Back to School actie

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 17.436 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 19:16
Weet iemand of de Back to School actie ook geldt m.b.t. eventuele nieuwe iPod touch modellen die woensdag a.s. geïntroduceerd kunnen worden? Of zullen die nieuwe iPod's dan pas verkrijgbaar zijn na 7 september? Iemand ervaring uit voorgaande jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JERONY
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-02-2024
Shtad schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:49:
Weet iemand of de Back to School actie ook geldt m.b.t. eventuele nieuwe iPod touch modellen die woensdag a.s. geïntroduceerd kunnen worden? Of zullen die nieuwe iPod's dan pas verkrijgbaar zijn na 7 september? Iemand ervaring uit voorgaande jaren?
https://input.media.euro....s/backtoschool/terms.html

In de voorwaarden staan artikelnummers van de producten waar de actie op van toepassing is.
Aangezien de nieuwe iPods weer andere artikelnummers zullen hebben, lijkt het mij dan ze niet onder de actie vallen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeland het duurt voordat je je geld terug krijgt?

Ik heb 2 weken geleden de streepjescodes opgestuurd en als ik de status opvraag op de site, staat er dat de streepjescodes verzonden moeten worden terwijl ik dat 2 weken geleden gedaan heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

aerofreak

Steve Jobs

Bij mij duurde het 5 weken voor dat ik echt werd uitbetaald. Het duurde bij mij 4 weken voordat het goed gekeurd was. Ik kreeg zelfs mailtjes dat ze de codes niet hadden en dat ik ze toch zo snel mogelijk op wilde sturen, maar het komt van zelf goed. ;)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44
aerofreak schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:55:
Bij mij duurde het 5 weken voor dat ik echt werd uitbetaald. Het duurde bij mij 4 weken voordat het goed gekeurd was. Ik kreeg zelfs mailtjes dat ze de codes niet hadden en dat ik ze toch zo snel mogelijk op wilde sturen, maar het komt van zelf goed. ;)
Ik hoop het. Geen zin om te laat te reageren en dan geen geld meer te vangen.

Ook 2 weken geleden met de post verstuurd en nog steeds geen reactie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomaszki schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:57:
[...]

Ik hoop het. Geen zin om te laat te reageren en dan geen geld meer te vangen.

Ook 2 weken geleden met de post verstuurd en nog steeds geen reactie gehad.
Ik zat op een dag of 11 na het op de post doen voordat ik een reactie kreeg dat het goedgekeurd was:
Verwijderd in "Back to School actie"

(En als er een/twee weekeinde(n) wat ongunstig tussen zit(ten), zit je al snel op 13/15.. dus nog even in de gaten houden. Kan ook best zijn dat er nu in verhouding meer aanvragen binnenkomen omdat we dichterbij september komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:39
Vandaag imac, ipod, en printer ontvangen.

de sticker op de ipod is makkelijk te vinden, en ook makkelijk eraf te halen.

die van de imac zit op de doos, maar als ik deze eraf probeer te halen, dan scheurt ie. Dus waarschijnlijk snij ik gewoon het kartom eromheen weg.

Die van de printer heb ik nog niet kunnen ontdekken, omdat er aan de zijkant omheen nogal wat stickers zitten, dus nog even uitvogelen welke het is.

Hoe hebben jullie dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveywf
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 21:15
Heb zelf ook helaas een deel van het karton moeten afsnijden van de doos van m'n Macbook Pro, omdat de sticker er nu niet bepaald makkelijk af wilt. Vandaag alles op de post gedaan, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
mijn vader had 't gedaan, en perfect eigenlijk. Ik was gewoon ruw erin gaan hakken, maar aangezien karton uit nogal duidelijke lagen bestaat, voldeed het om met een stanleymes lichtjes een snee erin te maken rondom de sticker, zodoende kon één laag zo vrij makkelijk los trekken. Je ziet er eigenlijk nauwelijks iets van.

Wat ik wel heb gedaan is het naar twee aparte adressen gestuurd. Hoewel adres nagenoeg compleet hetzelfde, heb ik 't toch in 2 enveloppen gedaan, omdat de naam van 't bedrijf niet overeen kwam. denk overigens niet dat 't een probleem is, want heb verwezen naar de envelop met de imac sticker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
What the heck. Alles dus binnen gehad, perfect enzovoorts. Helaas de laatste paar dagen geen tijd gehad om de printer uit te pakken en installeren. Vandaag was het zover. Ik de printer uitgepakt en begonnen aan de installatie van de printer zelf (zonder dat deze verbonden was met m'n mac). Nu komt het probleem... Mijn HP Printer is niet eens compleet, ik mis de USB kabel die de printer verbind met de mac. Uiteraard meteen gemaild naar HP met mijn probleemomschrijving. Nu in afwachting van hun reactie. Ik verwacht morgenvroeg bericht. Ook zal ik contact opnemen met Apple over wat en hoe in deze situatie. Het product is gekocht bij Apple, maar het is een HP, dus logischerwijs zal Apple mij doorverwijzen naar HP, dat is wat ik denk. Vreemde situatie, maar ik wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 21:27
Weet je zeker dat die kabel er bij hoort? HP printers komen vaak zonder kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 13:45
Er worden geen usb kabels meer mee geleverd bij een printer ( niet bij iedere )
zal je zelf los moeten bij kopen.

- Roel C

• reAaa
Ik was daar inderdaad achtergekomen. Ik vertelde het verhaal tegen een vriend, en hij kwam met die opmerking, dat iig HP + merk X het niet meer meeleverden. Bizar, maar een nieuwe is -als het goed is- onderweg via marktplaats :].

Reactie terug gehad van de klantenservice van HP. Bij mijn model moest wel gewoon een USB kabel meegeleverd worden, deze is dan ook onderweg. Prima service, gelukkig maar :].

[ Voor 28% gewijzigd door reAaa op 22-09-2010 12:01 ]

• tarlitz
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Weet iemand waar die sticker van de ipod touch precies zit? Ik kan hem niet vinden. Mijn moeder had hem uitgepakt, dus ik weet niet of ik alles heb, maar op de bruine kartonnen doos en dat plastic transparante doosje zat hij niet :(

Stickers van de printer en macbook zag ik wel meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarlitz
  • Niet online
tarlitz schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:01:
Weet iemand waar die sticker van de ipod touch precies zit? Ik kan hem niet vinden. Mijn moeder had hem uitgepakt, dus ik weet niet of ik alles heb, maar op de bruine kartonnen doos en dat plastic transparante doosje zat hij niet :(

Stickers van de printer en macbook zag ik wel meteen.
Niemand die dit weet? :/
Na alles nog een keer grondig onderzocht te hebben denk ik dat er bij mij geen sticker op zat, misschien erafgetrokken door UPS of gewoon vergeten. Ik denk dat ik contact op ga nemen met Apple om te vragen wat ik hier het beste mee kan doen. Zou wel balen zijn als ik 160 euro misloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFO
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 21:16
bij mij zat deze aan de onderkant van het kartonnetje, welke weer in het plastic doosje zat.

volgens mij moet alles voor 7 oktober verstuurd zijn. hierbij wordt de stempel van het postkantoor als verzenddatum aangehouden. kortom, snel op de bus doen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
tarlitz schreef op zondag 26 september 2010 @ 10:51:
[...]

Niemand die dit weet? :/
Na alles nog een keer grondig onderzocht te hebben denk ik dat er bij mij geen sticker op zat, misschien erafgetrokken door UPS of gewoon vergeten. Ik denk dat ik contact op ga nemen met Apple om te vragen wat ik hier het beste mee kan doen. Zou wel balen zijn als ik 160 euro misloop.
De Sticker zit zeker aan de onderkant van het kartonnen doosje, alles staat er minuscuul opgeschreven. je hebt dus die plastic/kunststof casing, daarin heb je het witte karton/papieren doosje, en daar aan de onderkant zit de sticker. Ik heb 't daar gewoon eruit geknipt, want met lospielen had de sticker het vast niet gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarlitz
  • Niet online
Wow, ik voel me echt dom nu. Bedankt! En ik maar zoeken naar een sticker ter grootte van die van de Macbook/printer Ik heb dit wel eens eerder gehad, dat ik de cdkey van Diablo 2 niet kon vinden. Ik een uur zoeken, bleek dat deze gewoon op de voorkant van de handleiding stond....doh! Ik heb nog twee weken om het op te sturen, dus daar maak ik me geen zorgen om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Wat betekend;

"Je aanvraag is in behandeling; we hebben echter nog enkele vragen en proberen daarom eerst contact met je op te nemen."

2 aanvragen gedaan, en de andere is wel goed gekeurd....

[ Voor 84% gewijzigd door Flappiewappie op 07-10-2010 14:24 ]

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Nu, enkele weken later, heb ik inmiddels de melding gehad van de printer, dat het kortingsbedrag is overgemaakt naar mijn rekening. Bij mijn ipod staat nog steeds dat de aanvraag is ontvangen, en dat deze in behandeling is. Best vreemd aangezien ik de iMac streepjescode enz bij de ipod envelop had toegevoegd, en nu het kortingsbedrag voor de ipod achterloopt. Ik neem aan dat 't allemaal wel goed komt, en dat beide envelopjes zijn ontvangen. 't zou natuurlijk ongelooflijk zuur zijn als ik 160E korting mis loop, want dan had ik die ipod uiteraard nooit besteld.

Ik zie overigens geen e-mail contactmogelijkheden, enkel via telefonische ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Nog steeds geen statusverandering, wederom, ik verwacht wel dat het goed komt, maar ik denk toch dat ik deze week nog even een mooie brief ga tikken en opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18
bij mij staat er ook nog steeds:

Hartelijk dank. Je record is gevonden. Gegevens staan hieronder:-

Je aanvraag is ontvangen op 03.10.2010. Vergeet niet de documenten op te sturen die op het aanvraagformulier zijn aangegeven.

ze mogen wel eens opschieten daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveywf
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 21:15
Bij mij is het geld van de week overgemaakt, begin september de bewijzen opgestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
Bij mij is het inmiddels goed gekeurd, nu even afwachten wanneer het geld erop komt :)

Ook begin september opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
wederom nog steeds de status:

enz...

hmm, wat te doen, briefje sturen of nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarlitz
  • Niet online
reAaa schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:43:
wederom nog steeds de status:

enz...

hmm, wat te doen, briefje sturen of nog even afwachten.
Hier hetzelfde. Begin oktober mijn aanvraag verzonden, en de website geeft hetzelfde aan als bij jou. Ik zou nog even geduld hebben. Vaak gaan deze dingen niet zo snel. Bij mijn Xbox duurde het 3 maanden en ik neem aan dat ze er best veel te verwerken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Dat geloof ik ook wel dat ze er veel te verwerken hebben, maar ik vind het vreemd omdat de imac sticker juist bij de ipod aanvraag ingesloten zat. De korting van de printer heb ik inmiddels al twee weken binnen, dus sowieso zijn beide aparte aanvragen al wel binnen. Ik wacht geduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

reAaa schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:06:
Nu, enkele weken later, heb ik inmiddels de melding gehad van de printer, dat het kortingsbedrag is overgemaakt naar mijn rekening. Bij mijn ipod staat nog steeds dat de aanvraag is ontvangen, en dat deze in behandeling is. Best vreemd aangezien ik de iMac streepjescode enz bij de ipod envelop had toegevoegd, en nu het kortingsbedrag voor de ipod achterloopt. Ik neem aan dat 't allemaal wel goed komt, en dat beide envelopjes zijn ontvangen. 't zou natuurlijk ongelooflijk zuur zijn als ik 160E korting mis loop, want dan had ik die ipod uiteraard nooit besteld.

Ik zie overigens geen e-mail contactmogelijkheden, enkel via telefonische ondersteuning?
Wat is dat telefoon nummer dan?

Bij mij staan nu de printer&ipod actie al minstens 2 weken op dat ze contact met mij gaan opnemen... Terwijl er een eerder nog op akkoord stond...

Beetje raar allemaal....

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
"Voor technische ondersteuning per telefoon neem je contact op met 0900 7777 703. "

Mijn status is nog steeds hetzelfde, ik wacht... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarlitz
  • Niet online
Ik kreeg net email dat mijn 'Perfect Companion' aanvraag goedgekeurd is en het geld overgemaakt is. Het zou binnen 3-10 dagen op mijn rekening moeten staan. Van de Back-to-school actie nog geen email, maar op de website staat wel dat de aanvraag goedgekeurd is. Ik heb begin oktober mijn aanvraag opgestuurd. Het duurde dus ongeveer 4 weken -- best netjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Nog steeds hetzelfde hier, halvewege (17 september) aanvraag verstuurd voor de Back-To-School actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
3-10-2010 aanvraag ingediend
1-11-2010 aanvraag geaccepteerd en geld staat binnen 3 tot 10 dagen op mijn rekening :)
3-11-2010 zag net op mijn rekening en het staat erbij

[ Voor 20% gewijzigd door masterBunny op 03-11-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
MasterBunny, over welke aanvraag gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Back to School

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
Ein-de-lijk, ik stond bijna op het punt om vandaag een brief de deur uit te doen naar hetzelfde adres.

"Hartelijk dank. Je record is gevonden. Gegevens staan hieronder:-

Je aanvraag is goedgekeurd en het bedrag zal worden overgemaakt. Het geld wordt een dezer dagen op je rekening bijgeschreven."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

3-10-2010 aanvraag ingediend
3-11-2010 aanvraag geaccepteerd en geld staat binnen 3 tot 10 dagen op mijn rekening :)
911-2010 zag net op mijn rekening en het staat erbij

Nu nog wachten op mijn printer cash-back, ze houden het wel spannend.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
17-9 aanvraag ingediend
6-11 aanvraag goedgekeurd
12-11 geld gestort op mijn rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie