Hier nog even de beoordeling per final:
FragNeck: Mooie plaat, belichting is goed gedaan. Sommige textures missen wat Bump of Displacement, waardoor ze wat plat lijken (stoeptegels, dakpannen, bijv.).
Dark-Phoenix: Origineel bedacht, zo'n 2e wereldoorlog (?) achtige duitse ghetto. Belichting kon nog wel wat beter, snap dat het grauw en grijs bedoeld is, maar ietsje meer contrast kon er wel in (lampen aan de muren, oid).
De Hupie: Lekker warme sfeer, en de textures zien er goed uit. Plassen op de grond zijn misschien een beetje over-done, al is het niet storend.
SonnyBonds: Modellen zien er prima uit, vind alleen dat het allemaal nog ietsje levendiger kon (hij mist wat sfeer). Ook is de straat wel erg hobbelig (denk dat dit door de displacement komt

)
Menesis: Voor mij de winnaar, zitten dan ook behoorlijk wat uurtjes in denk ik. Veel details, goede textures, goede ghetto feel, en belichting is ook mooi gedaan. Top!
Jupjup: Leuk bedacht die cartoony stijl. Leuk zo, die hoge gebouwen erachter. Misschien hadden de gebouwtjes nog wat andere textures kunnen gebruiken, is misschien wat simpel en eenzijdig nu.
Sargonaut: Originele final, grappig gedaan met de graffiti etc. Je had er denk ik nog meer uit kunnen halen met een goede belichting (hij mist wat schaduw en contrast nu), En misschien wat minder fel allemaal.
Thyson: Sfeervol resultaat, veel te zien, en over het algemeen goede textures.
Ik ben denk ik wat kritisch geweest, stuk voor stuk allemaal leuke en goede renders. Mooi gedaan!