheden die erop zitten.
Kwam deze ook nog tegen maar die komt pas in 2008
Mijn vraag is eigenlijk,kan ik met deze combinatie uit de voeten of word dat echt helemaal niks?
Oja ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen maar dat hadden jullie vast wel begrepen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 20:14

NielsNL

DigiCow

Weet iemand hoe lang het gaat duren voordat Philips de prijs van de Aurea (€3999) laat zakken, ik vindt het wat aan de hoge kant, hoewel het natuurlijk een pracht TV is!
Als hat langer dan een jaar gaat duren (wat ik wel verwacht) dan ga ik 'm binnenkort al aanschaffen.

M'n Oma is een site aan het haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reken er maar op dat hij niet zo snel gaat zakken. Het is een exclusief model en daar zullen ze wel de centen willen pakken. Helemaal omdat webshops hem niet krijgen en de winkels verplicht niet onder de 3999 mochten gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 01:29:
... en de winkels verplicht niet onder de 3999 mochten gaan zitten.
Dit wil ik even nuanceren. Ze mogen volgens mij inderdaad niet op het prijskaartje in de winkel een lagere prijs dan 3999 vermelden. Maar afdingen en vragen of er "iets" (lees 10% of meer) van de prijs afkan is heel goed mogelijk bij de meeste winkels. Ook bij de Aurea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik reeds eerder meldde heb ik een monteur gebeld voor de piep in mijn 37PFL9732.
Al snel zijn ze langsgekomen en heeft de kap er af gehaald en hier een weerstandje opgezet die de frequentie zou moeten verhogen zodat dit voor het menselijk oor niet hoorbaar zou moeten zijn.
Toen de monteur klaar was en de kap terug had geplaatst en de lcd weer aanzette en in stand-by zette gingen we allebei luisteren of er verbetering was. Tot mijn grote verbazing (en ook zijn verbazing) hoorden we totaal niks nakkes nada. De monteur verliet ons huis en ik ging met een goed gevoel televisie kijken.
Een 5 minuten later zette ik de tv uit en weer aan en zette hem hierna weer in stand-by. Tot mijn 2e grote verbazing bleek de piep er nog steeds te zijn! En nu nog meer aanwezig omdat de frequentie soms lager en hoger gaat wat veel sneller hoorbaar is!

Heb gisteren monteur weer gebeld en verteld dat de piep nog steeds aanwezig is en ook het probleem dat er vaak geen geluid of geen signaal is. De tv zit aangesloten via HDMI kabel naar HD decoder van Samsung. Zowel decoder als tv hebben de nieuwste firmware! Ze zouden me hierover terugbellen. Helaas geen telefoon gehad en vandaag even terug gebeld.
Er werd mij verteld dat ze veel van dit soort problemen tegenkwamen bij deze types en dat er contact gelegd is met Philips betreffende de problemen. Ze hopen op een directe oplossing van Philips! Even afwachten dus nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Sint
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 17:28

De_Sint

SRK/SRC 63 ZR-S | SE7K 6480Wp

Heren,

Ik begrijp dat het frustrerend is als een webwinkel niet op tijd levert. Echter moet ik wel een positieve reactie plaatsen over Progress.

Ik had aanvankelijk bij Redcoon besteld. Echter schoven zij elke keer de levertijd uit.
Ik belde uiteindelijk Progress nadat ik op hun site had gezien dat er 5 modellen op voorraad was.
De man van Progress bevestigde dit. Ik heb 5 minuten later het geld over gemaakt en de volgende dag om 15 uur was de 42pfl9632 via DHL bij me afgeleverd.

Dat noem ik snelle service en dat voor 400,- goedkoper dan plaatselijke winkels.
Dat niet iedereen deze ervaring deelt begrijp ik, maar ik moest dit even kwijt.

O,ja.. De TV is geweldig. Ook via SD.. Wel heb ik veel kwaliteitsverbetering gezien nadat ik de scart door een monsterkabel heb vervangen.

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Richard,

De scientific atlanta word inderdaad pas half weg volgend jaar verwacht, maar zesko (@Home / casema / multikabel) weet nog niet of ze hem in de verkoop doen of dat het net als bij UPC verhuur wordt.
De door jouw genoemde SD PVR van Humax kan gewoon gebruikt worden in de aangegeven combi maar:
De tv heeft zeker geen optische ingang dus de optische uitgang van de decoder kan daar niet op. Ook heeft de tv geen optische uitgang voor het geluid dus dat kan ook niet aar de receiver. Dit betekend dat wanneer je het geluid van digitale tv via de all-in-one set wil laten lopen je of met lypsinc (het geluid zal voorlopen op de beelden) moet rekenen of je zult voor in en uitgaande signalen een converter moeten gaan gebruiken.
Het geluid van de dvd zal zo wie zo voor lopen (daar dit door de all-in-one set zo wie zo niet via de tv gelust kan worden). Of dit lypsinc je gaat opvallen dan wel storen kan ik niet voor je oordelen. Maar nogmaals, dit is geen Philips probleem dit is inherent aan een platte (zowel LCD als Plasma) tv.
Ik ken de set verder niet maar ik verwacht niet dat je op de set zelf een vertraging van 10 - 100 ms kan instellen, want in die range zit normaal ergens de lipsync tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:24:

Er werd mij verteld dat ze veel van dit soort problemen tegenkwamen bij deze types en dat er contact gelegd is met Philips betreffende de problemen. Ze hopen op een directe oplossing van Philips! Even afwachten dus nog...
Typisch, de geboden oplossing komt rechtstreeks van Philips.

Vervelend dat het niet tot direct resultaat heeft geleid. Vraag me niet waarom, maar eerlijk gezegd verdenk ik de monteur van het afleveren van slecht werk in deze. Mijn advies is om een duidelijke e-mail te sturen naar Philips, mocht er idd een probleem zijn met de voorgeschreven procedure, komt dat daar aan het licht en kan er het snelst wat aan gedaan worden. Anders krijg je waarschijnlijk opnieuw een monteur thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:55:
Sjeez... zo blij als ik eerst was met SD weergave op mijn 47PFL9732, zo triest is het nu (met @home digitaal). Kan het aan mijn settings liggen? Op sommige momenten is het zo scherp dat het bijna 3D is, en soms zelfs té, bijna onwerkelijk. Maar op andere momenten kun je gewoon artifacts gaan tellen, en barst het van compressie. Signaal van @home is goed. BER=0.
Iemand met een zetje in de goede richting? Had wel verwacht dat ik wat meer compressie zou zien met dit formaat scherm, maar ik heb niet voor niks een scherm van 3100 euro gekocht. Na alle reacties hier (en op andere fora), had ik betere SD verwacht. :(
@Home suxx met heel veel zenders, Discovery bv heeft een VEEL te lage bitrate... Er zijn zenders die wel voldoende bandbreedte krijgen, dat is wat je waarschijnlijk terug ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Mja, had ik al paar keer opnieuw over gereageerd...
Ja, @home suxx, maar dat doen alle digitale providers. Te veel zenders op een transponder. Echter wat ik inmiddels heb uitgevonden, Perfect Pixel HD uit!! Ziet er VEEL beter uit. Ook bij de meeste DVD's ben ik inmiddels achter. Lees, nutteloze feature, tot alle inputs volledig HD zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Korte vraag tussendoor:

Als je precies 3.5m van de TV afzit, zouden jullie dan de 37" of de 42" nemen? M.a.w.: is de 42" te groot voor die afstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Zeker weten 42. Is gebaseerd op mijn eigen 4.20 meter kijkafstand, en ik heb nu 47.... Als je eenmaal gewend bent (paar avonden tv kijken) valt het heel erg mee. 42 is zeker niet te groot. Mooie maat mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:55:
[...]

Hmpff.. zo erg? Koop je een flat, kan hij nog niet tegen de muur :)
Mensen met ervaring icm Ambi en montage tegen de muur? Je houdt immers toch altijd nog wel wat ruimte over (cm of 5-10 denk ik toch altijd wel, ivm montagebeugel).
Bedankt voor de tip Philipsser..

[...]

Zoek eens in dit topic op "SuperShopDemo.mpg".
Ik heb zelf een beugel gekocht die de TV 4cm van de muur laat hangen (de meeste beugels zijn gemaakt om zo strak mogelijk tegen de muur te hangen). Het probleem bij deze LED ambi is dat hij de muur gebruikt om het licht difuus te maken. Als je het geluk hebt om goede Ambi units in je tv te hebben dan kun je dichter tegen de muur (uiteraard wordt het Ambi effect dan sterker maar veel minder ver over de muur uitgewreven).
Ik zou het eerst ff testen voor je gaat boren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:25:
[...]

Nieuwste firmware er al opgezet?
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:17:
Zojuist meteen ook even een 1080i mpg bestand van de pagina hierboven ergens genoemd geprobeerd. De tv probeert hem wel af te spelen maar komt helaas niet erg vlot er mee weg.

Op zich niet erg daar ze om te beginnen niet eens melden dat hij het zou kunnen.

Wat er waarschijnlijk gebeurd is dat de mpgeg decoder die gebruikt wordt voor DVB-T de mpg bestanden voor zijn kiezen krijgt. Daar op dit moment in Nederland en de meeste andere landen uitsluitend MPEG2 SD via DVB-T gaat zijn we snel klaar.
De 9642 modellen kunnen wel MPEG4 DVB-T aan, mogelijk kunnen die ook wat beter met hogere resolutie mpg bestanden overweg.
Je kunt MPEG4 in service menu aanzetten, alleen geen idee of dit helpt... BTW Als je het aanzet werkt je TV evengoed nog ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nondeju!
Service menus... :P
Hoe kom ik er en zijn er leuke dingen te doen daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag de 32PFL9632D/10 aangeschaft, daarbij ook gekeken naar ons budget. Tot op heden zeer ontevreden.
Na installatie en de default settings gebruiken was het niet om aan te zien, kleur, scherp enz...(te verwachten) Leek wel personen met een cartoon gezicht. De settings aangepast en nu een verbetering.

Het beeld is hier gewoon slecht. Bij het kijken naar een uitzending is het beeld scherp mits !!! het onderwerp niet beweegt. Zodra er een kleine wijziging plaats vind, is het beeld onscherp, waardoor de TV snel het beeld weer gaat proberen scherp te stellen, wat niet lukt totdat het onderwerp stil staat. Natuurfilm met gras/struikgewas is niet om aan te zien. Voetbal kijken met deze TV is een ramp, gras is egaal/vaal. Bij een hoge uittrap is de bal een ramp (ghosting), 100hz uitgezet, HD nat. motion uitgezet en geen verbetering. Dit gebeurt bij analoge en digitale TV uitzendingen. Kabels zijn vervangen. Geen verbetering.
De pieptoon is aanwezig, maandag gebeld met Philips, wacht nu op een belletje van de reparatie afdeling. Probleem van het onscherp beeld voorgelegd en is ook gelogd voor de reparatie afdeling. In samenspraak geprobeerd om een aantal instelling te veranderen, wat geen effect heeft, Beeld wordt nog slechter. De afgelopen dagen alle opties uitgezet en 1 voor 1 geprobeerd. Laatste firmware geprobeerd. Ik vind het trouwens vreemd en niet acceptabel om een aantal functies uit te moeten zetten, aangezien een aantal van deze functies juist een beter beeld zouden moeten geven, maar zoals gezegd niets helpt.

Contact gehad met de winkel waar deze is gekocht _/-\o_ Vandaag wordt door ons de TV omgeruild, wil het toch nog een keer proberen (misschien wel een productiefout) of er komt een ander type dan wel merk. Iemand een tip voor wat betreft spec/prijs.

Maar onze Philips is een ramp ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wat ik niet lees in je verhaal.. PPHD uit. Dat is de enige die echt wat uit maakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Wat is het beste manier om mijn HTPC aan te sluiten op 47PFL9732D ?

TV heeft geen VGA dus heb ik hem via HDMI - DVI aangesloten echter is beeld zwaar teleurstellend ! Schokkerig beeld als ik met muis beweeg, dan worden letters zo goed als onleesbaar. Plus dat verhouding niet helemaal klopt, met Nvidia tool kan ik wel recht zetten door uitrekken en andersom maar das niet de bedoeling toch ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@UltraSub
Als ik deze uitzet (Perfect Pixel HD Engine) is het beeld onscherp / wazig, maar welke instelling ik dan ook probeer om een normaal scherp te krijg lukt niet. Zoals ik aangaf, ik heb de afgelopen dagen elke instelling/variatie geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:17:
Zojuist meteen ook even een 1080i mpg bestand van de pagina hierboven ergens genoemd geprobeerd. De tv probeert hem wel af te spelen maar komt helaas niet erg vlot er mee weg.

Op zich niet erg daar ze om te beginnen niet eens melden dat hij het zou kunnen.

Wat er waarschijnlijk gebeurd is dat de mpgeg decoder die gebruikt wordt voor DVB-T de mpg bestanden voor zijn kiezen krijgt. Daar op dit moment in Nederland en de meeste andere landen uitsluitend MPEG2 SD via DVB-T gaat zijn we snel klaar.
De 9642 modellen kunnen wel MPEG4 DVB-T aan, mogelijk kunnen die ook wat beter met hogere resolutie mpg bestanden overweg.
Het afspelen van video bestanden via USB wordt niet ondersteund bij deze serie TV's, wat uiteraard niet zegt dat het onmogelijk is om wel iets af te spelen. Mpeg2 wordt zeker afgespeeld via de decoder waarmee ook de DVB-t MPEG signalen worden gedecodeerd. Echter, of er vanaf de USB ingang een directe verbinding naar het MPEG4 board loopt weet ik niet. Naar de MPEG2 decoder in ieder geval wel. (Mpeg2 wordt dan ook door de centrale processor gedecodeerd)
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:46:
[...]

Je kunt MPEG4 in service menu aanzetten, alleen geen idee of dit helpt... BTW Als je het aanzet werkt je TV evengoed nog ;-)
Ik denk dat dat weinig zinvol is. De 9x42D modellen hebben een apart Mpeg4 board ingebouwd. Er is geen sprake van alleen een software verschilletje tussen de 9x32D en de 9x42D modellen betreffende het afspelen van Mpeg bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Armo schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:10:
Wat is het beste manier om mijn HTPC aan te sluiten op 47PFL9732D ?

TV heeft geen VGA dus heb ik hem via HDMI - DVI aangesloten echter is beeld zwaar teleurstellend ! Schokkerig beeld als ik met muis beweeg, dan worden letters zo goed als onleesbaar. Plus dat verhouding niet helemaal klopt, met Nvidia tool kan ik wel recht zetten door uitrekken en andersom maar das niet de bedoeling toch ?!
Lees even de posts hierover in het topic. In het kort komt het op 3 dingen neer:
-input instellen als PC
-"Niet op Schaal" instellen voor de 1:1 pixelmapping
-nieuwst firmware erop zetten voor de HDMI verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard--
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:55:
@Richard,

De scientific atlanta word inderdaad pas half weg volgend jaar verwacht, maar zesko (@Home / casema / multikabel) weet nog niet of ze hem in de verkoop doen of dat het net als bij UPC verhuur wordt.
De door jouw genoemde SD PVR van Humax kan gewoon gebruikt worden in de aangegeven combi
maar:

De tv heeft zeker geen optische ingang dus de optische uitgang van de decoder kan daar niet op.
En de tv heeft hdmi maar dat heeft de humax weer niet
Ook heeft de tv geen optische uitgang voor het geluid dus dat kan ook niet aar de receiver. Dit betekend dat wanneer je het geluid van digitale tv via de all-in-one set wil laten lopen je of met lypsinc (het geluid zal voorlopen op de beelden) moet rekenen of je zult voor in en uitgaande signalen een converter moeten gaan gebruiken.
Als ik het goed begrijjp kan ik het dus alleen met tulp stekkers aansluiten om het geluid via de all-in-one set te krijgen.Of is er nog een andere mogelijkheid?

[/quote]
Het geluid van de dvd zal zo wie zo voor lopen (daar dit door de all-in-one set zo wie zo niet via de tv gelust kan worden). Of dit lypsinc je gaat opvallen dan wel storen kan ik niet voor je oordelen. Maar nogmaals, dit is geen Philips probleem dit is inherent aan een platte (zowel LCD als Plasma) tv.
Ik weet niet of het gaat opvallen,ligt eraan hoe erg het is denk ik.
zo'n converter is ook niet echt goedkoop zag ik.
Ik had hier op tweakers gelezen dat iemand €19,- had betaald voor een converter maar kan het ff niet meer vinden. *edit* In dit topic ff zoeken naar destroyer2a maar waar die het gekocht heeft kan
ik niet vinden.
Ik ken de set verder niet maar ik verwacht niet dat je op de set zelf een vertraging van 10 - 100 ms kan instellen, want in die range zit normaal ergens de lipsync tijd.
Ik heb nog ff de gebruiksaanwijzing op internet doorgespit maar kan niks vinden over
vertraging instellen dus zal er wel niet op zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Richard-- op 24-10-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer de service dienst van de Aurea te bellen, maar nadat de telefoon een maal overgaat gebeurt er niets meer.
Moet ik daarna nog iets intoetsen?
Ik bel dat speciale 0800 nummer voor de Aurea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het aurea nummer wil het computerbandje vaker niet starten. Na dat de telefooon een keer is overgegaan loopt normaal een bandje. Gewoon de 1 toetsen en wachten tot je iemand aan de lijn krijgt. Zo werkte het bij mij althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TV is omgeruild, staat nu te spelen met een voor zich zelf sprekende aangepaste instellingen voor contrast, kleur, etc.. voor de rest de default settings en dit ziet er goed uit *; , en geen pieptoon d:)b De vorige TV had een geheel zilveren afstandsbediening, de huidige heeft een witte onderzijde en de indeling is iets anders. TV is precies het zelfde type, dus het zal mij verder een zalige zorg zijn. De firmware is uit september, en die laat ik lekker zo.
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:43:
Zaterdag de 32PFL9632D/10 aangeschaft, daarbij ook gekeken naar ons budget. Tot op heden zeer ontevreden.
Na installatie en de default settings gebruiken was het niet om aan te zien, kleur, scherp enz...(te verwachten) Leek wel personen met een cartoon gezicht. De settings aangepast en nu een verbetering.

Het beeld is hier gewoon slecht. Bij het kijken naar een uitzending is het beeld scherp mits !!! het onderwerp niet beweegt. Zodra er een kleine wijziging plaats vind, is het beeld onscherp, waardoor de TV snel het beeld weer gaat proberen scherp te stellen, wat niet lukt totdat het onderwerp stil staat. Natuurfilm met gras/struikgewas is niet om aan te zien. Voetbal kijken met deze TV is een ramp, gras is egaal/vaal. Bij een hoge uittrap is de bal een ramp (ghosting), 100hz uitgezet, HD nat. motion uitgezet en geen verbetering. Dit gebeurt bij analoge en digitale TV uitzendingen. Kabels zijn vervangen. Geen verbetering.
De pieptoon is aanwezig, maandag gebeld met Philips, wacht nu op een belletje van de reparatie afdeling. Probleem van het onscherp beeld voorgelegd en is ook gelogd voor de reparatie afdeling. In samenspraak geprobeerd om een aantal instelling te veranderen, wat geen effect heeft, Beeld wordt nog slechter. De afgelopen dagen alle opties uitgezet en 1 voor 1 geprobeerd. Laatste firmware geprobeerd. Ik vind het trouwens vreemd en niet acceptabel om een aantal functies uit te moeten zetten, aangezien een aantal van deze functies juist een beter beeld zouden moeten geven, maar zoals gezegd niets helpt.

Contact gehad met de winkel waar deze is gekocht _/-\o_ Vandaag wordt door ons de TV omgeruild, wil het toch nog een keer proberen (misschien wel een productiefout) of er komt een ander type dan wel merk. Iemand een tip voor wat betreft spec/prijs.

Maar onze Philips is een ramp ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die dachten dat de usb poort mpeg2 geen mogelijkheden bood, heb ik ontdenkt dat je de hd dvd's en hd wmv kan omzetten naar mpeg2.

Ik heb vervolgens de hd film bekeken via externe hardeschijf!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Echt bizar scherp beeld zeg.

Veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HDTVtoMPEG2.........http://www.videohelp.com/tools/hdtvtompeg2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:14:
Voor diegene die dachten dat de usb poort mpeg2 geen mogelijkheden bood, heb ik ontdenkt dat je de hd dvd's en hd wmv kan omzetten naar mpeg2.

Ik heb vervolgens de hd film bekeken via externe hardeschijf!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Oh ja ...vergat ik even te melden......hiermee bedoel ik natuurlijk bestanden die je van internet kan downloaden en vervolgens omzetten en bekijken op tv....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:30

Marc H

- - Is wakker - -

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:34:
TV is omgeruild, staat nu te spelen met een voor zich zelf sprekende aangepaste instellingen voor contrast, kleur, etc.. voor de rest de default settings en dit ziet er goed uit *; , en geen pieptoon d:)b De vorige TV had een geheel zilveren afstandsbediening, de huidige heeft een witte onderzijde en de indeling is iets anders. TV is precies het zelfde type, dus het zal mij verder een zalige zorg zijn. De firmware is uit september, en die laat ik lekker zo.

[...]
Phew.. :X

* Marc H heeft vandaag de 42PFL9632 besteld. _/-\o_

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:14:

Hmm.. Denk dat ga ik ook eens proberen. Eerste hd wmv die ik probeer: "The file has to have a valid extension". Hoe heb jij die hd wmv's gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc H schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:18:
[...]

Phew.. :X

* Marc H heeft vandaag de 42PFL9632 besteld. _/-\o_
Gefeliciteerd :w :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er eigenlijk Full HD op 32" schermen in de toekomst? Ik wil met zo'n nieuw scherm toch wel zeker 4 jaar vooruit kunnen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Volgens mij is dat financieel niet aantrekkelijk. Er moet toch wel een behoorlijk prijsverschil tussen 32" en 37" zitten om de 32" aantrekkelijk te maken. Een full HD 32" met ook nog eens dezelfde beeldverbeteringstechnieken als een 37" gaat volgens mij ook bijna hetzelfde kosten als die 37". Dus zal die 32" bijna niet verkocht gaan worden en is voor een fabrikant dan ook niet aantrekkelijk om op de markt te brengen.

't is maar een theorie, maar ik denk dat ik er niet ver naast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een succes verhaaltje hier: ik heb inmiddels sinds een klein weekje de 42PFL9732 en ben er super tevreden mee O+

Geen problemen hier met een pieptoon. Beeld is naar mijn bescheiden mening ronduit formidabel-PPHD staat gewoon aan.

Wat betreft het lipsync probleem: het viel mij in eerste instantie echt niet op, totdat ik geluid van tv en receiver tegelijkertijd aanzette (gaf een kleine echo). Was inderdaad op te lossen door de receiver een vertraging van 75ms in te stellen.. had liever nog 5 a 10 ms meer willen hebben, maar zo ver aat mijn onkyootje niet >:).

al met al een tevreden gebruiker hier..

oh ja...xbox360 op 1080p rulez! :*)
KhaZ schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:23:
Korte vraag tussendoor:

Als je precies 3.5m van de TV afzit, zouden jullie dan de 37" of de 42" nemen? M.a.w.: is de 42" te groot voor die afstand?
zeker voor 42" gaan - bevalt hier perfect op dezelfde afstand. 37" zou mijns inziens 'te klein' zijn. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.sharp.nl/php/p.php?par=18_522_no_1773
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:38:
Komt er eigenlijk Full HD op 32" schermen in de toekomst? Ik wil met zo'n nieuw scherm toch wel zeker 4 jaar vooruit kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel prettig, alleen een beetje raar dat er HD Ready bij staat 1080p. Voor full HD is toch zo'n apart logo?? Bedankt voor de informatie in in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philips: 3D-TV zonder brilletje in 2008
Philips komt binnen twee jaar met 3d-schermen op de markt, waarbij voor het 3d-effect geen speciale brillen nodig zijn. Dat verklaarde Philips-topman Rudy Provoost op de Consumer Electronics Show te Las Vegas. Momenteel is de techniek, die Philips bijna twee jaar geleden aankondigde, nog slechts werkzaam in de laboratoria van het bedrijf. Volgens Provoost heeft het bedrijf diepteschattingstechnologie ontwikkeld waarmee het zelfs mogelijk zou zijn om 2d-beelden in bepaalde mate naar 3d te converteren. In tegenstelling tot games is het tot op heden zeldzaam dat film- en tv-makers hun materiaal in 3d produceren. Het aanslaan van de technologie zou daar verandering in moeten brengen, aldus de Philips-topman. De techniek is gebaseerd op het gericht uitzenden van lichtstralen, waardoor het hulpmiddel van de gekleurde bril overbodig zou worden.

Nou dat wordt weer een nieuwe tv denk ik. Heb ik er net een aangeschaft helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:21:
Philips komt binnen twee jaar met 3d-schermen op de markt, waarbij voor het 3d-effect geen speciale brillen nodig zijn. Dat verklaarde Philips-topman Rudy Provoost op de Consumer Electronics Show te Las Vegas. Momenteel is de techniek, die Philips bijna twee jaar geleden aankondigde, nog slechts werkzaam in de laboratoria van het bedrijf. Volgens Provoost heeft het bedrijf diepteschattingstechnologie ontwikkeld waarmee het zelfs mogelijk zou zijn om 2d-beelden in bepaalde mate naar 3d te converteren. In tegenstelling tot games is het tot op heden zeldzaam dat film- en tv-makers hun materiaal in 3d produceren. Het aanslaan van de technologie zou daar verandering in moeten brengen, aldus de Philips-topman. De techniek is gebaseerd op het gericht uitzenden van lichtstralen, waardoor het hulpmiddel van de gekleurde bril overbodig zou worden.

Nou dat wordt weer een nieuwe tv denk ik. Heb ik er net een aangeschaft helaas..
Hier heb ik denk ik 2 jaar terug een soort van demo/prototype model van gezien bij een webshop waar ik toevallig een printer kocht, en 'm ophaalde. Ik was niet echt onder de indruk, je kreeg er eerder hoofdpijn van, en van "3D" was niets te merken, echt nada noppes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friander
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-04-2022
Kun je bij de 9642 modellen de USB aansluiting gebruiken om foto's via een memorystick bekijken? En zo ja hoe is de kwaliteit van de weergave?
De USB aansluiting om foto's te kunnen bekijken zou voor mij een afweging zijn om juist dit model te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Het viel me al een paar dagen op, maar hier toch ook een pieptoon in standby. Eerste paar dagen te verwaarlozen, maar lijkt wat erger geworden te zijn. Zit een beetje in dubio of ik Philips hier voor laat komen. Wordt het echt volledig verholpen door Philips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

friander schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:46:
Kun je bij de 9642 modellen de USB aansluiting gebruiken om foto's via een memorystick bekijken? En zo ja hoe is de kwaliteit van de weergave?
De USB aansluiting om foto's te kunnen bekijken zou voor mij een afweging zijn om juist dit model te kiezen.
Ik wist niet wat ik zag. Super mooie foto's en stel je voor op 42" hoog contrast aan en het lijken bij mij wel schilderijen.

Kortom ik ben er erg tevreden over en lekker makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KhaZ schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:28:
[...]

Hier heb ik denk ik 2 jaar terug een soort van demo/prototype model van gezien bij een webshop waar ik toevallig een printer kocht, en 'm ophaalde. Ik was niet echt onder de indruk, je kreeg er eerder hoofdpijn van, en van "3D" was niets te merken, echt nada noppes.
Oh... Ik las dat je ook in de toekomst een converter kan kopen die het kijken van 3d mogelijk maakt op lcd's. Je moet dan wel minimaal 100 Hz hebben.

We wachten af. Zou alleen wel lullig zijn als begin volgend jaar we hier lekker mee gemaakt worden. Nu is er nog niet veel extra nieuws over te vinden buiten de oude berichtgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:47:
[...]

Dat is wel prettig, alleen een beetje raar dat er HD Ready bij staat 1080p. Voor full HD is toch zo'n apart logo?? Bedankt voor de informatie in in ieder geval!
Helaas is daar geen eenduidig logo voor. Dit is bij HD-ready wel het geval. Daarnaast is er ook geen officiële lijst met zaken waar een full-HD tv aan moet voldoen. Er is in het algemeen aangenomen dat als de maximale HD-resolutie kan worden weergegeven door een TV dat dit dan maar Full-HD tv moet zijn moet zijn.
Bovenstaande is zeker geldig tot 2 maanden terug. Het kan natuurlijk altijd dat er recent nog iets is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:21:

Hmm... ze hebben de 3d monitoren al 1,5 jaar in de verkoop. Schijnen o.a. in het Holland Casino te hangen. Voor een goed resultaat heb je dan wel specifieke content nodig, bij het weergeven van gewone tv beelden kan het resultaat nogal afwijkend zijn. Een van de leidende technieken achter het omzetten is DNM, die uit de beweging over de x- en y-as van het 2d beeld van twee opeenvolgende beelden de z-as moet kunnen construeren.
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:59:
[...]

Oh... Ik las dat je ook in de toekomst een converter kan kopen die het kijken van 3d mogelijk maakt op lcd's. Je moet dan wel minimaal 100 Hz hebben.

We wachten af. Zou alleen wel lullig zijn als begin volgend jaar we hier lekker mee gemaakt worden. Nu is er nog niet veel extra nieuws over te vinden buiten de oude berichtgeving.
Er bestaat al een converter, de BlueBox. Of deze al te koop is weet ik niet, maar info staat al wel op de site
Overigens heb je bij mijn weten wel een speciaal scherm nodig dat meerdere beelden tegelijkertijd weergeeft. Maar je weet natuurlijk nooit of ze nog een andere techniek hebben ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Hi

Hier thuis willen we graag een lcd aanschaffen. We hebben ons oog laten vallen op deze drie modellen:

42PFL7762D/12
pixel plus 2
Digital Natural Motion
7500:1
500 cd/m²
€1300-1400

42PFL7862D/10
pixel plus 2
clear lcd
HD Natural Motion
8000:1
550 cd/m²
€1600-1700

47PFL7642D/12
Pixel Plus HD
500 cd/m²
5000:1
€1600-1700

Is er een merkbaar (duidelijk) verschil tussen de pixel plus HD en pixel plus 2?
Ik zie dat de 47 inch een duidelijk lager contrast heeft en geen clear lcd, Natural Motion.
Ik weet alleen nog niet hoe duidelijk het verschil in beeldkwaliteit. Hoe is jullie ervaring met deze schermen en beeldtechnieken?

Martin

[ Voor 76% gewijzigd door DFC-Neo op 25-10-2007 19:35 ]

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Clear LCD en Natural Motion zijn nou net wel de meest vernieuwende features volgens mij (100Hz enz). Perfect Pixel HD heb ik uit staan bij een SD uitzending. Kan me voorstellen dat het wel degelijk nut heeft bij een Full HD uitzending, maar so far heb ik er (nog) niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robeeert
Morgen mijn Aurea ophalen, is sneller gegaan dan verwacht! Nog beter dus.. :P

Zal morgen mijn bevindingen wel even posten, voor de laatste twijfelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02 13:21
robeeert schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:10:

FOTO's met DVD/HD content in widescreen aub _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robeeert schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:10:

Nou ik geniet nog elke dag hoor, echt een super tv _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vowani schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:17Ik heb echter een Samsung LE52F96 (met LED backlighting) besteld, want die is nog beter dan de al uitstekende nieuwste Philips en Sony toestellen.

Een review kan je hier lezen: http://www.hdtvtest.co.uk/Samsung-LE52F96BD/
Inmiddels heb ik mijn Samsung LE52F96 al een week, en ik moet zeggen het is het beste LCD toestel wat ik tot dusver heb getest en gebruikt. Het beantwoordt aan al mijn verwachtingen, en de LED backlighting is echt geweldig, bijvoorbeeld de zwartweergave is even goed als de nieuwste Pioneer Kuro plasma's. Maar deze LCD televisie heeft dus niet de typische nadelen van een plasma.

Begrijp me niet verkeerd, de Philips 9632 en 9732 reeks, en de Sony W3000/X3000/X3500, zijn ook uitstekend hoor, maar de Samsung is nog aanmerkelijk beter naar mijn gevoel.

Bovendien heb ik de Samsung bij een webwinkel in België kunnen kopen aan een prijs die flink lager lag dan de Philips of Sony toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:34
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:33:
[...]

Bovendien heb ik de Samsung bij een webwinkel in België kunnen kopen aan een prijs die flink lager lag dan de Philips of Sony toestellen.
Hier zeker: http://www.iishop.be/ ?

Misschien kun je wat foto's en ervaringen posten, eventueel in het Samsung topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:33:
[...]

Inmiddels heb ik mijn Samsung LE52F96 al een week, en ik moet zeggen het is het beste LCD toestel wat ik tot dusver heb getest en gebruikt. Het beantwoordt aan al mijn verwachtingen, en de LED backlighting is echt geweldig, bijvoorbeeld de zwartweergave is even goed als de nieuwste Pioneer Kuro plasma's. Maar deze LCD televisie heeft dus niet de typische nadelen van een plasma.

Begrijp me niet verkeerd, de Philips 9632 en 9732 reeks, en de Sony W3000/X3000/X3500, zijn ook uitstekend hoor, maar de Samsung is nog aanmerkelijk beter naar mijn gevoel.

Dat kan zijn, maar alle puristen klagen dat de dynamic LED backlighting ook voor een hoop nadelen zorgt. Like: contrasten die niet kunnen op dat moment, aura vorming, en te directe overgangen. Simpelweg door het feit dat er reeksen leds uit gaan, en op de plaatsen waar ze weer aan staan krijg je een behoorlijk harde overgang. Ik geloof je best als jij zegt dat je het niet ziet, maar het is er wel degelijk getuige foto's op het net.

/edit
Daarnaast, ik zie echt werkelijk het nut niet in van jouw post in dit topic. Het lijkt wel een troll-post imo. Ik heb ook naar die Sammie gekeken waar jij het over hebt, en ja, het is een goed scherm, maar de nadelen van zo'n early stage tv met backlighting deden mij besluiten voor de Philips te gaan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door UltraSub op 27-10-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraagje over de Aurea. Waarschijnlijk is er misschien 20 pagina's terug of in het oude forum wel alles over geroepen maar dat gaat mij erg veel tijd kosten.

Ik weet dat de Aurea vrijwel overal 3999 kost. Tevens mag hij niet in iternetwinkels verkocht worden. De reden is om het erg exclusief te houden imo.

Mijn vraag..: Is er zicht op dat hij binnen een half jaar in prijs gaat dalen of is dit wachten voor jan met de korte.............

Weet iemand hier serieus iets over...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
niet 20 pagina's terug, maar afgelopen dinsdag, 1 pagina terug: NielsNL in "[LCD TV] Philips de recente modellen (de..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zag het op 2 pagina's terug.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmauser
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:07
Chiron schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:35:
[...]

Welke receiver heb je? De wat duurdere modellen met hdmi aansluiting etc. hebben inmiddels wel een lip-sync delay functie.

Zelf heb ik de HK AVR 135, ik heb een coax spdif van mijn tv (Philips 32pfl9632) naar de receiver lopen voor het geluid. DVD speler (HK DVD27) zit met s-video/scart voor het beeld, en coax spdif voor het geluid aan de tv gekoppeld. Verder hangt er nog een Nintendo Wii met component en rood/witte cinch (via een cinch-naar-jackplug blokje) aan de tv.
En als laatste heb ik de computer via een hdmi-dvi kabel aan een hdmi aansluiting hangen aan de tv, en voor het geluid gaat er een TOS-link (optisch) kabeltje naar de receiver.

Zo heb ik het hele lipsync gebeuren omzeild, het enige wat rechtstreeks in de receiver is geplugd qua audio is dus de pc, en de rest komt via de gesynchroniseerde output vanuit de tv.

Op de pc kan ik in vlc media player namelijk de audio delay ook aanpassen. Ik ben er alleen nog niet uit hoeveel 'delay' ik precies nodig heb met mijn tv.

Er zijn trouwens ook dvd spelers met lip-sync delay functie als je die rechtstreeks aan zou willen sluiten op de receiver, maar dat wordt even zoeken (plus je zou je dvd speler moeten willen vervangen).
Chiron,

Mooi om te horen dat jij alle werkend hebt met de 32pfl9632. ff vraag: in jouw bovenstaande beschrijving heb jij dus een coax spdif in (=digital audio in) op de 32pfl9632? Die zit er bij namelijk bij mij niet fysiek op: wel de beschrijving maar niet de werkelijke aansluiting. Erg bizar ....

Ik probeer namelijk ook om de boel (=DVD's met DTS) werkend te krijgen zonder lip-sync problemen ... ik heb namelijk wel lip-sync problemen wanneer ik mijn dvd-speler rechtstreeks op de receiver aansluit.

Zijn er nog suggesties? Ik heb een Pioneer VSX/1015 receiver (geen HDMI switching), Pioneer DV-696 AV met HDMI uitgang en dus een 32pfl9632D/10. Nu wil ik dus DVD zien met de hoogst mogelijke beeld- en geluidskwaliteit. Dat je met HDMI beeld geen DTS meer uit de digital out op de 32pfl9632 krijgt blijft echt kansloos ... &$*#&$# :?

Afgaande op de beschrijving van Chiron:
1. wat is dan de beste optie voor mij?
2. en is het mogelijk om HDMI beeld te hebben (DVD hdmi uitgang --> 32pfl9632) en tegelijkertijd de digital out van de DVD door te lussen naar de TV en dan met de digital out naar de receiver?

Hoop dat iemand wat tips heeft ;( .... moet namelijk de tv anders binnen 5 dagen terug brengen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.