Ik ben eruit. Het is m´n videokaart. Denk dat het door het overklokken komt. Ik kon de voltage in Afterburner gewoon op 1.35 zetten en de kaart was retestabiel. op het tweede beeldscherm aangesloten (ik probeerde dat nu pas al heb ik hem al heel lang overclocked) kwamen er problemen: iedere keer als ik een fulscreen filmpje speelde en met de muis erdoor heen ging, kwamen er rare spinsels in beeld, zo ook als ik gewoon wat deed op m'n primaire beeldscherm.
Als ik de overclock settings uitzet krijg ik dat niet, maar iedere keer als m'n videokaart wat moet doen, maakt ie dat geluid.
Ik vind het erg irritant dus ik ga hem denk ik retouren, ik heb toch nog garantie en recht op geld terug of niet? Het gaat om de 5770 HAWK edition van MSI er zat zelfs overclocksoftware bij (afterburner).
Winkel is Zercom waar ik het gekocht heb.
Dan koop ik de 6850 van MSI en dan de Cyclone edition, die schijnt heerlijk stil, snel en koel te zijn net als de hawk edition waar ik zo van hield (totdat de 'military class' components een piepgeluid gingen maken
)
Als ik de overclock settings uitzet krijg ik dat niet, maar iedere keer als m'n videokaart wat moet doen, maakt ie dat geluid.
Ik vind het erg irritant dus ik ga hem denk ik retouren, ik heb toch nog garantie en recht op geld terug of niet? Het gaat om de 5770 HAWK edition van MSI er zat zelfs overclocksoftware bij (afterburner).
Winkel is Zercom waar ik het gekocht heb.
Dan koop ik de 6850 van MSI en dan de Cyclone edition, die schijnt heerlijk stil, snel en koel te zijn net als de hawk edition waar ik zo van hield (totdat de 'military class' components een piepgeluid gingen maken