3D Contest V57: "Ghetto" Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 11.666 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:34
ik zeg ook niet dat ik het lelijk vind.. vind het alleen net iets te blurry en vind een eerdere wip van hem daarom beter overkomen en als je goed kijkt zijn het zeker 2 7 posts. maar ik bedoel het niet zo als jij het zegt. bedoel het meer als opbouwende kritiek maar zo komt het duidelijk niet bij jou over.

het spijt me dat het dus niet goed over komt zal volgende keer proberen de dingen anders te formuleren zodat het beter overkomt wat ik bedoel

[ Voor 83% gewijzigd door LeVortex op 06-11-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
Het ging er meer om dat je zei dat zijn inzending eigenlijk niet zou tellen.
Wat je voor commentaar geeft over de uitwerking is niet relevant, aangezien dit per individu kan verschillen..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
ik zei niet eigenlijk zoals jij zegt. ik zei gewoon wat ik dacht dat er nu zou gebeuren met zijn laatste final. hij vroeg zich af of die meetelde en ik antwoorde dat dit misschien niet het geval was of de ts was vergevingsgezind. ik gaf dus gewoon antwoord op zijn vraag.

edit: hij vroeg het misschien niet maar hij wist niet of die nog meetelde ik gaf daar dus antwoord op

[ Voor 17% gewijzigd door LeVortex op 06-11-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-04 09:58
Stuur jullie lijstje scores naar Afbeeldingslocatie: http://img164.imageshack.us/img164/7160/emailzz5.gif
(plaatje is tegen spam)

Hier zijn ze dan: DE FINALS

Fragneck
Afbeeldingslocatie: http://i24.tinypic.com/9glr3b.jpg

Dark-Phoenix
Afbeeldingslocatie: http://www.veekies.nl/Ghetto.bmp

Rogier V.
Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd283/rogiervogels/GhettoFinal1.png

De Hupie
Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/6610/ghettofinal550pwa8.jpg
Groot

Sonnybonds
Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p117/sonnybonds/ghetto16.jpg

Menesis
Afbeeldingslocatie: http://www.jelmerverhoog.nl/forum/getto_s.jpg
Groot

jupjup
Afbeeldingslocatie: http://i20.tinypic.com/358cvep.jpg
Groot

Sargonaut
Afbeeldingslocatie: http://img254.imageshack.us/img254/8439/final2smlmx1.jpg
Groot

Thyson
Afbeeldingslocatie: http://www.movage.nl/jan/crossroads_final_small.jpg
Groot

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177141

een niewbie vraagje: hoe werkt de score lijst? wie moeten er punten geven voor wat en hoeveel? gaat de punten telling van 1 tot 10 en mag je ook op je eigen werk punten geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
bij mij werken een hoop plaatjes niet menesis huppy rogier en phoenix :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Anoniem: 177141 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:18:
een niewbie vraagje: hoe werkt de score lijst? wie moeten er punten geven voor wat en hoeveel? gaat de punten telling van 1 tot 10 en mag je ook op je eigen werk punten geven?
Uit de TS
Puntentelling

Wegens succes is de Formule-1 puntentelling teruggekeerd. Voor diegene die deze puntentelling niet kennen volgt hier een korte uitleg: de beste krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste, de rest krijgt 0 punten. Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Je mag dus alleen stemmen wanneer je met deze contest hebt meegedaan. Helaas. :) Één punt voor de uitwerking, één punt voor de originaliteit.
Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contests wisten te winnen zonder iets voor te stellen qua uitwerking, hebben we de balans iets veranderd. De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit. Mail de scores naar bl44t0r-at-Gmail-punt-com

In deze mail zet je twee lijstjes met op #1 degene die je het best vond, aflopend naar #8. Punten hoef je er niet bij te schrijven. Het is uiteraard de bedoeling dat je duidelijk aangeeft welke lijst voor originaliteit is en welke voor de uitwerking. Zorg er ook voor dat je je Tweakers username vermeldt en de email verstuurt in platte tekst vorm, dus geen Word, Excel oid.

De eindscore wordt als volgt berekend: (originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431

Erg mooie renders allemaal, goed werk.
Ik hoop de volgende toch ook weer eens een keertje mee te doen.
Het is zo lang geleden alweer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
LeVortex schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:27:
bij mij werken een hoop plaatjes niet menesis huppy rogier en phoenix :S
Weird.. ik zie af en toe ook maar een link staan.. Beetje raar :\

Probeer anders de link te kopieren in je browser :)

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-04 00:17
Zo, scores verzonden :). Was deze keer niet makkelijk om te kiezen, vooral originaliteit vond ik lastig om in te vullen.

Btw agony, miss niet zo handig dat je een streep onder je emailadres hebt gezet. Ik dacht eerst dat je adres met een h begon, ipv een b.

Verder, ik vind t jammer dat Cherryman zijn vuilnisbak niet heeft ingeleverd als final. Dit zag er ook wel redelijk 'af' uit. Misschien is hij het vergeten?

Edit@hierboven

Waarscheinlijk komt dat door de brakke online image hosting ;). Heb ik ook wel es last van dat imageshack ff geen zin heeft om plaatjes te laten zien.

[ Voor 16% gewijzigd door De Hupie op 06-11-2007 22:57 ]

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-04 08:56
scores zijn verzonden :)
Vreemd dat mijn plaatje het niet zou doen. Ik heb hem onder m'n eigen domeinnaam gezet :?

Wat me helaas opviel bij mn eigen render is dat ik een colortreshold te hoog had staan waardoor details wegvallen (waardoor hij sneller renderde). Het lijkt dus alsof ik het plaatje met brakke jpg compressie heb opgeslagen maar helaas waren dat render instellingen :X Je ziet het vooral op plaatsen waar niet veel licht komt met weinig contrast.
Zal hem nog wel een keertje beter renderen en posten in "3d stuff" ofzo :/

[ Voor 7% gewijzigd door Menesis op 07-11-2007 00:30 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:45
Ik zou me eerder druk maken om die twee grijzen boxen waartussen je gebouwen nu nog zijn ingeklemd :P

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
tja kon hem links wel uitsnijden, maar dan zag je die toffe transformatorkast niet meer ;)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Toch wel meerdere mooie platen hoor :) Ben benieuwd wie er wint. Ik gok op Menesis :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
StackMySwitchUp schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:48:
[...]

Weird.. ik zie af en toe ook maar een link staan.. Beetje raar :\

Probeer anders de link te kopieren in je browser :)
hmm dat werkt idd :D maar nu doen ze het allemaal standaard dus heeft het geen zin, toch bedankt voor de tip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Mag ik even tussendoor zeggen dat ik de inzendingen echt _geweldig_ vind? Moet je eens terugzoeken naar inzendingen van een paar jaar geleden! Ongelooflijk, wat zijn jullie allemaal vooruit gegaan!

De textures vind ik echt heeeeel mooi, hoewel sommigen het toch weer wat overdone hebben toegepast (geeft niet, enthousiasme begint met mijlenver uit de bocht vliegen) ... Menesis, de Hupie, of de bebloede lakens van Rogier V.; het is net even ietsje drukker dan je zou verwachten. Maar dat komt wel goed :)

De texturing van Fragneck en Dark Phoenix vind ik dan weer heel mooi, natuurlijk en rustig van aard, maar bij hen is de belichting veel minder gedurfd. Mistig weer, verblekend zonlicht... daardoor komen de textures en kleine details weer minder goed uit de verf.

Maar nogmaals: zie eens wat voor dingen we afleveren! Geweldig. Ik raad dan ook iedereen aan om vooral mee te blijven doen aan de contests, want het is gewoon een goede oefening om elke keer weer iets uitdagends te doen :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
@ Dark Blue: mwoh, het leven kan soms heel druk zijn ;)
Als je bedenkt dat dit mn reference was, dan valt het allemaal denk ik nog mee denk ik.
De auto in mn scene was inderdaad wel goed mislukt wat betreft roest textures O-)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Scores verzonden :)

Leuke reacties verder, en dit was echt een leuke contest.
Hopelijk heeft de volgende ook weer voldoende animo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-04 22:57
Dark Blue schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:57:
De textures vind ik echt heeeeel mooi, hoewel sommigen het toch weer wat overdone hebben toegepast (geeft niet, enthousiasme begint met mijlenver uit de bocht vliegen) ... Menesis, de Hupie, of de bebloede lakens van Rogier V.; het is net even ietsje drukker dan je zou verwachten. Maar dat komt wel goed :)
Ghetto's zijn ook niet heel rustig hè. ;)
Scores zijn verstuurd :). Iedereen mooi werk! (zal vannavond nog wel een beoordeling geven per final).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30795

offtopic?:
snap niet dat niemand iets met Elvis Presley (**in the ghetto**) heeft gedaan..
Maar ja, ik deed niet mee, dus dan is het altijd makkelijker praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-03 10:28
Hmm, als het weer even lukt, ga ik de volgende keer ook weer meedoen. Ik sluit mij overigens bij Dark Blue aan, jullie zijn erg vooruitgegaan (nu ikke nog ;) ). Zoals ik al eerder zei, toppie renders.

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 15:51
Erg mooie finals allemaal!

per final:
fragneck: erg mooie zachte sfeer, veel detail, rechtsonder is misschien wat kaal.
dark-phoenix: goede detaillering in de gebouwen, combinatie ghetto en concentratiekamp (poort) is wat vreemd, linksonder leeg stuk/weinig detail
rogier V: als totaal plaatje is dit voor mij de winnaar, erg mooi qua compositie, contrast, detail en texturing. _/-\o_ Is misschien niet het eerste beeld wat in je opkomt als je aan ghetto denkt.
de Hupie: erg goede texturing, mooie klimop. De plassen water hadden voor mij niet gehoeven
sonnybonds: mooie gebouwen, jammer van het gebouw waar je tegenaan kijkt links, zit wat weinig detail in t.o.v. de anderen. Scene is wat donker
menesis: Dit is voor mij de winnaar plaatje/ghetto. Erg mooi, veel detail, goede belichting, goede textures. _/-\o_ Een puntje wat ook al eerder aangeven is, net die twee aansluitende grijze blokken links en rechts, jammer.
jupjup: frisse scene, origineel. tegenstelling ghetto/wolkenkrabbers. Reflectie in ramen kon wat beter (veel te licht)
sargonaut: ghetto-theme goed uitgewerkt, misschien iets te fel
thyson: mooie scene met erg veel detail.

Kwaliteit van alle finals was erg hoog dit keer, good luck met het verdelen van de punten!

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

mooie plaatjes mannen. petje af.
ik heb mijn score verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
Hier nog even de beoordeling per final:

FragNeck: Mooie plaat, belichting is goed gedaan. Sommige textures missen wat Bump of Displacement, waardoor ze wat plat lijken (stoeptegels, dakpannen, bijv.).

Dark-Phoenix: Origineel bedacht, zo'n 2e wereldoorlog (?) achtige duitse ghetto. Belichting kon nog wel wat beter, snap dat het grauw en grijs bedoeld is, maar ietsje meer contrast kon er wel in (lampen aan de muren, oid).

De Hupie: Lekker warme sfeer, en de textures zien er goed uit. Plassen op de grond zijn misschien een beetje over-done, al is het niet storend.

SonnyBonds: Modellen zien er prima uit, vind alleen dat het allemaal nog ietsje levendiger kon (hij mist wat sfeer). Ook is de straat wel erg hobbelig (denk dat dit door de displacement komt ;) )

Menesis: Voor mij de winnaar, zitten dan ook behoorlijk wat uurtjes in denk ik. Veel details, goede textures, goede ghetto feel, en belichting is ook mooi gedaan. Top! :)

Jupjup: Leuk bedacht die cartoony stijl. Leuk zo, die hoge gebouwen erachter. Misschien hadden de gebouwtjes nog wat andere textures kunnen gebruiken, is misschien wat simpel en eenzijdig nu.

Sargonaut:
Originele final, grappig gedaan met de graffiti etc. Je had er denk ik nog meer uit kunnen halen met een goede belichting (hij mist wat schaduw en contrast nu), En misschien wat minder fel allemaal.

Thyson:
Sfeervol resultaat, veel te zien, en over het algemeen goede textures.

Ik ben denk ik wat kritisch geweest, stuk voor stuk allemaal leuke en goede renders. Mooi gedaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
Dame en heren, ik heb de scores ontvangen van de volgende personen:
FragNeck, Dark Phoenix, menesis, De Hupie, "JupJup" ? en Rogier.V

Ik mis nog de scores van:
Sonnybonds, Sargonaut en Thyson

Wie suggesties (of voorbeeldscenes/onderwerpen) heeft over de volgende mini-contest, mail mij even plx, ik kan niets verzinnen of vinden.

Ik hoop trouwens dat ik de volgende contest weer kan meedoen.. mijn 3d-handen beginnen te jeuken!

[ Voor 16% gewijzigd door StackMySwitchUp op 08-11-2007 13:42 ]

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Waarom eigenlijk een mini contest?
Ik stel voor om gelijk naar contest 58 te gaan :)

Welk onderwerp maakt me niet zoveel uit, ik vond die onderwerpen van inquestos wel oke.

-Uncertain future
-Koude oorlog achtig iets (wapen wedloop, ruimtevaart, cuba, USSR, muur, valt vanalles op te verzinnen)
-vrij combo tussen twee thema's uit het verleden (maar dat was dat henk thema ook wel een beetje)
-Ruins (wel weer een beetje architectuur) / lost worlds
-what we leave behind (kan op vele manieren worden geïnterpreteerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

How die die jorne was van mij :D

Voor de rest erg eens met het commentaar van Menesesis! Aanvulling op die van jou dat er erg veel detail in zit en mooi getextured :9~

Edit

Onderwerpen die mij wel leuk lijken zijn

- "Ontwerp je eigen huisje" ( in verleden al eens gedaan en weer architectuur maar.. Denk dat instap nivo lekker laag is en er dus veel mensen aan mee kunnen doen )

- "fruit" ( kan je echt alle kanten mee op en mega creatief mee bezig gaan)

- uncertaine future ( @ hierboven wat is dat ? O-) )

- "nice place" (ontwerp jou droomplek)

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 123349 op 08-11-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:45:

- uncertaine future ( @ hierboven wat is dat ? O-) )
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/124/354921563_584b539e16_o.png
Planet earth 2021
uncertaine future according to Al Gore..

Zoiets denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
Anoniem: 217897 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:47:
[...]

[afbeelding]
Planet earth 2021

Zoiets denk ik..
ROFL 8)7

Over eht onderwerp,
Mijn zegen heb je!

[ Voor 6% gewijzigd door StackMySwitchUp op 08-11-2007 13:42 ]

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt een tof onderwerp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:18

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Anoniem: 217897 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:47:
[...]

[afbeelding]
Planet earth 2021

Zoiets denk ik..
:D _O_

Dat lijkt me ook wel een gaaf onderwerp, kan iedereen visualiseren hoe de toekomst er uit zou 'kunnen' zien..
Lekker doomsday scenario's maken :D

* Spike_wolf wil ook wel weer eens meedoen aan een contest, ben op t moment veel meer met 2D dingen bezig, maar een onderwerp als dit schuift dat gelijk een hoop omlaag in prioriteit :Y)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik mee mag stemmen dan zou ik ook kiezen voor een uncertain future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
lijkt me ook wel tof die "uncertain future".
De eerste final voor dat onderwerp is er al in elk geval zie ik :D

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Menesis schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:19:
lijkt me ook wel tof die "uncertain future".
De eerste final voor dat onderwerp is er al in elk geval zie ik :D
Die wereldbol? Volgens mij is 3d verplicht toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
ehm ja daar heb je gelijk in.
Hoewel; het kan natuurlijk ook een sphere met ink'n'paint shader zijn (cell shaded) O-) :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Menesis op 08-11-2007 14:38 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
pff vind het wel een moeilijke contest... heb nog geen idee wat ik hierover kan modelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk eens Day after tomorrow, Dawn of the dead, War of the worlds, Independence day, The stand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
ow lol dawn of the dead... ik ben al meer dan een week op zoek naar de titel van die film haha bedankt.
snapte niet dat het op die manier bedoelt werd, bedankt kan ik vast erover na denken wat ik erin wil doen

btw: matrix resident evil enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Resident evil, end of days, waterworld, terminator (skynet), reign of fire, postman, mad max, cyborg, i robot, planet of the apes, sin city, 5th element, total recall, the matrix, the island, doom, enz :P

Uiteraard zijn niet alle films zoals 'The day after Tomorrow', maar je kunt deze onderwerpen gemakkelijk combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199803

Lijkt me wel een leuk onderwerp, Uncertain future. Ik heb al een plaatje in m'n hoofd wat ik ga maken. :)
-Scores zijn verzonden ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*gaat bij thuiskomst Zwartkijken van Franquin maar weer eens doorbladeren*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
begin ook wel iets een idee te krijgen nu hopen dat ik tijd heb want de toetsweek begint tot zijn einde te lopen en ik moet dus weer echt naar school :S

edit:@ ulekai: lekker donkerre renders :P >:)

wat een contest gaat dit worden })

[ Voor 22% gewijzigd door LeVortex op 08-11-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
Uncertain future lijkt mij een leuk idee :). Kun je genoeg kanten mee op lijkt me, als je het onderwerp ruim neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

ik hoor alleen maar doomsday dingen. is ook wel leuker. maar het kan natuurlijk ook wel goed aflopen met ons... ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

ja, wie weet ben ik in de toekomst wel een vrouw... dat is onzeker. Of is vlaanderen bij nederland. Ontploft de zon. Allemaal mogelijkheden. Ik kan geen 3D dingen maken, maar vet is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Anoniem: 63976 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:43:
ik hoor alleen maar doomsday dingen. is ook wel leuker. maar het kan natuurlijk ook wel goed aflopen met ons... ooit
hmm van die kant had ik het nog niet bekeken... wist eigenlijk ook nie dat het ooit nog goed kon komen met ons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
Willen THYSON en SONNYBONDS nog even hun score inleveren (2 lijstjes van 1e plaats naar 8e plaats is ideaal)

Ik heb btw een hele excel sheet in elkaar geflanst waarbij je alleen nog maar de scores hoeft in te kloppen, heeft iemand een webspace waar deze sheet geplaatst kan worden zodat niet iedereen het wiel opnieuw hoeft uit te vinden.. deze kan dan in de startpost :)

[ Voor 61% gewijzigd door StackMySwitchUp op 08-11-2007 21:59 ]

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
Ik heb wel ruimte om hem te plaatsen. Alleen ben ik morgen 9 November om 18:00 thuis om deze te plaatsen. Laat maar weten en dan stuur ik je wel ff het mailadres ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
marquis schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:10:
Ik heb wel ruimte om hem te plaatsen. Alleen ben ik morgen 9 November om 18:00 thuis om deze te plaatsen. Laat maar weten en dan stuur ik je wel ff het mailadres ;)
Graag, want ik ben er nu +/- 4 uur mee bezig geweest 8)7

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
4g0ny, ik stuur je vanmorgen nog een email met een adres, daar kun je hem heen sturen. Ik zet hem op de server en zorg dat jij zo snel als mogelijk een linkje heb. Maar, zoals ik al zei, ik ben pas om +/- 17:30 thuis. Spreek je latersss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
marquis schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 06:55:
4g0ny, ik stuur je vanmorgen nog een email met een adres, daar kun je hem heen sturen. Ik zet hem op de server en zorg dat jij zo snel als mogelijk een linkje heb. Maar, zoals ik al zei, ik ben pas om +/- 17:30 thuis. Spreek je latersss.
Is kewl!

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-04 00:17
Ik heb eergister/gister ook een rendertje gedraaid op a3 formaat met 300 dpi. Heeft in totaal zon 20 uur geduurd om te renderen op me laptop :P (processor is een intel t7500). Maar het resultaat mag er wezen, ik heb dat plaatje vandaag dus op een a3 laten printen en hij ziet er goed en scherp uit :).

Ben trouwens erg benieuwd naar de uitslag! Eerste plek zal t wel niet worden maar top 3 zou ik toch mooi vinden :).

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
De Hupie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:02:
Ik heb eergister/gister ook een rendertje gedraaid op a3 formaat met 300 dpi. Heeft in totaal zon 20 uur geduurd om te renderen op me laptop :P (processor is een intel t7500). Maar het resultaat mag er wezen, ik heb dat plaatje vandaag dus op een a3 laten printen en hij ziet er goed en scherp uit :).

Ben trouwens erg benieuwd naar de uitslag! Eerste plek zal t wel niet worden maar top 3 zou ik toch mooi vinden :).
Je staat zeker niet onderaan ;)

Ik wil nogsteeds graag de scores van Sonnybonds en Thyson .. :/

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Kom op zeg, we zijn onderhand een week later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
anders maar laten zitten vind ik is onderhand idd een week later.
als ze hunzelf geen hoog cijfer willen geven moeten ze het zelf maar weten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
ehm je mag neit op jezelf stemmen he :P

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105511

Scores verstuurd! Sorry dat het zo lang duurde, nogal druk met de studie geweest. Excusez-Moi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb de scores verstuurd.
waarschijnlijk niet goed gegaan. Maar een link met je email adres is ook handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
Anoniem: 177141 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:03:
heb de scores verstuurd.
waarschijnlijk niet goed gegaan. Maar een link met je email adres is ook handiger.
Eh bl44t0r
ik post geen link omdat ik niet zo van forumspammers hou op mijn zakelijke email adres.. (ja zakelijk ja.. :P )
het staat tevens in de startpost

Anyway, hier de scorelijst! (deze excel sheet komt heel binnekort in de startpost als iedereen em handig vindt -met dank aan Marquis- )

http://img107.imageshack.us/img107/6853/winnerts9.gif

Mag ik de eerste zijn die Menesis feliciteert? :D
Mocht iemand een foutje ontdekken, geef het even aan.

[ Voor 29% gewijzigd door StackMySwitchUp op 09-11-2007 21:16 ]

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Genoeg manieren om je mail adres duidelijk genoeg te schrijven zonder dat spambots het kunnen lezen hoor :P
Roel at roelveldhuyzen puntje enel
Zullen niet veel spambots zijn die dat zien als mail adres ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
Spike_wolf schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:18:
Genoeg manieren om je mail adres duidelijk genoeg te schrijven zonder dat spambots het kunnen lezen hoor :P
Roel at roelveldhuyzen puntje enel
Zullen niet veel spambots zijn die dat zien als mail adres ;)
Heb je gelijk aan.. Ik was een beetje paranoide :P

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hebben we allemaal wel eens last van :P

Zijn de scores inmiddels allemaal binnen?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YEAH *O* er is een winnaar!

Gefeliciteerd Menesis, erg netjes gedaan. :)
_/-\o_

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 199803 op 09-11-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquis
_/-\o_ _/-\o_ Hey Menesis, van harte gefeliciteerd. Goed werk _/-\o_ _/-\o_

Ook wil ik de andere echt van harte complimenteren voor hun werk. Het zag er allemaal fantastisch uit.

En 4g0ny, ik laat deze voorlopig op m`n server staan dus je kunt (en andere topicstarters) de link naar jou excell sheet met een gerust hart toevoegen. Je excell sheet ziet er erg strak uit. Ook daar mijn complimenten voor.

[ Voor 37% gewijzigd door marquis op 09-11-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Geeeeeeeeeeeeeeefeliciteerd Menesis!!!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Congrats to Menesis. Terechte winnaar. Op naar de volgende dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:45
Proficiat, verdient gewonnen! Ook de rest heeft een puik resultaat afgeleverd! Die van Rogier & Thyson waren ook in mijn ogen goede 2de/3de. Ook Fragneck's resultaat was netjes, maar ik vond dat je het er wel een beetje te gemakkelijk van had afgemaakt met die boom en die huizen op de achtergrond (feitelijk gewoon textures)

@4g0ny: bl44t0r is je zakelijke e-mailadres... Iets zegt me dat de zaken dan toch niet al te goed gaan, of je jezelf niet al te serieus neemt :P

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Gefeliciteerd! :) Wel jammer van die twee dozen aan de zijkanten ;) maar erg mooi verder!
(maar dat van de dozen was geloof ik al ergens gezegd? :$)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd Menesis!!!! :)

terechte winnaar. Ik vond vooral je belichting goed. Zo wou ik hem eigenlijk ook krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd Menesis ! *O* Zeker verdient!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
Gefeliciteerd Menesis, zeker de terechte winnaar. Top werk! _/-\o_ .Thyson, ook gefeliciteerd met je gedeelde 2e/3e plaats. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
inquestos schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 02:56:
Proficiat, verdient gewonnen! Ook de rest heeft een puik resultaat afgeleverd! Die van Rogier & Thyson waren ook in mijn ogen goede 2de/3de. Ook Fragneck's resultaat was netjes, maar ik vond dat je het er wel een beetje te gemakkelijk van had afgemaakt met die boom en die huizen op de achtergrond (feitelijk gewoon textures)

@4g0ny: bl44t0r is je zakelijke e-mailadres... Iets zegt me dat de zaken dan toch niet al te goed gaan, of je jezelf niet al te serieus neemt :P
rofl ja ik ga er geen officiele deals mee sluiten 8)7
maar ik gebruik het wel voor bestellingen enzo, dan hoef ik niet nog meer spam :)

Btw, de startpost is voorzien van een link met excel sheet!

[ Voor 4% gewijzigd door StackMySwitchUp op 10-11-2007 12:35 ]

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Wow dank jullie wel!!! Ik vond het ook een gave contest, met weer veel inzendingen!
Ik begrijp dat de eer nu aan mij is om het nieuwe onderwerp te kiezen en de contest te starten?
Uncertain Future is al veel genoemd hier; dat lijkt mij ook een leuk onderwerp :)

[ Voor 12% gewijzigd door Menesis op 10-11-2007 12:45 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Een vierde plaats.. Right Afbeeldingslocatie: http://i.fok.nl/s/emo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm, dit vraagt om de nieuwe contest :) misschien ga ik me toch ook er maar is in verdiepen. Het is mooi om te zien wat mensen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Menesis schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:42:
Ik begrijp dat de eer nu aan mij is om het nieuwe onderwerp te kiezen en de contest te starten?
Dat klopt :)
Ik weet alleen niet of de mini-contest misschien eerst komt?
Of..., om de overzichtelijkheid te behouden, zou 4g0ny er ook een dubbele overwinning van kunnen maken... Ik bedoel, straks gaan er allerlei contests doorelkaar lopen, of tegelijk. Dus (als 4g0ny het daarmee eens is) in de startpost de contest55,5 toevoegen aan de lijst winnaars van de andere contests. En gewoon verder gaan met contest58:uncertain future (oid). :)
Ik heb het idee van een mini-contest in de vakantieperiode op tafel gegooid. En was eigenlijk bedoeld voor 1 keer, omdat de contestwinnaar destijds voor 3 weken op vakantie ging zonder eerst een nieuw topic te openen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Je bent helemaal geen vierde :S
Of begrijp ik het misschien verkeerd?

[ Voor 10% gewijzigd door Stukfruit op 10-11-2007 13:36 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Menesis schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:42:
Wow dank jullie wel!!! Ik vond het ook een gave contest, met weer veel inzendingen!
Uncertain Future is al veel genoemd hier; dat lijkt mij ook een leuk onderwerp :)
we wachten in stilte.... (tenzij je muziek luistert :p)

ben wel voor het idee om de mini-contest gewoon bij de contests te plaatsen, en elke keer als de winnaar van een contest niet binnen 2 weken ofzo een nieuwe contest maakt, weer een mini-contest te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ik snap even niet waar die mini contest vandaan komt, dat was 'vroeger' nooit (ben hier en tijdje niet geweest). Wat is het idee daarvan?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Laatst online: 08:34
Menesis schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:09:
Ik snap even niet waar die mini contest vandaan komt, dat was 'vroeger' nooit (ben hier en tijdje niet geweest). Wat is het idee daarvan?
Lagere instapdrempel. De vorige ging over belichting etc, waar je dus het model van een keuken kreeg, en die moest inkleuren en opbouwen om een bepaald beeld te vormen (je mag niet al te veel toevoegen of bewerken natuurlijk).

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
volgens mij was dat als interimaat voor de normale 3d contests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Menesis schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:09:
Zoals hierboven aangegeven, bij een van de contests ging de winnaar op vakantie en kon dus geen nieuwe contest openen, omdat er een stel mensen niet wilde wachten hebben ze besloten om een kleine render contest te houden, iedereen kreeg dezelfde scene, ne moest deze alleen texturen en belichten.
Was alleen om de tijd tot de winnaar terug was te overbruggen, imho in dit geval dus compleet overbodig, is alleen handig in periode van vakanties te doen denk ik.
Neemt niet weg dat het wel leuk/handig is om deze wel in het rijtje in de TS op te nemen :)

Maar for now, zou ik dus gewoon verder gaan met een nieuwe 'echte' contest, en niet meer stilstaan bij minis :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een ideetje voor een nieuw topic:

De berlijnse muur!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Ik vind alles best, als ik maar gauw aan de slag kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

:P
* Spike_wolf heeft voor 'uncertain future' al een leuk scenario in z'n kop zitten :D

Ik heb op dit moment ook een stel 2D projecten lopen waaronder ook een contest, maar die loopt tot 17 december, dus daar heb ik nog even voor, denk dat ik die 2D projecten op een wat lager pitje zet zodra deze contest begint :D
Neemtniet weg dat ik op dit moment wel hard bezig ben voor die 2D contest :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
Ik denk dat 'uncertain future' goed is. :). Als je het maar wel heel ruim neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uncertain Future lijkt me ook erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
gefeliciteerd menesis uncertain future lijkt me leuk... nu alleen nog een beetje een orgineel idee in plaats van zo'n idee dat idereen kan verzinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-03 20:59
goeiedag allemaal,
na het beginnen aan een nieuwe studie etc etc wil ik volgende wedstrijd weer meedoen...

uncertain future? wat moet ik me daarbij denken? gewoon in het algemeen of een milieuramp oid?

"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Laatst online: 08:34
misterw schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:50:

uncertain future? wat moet ik me daarbij denken? gewoon in het algemeen of een milieuramp oid?
Ja dat weet dus niemand :+ (anders had de naam geen betekenis gehad!)

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ok, Uncertain Future wordt het dus :)
Moet ik de admin nog mailen of heeft GoT eindelijk vertrouwen gekregen in ons 3D'ers? :Y)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
Menesis schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 19:49:
Ok, Uncertain Future wordt het dus :)
Moet ik de admin nog mailen of heeft GoT eindelijk vertrouwen gekregen in ons 3D'ers? :Y)
Ik wist er niks van en niemand heeft iets gezegd.. dus ehh gewoon starten.. :P

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis

Mixed Reality dev

Pagina: 1 2 3 4 Laatste