Back to School actie

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 17.412 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
He iedereen. Ik ben op aanraden maar weer een nieuw topic begonnen:
de back to school actie is er weer!
Ik weet er helaas niet veel van, maar heb wel enkele vraagjes naar aanleiding van mijn vriendin die graag een macbook wil:
- geldt de surfspot.nl korting ook? (deze is namelijk ietsje hoger (30 euro hoger bij een macbook))
- wanneer wordt het geld nu overgemaakt:als je een nano + macbook koopt?
- en is het mogelijk om gratis leopard (laat oktober) op je student-actie mac te krijgen (studentenactie tot 30 oktober: slim hoor apple :p)?
- geldt de studentenkorting ook bij apple resellers? (zoals in Utrecht?)

Edit: is het mogelijk om goedkoop aan leopard te komen. Dit is vooral belangrijk, omdat het misschien handig kan zijn om Windows te kunnen draaien op je mac. Aangezien de beta van bootcamp verloopt zodra leopard uit is...

Ok dat waren ze. Alvast hartstikke bedankt

[ Voor 24% gewijzigd door vogelaarke135 op 13-09-2007 19:19 ]

vogelaarke135

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Alle informatie is te vinden op de website van Apple: Back to School 2007.
vogelaarke135 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:53:- geldt de surfspot korting ook? (deze is namelijk ietsje hoger (30 euro hoger bij een macbook))
De Surfspot partnershop is ook een Apple Store voor het Onderwijs en komt dus in aanmerking voor deze actie.
- wanneer wordt het geld nu overgemaakt:als je een nano + macbook koopt?
Je moet eerst een Mac en een iPod kopen. Als je vervolgens de aankoopbon en de streepjescode-etiketten opstuurt krijg je een €130 terug (al dan niet via een overschrijving of een cheque).
- en is het mogelijk om gratis leopard op je student-actie mac te krijgen?
Voor zover ik weet zijn er op dit moment geen acties voor gratis Leopard. Pas als zo'n actie er is, zal er wel in de voorwaarden staan of je voor die actie aanmerking komt of niet.
- geldt de studentenkorting ook bij apple resellers? (zoals in Utrecht?)
De actie geldt alleen voor producten die gekocht worden via de Apple Store voor het Onderwijs, wat dus betekent dat je ze alleen online kunt kopen. Producten die gekocht zijn bij een APR komen niet in aanmerking voor deze actie.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Daedalus schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:26:
[...]
Voor zover ik weet zijn er op dit moment geen acties voor gratis Leopard. Pas als zo'n actie er is, zal er wel in de voorwaarden staan of je voor die actie aanmerking komt of niet.
Je kan natuurlijk tot laat oktober wachten om te zien of Leopard dan uitkomt.. dan krijg je namelijk gewoon Leopard erbij.. Ik hoop voor je dat ze dan niet tot 31 oktober wachten met Leopard.. maar ik geloof dat ze dan wel redelijk coulant zijn, als je net een weekje ervoor een Mac hebt gekocht.
[...]
De actie geldt alleen voor producten die gekocht worden via de Apple Store voor het Onderwijs, wat dus betekent dat je ze alleen online kunt kopen. Producten die gekocht zijn bij een APR komen niet in aanmerking voor deze actie.
Hij vraagt om de studentenkorting.. Deze is bij elke reseller verschillend. De meeste hebben wel korting voor studenten, maar niet allemaal even veel als de online store.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Eswip schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:00:
[...]
Hij vraagt om de studentenkorting.. Deze is bij elke reseller verschillend. De meeste hebben wel korting voor studenten, maar niet allemaal even veel als de online store.
Je hebt gelijk, ik had het verkeerd gelezen. Studentenkorting is inderdaad ook via de APR's te krijgen en wisselt meestal tussen de 2% en de 6% (afhankelijk of de APR ook een Solution Expert Education is). Online zit het meestal tussen de 6% en 8%, afhankelijk van wat je koopt. Via Surfspot krijg je vaak 10% korting. Het beste is via Apple On Campus. De korting hier wisselt tussen de 12% en 15% (afhankelijk van de afspraken die de school met Apple heeft gemaakt).

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Anoniem: 221221

Kort vraagje, Er staat op de site dat als je onder de 18 bent en je HBO of een uni doet, je korting krijgt als je ouders bestellen.
Maar Als je boven de 18 bent, en je studeert voor een MBO heb je dan nog steeds recht op de korting en ipod actie?
(vind het niet egt duidelijk staan op de apple site)

• nipro
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-05 17:48
Anoniem: 221221 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:04:
Kort vraagje, Er staat op de site dat als je onder de 18 bent en je HBO of een uni doet, je korting krijgt als je ouders bestellen.
Maar Als je boven de 18 bent, en je studeert voor een MBO heb je dan nog steeds recht op de korting en ipod actie?
(vind het niet egt duidelijk staan op de apple site)
Nee.

Het staat hier echt duidelijk imho: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlInd.

Hoempapaaa Holladiejeej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40013

Ik zit met ongeveer dezelfde vraag. Ik meen gehoord te hebben dat Apple normaal vanaf een bepaald moment vouchers bij zijn macs levert die recht geven op een gratis upgrade naar het nieuwe OS. Wordt dit op de website vermeld, of kan ik nu ook al een mac kopen met gratis leopard upgrade zonder dat ik ervan weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81539

Door deze actie halen ze juist mensen over om een mac te kopen. Ze willen de mensen die op leopard wachten toch naar de store trekken. Dus nee geen leopard coupon, deze komt pas 2 weken voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81539 schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:20:
Door deze actie halen ze juist mensen over om een mac te kopen. Ze willen de mensen die op leopard wachten toch naar de store trekken. Dus nee geen leopard coupon, deze komt pas 2 weken voor de release.
Maar ik dacht dat de release in oktober kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
29 oktober release van Leopard

2 weken eerder is rond 15 oktober dus

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68540

Het zal wel loslopen met Leopard.. Ik kan me niet voorstellen dat ze pas 2 weken voor de definiteve release met leopard vouchers komen. Ergens kan ik me voorstellen dat de free upgrade wat ruimer zal worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470

arnovos schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:07:
29 oktober release van Leopard

2 weken eerder is rond 15 oktober dus
Hoe kom je erbij dat de 29e Leopard uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81539

Anoniem: 68540 schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:07:
Het zal wel loslopen met Leopard.. Ik kan me niet voorstellen dat ze pas 2 weken voor de definiteve release met leopard vouchers komen. Ergens kan ik me voorstellen dat de free upgrade wat ruimer zal worden..
Dan zou dat dus de eerste keer in apple historie zijn. Ik geef het weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201945

Nu zie ik dat je kan kiezen bij de "back to school" actie tussen bankoverschrijving of Cheque voor de 130euro, wat kan ik het beste kiezen? wat kan je in nederland met een cheqeu doen, bestaan die dingen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Niet online
Anoniem: 205470 schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:17:
[...]

Hoe kom je erbij dat de 29e Leopard uit komt?
Ooit eens gehoord, inmiddels is er dit gerucht op AppleInsider.com

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 18:54
Update: We are receiving additional tips from industry sources who indicate that October 26 is currently the estimated ship date for Mac OS X Leopard.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 201945 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:49:
Nu zie ik dat je kan kiezen bij de "back to school" actie tussen bankoverschrijving of Cheque voor de 130euro, wat kan ik het beste kiezen? wat kan je in nederland met een cheqeu doen, bestaan die dingen nog
Overschrijving.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-06 18:20
Eurocheques zijn tegelijkertijd met de gulden bij het grofvuil gezet op 1 januari 2002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OS uit op 26 oktober
• twee weken van tevoren vouchers = 12 oktober
• actie duurt tot 31 oktober
Dan moet het toch lukken om een iPod + Leopard te krijgen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 40013 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:13:
• OS uit op 26 oktober
• twee weken van tevoren vouchers = 12 oktober
• actie duurt tot 31 oktober
Dan moet het toch lukken om een iPod + Leopard te krijgen lijkt me?
Waar komt het fabeltje van die vouchers toch elke keer vandaan? Wishful thinking is toch een populaire hobby :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zpottr schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:24:
[...]

Waar komt het fabeltje van die vouchers toch elke keer vandaan? Wishful thinking is toch een populaire hobby :)
Zelfs als die er niet komen is er nog steeds een overlappingsperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je ADC student abbo neemt krijg je 20% korting op een macbook pro. Maar krijg je Leopard dan ook gratis zodra die uitkomt? Dat is even mijn vraag. Als je hem gratis krijg ga ik toch niet wachten. Daarna is de student korting namelijk niet meer toch>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om hier even op terug te komen: ik lees nu net dat Leopard officieel is aangekondigd (met een enorme spelfout trouwens :D, hadden ze haast? :P (zie apple.com/nl)
Belangrijker: vanaf nu kun je voor € 8.95 Leopard toegestuurd krijgen als je Tiger hebt gekregen op je nieuwe systeem. Ik heb de voorwaarden goed doorgelezen en ik zie nergens staan dat de back to school actie uitgesloten wordt. Ergo, ik ga nu een iMac bestellen :)

edit: wel kut trouwens, blijkt nu dat ik hem op 1 oktober al had kunnen bestellen :+
Leopard up-to-date programma

Mac OS X versie 10.5 Leopard, dat meer dan 300 nieuwe functies en voorzieningen bevat, komt uit op 26 oktober 2007.

Als u tussen 1 oktober 2007 en 29 december 2007 een in aanmerking komende Mac koopt waar Mac OS X Leopard nog niet bij zit, kunt u Leopard bestellen voor slechts €8,95.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 40013 op 16-10-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-06 10:58

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Anoniem: 40013 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:08:
Om hier even op terug te komen: ik lees nu net dat Leopard officieel is aangekondigd (met een enorme spelfout trouwens :D, hadden ze haast? :P (zie apple.com/nl)
Belangrijker: vanaf nu kun je voor € 8.95 Leopard toegestuurd krijgen als je Tiger hebt gekregen op je nieuwe systeem. Ik heb de voorwaarden goed doorgelezen en ik zie nergens staan dat de back to school actie uitgesloten wordt. Ergo, ik ga nu een iMac bestellen :)
Ik heb er ook een besteld. Duurt tot eind Oktober voordat die bij mij thuis afgeleverd wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Anoniem: 40013 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:08:
edit: wel kut trouwens, blijkt nu dat ik hem op 1 oktober al had kunnen bestellen :+
Bah. Ik had mijn iMac midden september besteld. :(

Naar de leverdatum (3 oktober) wordt zeker niet gekeken?

[ Voor 42% gewijzigd door Zr40 op 16-10-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Imac op 28sept. besteld, val ook net buiten de boot, voor een 10euro had ik het graag aangeschaft. en die 2 dagen maken nu een verschil van meer dan 100euro :'-(

Dan maar eens een newsgroup bezoeken. werk je zo in de hand hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Hmmm net 29 september beteld! Maar ze hebben de betaling pas de 3e van oktober ontvangen...
op de tweede mail van apple staat dan ook:
Besteldatum:
03.10.2007
Misschien toch geluk? Iemand die deze vraag kan beantwoorden?

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-06 15:15

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 201945 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:23:
Mijn Imac op 28sept. besteld, val ook net buiten de boot, voor een 10euro had ik het graag aangeschaft. en die 2 dagen maken nu een verschil van meer dan 100euro :'-(

Dan maar eens een newsgroup bezoeken. werk je zo in de hand hoor.
Gewoon proberen chimsie, met Tiger viel ik 2 weken buiten de boot met m'n Powerbook. Gewoon met de actie meegedaan en heb gewoon Tiger gehad tegen de verzendkosten.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vogelaarke135 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:30:
Hmmm net 29 september beteld! Maar ze hebben de betaling pas de 3e van oktober ontvangen...
op de tweede mail van apple staat dan ook:
Besteldatum:
03.10.2007
Misschien toch geluk? Iemand die deze vraag kan beantwoorden?
Klinkt goed toch? Als je nergens de 29e meer als datum terugvindt... Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Anoniem: 40013 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:28:
[...]
Klinkt goed toch? Als je nergens de 29e meer als datum terugvindt... Succes!
Ok ik heb inderdaad geluk! :D Ik kon online Leopard bestellen via de Leopard-up-to-date actie: serienummer Macbook + datum bestelling van de tweede email opgegeven (3 oktober) en nu al een bestelling gedaan voor Leopard :).

Soms is het toch best goed dat de Fortis langzaam/geen transacties in het weekend doet.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:33

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik heb mijn 130 euro inmiddels ontvangen. Half september een iMac en iPod gekocht en maandag kwam de 130 euro binnen. Hulde!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat is dan een stuk sneller dan vorig jaar. Ik heb bijna 3 kwart jaar moeten wachten (en veel bellen). :D

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68540

Is het echt nodig om een gat in mijn verpakking te knippen? Ik wil deze het liefst origineel houden.. Die stickers kan ik er wel afkrijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:33

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Anoniem: 68540 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:36:
Is het echt nodig om een gat in mijn verpakking te knippen? Ik wil deze het liefst origineel houden.. Die stickers kan ik er wel afkrijgen...
Ja dat staat nadrukkelijk in de voorwaarden. Karton moet je meesturen!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xaveriussmet
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-01-2023
Geen idee over die leverdatum.. heb zelf zat 29 sept besteld (iMac), die bestelling is dan maandag 1 oktober in behandeling genomen veronderstel ik... het zal dus een randgeval worden ;) (leverdatum: 24-30 oktober)
Moest hij er niet bijzitten: met een Apple Developer (Student)-account (99$/jaar) kreeg ik vorig jaar wel een dvd'tje met Tiger opgestuurd, hoewel ik het systeem al had... dus indien nodig, neem ik die ADC-account gewoon terug dit jaar :) (zitten nog een hoop extra's bij, zie website developer.apple.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172656

Tis ook mogelijk om een 8GB Nano te bestellen met korting? Ik heb het namelijk niet zo op zilver en dan leg ik liever wat bij om een leuker kleurtje te hebben en extra opslagruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ja. Je krijgt de korting bij elke iPod, behalve de iPod Shuffle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninety
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-10-2022
Ik had een vraagje hopelijk weet iemand antwoord.
Als u tussen 1 oktober 2007 en 29 december 2007 een in aanmerking komende Mac koopt waar Mac OS X Leopard nog niet bij zit, kunt u Leopard bestellen voor slechts €8,95.
Dit is te lezen op de apple site, maar mag je ervan uitgaan dat als je 27 oktober een iMac bestelt dat je Leopard wel gratis meteen krijgt, en niet hoeft te betalen of zullen de iMacs pas paar weken later Leopard bevatten?

Mijn vraag hierom is dat ik het liefst een iMac 27 oktober wil bestellen waardoor ik een iMac heb met Leopard en in aanmerking kan komen voor de Back to School actie.

Overigens ander iets, ik lees hier dat je perse zoals ook op de site staat de streepjescodes uit de doos moet knippen (had dit ook op de site gelezen), maar je kan het ook via deze site doen: klik hier. Dit is toch precies hetzelfde als dat je het zou opsturen? (Zonder dat je je doos kapot hoeft te knippen hoeft op sturen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ninety schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:35:
Overigens ander iets, ik lees hier dat je perse zoals ook op de site staat de streepjescodes uit de doos moet knippen (had dit ook op de site gelezen), maar je kan het ook via deze site doen: klik hier. Dit is toch precies hetzelfde als dat je het zou opsturen? (Zonder dat je je doos kapot hoeft te knippen hoeft op sturen?)
#
# Om in aanmerking te komen voor deze aanbieding moet de klant:

(i) de coupon downloaden van www.apple.com/nl/go/bts of
(ii) de aanvraag online indienen op www.apple.com/nl/promo/backtoschool/ of
(iii) de bijgevoegde coupon insturen.

Naast de bovengenoemde handelingen om in aanmerking te komen voor de korting, moet de klant ook de volgende informatie verschaffen:

- Een volledig ingevulde kortingscoupon met een originele handtekening of een afdruk van de coupon van de website met een originele handtekening.
- Een aankoopbewijs dat bestaat uit een kopie van een gespecificeerde en gedateerde kassabon of factuur waarop de betreffende producten van Apple, je eigen naam en adres en het serienummer van de producten zijn vermeld. Orderbevestigingen, pakbonnen of aankooporders worden niet geaccepteerd.
- De streepjescode-etiketten van de Apple productdozen. De streepjescode-etiketten moeten van de verpakking worden gehaald. Op de streepjescode-etiketten moeten de productnummers met streepjescodes, de serienummers met streepjescodes en de productomschrijvingen zichtbaar zijn.

Losgetrokken etiketten worden niet geaccepteerd.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ninety schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:35:
Mijn vraag hierom is dat ik het liefst een iMac 27 oktober wil bestellen waardoor ik een iMac heb met Leopard en in aanmerking kan komen voor de Back to School actie.
Zeker kan ik het natuurlijk niet zeggen, maar als je de iMac online bij de Apple Store bestelt, kan je er van uit gaan dat deze Leopard heeft.
Via de site kan je een ingevuld formulier printen, welke je samen met de uitgeknipte streepjescodes moet opsturen. Een ander voordeel van die site is dat je een tracking nummer krijgt. (Welke bij mij overigens na 5 dagen nog niets nieuws aangeeft.)

[ Voor 0% gewijzigd door Zr40 op 17-10-2007 21:10 . Reden: Kromme zin rechtgetrokken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heren waarom maakt iedereen er een probleem van om in de doos te snijden? gaat daarna toch in de oud papier bak? wees blij dat je niet heel de doos moet opsturen heheheh van een 24inch iMac ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201945 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:49:
Heren waarom maakt iedereen er een probleem van om in de doos te snijden? gaat daarna toch in de oud papier bak? wees blij dat je niet heel de doos moet opsturen heheheh van een 24inch iMac ;-)
Ik zal je vertellen wat deze jongen vorig jaar heeft uitgehaald, toen er een soortgelijke actie was. Die actie trok mij toen over de streep om een Macbook te kopen. Die iPod had ik niet nodig, dus direct op marktplaats gezet. Ook direct verkocht op de dag dat ik hem binnenkreeg. Nieuw in doos aangeboden en verkocht. Toen kwam ik er een dag later achter dat ik de barcodes nog nodig had :+

Gelukkig was de koper zo vriendelijk mij de barcodes te doen toekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nitai schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:32:
[...]

Gewoon proberen chimsie, met Tiger viel ik 2 weken buiten de boot met m'n Powerbook. Gewoon met de actie meegedaan en heb gewoon Tiger gehad tegen de verzendkosten.
Heb het geprobeerd en vandaag de bevestiging ontvangen dat ie verstuurt zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-06 13:42
Hoe werkt dat nabestellen van Leopard? staat er een formulier op de website (ik het het nog niet kunnen vinden) of krijg je gewoon een soort van coupon meegestuurd?

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
RobbieB schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:32:
Hoe werkt dat nabestellen van Leopard? staat er een formulier op de website (ik het het nog niet kunnen vinden) of krijg je gewoon een soort van coupon meegestuurd?
Formulier invullen.
http://store.apple.com/Ca...promobar_leopard_utd.html

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Anoniem: 201945 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:23:
[...]

Heb het geprobeerd en vandaag de bevestiging ontvangen dat ie verstuurt zal worden.
Haha ik heb al van te voren aangegeven dat ik de barcodes eruit sloop op marktplaats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Vanavond wil ik ook een iMac met ipod bestellen, maar krijg ik ook 130 euro korting op de 4 gb nano? Of is het dan minder?!

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 16-06 09:55
Nee, volgens mij kan dat gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Je krijgt altijd 130 euro, ongeacht welke iPod je neemt. (Behalve de Shuffle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninety
Een vraag over deze actie, krijg je die 130 euro later weer terug gestort op je rekening als je alle info heb opgstuurd of krijg je een kortingscoupon terwaarde van 130 euro op je volgende aankoop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:43
volgens mij krijg je de 130 euro terug gestort, maar lees voor de zekeheid gewoon dit topic door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ninety schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:29:
Een vraag over deze actie, krijg je die 130 euro later weer terug gestort op je rekening als je alle info heb opgstuurd of krijg je een kortingscoupon terwaarde van 130 euro op je volgende aankoop??
Geld wordt overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Overigens voor de mensen die het nog niet wisten. Het gaat om de besteldatum, niet de betaal- of afleverdatum. Dus je kunt t/m woensdag bestellen en gebruik maken v/d actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninety
Door het in te vullen kwam ik er inderdaad achter dat je het geld terug gestort krijgt, wel mooi ook fijn dat het de bestel datum is want mijn levering zou 1 november komen, terwijl ik vandaag bestelt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-06 21:33
Weet iemand wat ik moet invullen bij "Bankgegevens"? Ik vul het online formulier in voor de cashback. Ik zit bij de Postbank, alleen kan ik niets vinden op hun website en hun helpdesk is gesloten.

---------------

Beter zoeken dus:

Bij boekingen vanuit het buitenland kan als adres van Postbank vermeld worden:
Postbank N.V.
Foreign Operations
PO Box 1800
1000 BV Amsterdam
The Netherlands
Verder is de BIC van Postbank nodig: PSTBN L21. Daarnaast is het vermelden van uw IBAN en uw eigen adres verplicht.

[ Voor 45% gewijzigd door Jappo112 op 28-10-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Niet voor the iPod Touch?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
RobbieB schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:40:
Overigens voor de mensen die het nog niet wisten. Het gaat om de besteldatum, niet de betaal- of afleverdatum. Dus je kunt t/m woensdag bestellen en gebruik maken v/d actie.
in de faq staat dat het niet om de besteldatum gaat maar om de verzend-datum, de datum van de mail die je krijgt waarin staat dat de bestelling verzonden is, is de aankoopdatum. Vreemd want ik heb al wel betaalt... dus gekocht voor de 30e, de 29e namelijk.

uit de FAQ;
Als ik de producten aankoop bij de online Apple Store of via Apple Telesales, welke datum wordt dan aangehouden als aankoopdatum?Bij aankopen via het internet of de telefoon wordt de verzenddatum beschouwd als de aankoopdatum. Je dient het aanvraagformulier binnen 30 dagen na de verzenddatum op te sturen.

Ik heb vandaag een MBP en Ipod nano 4gb bestelt... betaling is al geschied maar als ze de bestelling morgen dus niet verzenden ga ik de iPod cancelen... ga geen 130 euro voor 4 gb betalen.
of zijn ze hier coulant in en mag ik toch nog meedoen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boke
  • Laatst online: 25-06 13:46
help, ik vind het online invulformulier voor de Belgische store niet meer. Ik kan enkel nog het formulier voor de nederlandse store vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven_cooreman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04-2020
Het invulformulier is inderdaad verdwenen van de website... De Belgische promo liep maar tot 15 oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astonmbp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:31
simlock schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:37:
[...]

in de faq staat dat het niet om de besteldatum gaat maar om de verzend-datum, de datum van de mail die je krijgt waarin staat dat de bestelling verzonden is, is de aankoopdatum. Vreemd want ik heb al wel betaalt... dus gekocht voor de 30e, de 29e namelijk.

uit de FAQ;
Als ik de producten aankoop bij de online Apple Store of via Apple Telesales, welke datum wordt dan aangehouden als aankoopdatum?Bij aankopen via het internet of de telefoon wordt de verzenddatum beschouwd als de aankoopdatum. Je dient het aanvraagformulier binnen 30 dagen na de verzenddatum op te sturen.

Ik heb vandaag een MBP en Ipod nano 4gb bestelt... betaling is al geschied maar als ze de bestelling morgen dus niet verzenden ga ik de iPod cancelen... ga geen 130 euro voor 4 gb betalen.
of zijn ze hier coulant in en mag ik toch nog meedoen??
Net nog even voor de zekerheid met apple gebeld en daar zeiden ze ook dat het om de besteldatum gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148651

Erg goed om te horen dat het om de besteldatum gaat, wel vreemd dat de couponnen direct offline worden gehaald.
Wanneer mensen de kortingscoupon nog nodig hebben wil ik hem wel online zetten.
Kan iemand mij vertellen of het nodig is dat de bankrekening waarop het geld teruggestort wordt, onder dezelfde naam staat als de student. Bijvoorbeeld wanneer je ouders hebben betaald?

Er staat trouwens een vrij grove tikfout in de voorwaarden:
De envelop met de in artikel 12 genoemde inhoud moet uiterlijk binnen 330 dagen na de aankoopdatum worden verzonden (zoals aangetoond door het poststempel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boke
men besteldatum was voor 15okt, maar heb pas vorige week de bestelling ontvangen dus heb ik nu een probleem? aangezien de coupon niet meer op de site staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Voor of op 31 oktober besteld dan mag je er nog gebruik van maken, ook al wordt hij pas over 2 maanden geleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astonmbp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:31
de back to school site is nog wel online http://www.apple.com/nl/backtoschool/ dus daar kan je nog wel het formulier vandaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boke
astonmbp schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:50:
de back to school site is nog wel online http://www.apple.com/nl/backtoschool/ dus daar kan je nog wel het formulier vandaan halen.
Bedankt, maar ik ben op zoek naar het Belgisch online formulier, maar als ik deze niet meer kan vinden zal ik invulformulier via de post moeten versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101037

Zr40 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:29:
[...]

Bah. Ik had mijn iMac midden september besteld. :(

Naar de leverdatum (3 oktober) wordt zeker niet gekeken?
Ik heb hem 24 september besteld en betaald, werd verzonden op 29 september en kreeg hem op 10 oktober. Je MOET wel beide items terzelfdertijd besteld hebben. Je kan dan de formulier online invullen, het werkt niet als je september invult bij aankoop, dus neem je een dag in oktober, bij mij werd de productnummers herkend. Dan moet je nog de barcodes uitknippen en zenden naar UK, en dan werd alles mooi teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ik krijg net een mail waarin staat dat de kortingsaanvraag is afgewezen, met de reden:
U hebt verzuimd het streepjescode-etiket van de doos of dozen van het product mee te sturen met de coupon of het aanvraagformulier.
:X Die uitgeknipte etiketten heb ik wel meegestuurd! Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik heb de 26e alles op de post gedaan een naar Apple gestuurd (vanaf het postkantoor).

Nu kreeg ik een paar dagen daarna opeens dit mailtje:
Geachte klant,

We willen u er via deze e-mail aan herinneren dat de sluitingsdatum voor deze kortingsactie 30/10/2007 is, en dat we vóór deze datum de vereiste documentatie van u moeten hebbenontvangen.

We verzoeken u de vereiste documenten zo spoedig mogelijk tee-mailen.
Lekker zeg :/

Dan ben je toch NOOIT op tijd als je dat ding op de 25e besteld (dat is voor de 30e) dan moet je nog 2~3 weken wachten op shipping. Dus dan kun je eigenlijk de documenten + streepjescodes nooit voor de 30e bij Apple hebben. :/

[ Voor 20% gewijzigd door Executor16 op 31-10-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Zr40 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:49:
Ik krijg net een mail waarin staat dat de kortingsaanvraag is afgewezen, met de reden:

[...]

Beter bel je Apple gelijk.

Dat vind ik trouwens altijd kut he van dit soort acties, lees ook mijn post hierboven.

Je koopt wat omdat je heel blij bent dat je korting krijgt. Daarna moet je wel superveel gaan zitten kutten omdat het lijkt alsof ze je toch niet willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
  • Laatst online: 07-12-2022
Hmm

Ik kan het formulier niet meer op de site vinden?

Kan iemand hem online gooien of mij helpen met het vinden van de goeie link, ik heb de afgelopen 30 minuten lopen zoeken, maar kan niets vinden.

Thanks!

edit

gevonden

http://pdf.euro.apple.com...lepdf.woa/wa/file?id=1668

[ Voor 18% gewijzigd door blinkymichiel op 31-10-2007 17:26 ]

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninety
Is dat serieus zo want ik heb door deze actie een iMac met een iPod bestelt en had hier nog speciaal voor gebeld naar Apple waar ze mij het verhaal vertellen dat wanneer je de spullen binnenhebt je een maand te tijd hebt om de bonnen op te sturen. Omdat ik het 27 okt besteld had en morgen pas binnen krijg (wat uiteraad geen probleem is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54299

Onbegrijpelijk Apple [ipv Haribo]

Apple stelt zelf schriftelijk in de pdf "Je ontvangt de kortingscoupon als volgt." nr. 5 Stuur je aanvraag naar Apple ... uiterlijk binnen 30 dagen na aankoopdatum etc.

Laat je dus niet afpoeieren per e-mail maar wijs ze op hun eigen voorwaarden voor de actie "Weer naar school" van 2007. Art 15. van deze voorwaarden heeft het zelfs over verzenden binnen 330 dagen na de aankoopdatum.
Art. 27 is vervelend, ze kunnen éénzijdig de voorwaarden veranderen. Als ze dat doen ga ik naar Kassa. Ik vraag me af of dit geen onredelijk bezwarende voorwaarde is (grijze/zwarte lijst KvK).
Executor16 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:57:
Ik heb de 26e alles op de post gedaan een naar Apple gestuurd (vanaf het postkantoor).

[...]

Dan ben je toch NOOIT op tijd als je dat ding op de 25e besteld (dat is voor de 30e) dan moet je nog 2~3 weken wachten op shipping. Dus dan kun je eigenlijk de documenten + streepjescodes nooit voor de 30e bij Apple hebben. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54299

De Apple helpdesk heeft me geadviseerd kopien te maken van alle bescheiden die ik voor deze actie verzend. Als je dit hebt gedaan kan je nog iets aantonen, anders staa je met de rug tegen de muur.
Zr40 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:49:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148651

Executor16 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:57:

[...]

Gister heb ik nog gebeld naar de klantenservice over mijn zaterdag geplaatste (en zondag betaalde) bestelling die pas 2 november verzonden wordt. Mij werd verzekerd dat dat ruim op tijd was. Bovenstaande vind ik erg vervelend. Als de actie werkelijk over is, gaan de spullen waarschijnlijk terug. Al is het enkel voor de slechte behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
dus die vragen in die PDF onder 'klantenonderzoek' dat is de kortingsbon die je moet opsturen?

(ik had trouwens ook met apple gebeld en ze zeiden ook dat het om de besteldatum gaat, niet de verzenddatum zoals in de FAQ staat, ik heb de 29e bestelt en betaalt, 30e/31e is de verzenddatum bij mij...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
ik krijg nu net deze mail:
Geachte klant,

We stellen uw belangstelling voor de Back-To-School -aanbieding zeer op prijs. We hebben uw aanvraag ontvangen en deze wordt momenteel verwerkt.

U dient rekening te houden met een levertijd van zes tot acht weken.
goed nieuws voor mij hoop ik :)

Ik zou idd ook kopieen maken van alles wat je verstuurd. Telefonisch vragen bij de helpdesk kan ook, dan even naam van de medewerker opschrijven + datum en tijd. Dan heb je ook nog altijd wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Heeft iemand toevallig dat terugvraag formulier op zijn schijf staan? Ik kan hem op de apple site nml. nergens meer vinden :S... Zou diegene deze dan even kunnen mailen naar berendsrob[apie]gmail[dot]com. In ieder geval vast bedankt.
O ja, een direct link naar de pagina in de apple store kan natuurlijk ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
RobbieB schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:07:
Heeft iemand toevallig dat terugvraag formulier op zijn schijf staan? Ik kan hem op de apple site nml. nergens meer vinden :S... Zou diegene deze dan even kunnen mailen naar berendsrob[apie]gmail[dot]com. In ieder geval vast bedankt.
O ja, een direct link naar de pagina in de apple store kan natuurlijk ook :P
ik had hem online ingevuld.. ik heb die nog wel denk ik. Dan moet ik wel effe photoshoppen voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Hmm.. ik ben eigenlijk op zoek naar een leeg PDF / HTML bestand. Echt raar, het is gewoon nergens op de site meer te vinden.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186357

RobbieB schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:50:
Hmm.. ik ben eigenlijk op zoek naar een leeg PDF / HTML bestand. Echt raar, het is gewoon nergens op de site meer te vinden.. :S
Deze staat een paar berichten terug 8)7

Maar voor wie niet verder zoeken wil, hierbij.
http://pdf.euro.apple.com...lepdf.woa/wa/file?id=1668

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 186357 op 02-11-2007 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
"File not found"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
als ik die barcode van de verpakking van mijn Ipod/IMac niet meer heb, op een schaal van 1 tot 10, ben ik erg de loel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Cerberi schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:56:
als ik die barcode van de verpakking van mijn Ipod/IMac niet meer heb, op een schaal van 1 tot 10, ben ik erg de loel?
Jep, je moet zelfs het karton meesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
valt weer mee, op de andere vrpakking, die van plastic, zit ook een serienummer vermeld. Daarmee mag het ook :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172656

Een vraagje aan de mensen die het formulier al hebben ingevuld. Ik zie een klein vakje staan waarin staat ik wil graag een cheque ontvangen op onderstaand adres. Moet ik deze ook aanvinken of word het geld wanneer ik dit vakje niet aanvink gewoon overgemaakt naar mijn bankrekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172656 schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:28:
Een vraagje aan de mensen die het formulier al hebben ingevuld. Ik zie een klein vakje staan waarin staat ik wil graag een cheque ontvangen op onderstaand adres. Moet ik deze ook aanvinken of word het geld wanneer ik dit vakje niet aanvink gewoon overgemaakt naar mijn bankrekening?
Niet aanvinken, is helemaal geen optie in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cerberi schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:56:
Als je er echt achteraan gaat bellen, lijkt het me mogelijk dat je ermee weg komt. Immers, die barcodes zijn slechts een controlemiddel. Het gaat er uiteindelijk om dat jij die mac + iPod besteld hebt. Ik snap het huidige systeem dan ook niet. De korting zou best direct verrekend kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
Heb gebeld vorige week en mag ook de barcode van de iPod verpakking opsturen, vnv even doen.

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29

Fjeze

AllesPerfect!

Ik sta op het punt om een iMac aan te schaffen, ik zit nu eigenlijk te wachten op de Back to School aktie van Apple.
Zijn er toevallig mensen die al meer weten over de aktie van dit jaar (2008/2009), het zou natuurlijk vervelend zijn om nu een iMac te bestellen en dan volgende week ofzo korting en een gratis iPod te kunnen krijgen.

Fly or Die

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-04 16:39
N-E-R-D schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:08:
Ik sta op het punt om een iMac aan te schaffen, ik zit nu eigenlijk te wachten op de Back to School aktie van Apple.
Zijn er toevallig mensen die al meer weten over de aktie van dit jaar (2008/2009), het zou natuurlijk vervelend zijn om nu een iMac te bestellen en dan volgende week ofzo korting en een gratis iPod te kunnen krijgen.
De Amerikaanse apple store heeft het tot 15 september.
Dus denk dat je beter apple kan bellen of ook in NL is?

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Ja dat had ik idd gezien, echter is er in de NL Store nog geen Back to School aktie.
Ik ga vanmiddag ook nog even met Apple bellen om te vragen of ze daar meer weten, ik zal dat hier wel posten.

Fly or Die

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-06 15:10

Underworld

+1 Inzichtvol

N-E-R-D schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:03:
Ja dat had ik idd gezien, echter is er in de NL Store nog geen Back to School aktie.
Ik ga vanmiddag ook nog even met Apple bellen om te vragen of ze daar meer weten, ik zal dat hier wel posten.
Hmm dan heb ik het vermoeden dat hij er ook niet komt gezien bijna iedereen in Nederland nu wel op school zit, ik bedoel het is nu al 10 september, dus zo'n actie is alleen een succes als je mee doet met de concurrenten die dat ruim een maand van te voren doen.

in december is er vaak wel een leuke actie met veel korting enzo! Maar goed, dan moet je nog tot zolang wachten... en trouwens gezien je (denk ik) student bent (net als ik) krijg je sowieso met je collegekaart al iets van 100 euro korting als je via de edu website besteld of surfspot.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-06 18:50
Vorig jaar begon de actie pas op 15 september ;) Wanhoop niet :P

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Ik zal september nog even afwachten, en anders koop ik er gewoon 1.
December gaat me iets te lang duren, dan kan je wel blijven wachten.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

De back to School aktie is begonnen! Hij is helaas niet zo spectaculair als in America...
Hier "slechts" € 125,- korting op een iPod Nano of iPod Touch...
Ach ja toch leuk een iPod Nano voor slechts € 14,-....
en € 90,- korting op printer is ook nog steeds geldig, dus als je beetje complete set aan wilt schaffen kan de korting lekker oplopen

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 12:40
N-E-R-D schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:49:
De back to School aktie is begonnen! Hij is helaas niet zo spectaculair als in America...
Hier "slechts" € 125,- korting op een iPod Nano of iPod Touch...
Ach ja toch leuk een iPod Nano voor slechts € 14,-....
en € 90,- korting op printer is ook nog steeds geldig, dus als je beetje complete set aan wilt schaffen kan de korting lekker oplopen
Volgens mij geldt dit enkel voor de Nano en niet voor de Touch.

Ik quote van de Apple site:
We hebben een speciale aanbieding voor studenten en docenten uit het hoger onderwijs: als je voor 31 oktober 2008 een in aanmerking komende Mac koopt, krijg je €125 korting op een iPod nano. Zeg nou zelf, in het hoger onderwijs moet je elk buitenkansje toch met beide handen aangrijpen?
Terwijl dit plaatje onder de beschreven actie staat.....
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1126/store.apple.com/Catalog/nl/Images/backtoschool08/img/free-ipods-nano-touch.jpg

en de link naar het plaatje eindigd op: ...img/free-ipods-nano-touch.jpg

Kortom, er zal wel weer een of andere stagair de actie uit Amerika verkeerd hebben gecopy - paste.

[ Voor 16% gewijzigd door vacuumcleaner op 16-09-2008 15:28 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Misschien beetje grote kick, maarja... dit leek mij het beste topic.

28 oktober Macbook + iPod Nano 8GB + Canon PIXMA MX310 besteld via de online store. Dit alles is verzonden op 5 november, wat dan ook word beschouwd als aankoopdatum. 12 november is het hele zooitje bezorgd.

Op 2 november had ik alvast de online kortingsformulieren ingevuld voor de "Weer naar school"-actie (iPod, €125 rebate) en de "Perfect Companion"-actie (Printer, €90). Nu kreeg ik op 11 november onderstaand mailtje.
Geachte Xxxxx Xxxxx,

Hierbij delen we u mee dat uw aanvraag Xxxxx Xxxxx voor de
"Back To School"-actie is verwerkt. Uw korting is overgemaakt naar het
bankrekeningnummer dat u op het aanvraagformulier hebt vermeld.

Mocht u het kortingsbedrag niet binnen 15 werkdagen na deze
e-mail hebben ontvangen, dan verzoeken we u contact op te nemen
100 met de klantenservice op nummer 0900 0400 899. De
klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag. Houd
hierbij het referentienummer van uw aanvraag bij de hand.

We stellen het zeer op prijs dat u een product van Apple hebt
gekocht en hopen u bij volgende aanbiedingen nogmaals van dienst
te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,
Het Apple Promotions-team
toon volledige bericht
Ik had nog niet één formulier of streepjescode opgestuurd. Helaas heb ik zo'n mailtje niet gekregen voor de printer-actie. Ik heb even afgewacht of ook daadwerkelijk het geld overgemaakt zou worden en ja hoor, vandaag had ik de €125!!

Nu dacht ik dat ik nu mooi m'n iPod Nano terug kon sturen (€139 terug!) omdat de verpakking nog ongeopend is en ik hem nog geen 2 weken had. Toch kwam ik er net achter dat dat niet kan, omdat dat in de voorwaarden staat.
Producten die zijn gekocht als onderdeel van een pakket kunnen niet afzonderlijk worden teruggestuurd, behalve wanneer dit wettelijk is toegestaan.
Helaas! Maar ik hoef gelukkig niet de streepjescode er af te knippen.

Wel moet ik dat nog doen voor de printer-actie en daar had ik eigenlijk nog een vraag over. Kun je voor de streepjescode van de MacBook ook de sticker gebruiken die op de bruine kartonnen doos zit waarin de macbookdoos verpakt zat?

Weet nu overigens niet wat ik moet denken van de rebate afdeling van Apple :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248474

Ik ben dus als domme lul de streepjescode van m'n nano kwijtgeraakt... Netjes eraf geföhnd en neergelegd om te verzenden. Kijk ik een paar uur later weer is hij weg en ook nergens meer te vinden. Waarschijnlijk ergens aan blijven plakken. Had wel al 14 november de kortingsactie formulieren voor de printer en back2school online ingevuld. Van de iPod heb ik wel de bruine doos nog maar daar zit enkel het ups afleversticker nog op

Wat zal ik doen enkel de korting van de printer aanvragen of alle formulieren in één envelop stoppen inclusief het etiket van dhl wat op de iPod doos? Zeuren bij de klantenservice heeft ook geen nut denk ik...

Al die moeite voor een streepjescode.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
jpboere schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 00:41:
Wel moet ik dat nog doen voor de printer-actie en daar had ik eigenlijk nog een vraag over. Kun je voor de streepjescode van de MacBook ook de sticker gebruiken die op de bruine kartonnen doos zit waarin de macbookdoos verpakt zat?
Zo heb ik het ook gedaan, en ik heb de €90 terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
AntonV schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:42:
[...]

Zo heb ik het ook gedaan, en ik heb de €90 terug gekregen.
Aaaah dankje voor je reactie! Dan ga ik dat doen. Ik wou die mooie doos van Apple niet kapot knippen O-)

Die printer boeit mij niet zo >:)
Pagina: 1 2 3 Laatste