FTD, wat vinden we ervan?

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 148.957 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.binaries4all.nl/ftd/images/voorpagina/logo.png

Letop:
HIER NIETS OVER WAREZ POSTEN AUB
Anders gaat de boel op slot

Link naar vorige versie FTD 3.7(.3) - Wat vinden we ervan ??
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sinds 3-9-2007 is FTV3.8 uit
dit is de opvolger van FTD 3.7.3 en tevens verplicht de oude versie zal niet meer werken.

en sinds 16-9-2007 ftdv3.8.1 (vrienden only) vandaag 26-9-2007 Ftd 3.8.1 final voor iedereen
Afbeeldingslocatie: http://xs219.xs.to/xs219/07370/ftd321654.png

De kan op diverse plekken gedownload worden

Ook hip: Torrent netwerk -> http://tracker.openftd.org - (help even seeden, thx)

Er is een update beschikbaar voor FTD3.8. Verschillende bugfixes en gebruikerswensen zijn hierin verwerkt. Voor een complete lijst van wijzigingen, zie het FTD Forum

Installeer de update in dezelfde map als waar FTD3.8 nu geinstalleerd staat. Er gaan dan geen gegevens verloren.

Download:

http://members.home.nl/baskrie/SetupFTD3.8.1.zip
http://members.home.nl/regels/SetupFTD3.8.1.zip
http://home.planet.nl/~ho...ownload/SetupFTD3.8.1.zip
http://members.home.nl/alko.ftd/SetupFTD3.8.1.zip
http://members.home.nl/ftd-download/SetupFTD3.8.1.zip
http://members.home.nl/baskrieftd/SetupFTD3.8.1.zip
Wil de een gedetailleerde handleiding voor deze versie kijk dan hier FTDV3.8 Handleiding

Je kan update vanuit FTD v3.7.3 lees dan de onderstaande uitleg

Upgrade van FTD3.7.3
FTD3.7.3 is maar gedeeltelijk upgradebaar naar 3.8. Upload eerst (indien je vriend van FTD bent) je watchlist naar de server. Als je dat niet bent, noteer dat de FTD ID nummers van de posts die in je watchlist staan. Installeer vervolgens FTD 3.8. Om je mail te behouden, kopieer het bestand profiles/*.mail uit de oude 3.7.3 naar de 3.8 map.

De addon van FTD zoals FTD watchdog is nog niet bijgewerkt
Koala FTD is reeds geupdate
Ftdwatch it is reeds geupdate voor FTD v3.8

ER zijn een paar nieuwe dingen in FTDv3.8
zo kan je op elke onderdeel sorteren
en inde posts zit een knop om direct een NZB te maken, de instellingen hiervoor kan je op
FTD Voorkeuren wijzigen daar kan je dan je eigen voorkeur aangeven.
Ook zijn de Http:// links binnen de posts aangepast zodat je geen corrupte NZB links krijgt.

Op dit moment kan het nog erg druk zijn met updaten, omdat iedereen het gaat proberen en die nieuwe versie wil uit proberen
Meer informatie over FTD op het forum zowel via deze link Het grote FTD3.8 topic
als via deze link vagen en oplossingen voor FTD 3.8

Je moet forum lid om dit te bekijken

Tevens is ook Open FTD geupdate naar

Afbeeldingslocatie: http://xs319.xs.to/xs319/07364/openftd.jpg

OpenFTD versie 1.0.1! zodat deze ook compitable is met FTDv3.8.1 database.

Open FTD is voor de volgende platformen beschikbaar:
Linux varianten
1. Gentoo Linux
2. Fedora Core 5, 6 en 7 (i386 & x86_64)
3. Ubuntu Linux (Dapper, Edgy en Feisty i386 & amd64)
4. SuSE 10.2 (i386)
5. ArchLinux

Windows
Letop als dat je ook Visual C++ 2005 runtimes installeerd

Ook voor Mac OS X is Openftd beschikbaar

Mocht je niet uitkomen dan kan je ook op het Open FTD forum terrecht

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2007 18:44 ]

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Genoeg mirrors in ieder geval. :)

Ik ben tot nu toe zeer te spreken over 3.8. Vooral de snelheid is wel 100x verbeterd! Dat was eigenlijk mijn voornaamste klacht. 2 minuten wachten totdat FTD werd geopend is echt niet leuk, maar dat is voorlopig opgelost.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Je screenshot zit vol met warez wat volgens mij ook niet mag op GoT :P
en
[url=groteplaatje.jpg][img=600,460]kleineplaatje.jpg[/img][/url] is min of meer gedaan dus.

Maar goed, bij nieuwsgroepen gebruik ik liever een search index. FTD is >IMHO< niet interessant en nooit echt geweest. De reden kan ik niet zo 123 omschrijven, iets in de trend van het ophemelen van de illegale uploads met kudo's en doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ook het slecht omgaan met newbies (niet te verwarren met n00bs). Maar goed misschien is dat al het geval niet meer, zou het niet weten het heeft een te rare nasmaak achtergelaten om mensen de grond ingetrapt zien worden voor mij om het weer te proberen.
De kwaliteit van de gelinkte releases zijn of waren overigens ook niet betrouwbaar imho, ik kon dat 'handmatig' sneller en beter opzoeken dan FTD.

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Ik vind hem ook stukken prettiger dan de vorige versie.
Lijkt stabieler en vooral sneller. :)

Verwijderd

idd enorme verbetering:
-Snelheid is veel beter
-Direct nzb linkjes

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:07:
en
[url=groteplaatje.jpg][img=600,460]kleineplaatje.jpg[/img][/url] is min of meer gedaan dus.

Maar goed, bij nieuwsgroepen gebruik ik liever een search index. FTD is >IMHO< niet interessant en nooit echt geweest. De reden kan ik niet zo 123 omschrijven, iets in de trend van het ophemelen van de illegale uploads met kudo's en doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ook het slecht omgaan met newbies (niet te verwarren met n00bs). Maar goed misschien is dat al het geval niet meer, zou het niet weten het heeft een te rare nasmaak achtergelaten om mensen de grond ingetrapt zien worden voor mij om het weer te proberen.
De kwaliteit van de gelinkte releases zijn of waren overigens ook niet betrouwbaar imho, ik kon dat 'handmatig' sneller en beter opzoeken dan FTD.
Ik moet juist zeggen dat er tegenwoordig juist goede info staat mbt de kwaliteit van een post.
BV Cam, promo dvd, retail etc.. En al is een goede kwaliteit divx omgezet naar DVD dan krijgt hij toch het kenmerk CAM. Verder is het werken met de filters ook goed te doen.
Ik gebruik FTD al jaren en de snelheid is toch wel iets wat me met deze versie heel erg goed opvalt.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:58
FTD is er inderdaad erg positief op vooruit gegaan. Gebruik versie 3.8 nu al een tijdje (de beta's) en ben er dan ook zeer te spreken over.

Op mijn site staat overigens ook nog een mirror om te downloaden. Er zijn er al meer dan genoeg dus die hoeft niet in de lange lijst in de openings post.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:07:
en

vind het knap als je kan weten van tevoren welke compressie, subs menu en 5.1 geluid een film heeft als je het opzoekt in bijv. binsearch. Daarvoor is ftd juist. Ook worden soms dingen gepost onder een heel apparte naam die niks te maken heeft met het product die dus ook niet op jouw manier te vinden zijn. En als 3e voordeel weet je gelijk aan de hand van berichten op het werkt of niet en om de mensen te stimuleren door te blijven gaan is er het kudo systeem zodat de posters weten of hun werk gewaardeerd word.

Verwijderd

20 kudos voor deze upgrade! Echt helemaal top! :P

• The_Scarabial
  • Laatst online: 19:06

The_Scarabial

MTB for life!

Goed programma, hele verbetering, betere snelheid bij het binnenhalen van posts iig.

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:26
Misschien een domme vraag maar weet iemand hoe je standaard op datum kan sorteren. Dit staat namelijk anders waardoor niet alle nieuwe posts bovenaan de pagina komen te staan.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Verwijderd

Topicstarter
Bart schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:32:
Misschien een domme vraag maar weet iemand hoe je standaard op datum kan sorteren. Dit staat namelijk anders waardoor niet alle nieuwe posts bovenaan de pagina komen te staan.
volgens mij zo start FTDv3.8
klik de datum aan zoals je hier ziet
Afbeeldingslocatie: http://xs219.xs.to/xs219/07364/dat.jpg
En sluit FTD v3.8 af.
Dan blijft het op datum gesorteerd staan, althans bij mij
Ohnee na update staat het weer op Cat
Het is een bug, lees hier http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=329205 er is niet een definitieve oplossing.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 19:38 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:34:
[...]

volgens mij zo start FTDv3.8
klik de datum aan zoals je hier ziet
[afbeelding]
En sluit FTD v3.8 af.
Dan blijft het op datum gesorteerd staan, althans bij mij
Dit is inderdaad nog een bugje wat ook al bekend is dacht ik.
3.8 is trouwens sinds 3-9 uit, dus een dag eerder dan in de TS staat :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:26
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:34:

Ja precies en dat is echt irritant :)

@ FlipFluitketel: ok, dan wachten we de bugfix even af :)

[ Voor 13% gewijzigd door Bart op 06-09-2007 19:39 ]

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Verwijderd

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:38:
[...]

Dit is inderdaad nog een bugje wat ook al bekend is dacht ik.
3.8 is trouwens sinds 3-9 uit, dus een dag eerder dan in de TS staat :P
ja zag ik net ook helaas, op naar 3.8.1 ;)

bedankt voor melden datum

Verwijderd

Open FTD werkt ook prima hier (MacBook). In combi met SABnzb is ook Usenet @ OSX goed te doen nu 8)

Verwijderd

PainkillA schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:18:
[...]

vind het knap als je kan weten van tevoren welke compressie, subs menu en 5.1 geluid een film heeft als je het opzoekt in bijv. binsearch. Daarvoor is ftd juist. Ook worden soms dingen gepost onder een heel apparte naam die niks te maken heeft met het product die dus ook niet op jouw manier te vinden zijn. En als 3e voordeel weet je gelijk aan de hand van berichten op het werkt of niet en om de mensen te stimuleren door te blijven gaan is er het kudo systeem zodat de posters weten of hun werk gewaardeerd word.
Mja, goede releases hebben minimaal een nfo en bij video een preview bestand, apart te downloaden. Is niet altijd te zeggen bij een FTD release. Ik heb nog niets gemist wat ik hebben wou omdat FTD sommige titels letterlijk of in onzin naar het Nederlands vertaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is er al een oplossing voor het rechts-klik-probleem? Als je nu in FTD 3.8 met rechts klikt, dan verspringt het tabblad. Ik wil met rechts juist bv een URL naar mijn clipboard kopieren. In FTD 3.7 was daar een fix voor, maar die werkt voor FTD 3.8 niet.

Uiteraard heb ik op het FTD-forum gezocht, maar het valt niet mee om daar iets te vinden. :/

Overigens niets dan complimenten voor deze snelle versie! _O_

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Lekker snel, hele verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Oh wat een verbetring tov 3.7. Eindelijk is FTD snel, en eindelijk kan ik 100 dagen (of meer) selecteren wat natuurlijk met de retentie van de huidige payservers heel logisch is.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

werkt lekker snel deze versie. Maar over de vorige had ik ook al geen klage moet ik zeggen. Maar was lang geleden dat ik hem gebruikt had.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

mwah vind er niet veel in verbetert/blij met de verbeteringen. Om eerlijk te zijn merk ik er niet veel van, behalve andere structuur/kleuren/indeling.

Enige wat ik wel waardeer is wanneer je searched dat dan de resultaten film/muziek/software gescheiden worden.

2 min punten die het nog steeds niet doen:

Zoeken op datum van het product (films uit 2007 etc) en sorteren op genre: dus actie/komisch/serie/ . Dat had ik pas echt belangrijke verbeteringen gevonden......en lekker snel?
Bij mij is het nooit echt langzaam geweest....maar dat komt dnek ik door C2D, wantop een P4 3ghz was laatst echt om te huilen, das waar.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Toen ik het opstarte, was het echt wow!
De snelheid is er echt tigmaal op vooruit gegaan. Opstarten, vernieuwen, watchlist, alles gaat sneller dan 3.7.3. Een klein dingetjes is dat het verwijderen van posts uit je Watchlist enigszins omslachtig is. Dat pijltje om het te verwijderen, werkt niet. Het enige is rechterklik > Verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiske80
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

wiske80

Solid

Deze versie is het helemaal... echt megasnel... duurde de oude nog zeker een minuut of 2 op me oude bak, nu is het in 15 seconden gepiept.... Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Zeer tevreden :)

Heb niets te klagen, vooral de snelheid is een grote verbetering!

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Seesar schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 20:33:
mwah vind er niet veel in verbetert/blij met de verbeteringen. Om eerlijk te zijn merk ik er niet veel van, behalve andere structuur/kleuren/indeling.

Enige wat ik wel waardeer is wanneer je searched dat dan de resultaten film/muziek/software gescheiden worden.

2 min punten die het nog steeds niet doen:

Zoeken op datum van het product (films uit 2007 etc) en sorteren op genre: dus actie/komisch/serie/ . Dat had ik pas echt belangrijke verbeteringen gevonden......en lekker snel?
Bij mij is het nooit echt langzaam geweest....maar dat komt dnek ik door C2D, wantop een P4 3ghz was laatst echt om te huilen, das waar.
Je kunt toch op genre nieuwe filters aanmaken ? Dit kon in de vorige versie ook al.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:15

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Als ik een nieuwe lijst ophaal dan komt windows met zon ''Probleem Verzenden'' schermpje en moet ik afsluiten.

Dus een nieuwe lijst ophalen werkt niet echt soepel bij mij? Zijn hier oplossingen voor , of moet ik geduldig wachten B)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dreameater schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:30:
Als ik een nieuwe lijst ophaal dan komt windows met zon ''Probleem Verzenden'' schermpje en moet ik afsluiten.

Dus een nieuwe lijst ophalen werkt niet echt soepel bij mij? Zijn hier oplossingen voor , of moet ik geduldig wachten B)
hier geen last, denk dat je ff een verse schone installatie moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op de knop NZB klikt, dan kom je op een soort zoekpagina terecht. Ik wil hier mijn eigen nzb site (betaald) aan toevoegen. Alleen.... die staat niet in het rijtje.

Is ergens de zoekstring op te geven zodat ik in mijn eigen (veel betere) nzb site kan zoeken ipv de gratis sites? In koala search kon ik hem wel toevoegen, maar ik gebruik liever alleen deze knop.
Of is het mogelijk die knop aan de zoekfunctie van newsleecher te koppelen? Ik heb daar ook een betaald abonnement op de zoekopties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om de kleuren aan te passen? Voor de rest bevalt het uitstekend, op een puntje na.
In de oude versie zag je na het updaten in de watchlist de veranderde items verlicht terug, dit is een functie die ik toch wel mis met 3.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:03:
Als je op de knop NZB klikt, dan kom je op een soort zoekpagina terecht. Ik wil hier mijn eigen nzb site (betaald) aan toevoegen. Alleen.... die staat niet in het rijtje.

Is ergens de zoekstring op te geven zodat ik in mijn eigen (veel betere) nzb site kan zoeken ipv de gratis sites? In koala search kon ik hem wel toevoegen, maar ik gebruik liever alleen deze knop.
Of is het mogelijk die knop aan de zoekfunctie van newsleecher te koppelen? Ik heb daar ook een betaald abonnement op de zoekopties.
Ik dacht dat dit kon door in te loggen op ftd.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Robbie T schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:33:
[...]

Ik dacht dat dit kon door in te loggen op ftd.nu
Ja en nee. Daar kun je kiezen uit 5 nzb-sites maar snoeki wil een andere site dan in dat lijstje staat gebruiken. Zelf maak ik ook geen gebruik van die nzb-knop maar gebruik ik nzb4u (waar je dus voor moet betalen) en die kan ik dus niet kiezen in dat lijstje.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:32:
[...]

hier geen last, denk dat je ff een verse schone installatie moet doen
Nou 2x opnieuw geinstalleerd, geen effect.
Hij haalt eerst netjes de ''pakketje'' op en als het voltooid is geeft hij de melding:

Fill Threads Database Client has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience

Nou ik snap er geen hout van, is het mogelijk om nog gewoon 3.7 te gebruiken?
En heeft iemand een linkje <3?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dreameater schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 18:27:
[...]

Nou 2x opnieuw geinstalleerd, geen effect.
Hij haalt eerst netjes de ''pakketje'' op en als het voltooid is geeft hij de melding:

Fill Threads Database Client has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience

Nou ik snap er geen hout van, is het mogelijk om nog gewoon 3.7 te gebruiken?
En heeft iemand een linkje <3?
nee ftd v3.7 is onbruikbaar, neem anders even contact op in irc://irc.ftd.nu/ftdhulp
vast wel een mod of slim iemand die je kan helpen

neem hier even een kijkje FTD crash tijdens updaten daar spreken ze over dit probleem

Ook over het sorteren loopt de draadje Ftd v3.8 op datum sorteren

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik zie dat er voor DVD's een bron R5 bestaat. Bedoelen ze daar regio 5 mee of iets anders? :?

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 09-09-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zover ik weet is een R5-dvd afkomstig van Rusland. Daar is de piraterij zo heftig dat distributeurs in Rusland veel eerder een retail-dvd uitbrengen van een film dan in andere landen. Die dvd heeft dan wel een goeie beeldkwaliteit - meestal is het niks anders dan een dvd-screener die het tot retail heeft geschopt - maar het geluid is in de regel gedubt waardoor je als niet-R5-land niks aan die dvd hebt. Scene groups halen het geluid weg en hangen daar vervolgens het geluid van een andere bron onder, van bijvoorbeeld een cam of TS.

Dus aan een R5 heb je wel iets, maar je moet het geluid in de regel voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 06:44
pven schreef op zondag 09 september 2007 @ 11:23:
Ik zie dat er voor DVD's een bron R5 bestaat. Bedoelen ze daar regio 5 mee of iets anders? :?
Yups, dat klopt.

Zie hier voor een uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46
pven schreef op zondag 09 september 2007 @ 11:23:
R5 zijn DVD's uit Regio Rusland. Prima kwaliteit, net iets anders dan onze standaarden.

[ Voor 10% gewijzigd door Lumics op 09-09-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik las net dat de FTD v3.8 avatars voorlopig uit de lucht gehaald zijn.
Dus in ftd tool krijg je nu bij velen een rood kruisje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een compatible Watchdog is in de maak _/-\o_
http://ftdwatchdog.tollfr...forum/viewtopic.php?t=903

Weet iemand waar de catchup in FTD voor dient?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:17:
Dat je bij het afsluiten van FTD alle posts als gelezen markeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:17:
En een compatible Watchdog is in de maak _/-\o_
http://ftdwatchdog.tollfr...forum/viewtopic.php?t=903

Catchup houdt in dat hij alle items als gelezen aanmerkt. Wat de verdere gevolgen daarvan zijn is me eigenlijk ook niet helemaal duidelijk :P
edit:
quan :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met dank aan JDRX kan je nu ook de rechter muis functie terug krijg zo als het normaal zou werken in Windows je kan het hier na lezen. Of als je het wilt weten : dan moet je dit doen
Als je in de cache directory de post-header.dat aanpast door het gedeelte tussen <script> en </script> te verwijderen dan krijg je de normale rechtermuisknop functionaliteit terug in de posts zelf.
Maak wel even een backup van te voren en het is op eigen risico

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:20:
Is het ook mogelijk om de kleuren aan te passen? Voor de rest bevalt het uitstekend, op een puntje na.
In de oude versie zag je na het updaten in de watchlist de veranderde items verlicht terug, dit is een functie die ik toch wel mis met 3.8
aanvullende vraag over de watchlist. Is het mogelijk of komt het ooit dat je daar zelf categorietjes in kan maken? Bijv. een mapje mp3 ofzo aanmaken? Ik vind het nu gewoon niet handig omdat ik categorieen heb die ik niet gebruik (en alles dus maar op 1 hoop gooi en sorteer op type).

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag 12-9-2007 groot onderhoud FTD ivm new server
maar nu is daar geloof ik iets mis gegaan ze zijn druk bezig te fixen
stay tuned

Verwijderd

Ooh goed dat ik het hier al lees. Als ik na het werk de PC aanzet gaat FTD als eerste aan en hij wilde wel updaten, maar hij voegde niets toe :)

Verder ben ik ook zeer te spreken over de nieuwe versie. Persoonlijk erg blij met de toevoeging van o.a. categoriëen voor m'n Wii en andere next-gen consoles.

Keep up the good work!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 19:06

The_Scarabial

MTB for life!

Het viel mij net op: Ik drukte op update en dan gaat hij pakketjes binnenhalen en dan komen er nieuwe posts te staan, maar de nieuwste zijn dan van: 14:59 Dit is toch wel erg lang geleden vind ik.

edit: 8)7
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:44:
Vandaag 12-9-2007 groot onderhoud FTD ivm new server
maar nu is daar geloof ik iets mis gegaan ze zijn druk bezig te fixen
stay tuned
zal hier dus mee te maken hebben :)

[ Voor 44% gewijzigd door The_Scarabial op 12-09-2007 19:35 ]

• pven
  • Niet online
Gaan we nu allemaal in dit topic melden dat het idd klopt dat ze storing hebben? :? :/

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:17

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

belachelijk!

You are NIJL-ed!

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:01:
Gaan we nu allemaal in dit topic melden dat het idd klopt dat ze storing hebben? :? :/
d8 om het ff lekker acuteel te houden , maar ach als je dat niet leuk vind. zoek je een ander topic

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 22:04:
[...]

d8 om het ff lekker acuteel te houden , maar ach als je dat niet leuk vind. zoek je een ander topic
Jouw eerste opmerking hierover kan ik wel waarderen, maar de twee daarna niet. :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 12-09-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
=====News====
Later deze week zal FTD 3.8.1 worden uitgebracht, met wat kleine wijzigingen en gebruikerswensen. Dit is een verplichte update, maar is volledig transparant upgradebaar (alle filters, instellingen, mail en posts blijven dus behouden).
====News=====

De aanpassingen zullen zijn:

BUGFIX] = Fout in FTD3.8 die opgelost is
[FEAT] = Aanpassing in FTD3.8 (veelal op verzoek gebruikers)

- Bewerken posts toont nu de juiste subcategorie [BUGFIX]
- HTML entities worden nu correct getranslated in MyFTD [BUGFIX]
- Achtergrond kleur weblink in postoverzicht nu correct om en om grijs [BUGFIX]
- Kolommen zijn nu allemaal resizable [FEAT]
- Na updaten schakelt FTD niet automatisch meer naar sortering op CAT [FEAT]
- Genre toegevoegd: Geluid -> Metal [FEAT]
- "Een ogenblik geduld" als plaatje nog bezig is met downloaden verplaatst naar het aanklikken van externe links [BUGFIX]
- Genre toegevoegd: Beeld -> Kinderfilm [FEAT]
- HEX waardes worden niet meer geconverteerd naar integer voor zoeken naar post # [BUGFIX]
- Genre toegevoegd: Geluid -> Country [FEAT]
- 4 nieuwe sorteermogelijkheden voor sorteren op subcategorie (datum, subcategorie, titel en poster) [FEAT]
- popupmenu toegevoegd bij postoverzicht voor deze nieuwe sortopties [FEAT]

Afbeeldingslocatie: http://images.ftd.nu/sortmode.gif

- "Wist je dat .." tips toegevoegd [FEAT]
- Toevoegen aan WL door knop postoverzicht gefixed als scherm gescrolled was [BUGFIX]
- DVD5 en DVD9 hebben hun eigen icoon ipv generiek DVD icoon [FEAT]
- HTML links in preview venster forumberichten/mailberichten openen in default browser [FEAT]

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment vind ik de overgang nogal slecht. Ik krijg de melding dat updaten alleen beschikbaar is voor vrienden van FTD. Beetje jammer dat ik geen nieuwe posts kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 01:09:
Op dit moment vind ik de overgang nogal slecht. Ik krijg de melding dat updaten alleen beschikbaar is voor vrienden van FTD. Beetje jammer dat ik geen nieuwe posts kan zien.
hmmmm, geen idee waar je het over hebt.
Heb net de nieuwe posts binnengehaald zonder enige probleem.
En ik ben geen vriend van FTD.
Misschien dat het probleem nu wel verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 01:09:
Jij hebt zeker al 3.8.1 geinstalleerd? Zo ja, die is inderdaad alleen nog voor "vrienden van FTD". 3.8 werkt nog steeds voor iedereen.

Dit staat hier:
Let op : FTDv3.8.1 is op dit moment alleen bruikbaar door Vrienden van FTD.

Beste FTD-leden,
Er is een update beschikbaar voor FTD3.8. Deze update is alleen voor Vrienden van FTD. Later deze week zal deze voor iedereen beschikbaar worden. Verschillende bugfixes en gebruikerswensen zijn hierin verwerkt. Voor een complete lijst van wijzigingen, zie het FTD Forum

Installeer de update in dezelfde map als waar FTD nu geinstalleerd staat. Er gaan dan geen gegevens verloren.

[ Voor 40% gewijzigd door FlipFluitketel op 16-09-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag 16-9-2007 is indedaad versie FTDv3.8.1 uitgekomen alleen voor vrienden op dit moment

Hier zie je een platje van de vernieuwde FTD

Afbeeldingslocatie: http://xs219.xs.to/xs219/07370/ftd321654.png

Er is ook een disclaimer aan toegeveogd welke je hieronder kan na lezen

Welkom bij FTDv3.8.1

Belangrijk: Deze versie is volledig compatible met FTDv3.8. Sluit eerst FTDv3.8 af voordat je deze versie in dezelfde map installeert.

Lees onderstaande gebruikersovereenkomst goed door. Het bevat belangrijke vernieuwde informatie over het beleid omtrent FTD gebruik. Je wordt geacht deze informatie gelezen te hebben als je de software geinstalleerd hebt.

Disclaimer
---
Fill Threads Database (hierna FTD), de hoofdapplicatie ontwikkeld om de communicatie tussen nieuwsgroep enthousiastelingen wordt aangeboden voor eigen gebruik, zonder garantie, rechten danwel plichten. Onder geen enkele omstandigheden kunnen de auteurs, ontwikkelaars en exploiteurs (hierna "FTD") aansprakelijk gesteld worden voor schade veroorzaakt door de FTD software. Toestemming voor het gebruik van deze software is uitsluitend gebonden aan prive gebruik. Commerciele instanties, stichtingen, overheidsinstanties mogen zonder toestemming van "FTD" geen gebruik maken van en geen wijzingen aanbrengen aan de FTD software.

Legaliteit
---
Er worden geen illegale bestanden of activiteiten aangeboden en "FTD" voert een streng beleid
jegens de plaatsing van illegale links en informatie. Het optredend beleid komt tot uiting door
het zo spoedig mogelijk verwijderen of aanpassen van ongeschikt geachte informatie, waarbij eventueel misbruik van de site zal aangemeld worden bij overheidsinstanties die daarover gaan. Onderstaande gebruikersovereenkomst is van toepassing op het FTD programma als mede het FTD Forum, waarbij voor het FTD Forum nog in het bijzonder enkele forumregels zijn opgesteld. De forumregels zijn te vinden als "Aankondiging" bovenaan ieder sub(forum) van het FTD forum. Het is niet toegestaan om andere gebruikers, moderatoren of administratoren te beledigen, bedreigen of uit te lokken. De moderatoren en administratoren behouden ten alle tijden het recht om de toegang tot het FTD programma en het FTD forum te ontzeggen, ZONDER begeleidende reden of uitleg.

Ik verklaar dat ..

1) .. ik verneem dat FTD of personen/organisaties betrokken bij onderhoud en operationeel houden van FTD niet aansprakelijk kan/kunnen worden gesteld door informatie of links geplaatst door derden.

2) .. ik verneem dat de informatie die binnen FTD wordt afgegeven eigendom blijft van FTD en zonder toestemming van FTD niet gebruikt mag worden op welke wijze ook.

3) .. ik niet werkzaam ben bij overheid, politie of opsporingsdiensten, auteursrechtenorganisaties, of in opdracht werkzaam door een van genoemde instanties.

4) .. ik bovenstaande verklaringen met 'JA' en naar waarheid beantwoord heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:54
Die disclaimer heb ik ook al gezien bij 3.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vatt schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:01:
Die disclaimer heb ik ook al gezien bij 3.8
ik niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is in 3.8.1. de bug opgelost dat FTD niet meer wil updaten met een langere uptime dan 49 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:50:
Is in 3.8.1. de bug opgelost dat FTD niet meer wil updaten met een langere uptime dan 49 dagen?
ik zie em niet staan als bugfix oplossing
denk dat je dat beter ff direct in ftd forum kan vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
*lol* @ die disclaimer, dat is dus helemaal niet rechtsgeldig in Nederland. :D

Maar idd wel een leuke update, werkt prima hier! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
pven schreef op zondag 16 september 2007 @ 13:34:
*lol* @ die disclaimer, dat is dus helemaal niet rechtsgeldig in Nederland. :D
Dat dacht ik dus ookal, maar wel leuk geprobeerd :P

Ik vind 3.8 een hele verbetering op 3.7.3. het valt me mee hoe soepel het gegaan is trouwens, dat was bij de vorige wel ff anders dacht ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sajoku schreef op zondag 16 september 2007 @ 13:41:
[...]

Dat dacht ik dus ookal, maar wel leuk geprobeerd :P

Ik vind 3.8 een hele verbetering op 3.7.3. het valt me mee hoe soepel het gegaan is trouwens, dat was bij de vorige wel ff anders dacht ik ...
ja idd toen was bijna de stekker eruit gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:43
Ik vind v3.8 al een flinke verbetering, zeker nu d'r overal een simpele NZB-knop aanwezig is, alleen erg jammer dat van 't een op 't andere moment NZBIndex uit de opties verwijderd is, die werkt naar mijn mening toch net wat fijner dan Binsearch en is wat minder kieskeurig dan Yabse. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leftblank schreef op zondag 16 september 2007 @ 13:53:
Ik vind v3.8 al een flinke verbetering, zeker nu d'r overal een simpele NZB-knop aanwezig is, alleen erg jammer dat van 't een op 't andere moment NZBIndex uit de opties verwijderd is, die werkt naar mijn mening toch net wat fijner dan Binsearch en is wat minder kieskeurig dan Yabse. :(
geloof dat ftd afspraken heeft gemaakt met de divese nzb sites en denk dat nzbindex niet gelukt is
maar nog ff gedult dan is ftdwatchdog v2.0 er wel weer. En ik vermoed dat ie daar wel in zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:02:
[...]

geloof dat ftd afspraken heeft gemaakt met de divese nzb sites en denk dat nzbindex niet gelukt is
maar nog ff gedult dan is ftdwatchdog v2.0 er wel weer. En ik vermoed dat ie daar wel in zal zitten.
Wat voor soort afspraken zouden daar achter zitten? Lijkt me stug dat FTD afspraken maakt die ze geld op kunnen brengen gezien de aard van FTD, aan de andere kant ze: ze hebben natuurlijk wel een half miljoen geregistreerde gebruikers (waarvan er veel waarschijnlijk niet actief zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:18:
[...]

Wat voor soort afspraken zouden daar achter zitten? Lijkt me stug dat FTD afspraken maakt die ze geld op kunnen brengen gezien de aard van FTD, aan de andere kant ze: ze hebben natuurlijk wel een half miljoen geregistreerde gebruikers (waarvan er veel waarschijnlijk niet actief zijn).
heb daar ooit iets over gelezen in irc van ftd d8 ik weet niet meer precies zal ff kijken of er wat in een topic staat

hebbes nzbindex onzichtbaar voor NZB knop lees wat Rickvm scrijft
Dan neem ik aan dat die uit het rijtje gehaald is door FTD

ik zie nu maar 4 mogelijkheden en volgens mij waren het er idd 5
heb er niet echt op gelet, neem meestal binsearch of yabse

De zoeksites zijn natuurlijk vooraf gevraagd om toestemming, maar misschien zag deze site het achteraf toch niet zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Kheb een probleem sinds 3.8 uit is.
Al vele uren er aan verspild maar tot nu toe werkt nog niks.

Als ik de ''lijst'' update dan gaat hij de pakketjes downloaden. Als hij daarmee klaar is dan krijg ik een Windows error , echt zon standaard error van verzenden / niet verzenden..

Zon 1 dus ;

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1003776716.jpg

Nu heb ik gekeken op de FTD fora ze zeggen daar : installeer het op een andere partitie, nou heb ik dat gedaan maar heb nog steeds het probleem.

Iemand die dit herkend?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dreameater schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:25:
Kheb een probleem sinds 3.8 uit is.
Al vele uren er aan verspild maar tot nu toe werkt nog niks.

Als ik de ''lijst'' update dan gaat hij de pakketjes downloaden. Als hij daarmee klaar is dan krijg ik een Windows error , echt zon standaard error van verzenden / niet verzenden..

Zon 1 dus ;

[afbeelding]

Nu heb ik gekeken op de FTD fora ze zeggen daar : installeer het op een andere partitie, nou heb ik dat gedaan maar heb nog steeds het probleem.

Iemand die dit herkend?
draai je toevallig Vista ? zoja probeer dan eens niet de standaard map maar een compleet andere bv c:\temp ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:32
niks geen storing alles flex hier
dus on topic weer pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Nee ik draai gewoon XP pro sp2 en had eerder deze problemen nooit

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dreameater schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:25:
Nee ik draai gewoon XP pro sp2 en had eerder deze problemen nooit
misschien zit er nog een stukje van de oude ftd v3.7.3 verborgen
zoek ff of je daar nog iets van kan vinden. en dan dat ff weg mikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik heb in het Register gekeken maar daar vind ik niet ( meer ) wat , ik had er namelijk al wat van weggegooid.
Is er verder nog iets waar wat kan staan van de vorige versie??

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wellicht ten overvloede: heb je al geprobeerd om je oude FTD-map te verwijderen en het daarna weer te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

JA uiteraard, ik heb gewoon gezocht in het register en met de ''windows searchtool '' op ''FTD'' en alles verwijderd.
Dit zou toch genoeg moeten zijn?

En het is echt heel irritant.. om te zoeken via NZBindex :O(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

mmm weet iemand van de experts voor deze ftd newbie het antwoord waar ik de retentie in kan stellen ? ik krijg een overzicht van 10 dagen maar ik heb retentie van 100 dagen. Ook via de search gaat hij niet verder dan een maand terug...of hoort dit zo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Ray schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:18:
mmm weet iemand van de experts voor deze ftd newbie het antwoord waar ik de retentie in kan stellen ? ik krijg een overzicht van 10 dagen maar ik heb retentie van 100 dagen. Ook via de search gaat hij niet verder dan een maand terug...of hoort dit zo ??
via config---geavanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

hee bedankt, had er overheen gekeken. Kan ik nu op de een of andere manier ook info binnenhalen die ouder is dan 20/8 (verder terug gaat hij nu niet) of bewaart hij vanaf nu de info tot 100 dagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een aantal keren achterelkaar updaten, dan hallt hij als het goed is alle oudere posts ook op. Mocht dit niet lukken moet je even op het forum van ftd kijken daar worden postbestanden aangeboden (heten nu geloof ik ftddb bestanden) met alle posts daarin van de afgelopen 3 maanden. Dit ftddb bestand kun je dan in je ftd map zetten (ff renamen naar de naam die jij voor je eigen ftddb bestand hebt staan) Je hebt dan ook alle posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de retentie van 1 update maar een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien of je ook ergens de post van bv amerika ergens kan zien? Posten die in de zelfde groepen? En is daar eventueel een soort FTD voor? Want zoals bv eweka wisseld wereldwijd binaries uit maar volgens mij staan die niet (altijd?misschien spots?) in bv FTD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:07:
Weet iemand misschien of je ook ergens de post van bv amerika ergens kan zien? Posten die in de zelfde groepen? En is daar eventueel een soort FTD voor? Want zoals bv eweka wisseld wereldwijd binaries uit maar volgens mij staan die niet (altijd?misschien spots?) in bv FTD.
Kan je wat beter uitleggen wat je bedoeld?
Bedoel je posts die uit de US komen? Dat is niet te zien.
Eweka is, net zoals de andere usenet sevices, alleen een soort doorgeef luik en post zelf geen binaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sajoku schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:27:
[...]

Kan je wat beter uitleggen wat je bedoeld?
Bedoel je posts die uit de US komen? Dat is niet te zien.
Eweka is, net zoals de andere usenet sevices, alleen een soort doorgeef luik en post zelf geen binaries.
Nee ok dat snap ik maar ik bedoel de data van de US servers worden wel uit gewisseld met die van bv eweka. Alleen ik zou graag willen weten of iemand daar een proggie of iets voor weet om die data te kunnen zien en of dat ook groepen zijn die bv FTD niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betekend dat gele stipje met s erin? Spot, wat is dat? Heb al gezocht.

Edit: laat maar weet het nu. Niet goed gezocht dus

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kent iemand een soort buitelandse FTD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:39:
die zijn er niet echt, er zijn wel Nederlandse groeps die zich ook orienteren op engels gebied
maar echt een Engelse ftd bestaat volgens mij niet.
dit lijkt er wel beetje op http://www.nfonews.com/ maar is niet meer recent
of deze http://www.nforce.nl/
{indien deze links niet mogen dan kan de mod ze delten)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 20:36 ]

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:39:
Zelf ook naar gezocht een hele tijd, wel een aantal nederlandse ftd-achtige dingen gevonden (meesten zijn websites), maar geen engelse/us versie kunnen vinden helaas...

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Verwijderd

Topicstarter
FTD v3.8.1 final is uit sinds 26-9-2007 in de eerste posting de boel aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1e pagina aangepast met Open FTD v1.0 final
hier onder de wijzigingen

Tot slot nog de wijzigingen ten opzichte van de vorige versie:

* FTD 3.8.1 compatibiliteit toegevoegd
* In het MyFTD venster werd de MOD-vlag alleen getoond voor goedgekeurde postings terwijl dit juist getoond moet worden als een posting nog niet goedgekeurd is. Fixed
* Bij FTD 3.8 zijn er nog enkele nieuwe emoticons geintroduceerd. Deze zijn nu ook aan OpenFTD toegevoegd
* De nieuwe FTD 3.8 categorie-icoontjes waren nog niet door heel het programma doorgevoerd. Contributie van Marlon Haenen. Bugzilla #126
* De standaardfilters van OpenFTD konden maar 1 subcategorie tonen ook al waren er meerdere aangevinkt (bijv. DVD5 en DVD9, alleen de DVD5 postings werden hierbij getoond). Fixed. Bugzilla #129
* Op diverse plaatsen in het programma (FTD Mail, Profielinformatie) werd het jaartal niet getoond bij de datums. Fixed. Bugzilla #120
* De NZB diensten NZBIndex en Beta.binaries.nl toegevoegd aan de NZB knop
* De configuratieoptie 'Toon status venster tijdens laden van HTML pagina' stond zowel in het tabblad 'Gedrag' als 'Weergave' vermeld. De vermelding in het tabblad 'Weergave' is verwijderd. Bugzilla #127
* Foutmeldingen bij de functionaliteit 'Gegevens importeren van extern bestand' meer duidelijker gemaakt en vanaf nu wordt de laatst gekozen map onthouden bij het importeren en exporteren van bestanden in het 'Toevoegen' venster.
* De velden 'omschrijving' en 'repostbeleid' in het toevoegen-venster kwamen niet overeen met de beschrijving op http://ftd4linux.nl/wiki/index.php/ConsolePostHowto Fixed
* Mac-menu component bijgewerkt naar versie 0.2
* Zorg ervoor dat alleen de echt benodigde onderdelen van libcurl gebruikt worden.
* Zorg ervoor dat het sluit-icoontje op de diverse tabbladen niet misvormd wordt. Bugzilla #130
* In de console frontend wordt vanaf nu de bestandsnaam en par-informatie getoond in de XML uitvoer. Bugzilla #115.
* Mogelijke crash in de console frontend verholpen
* Indien een posting in de groep 'Anders.zie.postinfo' was ingedeeld en de gebruiker zou op de NZB knop drukken, dan zou deze groep letterlijk overgenomen worden. Dit is hierbij aangepast zodat de groep achterwege gelaten wordt bij dergelijke postings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Open ftd v1.0.1

De lijst met wijzigingen ziet er als volgt uit :

* De categorien 'First person shooter', 'Platform' en 'Vliegen' ontbraken nog in de lijst met mogelijke categorien. Daarnaast stonden nog enkele categorien binnen Spelletjes -> Genre op de verkeerde plaats. Bugzilla #134.
* HTTP Auth Plugin toegevoegd voor MIPS omgevingen
* De map /usr/local/lib werd niet meegenomen in de standaardzoekpaden in het ./configure script
* Het compileren onder zowel FreeBSD als NetBSD werkte niet. Fixed
* Gebruik een meer generieke manier om bestanden te installeren tijdens het 'make install' proces. Dit naar aanleiding van http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=331899
* Mogelijke assertion error verholpen. Bugzilla #133

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke versie deze ftd v3.8.1 en ook de openftd ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FTD Watchdog voor FTDv3.8.1 gaat morgen in de test en zal hopelijk zondag klaar zijn

Meer info kan je hieronder vinden
http://ftdwatchdog.tollfr...viewtopic.php?p=3632#3632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e test versie ftdwatchdog v2.0 beta 1 is uit en alles lijkt goed te functioneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FTD Watchdog 2.0
--------------------------
Algemene Informatie
--------------------------
Type.................: Applicatie
Besturingssysteem....: Windows 9x/ME/2000/XP/Vista
Website ............: http://ftdwatchdog.tollfreepage.com/forum/
--------------------
Post Informatie
--------------------
Gepost door..........: theGook
Gepost in............: alt.binaries.ftd & alt.binaries.nl
Gepost op............: 7 oktober 2007
------------------
Release Notes
------------------
FTD Watchdog is een onofficiële add-on voor FTD.
Met dank aan de beta testers! Zonder hen was FTD Watchdog een flink aantal bugs
rijker geweest :)

Zoeken:

++ Geavanceerde en snelle zoekfunctie. Zoek op titel, poster, bestandsnaam,
tag, categorie of een combinatie hiervan. Dubbelklik op het resultaat van
de zoekactie om de post te openen in FTD.

Notificatie:

++ Watchdog functie. Dagelijks worden honderden nieuwe posts aangemeld op FTD.
Een post waar je al lang naar op zoek bent, zie je daardoor snel over het
hoofd. Watchdog waarschuwt je zodra een post is aangemeld die voldoet aan
jouw zoekcriteria.

++ Top films watchdog functie. Regelmatig worden films aangemeld die iedereen
gezien moet hebben. FTD Watchdog geeft een waarschuwing zodra zo'n top film
wordt aangemeld. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de lijsten met beste
films volgens IMDB.com.

NZB sites:

++ Alt.Binaries, BinIndex, BinSearch, Newzbin, Newzleech, NzbIndex,
UsenetJunkie, UsenetSearch en Yabse integratie. Met een klik kan je de post
openen in deze NZB sites.

FTD uitbreidingen:

++ Ranks. Een overzicht van de meest populaire posts op FTD.

++ FTD Filters. FTD Watchdog heeft een aantal voorgedefinieerde, handige
filters die je met één klik kan toevoegen aan FTD. Bijvoorbeeld een
Muziek DVD filter, een TV series filter en een CAM filter.

++ Vind vergelijkbare post. Met één klik een overzicht krijgen van posts die
vergelijkbaar zijn met de geopende post.

++ Informatie knop. Zoek naar meer informatie over de post op
IMDB (voor films), Gamespot (voor spellen) of Google (voor muziek en
applicaties).

++ Kopieer de titel en/of bestandsnaam van een post met een enkele klik.

++ Exporteer functie. Exporteer de FTD database naar Excel of XML. Exporteer
de FTD watchlist naar een HTML document.

++ Wijzig de datum van de laatste FTD update.

++ Laat de rechtermuistoets in een FTD post het normale Internet Explorer
rechtermuistoetsmenu openen in plaats van terug te gaan naar de vorige tab.

++ Verwijder alle posts in de FTD watchlist die ouder zijn dan x aantal dagen.
-----------------------------------
zal hier geen link neer zetten want dat is denk ik niet toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik heb ook een klein vraagje waat ik al een tijdje mee loop te stoeien. Het is namelijk zo dat als ik mijn filters bewerk en ik sla de boel op dan gebeurt er niks... Nu blijven bij de DVD's enkel de retail dvd's staan maar ik wil ze allemaal gewoon bekijken!

O/S Vista Home Premium
FTD 3.8.1

iemand enig idee? alvast bedankt voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phenomenon1985 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:45:
Ik heb ook een klein vraagje waat ik al een tijdje mee loop te stoeien. Het is namelijk zo dat als ik mijn filters bewerk en ik sla de boel op dan gebeurt er niks... Nu blijven bij de DVD's enkel de retail dvd's staan maar ik wil ze allemaal gewoon bekijken!

O/S Vista Home Premium
FTD 3.8.1

iemand enig idee? alvast bedankt voor de moeite
Je vraag is mij niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Ik wilde nog even melden dat ik zowel FTD als OpenFTD naast elkaar gebruik. Het gewone FTD om mee te zien wat anderen posten. OpenFTD om zelf posts mee aan te melden. Eigenlijk zou ik voldoende aan eentje hebben, maar geautomatiseerd aanmelden gaat niet met standaard FTD, terwijl ik OpenFTD in het gebruik wat minder prettig en minder snel vind. :)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb http://www.ftd4linux.nl/wiki/index.php/ConsolePostHowto gevolgd om via OpenFTD een post wat makkelijker aan te kunnen melden (via importeren bestand). Echter: als ik het voorbeeld van die site gebruik, dan krijg ik de melding dat de XLM niet valide is.

Heeft iemand enig idee wat er verkeerd is in dat voorbeeld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Waar zijn die Ratio's nou voor? Ik ben nu een paar jaar lid maar ik heb het nooit geweten! :) (Ratio's krijg je te zien als je iemand z'n profiel opent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal wel iets met die kudo's te maken hebben
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
LET OP: Het gaat hier over het product FTD. Het product en het product alleen dus.

Ook geen discussies over wat/niet legaal dan wel illegaal is hoort niet in dit topic thuis.