FTD, wat vinden we ervan?

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 148.965 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 19:24
Matis schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:47:
[...]

Niet dat ik weet en op het forum wordt er niet over gesproken. It's done when it is done ;) Er komen wel weer beta-subsciptions bij, daaruit zou je kunnen concluderen dat het niet in de nabije toekomst gaat gebeuren. Maar ik vind het nu prima werken. Zie ook geen noodzaak om hem naar een final te tillen.

Google (bijvoorbeeld) laat hun producten bijna allemaal in beta draaien. Dit om eventuele problemen onder dat kopje te kunnen schuiven :)

Edit; ik heb zojuist een nieuwe versie van mijn Greasemonkey script geplaatst, welke ook voor de nieuwe beta moet werken O-)
Nieuwe versie (v0.10) is hier te vinden/downloaden.
Een Beta status is geen probleem idd, maar het is mij meer de vraag wanneer is het beschikbaar voor het grote publiek ipv alleen vrienden van FTD.
Want de huidige 3.x versie is zo log en traag dat ik het gewoon niet meer gebruik en sindsdien Spotnet.

[ Voor 5% gewijzigd door Hari-Bo op 17-12-2010 09:57 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matis schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:29:
[...]

Mja, dat is ook niet zo heel vreemd, aangezien de website veranderd is naar: http://www.ftd.nu/betallic/

Ik zal wel een nieuwe versie posten :)
dat is toch niet nodig? Gewoon het doeladres in die firefox pluging aanpassen en het werk weer prima :)
Maar als je al een oplossing hebt zodat de bestandsnaam gelijk met CTRL+V geplakt kan worden zonder hem eerst met 1 klikje te selecteren en te knippen of kopieeren , dat zou wel heel welkom zijn :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotnet, wat vinden we ervan?

ik kende het niet, dus voor wie het nog meer niet kent bovenstaande link\

Edit: vanavond even mee gespeeld, maar het is niks voor mij. Te spartaans, geen enkele toevoeging ten opzichte van ftd beta en hij is ook nog slomer met downloaden dan newsleecher.

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:51

Wildfire

Joy to the world!

Dat FTD een doorsnee is van de bevolking van Nederland blijkt maar weer eens. Ik kwam een spot tegen van een film, een AVCHD waar bij vermeld stond dat je die op de PlayStation 3 kon afspelen.

Nou wist ik dat deze specifieke film voorzien is van Cinavia DRM en dus op de PlayStation 3 na plm. twintig minuten geen geluid meer heeft. Ik zet dat dus netjes als reactie bij de spot neer, want AVCHD wordt veel door PlayStation 3 bezitters gebruikt.

Krijg ik via de FTD mail het volgende binnen:
Moet je maar een standalone blu-ray speler kopen heb je nergens last van! Tja Ps3 is ook niet gebouwd voor films maar meer voor games dus ik spot lekker door en ga voor de blu-ray speler bezitters. Enne wil je die schokkende berichtjes achterwege laten je vervuild mijn post eikel!!
Toch gezellig dat je dan meteen een 'eikel' wordt genoemd. Jammer dat onbeschaafd volk overal terug te vinden is :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Wildfire op 18-12-2010 13:29 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:59
Wildfire schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:19:

Toch gezellig dat je dan meteen een 'eikel' wordt genoemd. Jammer dat onbeschaafd volk overal terug te vinden is :'(
Doorsturen naar een modje. Niet moeilijk over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

maartend schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:54:
[...]

Doorsturen naar een modje. Niet moeilijk over doen.
Was een FTD mail, dus geen berichtje bij de spot zelf. Maar goed, bij de spot in kwestie heb ik ook wat net commentaar achtergelaten en ik ga verder niet meer op hem reageren. Hij zegt dat ik minachting toon voor spotters door aan te geven dat zijn spot Cinavia bevat? :?

Ik noem het juist minachting van hem naar de downloaders om geen melding van Cinavia bij zijn spot te willen hebben. Maar ja.

Ik was zo ongeveer bij de spot zelf al een flamewar gestart, maar ik ga hem nu gewoon lekker negeren. Hij kookt maar in z'n eigen sop gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 18:33
Ach, je moet maar zo denken: tientallen mensen die het lezen zullen dankzij jouw waarschuwing de post links laten liggen. Dus denk vooral aan die dankbare mensen die je aan jouw opmerking overhoudt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

vanaalten schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:28:
Ach, je moet maar zo denken: tientallen mensen die het lezen zullen dankzij jouw waarschuwing de post links laten liggen. Dus denk vooral aan die dankbare mensen die je aan jouw opmerking overhoudt!
Weet ik ook wel en dat is ook het belangrijkste. Maar ik kan er eigenlijk gewoon niet tegen dat iemand zo'n ontzettend bord voor z'n kop heeft dat 'ie niet begrijpt dat het niet meer en minder dan een behulpzame opmerking is voor downloaders die players met Cinavia hebben. Niet iedereen heeft een snelle verbinding of geen datalimiet en dan moet je vaak afwegen wat je wel en niet download.

En dan ook nog het gaan beledigen en mijn berichtje bij zijn spot als een aanval en vervuiling zien.

Maar goed, too much said about it already. Ik ga lekker een filmpje kijken nu en niet meer aan die rare kwibus denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:05
Ik heb wel een redelijke pijp plus geen dl-limiet, maar ook ik zou je dankbaar zijn geweest voor zo een opmerking.

Vroegah, konden de posters iedere opmerking deleten, wat sommige dan ook resoluut deden, gelukkig kunnen ze dit niet meer, zodat eerlijke en voor hen misschien onprettige berichten gewoon blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Wildfire schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:19:
Dat FTD een doorsnee is van de bevolking van Nederland blijkt maar weer eens.
Haha, ja dit soort dingen gebeuren steeds vaker. Sommige mensen snappen nou eenmaal niets van dit soort dingen en schreeuwen alleen (= FTD), ik gebruik het ook niet meer. Tot 2 jaar geleden was de sfeer ook anders, nu zijn het meer ooms en tantes die point-and-click games zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan die ftd mailtjes ook naar een mod sturen, maar ik zou er niet de moeite voor nemen. Hij krijgt dan een waarschuwing vermoed ik, maarja, wat heb je eraan.

ik reageer trouwens zelden bij spots, alleen af en toe om te bedanken als het iets bijzonders is (zoals laatst de dvd's van de disney pretparken die ik erg leuk vond of bij ingescannede en gecorigeerde epub bestanden). Maar bij films en dergelijke zet ik niks neer.

Ik erger me soms ook aan zaken zoals de film unstoppable die nu in r5 of promo uitvoering beschikbaar is gekomen en dan worden er gelijk 40 versies ofzo online gegooid en dan denk ik echt: waarom? Heeft niemand wat beters met zijn tijd te doen dan die film zo vaak online te gooien, ook als je al ziet dat iemand anders hem erop zet?

Ik zou je dus aanraden alleen positief te reageren en als iets niet werkt ofzo het van je harde schijf te wissen en een andere versie zoeken en het niet laten weten, krijg je alleen maar gedoe mee en je zit jezelf te ergeren wat het gewoon niet waard is. Echt een leuke community is ftd de laatste tijd niet meer, maarja, het is wel een leuk programma voor erbij en the voice of holland enzo kan ik er prima mee vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:01:
je kan die ftd mailtjes ook naar een mod sturen, maar ik zou er niet de moeite voor nemen. Hij krijgt dan een waarschuwing vermoed ik, maarja, wat heb je eraan.

ik reageer trouwens zelden bij spots, alleen af en toe om te bedanken als het iets bijzonders is (zoals laatst de dvd's van de disney pretparken die ik erg leuk vond of bij ingescannede en gecorigeerde epub bestanden). Maar bij films en dergelijke zet ik niks neer.

Ik erger me soms ook aan zaken zoals de film unstoppable die nu in r5 of promo uitvoering beschikbaar is gekomen en dan worden er gelijk 40 versies ofzo online gegooid en dan denk ik echt: waarom? Heeft niemand wat beters met zijn tijd te doen dan die film zo vaak online te gooien, ook als je al ziet dat iemand anders hem erop zet?

Ik zou je dus aanraden alleen positief te reageren en als iets niet werkt ofzo het van je harde schijf te wissen en een andere versie zoeken en het niet laten weten, krijg je alleen maar gedoe mee en je zit jezelf te ergeren wat het gewoon niet waard is. Echt een leuke community is ftd de laatste tijd niet meer, maarja, het is wel een leuk programma voor erbij en the voice of holland enzo kan ik er prima mee vinden.
Het probleem is dat er weinig goede communities zijn waar ze dit soort collecties aangeven. Het probleem is over het algemeen dat ze gewoon slecht werken óf down worden gehaald, waardoor het zich niet kan ontwikkelen. Omdat FTD al zo lang bestaat is het een grote database geworden. Helaas is het nu zo populair dat jan en alleman erbij kan komen. Persoonlijk heb ik daar niet zo'n probleem mee, maar de moderatie op FTD is tegenwoordig wel wat zwak te noemen. Inderdaad is het stom dat die posts 40x in beeld komen, maar anderzijds maakt me dat toch niet uit. Dan klik ik er 1 aan en als die niet bevalt pak ik een andere. Heb liever dat er 10 spots staan dan dat er helemaal niets komt te staan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:01:

Tja, het is nu eenmaal wel zo dat een vroege R5 in diverse uitvoeringen beschikbaar komt, heel snel achter elkaar. Dus dat je hem veel tegenkomt op FTD is eigenlijk wel logisch, de bron is elke keer net weer iets anders en die van Bradje bijv. is inderdaad weer een andere met de beste (line)audio tot nu toe. Ik ben in 2 dagen tijd zo'n 10 verschillende versies tegengekomen als R5, maar steeds met andere audio. Ik wil enkel zeggen dat het soms anders is dan lijkt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:53

vr6-only

Blub Blub

Matis schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:47:
[...]

Edit; ik heb zojuist een nieuwe versie van mijn Greasemonkey script geplaatst, welke ook voor de nieuwe beta moet werken O-)
Nieuwe versie (v0.10) is hier te vinden/downloaden.
Kan het kloppen dat het niet meer werkt in Chrome 8.5 (mac)? Voorheen werkte het prima, maar ik krijg nu niets te zien in FTD. Scripts installeert verder wel.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:13

Matis

Rubber Rocket

vr6-only schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:18:
Kan het kloppen dat het niet meer werkt in Chrome 8.5 (mac)? Voorheen werkte het prima, maar ik krijg nu niets te zien in FTD. Scripts installeert verder wel.
Er is helemaal NIETS veranderd aan het script, alleen het versienummer opgehoogd en de @include wat aangepast, zodat hij op heel ftd.nu matcht.
@@ -1,9 +1,9 @@
// ==UserScript==
// @name FTD Betalicious NZB download link
// @description Adds a NZB download link to FTD Betalicious
-// @include *ftd.nu/betalicious/*
+// @include *ftd.nu/*
// @require http://matis-digital.com/greasemonkey/ftd_nzb_button.js
-// @version 0.9
+// @version 0.10
// ==/UserScript==
var AGE = ''; // Maximum age in days, leave empty for any age
var MAX = '250'; // Results per page

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Matis schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:22:
[...]

Er is helemaal NIETS veranderd aan het script, alleen het versienummer opgehoogd en de @include wat aangepast, zodat hij op heel ftd.nu matcht.

[...]
Ik heb in het verleden het script nooit gebruikt, dus ik weet niet of hij het eerder wel gedaan zou hebben, maar de huidige versie werkt bij mij ook niet. Mac 10.6.5 met chrome 8.0.5. Ik heb het ook geprobeerd met 10.0.612.3 en die werkte ook niet

[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 20-12-2010 11:47 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Laatst online: 06-09 06:43
Hier ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 14:12
Bij mij werkt ie ook niet in Chrome, heeft hiervoor wel gewoon gewerkt op de oude FTD url.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Vreemd, ik zou niet weten wat er veranderd is :/ Draaien jullie allemaal Chrome?

Een ploatje om te bewijzen dat het bij mij op Firefox wel werkt. Ik ga zo even debuggen waarom op FF wel en Chrome niet :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IHjgccKiioSiz59BqJfbSX07/thumb.png

Edit; Ah, ik ben er al achter waarom het niet werkt onder Chrome. Hij neemt de @require niet mee. Ik weet nu waarom het fout gaat.
Ik ga ook op zoek naar een oplossing die het zowel voor mij als ontwikkelaar, als voor FF, als voor Chrome gebruikers bruikzaam maakt :)

Edit 2; Zie ook http://www.chromium.org/d...gn-documents/user-scripts

[ Voor 33% gewijzigd door Matis op 20-12-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Sinds ik oa. SickBeard en CouchPotato gebruik, gebruik ik nooit meer FTD. Als ik iets handmatig wil of moet zoeken doe ik dat altijd via nzbs.org, en anders via binsearch.info. Zelfs via binsearch.info heb ik nooit meer problemen iets te vinden, en heb ik ook nooit problemen met incomplete bestanden of virussen ofzo. Is de community van nieuwsgroepen of binsearch verbeterd, of ben ik gewoon een goede zoeker geworden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Om beide browsers tegemoet te komen heb ik alle javascript-code weer in één user-script bestand gegoten.

Dit maakt het voor mij onoverzichtelijker, maar dat heb ik graag voor jullie over :+

Versie 0.11 kan hier worden gedownload :)

Dit moet dus voor zowel Firefox als Chrome (de laatste stable) werken, zo niet; dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

In Firefox onder Windows werkt het prima. Ik kan vanavond pas over Mac oordelen. Ieder geval bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Laatst online: 06-09 06:43
Chrome op windows doet het ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Chrome op mac doet het ook :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Laatst online: 15-09 14:12
Matis schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:35:
Om beide browsers tegemoet te komen heb ik alle javascript-code weer in één user-script bestand gegoten.

Dit maakt het voor mij onoverzichtelijker, maar dat heb ik graag voor jullie over :+

Versie 0.11 kan hier worden gedownload :)

Dit moet dus voor zowel Firefox als Chrome (de laatste stable) werken, zo niet; dan hoor ik het graag!
Bedankt, nu werkt het weer (W7+Chrome)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
Hmm bij mij gaat hij niet helemaal goed. De eerste paar regels zijn zoals het hoort, maar dan gaat hij een boel herhalen wat volgensmij niet helemaal de bedoeling is:

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/1zx83tw.png

Windows 7 32-bit
FireFox 3.6.13

Als je nog meer info nodig hebt zeg het maar (mag ook via DM).

edit:

hmm raar. Als ik greasemonkey dan even snel uit/aan klik en ik druk dan op F5, dan doet hij het wel goed (hoevaak ik ook op f5 daarna druk). Maar laad ik dan weer een andere spot, dan krijg ik hetzelfde weer.

[ Voor 25% gewijzigd door Bartske op 20-12-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:25:
geen enkele toevoeging ten opzichte van ftd beta
Ik denk dat je de grootste toevoeging over het hoofd ziet, Spotnet is volledig decentraal. Alle ontwikkelingen aan FTDv4 zijn stop gezet in afwachting van de uitspraak van de rechter op 27 december. Bovendien is het nu al zo dat een hele hoop films niet meer op FTD staan (Harrie Potter, New Kids Turbo, Vrouw bij de dokter, etc..) omdat ze sinds kort verplicht zijn deze te verwijderen na een klacht. Al deze films staan wel gewoon op Spotnet, dus het decentrale aspect bied weldegelijk toevoeging, zelfs nu FTD nog gewoon online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Bartske schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:53:
Hmm bij mij gaat hij niet helemaal goed. De eerste paar regels zijn zoals het hoort, maar dan gaat hij een boel herhalen wat volgensmij niet helemaal de bedoeling is:

[afbeelding]

Windows 7 32-bit
FireFox 3.6.13

Als je nog meer info nodig hebt zeg het maar (mag ook via DM).

edit:

hmm raar. Als ik greasemonkey dan even snel uit/aan klik en ik druk dan op F5, dan doet hij het wel goed (hoevaak ik ook op f5 daarna druk). Maar laad ik dan weer een andere spot, dan krijg ik hetzelfde weer.
Heb je wel de vorige versie verwijderd? Want ik krijg het op geen mogelijkheid (Win7 x64 en FF 3.6.13) gereproduceerd.
Ik heb namelijk de Betalicious uit de naam gehaald, aangezien het nu weer Betallic is geworden.
Daardoor ziet GreaseMonkey niet dat het hetzelfde script is en installeert hij hem er dus naast.

Voor iedereen die mijn laatste script (0.11) geïnstalleerd heeft: Verwijder eerst de oude (FTD Betalicious NZB download link) versie voordat je de nieuwe versie (FTD NZB download link) installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Matis schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:10:
[...]

Heb je wel de vorige versie verwijderd? Want ik krijg het op geen mogelijkheid (Win7 x64 en FF 3.6.13) gereproduceerd.
Ik heb namelijk de Betalicious uit de naam gehaald, aangezien het nu weer Betallic is geworden.
Daardoor ziet GreaseMonkey niet dat het hetzelfde script is en installeert hij hem er dus naast.

Voor iedereen die mijn laatste script (0.11) geïnstalleerd heeft: Verwijder eerst de oude (FTD Betalicious NZB download link) versie voordat je de nieuwe versie (FTD NZB download link) installeert.

Nee dit is de eerste keer dat ik hem uitprobeerde. Heb hem via de link die je in het topic gaf geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Die heeft er 3 dagen opgestaan hoor, pas vandaag heeft eyeworks actie ondernomen. Dus als je gewoon dagelijks checkt had je ook deze meegepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Weet je echt 10.000% zeker dat je het script maar 1 keer hebt draaien/hebt geinstalleerd?
Want alleen als ik 0.10 en 0.11 naast elkaar installeer, dan krijg ik de artefacten die jij hier omschrijft.
Zie hier het plaatje
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0qpvKl380E5j6qbTnQV2m5m9/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Op de Mac werkt het ook met Chrome en Firefox!

Ik had inderdaad ook een vertekent beeld. De oude weer verwijderd, restart Chrome, install en toen was het normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Matis schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:49:
Weet je echt 10.000% zeker dat je het script maar 1 keer hebt draaien/hebt geinstalleerd?
Want alleen als ik 0.10 en 0.11 naast elkaar installeer, dan krijg ik de artefacten die jij hier omschrijft.
Zie hier het plaatje
[afbeelding]
Jah ik heb het scriptje maar 1 keer draaien. Zelfde gedaan als hierboven: script verwijderd, firefox restart (proces gekilled in taskmanager), reïnstall. Niet dat die paar regels extra voor mij een probleem is, maar ik dacht misschien wel handig om jou erop te attenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Bartske schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:05:
Jah ik heb het scriptje maar 1 keer draaien. Zelfde gedaan als hierboven: script verwijderd, firefox restart (proces gekilled in taskmanager), reïnstall. Niet dat die paar regels extra voor mij een probleem is, maar ik dacht misschien wel handig om jou erop te attenderen.
Ik vind het ook erg prettig dat je mij er op attendeert, maar ik kan het (onder de door jou gegeven omstandigheden) niet reproduceren. Dat vind ik erg vreemd.

Het script loopt twee keer. Daardoor krijg je van die gekke extra regels. Dat zou kunnen komen omdat het script twee keer in GM draait (wat in jouw geval niet van toepassing is) of dat het script twee keer loopt. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, omdat niemand anders er echt last van heeft :P

Sorry, maar ik kan de vinger niet op de zere plek leggen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op zondag 19 december 2010 @ 00:57:
Tja, het is nu eenmaal wel zo dat een vroege R5 in diverse uitvoeringen beschikbaar komt, heel snel achter elkaar. Dus dat je hem veel tegenkomt op FTD is eigenlijk wel logisch, de bron is elke keer net weer iets anders en die van Bradje bijv. is inderdaad weer een andere met de beste (line)audio tot nu toe. Ik ben in 2 dagen tijd zo'n 10 verschillende versies tegengekomen als R5, maar steeds met andere audio. Ik wil enkel zeggen dat het soms anders is dan lijkt.
Dat is wel zo, liever teveel dan helemaal niks ook natuurlijk.
Maar de moderatie mag echt wat beter, al worden gelukkig nu wel weer users gebanned zonder waarschuwing bij schelden met ziektes.
Matis schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:15:
[...]

Ik vind het ook erg prettig dat je mij er op attendeert, maar ik kan het (onder de door jou gegeven omstandigheden) niet reproduceren. Dat vind ik erg vreemd.

Het script loopt twee keer. Daardoor krijg je van die gekke extra regels. Dat zou kunnen komen omdat het script twee keer in GM draait (wat in jouw geval niet van toepassing is) of dat het script twee keer loopt. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, omdat niemand anders er echt last van heeft :P

Hij zou nog kunnen proberen de vorige versie te installeren en dan in firefox handmatig even het adres aanpassen, dan werkt het hier prima.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Matis schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:15:
[...]

Heb hem nog even op een andere pc met firefox geïnstalleerd en daar doet hij het prima... Zou het zelf ook niet weten. Dan probeer ik 0.10 wel met een aanpassing :), kijken of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wharfedale
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 20:24
Ik heb nog een leuke extension voor de chrome gebruikers gevonden.
Bij sites als moviemeter, amazon krijg je een knop waardoor hij automatisch op ftd beta zoekt.
Erg handig als je eerst je films, games enz checkt op het web.

FTD toolbox oftwel https://chrome.google.com...gechbngcjhejmdhmddp?hl=nl

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mijn OpenFTD update sinds gisteren niet meer en geeft de volgende error:

"Het updaten van de lijst met postings is mislukt. Het parsen van de gegevens is mislukt : Entity: line 4630 parser error CData section not finished."

Iemand een idee?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik weet niet of OpenFTD ook onder het product FTD valt ;) , maar het klinkt alsof er iets mis is met de data. Misschien gewoon een keer weggooien en weer updaten? Ik gebruik eigenlijk nog voornamelijk de webbased versie en heel af en toe de 3.8.5 versie.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• xantos
  • Niet online
Maar de webbased versie is friends only toch?Weet je welke data ik precies moet verwijderen?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

xantos schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:33:
Maar de webbased versie is friends only toch?Weet je welke data ik precies moet verwijderen?
Da klopt. Ik gebruik alleen nog maar de webbased versie.

Ik gok de database?

Hoi!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:47
Wat is het voordeel van de Webbased versie als ik vragen mag? Ik heb er nog nooit iets over gehoord namelijk. Ben wel nieuwschierig.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• xantos
  • Niet online
En waar staat die op een Mac?

Een webversie is handig omdat deze geschikt is voor alle platformen en omdat OpenFTD niet echt lekker werkt om het maar zo te zeggen. 8)

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Possible schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:03:
Wat is het voordeel van de Webbased versie als ik vragen mag? Ik heb er nog nooit iets over gehoord namelijk. Ben wel nieuwschierig.
Meerdere platformen inderdaad. Geen log programma als FTD en niet afhankelijk van je eigen database, dus ook alle oudere bestanden.
xantos schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:24:
[...]

En waar staat die op een Mac?
Zoekt en gij zult vinden.

Hoi!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 14:22
xantos schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:25:
Mijn OpenFTD update sinds gisteren niet meer en geeft de volgende error:

"Het updaten van de lijst met postings is mislukt. Het parsen van de gegevens is mislukt : Entity: line 4630 parser error CData section not finished."

Iemand een idee?
Jij al een oplossing gevonden? Heb hetzelfde namelijk. Ook sinds gisteren...

• xantos
  • Niet online
Bracha25 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:07:
[...]

Jij al een oplossing gevonden? Heb hetzelfde namelijk. Ook sinds gisteren...
Ja en nee...

http://www.onemorething.nl/community/topic/openftd-plat
Zie http://www.placebeau.nl/a...SX_10_6_met_NZB_knop.html

in de reacties..

UPDATE: Alguno beheerder van FTD is op de hoogte en ermee bezig!! Even geduld a.u.b.
Probleem doet zich voor op alle versies van FTD (Linux, MacOSX en Windows)

[ Voor 5% gewijzigd door xantos op 30-12-2010 17:26 ]

• xantos
  • Niet online
Ok, hier een stukje van een posting op het FTD-forum. Bij mij werkt dit :P
Door: DutchSupervisor

Het lijkt er op alsof de "fout" in de updates gisteren is ontstaan, de laatste correcte update die ik heb binnengetrokken was om 9.32, dus de kans is groot dat de "fout" ergens tussen 9.30 en 10.00 is ontstaan, misschien iets later als er om 10.00 geen nieuw pakket is aangemaakt.

Ik heb inmiddels een kleine workaround gevonden, door de tijd achter lastCheck in ~/.openftd/openftd.conf op 1293617539 te zetten worden er wel updates opgehaald. Die tijd staat voor 29-12-2010 (11:12:19).
Met 1293616539 werkte het niet (29-12-2010 (10:55:39)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb in de beta wat vaags, veel icoontjes kloppen niet. Dan lijkt het een DVD9 post en als je hem aanklikt is het opeens DIVX of je ziet een DVD5 in het hoofdmenu en als je erop klikt is het volgens FTD een BRay.

Erg erg irritant. Met filters wel op te lossen, maar die lijst wordt wel heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de icoontjes werken hier opeens weer, geen idee of dat nu aan mijn browser of aan ftd lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Op http://ftd.nu/betallic/ zijn weer nieuwe beta-plaatsen beschikbaar.

Momenteel zijn er 2887 van de maximaal 3000 plaatsen bezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Handig die nzb knop, erg oldskool 8).

Is het ook mogelijk om 'm zoals vroegah bovenaan te zetten zodat je niet hoeft te scrollen? [/ luie modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

NickH schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:38:
Handig die nzb knop, erg oldskool 8).

Is het ook mogelijk om 'm zoals vroegah bovenaan te zetten zodat je niet hoeft te scrollen? \[/ luie modus]
U vraag wij draaien; Nieuwe versie: http://userscripts.org/scripts/show/88212

Als het goed is verschijnt rechtsboven een NZB-knopje. Als je daarop drukt wordt je automagisch naar NZBindex.nl gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt de bookmark knop niet goed als ik hem bij de beschrijving gebruik. Ik denk dat dit komt omdat ik altijd de BACK knop van de browser gebruik om naar de vorige pagina te gaan en dan slaat hij kennelijk niet op dat ik op die bookmark knop heb gedrukt.

Ik vind het wat vreemd dat ik hier eerder niet last van had. Soms krijg ik ook mijn oude bookmarks opeens terug als ik uitlog uit de beta en weer inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Matis schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:49:
[...]

Als het goed is verschijnt rechtsboven een NZB-knopje. Als je daarop drukt wordt je automagisch naar NZBindex.nl gestuurd :)
_O_ held! Waar kan ik me aanmelden voor je fanclub? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja, ik kan deze vraag wel hier stellen. FTD gebruikt IE8 hier althans de engine. Iemand bekend met of het mogelijk is om de font-size te vergroten in FTD? Heb een nieuwe monitor, en het is mij allemaal wat klein in FTD (niet te, ik zou kunnen wennen).

edit: humor, dat kan gewoon in config.
Tx for reading.

[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 08-01-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 21:47:
Ja, ik kan deze vraag wel hier stellen. FTD gebruikt IE8 hier althans de engine. Iemand bekend met of het mogelijk is om de font-size te vergroten in FTD? Heb een nieuwe monitor, en het is mij allemaal wat klein in FTD (niet te, ik zou kunnen wennen).

edit: humor, dat kan gewoon in config.
Tx for reading.
De config van IE8 bedoel je toch of kan het ook in FTD zelf? Ik doe het meestal met CTRL+muiswiel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
[...]

Had een tijdje terug (zie vorige pagina ofzo) problemen met het script. Met de nieuwe versie zijn deze ook opgelost! Het staat er zoals het moet nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22

Royz

Kleurenblind!!

[...]

Goed nieuws!! Hij doet het nu bij mij ook in Chrome! Wauw super! :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:03:
[...]

De config van IE8 bedoel je toch of kan het ook in FTD zelf? Ik doe het meestal met CTRL+muiswiel omhoog.
Ja het kan in FTD zelf. Ja ik doelde ook op IE8, maar hoe wil de config daarvan in FTD aansturen, dat was mijn (nu overbodige) vraag.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Misschien dat het weleens langs is gekomen, maar bestaat er een soort van plugin om covers te tonen bij het filmoverzicht? Covers geven je meestal toch een bepaald gevoel over een film... als deze bij het overzicht konden komen zou het echt super zijn :). Iemand?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:07
Ligt FTD eruit. Dan heb ik het over de webbased? nvm! Doet het alweer.

[ Voor 18% gewijzigd door Untouchablezz20 op 17-01-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 07:39

tomk94

Developer

hebben andere ook problemen met de webbased FTD? Het werkt, maar heb in totaal maar 23 items onder beeld staan, en vind niks meer onder termen waar ik voorheen altijd mee zocht.

[ Voor 3% gewijzigd door tomk94 op 30-01-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:31

TheVMaster

Moderator WOS
FTD 4 is beetje de webg kwijt, nouja...alle posts van voor 10:40 zijn foetsie...

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 30-01-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94

tomk94

Developer

TheVMaster schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:04:
FTD 4 is beetje de web kwijt, nouja...alle posts van voor 10:40 zijn foetsie...
ja, daar lijkt het inderdaad op. Hopelijk komen ze nog terug;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 14:59
ish een beetje stuk. Maar gelukkig werkt de client nog wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het zal wel in een backup zitten, je kon terug tot 2007 ofzo. Werkt het in 3.8 als vriend nog wel om ver terug te zoeken?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:26:
Het zal wel in een backup zitten, je kon terug tot 2007 ofzo. Werkt het in 3.8 als vriend nog wel om ver terug te zoeken?
ja, als je online zoeken aanklikt wel. Maar het kan zijn dat et vanaf 2008 is,2007 zit er denk ik niet meer in (maar daar heb je ook niks aan omdat de retentie max 1050 dagen is momenteel bij een paar usenet diensten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Misschien zijn ze aan het testen met minder posts om ook niet vrienden toegang te geven.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94

tomk94

Developer

Marzman schreef op zondag 30 januari 2011 @ 14:03:
Misschien zijn ze aan het testen met minder posts om ook niet vrienden toegang te geven.
zou kunnen, maar er zijn natuurlijk nog wat andere dingen die deze problemen kunnen veroorzaken, zoals een hack of een kapotte server etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Backpacker schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 23:22:
Zeer tevreden :)

Heb niets te klagen, vooral de snelheid is een grote verbetering!
Helemaal mee eens, er zijn nog een hoop andere programma's die posts binnen kunnen halen. Maar ik vind FTD de beste, en dat blijft ook zo! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94

tomk94

Developer

Ze zijn zo te zien de backup aan het terugzetten :) Er staan alleen nog maar items uit 2008/2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Even over de zoekfuncite van ftd 3>> zoekt die enkel in de db op je eigen HD? Want ik vond een 1 maand oude spot van mezelf niet, maar op FTD4 vond ik hem wel? Ook in de uitgebreide zoek van 3 stond die niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Klik je wel op online zoeken dan ?

misschiein heeft het ook iets met die backups te maken ?

[ Voor 139% gewijzigd door Fish op 01-02-2011 10:23 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

oops, sorry.

[ Voor 80% gewijzigd door Fish op 01-02-2011 10:23 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Damn, tx, soms kijk ik niet verder dan mijn korte neus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:36:
Damn, tx, soms kijk ik niet verder dan mijn korte neus. :)
doordat ik versie 4 gebruikte was ik ook vergeten dat je met 3.8 op online zoeken moest klikken. Kwam ik ook pas na een kwartier proberen achter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 18:14
Er zijn weer ruim 1500 beta plekken vrij !

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ach dan stappen we over, tenslotte was v4 al in een browser, heb nog accountje lopen bij FTN. Frank Trance, remember? :)

Vraag me enkel af of er ergens zo'n goed XXX overzicht (met foto's ) te vinden zal zijn. Films en muziek geloof ik wel, dat zoek ik vaak rechtstreeks op NZBindex.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 09-02-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Anonymous oproepen om brein plat te leggen?? >:)

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Laatst online: 20-08 07:53
Ai, dat is wel jammer. Maar sinds ik het complete pretpakket sickbeard/couchpotato/periscope heb runnen keek ik niet zo vaak meer in ftd. Maar het was altijd even makkelijk als je even achter iets specifieks aan zat en sickbeard en couch het niet direct konden vinden. En voor de muziek natuurlijk, want daar is nog geen "couchpotato" van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10goto10
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Vraag me enkel af of er ergens zo'n goed XXX overzicht (met foto's ) te vinden zal zijn. Films en muziek geloof ik wel, dat zoek ik vaak rechtstreeks op NZBindex.
Misschien is het smakelijk genaamde ^$&*#^%(#$@ wel wat voor jou ;)

EDIT: Linkje weggehaald, blotetietensites zijn natuurlijk foei.

[ Voor 38% gewijzigd door 10goto10 op 09-02-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

10goto10 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:05:
[...]

Misschien is het smakelijk genaamde x wel wat voor jou ;)
Niet echt policy proof.. en zeker NSFW..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ok, tx voor de tip, zien we jullie daar... >:) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newzxxx.com en http://nzbxxx.com/ zijn ook handig voor xxx postjes.
Of zoeken in newsleecher op eu of usenet in de categorie erotic en je ziet ook alles, eerder nog dan op ftd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:09:
Op de frontpage zie ik ook allerlei sites voorbij komen? Volgens mij mag je wel een site noemen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mar2zz schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:40:
Maar sinds ik het complete pretpakket sickbeard/couchpotato/periscope heb runnen
Is daar nog een goede handleiding voor te vinden hoe dat in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:12:
[...]

Op de frontpage zie ik ook allerlei sites voorbij komen? Volgens mij mag je wel een site noemen toch?
Misschien moet je de link eerst even openen voordat je een post maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10goto10
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
m0nk schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:09:
[...]
Mijn excuses. Ik heb mijn post geëdit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:17:
Misschien moet je de link eerst even openen voordat je een post maakt :)
je bedoelt de links naar die xxx sites? Ik zit op mijn werk, dat kan ik hier niet doen. Maar alle grote sites hebben wel xxx afdelingen op aparte sites. Voorheen zaten ze erbij, maar dan gingen de adverteerders zeiken. Die vinden xxx posts niet fijn, met illegale downloads hebben ze echter geen problemen.

Het kan zijn dat een xxx linkje van mij niet klopt, doe het even uit mijn hoofd, maar met wat google gebruik kom je er wel uit. Of kijk op newzbin of nzbmatrix en daar staan ze ook wel vermeld.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:21:
[...]

je bedoelt de links naar die xxx sites? Ik zit op mijn werk, dat kan ik hier niet doen. Maar alle grote sites hebben wel xxx afdelingen op aparte sites. Voorheen zaten ze erbij, maar dan gingen de adverteerders zeiken. Die vinden xxx posts niet fijn, met illegale downloads hebben ze echter geen problemen.
En je snapt het nog steeds niet :) xxx sites zijn niet toegestaan op Tweakers.... En je post slaat ook nergens op maar goed.

Iemand een goed alternatief voor FTD wat niet in nederland is gehost ? Want ben bang dat nu FTD weg is/gaat de rest ook snel gaat volgen... En anders maar terug naar de oude manier en gewoon op binsearch zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Laatst online: 15-09 19:11
Ik denk dat we maar over moeten stappen op Spotnet.

Spotnet, wat vinden we ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Easynews heeft een web interface naar het usenet waarop o.a. alle grafische content gethumbnailed wordt (ook film materiaal).
Audio content kun je direct op de website previewen/afspelen. Alle content kun je reeds gedecodeerd direct in de webinterface downloaden als je dat wilt.

Verder is er een search engine voor de complete usenet posts database. Maar dat werkt natuurlijk alleen voor de diverse usenet headers. Ik gebruik het regelmatig als ik iets zoek en bij kennissen ben die geen ftd geinstalleerd hebben staan.

Ook de duizenden trojans die iemand of iets dagelijks usenet in pompt worden netjes kantenklaar downloadbaar gedecodeerd :) Als FTD gebruiker zie je die troep niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:14:
[...]

Is daar nog een goede handleiding voor te vinden hoe dat in te stellen?
Als je linux draait wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:24:
En je snapt het nog steeds niet :) xxx sites zijn niet toegestaan op Tweakers.... En je post slaat ook nergens op maar goed.
Het zijn geen xxx sites, het zijn nzb index sites met linkjes naar xxx content. Net als dat je op ftd xxx content kan vinden. Heb ook nog even de policies hier nagelezen, maar het is prima toegestaan om een bericht als dat van mij te plaatsen (zie stukje porno in het algemene beleid) Ik vind het verder een wat onzinnige discussie, we zijn hier om elkaar te helpen. Bericht was voor Sjah, die vroeg erom.
Brummetje schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:24:
Iemand een goed alternatief voor FTD wat niet in nederland is gehost ? Want ben bang dat nu FTD weg is/gaat de rest ook snel gaat volgen... En anders maar terug naar de oude manier en gewoon op binsearch zoeken :)
FTN, FTA, D4D, DBP, NZBSPY, NZBS, just4fun-team en simplyreleases (allemaal wel met google te vinden) zijn volgens mij de grotere sites momenteel naast FTD. Voor jaren 80/90 materiaal is D4D leuk, voor nieuwer materiaal FTN, maar het is wat vervelend dat je nu verschillende sites moet gaan bezoeken wat gewoon meer tijd kost dan FTD opstarten.

De meeste hebben trouwens wel dezelfde of meer functionaliteiten dan FTD. En voor buitenlands materiaal is er natuurlijk newzbin en nzbmatrix. Op beiden komt ook wel Nederlands materiaal voorbij, maar niet veel.
De ubuntu pc heeft even geen netwerkconnectie, ik heb al wat zitten stoeien en kom er wel uit. Moet even overwegen of ik de overstap naar sabnzb wil maken, heb al jaren een betaald abonnement op newsleecher met supersearch en met nzbmatrix kan ik prima de tv series en films wel bijhouden. Maar als ik hier op termijn een nas installeer is dat sabnzb wel erg interessant.

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:45:
[...]
De ubuntu pc heeft even geen netwerkconnectie, ik heb al wat zitten stoeien en kom er wel uit. Moet even overwegen of ik de overstap naar sabnzb wil maken, heb al jaren een betaald abonnement op newsleecher met supersearch en met nzbmatrix kan ik prima de tv series en films wel bijhouden. Maar als ik hier op termijn een nas installeer is dat sabnzb wel erg interessant.
[insert ad]
Als je dat gaat doen en bij ubuntu blijft kun je mijn LaSi installer draaien. die zet alle drie de programma's voorgeconfigureerd binnen 5 minuten op je pc. En de installer sluit af als je geen internetconnectie hebt :p.[/insert ad]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank, ga ik doen.

maar het download wat lastig zonder internetverbinding :P
maar ga binnenkort een routertje kopen die overweg kan met 120 mbit verbinding die ik van ziggo heb, mijn vrouw haar ipad werkt ook al niet fijn zonder internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:43:
Vriend worden is wel handig omdat je dan in het archief kan zoeken en met de huidige retentie van nieuwsservers is dat fijn.

Maar even wat anders: als het nu misloopt op 5 oktober wil ik natuurlijk niet mijn archief kwijt. Kan ik niet die hele database van ftd met daarbij de bestandsnamen uitprinten?

ik maak af en toe wel een export vanuit dat ftd database print programma en krijg dan deze gegevens van een post:

1359829 07-09 (15:37) DVD5 (repost)Sex and the City Seizoen - 04 - DVD - 03 SDHCkaart a.b.dvd

Maar de bestandsnamen niet? Werkt iemand hier met dat ftd database print programma?
http://ftd-database-printer.software.informer.com/
Ik quote even een oud bericht van mijzelf. Ik zoek hier nog steeds een oplossing voor. Heb de databases van de afgelopen jaren al in mijn bezit, maar ik wil de bestandsnamen eruit halen, hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Als FTD een mogelijkheid tot hoger beroep vind (wat ze wel van plan zijn volgende de directeur),
moeten ze dan nog steeds binnen een maand plat? of word dat dan uitgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 19:23:
Als FTD een mogelijkheid tot hoger beroep vind (wat ze wel van plan zijn volgende de directeur),
moeten ze dan nog steeds binnen een maand plat? of word dat dan uitgesteld?
Ze gaan dan waarschijnlijk niet plat, maar als ik het goed heb kan Brein dan in een kort geding eisen dat het eerst wel plat gaat en dan moet het wel weg vermoed ik.

Ik heb in iedergeval alvast maatregelen genomen en mijn ongeveer 250 films die in de watchlist stonden gekopieerd (bestandsnamen dan), ben ik dat in iedergeval niet kwijt. Balen hoor, boel werk wat ik er nu van heb en zag het graag anders. Ik ben ook al jaar en dag lid van ftd.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Let op:
LET OP: Het gaat hier over het product FTD. Het product en het product alleen dus.

Ook geen discussies over wat/niet legaal dan wel illegaal is hoort niet in dit topic thuis.