[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 54.080 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209445

Zijn er eigenlijk al hoesjes voor, vind het namelijk zonde als hij volkomt met krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232701

Nee.

Als ze er zijn, kan je ze vast hier bij de Applestore aanschaffen. Maar zoals je ziet, er zijn nog geen nano 3G hoesjes (elders op de site (hier) kwam ik een lelijk blauw hoesje tegen voor de 3G, maar niemand wil die...).

De voorkant is volgens mij krasvrij, maar voorkomen is altijd beter dan genezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 232701 op 17-09-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:36
Tourniquet schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:32:
[...]

Gewoon alle nummers van het album selecteren, rechtermuis, naar Info en dubbelklikken op het Afbeelding/Illustratie-veld en browsen naar de coverart.
Dat heet 1 voor 1 doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-05 07:33

Oekol

waka waka hey hey

Saeverix schreef op maandag 17 september 2007 @ 00:22:
[...]

Dat kan. Vaak hebben de iPod Resellers zelf ook een verzekeringsregeling naast de AppleCare die van Apple zelf is.

Of het nodig is moet je aan jezelf vragen... Hoe lang denk je te gaan doen met je iPod? Heb je er geld voor over? En ben je echt zo onhandig en ruig met je iPod dat je uberhaubt een verzekering nodig hebt.

Ik denk persoonlijk: Als je gewoon netjes met je iPod omgaat en geen onhandige klungel bent die regelmatig dingen laat vallen dan heb je niets meer nodig dan de standaard 1 jarige fabrieksgarantie. (en eigenlijk nog 1 jaar extra resellergarantie omdat je volgens de wet 2 jaar garantie hebt op elektra)
Ja daar heb je gelijk in. ik zag op de ipod site dat het daar 2 jaar lang garantie is dan voor 39 euro klopt dat? en ik wil er niet lomp mee gaan doen. maar voor het geval dat de software of iets dergelijks net na de gerantie perdiode kaduuk gaat. dat wil ik dan ff verkomen ;)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

matthijst schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:48:
[...]

Je zoekt niet ;)
Bladzijde terug staat er 1....

Vwb. die covers: als je een iTunes account hebt kan je alle nummers selecteren en dan rechtermuis: download covers oid....

Eigen covers moeten denk ik helaas 1 voor 1, erg ruk, dus als iemand daar een andere manier voor heeft!
Maar heel veel waaronder ik. kunnen geen eigen account hebben. omdat het met visa o.i.d. moet. maar heel veel hebben ook rabobank. sns of postbank. dan kan het niet :(
Toch? (verbeter me als ik het foutheb)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Anoniem: 232701 schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:30:
Nee.

Als ze er zijn, kan je ze vast hier bij de Applestore aanschaffen. Maar zoals je ziet, er zijn nog geen nano 3G hoesjes (elders op de site (hier) kwam ik een lelijk blauw hoesje tegen voor de 3G, maar niemand wil die...).

De voorkant is volgens mij krasvrij, maar voorkomen is altijd beter dan genezen.
Het invisibleSHIELD is er al wel voor alle nieuw uitgebrachte iPods. Echt een hoesje is het niet (beschermt niet tegen stoten of hard vallen), maar krasbestendig is hij zeker wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

thecompany schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:01:
Download soundcrank en laat een nummer afspelen van het album.. Hij zoekt nu naar lyrics en ook de cover.. Als je nadat de cover geladen is een ander nummer afspeelt, maakt niet uit welke dan past hij de cover toe op het complete album..
Hoe sla je die cover op dan? doet hij dat automatisch?
want ik kan het niet echt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

De vraag was "hoe wijs ik aan een album in een keer een cover toe, ipv het voor elk nummer apart te doen". Dat hoef je dus niet 1 voor 1 (elk nummer apart) te doen!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Leoon. schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:58:
[...]

Maar heel veel waaronder ik. kunnen geen eigen account hebben. omdat het met visa o.i.d. moet. maar heel veel hebben ook rabobank. sns of postbank. dan kan het niet :(
Het is wel mogelijk met een gewone bankrekening.. Google maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Leoon. schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:58:
[...]

Uit de FAQ van het iTunes-topic:

Om album-art te downloaden moet je een account hebben bij de iTunes-store, maar om me te registreren moet ik een creditcardnummer opgeven. Wordt er geld afgeschreven?
Nee, er wordt niks van je rekening afgeschreven. Er wordt € 0,01 bijgeschreven om je account-gegevens te controleren.
Als je even goed kijkt zal je ook bij een van de knopjes "Click&Buy" zien staan. Mocht je geen creditcard hebben maar toch muziek willen kopen of album-art op willen halen, ga dan voor die optie. Bij Click&Buy kun je aan account aan maken wat gelinkt is aan je bankrekening, alle aankopen van iTunes worden dan automatisch afgeschreven. Ter verificatie krijg je ook €0,01 op je rekening gestort met als betalingskenmerk een code, deze code moet je weer bij je Click&Buy account invoeren zodat je account niet verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-04 23:55
Gebruik de Widget Sing That iTune! Die download automatisch de cover voor het nummer dat je draait en past deze direct toe aan het complete album. Werkt prefect, gebruik deze zelf al maanden.

De mooiste oplossing is natuurlijk gewoon muziek kopen via iTunes, waar je absoluut geen creditcard voor nodig hebt maar gewoon met de bankpas kan betalen. Wat hij hierboven dus zegt :)

[ Voor 4% gewijzigd door baquelappe op 17-09-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
baquelappe schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:45:
Gebruik de Widget Sing That iTune! Die download automatisch de cover voor het nummer dat je draait en past deze direct toe aan het complete album. Werkt prefect, gebruik deze zelf al maanden.

De mooiste oplossing is natuurlijk gewoon muziek kopen via iTunes, waar je absoluut geen creditcard voor nodig hebt maar gewoon met de bankpas kan betalen.
Waarom kopen?? :)
Ik koop geen muziek uit de iTunes store, maar hij haalt wel automatisch netjes alle album art op.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Laatst online: 30-04 20:31
Ik heb een probleempje, wanneer ik een filmpje wil afspelen valt de Nano steeds uit, terwijl paar minuten geleden ik ze nog wel kon afspelen.

Hij is in de tussentijd niet gevallen of wat dan ook. Sommige filmpjes lukken wel. Maar 2 doen het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231177

Heb vandaag de rode nano ontvangen en ik ben echt onder de indruk. Mijn hele cd collectie op een apparaat kleiner dan een creditkaart. Met een kabeltje aan mijn stereo gehangen en de cd's naar zolder.

Enige wat ik nog door moet krijgen is het toevoegen van filmpjes; kan je alleen apple formaten gebruiken? (toevoegen van avi of wmv lukt niet, maar kan zo maar zijn dat ik iets verkeerd doe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134033

Tourniquet schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:35:
[...]

De vraag was "hoe wijs ik aan een album in een keer een cover toe, ipv het voor elk nummer apart te doen". Dat hoef je dus niet 1 voor 1 (elk nummer apart) te doen!
Dat kun je doen door in je bibliotheek het album te selecteren door "shift" in te houden en de liedjes aan te klikken. Als je alle nummer hebt geselecteerd die je wil dan druk op rechtmuis en dan "info tonen". Dan kun je album illustratie toevoegen voor alle geselecteerde nummers. Makkelijker is natuurlijk via de iTunes Store.

Ik heb sinds vandaag de zwarte Nano. Ben zeer tevreden, mooi apparaat. Goed geluid (heb de Creative EP-630 oordopjes). Het scherm is echt helder en de animaties van de vensters enzo zijn ook erg mooi, had ik niet verwacht. Splitscreen ziet er ook echt vet uit. Foto's zijn goed te bekijken en hoeven niet geladen te worden, ik heb dan ook nog niet zoveel foto's erop (400). Hetzelfde geld voor de Coverflow, echt mooie functie. Vind hem zo ook mooier met de glanzende achterkant dan helemaal metal, krast misschien maar dat maakt nies uit voor mij.

Heb hem trouwens bij de Applestore in Groningen vandaan. Ze hadden er een heleboel gekregen vandaag, de 4 gig hadden ze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 14:55
volgens mij zijn ze ondertussen bij elke applestore vollop te verkrijgen, in hsum had ik hem daar ook vandaan, tis echt een gaaf dingetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-05 16:48
Ik heb de mijn vandaag via UPS binnen gekregen!

1e indruk erg klein!

Ik had hiervoor een Iaudio U2 en de Ipod Nano 3g bevalt me erg goed. Ik moet nog ff goed mee spelen en de juiste geluidsinstelling vinden. Je hebt weinig instellingen vergeleken met een IAudio.

Ik ga morgen er mee verder spelen ik moet nu zo werken (nachtdienst).

1 ding kon ik niet vinden songteksten, ik had deze wel in Itunes gezet bij een aantal tracks maar in me Ipod zie ik dit nergens terug. Dan neem ik aan dat de Ipod deze functie niet ondersteund?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Eswip schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:47:
[...]

Waarom kopen?? :)
Ik koop geen muziek uit de iTunes store, maar hij haalt wel automatisch netjes alle album art op.. :)
Huh, ik gebruik al jaren iTunes en zie dit nu pas :O Ok ff kijken, ik moet dus een account voor de store aanmaken? En dan gaat de rest van zelf? En ik hoef dan niet te downloaden uit de store om de plaatjes te krijgen?

Alvast bedankt voor de uitleg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-03 13:21

basvdijk1647

aka Osiris

Voor de mensen die net als ik een iTunes account willen maar niet hun credit card gegevens en/of bankrekening gegevens willen verstrekken vond ik de volgende link

Werkt prima en ik heb nu een iTunes account zonder CC en bank :)

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
basvdijk1647 schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:44:
Voor de mensen die net als ik een iTunes account willen maar niet hun credit card gegevens en/of bankrekening gegevens willen verstrekken vond ik de volgende link

Sorry maar wat moet ik doen op die Blueman site? Ik snap het niet helemaal, gewoon mijn email daar invullen?

EDIT: En hoe zorg ik er dan voor dat de nummers de covers ontvangen? Of gaat alles vanzelf?

[ Voor 7% gewijzigd door FerdiV op 17-09-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Anoniem: 134033 schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:20:
[...]
Dat kun je doen door in je bibliotheek het album te selecteren door "shift" in te houden en de liedjes aan te klikken. Als je alle nummer hebt geselecteerd die je wil dan druk op rechtmuis en dan "info tonen". Dan kun je album illustratie toevoegen voor alle geselecteerde nummers. Makkelijker is natuurlijk via de iTunes Store.
Uhm ja, dat is dus ook wat ik al zei. Het was niet mijn vraag namelijk. :P

Via de store is makkelijker uiteraard, maar soms kan er geen artwork gevonden worden (alle Beatles cd's bijvoorbeeld), of komt het verkeerde artwork erbij (van een singeltje bijvoorbeeld, of van een speciale uitgave). Dan ontkom je er niet aan om zelf op zoek te gaan naar de cover en toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124681

Je kunt bij het aanmaken van een account dmv iTunes ook gewoon voor Click&Buy kiezen, dan gaat er 1 cent van je rekening af ofzo, that's it. Dan heb je geen credit card oid nodig, en heb je toch een account. Werkt prima, heb het zelf ook zo gedaan.

Album art automatisch ophalen moet je even aanvinken. In iTunes kies je iTunes > Preferences en dan zet je een vinkje bij Automatically download missing album artwork.

En ook hier: zullen we het weer over de Nano hebben, we gaan allemaal zo offtopic enzo O+

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 124681 op 17-09-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Anoniem: 124681 schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:56:
Album art automatisch ophalen moet je even aanvinken. In iTunes kies je iTunes > Preferences en dan zet je een vinkje bij Automatically download missing album artwork.
Nog 1 ding, waar gaan die album arts dan naar toe, naar de map waar de nummers in staan of in een of andere iTunes map :S

En ja even ontopic, ik vind de Nano super vet maar ik ga een iPhone of Touch kopen met een Classic. Als ik een vriendin had zou ik de Nano voor haar kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

FerdiV schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:12:
[...]

Nog 1 ding, waar gaan die album arts dan naar toe, naar de map waar de nummers in staan of in een of andere iTunes map :S

En ja even ontopic, ik vind de Nano super vet maar ik ga een iPhone of Touch kopen met een Classic. Als ik een vriendin had zou ik de Nano voor haar kopen.
Artwork gaat naar de map "Album Artwork" in je iTunes bibliotheekmap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124681

Tourniquet schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:56:
[...]

Artwork gaat naar de map "Album Artwork" in je iTunes bibliotheekmap.
En nog 1 offtopic reactie van mij dan: bestaande Artwork blijft gewoon, dat wordt niet overschreven. Als je een CD gaat importeren gaat iTunes gelijk zoeken naar de bijbehorende album artwork, en indien beschikbaar gelijk toepassen.

Ontopic:
Vond de Nano wel aardig, maar de Classic past beter bij me. Dan kan ik tenminste mijn hele collectie erop zetten. Dat ie wat groter is, en een wat minder display heeft, dat is dan niet anders ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 124681 op 17-09-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Dit is overigens mn eerste ipod, en ik moet zeggen dat dat itunes echt een bagger programma is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647

basvdijk1647

aka Osiris

FerdiV schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:46:
[...]

Sorry maar wat moet ik doen op die Blueman site? Ik snap het niet helemaal, gewoon mijn email daar invullen?

EDIT: En hoe zorg ik er dan voor dat de nummers de covers ontvangen? Of gaat alles vanzelf?
Als je je gegevens invuld voor dat gratis nummer hoef je geen betaalmethode te selecteren. Doe je het via de normale weg dan ben je dit wel verplicht...

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 07:35
Ik was dit jaar in de US op vakantie..
begin september heb Ik een iPod 2G 4Gig gekocht voor 158$ "Prijs inclusief TAX". "das 105.98€" Ik vond dit al vreemd aangezien dit de prijs was van de 2Gig.

Anyway. Paar dagen later waren we terug in de Mall. Zie ik die nieuwe Nano liggen. Gevraagd of ik zonder problemen de oude nano kon inleveren voor die nieuwe.
Geen probleem zij die man. heb dus de nano g3 op zak.

Ben alleen nog opzoek naar een sport hoesje

Aparaatje is echt perfect.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-05 09:17
Kreeg net een mailtje...

Tot 130 euro korting op de nieuwe nano bij aanschaf van een mac als student...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:45
Joh. ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Gluten Parody op 18-09-2007 10:23 ]

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 15:30
Ik heb zojuist mijn Rode 8GB Nano ontvangen... Superding! Zoals ze al zeggen, als je hem in het echt ziet is hij nog 100x beter dan op de fotos...

Alleeeeen... Ik heb ook een scheef zittend scherm :(
Hij is zo'n 1/1,5mm gedraaid. Zelf openmaken en recht zetten lijkt me niet handig, dus moet ik weer bellen... Ben ik hem weer een paar dagen kwijt :(

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Saeverix schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:14:
Ik heb zojuist mijn Rode 8GB Nano ontvangen... Superding! Zoals ze al zeggen, als je hem in het echt ziet is hij nog 100x beter dan op de fotos...

Alleeeeen... Ik heb ook een scheef zittend scherm :(
Hij is zo'n 1/1,5mm gedraaid. Zelf openmaken en recht zetten lijkt me niet handig, dus moet ik weer bellen... Ben ik hem weer een paar dagen kwijt :(
Gewoon laten vervangen door een nieuwe dan ben je hem niet paar dagen kwijt...

[ Voor 8% gewijzigd door Armo op 18-09-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Armo schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:16:
[...]

Gewoon laten vervangen door een nieuwe dan ben je hem niet paar dagen kwijt...
Jawel, want ze halen eerst deze op en dan pas wordt de andere verzonden...
Net als bij mijn MacBook.

Maar ik wordt altijd moe van zulk soort dingen... Want ja, wie zegt dat de nieuwe niet gewoon het zelfde heeft 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Saeverix op 18-09-2007 11:19 ]

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Saeverix schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:18:
... Want ja, wie zegt dat de nieuwe niet gewoon het zelfde heeft 8)7
Misschien een goede reden om dat soort spullen niet online aan te schaffen. Al heb je daar vaak geen rode Nano's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219538

@Werner: Ze plaatsen ondertussen gelijk al een nieuwe bestelling. Bij mij was de nieuwe aangekomen voordat TNT de oude kwam ophalen.

Bij mij was de nieuwe net zo scheef. Maar is maar een halve millimeter ofzo dus ik ga niet wéér omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Anoniem: 219538 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:32:
@Werner: Ze plaatsen ondertussen gelijk al een nieuwe bestelling. Bij mij was de nieuwe aangekomen voordat TNT de oude kwam ophalen.

Bij mij was de nieuwe net zo scheef. Maar is maar een halve millimeter ofzo dus ik ga niet wéér omruilen.
Ik bedoel maar... Nouja ik zal wel eens bellen en ze goed vertellen dat ik een rechte wil :)

edit:
Had Apple net aan de lijn. Ze gaan hem omruilen nadat ik heb kunnen uitleggen wat ik bedoelde.
Volgens hun was er niks over bekend. Toen wees ik ze op het topic op hun forum met momenteel 113 reacties. Zeker 80 van die reacties zijn mensen met een gedraaid scherm... Maar volgens hun was het geen bekend probleem. 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Saeverix op 18-09-2007 13:35 ]

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
Net het UPS-mannetje aan de deur met mijn nano 4GB (zilver dus).
Het plastic doosje heeft een klap gehad en is gescheurd, gelukkig
is de iPod helemaal goed. Het schermpje hangt bij mij ook 1mm
naar links. Stoor ik me niet aan. Over de rest: way to go Apple! De
beste mp3-speler die ik ooit in m'n handjes heb gehad. Wát een ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Wel slecht van Apple zeg van die scheve schermen ook al is het niet echt storend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Mijn Ipod had geen scheve scherm.

Vraagje hoe kan ik foto's op me Ipod zetten? Als i kme Ipod aansluit krijg ik alleen de keuzes uit:
Muziek
Films
Tv programma's

en niet uit foto's en podcasts etc.

Chakir,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Alcides schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:15:
Vraagje hoe kan ik foto's op me Ipod zetten? Als i kme Ipod aansluit krijg ik alleen de keuzes uit:
In iTunes via fotos tab. Zie deze screenshot (niet van mij).

[ Voor 14% gewijzigd door Armo op 18-09-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
basvdijk1647 schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:44:

Ik heb me code maar hoe kan ik die 'redemen' via Itunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Armo schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:21:
[...]

In iTunes via fotos tab. Zie deze screenshot (niet van mij).
Ik snap het nog steeds niet, als je daarheen gaat en dan foto's, dan krijg je de vraag of je je foto's wilt sychroniseren of niet. En ik wil dat niet ik wil ze er een voor een inzetten. Net zoals k doe met mijn muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Alcides schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:41:
[...]

Ik snap het nog steeds niet, als je daarheen gaat en dan foto's, dan krijg je de vraag of je je foto's wilt sychroniseren of niet. En ik wil dat niet ik wil ze er een voor een inzetten. Net zoals k doe met mijn muziek.
Volgens mij kan dat niet, je kan op dat tabblad aangeven in welke map je foto's staan en dan kun je eventueel nog submappen aan- of uitvinken. Ik heb zelf gewoon een map gemaakt waar ik kopieën van foto's inzet die ik ook op m'n iPod wil hebben, deze komen bij het syncen dan automatisch erop te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Hmm, oke bedankt ga ik ook doen.

Nog een vraagje:

Als je een nummer hebt waar een featering in zit, bijvoorbeeld Artiest X Ft. Artiest Y hoe zorg je erdan voor dat wanneer je bij je Ipod onder Artiest zoekt dat dat nummer dan onder beide artiesten staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Game Error schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:15:
Dit is overigens mn eerste ipod, en ik moet zeggen dat dat itunes echt een bagger programma is...
Wat een onzin, je kunt er gewoon niet mee werken. Ik heb meerdere programma's voor muziek gebruikt en iTunes is zeer goed. Als je echt top wilt moet je natuurlijk een Mac erbij kopen, want ik kan begrijpen dat je op Windows problemen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb een vraag aan de Nano bezitters. Vinden jullie het scherm niet te klein om naar te kijken? Als ik hem uit teken vind ik hem erg klein en daarnaast is het ook nog eens in 2en gesplit, of is dit helemaal niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
FerdiV schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:12:
Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb een vraag aan de Nano bezitters. Vinden jullie het scherm niet te klein om naar te kijken? Als ik hem uit teken vind ik hem erg klein en daarnaast is het ook nog eens in 2en gesplit, of is dit helemaal niet zo?
Hij is groter dan het oude nano scherm... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
FerdiV: heb 'm net een middag, zelfs op 40-50 cm
afstand is het scherm prima te lezen zonder dat ik
de neiging heb de iPod dichterbij te halen. Bovendien
hadden tot de 4e generatie alle iPods een schermpje
van 2 inch, bovendien met minder scherpe lettertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647

basvdijk1647

aka Osiris

Alcides schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:34:
[...]

Ik heb me code maar hoe kan ik die 'redemen' via Itunes
Die code moet je op klikken dan opent iTunes daarmee kun je account aanmaken. Hierna zegt hij dat de code alleen voor US is. Maar jij hebt wel je account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29724

Het is dus wel de iPod Nano; hij moet dus klein zijn. Maar je kunt gerust zijn. Het beeld is superscherp. Machtig apparaat.

En trouwens die batterij duur, ook echt ongelooflijk. Ik gebruik het ding nu al een kleine week en ik heb de batterij nog niet eens half leeg gehad. Natuurlijk hangt ie een keer of 3 per dag even aan de PC om te syncen met podcasts maar toch. Ik weet niet wat jullie ervaringen zijn maar ik vind de batterij ongelooflijk lang meegaan. Stukken beter dan de oude Nano.

@ferdie. Het scherm is niet in tweeen gesplitst. Zodra je een movie of een mp3 afspeelt is het gewoon 1 single beeld. Het beeld is alleen in tweeen als je door het hoofdmenu bladerd. In het rechterdeel zie je dan een preview van de mp3 / audiobook / podcast / whatever. Ook die preview is knap gemaakt, het ziet er gelikt uit.

Net als trouwens de vergrote album-art in je scherm als je muziek speelt. Ook gewoon netjes gedaan. Wederom dikke verbetering op de oude Nano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
basvdijk1647 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:44:
[...]

Die code moet je op klikken dan opent iTunes daarmee kun je account aanmaken. Hierna zegt hij dat de code alleen voor US is. Maar jij hebt wel je account ;)
Hmm, ik heb het gevonden maar wanneer ik dat doe staat er dat die actie is verlopen en dus niet meer kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Bedankt voor jullie aandacht voor mijn vraag :) Ik heb op YouTube een filmpje gezien van iemand die hem naast de oude Nano houdt en iid het scherm is groter en stukken beter! En voelt hij ook een beetje goed aan? Niet goedkoop? Hij is even zwaar als de voorganger geloof ik dus dan is dat ook wel goed.

Ik vind de Nano ook de beste verbetering hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159374

Ik vind het jammer van de nano dat deze met de nieuwe generatie steeds zijn luxe en exclusiviteit heeft verloren, was zelf apetrots toen ik mijn nano 1G had gekocht, maar nu vind ik de nano niet meer zo aantrekkelijk, dus nu hopen op een special edition o.i.d.

Hoe is de verhouding van het beeldscherm trouwens ten opzichte van een touch?
Want de touch daarentegen vind ik wel echt mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
Wat bedoel je met de verhouding? Tussen lengte en breedte?
De nano is 4:3 en de Touch 3:2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Gluten Parody schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:41:
Wat bedoel je met de verhouding? Tussen lengte en breedte?
De nano is 4:3 en de Touch 3:2.
Ik denk dat hij bedoel hoeveel groter de Touch is dan de Nano, de Touch heeft 3,5 inch en de Nano 2 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
Ow, ok ;)

Bugje gevonden in de nano: de screensaver laat
de tijd niet met 24-uurs klok zien! De iPodklok staat
op 21:19 maar de screensaver geeft 9:19 aan. Vind
ik niet kunnen hoor, voor zo'n duur ding. :(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Dat word denk ik wel verbeterd bij een volgende Ipod Update.
Als het gemeld word dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233676

hoihoi,,
Ik heb 2 vraagjes ::
Wat zit erbij als je hem koopt? Ook een stopcontact oplader?
En als je een film erop zet van 4gb blijft hij dan 2 uur goed spelen niet dat hij na een half uur gaat haperen ofzo?

bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Anoniem: 233676 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:46:
hoihoi,,
Dat staat allemaal in de topicstart.
En als je een film erop zet van 4gb blijft hij dan 2 uur goed spelen niet dat hij na een half uur gaat haperen ofzo?
Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik heb vooralsnog niemand erover horen klagen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-02 06:57
Anoniem: 233676 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:46:
hoihoi,,

bedankt alvast!
Als je hem koopt krijg je een dockconnector, oordopjes :/ , USB-kabel en een boekje erbij.

Films speelt ie perfect af. De grootte van de films is circa 600mb.

Ben heel blij met deze nano, super fijn apparaat _/-\o_ . Werkt ook perfect met de dock (AV Connection kit) en met de afstandsbediening.

In het menu bij foto's kan ik hem niet instellen op Tv-uitvoer aan, die blijft op uit staan.. wellicht kan ik die veranderen als ik hem aan de tv geprikt heb, moet ik nog uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233676

Okeej,, Bedankt Daedalus & TheBoneCollector :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
maar heeft iedereen nou dat scheve scherm? anders heeft het ook gee zin om er mee terug te gaan, 2 mensen die ik ken hebben er namelijk ook last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
Blijkbaar hebben ze het allemaal, in wisselende mate.
Die van mij heeft zelfs een overleden pixeltje, dus die
is helemáál limited edition. 8)

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:27
Game Error schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:17:
maar heeft iedereen nou dat scheve scherm? anders heeft het ook gee zin om er mee terug te gaan, 2 mensen die ik ken hebben er namelijk ook last van...
Heb er zelf sinds vandaag ook eentje. Het scherm van die van mijn zit heul ietsiepietsies scheef (iets naar links gekanteld in mijn geval) , maar het is alleen zichtbaar als je er heel bewust op let. Zeker niet de moeite om terug te brengen...

Agree to disagree... | Sort that one out!

Anoniem: 147417

FerdiV schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:38:
[...]
Als je echt top wilt moet je natuurlijk een Mac erbij kopen, want ik kan begrijpen dat je op Windows problemen hebt.
Ik niet? En ik draai zowel iTunes op m'n Macbook als op m'n Windowsbak... of heb je 't puur over het vastlopen onder Windows :P

Voorheen vond ik het trouwens ook een kutprogramma, tot ik er een middagje voor ging zitten, een sjieke bibliotheek had aangelegd en wat met de functies had gespeeld. Nu wil ik niet meer anders, het navigeert echt heerlijk.

Maar goed, beetje offtopic dit. Ik ga denk ik morgen langs Correct (150 meter van m'n huis :P ) om een zwarte 8gig nano te kopen :)

• Alcides
Als je een nummer hebt waar een featering in zit, bijvoorbeeld Artiest X Ft. Artiest Y hoe zorg je erdan voor dat wanneer je bij je Ipod onder Artiest zoekt dat dat nummer dan onder beide artiesten staat?

En mijn scherm staat trouwens niet scheef.

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 09:36

Ravefiend

Carpe diem!

Nog even een vraagje met betrekking tot het bekijken van films

1. Is het zo dat 'ie de subtitles kan weergeven zoals SRT bestanden om maar iets te noemen of moet je ze van tevoren aan de film toevoegen?
2. Is het scherm niet wat aan de kleine kant om een echte film van 1,5 uur te bekijken en zijn de subs dan nog te lezen?

Iets in mij zegt dat ik beter voor een iTouch ga om dit soort dingen te doen :+

• TheBoneCollector
1. Is het zo dat 'ie de subtitles kan weergeven zoals SRT bestanden om maar iets te noemen of moet je ze van tevoren aan de film toevoegen?
2. Is het scherm niet wat aan de kleine kant om een echte film van 1,5 uur te bekijken en zijn de subs dan nog te lezen?
De 2 inch is idd wat aan de kleine kant om even lekker een film te gaan kijken, maar is wel te doen mede dankzij het scherpe beeld. De subs zijn nog wel te lezen maar daar is alles mee gezegd...
Als het jou echt om film kijken te doen is zou ik voor de Touch/Iphone gaan, mooi 3.5 inch scherm :+

Anoniem: 87302

Kostprijs van de Nano 4GB: 42 euro...
http://sync.nl/kostprijs-nieuwe-ipod-nano-42-euro/

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Beetje non-nieuws als je 't mij vraagt. Die onderdelen zijn voor een consument natuurlijk niet zomaar voor die prijzen te verkrijgen, en "kosten voor software ontwikkeling, intellectueel eigendom, verpakking, eindmontage, distributie en garantie komen daar nog bovenop."

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Adagio schreef op woensdag 19 september 2007 @ 00:58:
[...]

Heb er zelf sinds vandaag ook eentje. Het scherm van die van mijn zit heul ietsiepietsies scheef (iets naar links gekanteld in mijn geval) , maar het is alleen zichtbaar als je er heel bewust op let. Zeker niet de moeite om terug te brengen...
Heb er gisteren twee bij de Mediamarkt in Zoetermeer gezien (die aan stonden, ze hadden er een heleboel). Bij één daarvan zat het scherm duidelijk zichtbaar scheef. Bij de ander was het niet zichtbaar. Als je hem offline koopt kun je het volgens mij ook wel zien door de verpakking heen, althans dat is mijn indruk.

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
donaldo schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:58:
[...]

Heb er gisteren twee bij de Mediamarkt in Zoetermeer gezien (die aan stonden, ze hadden er een heleboel). Bij één daarvan zat het scherm duidelijk zichtbaar scheef. Bij de ander was het niet zichtbaar. Als je hem offline koopt kun je het volgens mij ook wel zien door de verpakking heen, althans dat is mijn indruk.
Dan moet je wel heel goed gaan kijken ;). Het wordt pas echt duidelijk als de nano aangezet wordt.

• Alcides
Alcides schreef op woensdag 19 september 2007 @ 07:55:

En mijn scherm staat trouwens niet scheef.

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 21:22

eviltweaker

DDPEEKIW

Mijn nano had ook een scheef scherm net even omgeruild bij Dixons deden ze niet moeilijk over

DDPEEKIW

• thecompany
Dit is een discussie en ervaringen topic, voor troubleshooting mag je een nieuw topic aanmaken (lees eerst wel Policy Apple Talk (update 10 juni 2007))

[ Voor 175% gewijzigd door Daedalus op 19-09-2007 17:22 ]

• Saeverix
donaldo schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:58:
[...]

Tja maar dan IS hij al bij je thuis... Dus wat heb je er dan aan.
Ik heb gister gebeld met Apple over mijn scheve nano. Ze hebben gelijk een nieuwe gestuurd die vandaag binnen was (erg snel!).

Maarja zoals ik al vermoedde en aangaf aan de telefoon is deze net zo scheef als de vorige + dat deze 5/6 deukjes in de voorkant heeft :X

Ik heb toen eens naar de plaatselijke Apple Premium Reseller gebeld, en die vertelden mij dat ik gewoon even langs kon komen om hem te ruilen voor eentje zonder scheef scherm. Was totaal geen probleem.

Dat is voor mij een reden om niet nog een keer te bellen met Apple. Want die pakken gewoon een nieuwe Nano uit het rek en kijken niet of het scherm bij de nieuwe wel recht zit. En als er dan bijvoorbeeld een doos staat met 150 scheve nano's dan kun je blijven omruilen en opsturen tot je een ons weegt.

Dus mijn advies voor mensen die zeker weten een nano met een recht scherm willen: Koop hem bij een Apple Reseller zodat je zelf een rechte uit kunt kiezen. En koop dus niet via Internet. In de winkel kun je het door de verpakking heen wel zien.
Rand van het glasje voor het scherm = Zwart
Buitenste gedeelte van scherm zelf (zonder pixels) = Donkergrijs
Scherm zelf = Lichtgrijs
Als je goed in het licht kijkt kun je het makkelijk zien.

(Ik heb een rode nano. Vroeg of die ook in de winkel kwam, dat was nog niet bekend. Maar desnoods neem ik een andere kleur. Zolang ik maar een recht scherm krijg _/-\o_ )

[ Voor 7% gewijzigd door Saeverix op 19-09-2007 18:32 ]

Chookity-pok

• Alcides
Saeverix schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:28:
[...]

(Ik heb een rode nano. Vroeg of die ook in de winkel kwam, dat was nog niet bekend. Maar desnoods neem ik een andere kleur. Zolang ik maar een recht scherm krijg _/-\o_ )
Ik kon de rode Nano wel gewoon kopen bij de premium reseller in Zwolle.

• Saeverix
Alcides schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:13:
[...]

Ik kon de rode Nano wel gewoon kopen bij de premium reseller in Zwolle.
Oh, dan komt het vast wel goed.

Chookity-pok

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

basvdijk1647 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:44:
[...]

Werk niet bij mij :(

zzegt hij: The offer associated with that song code has expired !
heeft iemand anders nog een idee? bij dat click en buy. krijg ik maar geen smsje met me code :S

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Gluten Parody schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:20:
Ow, ok ;)

Bugje gevonden in de nano: de screensaver laat
de tijd niet met 24-uurs klok zien! De iPodklok staat
op 21:19 maar de screensaver geeft 9:19 aan. Vind
ik niet kunnen hoor, voor zo'n duur ding. :(

:P
Ja kloopt. dat had ik ook al gemerkt :P. vond ik wel raar opzich. ik heletijd opnieuw instellen. maar ik had het toch echt goed !

• teun-v
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Topicstarter
Leoon. schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:29:
[...]

Werk niet bij mij :(

zzegt hij: The offer associated with that song code has expired !
heeft iemand anders nog een idee? bij dat click en buy. krijg ik maar geen smsje met me code :S
Je krijgt ook geen smsje, er wordt een paar cent op je bankrekening die je hebt opgegeven gestort met als beschrijving de code die je moet overnemen. Het kan overigens wel even duren voordat ze gestort hebben (duurde bij mij geloof ik 2 weken maar dat zegt niks omdat ik niet in NL woon). Dus even door je rekening overzicht bladeren om je registratie compleet te maken.

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

Anoniem: 127185

Ik heb nu mijn nieuwe Nano gebruikt voor een aantal dage, en ik vind het een top apparaat. er zijn volgens mij wel nog 3 bugjes:

* De gemelde 12uurs/24uurs screensaver bug
* De zogenaamde enhanced podcasts, podcasts die tussendoor nieuwe plaatjes kunnen laten zien (bijv. current track), werkt nog niet goed op de Nano. De plaatjes worden nog niet getoond.
* Als je tracks hebt waarvan het album-veld leeg is, krijg je bij coverflow wel voor elke artiest een *leeg* albumart plaatje te zien, maar vervolgens blijkt dat *album* alle nummers te bevatten die een onbekend album hebben, gesorteerd op alfabetische volgorde.

Hopelijk wordt e.e.a. opgelost door update's....

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:51
Zonet mijn nano 8gb (zilver) gekocht bij een apple store in Drachten. Toen ik hem aansloot kreeg ik een update melding, dus direct maar even gedaan. Misschien moeten jullie dat ook even doen (versie 1.0.1)?

Heb hem nog niet kunnen testen, maar kan wel zeggen dat ie errrrug klein en dun is en dan coverflow superleuk is (en soepel, voor zijn klein ding)!

Later meer :)

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024

• TheBoneCollector
teun-v schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:38:
[...]

Je krijgt ook geen smsje, er wordt een paar cent op je bankrekening die je hebt opgegeven gestort met als beschrijving de code die je moet overnemen.............
Bij Click & Buy krijg je wel degelijk een smsje met een code die je moet invoeren....

Iemand al hoesjes gezien voor de nieuwe nano ?

[ Voor 6% gewijzigd door TheBoneCollector op 20-09-2007 13:43 ]

• Gluten Parody
Net de Music Quiz gedaan (zit bij de spelletjes), dolle pret 8)

• teun-v
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Topicstarter
TheBoneCollector schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:33:
[...]

Bij Click & Buy krijg je wel degelijk een smsje met een code die je moet invoeren....

Iemand al hoesjes gezien voor de nieuwe nano ?
Om een Click & buy account aan te maken heb je een bevestigings code nodig die alleen via je afschrift verstrekt word ter controle dat het jou bankrekening is (dit natuurlijk als je je bankrekening gebruikt en geen credit card). Meer hier over lees je hier

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 07:35
Ik kijk net goed naar schermpje van mijn Ipod. en zie idd dat deze 1mm naar links is gedraaid.

Weten jullie of dit zonder probleem om te ruilen is bij Apple store? Ik heb die van mij in de US gekocht 2 weken geleden. hier in NL uitgepakt. Bon heb ik natuurlijk nog met cc betaald :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

teun-v schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:18:
[...]

Om een Click & buy account aan te maken heb je een bevestigings code nodig die alleen via je afschrift verstrekt word ter controle dat het jou bankrekening is (dit natuurlijk als je je bankrekening gebruikt en geen credit card). Meer hier over lees je hier
Ik heb die code die ik in mijn mail kreeg ingevoerd.
heb nu account. en me rekening nummer is geverifieerd ofso staat er.
maar hij vraagt nog steeds om de code die ik op me mobiel krijg maar die heb ik nog niet gekregen.
maar hoe heb jij het dan draaiende gekregen met itunes? ik kan nog steeds geen dingen ophalen. ik moet computermachtigen. maar met apple ID. ik heb toch click en buy ID?

EDIT:
het is gelukt. heb nog een keer kunenn doen op die site met sms. ingevuld.
en toen weer opnieuw in itunes. en hij is nu albumilustraties aan het ophalen :)
LEVE CLICK AND BUY ! (L)

[ Voor 12% gewijzigd door Oekol op 20-09-2007 19:41 ]

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Hot damn. Mijn iPod staat als sinds gisteravond 22:00 te spelen, en de batterij is nog voor een kwart vol :9.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• teun-v
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Topicstarter
Ik woon in Duitsland dus het kan ander zijn gegaan. Ik heb wou zelf een nummer uit de ITMS hebben heb en daardoor is mijn situatie al iets anders als de jouwe. Daar heb ik voor Click & Buy gekozen om daar direct een acount aan te maken. Heb daar verder gewoon corecte gegevens ingevuld inclusief e-mail en bankrekening nummer. Vervolgens 3 mailtjes gehad van Click & Buy: welkoms mailtje, mailtje waarin bevestigt werd dat de ITMS geautoriseert is om via mijn acount geld op te gaan haalen via het Easy Collect (C&B staat garant voor de betaling totdat deze van je rekening afgeschreven wordt) en een mailtje dat er een bevestegings code per bankoverschrijving naar mij gestuurt is en verder instructies wat te doen met deze code.

Zo ging het dus bij mij en is niet helemaal het zelfde als bij jou omdat ik een nummer aan wilde schaffen. Ik heb verder geen vaage smsjes gehad of wat dan ook. Ik neem verder aan dat dit voor Nederland verder gelijk werkt als hier in Duitsland

Overigens had ik ADC acount (de gratis versie), daarmee kun je ook in ITMS inloggen mischien is dat nog een optie om te doen.

Edit: blijkbaar al opgelost maar ter info zo ging het bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 02:00

ijskonijn

Now MOVE!

Gisteren bij de media markt geweest, ik dacht laat ik eens kijken bij die nieuwe ipod nano's, de 4 gig versie kost daar 179 euro, beetje prijzig als je het mij vraagt...

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Laatst online: 03-05 12:43
Ik heb hier in het topic ergens (kon het zo snel niet vinden) een link gevonden naar het programma Videora iPod Converter. Iedere keer als ik een film wil omzetten en het progje moet nog 20 minuten geeft hij de geest. Iemand nog een andere goeie tip?

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 11:42
Duuvel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 07:37:
Gisteren bij de media markt geweest, ik dacht laat ik eens kijken bij die nieuwe ipod nano's, de 4 gig versie kost daar 179 euro, beetje prijzig als je het mij vraagt...
Dan heb je verkeerd gekeken denk ik, ik heb de zilvere 4gb variant een paar dagen geleden voor 144 gekocht bij de mediamarkt (ede)
Limburgse-Doos schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:18:
Ik heb hier in het topic ergens (kon het zo snel niet vinden) een link gevonden naar het programma Videora iPod Converter. Iedere keer als ik een film wil omzetten en het progje moet nog 20 minuten geeft hij de geest. Iemand nog een andere goeie tip?
http://www.erightsoft.com/SUPER.html

[ Voor 33% gewijzigd door L0we op 22-09-2007 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Laatst online: 03-05 12:43
Ik heb het eens heel even bekeken, en ziet er op zicht goed uit...
Kan ik hier ergens een duidelijke beschrijving van krijgen?
Ik wil dus gewoon een dvd in de pc kunnen stoppen en die omzetten naar een filmpje dat ik op de iPod af kan spelen...

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
ik kwam net Handbrake tegen, ziet er erg gebruiksvriendelijk uit, maar werkt alleen voor DVD's

Handbrake

Hoe te gebruiken

[ Voor 7% gewijzigd door L0we op 21-09-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 25-03 21:23

Underworld

+1 Inzichtvol

FL!PNEUS schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:32:
Hot damn. Mijn iPod staat als sinds gisteravond 22:00 te spelen, en de batterij is nog voor een kwart vol :9.
Gaat inderdaad lang mee!
Die spelletjes zijn touwens ook zeer verslavend!
Zou de batterij daar ook sneller leeg van gaan net als met mobiele telefoons?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• thecompany
Duuvel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 07:37:
Dan ben ik bang dat je niet goed gekeken hebt.. Prijzen van apple producten zijn vast en ik weet toch zeker dat ik 4gb voor 149 heb zien staan..

• L0we
thecompany schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 00:00:
[...]

Dan ben ik bang dat je niet goed gekeken hebt.. Prijzen van apple producten zijn vast en ik weet toch zeker dat ik 4gb voor 149 heb zien staan..
Ze staan niet helemaal vast, de 4gb nano bieden (of boden) ze aan voor 144, en de 8 gb variant voor 189 (ipv 199).

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Ter info: op Ebay heb je nu 3G nano skins... 6 eurotjes inclusief verzenden:
http://search.ebay.com/se...d+nano+3g+skin&category0=
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.