He iedereen. Ik ben op aanraden maar weer een nieuw topic begonnen:
de back to school actie is er weer!
Ik weet er helaas niet veel van, maar heb wel enkele vraagjes naar aanleiding van mijn vriendin die graag een macbook wil:
- geldt de surfspot.nl korting ook? (deze is namelijk ietsje hoger (30 euro hoger bij een macbook))
- wanneer wordt het geld nu overgemaakt:als je een nano + macbook koopt?
- en is het mogelijk om gratis leopard (laat oktober) op je student-actie mac te krijgen (studentenactie tot 30 oktober: slim hoor apple
)?
- geldt de studentenkorting ook bij apple resellers? (zoals in Utrecht?)
Edit: is het mogelijk om goedkoop aan leopard te komen. Dit is vooral belangrijk, omdat het misschien handig kan zijn om Windows te kunnen draaien op je mac. Aangezien de beta van bootcamp verloopt zodra leopard uit is...
Ok dat waren ze. Alvast hartstikke bedankt
de back to school actie is er weer!
Ik weet er helaas niet veel van, maar heb wel enkele vraagjes naar aanleiding van mijn vriendin die graag een macbook wil:
- geldt de surfspot.nl korting ook? (deze is namelijk ietsje hoger (30 euro hoger bij een macbook))
- wanneer wordt het geld nu overgemaakt:als je een nano + macbook koopt?
- en is het mogelijk om gratis leopard (laat oktober) op je student-actie mac te krijgen (studentenactie tot 30 oktober: slim hoor apple
- geldt de studentenkorting ook bij apple resellers? (zoals in Utrecht?)
Edit: is het mogelijk om goedkoop aan leopard te komen. Dit is vooral belangrijk, omdat het misschien handig kan zijn om Windows te kunnen draaien op je mac. Aangezien de beta van bootcamp verloopt zodra leopard uit is...
Ok dat waren ze. Alvast hartstikke bedankt
[ Voor 24% gewijzigd door vogelaarke135 op 13-09-2007 19:19 ]
vogelaarke135