BtM909 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:27:
Ik ben erg benieuwd of die beta uiteindelijk gewoon weer in een applicatie(schil) gaat draaien. Ziet er op zich goed uit, maar missen nog een hoop (html5) aspecten / voordelen, die je met de huidige applicatie nog wel hebt

Het is inderdaad jammer dat ze nog zo weinig gebruik maken van de mogelijkheden van webservices en/of dynamiek.
Zo hadden ze voor een aantal zaken uitstekend jQuery kunnen gebruiken, waar nu een houtje-touwtje oplossing middels CSS-classes wordt gebruikt. Ik vind het wel kwalijk dat ze alles nog met table's hebben opgebouwd. Mja, if it works, it works, zouden ze gedacht hebben
Dat ze momenteel nog geen html5 gebruiken vind ik niet heel vreemd. Er zijn maar weinig mensen die al een html5-capable webbrowser hebben.
Ik hoop eigenlijk dat het een webbased
applicatie blijft. Naast het feit dat het veel sneller en soepeler werkt, kunnen ze updates ook veel makkelijker uitrollen.
Daarnaast blijven je instellingen en voorkeuren opgeslagen en ben je niet telkens weer je filters kwijt als je FTF opnieuw moet/wilt installeren.
Ze mogen ook nog wel wat verbeteren aan de sessietijden. Ik vind eigenlijk pas dat je sessietijd mag verlopen als je handmatig op de catchup-knop drukt. Want nu komt het vaak voor dat bij een refresh van de pagina, ineens alle items als oud gemarkeerd staan.
Ik gebruik overigens FTD 3.8 niet meer sinds ik in het beta-programma zit
Edit; Wat me overigens wel opvalt (het kan toeval zijn, dat weet ik niet) is het feit dat ineens heel veel spots de verkeerde categorie hebben. Vooral in de beeld-categorie lijkt er nogal wat mis te gaan. Heel veel IMG-spots bevatten divx-video's. Daz jammur
[
Voor 9% gewijzigd door
Matis op 10-10-2010 20:51
]