@Bill Spaarbank: Ik heb zelf ook de PWM hub van Phanteks. Als je de aangesloten 3 pins fans via voltage wil regelen moet je de SATA voeding inderdaad niet aansluiten, alle stroom komt dan wel van de mobo header ( hetzelfde als dat je alles met een simpele fan splitter aansluit) In fiete omzeil je hiermee heel de handigheid van dit hubje.
Als je de Hub wil gebruiken zoals ie bedoelt is, sluit je de SATA voeding wel aan, PWM signaalkabel naar Moederbord (true) PWM header, en alle (3 pins) fans gewoon in de hub, het toerental van fan 1 (witte connector) word dan weergegeven voor de aangesloten PWM header in bijv HWmonitor. Alle fans worden dan naar gelang van dit PWM sighnaal (uiteindelijk ook gewoon via voltage, via de hub dan) afgeregeld.
Werkt i.c.m Speedfan (beter te fine-tunen dan via mijn mobo/bios) perfect hier.
Als je de Hub wil gebruiken zoals ie bedoelt is, sluit je de SATA voeding wel aan, PWM signaalkabel naar Moederbord (true) PWM header, en alle (3 pins) fans gewoon in de hub, het toerental van fan 1 (witte connector) word dan weergegeven voor de aangesloten PWM header in bijv HWmonitor. Alle fans worden dan naar gelang van dit PWM sighnaal (uiteindelijk ook gewoon via voltage, via de hub dan) afgeregeld.
Werkt i.c.m Speedfan (beter te fine-tunen dan via mijn mobo/bios) perfect hier.