Back to School actie

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 17.413 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 278100

Ik heb de 17de mijn formulier ingevuld en 18de op de post gedaan! Bij de statuschecker is er nog steeds geen vordering deze staat nog steeds op: vergeet niet alles op te sturen!

Moet ik mij zorgen gaan maken en even erachter aan bellen?
(Gelukkig heb ik aangetekend verstuurd en alles gekopieerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:49
Bij ons heeft het ruim 3 weken geduurd voor we iets hoorde. En vervolgens nog eens 3 weken voor de perfect companion. Dus wees niet bang het komt er echt wel.

Computer games don't affect kids. If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263230

Hebben mensen hier al gebruik gemaakt van de nieuwe B2S actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 263230 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:02:
Hebben mensen hier al gebruik gemaakt van de nieuwe B2S actie?
Nee, wist niet dat die al bekend was voor NL, thanks. Ziet er goed uit! Alleen de link naar de printeractie is dood.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zellark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-06 10:07
Ik ben van plan om een MacBook + iPod Touch aan te schaffen via deze actie (iPod heb ik al, maar m'n zusje wil er ook een :P), maar ik word pas over een paar maanden 18 jaar. Nu is mijn vader leraar op een middelbare school, dus als ik de regels goed heb begrepen mag hij ook van deze actie gebruik maken. Is het af te raden om op deze manier aan m'n MacBook te komen, met het oog op eventuele garantie later? Ik vermoed van niet, maar ik weet niet hoe het zit als ik later zelf bij Apple aanklop, hoofdzakelijk vanwege deze "spelregel":
Deze aanbieding is alleen geldig voor in aanmerking komende individuele klanten in het onderwijs, zoals hieronder gedefinieerd:

* voltijd- of deeltijdstudenten van 18 jaar en ouder die studeren aan, of zijn toegelaten tot, een onderwijsinstelling; of
* leerkrachten of andere stafleden die verbonden zijn aan een onderwijsinstelling en die de in aanmerking komende producten kopen voor persoonlijk gebruik of gebruik ten behoeve van onderwijs en/of onderzoek.
Valt de laptop aan je zoon geven onder "persoonlijk gebruik"? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Zellark schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 00:04:
Ik ben van plan om een MacBook + iPod Touch aan te schaffen via deze actie (iPod heb ik al, maar m'n zusje wil er ook een :P), maar ik word pas over een paar maanden 18 jaar. Nu is mijn vader leraar op een middelbare school, dus als ik de regels goed heb begrepen mag hij ook van deze actie gebruik maken. Is het af te raden om op deze manier aan m'n MacBook te komen, met het oog op eventuele garantie later? Ik vermoed van niet, maar ik weet niet hoe het zit als ik later zelf bij Apple aanklop, hoofdzakelijk vanwege deze "spelregel":

[...]

Er staat ook nog ergens in dat ouders voor hun kinderen, als die jonger dan 18 zijn, ook mee mogen doen aan deze actie. Dus je kan prima het ding door je pa laten kopen. Over garantie hoef je je ook geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zellark
Eswip schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 00:17:
[...]

Er staat ook nog ergens in dat ouders voor hun kinderen, als die jonger dan 18 zijn, ook mee mogen doen aan deze actie. Dus je kan prima het ding door je pa laten kopen. Over garantie hoef je je ook geen zorgen te maken.
Ah, heel erg bedankt voor deze info! :) Ik heb even moeten zoeken, maar heb het inderdaad gevonden (in de FAQ, daar had ik natuurlijk als eerste moeten zoeken. :+)

Edit: Oeps, niet goed gelezen: Er staat "Ouders die een aankoop doen namens hun kind van 18 jaar of ouder"... Zou het dan toch niet mogen?

[ Voor 11% gewijzigd door Zellark op 02-06-2009 00:51 . Reden: Fout gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-06 11:57
Zellark schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 00:04:
Je weet dat er niemand langs komt om te checken of jij hem nou gebruikt of je vader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zellark
thaan schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 08:20:
[...]

Je weet dat er niemand langs komt om te checken of jij hem nou gebruikt of je vader?
Natuurlijk, ik zat ook meer te denken aan iets met de garantie, al kan ik me het doemscenario waar ik aan dacht al niet meer herinneren. :P
Maar het is duidelijk: Geen probleem dus. Ik zal het binnenkort eens gaan regelen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Vreemd! De back-to-school-actie policy vermeld niet dat dit ook geldt in Belgie ?
Klopt dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114361

De Dixons heeft een actie: Dixons betaald jouw BTW (dus 16% korting ongeveer)
Wordt de nieuwe macbook ongeveer 960 euro zonder een iPod Touch (voor degene die al eentje hebben).

AANBIEDING TOT 28 JUNI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisje182
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-06 15:58
Anoniem: 114361 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:57:
De Dixons heeft een actie: Dixons betaald jouw BTW (dus 16% korting ongeveer)
Wordt de nieuwe macbook ongeveer 960 euro zonder een iPod Touch (voor degene die al eentje hebben).

AANBIEDING TOT 28 JUNI!
Waar vind je dat dan? kan het niet vinden....zal wel weer met mijn neus zoeken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-06 23:07
Onder computers > apple :).

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisje182
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-06 15:58
Ik kan het op de website nergens echt concreet zien staan....
Maar ik zie dat de nieuwe 13" MBP uitverkocht is.....blijft die actie dan als je nu bijv besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282664

Kan een APR deze back to school actie ook doen? Dus dat je een computer koopt bij een APR en dat je dan ook een iPod koopt waar je korting op krijgt? Of kan dit alleen in de Apple Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-06 16:02

Saven

Administrator

Een APR is meestal een franchise toch? Dus die APR kost dat alleen maar klauwen met geld als hij dat zou doen lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-06 19:12
Ik heb laatst bij de lokale APR in Den Haag geinformeerd (iFactors), maar zij gaven alleen een standaard studentenkorting. Geen back to school actie dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282664

Viccers schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:02:
Ik heb laatst bij de lokale APR in Den Haag geinformeerd (iFactors), maar zij gaven alleen een standaard studentenkorting. Geen back to school actie dus helaas.
Jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-03 20:30
dennisje182 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:51:
Ik kan het op de website nergens echt concreet zien staan....
Maar ik zie dat de nieuwe 13" MBP uitverkocht is.....blijft die actie dan als je nu bijv besteld...
Op de dixons frontpage staat deze afbeelding. Daar staat dus al duidelijk dat deze keer de BTW actie niet op Apple producten geldt! Begin mei had dixons dezelfde actie, maar toen wel ook op Apple producten, heb toen een MacBook 13" met 191 euro korting besteld. Duurde veel te lang voordat hij er was, waardoor de nieuwere versies MBP al uit waren, heb toen zonder bij te betalen de nieuwe 13" MBP gekregen, die was er binnen een week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Weet iemand misschien hoe je Snow Leopard kan bestellen? (voor €8,95) Eerst stond die in mijn mandje, maar wanneer ik de bestelling wou bevestigen gaf die aan dat ik er al te veel had besteld o.i.d. :s

Nu kan ik het niet meer aan mijn winkelmandje toevoegen om het nog een keer te proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
  • Laatst online: 28-06 22:03
Ik meen ooit op de Apple site gelezen te hebben dat je maar eens per collegejaar een notebook mag bestellen met studentenkorting. Nu is het zo dat ik afgelopen november een MacBook gekocht heb en ik nu wel een MacBook Pro wil bestellen met korting en iPod Touch.
Valt juni/juli dan onder het nieuwe collegejaar?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urharm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-06 07:16
Geldt die back to school actie ook voor mij? Ik ben een middelbare scholier van 18, ga naar de 6e?
Apple is daar niet zo duidelijk in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-06 09:26
Alleen hbo en uni studenten. Geen scholieren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Shtad schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 20:53:
Ik meen ooit op de Apple site gelezen te hebben dat je maar eens per collegejaar een notebook mag bestellen met studentenkorting. Nu is het zo dat ik afgelopen november een MacBook gekocht heb en ik nu wel een MacBook Pro wil bestellen met korting en iPod Touch.
Valt juni/juli dan onder het nieuwe collegejaar?

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb afgelopen week nog lopen zoeken op de Apple site maar kon deze beperking niet meer terugvinden inderdaad. Heb hier ongeveer hetzelfde.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26121

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 26121 op 02-07-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 22:45
Viccers schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:02:
Bij Icentre krijg je een gratis Wifi printer/scanner

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
zeromussov schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 20:24:
Weet iemand misschien hoe je Snow Leopard kan bestellen? (voor €8,95) Eerst stond die in mijn mandje, maar wanneer ik de bestelling wou bevestigen gaf die aan dat ik er al te veel had besteld o.i.d. :s

Nu kan ik het niet meer aan mijn winkelmandje toevoegen om het nog een keer te proberen...
http://www.apple.com/nl/macosx/uptodate/ kopje hardware up todate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickyHendrix
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06 18:26
Is het mogelijk mee te doen aan deze actie in de Nederlandse store, door een buitenlandse onderwijs instelling op te geven (in dit geval een Belgische Universiteit, sinds België niet meedoet)?
Woonplaats en nationaliteit zijn Nederlands, maar de Universiteit dus Belgisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
MickyHendrix schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:41:
Is het mogelijk mee te doen aan deze actie in de Nederlandse store, door een buitenlandse onderwijs instelling op te geven (in dit geval een Belgische Universiteit, sinds België niet meedoet)?
Woonplaats en nationaliteit zijn Nederlands, maar de Universiteit dus Belgisch.
Helaas...
Kom ik in aanmerking voor onderwijsprijzen?
De volgende personen zijn gerechtigd producten te kopen via de Apple Online Store voor het Onderwijs:

Klanten uit het hoger onderwijs

Medewerkers van een openbare of privé-instelling voor hoger onderwijs in Nederland

Studenten van 18 jaar of ouder aan een openbare of privé-instelling voor hoger onderwijs in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-06 09:26
Weet iemand of je de kortingsaanvraag voor de ipod en printer bij elkaar in 1 envelop kan opsturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 09:55
Iemand al geld terug gestort gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06 22:10

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Kaspers schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:10:
Iemand al geld terug gestort gekregen ?
Nog niet, maar de status is wel veranderd naar "aanvraag goedgekeurd, geld wordt spoedig overgemaakt".
Pred87 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:48:
Weet iemand of je de kortingsaanvraag voor de ipod en printer bij elkaar in 1 envelop kan opsturen ?
Ik heb twee losse enveloppen gedaan en de bij 1 van de twee een kopie van het etiket gedaan en een blaadje met de tekst "origineel in aanvraag $X (code: $Y)". Dit werkte blijkbaar :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35919

Ik heb het in een envelop gedaan en mn printer is goedgekeurd maar mijn iPod aanvraag niet (ontvangen op 17/7 maar documenten nog niet ontvangen). Kan ik ergens naar toe bellen/mailen hier over? in de FAQ staat geen contactinformatie gemeld en ik loop niet graag € 185 mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Als je je macbook (pro) na een bepaalde datum heb gekocht zou je toch snow leopard voor 9,95 kunnen upgraden? Nu heb ik de site wel gevonden alleen het mandje blijft leeg... nog meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-06 13:34

janklp

FortyTwo Capital

Dat probleem heb ik ook. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312091

Ik ben van plan een Macbook Pro aan te schaffen met een iPod Classic 120G. Alleen ik wil alles even op een rijtje hebben want ik snap er eigenlijk weinig van.

Ik ben 17 en ga over een maandje beginnen met studeren op het HvA. M'n moeder is docent op een basisschool en m'n vader docent op InHolland. Dus de actie geld wel degelijk en kan 'm dus aanschaffen via m'n ouders. Dus wat mij resteerd te doen:

Macbook + Ipod aanschaffen in de Education Store van Apple;
Als ik eenmaal alles binnen heb moet ik die kortingsclaim versturen, dat houd in akkoord gaan met die voorwaarden, en die barcode opsturen? En ik neem aan dat als je dat doet je moet aangeven wie er dus docent is en voor wie deze actie geld. (Anders kunnen havo scholieren van 16 jaar ook meedoen aan deze actie)

En that's it. Ik hoor graag als ik het niet allemaal ok op een rijtje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283185

Ik wil wel graag weten hoe het zit met de studieactie van Ifactors.. ik heb ze al gemaild maar krijg nog even geen reactie.. ik kan daar in de winkel volgens mij ook korting krijgen. maar moet je er iets voor doen.. meenemen/laten zien..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-06 10:09
Anoniem: 35919 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:07:
Ik heb het in een envelop gedaan en mn printer is goedgekeurd maar mijn iPod aanvraag niet (ontvangen op 17/7 maar documenten nog niet ontvangen). Kan ik ergens naar toe bellen/mailen hier over? in de FAQ staat geen contactinformatie gemeld en ik loop niet graag € 185 mis.
Ik heb hem hier ook goedgekeurd, maar er staat ook bij mij dat ze nog documenten nodig hebben (kreeg ook een herrineringsmail op de dag van goedkeuring). Wel vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Is de Perfect Companion (printer) actie afgelopen? Ik kan 'm niet meer vinden :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josverweij
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-07-2024
Zpottr schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:24:
Is de Perfect Companion (printer) actie afgelopen? Ik kan 'm niet meer vinden :)
Jep, was er ook naar op zoek. Helaas maar tot 28 juli :/

https://input.media.euro....rfectcompanion/terms.html

[ Voor 13% gewijzigd door josverweij op 30-07-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Grr, briljante timing van mijn kant dus :)

Toch bedankt!

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 00:32
Wellicht ben ik de eerste die kan melden geld te hebben ontvangen?
Heb 9 dagen geleden bericht ontvangen dat het geld is overgemaakt, en dat het binnen 3 tot 10 werkdagen op mijn rekening zou staan. Vandaag was dan eindelijk de dag.

Heb zelf de originele barcodes ingestuurd. Nog niet eens zo lang terug. Heeft al met al misschien nog geen 3 weken geduurd.

Ben er erg blij mee. Had al een iPhone, dus heb de Touch verkocht. Dankzij deze actie was de MBP voor mij een stuk betaalbaarder! Krappe 230 euro bespaard.

[ Voor 18% gewijzigd door B-Bandit op 31-07-2009 17:05 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35919

juulie19 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 01:22:
[...]

Ik heb hem hier ook goedgekeurd, maar er staat ook bij mij dat ze nog documenten nodig hebben (kreeg ook een herrineringsmail op de dag van goedkeuring). Wel vreemd....
Ik heb van de week gebeld naar Apple, als ik eind volgende week nog niets heb gehoord moet ik opnieuw bellen en zullen ze de promo afdeling overrulen en wordt het geld gelijk overgemaakt. Ik moest de herrineringsmail negeren.

Ik denk zelf dat ze gewoon niet goed genoeg in de envelop keken maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostfury
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-06 20:03
Ik heb het bedrag al binnen. Het heeft 3-4 weken geduurd.

- 12 Juli bestelling geplaatst: Macbook Pro 13'' + sleeve+ iPod Nano 8gb black.
- 21 Juli heb ik de producten ontvangen
- 21 Juli gelijk ook online bts claimformulier ingevuld. Formulier uitgeprint + streepjescodes & bon via post verzonden naar de UK.
- 6 Augustus bericht via email ontvangen waarin het kortingsbedrag per bankoverschrijving wordt overgemaakt en binnen 3 tot 10 dagen wordt bijgeschreven.
- 17 Augustus heb ik het bedrag daadwerkelijk bijgeschreven gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181666

@ Hierboven: Gaat alles bij elkaar nog best snel, had verwacht dat het langer zou duren :9

Anyway, nu heb ik ook een MacBook Pro + iPod Classic gekocht en uiteraard wil ik ook graag die cash-back.
Misschien een domme vraag, maar welke etiketten van de Mac hebben jullie precies meegestuurd?
Bij mij zat er zowel op de kartonnen verpakking als op de witte doos (waar de Mac daadwerkelijk in zat) een etiket. Op beiden staan het part, serial, en model no. Op het etiket van de witte doos zijn ook nog de Bluetooth- Ethernet- en Airport ID's + systeem specs weergegeven.

Van de Apple site wordt ik ook al niet veel wijzer, heeft iemand hier ervaring mee? :)

Ahum, beter lezen voortaan!!! Mijn excuses! (het is al laat) :)

Is het trouwens (net als een aantal jaar geleden) nodig om de etiketten met een deel van de verpakking mee te sturen? (dus uitknippen ipv netjes er af halen?)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 181666 op 18-08-2009 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrislakenvelt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:25
Wat hebben jullie bij de bankgegevens ingevuld? De plaats ed. van waar van bank zelf staat? of gewoon je eigen adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181666

chrislakenvelt schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:20:
Wat hebben jullie bij de bankgegevens ingevuld? De plaats ed. van waar van bank zelf staat? of gewoon je eigen adres?
Gegevens van de Bank, dus inderdaad het adres van de bank zelf.. Leek mij het meest logische in ieder geval :P

Edit: Ik heb trouwens een gedownloade (Duplicate) Invoice meegestuurd i.p.v. de originele factuur. Kreeg vandaag pas de originele factuur binnen en had de aanvraag vorige week al verzonden |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 181666 op 21-08-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-06 20:58
Vraag over Snow Leopard €8,95
Janusz schreef op zondag 26 juli 2009 @ 11:58:
Dat probleem heb ik ook. Heel irritant.
Weet niet of het je inmiddels gelukt is, maar ik had even gemaild en ze konden mij melden 'Klik gewoon op de link 'Ik heb mijn Mac bij een reseller gekocht', dan lukt het wel.

Ik heb daar bij de vraag 'In welke winkel aangeschaft' "Apple Educational Store' ingevuld, daarna op verder geklikt, en voor de rest geen problemen gehad.

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:17
Ik wilde vanavond even de formulieren in gaan vullen, maar ik kan echt niets vinden. Kan iemand mij even op weg helpen? Ik kan het dus niet meer vinden en vind het erg vreemd 8)7

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:35
Maeslant schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:09:
Ik wilde vanavond even de formulieren in gaan vullen, maar ik kan echt niets vinden. Kan iemand mij even op weg helpen? Ik kan het dus niet meer vinden en vind het erg vreemd 8)7
Actie is voorbij naar mijn weten?

Maeslant schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:09:
http://input.media.euro.a.../programmes/backtoschool/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 14:17
Bedankt, ik heb echt zitten zoeken op de apple site maar kwam er niet. Het is nu gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoop dat iemand die alles al heeft opgestuurd en het geld van de back to school actie al heeft ontvangen mij kan helpen.

Je moet de stickers met serienummer info van de macbook pro en de ipod touch opsturen samen met een bon.

Wat kan ik opsturen als de bon? Een echte bon heb ik niet gehad. Kan ik de eerste mail met de bevestiging van mijn bestelling als bon opsturen?

Ik heb apple al gebeld hierover maar ben er niet uitgekomen.

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhAsSsAaA
  • Niet online
Anoniem: 263230 schreef op zondag 27 september 2009 @ 14:02:
Hoop dat iemand die alles al heeft opgestuurd en het geld van de back to school actie al heeft ontvangen mij kan helpen.

Je moet de stickers met serienummer info van de macbook pro en de ipod touch opsturen samen met een bon.

Wat kan ik opsturen als de bon? Een echte bon heb ik niet gehad. Kan ik de eerste mail met de bevestiging van mijn bestelling als bon opsturen?

Ik heb apple al gebeld hierover maar ben er niet uitgekomen.

Gr
In dat online form heb ik aangegeven dat ik m'n macbook + ipod online gekocht had. Vervolgens bij stap 7 dat formulier uitgeprint (met referentie van de korting streepjescode etc). Daar achterop de twee stickers geplakt en opgestuurd met de factuur die ik ontvangen had. (Die factuur waarin bij mij stond dat ik al betaald had omdat ik via bankoverschrijving vooraf betaald had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb alles ook online gehaald en via overschrijving betaald. Gelijk na het bestellen heb ik een mail ontvangen, verder geen echte bon ofzo. Wel mailtjes met informatie over verzending van de producten.

Edit

Het mailtje wat ik bedoel, heeft trouwens als subject: Uw Apple bestelling "Wnummer" wordt verwerkt.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 263230 op 27-09-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhAsSsAaA
  • Niet online
Je hebt als het goed is ook een factuur via de post gekregen met wat je besteld hebt. Die 'bon' heb ik opgestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Vraagje, er staat dat je 18+ moet zijn en toegelaten op een Uni of HBO. Nu is mijn vraag hoe checken ze of je toegelaten bent?

Mijn inschrijvingsverzoek is ingediend bij de VU ik heb al toegang tot VUnet en Surfspot maar omdat ik pas donderdag officieel mijn diploma krijg ben ik nog niet officieel toegelaten (geen loting dus zo ie zo zit ik er in).
Kan ik dan nu gebruik maken van de back to school actie of niet?

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 14:25
martijn--g schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:07:
Vraagje, er staat dat je 18+ moet zijn en toegelaten op een Uni of HBO. Nu is mijn vraag hoe checken ze of je toegelaten bent?

Mijn inschrijvingsverzoek is ingediend bij de VU ik heb al toegang tot VUnet en Surfspot maar omdat ik pas donderdag officieel mijn diploma krijg ben ik nog niet officieel toegelaten (geen loting dus zo ie zo zit ik er in).
Kan ik dan nu gebruik maken van de back to school actie of niet?
dat kan ja.
je kan ook naar de winkel gaan en een pasje van iemand anders laten zien waardoor je ook de korting krijgt.
zo moeilijk doen ze niet, zolang ze maar "iets" hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Dus bij een online bestelling is het genoeg om via surfspot de online apple store in te komen?

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja, als ze een controle doen (dat komt niet vaak voor) kun je op verschillende manieren aantonen dat je ingeschreven bent.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Hoe krijgen jullie op een normale manier die streepjescode van de MacBook Pro doos af? Hij zit echt op dat dikste gedeelte geplakt.

Van de iPod is niet zo lastig maar voor de MBP moet ik echt de hele doos gaan slopen zo te zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Executor16 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 12:22:
Hoe krijgen jullie op een normale manier die streepjescode van de MacBook Pro doos af? Hij zit echt op dat dikste gedeelte geplakt.

Van de iPod is niet zo lastig maar voor de MBP moet ik echt de hele doos gaan slopen zo te zien :/
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/52/Hobbymessen1289.jpg/300px-Hobbymessen1289.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Jah, ik heb een rode, daar zal het wel aan liggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-06 18:01
Daar gaat het niet mee, het moet een gele zijn ;)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Laatst online: 18-06 18:12

pcprutser

No message

hoe zit dat nou precies? je koopt je apple product + iPod, en vervolgens kun je met die coupon geld terug krijgen van de iPod?
En vervolgens krijg je het geld van de iPod terug?

Welke ik vervolgens doorverkoop, aangezien ik er al eentje heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365539

Zie hier: https://input.media.euro..../programmes/backtoschool/

Edit: Ha! Ik heb het 'Addertje onder het gras' gevonden!

Je MOET je Macbook(Pro) /iMac op internet (Apple Store) bestelt hebben, anders kom je NIET in aanmerking voor de actie. :9

[ Voor 130% gewijzigd door Anoniem: 365539 op 17-07-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Klopt. Heb ik ook gedaan, en dan de iPod gewoon doorverkopen voor 145,-

Edit: Hier kun je de status opvragen van je geld-terug-actie http://www.apple.com/nl/promo/rebate/status.html

[ Voor 44% gewijzigd door Executor16 op 17-07-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Executor16 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 17:23:
Klopt. Heb ik ook gedaan, en dan de iPod gewoon doorverkopen voor 145,-

Edit: Hier kun je de status opvragen van je geld-terug-actie http://www.apple.com/nl/promo/rebate/status.html
JIj hebt je Mac online gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

@Cybexify: Daar was ik ook al achter, en was ik ook van plan ;) aangezien je dan een aangepaste configuratie kan doorvoeren :)

Maar eens geld bij elkaar gaan schrapen en binnenkort maar eens bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

That's a pity! Ik heb mijn MPB binnen de datum gekocht, maar bij de Xando in Zwolle... Poor me :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

dat is balen! terug brengen, en online kopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pcprutser schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:14:
dat is balen! terug brengen, en online kopen O-)
Hahah :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363301

Ik heb toch nog op het laatste beslist om hem via een premium reseller te kopen omdat ik dan een jaar extra garantie krijg. Ook omdat ik al een ipod heb...En dit jaar extra garantie heeft voor mij een grotere meerwaarde! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

mm oke, extra garantie ken ik zelf eigenlijk alleen als een wassenneus, weet niet precies hoe dat bij Apple zit natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij hebben bij een premuim reseller gekocht omdat we dan meer grip op de zaak hadden. 2000 online kopen, dat zag mijn vader niet zo zitten. Ik kan dat 100% begrijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Online kopen bij Apple is echt geen probleem...

- Ik krijg online meer studentenkorting dan via een premium reseller. Die geven maar 3% ofzo aan studenten. Online krijg ik 13%.
- Ik betaal met creditcard, dus is je aankoop ook 365 dagen verzekerd tegen alles (schade, diefstal, verlies etc).
- Als ie niet bevalt komen ze hem kosteloos weer bij je thuis ophalen. Zonder opgaaf van reden binnen 2 week.
- Als er wat mis mee is krijg je gewoon een nieuwe toegestuurd en komen ze de oude later ophalen (nadat je de nieuwe in huis hebt).
- En je hoeft er niet voor het huis uit, dus scheelt het je ook nog tijd, benzine, ov, geld etc.

Ik had een keer een iMac met een paar dode pixels. Gelijk gebeld en na 1 week had ik een gloednieuwe. De oude kwamen ze pas 3 weken later ophalen. Tevens kreeg ik toen een gratis alu keyboard voor het ongemak!

Alleen jammer dat ze niet vergeten om die oude op te halen, want het stond wel leuk zo even 2 van die dingen op je studentenkamer!

[ Voor 16% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

Executor16 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 00:32:
[...]

Ik niet :D

Online kopen bij Apple is echt geen probleem...

- Ik krijg online meer studentenkorting dan via een premium reseller. Die geven maar 3% ofzo aan studenten. Online krijg ik 13%.
Huh? meer korting? Das alleen als je aangesloten bent bij een HBO of universiteit, als ik het goed begrijp.. beetje jammer dat ik staks in Arnhem een MBO opleiding ga volgen... O-)
Of kan het ook anders? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik heb het via HBO gedaan idd. Bij sommige MBO scholen kan het wel geloof ik. Grafisch Lyceum bijvoorbeeld. Check even op surfspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

Bedankt! Helemaal niet aan gedacht! Scheelt weer een beetje geld :D Straks maar eens een nieuw account aanmaken, aangezien ik er al eentje heb (helemaal vergeten, duh), waar mn oude school nog op staat, en je dat niet kan wijzigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffannnn
  • Niet online
Er wordt gezegd dat je een factuur ontvangt via de post. Deze factuur heb je nodig om het geld terug te krijgen. Voorzover ik weet heb ik geen factuur via de post ontvangen. Wel heb ik een nota/invoice via de mail gehad een paar dagen na het mailtje dat mijn bestelling verzonden was. Is deze nota de 'factuur' die nodig is om je geld terug te krijgen? Of is er iets mis gegaan en moet ik echt een factuur via de post ontvangen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:38
Mijn moeder gaat een MBP kopen (don't ask, ik heb een hippe moeder :+ ), echter zo'n iPod Touch ziet ze ook wel zitten. Als zij besteld op naam van mijn zus, die studeert, zal er dan verder enige problemen zijn? Of zijn er dingen nodig als studentnummer oid? Niet dat dat een probleem is om te krijgen, maar anders besteld ze hem nu alvast even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145036

Even voor de duidelijkheid, je krijgt die 160 euro gewoon teruggestort? Dus niet in de vorm van een Apple store coupon oid? Ik wil namelijk best een iPod touch bij m'n iMac kopen, maar aangezien ik al een iPhone hebzal ik deze dus door willen verkopen.. Is natuurlijk beste om het geld op de rekning te krijgen ipv dat je den volgende keer korting krijgt op nog een dure aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser

pcprutser

No message

zie: https://input.media.euro....s/backtoschool/terms.html bij punt 19 en 21 word bankoverschrijving duidelijk genoemt, en ik heb nergens gezien dat er over een coupon verstrekt word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Je aanvraag is goedgekeurd en het bedrag zal worden overgemaakt. Het geld wordt een dezer dagen op je rekening bijgeschreven.

Aanvraag gedaan op 9 juli. Dus op zich snel. Geen controle ofzo gehad. Maar dat zou ook geen probleem zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Ik wil gebruik gaan maken van de Back-To-School actie. Tegelijkertijd loopt ook de actie van 80 euro korting op een printer.
Echter, voor beide acties moet je een coupon insturen met daarbij de streepjescode van de producten. Ik kan natuurlijk niet 2x een streepjescode van de iMac opsturen. Iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken ?

Edit: stomme fout, nog niet ver genoeg gelezen in de voorwaarden:
Als u de originele streepjescode-etiketten van uw gekochte Apple computer nodig hebt voor een aanvraag voor een andere actie van Apple, moet u beide aanvragen tegelijk en in dezelfde envelop versturen. Apple accepteert uitsluitend originele streepjescode-etiketten van de Apple computer en de printer; aanvragen die vergezeld gaan van kopieën van deze etiketten worden niet in behandeling genomen.
Het kan dus gewoon allemaal :)

[ Voor 43% gewijzigd door DoD Cerberus op 04-08-2010 10:58 ]

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269706

Ik kan de pagina het innen van de korting voor de printer niet vinden, ik kan wel een pagina vinden, voor de printer, maar als ik daar op klik wordt ik gewezen naar de korting van de iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-06 13:58
Hoe hebben jullie verstuurd??

aangetekend of gewoon postzegels? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
1 schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:55:
Hoe hebben jullie verstuurd??

aangetekend of gewoon postzegels? :)
2 postzegels plus een priority sticker 8)
Armada. schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:21:
Mijn moeder gaat een MBP kopen (don't ask, ik heb een hippe moeder :+ ), echter zo'n iPod Touch ziet ze ook wel zitten. Als zij besteld op naam van mijn zus, die studeert, zal er dan verder enige problemen zijn? Of zijn er dingen nodig als studentnummer oid? Niet dat dat een probleem is om te krijgen, maar anders besteld ze hem nu alvast even.
Ik in ieder geval niet.

[ Voor 52% gewijzigd door idutcher op 08-08-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Nog even voor de zekerheid:
De hoeveelheid korting is afhankelijk van de iPod die je koopt, en niet van de waarde van het product waarmee je het koopt?

Dus: met de goedkoopste iMac krijg je evenveel korting op een iPod Touch als met de duurste MacPro. Correct?

edit: Ja dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door sOid op 09-08-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaratje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Heb mijn €145 euro van Apple inmiddels ontvangen, goede service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363404

Wat ik nog niet helemaal snap is het volgende qua status informatie:

"Hartelijk dank. Je record is gevonden. Gegevens staan hieronder:-

Je aanvraag is ontvangen op 12.08.2010 [=donderdag] en wordt verwerkt zodra we de vereiste documenten hebben ontvangen. Vergeet niet de documenten op te sturen die op het aanvraagformulier zijn aangegeven. "

Ik heb op iets van 06/08 het digitale deel van mijn aanvraag gedaan en op zaterdag 07.08.2010 alles op de post gedaan. Daarin zat: print van de digitale aanvraag die je per mail binnenkrijgt + invoice met betaalbewijs etc geprint + uit de verpakkingen geknipte de streepjescodes (macbook en ipod touch).

Dus dat van die 12.08 is niet mijn digitale aanvraag, maar het moet de signaaltje zijn dat er toen per post wat van mij bij ze binnengekomen is. Toch noemen ze nog dat "zodra we de vereiste documenten hebben ontvangen." !?!?

Kan het zijn dat er wel geregistreerd is dat het van mij binnengekomen is per post, maar dat er nog niet naar de compleetheid van wat er in de envelop zit gekeken is ofzo?

Ik mis een beetje een eventuele nuance in de status info zeg maar... iemand die hier nog wat over kan roepen? :)
En kan ik bijv. gewoon naar Apple NL bellen als het zo maar blijft staan?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218512

Even een vraagje betreft de kortingsaanvraag:

Ik heb zojuist mijn rekening geleegd voor een macbook pro, en gebruik gemaakt van de back-to-school en printer actie. Nu moet ik bij de kortingsaanvraag mijn bankgegevens invullen, waaronder adres, postcode en plaatsnaam. Wat hebben jullie hier ingevuld? Je eigen adres of het adres van je bank? Ik heb het niet op de site kunnen vinden en de telefonische helpdesk is dicht.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 218512 op 21-08-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ MizZoo: ik heb zelf de adresgegevens van de bank ingevuld. Daarnaast krijg je ook vragen over je bankrekening, IBAN en je adres hebben ze ook al via de factuur.. dus dan hebben ze alles wat ze nodig kunnen hebben volgens mij.

En is er iemand die misschien nog wat zinnigs kan zeggen (op basis van bijv. eigen ervaring), over mijn vraag hierboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edofso
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-06 21:01
Ik heb hier mijn eigen adres ingevuld, is erg onzinnig om het adres van je bank op te geven als je het dan al kan vinden, je moet niet vergeten dat je geld terug vraagt van een bedrijf, dit gaan ze natuurlijk niet makkelijk voor je maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Is het trouwens echt nodig om de stickers er af te peuteren of mag je ze ook gewoon fotograferen of scannen?

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edofso schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:44:
Ik heb hier mijn eigen adres ingevuld, is erg onzinnig om het adres van je bank op te geven als je het dan al kan vinden, je moet niet vergeten dat je geld terug vraagt van een bedrijf, dit gaan ze natuurlijk niet makkelijk voor je maken :)
Met een IBAN nummer weten ze ook al genoeg om over te boeken.

EDIT:

YES! Mijn vraag heeft nu ook een antwoord! _/-\o_
Hartelijk dank. Je record is gevonden. Gegevens staan hieronder:-

Je aanvraag is goedgekeurd en het bedrag zal worden overgemaakt. Het geld wordt een dezer dagen op je rekening bijgeschreven.
*blij* ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 363404 op 24-08-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@web_wil, Congratz dat het gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meilu
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-06 16:42
Vandaag mooi op tijd mijn macbook + ipod touch binnen gekregen en gelijk maar begonnen met het invullen van het aanvraagformulier. Ik ben nu dus op zoek naar die stickers alleen lees ik hier dat bij bijna iedereen de sticker op de doos van de macbook pro zelf zit terwijl ik alleen 2 stickers tegenkom op de kartonnen doos waar de macbook pro doos inzat. 1 sticker is van UPS en 1 lijkt op de sticker die ik dus op moet sturen maar ik zou het hier graag nog even na willen vragen voor de zekerheid.
Op deze sticker staat bovenaan een streepjescode, daaronder een Part no. daar weer onder een Serial No en als laatste een Model No. Zal hem wel zijn toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Meilu op 28-08-2010 00:03 . Reden: typo ]

Pagina: 1 2 3 Laatste