Ik ben zelf wel blij met de Webbased-versie. OpenFTD voor mac werkte niet echt lekker, ook al was ik allang blij dat er een FTD voor de mac is. Verder is het ook wel handig om even te checken op de iPad of iPhone wat er allemaal op staat.
Verwijderd
dat zou fantastich zijn!Matis schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:35:
Ik ben momenteel bezig met een implementatie om de zoektekst op 4.0beta2 middels een muisklik op je klembord te plaatsen.
Verwijderd
Ik las op het forum dat FTD ook bestaat onder de naam Spotnet van Drazix? of is dit niet hetzelfde aangezien hij de Spots bij FTD ophaalt? las ook dat Spotnet voor Mac OS X in ontwikkeling is door Voonin.
Spotnet, wat vinden we ervan?Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:35:
Ik las op het forum dat FTD ook bestaat onder de naam Spotnet van Drazix? of is dit niet hetzelfde aangezien hij de Spots bij FTD ophaalt? las ook dat Spotnet voor Mac OS X in ontwikkeling is door Voonin.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
heeft iemand ontdekt hoe je in de webversie een toegevoegde tag weer weg kan halen ? Ik het instellingen menu heb je de mogelijkheid om 'verbergen' aan te vinken. Echter als ik een tag aan vink, dan verbergen en opslaan blijft hij gewoon staan. De volgorde aanpassen werkt wel maar verwijderen lukt me niet
Je kan in het linker menu op het vierkantje naast de tag klikken, en dan kom je in een scherm waar je de tag kan bewerken. Hier zit een knop "verwijder deze tag.".
Bedankt! hoe simpel kan het zijn als je maar op de goede plek kijktpvcholten schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:25:
Je kan in het linker menu op het vierkantje naast de tag klikken, en dan kom je in een scherm waar je de tag kan bewerken. Hier zit een knop "verwijder deze tag.".
Er zijn weer wat plekken vrij in FTD4, dus ik kan er nu ook eindelijk in. Er is zeker nog geen mogelijk om het te laten werken icm FTD Watchdog?
Dat vind ik een rare vraag.Darkzell schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:25:
Er zijn weer wat plekken vrij in FTD4, dus ik kan er nu ook eindelijk in. Er is zeker nog geen mogelijk om het te laten werken icm FTD Watchdog?
Als het je gaat om de NZB knop, lees dan de posts van Matis eens in dit topic.
Hoi!
Die NZB knop heb ik al gevonden. Het gaat me meer om de films die ik in Watchdog heb staan om in de gaten te houden of er een fatsoenlijke versie met ondertitels op FTD is gepost.
Heb me vandaag dan ook eindelijk kunnen aanmelden bij FTD4. En ik vind het heerlijk werken. Ik heb nu ook de NZB-knop geïnstalleerd, en heb het script aangepast, zodat ook de bestandsnaam blijft staan, Dit vind ik namelijk wel handig.
[ Voor 14% gewijzigd door tomk94 op 28-10-2010 14:42 ]
Je had, op zijn minst, even kunnen aangeven dat je mijn broncode letterlijk ging overnemen.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
sorry, had er niet aan gedachtMatis schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:39:
Je had, op zijn minst, even kunnen aangeven dat je mijn broncode letterlijk ging overnemen.

Ik moet wel zeggen dat de laatste paar weken de FTD server regelmatig niet te bereiken is (Geen verbinding met de FTD server).
[ Voor 16% gewijzigd door MegaTronics op 28-10-2010 15:48 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Als je het goed vindt, dan zet ik jouw code in mijn userscript er bij.tomwebfreak schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:43:
sorry, had er niet aan gedacht. heb link weggehaald.
Dan is dat in ieder geval buiten de tijden geweest dat ik FTD afloop. Ik heb dat namelijk nog geen 1 keer gezien.MegaTronics schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:46:
Ik moet wel zeggen dat de laatste paar weken de FTD server regelmatig niet te bereiken is (Geen verbinding met de FTD server).
(behalve op die ene dag dat de DNS servers omgezet moesten worden)
Ik heb (in samenwerking met tomwebfreak
) een nieuwe versie (0.6) gepubliceerd.
Ik heb hierin de zoekterm ook zichtbaar gemaakt, omdat hier vraag naar was.
Hij is hier te downloaden: http://userscripts.org/scripts/show/88212
Ik ben ook nog bezig om de zoekterm middels een muisklik te kopiëren naar het klembord, maar door een hoop deadlines op het werk, ben ik daar nog niet tot een resultaat gekomen
Ik ben ook nog bezig om de zoekterm middels een muisklik te kopiëren naar het klembord, maar door een hoop deadlines op het werk, ben ik daar nog niet tot een resultaat gekomen
[ Voor 5% gewijzigd door Matis op 28-10-2010 17:08 ]
Verwijderd
ik wacht wel op de versie met die muisklik, fantastischMatis schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:08:
Ik heb (in samenwerking met tomwebfreak) een Ik ben ook nog bezig om de zoekterm middels een muisklik te kopiëren naar het klembord, maar door een hoop deadlines op het werk, ben ik daar nog niet tot een resultaat gekomen
de andere versie die ik eerder hier gepost heb heeft inmiddels ook een update gehad. in sommige zoekgevallen is er nu direct vanuit de post een nzb te downloaden. dus zonder eerst naar een zoekpagina gelinkt te worden. werkt hier perfect!
Nice. Misschien dat het klembord nog wat te lastig is, maar kun je hem met een enkele klik de hele bestandsnaam laten selecteren? Dan is copy-pasten ook niet zo lastig meer.Matis schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:08:
Ik heb (in samenwerking met tomwebfreak) een nieuwe versie (0.6) gepubliceerd.
Nice, heb je daar een linkje van?Ray schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:37:
de andere versie die ik eerder hier gepost heb heeft inmiddels ook een update gehad. in sommige zoekgevallen is er nu direct vanuit de post een nzb te downloaden. dus zonder eerst naar een zoekpagina gelinkt te worden. werkt hier perfect!
Ik heb nu een text-field waarin de bestandsnaam staat. Bij een onclick wordt de gehele tekst geselecteerd.Martinspire schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:31:
Nice. Misschien dat het klembord nog wat te lastig is, maar kun je hem met een enkele klik de hele bestandsnaam laten selecteren? Dan is copy-pasten ook niet zo lastig meer.
Is dat wat je wilt?
Edit; zo dus

Als je dat wat lijkt, dan zal ik een nieuwe versie online zetten
[ Voor 6% gewijzigd door Matis op 29-10-2010 12:02 ]
Is prima joh. Knal maar onlineMatis schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:02:
[...]
Ik heb nu een text-field waarin de bestandsnaam staat. Bij een onclick wordt de gehele tekst geselecteerd.
Is dat wat je wilt?
Edit; zo dus
[afbeelding]
Als je dat wat lijkt, dan zal ik een nieuwe versie online zetten
U vraagt, wij draaien.
Versie 0.7 zojuist online gezet. Hierin zit nu dus een tekstveldje waarin de zoekterm staat. Wanneer er op het tekstveld geklikt wordt, zal automagisch de hele tekst geselecteerd worden.

Je moet dan zelf nog wel (met behulp van een sneltoets of menu-item) de tekst op je klembord plaatsen.
Zoals ik al aangaf, ik ben bezig om dit geautomatiseerd te gaan doen, maar dat heeft veel meer voeten in aarde.
Verwijderd
CTRL+C is wel te doen
, dank!!! Ik ga het vanavond testen.
Even wat anders, op www.ftd.nu kijk ik vaak bij de rankings (top 25 ofzo van die week), als ik dan op een link klik start FTD 3.8.5, is het mogelijk aan te geven aan Internet Explorer dat hij naar ftd.nu/betalicious gaat om die link te openen, volgens mij niet?
Even wat anders, op www.ftd.nu kijk ik vaak bij de rankings (top 25 ofzo van die week), als ik dan op een link klik start FTD 3.8.5, is het mogelijk aan te geven aan Internet Explorer dat hij naar ftd.nu/betalicious gaat om die link te openen, volgens mij niet?
Verwijderd
Er zit nu iemand 75 TB aan films te uploaden, zie FTD #1400227 , dat is wel erg bizar veel 
12.000 films? Wat moet je daarmee? Als je uitgaat van 1 film per dag kijken, dan kan je 32 jaar vooruit... afijn, ieder zijn hobby.
12.000 films? Wat moet je daarmee? Als je uitgaat van 1 film per dag kijken, dan kan je 32 jaar vooruit... afijn, ieder zijn hobby.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2010 13:56 ]
LOL
Heb trouwens gister weer eens ingelogd op mijn oude FTN account, maar die hebben al wat FTD4 gaat worden. Jammer dat die spots niet alijd ook op FTD belanden.
Heb trouwens gister weer eens ingelogd op mijn oude FTN account, maar die hebben al wat FTD4 gaat worden. Jammer dat die spots niet alijd ook op FTD belanden.
haha wat erg. maar het is nog erger, dit zegt de poster er zelf over:
Die ruimte die je nodig hebt voor opslag is ongelooflijk en ontzettend duur. Hoax?mijn divx en xvid films zijn gemiddeld 1,8gb a 2,6gb groot. geen cd groote
en ik ben van plan in eerste instantie 12,000 te doen en daarna waarschijnlijk de rest van mijn collectie (totaal 38,089 films)
[ Voor 15% gewijzigd door Mar2zz op 30-10-2010 15:15 ]
Hij begint met 12.000 films, hij heeft er 38.089. (edit: bovenbuurman was me voor)Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:43:
Er zit nu iemand 75 TB aan films te uploaden, zie FTD #1400227 , dat is wel erg bizar veel
Hij beweerd een server rack te hebben staan van 300TB (binnenkort 400TB)

[ Voor 3% gewijzigd door M a r c o op 30-10-2010 15:16 ]
Gelukkig spot hij ook wat muziek voor tussen de films doorVerwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:43:
Wow. En ik dacht dat ik veel films had

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
Oei ja, die heb ik ook nog. Helemaal vergeten , die is wel mooi geworden. Beetje de oude newzbin menu structuur, maar leuke kleuren en lekker snel.Sjah schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:00:
offtopic:
Ik geloof het ook niet helemaal. Hij zal vast wel wat uploaden, maar zoveel is.. tja, ongeloofwaardig.
300 TB opslag, even voor het gemak uitgaande dat ie alle schijven tegelijk heeft gekocht, met schijven van 2 TB en met de huidige prijs van ~80 euro x 150 stuks, heeft dat alleen al minimaal 12.000 euro gekost.
En met de nieuwe bij 100 stuks 3 TB schijven á 200 euro per stuk zou ie 20.000 euro kwijt zijn.
Niet eens meegenomen dat de HDD prijzen aardig gedaald zijn. Of wat ie allemaal wel niet nodig heeft om dit spul aan te sturen, inclusief persoonlijke kerncentrale
Ik geloof het ook niet helemaal. Hij zal vast wel wat uploaden, maar zoveel is.. tja, ongeloofwaardig.
300 TB opslag, even voor het gemak uitgaande dat ie alle schijven tegelijk heeft gekocht, met schijven van 2 TB en met de huidige prijs van ~80 euro x 150 stuks, heeft dat alleen al minimaal 12.000 euro gekost.
En met de nieuwe bij 100 stuks 3 TB schijven á 200 euro per stuk zou ie 20.000 euro kwijt zijn.
Niet eens meegenomen dat de HDD prijzen aardig gedaald zijn. Of wat ie allemaal wel niet nodig heeft om dit spul aan te sturen, inclusief persoonlijke kerncentrale
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Nakebod schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:31:
offtopic:
Hij heeft een eigen bedrijf zegt hij, maar wel tijd om 38.000 films te downloaden?
Ik moet bij hem in de leer, ik heb al moeite om een paar tv series te blijven volgen naast mijn baan en gezin met 2 kids. Dat kost denk ik evenveel tijd bij elkaar als een eigen bedrijfje hebben, dus ik vind het heel knap
Als het 'm lukt schrijft ie wel geschiedenis. Dat is een megapost die lang de grootste post zal blijven in de geschiedenis van FTD en/of Usenet.
die 3 TB muziek is al veel.
die 3 TB muziek is al veel.
Verwijderd
Ik zit nog eens te kijken en op 27 oktober schreef hij dit:
ik heb zelf 132TB aan opslagruimte waarvan 131,7TB al reeds gevuld
Dikke nep dus, dat is opeens 300 of 400 TB geworden in 3 dagen tijd?
ik heb zelf 132TB aan opslagruimte waarvan 131,7TB al reeds gevuld
Dikke nep dus, dat is opeens 300 of 400 TB geworden in 3 dagen tijd?
Patsertjes zijn er altijd. Ik heb sowieso iets tegen het downloaden voor het downloaden, al heb ik dat zelf ook een tijdje als verslaving gehad. Zo een beetje alles meepakken wat er in FTD staat en vervolgens ongeveer 10% daarvan kijken of luisteren. Dat was toen ik FTD net kende en nog geen payserver maar wel 3 dagen (brakke) retentie had. Voor de zekerheid alles meepakken.
Nu heb ik vele 100'en terabytes tot mijn beschikking en het wordt automatisch ververst met nieuw spul, duizenden onbekende mensen doen dat voor mij geheel belangeloos. Als ik er wat mee wil moet ik het wel eerst lokaal gaan opslaan. En het kost me maar 2 euro in de maand (gedeeld usenetabbo).
Als je zo redeneert dan is 15000 euro aan harde schijfruimte betalen puur voor filmopslag en dergelijke ontzettend dom en weggegooid geld. In die paar jaar tijd is het me nog maar een paar keer overkomen dat iets niet te vinden was. Geduld is daarbij altijd een schone zaak.
Nu heb ik vele 100'en terabytes tot mijn beschikking en het wordt automatisch ververst met nieuw spul, duizenden onbekende mensen doen dat voor mij geheel belangeloos. Als ik er wat mee wil moet ik het wel eerst lokaal gaan opslaan. En het kost me maar 2 euro in de maand (gedeeld usenetabbo).
Als je zo redeneert dan is 15000 euro aan harde schijfruimte betalen puur voor filmopslag en dergelijke ontzettend dom en weggegooid geld. In die paar jaar tijd is het me nog maar een paar keer overkomen dat iets niet te vinden was. Geduld is daarbij altijd een schone zaak.
Verwijderd
Een streaming usenet media player zou helemaal mooi zijn, maar dat zal technisch wel lastig zitten.Mar2zz schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:35:
Als ik er wat mee wil moet ik het wel eerst lokaal gaan opslaan.
Bestaat al. NzbplayerVerwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:56:
[...]
Een streaming usenet media player zou helemaal mooi zijn, maar dat zal technisch wel lastig zitten.
http://www.nzbplayer.com/
Ik gebruikte het vroeger, toen ik nog een 4mbit verbinding had. Destijds werkte het wel, zolang er maar geen beschadigde bestanden waren. Ook werkte seeken slecht/niet.
Ik heb het inmiddels al een jaar niet gebruikt, omdat tv-series met mijn huidige verbinding in een paar minuten binnen zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door pvcholten op 30-10-2010 20:17 ]
Verwijderd
Dat is wel waaar, hier heb ik 350 mb in 12 seconden binnen, maar wel grappig dat het bestaat!pvcholten schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:17:
Ik heb het inmiddels al een jaar niet gebruikt, omdat tv-series met mijn huidige verbinding in een paar minuten binnen zijn.
Da's 30MB/s, dat lijkt mij wel wat overdreven.Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 08:54:
[...]
Dat is wel waaar, hier heb ik 350 mb in 12 seconden binnen, maar wel grappig dat het bestaat!
.
Verwijderd
Met glas moet het wel lukken lijkt me.ruyckske schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 09:06:
[...]
Da's 30MB/s, dat lijkt mij wel wat overdreven.
Verwijderd
Nee, heb 15MB/sec, volgens mij heb ik wat verkeerd zitten rekenen, maar het gaat in iedergeval snelruyckske schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 09:06:
[...]
Da's 30MB/s, dat lijkt mij wel wat overdreven.
Dat greacemonkeyscript werkt trouwens prima, net geinstalleerd.
De spot is gedelete door een mod omdat de file niet vindbaar zou zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:43:
Nee duuuuuh

status stond op uploaden, duurt even met 75TB.
Hahaha dat verzin je toch niet.....M a r c o schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:39:
[...]
De spot is gedelete door een mod omdat de file niet vindbaar zou zijn.
Nee duuuuuh.
status stond op uploaden, duurt even met 75TB.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Groot gelijk dat die post verwijderd is, die jongen praat dikke onzin.
Hij heeft tot nu toe 6 gig geupload en de laatste activiteit was 2 dagen geleden. Zoek maar eens op dariogg en je ziet dat hij niks upload.
Ik kreeg wel een mailtje dat er 1000 online stonden op pagina 2? Ik heb even gevraagd aan die verzender wat daar stond. Mocht het geen onzin zijn, dan meld ik het wel. Maar ik heb echt persoonlijk liever kwaliteit en interessante documentaires ofzo dan films die al 20 keer op tv geweest zijn.
Hij heeft tot nu toe 6 gig geupload en de laatste activiteit was 2 dagen geleden. Zoek maar eens op dariogg en je ziet dat hij niks upload.
Ik kreeg wel een mailtje dat er 1000 online stonden op pagina 2? Ik heb even gevraagd aan die verzender wat daar stond. Mocht het geen onzin zijn, dan meld ik het wel. Maar ik heb echt persoonlijk liever kwaliteit en interessante documentaires ofzo dan films die al 20 keer op tv geweest zijn.
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 09:59 ]
Tuurlijk is dat onzin, zal eerder 75GB zijn dan 75TB, als het uberhaupt al iets was. Komop, 75TB is zo idioot veel data, je bent al 3000 euro kwijt aan hardeschijven om dat op te slaan en dan heb je het nog niet eens over de vele Raid controllers die je nodig gaat hebben om dat op een pc aan te kunnen sluiten.
Gewoon gelul dus.
Gewoon gelul dus.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mwa 100TB Home Media ServerTsurany schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:25:
Tuurlijk is dat onzin, zal eerder 75GB zijn dan 75TB, als het uberhaupt al iets was. Komop, 75TB is zo idioot veel data, je bent al 3000 euro kwijt aan hardeschijven om dat op te slaan en dan heb je het nog niet eens over de vele Raid controllers die je nodig gaat hebben om dat op een pc aan te kunnen sluiten.
Gewoon gelul dus.
Verwijderd
nou, pm teruggekregen dat het er wel opstond en dat er nog 12000 films komen, right.
Wat is dat pm systeem trouwens onhandig op die betalicious site, je kan amper zien wat de nieuwe berichten zijn als je reply op reply ontvangt. En berichten weggooien kan ook al niet.
En het laden van afbeeldingen gaat traag, maar dat kan ook aan ziggo liggen, al gaat het downloaden uit nieuwsgroepen wel op de juiste snelheid. Vast weer een dsn gerotzooi.
Wat is dat pm systeem trouwens onhandig op die betalicious site, je kan amper zien wat de nieuwe berichten zijn als je reply op reply ontvangt. En berichten weggooien kan ook al niet.
En het laden van afbeeldingen gaat traag, maar dat kan ook aan ziggo liggen, al gaat het downloaden uit nieuwsgroepen wel op de juiste snelheid. Vast weer een dsn gerotzooi.
N.a.v. dit topic ook even betalicious account aangemaakt, werkt wel lekker tot nu toe!
Verwijderd
Had ik je al bedankt hiervoor? Ik vind het zo fantastisch dat ik met 1 klik de titel kan selecteren, werkt echt heel fijn. Super!Matis schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:36:
Versie 0.7
YWVerwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:01:
Had ik je al bedankt hiervoor? Ik vind het zo fantastisch dat ik met 1 klik de titel kan selecteren, werkt echt heel fijn. Super!
Ik kwam er zojuist achter dat ik dat mijn NZB-download linkje alleen werkt op http://www.ftd.nu/betalicious/ en niet op http://ftd.nu/betalicious/

Dat zou kunnen verklaren waarom bij sommige het niet werkte
[ Voor 38% gewijzigd door Matis op 12-11-2010 14:57 ]
Subtiel schopje
nieuws: Eyeworks wint hoger beroep tegen FTD
nieuws: Eyeworks wint hoger beroep tegen FTD
Check: Matis in "FTD V3.8, wat vinden we ervan?"
Edit; je hebt overigens pech
Edit; je hebt overigens pech
Aantal beta-testers: 1250 (maximaal 1250)
[ Voor 44% gewijzigd door Matis op 15-11-2010 17:08 ]
Verwijderd
ik krijg allemaal vragen over de ftd knop (niet in de beta, maar in dat normale programma). Daarin werkt iets niet meer, een site die ermee opgehouden is.
Weet iemand wat ik terug kan geven als antwoord? Ik heb even gekeken of er al een nieuwe knop is gemaakt door iemand, maar kon niks vinden.
Ze vertellen mij dat deze melding komt: "Newzleech is no more. :("
Nu heb ik mij nooit verdiept in die knop in ftd, maar het lijkt me dat daar een koppeling naar newzleech inzit die er kennelijk mee is opgehouden. Wie heeft een tip?
Weet iemand wat ik terug kan geven als antwoord? Ik heb even gekeken of er al een nieuwe knop is gemaakt door iemand, maar kon niks vinden.
Nu heb ik mij nooit verdiept in die knop in ftd, maar het lijkt me dat daar een koppeling naar newzleech inzit die er kennelijk mee is opgehouden. Wie heeft een tip?
De knop is er niet mee opgehouden, de website (newzleech) is er mee opgehouden.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:43:
ik krijg allemaal vragen over de ftd knop (niet in de beta, maar in dat normale programma). Daarin werkt iets niet meer, een site die ermee opgehouden is.
Tip: een van de vele andere search engine websites gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 15-11-2010 22:46 ]
Hoi!
Verwijderd
Dat vermoeden had ik al, ik geef het even door.EWK schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:45:
De knop is er niet mee opgehouden, de website (newzleech) is er mee opgehouden.
Tip: een van de vele andere search engine websites gebruiken.
Wat zijn de directe consequenties voor FTD?
Elect a clown, expect a circus.
Dat weet ik natuurlijk ook niet, maar volgens mij kunnen ze twee dingen doen.Slasher schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:22:
Wat zijn de directe consequenties voor FTD?
Of ze stoppen er helemaal mee, om op die manier geen gezeik meer te hebben.
Of ze zullen een manier moeten vinden om het stimuleren tegen te gaan. Misschien zonder kudo's gaan werken (voor sommige is dat een stimulans om te posten), of misschien geen reacties meer toe kunnen voegen, want soms gaat het daar ook om stimuleren. Als in; "Deze spot is de beste tot nu toe, beter dan de .... van posterX."
Daarnaast moet er vaak door modjes worden ingegrepen in berichten, wat natuurlijk niet waterdicht is.
Ik hoop dat FTD nog wel een tijdje zou blijven bestaan. Misschien kunnen ze hun server verhuizen naar het Oostblok
Verwijderd
op de ftd website kon je als vriend inloggen en dan kon je de 25 best gewaardeerde spots bekijken, maar die functie zie ik opeens niet meer?
Is die verdwenen? Ik vond hem wel handig eigenlijk...
Dit heeft denk toch te maken met de rechtszaak tegen eyeworks. Eyeworks heeft deze rechtszaak dinsdag gewonnen van FTD. Een van de redenen waarom FTD had verloren kwam omdat door het gebruik van kudo's en een top 25 mensen gestimuleerd worden om te ''spotten''.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:33:
op de ftd website kon je als vriend inloggen en dan kon je de 25 best gewaardeerde spots bekijken, maar die functie zie ik opeens niet meer?
Op het forum waren al veel gebruikers het met elkaar eens dat de Top beter weg gehaald kan worden voor toekomstige zaken. Denk dat aan de hand daar van Mr. FTD de top eruit heeft gehaald. Mr FTD heeft er voor de rest niks over gezegd maar dit is wat ik denk.
Verwijderd
Mmm, jammer. Ik kom niet zo vaak op dat forum en had dit gemist.
Ik vond het wel fijn, ik ben momenteel niet zo op de hoogte van nieuwe films en als ik eens tijd had en wat wilde kijken (zoals vanavond) keek ik in de top 25 en koos dan wat uit.
Hoop in iedergeval dat FTD nog even blijft, ben er al jaren lid van en gebruik het wel steeds minder, maar voor sommige zaken zoals epubs in het nederlands, strips en audioboeken in het nederlands is het wel een fijne bron de laatste tijd.
Ik vond het wel fijn, ik ben momenteel niet zo op de hoogte van nieuwe films en als ik eens tijd had en wat wilde kijken (zoals vanavond) keek ik in de top 25 en koos dan wat uit.
Hoop in iedergeval dat FTD nog even blijft, ben er al jaren lid van en gebruik het wel steeds minder, maar voor sommige zaken zoals epubs in het nederlands, strips en audioboeken in het nederlands is het wel een fijne bron de laatste tijd.
Jessus, ik kom op FTD sinds de rechtzaak toch wat films tegen die zijn verwijderd door de modjes.. Onder andere Harry Potter is gewoon verwijderd na een claim..
. Het is nog even wachten, en heel FTD is weggemod.
Voorbeeld is '1416976' '1417473' en '1416555'.

Voorbeeld is '1416976' '1417473' en '1416555'.
[ Voor 10% gewijzigd door Xaero op 19-11-2010 07:50 ]
Met ik heb met behulp van spotnet 1416555 binnengehaald. Dit was niet de hele film, slechts 35 min. Waarschijnlijk is hij daarom verwijderd.
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat filmmaatschappijen nu iteratief spots kunnen laten verwijderen, zodat er niets meer overblijft.
Edit: Ik zie nu ook bij een ander post:
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat filmmaatschappijen nu iteratief spots kunnen laten verwijderen, zodat er niets meer overblijft.
Edit: Ik zie nu ook bij een ander post:
verwijderd in verband met een notice & takedown verzoek
[ Voor 17% gewijzigd door pvcholten op 20-11-2010 16:43 ]
Ik heb zojuist een nieuwe versie (0.9) van mijn Greasemonkey-script geplaatst op Userscripts.com
Het script werkt nu zowel op http://ftd.nu/betalicious/ als http://www.ftd.nu/betalicious/
Daarnaast heb ik nog een kleine wijziging gemaakt in de require structuur van het script. Jullie als gebruiker merken daar weinig van, alleen voor mij als ontwikkelaar is het wel erg prettig
Het script werkt nu zowel op http://ftd.nu/betalicious/ als http://www.ftd.nu/betalicious/
Daarnaast heb ik nog een kleine wijziging gemaakt in de require structuur van het script. Jullie als gebruiker merken daar weinig van, alleen voor mij als ontwikkelaar is het wel erg prettig
[ Voor 31% gewijzigd door Matis op 20-11-2010 20:59 ]
Verwijderd
Versie 0.9 geinstalleerd. Zie verder niks nieuws, maar het werkt zoals de vorige versie en meer heb ik ook niet nodig
Ik heb FTD net geïnstalleerd, maar ik krijg alleen posts vanaf vandaag te zien. Is er een mogelijkheid om de posts te zien die voor mijn installatie zijn geplaatst?
Ik krijg geen download link in ChromeMatis schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 20:58:
Ik heb zojuist een nieuwe versie (0.9) van mijn Greasemonkey-script geplaatst op Userscripts.com
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Zijn weer nieuwe aanmeldingen mogelijk voor de web versie van FTD
Staat nu op 1387 van 2000!!
Alleen voor vrienden van FTD uiteraard
Bedankt! Ik zit erbijBigSurf schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:51:
Misschien zou je kunnen overleggen met Shaggy_NB.
Want bij hem werkte het uiteindelijk ook: Shaggie_NB in "FTD, wat vinden we ervan?"
Ik weet niet of je een foutmelding krijgt, maar bij mij werkt het prima in Chrome (zie ook de screenshot in mijn post)
[ Voor 24% gewijzigd door Matis op 29-11-2010 11:10 ]
Goed idee ja... ik zal hem ook eens proberen in firefox.. Misschien dat een reboot oid helptMatis schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:09:
[...]
Misschien zou je kunnen overleggen met Shaggy_NB.
Want bij hem werkte het uiteindelijk ook: Shaggie_NB in "FTD, wat vinden we ervan?"
Ik weet niet of je een foutmelding krijgt, maar bij mij werkt het prima in Chrome (zie ook de screenshot in mijn post)
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Weet wel, dat Chrome sinds kort native ondersteuning heeft voor GM scripts: http://www.chromium.org/d...gn-documents/user-scripts
Wanneer je de nieuwe versie van Chrome draait met/onder Greasemetal, dan kan dat wel eens tegen elkaar in lopen te boksen.
Wanneer je de nieuwe versie van Chrome draait met/onder Greasemetal, dan kan dat wel eens tegen elkaar in lopen te boksen.
[ Voor 29% gewijzigd door Matis op 29-11-2010 11:19 ]
Heb je voor mij een linkje? kan het zo snel niet vinden..BigSurf schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:51:
Ben namelijk ook vriend van Ftd
is een klein stukje naar boven lezen te moeilijk?dunn0w schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:02:
[...]
Heb je voor mij een linkje? kan het zo snel niet vinden..
Ben namelijk ook vriend van Ftd
lees even een pagina terug ofzo.. de links staan genoeg in dit topic
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Ja ik keek weer is niet verder dan me neus lang isKillerbert schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:12:
[...]
is een klein stukje naar boven lezen te moeilijk?
lees even een pagina terug ofzo.. de links staan genoeg in dit topic

Heb het gevonden
Pluskudos Matis! Moest wel even zoeken naar greasemonkey voor 4.0b8pre maar hier staan nightly builds: http://muhdzamri.blogspot...-greasemonkey-add-on.html
Vooralsnog geen crashes
Vooralsnog geen crashes
Hebben meer mensen in FTD4 regelmatig de melding dat een spot niet gevonden is na het klikken op een linkje? Zijn dit verwijderde spots ofzo die niet uit de index verdwijnen?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat heb ik ook regelmatig.
Heel vreemd, heb er geen verklaring voor.
Heel vreemd, heb er geen verklaring voor.
Hoi!
Momenteel kan ik geen verbinding krijgen met de FTD servers. Lijkt erop dat ze down zijn??
ftd4 beta doet het wel, maar laad gigantisch traag. De normale versie + het forum doen het bij mij inderdaad ook helemaal niet.hhoekstra schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:14:
Momenteel kan ik geen verbinding krijgen met de FTD servers. Lijkt erop dat ze down zijn??
Wat mij wel is opgevallen is dat als ik de Google DNS gebruik ik geregeld de melding krijg dat de server niet gevonden kan worden. Gebruik ik mijn provider DNS dan doet die het bijna altijd.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
Gebeurd er trouwens wat op ftd gebied? De beta zie ik niet wijzigen en ik had gehoopt dat het nu wel een goed alternatief zou zijn, maar sommige dingetjes missen nog en dat is wel jammer.
Voor zover ik weet, gebeurd er niets tot de uitspraak van de rechter er is, eind deze maand.
[ Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 09-12-2010 06:30 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
De beta is van url veranderd, alleen ligt het aan mij of is dat berichtje behoorlijk onvriendelijk? "Beta is hier. Update je bookmarks. Gebruik alleen de website! Zo niet, exit beta.".
Hoezo gebruik alleen de website? Mag je hun normale software niet meer gebruiken? De website heeft ook nog niet alle functionaliteit (bijvoorbeeld dat je als supporter een berichtje kan krijgen als iets met bepaalde trefwoorden er in gepost wordt).
Hoezo gebruik alleen de website? Mag je hun normale software niet meer gebruiken? De website heeft ook nog niet alle functionaliteit (bijvoorbeeld dat je als supporter een berichtje kan krijgen als iets met bepaalde trefwoorden er in gepost wordt).
[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 16-12-2010 16:47 ]
/▌
Heel onduidelijk ja, daarnaast is de database die ik te zien krijg erg klein (80 spots). Dan wijk ik lekker uit naar de software hoor. Dan maar exit beta
.
edit:
nvm, na een refresh zie ik alle spots weer..
edit:
nvm, na een refresh zie ik alle spots weer..
[ Voor 15% gewijzigd door Bartske op 16-12-2010 16:51 ]
Verwijderd
die beta is verder ook niet echt boeiend, er gebeurd niks nieuws en het is alleen maar lastig als je ook de client gebruikt.
maar zet dan wel mijn bookmarks en filters over. Nu mag ik de client niet meer starten voor zover ik het begrijp en ben dus alles kwijt of als ik de client start is de beta weg? Lekker onvriendelijk.
Heb maar even mijn vraag op het forum gesteld:
http://forum.ftd.nu/showthread.php?p=2441259#post2441259
maar zet dan wel mijn bookmarks en filters over. Nu mag ik de client niet meer starten voor zover ik het begrijp en ben dus alles kwijt of als ik de client start is de beta weg? Lekker onvriendelijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 16:55 ]
Ik crosspost het antwoord van de FTD moderator maar even hier voor de volledigheid:Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:55:
die beta is verder ook niet echt boeiend, er gebeurd niks nieuws en het is alleen maar lastig als je ook de client gebruikt.
De melding is nu ook aangepast, blijft het maar een rare zin vinden. Ze bieden ons toch een dienst aan, en ze willen graag testers hebben voor die beta neem ik aan. Geef dan niet zo'n kortaf bericht.Je kan gewoon http://www.ftd.nu/betallic gebruiken met je browser. Het is om te voorkomen dat mensen één of andere schil gemaakt door derden gebruiken (en vervolgens wel naar FTD gaan mailen als deze bijv. crasht).
FTD3.8.5 kan je uiteraard gewoon naast de beta blijven gebruiken.
[ Voor 9% gewijzigd door Bartske op 16-12-2010 17:04 ]
Verwijderd
vaak lijkt een melding duidelijk, maar voor de ontvanger is hij dat dan niet altijd.
ik schrijf voor het werk handleidingen voor een softwarepakket en dan denk ik heel duidelijk te zijn en krijg ik nog vragen en pas het 30 keer aan, dus tja...
ik vind het wel fijn dat het zo snel geregeld is en ik de client ook nog mag gebruiken, ik zal vavond gelijk even die bookmarks downloaden en de filters even uitprinten ofzo, dan raak ik die niet kwijt en kan ik ze ook op de beta even installeren.
ik schrijf voor het werk handleidingen voor een softwarepakket en dan denk ik heel duidelijk te zijn en krijg ik nog vragen en pas het 30 keer aan, dus tja...
ik vind het wel fijn dat het zo snel geregeld is en ik de client ook nog mag gebruiken, ik zal vavond gelijk even die bookmarks downloaden en de filters even uitprinten ofzo, dan raak ik die niet kwijt en kan ik ze ook op de beta even installeren.
De verwarring komt hier ook omdat het te kort is en het denk ik geschreven is op een moment van iritatie. Dat is ook uit de forumpost te halenVerwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:06:
vaak lijkt een melding duidelijk, maar voor de ontvanger is hij dat dan niet altijd.
Het is om te voorkomen dat mensen één of andere schil gemaakt door derden gebruiken (en vervolgens wel naar FTD gaan mailen als deze bijv. crasht).
/▌
Verwijderd
Kan iemand dit plaatje uitleggen? Is dat nu die andere FTD client die door iemand gemaakt is?
http://img257.imageshack.us/img257/3272/ftd.png
wat heeft dat nu voor voordelen ten opzichte van de webbased officiele versie behalve de nzb knop?
http://img257.imageshack.us/img257/3272/ftd.png
wat heeft dat nu voor voordelen ten opzichte van de webbased officiele versie behalve de nzb knop?
[ Voor 183% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 20:47 ]
Maar het script wat in dit topic was gepost lijkt nu ook niet meer te werken (dat je rechtstreeks naar nzbindex gaat met de juiste zoektermen ingevuld).
Mja, dat is ook niet zo heel vreemd, aangezien de website veranderd is naar: http://www.ftd.nu/betallic/Darkzell schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:19:
Maar het script wat in dit topic was gepost lijkt nu ook niet meer te werken (dat je rechtstreeks naar nzbindex gaat met de juiste zoektermen ingevuld).
Ik zal wel een nieuwe versie posten
Is er trouwens al een release datum gepland voor versie 4.x?
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Niet dat ik weet en op het forum wordt er niet over gesproken. It's done when it is doneHari-Bo schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:36:
Is er trouwens al een release datum gepland voor versie 4.x?
Google (bijvoorbeeld) laat hun producten bijna allemaal in beta draaien. Dit om eventuele problemen onder dat kopje te kunnen schuiven
Edit; ik heb zojuist een nieuwe versie van mijn Greasemonkey script geplaatst, welke ook voor de nieuwe beta moet werken

Nieuwe versie (v0.10) is hier te vinden/downloaden.
[ Voor 8% gewijzigd door Matis op 17-12-2010 09:48 ]
Let op:
LET OP: Het gaat hier over het product FTD. Het product en het product alleen dus.
Ook geen discussies over wat/niet legaal dan wel illegaal is hoort niet in dit topic thuis.
LET OP: Het gaat hier over het product FTD. Het product en het product alleen dus.
Ook geen discussies over wat/niet legaal dan wel illegaal is hoort niet in dit topic thuis.