FTD, wat vinden we ervan?

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 148.959 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
de site is nu wel weer bereikbaar ja, maar FTD zelf werkt bij mij nog steeds niet :-(
krijg nog steeds die foutmelding.

edit: FTD update nu ook weer.
Hoewel de laatste spot van voor gisteren 22:00 uur is.

[ Voor 26% gewijzigd door M a r c o op 05-10-2010 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Updaten lukt hier nog niet... dat zou natuurlijk aan de DNS updates kunnen liggen als het domein verhuist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
idrive schreef op maandag 24 mei 2010 @ 22:37:
Dit mailtje heb ik zojuist binnen gehad via ftd

Zojuist heeft de rechtbank Haarlem ons medegedeeld dat de mondelinge zitting in onze zaak tegen BREIN zal plaatsvinden op 5 oktober 2010 om 13.30 uur. De zitting is openbaar, iedereen die belangstelling heeft is van harte welkom.

Als je wilt komen, maak dan even een melding in dit http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=458095(FTD forumaccount vereist) zodat we bij grote belangstelling de rechtbank kunnen verzoeken om een voldoende grote zaal.

De rechtbank Haarlem vind je overigens hier:
http://www.rechtspraak.nl...lem/Routebeschrijving.htm

Meer informatie over de rechtzaak vind je op:
http://www.fighttodefeat.nl

Na de zitting gaan we nog op de Grote Markt zitten. Arnoud, onze huisjurist, sponsort alvast een rondje.

Wellicht tot ziens en bedankt voor je steun,
FTD & Mods
Misschien komt het hierdoor... vandaar dat het misschien niet werkt !!!

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:13

Matis

Rubber Rocket

Ik krijg de volgende foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/h5DGsjdLpeodtKFbkjBqgt3F/full.png

Geen idee of het met de hoorzitting te maken heeft, maar het lijkt er wel op.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:23
Bij mij werkt het gewoon (ik gebruik Google DNS), static.ftd.nu geeft ip 83.137.150.56. Bij iemand waar het nu niet werkt resolved dit naar 69.25.75.72.

Een tijdelijke workaround zou kunnen zijn om je hosts file aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Wss hebben ze alles verhuist (als een soort backup) en als ze vandaag slecht nieuws krijgen, hebben
ze tenminste hun harde werk nog als backup :D

Nu is het een kwestie van afwachten 8)7

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
LiquidSmoke schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 07:40:
[...]
Servers bij voorbaat offline gehaald? Misschien om ze vast naar het Caribisch gebied te verhuizen :+
Het is een rechtzaak van FTD tegen Brein,
niet andersom.
Soundstorm2010 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:11:
[...]
Misschien komt het hierdoor... vandaar dat het misschien niet werkt !!!
Matis schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:18:
Ik krijg de volgende foutmelding:
[afbeelding]

Geen idee of het met de hoorzitting te maken heeft, maar het lijkt er wel op.
Het werkt NOG niet bij jullie schijnbaar. Bij mij nu inderdaad weer wel. Kan met het bijwerken van de DNS servers te maken hebben. Het samenvallen met de rechtzaak lijkt toeval, omdat (zoals Nakebod aangaf) de registratiedatum van het domein toevallig net samenviel met gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soundstorm2010 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:21:
Wss hebben ze alles verhuist (als een soort backup) en als ze vandaag slecht nieuws krijgen, hebben
ze tenminste hun harde werk nog als backup :D
Ze krijgen geen slecht nieuws vandaag, de uitspraak kan nog maanden (misschien zelfs een jaar) op zich laten wachten. Bij mij is ftd.nu ook nog steeds niet bereikbaar, gelukkig hebben we Spotnet nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

bommel schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:21:
Bij mij werkt het gewoon (ik gebruik Google DNS), static.ftd.nu geeft ip 83.137.150.56. Bij iemand waar het nu niet werkt resolved dit naar 69.25.75.72.

Een tijdelijke workaround zou kunnen zijn om je hosts file aan te passen.
Je weet dat ftd behoorlijk wat IP adressen heeft? Die .56 is er maar één van :+
http://who.is/dns/ftd.nu/ (Hoewel die nog niet 100% up2date is/lijkt)
69.25.75.72 is volgens mij niet meer in gebruik. Voor de DNS update hadden ze heel veel verschillende IP adressen uit verschillende reeksen en verschillende landen, lijkt nu wat centraler, allemaal in Nederland.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
idd, alles lijkt weer te werken :)

Is wel een knap staaltje timing idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik krijg nu de melding "De FTD-server kan niet worden gevonden"
Waarschijnlijk is het nu een lokaal DNS-issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het geeft bij mij ook een melding. Er zullen wel wat dingen door elkaar lopen want na zo'n rechtszitting wordt dat echt niet alla seconde offline gehaald. www.ftd.nu krijg ik wel gewoon te zien trouwens.

En dingen even backuppen en verplaatsen voor de zekerheid lijkt me ook niet zo'n gekke move in hun situatie. Het is toch een bedrijf dat er van afhankelijk is, ongeacht wat de uitspraak van de rechtszitting gaat worden en wat ze daar mee gaan doen. In het meest slechte geval kunnen ze de backup nog doorverkopen aan de hoogste bieder.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissShadows
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-02-2023
het ligt niet aan de rechtzaak tegen Brein. de DNS server lag er even uit zoals ik las op het forum. Bij mij doet alles het iig weer

edit: hij deed het weer, nu effe weer niet 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door MissShadows op 05-10-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Bij mij werkt FTD de hele dag al niet. FTD server kan niet gevonden worden?
Ik heb niets aan FTD of mijn computer gedaan. Alleen eergisteren heb ik 'Verwijder gegevens en Herstel FTD'
gedaan en daarna de gehele database weer gedownload. Maar toen werkte het allemaal prima, dus denk niet dat dat het is.
Krijg toch echt het idee dat de FTD server er gewoon uit ligt. Kan iemand dit bevestigen?
ftd.nu kom ik ook niet op.

[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 05-10-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Hier doet hij het perfect, hoor.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Op het werk deed FTD het niet, hier thuis heb ik er geen problemen mee. Degene die problemen hebben moeten geduld hebben.
De DNS-servers resetten vaak elke 24 uur, de timing hangt een beetje af van de eerste request.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet als dns server 8.8.8.8 en eventueel 8.8.4.4
Hiermee werkt FTD wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ducky019
  • Laatst online: 19-02 10:06
Het omzetten van DNS server, waar doe ik dat (Noob)
8)7 8)7 8)7 8)7

Ik heb het reeds gevonden en het werkt...

[ Voor 42% gewijzigd door ducky019 op 05-10-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Hij doet het nu weer. Zal inderdaad aan de DNS Servers hebben gelegen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Matis schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:56:
[...]

Op het werk deed FTD het niet, hier thuis heb ik er geen problemen mee. Degene die problemen hebben moeten geduld hebben.
De DNS-servers resetten vaak elke 24 uur, de timing hangt een beetje af van de eerste request.
Ben benieuwd wat je dan doet voor werk als je FTD er voor nodig hebt. Werk je bij BREIN ofzo? ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:19:
Zal inderdaad aan de DNS Servers hebben gelegen dan.
Nee echt, hoe kom je op dat idee? :z

Dat is gisteren hier al 10 keer gemeld hier nog voordat jij poste dat het volgens jou aan de FTD server lag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
M a r c o schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:28:
Nee echt, hoe kom je op dat idee? :z
Dat is gisteren hier al 10 keer gemeld hier nog voordat jij poste dat het volgens jou aan de FTD server lag. ;)
Snap je reactie maar je kan niet verwachten dat ik een 30-tal berichten doorspit. Ik heb de laatste paar pagina's door gebladerd in dit topic alvorens ik mijn berichtje postte. Op die paar pagina's is het mij niet opgevallen.
Ik reageer hierop omdat dit vaker voorkomt en niet alleen bij mij. Beetje meer begrip graag.

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 06-10-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:27:
[...]
Snap je reactie maar je kan niet verwachten dat ik een 30-tal berichten doorspit. Ik heb de laatste paar pagina's door gebladerd in dit topic alvorens ik mijn berichtje postte. Op die paar pagina's is het mij niet opgevallen.
Ik reageer hierop omdat dit vaker voorkomt en niet alleen bij mij. Beetje meer begrip graag.
nou, in de ca 10 posts voor de jouwe kom je de volgende opmerkingen tegen.
Updaten lukt hier nog niet... dat zou natuurlijk aan de DNS updates kunnen liggen als het domein verhuist is.
Het werkt NOG niet bij jullie schijnbaar. Bij mij nu inderdaad weer wel. Kan met het bijwerken van de DNS servers te maken hebben.
Waarschijnlijk is het nu een lokaal DNS-issue.
het ligt niet aan de rechtzaak tegen Brein. de DNS server lag er even uit zoals ik las op het forum. Bij mij doet alles het iig weer
O-)
lijkt me dat dat wel moet opvallen als je een klein stukje terugkijkt.

bovendien was mijn post niet al te serieus bedoeld hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Vanaf vandaag ben ik begonnen met het testen van FTD 4.0 Beta 2. Dat werkt een stuk prettiger dan de huidige versie. Vooral omdat het geheel webgebaseerd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:50
zou ik ook graag proberen, istie public?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Tomino schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:01:
zou ik ook graag proberen, istie public?
Nee, hij is momenteel alleen voor "Vrienden van FTD" en zelfs daarin wordt nog geschift. Mensen die nu vriend van FTD worden om de beta te kunnen testen worden niet toegelaten tot het programma. Daarnaast moet je ook in het testteam van FTD zitten.

Alleen de mensen die al enkele maanden (jaren mss) vriend zijn, kunnen het proberen.

Edit; linkje naar de thread op FTD over 4.0: http://forum.ftd.nu/forumdisplay.php?f=44
Er zijn op dit moment weer plaatsen. Aantal beta-testers: 605 (maximaal 1000)
http://www.ftd.nu/betalicious/
Je kan het natuurlijk altijd proberen :P

[ Voor 32% gewijzigd door Matis op 09-10-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Ik vroeg me af als FTD nou in hun gebruikersovereenkomst zetten, wat iedereen moet accepteren voordat ze het programma gebruiken, dat ze FTD alleen gebruiken waarvoor het bedoeld is en niet met de bedoeling om informatie te verkrijgen om te gebruiken in een rechtzaak of voor andere dingen om deze community te stoppen.

Zou dit kunnen helpen? Of slaat dit helemaal nergens op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Matis schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:23:
Vanaf vandaag ben ik begonnen met het testen van FTD 4.0 Beta 2. Dat werkt een stuk prettiger dan de huidige versie. Vooral omdat het geheel webgebaseerd is :)
Dat werkt nog verrassend snel ook, het voelt allemaal een stuk responsiever dan de offline versie van FTD. :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Xander schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 16:00:
Dat werkt nog verrassend snel ook, het voelt allemaal een stuk responsiever dan de offline versie van FTD. :)
Dat is natuurlijk ook niet heel vreemd, immers hoeft alleen de presentatie-laag (laag 6) verstuurd te worden. En laat HTML daar nu uitermate geschikt voor zijn ;)
De data wordt allemaal uit de (hoogstwaarschijnlijke) localhost DB-server gevist en met een beetje caching is dat zo goed als instant.
In de huidge offline-versie moesten alle queries heen en weer over het grote boze internet. Naast het feit dat dat een stuk trager is, werd er ook veel te veel onnodige data verstuurd, wat ook weer voor onnodige vertraging zorgde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Matis schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:14:
[...]
Nice, lukte nog wel ja. Hij stond nu net op iets boven de 700. Dus nog plek zat voor de snelle meelezers :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

nieuws: FTD: Brein plaatste bestanden op Usenet voor rechtszaak
De vijftien hebben om geloofwaardig over te komen onder meer content op Usenet geplaatst, geld gedoneerd aan FTD en via het interne berichtensysteem andere gebruikers gevraagd waar ze bepaalde films konden vinden. Sievers noemt de methode van bewijs verzamelen 'dubieus', maar wijst erop dat het vermoedelijk wel is toegestaan. In een strafzaak mogen politie en Justitie overigens niet op deze wijze bewijsmateriaal verzamelen, aldus Sievers. Brein is door Tweakers.net benaderd voor een reactie op deze claims, maar bleek niet onmiddellijk bereikbaar voor commentaar.
Worden individuele spotters ook mogelijk vervolgd of moet ik dit hier niet uit lezen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk aan, ik mocht meedoen aan de beta, maar ik zie alleen niet mijn bewaarlijst staan (die is leeg, kan wel nieuwe maken) en mijn zoekopdrachtjes die ik in dat menu had gezet zijn ook weg (kan ze wel opnieuw aanmaken).

Ik ga er van de week eens mee rotzooien, het werkt wel een stuk sneller en fijner zeg. Normaal ben ik niet zo van de veranderingen, werk al jaren met ftd, maar dit is wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 20:55

painkill

Pain(k)(ill)

Beta is leuk, maar ik mis de NZB knop :P
Het werkt wel snel trouwens :)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik ben erg benieuwd of die beta uiteindelijk gewoon weer in een applicatie(schil) gaat draaien. Ziet er op zich goed uit, maar missen nog een hoop (html5) aspecten / voordelen, die je met de huidige applicatie nog wel hebt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

BtM909 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:27:
Ik ben erg benieuwd of die beta uiteindelijk gewoon weer in een applicatie(schil) gaat draaien. Ziet er op zich goed uit, maar missen nog een hoop (html5) aspecten / voordelen, die je met de huidige applicatie nog wel hebt :)
Het is inderdaad jammer dat ze nog zo weinig gebruik maken van de mogelijkheden van webservices en/of dynamiek.
Zo hadden ze voor een aantal zaken uitstekend jQuery kunnen gebruiken, waar nu een houtje-touwtje oplossing middels CSS-classes wordt gebruikt. Ik vind het wel kwalijk dat ze alles nog met table's hebben opgebouwd. Mja, if it works, it works, zouden ze gedacht hebben ;)

Dat ze momenteel nog geen html5 gebruiken vind ik niet heel vreemd. Er zijn maar weinig mensen die al een html5-capable webbrowser hebben.

Ik hoop eigenlijk dat het een webbased applicatie blijft. Naast het feit dat het veel sneller en soepeler werkt, kunnen ze updates ook veel makkelijker uitrollen.

Daarnaast blijven je instellingen en voorkeuren opgeslagen en ben je niet telkens weer je filters kwijt als je FTF opnieuw moet/wilt installeren.

Ze mogen ook nog wel wat verbeteren aan de sessietijden. Ik vind eigenlijk pas dat je sessietijd mag verlopen als je handmatig op de catchup-knop drukt. Want nu komt het vaak voor dat bij een refresh van de pagina, ineens alle items als oud gemarkeerd staan.

Ik gebruik overigens FTD 3.8 niet meer sinds ik in het beta-programma zit :P

Edit; Wat me overigens wel opvalt (het kan toeval zijn, dat weet ik niet) is het feit dat ineens heel veel spots de verkeerde categorie hebben. Vooral in de beeld-categorie lijkt er nogal wat mis te gaan. Heel veel IMG-spots bevatten divx-video's. Daz jammur

[ Voor 9% gewijzigd door Matis op 10-10-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Edit; Wat me overigens wel opvalt (het kan toeval zijn, dat weet ik niet) is het feit dat ineens heel veel spots de verkeerde categorie hebben. Vooral in de beeld-categorie lijkt er nogal wat mis te gaan. Heel veel IMG-spots bevatten divx-video's. Daz jammur
Meld je dat dan ook?

Overigens, reageer ik later even inhoudelijk op de rest van je post :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matis schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:35:
Daarnaast blijven je instellingen en voorkeuren opgeslagen en ben je niet telkens weer je filters kwijt als je FTF opnieuw moet/wilt installeren.
die staan in een .txt bestandje opgeslagen, moet je hem alleen niet vergeten te kopieeeren voordat je een image terugzet (wat ik dus elke keer vergeet).

Ik maak altijd even een screenshotje voordat ik ermee bezig ga, scheelt wat ergernis. En met dat screenshotje bouw ik ze daarna opnieuw (maar dat .txt bestandje is handiger).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Natuurlijk meld ik dat (wel via de V3.8 overigens).
Overigens, reageer ik later even inhoudelijk op de rest van je post :)
* Matis maakt zijn borst alvast nat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het valt me op dat ftd toch veel info bewaard. Verstuurde en ontvangen berichten die ik in mijn ftd had gewist zijn opeens terug in deze beta... :/

is er een truuk om je menu uit ftd 3.8.5 in die beta te krijgen (je eigen filters)?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Matis schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:14:
[...]

Nee, hij is momenteel alleen voor "Vrienden van FTD" en zelfs daarin wordt nog geschift. Mensen die nu vriend van FTD worden om de beta te kunnen testen worden niet toegelaten tot het programma. Daarnaast moet je ook in het testteam van FTD zitten.

Alleen de mensen die al enkele maanden (jaren mss) vriend zijn, kunnen het proberen.

Edit; linkje naar de thread op FTD over 4.0: http://forum.ftd.nu/forumdisplay.php?f=44

[...]

Ik heb gister gedoneerd, en zit vandaag in de beta :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
Heb hier 10 minuten geleden gedoneert via PayPal. Kan nu al van de webbased ftd4.0 gebruikmaken :))

Voor de mensen die graag eerst even willen zien hoe het eruit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/bgsfet.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Lol... jaren geleden eens een klein bedrag gedoneerd. Kan er nu direct in :P

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:06
Wanneer moet die uitkomen? Kan me er ook wel ns aanwagen, ben gebruiker van het 1e uur, en ooit zelf eens vrind geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Als je ooit vriend bent geworden (zoals ik) kun je direct inloggen. Nog ongeveer 180 beta-testers voordat het vol zit. Dus log gewoon ff in.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan je met FTD4 de filters uit FTD3 gebruiken? Zou jammer zijn als je die met het handje over moet zetten. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

pven schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:18:
Kan je met FTD4 de filters uit FTD3 gebruiken?
Nee, althans nog niet. Ik heb het iig nog niet gevonden.

Daarnaast moet je bij elke nieuwe beta (tot op heden) al je filters resetten, omdat ze anders niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:41

GeeBee

Oddball

Misschien wordt het tijd voor "FTD V4, wat vinden we ervan?" :)

Ik vind v4 zo op het eerste gezicht goed werken, ook makkelijk dat je direct online zoekt, wat je in 3.8 nog apart moest aanklikken.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ook eens gekeken, het heeft nu weinig voordeel meer om vriend te zijn zo te zien :p Het werkt denk ik wel goed, en het is handig dat je het overal kan gebruiken zonder de client geinstalleerd te hebben, moet ik alleen mijn nmt open zetten voor het internet :p

[ Voor 51% gewijzigd door Marzman op 11-10-2010 22:12 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

dammzz wist niet dat die webbased er was. Als vriend inderdaad direct toegang. Ziet er mooi en snel uit. Het lukt me echter niet mijn wachtlist te importeren. Het lijkt er toch op dat ik enkel bij instellingen op importeer moet klikken of moet ik eerst exporteren vanuit 3.8.5 ? en zo ja hoe doe ik dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:11:
Ook eens gekeken, het heeft nu weinig voordeel meer om vriend te zijn zo te zien :p Het werkt denk ik wel goed, en het is handig dat je het overal kan gebruiken zonder de client geinstalleerd te hebben, moet ik alleen mijn nmt open zetten voor het internet :p
vriend zijn heeft altijd voordelen, kan je veel verder terugzoeken. Als je een nieuwsserver met een beetje retentie hebt is dat heel fijn zoeken.
Ray schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:35:
dammzz wist niet dat die webbased er was. Als vriend inderdaad direct toegang. Ziet er mooi en snel uit. Het lukt me echter niet mijn wachtlist te importeren. Het lijkt er toch op dat ik enkel bij instellingen op importeer moet klikken of moet ik eerst exporteren vanuit 3.8.5 ? en zo ja hoe doe ik dat ?
nee, je moet er alleen op klikken en dan is hij er gelijk, maar hij was bij mij ook een keer opeens weer weg en toen later weer opeens terug.... dus tja...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ray schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:35:
Je moet hem eerst vanuit 3.8.5 exporteren naar de servers van FTD. Daarna kun je hem in 4b2 weer importeren.

Wanneer je wijzigingen maakt aan de 4b2-watchlist wordt daar 3.8.5 niet mee veranderd en vice versa. Totdat je de wathclist weer opnieuw download in 4b2, dan wordt de watchlist van 4b2 overschreven met de waardes van 3.8.5.

Althans, zo lijkt het bij mij te werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

Matis schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:54:
[...]

Je moet hem eerst vanuit 3.8.5 exporteren naar de servers van FTD. Daarna kun je hem in 4b2 weer importeren.

Wanneer je wijzigingen maakt aan de 4b2-watchlist wordt daar 3.8.5 niet mee veranderd en vice versa. Totdat je de wathclist weer opnieuw download in 4b2, dan wordt de watchlist van 4b2 overschreven met de waardes van 3.8.5.

Althans, zo lijkt het bij mij te werken ;)
okz. twee totaal verschillende antwoorden :) Maar deze wil ik graag proberen. Echter kom ik er niet achter hoe ik vanuit 3.8.5 kan exporteren. Ik heb in WD wel een mogelijkheid naar html export maar daar kan ik niets mee. In 3.8.5. zie ik geen export instelling. Waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ray schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:26:
okz. twee totaal verschillende antwoorden :) Maar deze wil ik graag proberen. Echter kom ik er niet achter hoe ik vanuit 3.8.5 kan exporteren. Ik heb in WD wel een mogelijkheid naar html export maar daar kan ik niets mee. In 3.8.5. zie ik geen export instelling. Waar kan ik die vinden?
Als ik in 3.8.5 rechtermuisknop ergens in mijn watchlist doe, dan staat daar, upload watchlist naar server. Als je dat doet, dan staat de watchlist op de server en kun je hem in 4b2 importeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

Matis schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:29:
[...]

Als ik in 3.8.5 rechtermuisknop ergens in mijn watchlist doe, dan staat daar, upload watchlist naar server. Als je dat doet, dan staat de watchlist op de server en kun je hem in 4b2 importeren :)
hey bedankt! nooit geweten dat er een r-click in de watchlist mogelijk was :) Nu werkt het inderdaad prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Het is momenteel weer lastig om de FTD server te bereiken.

edit: en dan werkt het in eens weer.

[ Voor 25% gewijzigd door MegaTronics op 13-10-2010 16:44 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die beta is wel aardig, maar niet echt heel bruikbaar omdat die watchlist niet overeenkomt met de watchlist van 3.8.5 en dat is gewoon irritant.

als ze dat nu eerst even fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:24:
die beta is wel aardig, maar niet echt heel bruikbaar omdat die watchlist niet overeenkomt met de watchlist van 3.8.5 en dat is gewoon irritant.

als ze dat nu eerst even fixen...
3.8.5 is lokaal opgeslagen op je pc.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Crosspost :P
Matis schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:58:
Ik ben vandaag bezig geweest om een Greasemonkey script te schrijven voor de online beta van FTD. De downloadknop is weer terug >:)

Linkje naar het script: http://userscripts.org/scripts/show/88212

Als er aanbevelingen zijn, dan hoor ik het graag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

werkt niet.
geeft foutmelding :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
chucky666 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:05:
[...]

werkt niet.
geeft foutmelding :?
glazen bol.
hebben we niet :?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik denk dat ik wel weet wat er fout ging/gaat. Ik had, per ongeluk nog een debug commando aanstaan. Dat werkt alleen als je firebug geïnstalleerd hebt.

Ik heb zojuist versie 0.2 erop gezet. Misschien dat dat je problemen verhelpt. Ik gebruik overigens FF 3.6.10 en Greasemonkey 0.8.20100408.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Room42 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:24:
[...]

glazen bol.
hebben we niet :?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TauHDy67R7Y163VfnVTVkE31/full.jpg

zelfde bij 0.2 :?

het vreemde is dat ie dus die foutmelding geeft over ie en niet firefox.
maar in firefox krijg ik het dus ook niet te zien terwijl dat wel me standaard browser is.

[ Voor 24% gewijzigd door chucky666 op 16-10-2010 21:20 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:59
Greasemonkey werkt niet in IE ;) alleen in chrome en FF (misschien nog wel meer browser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ik heb hem geïnstalleerd, maar zie nergens eens nzb knop... FF herstarten hielp niet.
Mis ik iets?

[ Voor 7% gewijzigd door EWK op 16-10-2010 22:34 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

EWK schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:34:
Ik heb hem geïnstalleerd, maar zie nergens eens nzb knop... FF herstarten hielp niet.
Mis ik iets?
Standaard zit het niet in de oude versie dus in de nieuwe verwacht ik het ook niet eigenlijk. Even klagen bij bfein ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Kixtart schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:49:
[...]

Standaard zit het niet in de oude versie dus in de nieuwe verwacht ik het ook niet eigenlijk. Even klagen bij bfein ;)
Even de posts voor die opmerking lezen, dan weet je waar het over gaat.......

Ik heb hetzelfde probleem er komt namelijk geen knop bij???
Bij mij gaat het over het script ism greasemetal en chrome.

[ Voor 16% gewijzigd door Shaggie_NB op 16-10-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Shaggie_NB schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:59:
[...]

Even de posts voor die opmerking lezen, dan weet je waar het over gaat.......
Exact, het ging over de post en script van Matis.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

EWK schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:34:
Mis ik iets?
Er is ook geen echte NZB-knop. De Zoekterm in FTD 4.0b2 heb ik klikbaar gemaakt. Nu hoef je dus niet meer handmatig te kopiëren en plakken van de zoekterm.

Ik heb al contact gezocht met de maker van de NZB-knop van 3.8.5, maar daar heb ik nog geen reactie op.
Shaggie_NB schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:59:
Ik heb hetzelfde probleem er komt namelijk geen knop bij???
Bij mij gaat het over het script ism greasemetal en chrome.
Hoe het met Chrome icm greasemetal werkt weet ik (nog) niet. Ik ga dat vandaag ook niet meer proberen :P

Morgen weer een dag :+

edit; Big woeps ik had nog een debug melding erin staan :$
Versie 0.3 is inmiddels geuploaded ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Matis op 16-10-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Great work Matis.
Is/ komt er ook een optie om je eigen standaard zoekmachine in te stellen net als bij Koala?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Er bestaat al zoiets volgens mij. Ik had gisteren een GM script gevonden dat verschillende linkjes naar nzb zoekmachines maakt (tenzij dat dezelfde is ;) )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
chucky666 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:15:
[...]

[afbeelding]

zelfde bij 0.2 :?

het vreemde is dat ie dus die foutmelding geeft over ie en niet firefox.
maar in firefox krijg ik het dus ook niet te zien terwijl dat wel me standaard browser is.
Comic Sans MS ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

er is inderdaad al een greasemonkey script wat 4 zoekmachines bevat. werkt hier prima :)

http://www.binaries4all.nl/forum/index.php?topic=9579.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Matis schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:03:
[...]

Er is ook geen echte NZB-knop. De Zoekterm in FTD 4.0b2 heb ik klikbaar gemaakt. Nu hoef je dus niet meer handmatig te kopiëren en plakken van de zoekterm.
Kijk, dat had ik niet begrepen.
Top! :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ray schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 01:11:
er is inderdaad al een greasemonkey script wat 4 zoekmachines bevat. werkt hier prima :)

Hier niet, het script neemt de HTML-code mee in de zoekopdracht. Bv in Yabsearch: Download: <a href="http:/nzbindex.nl/search/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

GeeBee schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:32:
[...]

Hier niet, het script neemt de HTML-code mee in de zoekopdracht. Bv in Yabsearch: Download: <a href="http:/nzbindex.nl/search/
Hier hetzelfde.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ray schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 01:11:

Hier werkt het niet echt naar behoren, maar toch leuk dat er meer mensen zijn met het idee.

Ik doe het gewoon als een hobby-project en ik wil idd ook nog wat meer dynamiek in het script maken. Ik wil inderdaad de functionaliteit van de NZB-knop van Koala over te nemen in mijn script. Het probleem is alleen dat veel verschillende NZB-zoekmachines een andere indeling hebben qua query, maar dat lossen we wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:32
Komt er geen nieuwe FTD 3.8 meer? Wordt het nu webbased?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:59
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:06
Ja, en dat vind ik jammer, behalve dan dat je niet meer IE-afhankelijk bent dan. Maar wanneer komt 4 dan wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik heb weer een nieuwe versie (0.4) gepost.
Hierin heb ik de 3 grootste NZB-zoekmachines opgenomen, te weten: nzbindex, binsearch en yabsearch.
Het is momenteel alleen nog maar mogelijk om op de opgegeven zoekterm te zoeken.

Omdat yabsearch met post-informatie werkt en niet met get-informatie, kan ik daar alleen maar de zoekterm heensturen. Eventuele instellingen werken bij yabsearch dus niet.

Tevens heb ik een bugje gefixt waarin eventuele html-entities niet goed geparsed werden.

Ook heb ik een screenshotje geplaatst op userscripts, hoe dat het er uit moet komen te zien :)

[ Voor 17% gewijzigd door Matis op 17-10-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

_/-\o_

[ Voor 55% gewijzigd door EWK op 17-10-2010 22:26 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

TheVMaster

Moderator WOS
Matis schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:53:
Ik heb weer een nieuwe versie (0.4) gepost.
Hierin heb ik de 3 grootste NZB-zoekmachines opgenomen, te weten: nzbindex, binsearch en yabsearch.
Het is momenteel alleen nog maar mogelijk om op de opgegeven zoekterm te zoeken.

Omdat yabsearch met post-informatie werkt en niet met get-informatie, kan ik daar alleen maar de zoekterm heensturen. Eventuele instellingen werken bij yabsearch dus niet.

Tevens heb ik een bugje gefixt waarin eventuele html-entities niet goed geparsed werden.

Ook heb ik een screenshotje geplaatst op userscripts, hoe dat het er uit moet komen te zien :)
:+ Nu maar hopen dat dit er niet toe bijdraagt dat FTD straks illegaal verklaard wordt. Dat hebben wij Tweakers toch helemaal niet nodig...een tooltje om NZB's te kunnen zoeken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk het niet. FTD had de Brein website al veranderd in een torrentzoekmachine met een script om te laten zien dat ze daar zelf geen invloed op hebben.

Ik vind die linkjes wel handiger in elk geval als zelf knippen en plakken na een externe website te hebben geopend. Je zou het ook toe kunnen voegen als firefox zoekmachine trouwens, dan heeft het niks met FTD te maken en heeft Firefox opeens een probleem met Brein :p

[ Voor 46% gewijzigd door Marzman op 17-10-2010 23:27 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

TheVMaster

Moderator WOS
Marzman schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:25:
Ik denk het niet. FTD had de Brein website al veranderd in een torrentzoekmachine met een script om te laten zien dat ze daar zelf geen invloed op hebben.

Ik vind die linkjes wel handiger in elk geval als zelf knippen en plakken na een externe website te hebben geopend. Je zou het ook toe kunnen voegen als firefox zoekmachine trouwens, dan heeft het niks met FTD te maken en heeft Firefox opeens een probleem met Brein :p
:+ Da's ook wel zo natuurlijk, nu maar hopen dat de rechterlijke macht er net zo over denkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

TheVMaster schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 00:08:
:+ Da's ook wel zo natuurlijk, nu maar hopen dat de rechterlijke macht er net zo over denkt....
Ik heb nog geen boze mail gehad van Brein en/of FTD, dus so far so good :P
Ik heb zojuist ook weer een nieuwe versie (0.5) gepubliceerd.
Hierin heb ik een stukje optimalisatie toegepast EN ik heb voor binsearch.info de nieuwsgroepen toegevoegd als die worden meegegeven in de spotinformatie.
Helaas werkt dit voor nzbindex niet, want zij hanteren een interne nummering voor alle alt.binaries :'(
Enniehoe, mocht er iets niet werken, dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggie_NB
Matis schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:03:
[...]

Hoe het met Chrome icm greasemetal werkt weet ik (nog) niet. Ik ga dat vandaag ook niet meer proberen :P

Morgen weer een dag :+

Versie 0.3 is inmiddels geuploaded ;)
Zou je het aub een keer willen testen met chrome en greasemetal?
Ik heb vanalles geprobeerd maar krijg het niet werkend... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Shaggie_NB schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:14:
Zou je het aub een keer willen testen met chrome en greasemetal?
Ik heb vanalles geprobeerd maar krijg het niet werkend... |:(
Je weet dat versie 0.5 al uit is?

Ik zal versie 0.5 wel eens testen met Greasemetal en Chrome.
Edit; works like a charm :*)
Pic to prove it
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PbaVypoVRTL3GtzqXLSI7Nj6/thumb.png

[ Voor 20% gewijzigd door Matis op 20-10-2010 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggie_NB
Matis schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:09:
[...]

Je weet dat versie 0.5 al uit is?

Ik zal versie 0.5 wel eens testen met Greasemetal en Chrome.
Edit; works like a charm :*)
Pic to prove it
[afbeelding]
Heb dezelfde versie van chrome als jij en versie 0.5......
Maar hij doet het nog niet...... |:(
Ik zal wel iets verkeerd doen! :o

Maar toch bedankt voor je test en je mooie script!!! _/-\o_
Ik ga kijken of ik het nog op een of andere manier werkend kan krijgen !!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matis schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:37:
Ik heb nog geen boze mail gehad van Brein en/of FTD, dus so far so good :P
Ik heb zojuist ook weer een nieuwe versie (0.5) gepubliceerd.
Hierin heb ik een stukje optimalisatie toegepast EN ik heb voor binsearch.info de nieuwsgroepen toegevoegd als die worden meegegeven in de spotinformatie.
Helaas werkt dit voor nzbindex niet, want zij hanteren een interne nummering voor alle alt.binaries :'(
Enniehoe, mocht er iets niet werken, dan hoor ik het graag!
Kan je ook een script maken dat je de info naar supersearch van newsleecher stuurt? Of is dat erg lastig? Ik kopieer nu de filenaam en plak die in supersearch, maar misschien zie jij een mogelijkheid dat te automatiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:38:
Kan je ook een script maken dat je de info naar supersearch van newsleecher stuurt? Of is dat erg lastig? Ik kopieer nu de filenaam en plak die in supersearch, maar misschien zie jij een mogelijkheid dat te automatiseren?
Ik ben bang dat dat niet gaat werken. Immers mag/kun je vanuit Firefox (godzijdank) geen lokale programma's starten.
Om die reden kan ik ook niet communiceren met het filesystem van de pc. Van de ene kant is dat dus jammer, maar van de andere kant zou er ook een hoop ellende kunnen ontstaan, mocht het wel werken ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Matis op 20-10-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:38:
[...]

Moet kunnen. File met een bepaalde extensie (mime type) associeren met een lokaal programma dat "iets" met supersearch doet.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of je zelf newsleecher hebt, maar je kan daarin ook iets programmeren, bijv. zoeken op newzbin werkt als volgt (via ALT + F11 in newsleecher):

"http://www.newzbin.com/search/query/p/?Category=-1&searchFP=p&q=%nl_user_string%"

ik moet daar anders maar mee werken, ik zal eens zien of ik zoiets kan maken voor zoeken op ftd en nzbmatrix, dat moet toch wel mogelijk zijn?

Weet iemand welke zoekstring je voor ftd nodig hebt? Maar volgens mij is hij nu offline, althans hier krijg ik een 404 error... Dan kan ik vanuit newsleecher zoeken in ftd (de online versie dan) en dat is ook wel erg relaxed bedenk ik me nu.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:24:
ik weet niet of je zelf newsleecher hebt, maar je kan daarin ook iets programmeren, bijv. zoeken op newzbin werkt als volgt (via ALT + F11 in newsleecher):

"http://www.newzbin.com/search/query/p/?Category=-1&searchFP=p&q=%nl_user_string%"
Dat heb ik en hij zoekt op wat je invult. Dat komt als parameter in %nl_user_string% te staan.
ik moet daar anders maar mee werken, ik zal eens zien of ik zoiets kan maken voor zoeken op ftd en nzbmatrix, dat moet toch wel mogelijk zijn?
Ja, natuurlijk is dat mogelijk, alleen snap ik het nut niet. Waarom kun je niet vanaf de website zelf zoeken?
Weet iemand welke zoekstring je voor ftd nodig hebt?
Dan moet je je commando voor newzbin vervangen door het volgende:
http://www.ftd.nu/betalicious/?search=%nl_user_string%&c=0
Het nadeel daarbij is, dat hij dan standaard op beeld zoekt. Wanneer je op bijvoorbeeld geluid wilt zoeken moet je de volgende link gebruiken:
http://www.ftd.nu/betalicious/?search=%nl_user_string%&c=1
Voor spelletjes
http://www.ftd.nu/betalicious/?search=%nl_user_string%&c=2
Voor applicaties
http://www.ftd.nu/betalicious/?search=%nl_user_string%&c=3
Maar volgens mij is hij nu offline, althans hier krijg ik een 404 error... Dan kan ik vanuit newsleecher zoeken in ftd (de online versie dan) en dat is ook wel erg relaxed bedenk ik me nu.
FTD 4.0 werkt hier prima d:)b
Ik snap alleen nog steeds niet wat de toegevoegde waarde is om vanuit newsleecher te kunnen zoeken op FTD/newzbin

[ Voor 27% gewijzigd door Matis op 20-10-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15

Martinspire

Awesomeness

Matis schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:32:
[...]
Ik snap alleen nog steeds niet wat de toegevoegde waarde is om vanuit newsleecher te kunnen zoeken op FTD/newzbin
De toegevoegde waarde is dat je niet meer nzb'tjes hoeft te downloaden of andere sites te openen om nzb'tjes te gaan downloaden. Dan is je handeling dus: FTD->Newsleecher supersearch->Downloaden ipv FTD->Newzbin->Download NZB->Downloaden. De eerste is gewoon veel sneller en kost je minder handelingen.
Luiheid ten top overigens, maar desalniettemin kan het dus een stuk sneller.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Laatst online: 07:39

tomk94

Developer

Weet iemand wanneer er meer beta testers beschikbaar komen? Ik ben ook al enkele maanden(begin dit jaar) vriend van ftd geworden, ben alleen te laat:(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 01:26:
Luiheid ten top overigens, maar desalniettemin kan het dus een stuk sneller.
Luiheid inderdaad, maar het is ook wel interessant om wat mee aan te rotzooien.

Eigenlijk moet iedereen gewoon normale namen aan de bestanden geven en opzouten met die passwords, dan kan ik alles vanuit newsleecher doen.

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:31:
[...]

Luiheid inderdaad, maar het is ook wel interessant om wat mee aan te rotzooien.

Eigenlijk moet iedereen gewoon normale namen aan de bestanden geven en opzouten met die passwords, dan kan ik alles vanuit newsleecher doen.
En geen virussen posten, wereldvrede en zo nog meer
NPI :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:33
Vraagje aan OpenFTD gebruikers:
sinds kort probeer ik over te stappen van Windows-7 naar Ubuntu en heb OpenFTD gevonden als alternatief. Ik mis twee dingen in OpenFTD:
  1. Rechtermuisknop om de huidige post die je open hebt te sluiten en naar het overzicht terug te keren;
  2. De knop boven de categorieeen om alleen de nieuwe posts binnen een categorie te zien. Nu klik ik na verversen op de DVD categorie en mis de knop om alle nieuwe posts binnen die categorie te zien. Enkel de kleuren in het postoverzicht geven dat aan.
... ofwel: zie ik iets over het hoofd, of is er een workaround?
Voor '1' heb ik wel een melding in de bugtracker gevonden, maar geen oplossing. Voor '2' heb ik niets gevonden, terwijl het toch een verdraaid handige feature is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai al FTD 4 de Beta versie, vind het eigelijk best jammer dat het WEBBASED is geworden.
Het voordeel hiervan is wel dat hij overal in werkt onderanderen in Google Chrome werkt hij echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik ben momenteel bezig met een implementatie om de zoektekst op 4.0beta2 middels een muisklik op je klembord te plaatsen.
Dit geeft nogal wat complicaties, omdat je (gelukkig) niet direct vanuit een webbrowser tekst/data op het klembord mag plaatsen. Hiervoor is er een flash-applicatie (Zeroclipboard) geschreven, welke wel toegang heeft tot je klembord.
Echter werkt het momenteel nog niet helemaal lekker in Firefox, maar ik denk dat ik wel weet hoe dat komt!

Jullie horen van me!

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Let op:
LET OP: Het gaat hier over het product FTD. Het product en het product alleen dus.

Ook geen discussies over wat/niet legaal dan wel illegaal is hoort niet in dit topic thuis.