FTD, wat vinden we ervan?

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 148.957 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Er is een nieuwe versie van OpenFTD uit en inderdaad zonder NZB knop.

Was te verwachten...

@Hierboven
Deze versie staat er sinds vandaag op zover ik kan zien. Wellicht dat je trage download daaraan te wijten is?
Je hebt trouwens een nieuwe versie nodig om te kunnen updaten.

Edit: en deze versie is onder Mac OSX sneller dan de vorige versie.

[ Voor 8% gewijzigd door HeyDude op 13-04-2009 16:43 ]

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:48

B2

wa' seggie?

HeyDude schreef op maandag 13 april 2009 @ 16:39:
Er is een nieuwe versie van OpenFTD uit en inderdaad zonder NZB knop.

Was te verwachten...

@Hierboven
Deze versie staat er sinds vandaag op zover ik kan zien. Wellicht dat je trage download daaraan te wijten is?
Je hebt trouwens een nieuwe versie nodig om te kunnen updaten.

Edit: en deze versie is onder Mac OSX sneller dan de vorige versie.
Hmz op mijn MBP heb ik nog steeds dat ik bijvoorbeeld bij de DVD categorie eerst ff koffie kan halen voordat de lijst is samengesteld. A.k.a. beachball...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het zal ook liggen aan het aantal posts dat je laat staan. Als je een newsserver hebt met 200 dagen retentie en FTD ook instelt alles 200 dagen te bewaren kan het even duren bij het klikken op DVD.

Bij de gewone FTD heb ik die Hunter FTD unattended er overheen gegooid. Dan heb je een mooiere skin en je NZB-knop terug. Geen idee of dat ook voor OpenFTD werkt trouwens.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:53
Ik ben gestopt met het gebruik van FTD...

Niet vanwege de verdwenen nzbknop (copy&paste werkt prima icm een zoekmachine), maar vanwege het feit dat je niet meer kan zien of een post er al op staat of niet. In de oude FTD filterde ik de aangekondigde posts eruit, maar waarom ze dat eruitgehaald hebben...? Me not know. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Omdat nu alles "spots" zijn. Hoe kan je nou iets spotten als je het zelf nog moet uploaden? :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richub schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 05:49:
Ik ben gestopt met het gebruik van FTD...

Niet vanwege de verdwenen nzbknop (copy&paste werkt prima icm een zoekmachine), maar vanwege het feit dat je niet meer kan zien of een post er al op staat of niet. In de oude FTD filterde ik de aangekondigde posts eruit, maar waarom ze dat eruitgehaald hebben...? Me not know. :(
als je kan copy/paste in de zoekmachine kan je ook precies zien hoeveel er inmiddels is geüpload ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:57

TFHfony

Professional Weirdo

Ach, de meeste "spotters" zetten de status er toch wel bij. Gewoon in de watchlist laten staan tot iets volledig er op staat en dan pas downloaden: Werkt prima.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Onderzoekje:

Hoe zijn jullie met betrekking tot waardering van posts? Zetten jullie overal een berichtje bij, deel je kudo's uit en dergelijke?

Een kerel op ftd, muziekfreak, is al een tijd bezig enorm goeie akoestische eigen compilaties online te zetten. Hij raakt wat gedemotiveerd omdat er ongeveer 100-en mensen kijken, en hij maar enkele tientallen berichtjes krijgt.

Ik zelf gooi meestal wel berichtjes neer, vooral als ik weet dat het een post of iets unieks/zeldzaams betreft. Ik plemp er ook kudo's bij (ook al geef ik daar niets om).

Ik heb zelf wel eens wat freewarepakketjes gepost en vond het leuk om berichtjes te krijgen, daar gaat op zich wel aanmoediging van uit.

Als je geen berichten/kudo's achter laat, heb je dan een reden om dat niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
Mar2zz schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:34:
Onderzoekje:

Hoe zijn jullie met betrekking tot waardering van posts? Zetten jullie overal een berichtje bij, deel je kudo's uit en dergelijke?

Een kerel op ftd, muziekfreak, is al een tijd bezig enorm goeie akoestische eigen compilaties online te zetten. Hij raakt wat gedemotiveerd omdat er ongeveer 100-en mensen kijken, en hij maar enkele tientallen berichtjes krijgt.

Als je geen berichten/kudo's achter laat, heb je dan een reden om dat niet te doen?
Vroeger deed ik dat nog wel eens, maar FTD is nu niet voor mij het type community waar ik eens ff een halve avond tijd voor neem om rond te blaten hoe geweldig ik pietje's zijn post vindt. Voor mij is er maar een community waar ik mijn uitbundigheid laat gelden en dat is GoT.

Noem het lui, noem het ongeinteresseerd of gewoon asociaal, maar ik beschouw FTD net zoals de Veronica gids, is ie uit, dan gaat ie weg...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
B2 schreef op maandag 13 april 2009 @ 16:53:
[...]

Hmz op mijn MBP heb ik nog steeds dat ik bijvoorbeeld bij de DVD categorie eerst ff koffie kan halen voordat de lijst is samengesteld. A.k.a. beachball...
Open ftd is bij mij ook extreem traag. De windows versie is beduidend sneller.
Waarschijnlijk voelt het voor hem sneller aan omdat de lijsten weer zo goed als leeg zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ligt het aan mij of werkt het aanpassen van de startpost niet?

In je voorkeuren (na het inloggen op de website): kan je het "Eerste bericht" aanpassen. Is dit iets wat alleen voor vrienden beschikbaar is, of die ik iets verkeerds?

Daarnaast blijft FTD Watchdog actief als je FTD zelf afsluit. Heeft iemand daar workarounds / oplossingen voor gevonden (draai overigens op Vista)?

Ik heb al langere tijd voor oplossingen gezocht voor beide problemen, maar helaas zijn de termen (eerste bericht en FTD watchdog) dusdanig generiek, dat het niets oplevert.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Veel mensen geven wel om Kudo's en een post. Vind het een kleine moeite om mijn dankbaarheid te laten zien door een korte post met wat Kudo's.
Doe het niet altijd maar toch wel vaak.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

10% wat een berichtje achterlaat vind ik nog best veel.

Maar zoals je al zegt, eigen compilatie van akoestische muziek.
Eigenlijk is dat al onduidelijk want je weet niet precies om welke nummers het gaat.
Dat betekend dat je meer views krijgt die uiteindelijk de post toch niet interessant vinden.

Hoe dan ook, een simpel bedankje is een kleine moeite en een vollebak is 5 seconden werk. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Soms zie je ook posters/spotters die ook nog weer eens reageren op elk berichtje dat ze krijgen. Wat een tijd gaat daarin zitten, dat zou mij ook te gek worden

Ik heb ook wel eens dat ik ff snel ftd erbij pak, ff graas en alles naar sabnzbd knal, maar sommige posters bieden zo een constante stroom aan kwalitatief goede dingen en verzorgen hun posts zo netjes, dat ik die graag stimuleer.

Ik heb mijn ftd al helemaal geoptimaliseerd met filters, zodat ik eigenlijk alleen maar post/spots zie die aan mijn eisen voldoen (geen cams, ts, ingebakken subs, dvd9, 128kb mp3's etc) (dat ik hierdoor verkeerd getaggede posts niet zie is dan jammer). Hierdoor kan ik vrij snel zien waar interessante dingen zijn en hou ik het al kort (en ftd vlot).

Eigenlijk post ik bijna alleen berichtjes bij posters die ik getagged heb, en die ook hun tag hebben aanstaan, en waarvan ik weet dat ze zelf alle moeite doen, dus zelf rippen (en de logs daarvan erbij posten enzo), kortom, waarvan de posts garant staan voor kwaliteit. Geen katten in de zak dus, al wordt er natuurlijk niets gekocht. Of ik ben zo blij dat er eens iets zeldzaams langskomt waar ik al lang naar zoek dat ik ff ga bedanken. De lengte van mijn berichtje geeft meestal wel aan hoe blij, van thx! tot een heel verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Wat ik altijd erg kan waarderen (not) is wanneer je gefundeerde op opbouwende kritiek geeft. Staat er bijvoorbeeld een "retail" DVD aangekondigd van een splinternieuwe film, haal je die binnen, blijkt het (weer eens) een cam-versie te zijn met brak beeld en stereo geluid.

Dan zeg je iets van "bedankt voor je upload maar dit kan geen retail zijn aangezien het beeld nogal onscherp is en het geluid ook niet 5.1 surround".

Dan checken ze even je posthistorie (die is leeg want ik download alleen maar) en krijg je "dus" bijna altijd standaardmatig reakties als "oh maar jij upload niets dus wat zeur je nou! ik neem hem wel mee want het beeld is perféct"

8)7 Je mag/kan alleen maar kontkusserige reakties plaatsen anders word je gebashed 8)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Over het algemeen laat ik eigenlijk altijd wel een postje na, waarin in aangeef iets mee te nemen. En meestal gooi ik er dan ook nog wel wat kudo's tegen aan.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Brad Pitt schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:28:
Wat ik altijd erg kan waarderen (not) is wanneer je gefundeerde op opbouwende kritiek geeft. Staat er bijvoorbeeld een "retail" DVD aangekondigd van een splinternieuwe film, haal je die binnen, blijkt het (weer eens) een cam-versie te zijn met brak beeld en stereo geluid.

Dan zeg je iets van "bedankt voor je upload maar dit kan geen retail zijn aangezien het beeld nogal onscherp is en het geluid ook niet 5.1 surround".

Dan checken ze even je posthistorie (die is leeg want ik download alleen maar) en krijg je "dus" bijna altijd standaardmatig reakties als "oh maar jij upload niets dus wat zeur je nou! ik neem hem wel mee want het beeld is perféct"

8)7 Je mag/kan alleen maar kontkusserige reakties plaatsen anders word je gebashed 8)
Nou, kritiek zoals die van jou is prima en terecht imo. Echter meestal staat er eerder iets van: "Mensen dit is ruk/k%t kwaliteit , niet meenemen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Laatst online: 14-09 21:16
BtM909 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:10:

Daarnaast blijft FTD Watchdog actief als je FTD zelf afsluit. Heeft iemand daar workarounds / oplossingen voor gevonden (draai overigens op Vista)?
watchdog blijft alleen actief doordat het kleine programmatje de FTD database doorzoekt. (voor de toppers)
sinds een aanpassing van 1-2 jaar geleden was dit de makkelijkste oplossing.
(daarvoor werd de grote van de database niet meer veranderd naar updaten ofzo)
ik heb het programma nog niet getest door het programma gewoon te beëindigen...

(ik draaide ook vista x86 nu win7 x86 en beide zonder problemen)
In je voorkeuren (na het inloggen op de website): kan je het "Eerste bericht" aanpassen. Is dit iets wat alleen voor vrienden beschikbaar is, of die ik iets verkeerds?
ik ben wel vriend van ftd (ik dacht dat het wel kon zonder vriend te zijn..)
gewoon hier inloggen
http://www.ftd.nu/?section=inloggen
en daar krijg je links een paar tapjes bij..
daar kan je het 1e bericht aanpassen (bij voorkeuren)

succes ;)

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Killerbert schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:24:
[...]

watchdog blijft alleen actief doordat het kleine programmatje de FTD database doorzoekt. (voor de toppers)
sinds een aanpassing van 1-2 jaar geleden was dit de makkelijkste oplossing.
(daarvoor werd de grote van de database niet meer veranderd naar updaten ofzo)
ik heb het programma nog niet getest door het programma gewoon te beëindigen...

(ik draaide ook vista x86 nu win7 x86 en beide zonder problemen)
En dat doet het dus niet :)
[...]

ik ben wel vriend van ftd (ik dacht dat het wel kon zonder vriend te zijn..)
gewoon hier inloggen
http://www.ftd.nu/?section=inloggen
en daar krijg je links een paar tapjes bij..
daar kan je het 1e bericht aanpassen (bij voorkeuren)

succes ;)
Misschien heb je m'n bericht verkeerd gelezen, maar ik heb dus m'n 1e bericht al aangepast, alleen zie ik dat dus niet terugkomen in FTD :)

Anyway, alvast bedankt voor het meedenken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Voor die posters die er cams ingooien als zijnde retails zou er een filter moeten komen.

Dat is inderdaad heel erg storend (al die kostbare bandbreedte...).

Zou mooi zijn als je mensen aan een hide-list kon toevoegen. Dan kon ik bij heel wat 'ingebakken subs'-groepen die een avi, dvd en een svcd doen om maar wat te uploaden hebben (nieuwsgroepvervuilers zijn het) een streep erdoorheen zetten. Ik heb mijn Beeldcategorie al helemaal gefilterd om te voorkomen dat ik troep tegenkom.

Helaas kennen veel posters op FTD het verschil tussen feedback en kritiek niet. En ik vind dat modjes eigenlijk die cam-retailposts naar cam moeten zetten, ik heb nog nooit gezien dat ze dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tydhd2
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-08-2022
als ik een post open dan kan de afbeelding niet getoond worden. (wit vierkant met rood andreaskruis) Ik heb FTD al een aantal keer gedeinstalleerd en weer opnieuw erop gezet, maar helaas. Kan iemand mij helpen?

bv forum werkt ook niet.... HELP!

groet tydhd2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
tydhd2 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 10:19:
als ik een post open dan kan de afbeelding niet getoond worden. (wit vierkant met rood andreaskruis) Ik heb FTD al een aantal keer gedeinstalleerd en weer opnieuw erop gezet, maar helaas. Kan iemand mij helpen?

groet tydhd2
Dat heeft niks te maken met FTD. Er is ergens software op je pc die belet dat FTD bepaalde inhoud
download in FTD. Dus firewall, IP block programma, anti-virus pakketten of anti-spyware doen zoiets.

Start je pc op. Druk tijdens de boot op [F8] en kies in menu voor "beveiligde modus met netwerk".
Probeer dan FTD weer eens.
Als je nu wel alles goed gaat, moet je op zoek naar bovenstaande software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mar2zz schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:45:
Voor die posters die er cams ingooien als zijnde retails zou er een filter moeten komen.
En ik vind dat modjes eigenlijk die cam-retailposts naar cam moeten zetten, ik heb nog nooit gezien dat ze dat doen?
Ik herken het probleem niet zo, maar download ook met een achterstand van 2 tot 3 maanden en kan dit soort ongein er dan uitfilteren via de comments van een ieder.

Maar ik heb wel een paar keer gezien dat een post werd aangepast, als je je eraan ergert kan je natuurlijk altijd het modknopje gebruiken om het kenbaar te maken en dan past men het meestal aan (maar kennelijk nu niet meer?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

tydhd2 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 10:19:

groet tydhd2
Ik heb dit een jaar geleden ook eens gehad. Ik heb toen een berichtje op het forum geplaatst forum.ftd.nu en moest toen een bestandje hernoemen. Weet niet meer precies welke, volgens mij deze: "C:\Program Files\FTD V3.8\Profiles\45b6ccd298b74a8.forum" Die wordt dan vanzelf opnieuw aangemaakt. Dat nummer zal in jouw geval anders zijn. Die bestanden in je Profiles map worden in principe niet overschreven bij een herinstallatie.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ff een vraagje. Sinds een tijdje heeft het FTD Forum een heel donkere achtergrond. Heb gezocht maar het lukt me niet om dit te wijzigen naar de oude Lichtblauwige ? achtergrond.

Iemand die weet hoe dat werkt :?. Donkere achtergrond vind ik altijd erg vermoeiend lezen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nie-0
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-04 21:38
vandaag stond er op de frontpage een artikel over FTD daarin staat dat FTD per maand zo'n 5TB aan data verstookt. Vergelijken met andere diensten kan ik het niet maar het lijkt me erg veel. Waarschijnlijk komt het door de updates van de posts. Is het niet mogelijk om die updates via een P2P protocol te laten verlopen zodat dit niet allemaal via de servers van FTD hoeft te lopen.
Waarschijnlijk zou dat wel in de kosten schelen. Of heeft het iets te maken met auterursrechten/Brein dat het weer illegaal wordt als het via P2P loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 10-09 09:39
Ik denk dat de updates via P2p lastig technische lastig word. Staan de gegevens van FTD niet in een database?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nie-0
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-04 21:38
In program files staat inderdaad een database die wordt alleen elke keer geupdate met nieuwe posts, ratings en berichten. Daar komt denk ik het data verkeer vandaan. Misschien is het wel erg lastig hoor om het via P2P te laten lopen maar aangezien de inkomsten grotendeels vanuit reclame moet komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Ik zou niet weten waarom je een reacties moet plaatsen op FTD. Het reciprociteit aspect is ver te zoeken bij FTD of torrents. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door alienfruit op 15-05-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
nie-0 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:04:
In program files staat inderdaad een database die wordt alleen elke keer geupdate met nieuwe posts, ratings en berichten. Daar komt denk ik het data verkeer vandaan. Misschien is het wel erg lastig hoor om het via P2P te laten lopen maar aangezien de inkomsten grotendeels vanuit reclame moet komen...
Berichten komen volgens mij niet in de database te staan, die worden online opgehaald.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:13

Matis

Rubber Rocket

pven schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:00:
Berichten komen volgens mij niet in de database te staan, die worden online opgehaald.
Je download met elke update ALLE spots naar je lokale pc, van daaruit worden de spotinfo opgebouwd, de reacties op berichten e.d. worden wel bij elke keer dat je de spot bekijkt opgehaald.

Echter staat er in je FTD folder een cahce van alle spotinfo (id nummer, tags, afbeedling, spotter, e.d.)

C:\Program Files\FTDv3.8\cache\FTD.dat

Die enorme hoeveelheden data kan ik wel plaatsen. Per dag haal ik ongeveer 100kb aan updates binnen 1 miljoen leden, 30 dagen. Dan kom je al snel op aan die 3,5 TB. Om over de berichten welke je binnenhaalt met reacties en emailtjes nog maar niet te bespreken.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:17

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Onderzoekje:

Ik zelf gooi meestal wel berichtjes neer, vooral als ik weet dat het een post of iets unieks/zeldzaams betreft. Ik plemp er ook kudo's bij (ook al geef ik daar niets om).

Ik heb zelf wel eens wat freewarepakketjes gepost en vond het leuk om berichtjes te krijgen, daar gaat op zich wel aanmoediging van uit.

Ik heb in totaal 11768 spots geplaatst op FTD in de afgelopen 6 jaar, dit leverde mij 65850 kudos op. Toch heb ik er altijd voor gestemd die kudos af te schaffen. De meeste kudos kreeg ik van mensen die een vraag stellen (waar is NZB, lukt niet, kan je me helpen), dus van mensen die het als een ruilmiddel voor hulp zien.

Ik zie zelf ook niet zoveel meerwaarde aan bij iedere post 5/6 thnx berichtjes. De views zeggen genoeg over de populariteit van je spot. Daarnaast vind ik de hoeveelheid persoonlijke PM berichtjes vaak veel leuker (gewoon een verhaaltje over een artiest of album of lp met een dank en vaak ook tips voor vergelijkbare albums/parels).

Mijn motivatie was altijd (tijdgebrek dus weinig gespot de laatste tijd) is dat FTD alleen top40 muziek heeft. Ik was dus vooral druk met het spotten van al bestaande post in de wat minder bekende MP3 groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ben ik de enige die alleen nog posts krijgt tot 9 augustus jongstleden? Lijkt erop alsof er geen updates meer binnenkomen.

Oke, bedankt voor de reactie. Dan ligt het aan FTD op mijn lokale pc, is misschien maar beter ook :)

[ Voor 29% gewijzigd door objectief2 op 11-08-2009 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
objectief2 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:38:
Ben ik de enige die alleen nog posts krijgt tot 9 augustus jongstleden? Lijkt erop alsof er geen updates meer binnenkomen.
Ik heb even voor je gekeken, maar ik heb daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Ik heb een vraag. Ik zie vrij regelmatig spots voorbij komen die nog niet geupload zijn. Is er een optie ergens waar ik een berichtje krijg oid op het moment dat de spot volledig geupload is? Of moet ik dit handmatig in de gaten houden.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:53:
Ik heb een vraag. Ik zie vrij regelmatig spots voorbij komen die nog niet geupload zijn. Is er een optie ergens waar ik een berichtje krijg oid op het moment dat de spot volledig geupload is? Of moet ik dit handmatig in de gaten houden.
Die optie is onlangs verwijderd op basis van juridische overwegingen. Je zult dus altijd zelf in de gaten moeten houden wanneer een spot compleet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:56:
[...]
Die optie is onlangs verwijderd op basis van juridische overwegingen. Je zult dus altijd zelf in de gaten moeten houden wanneer een spot compleet is.
Jammer. Ik vergeet dat namelijk altijd :D Zijn er geen alternatieven voor in de vorm van een plugin oid? Ik heb bijvoorbeeld voor het zoeken de addon Koala oid, omdat dit ook uit FTD gehaald is. Ik kan me voorstellen dat zoiets ook voor mijn vraagstuk is.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Zijn er geen alternatieven voor in de vorm van een plugin oid?
Ik gebruikte daarvoor watchdog :)

[ Voor 31% gewijzigd door Henri op 11-08-2009 16:29 . Reden: Te snel... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Gebruikte? Dit werkt nog wel? Kan het nu nog niet testen ivm werk :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Denk het wel, ben er zelf mee gestopt na een herinstallatie en heb het er simpelweg nog niet op staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:06
Vraag me af hoeveel mensen er zijn gaan "doneren", nadat die reclame erin kwam. Ikzelf ben toen wel vriend van FTD geworden. Denk dat ze redelijk wat binnengeharkt hebben, en dan nog de reclame-inkomsten. Geen wonder dat FTD wel geld heeft voor een rechtzaak tegen Brein.
alienfruit schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:49:
Ik zou niet weten waarom je een reacties moet plaatsen op FTD. Het reciprociteit aspect is ver te zoeken bij FTD of torrents. 8)7
Nou dat vind jij. Voordat FTD erwas haalde ik mijn bevrediging uit de bedankjes die in reply-msg werden geplaatst rechtstreeks in de NG's . En ja bij FTD reageer ik altijd als ik echt tevreden ben over een leech. Leechers die nooit reageren mogen van mij echt bij de vulnis.

[ Voor 48% gewijzigd door Sjah op 16-08-2009 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sjah schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 20:40:
Nou dat vind jij. Voordat FTD erwas haalde ik mijn bevrediging uit de bedankjes die in reply-msg werden geplaatst rechtstreeks in de NG's . En ja bij FTD reageer ik altijd als ik echt tevreden ben over een leech. Leechers die nooit reageren mogen van mij echt bij de vulnis.
Ik plaats ook altijd wel een bedankje omdat je merkt dat sommige posters dit op prijs stellen. En zonder posters is er geen FTD. Ik heb wel het idee dat het percentage mensen die dit doen veel kleiner is als in de begintijd van FTD (komt denk ik voornamelijk door het soort mensen, in de begintijd waren het mensen die zich intereseerden voor het medium nu zijn het vooral luie leechers die via/via hebben gehoord dat nieuwsgroepen een makkelijke manier zijn om aan downloads te komen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Een bedankje in ftd is altijd op zijn plaats. als je het meeneemt, iemand heeft de moeite genomen om het voor jou makkelijker te maken.

bij sommige mensen haal ik complete collecties vandaan van bijvoorbeeld een artiest die ik net ontdekt heb. soms ook nog lossless en alles, met logs enzo erbij. dat is een hele goeie manier van posten. dan laat ik wel weten dat ik daar ook gebruik van maak. ook kudo's enzo erbij, al zeggen die dingen mij zelf niets.

zelf ook wel gespot/gepost, en de bedankjes zijn leuk om te lezen. een spot of post aanmelden kost alleen al een paar minuutjes, dus met converteren, rarren parren uploaden aanmelden en dergelijke ben je wel degelijk even zoet.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Kan iemand mij informatie verschaffen over de zogenaamde 'ratings' bij FTD?

Enige wat ik vind is een klein stukje over het filteren van posts met een lage rating..

Hoe komt die rating tot stand?
Ik post wel is wat op FTD en bij verschillende post staan ook verschillende ratings..
Varierende van pff 7,58, 15,68 tot 23,31 en 30,95.. Wat zegt dat? Wat is dat?

Komt dat door 't aantal berichten? Door 't aantal kudo's?

Komt niet door de kudo's volgens mij, aangezien posts met ratings van de 24 minder kudo's hebben dan posts die een rating hebben van 8 met meer kudo's..? Lijkt me wel leuk om te weten hoe die ratings tot stand komen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

De rating komt tot stand aan de hand van de volgende berekening:

Rating = 2 x aantal kudo's + aantal unieke views van de spot

• CLB
  • Niet online

CLB

hmm okee..

Voorbeeldje:
- kudo-aantal: 880
- views: 1800

2x880 = 1760 + 1800 = 3580, dus een rating van zo'n 35,80? Zo werkt 't?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Hmmm ik begin nu zelf te twijfelen omdat die berekening vaak niet klopt als je de formule voor een aantal spots invult... Ik heb de informatie van het FTD-forum vandaan.

• cornfed99111
  • Laatst online: 06-07 09:23
Effe het FTD forum quoten:

"Rating = 2 x het aantal kudos + het aantal unieke keren dat een post bekeken is."

Te laat.... :'(

[ Voor 15% gewijzigd door cornfed99111 op 03-09-2009 19:36 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Andere post is rating van 22,83

Heeft 335 kudo's en 1564 views...

2x335 = 670 + 1564 = 2234... Nagenoeg de 22,83 dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 03 september 2009 @ 19:40:
Andere post is rating van 22,83

Heeft 335 kudo's en 1564 views...

2x335 = 670 + 1564 = 2234... Nagenoeg de 22,83 dus...
Waarschijnlijk hebben posts een standaard rating die ze krijgen na de aanmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook problemen (gehad) met FTD 3.8.5 of een addon ervan icm W7? Krijg telkens een vraag van UAC of FTDwatchdog.exe geopend mag worden, er is nergens een optie om te verhinderen dat die vraag terugkomt. Dit heb ik ook met nzbbuddy.exe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:24
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:24:
Heeft iemand ook problemen (gehad) met FTD 3.8.5 of een addon ervan icm W7? Krijg telkens een vraag van UAC of FTDwatchdog.exe geopend mag worden, er is nergens een optie om te verhinderen dat die vraag terugkomt. Dit heb ik ook met nzbbuddy.exe.
Stond wel ergens, maar iig: je moet FTD elevated opstarten, omdat die nzb-progsels toegang willen tot andere programma's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RetroTycoon schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:44:
[...]

Stond wel ergens, maar iig: je moet FTD elevated opstarten, omdat die nzb-progsels toegang willen tot andere programma's :)
Ik moet FTD elevated opstarten? Moet ik dit letterlijk opvatten of? Ik ben nu in ieder geval erachtergekomen dat ftdkoalasearch geen problemen maakt. NZBuddy en FTDwatchdog hebben allebei zo een blauwgeelschildjes (UAC geloof ik) op hun eigen icoon.

Edit: Elevation blijkt wel te bestaan aldus google, maar zo een melding krijg ik niet in scherm. Heb het opgelost door FTDwatchdog en NZBuddy niet meer te gebruiken maar gewoon KoalaFTDsearch die de UAC prompt niet triggert...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt FTD ook op Windows 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:24
Ik heb met FTD 3.8 nog steeds het probleem dat FTD geen verbinding meer kan maken als m'n server meer dan 50dagen uptime heeft. Iemand hier bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Het blijft een leuk programma, ook al levert gewoon zoeken op de sites vaak nog iets meer op dan alleen de spots in FTD.
Wél een nadeel: afsluiten en slaapstand van Windows (XP én 7) werkt niet zolang FTD draait. Die moet ik eerst zelf afsluiten.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Klopt, niet goed. Wat FTD ook weleens doet, is updaten om dan vervolgens te hangen, dan helpt zelfs afsluiting forceren met systeembeheer niet altijd (!). Zo bezien, is FTD best enigszins waardeloos geschreven. Heb het een keer neergeplempt in hun forum om dat te verbeteren, nul reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
sh4dow schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:41:
Ik heb met FTD 3.8 nog steeds het probleem dat FTD geen verbinding meer kan maken als m'n server meer dan 50dagen uptime heeft. Iemand hier bekend mee?
Ja, is niets aan te doen. Ik was dat zo beu dat ik FTD consequent in een VMware-sessie startte. (Tegenwoordig draai ik FTD alleen nog op mijn laptop; als ik een NZB binnen heb gehaald, dan laat ik deze verder verwerken door SABnzbd welke dan weer wel op mijn server draait.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waarom gebruiken jullie geen OpenFTD dan? Mist wel een paar features, maar voldeed* prima voor mij.

* voldeed omdat ik het al tijden niet meer gebruik

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een nieuwe pc heb ik ftd gezet, maar nu kan ik geen kuddo's meer geven. Het lijkt alsof het popup scherm wordt tegengehouden. Wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik vind dat ze de regeltjes voor posts wel wat strenger mogen maken. Ik begin me steeds meer te iriteren aan de spam van de releasegroups bij posts en in postnamen. Bij buitenlandse alternatieven zie je dit veel minder en kun je downloads veel beter automatiseren.

Op zich gaat mijn NMT alles wel automatisch downloaden en uitpakken als ik de nzb-knop in FTD aanklik, maar op mijn NMT staat nu ook NMT DVR en dat werkt veel mooier. Je kan daar bijvoorbeeld van een serie kiezen dat je hem download, maar je kan ook zeggen dat je een serie leuk vind en dan wordt die voortaan elke week automatisch gedownload met kloppende file en bestandsnamen (wat je bij FTD steeds minder hebt).
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:19:
Op een nieuwe pc heb ik ftd gezet, maar nu kan ik geen kuddo's meer geven. Het lijkt alsof het popup scherm wordt tegengehouden. Wat kan ik hieraan doen?
Volgens mij is dat gewoon javascript en als dat niet werkt zou dat best aan de beveiligingsinstellingen van je browser kunnen liggen.

[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 24-03-2010 11:27 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:23:
Volgens mij is dat gewoon javascript en als dat niet werkt zou dat best aan de beveiligingsinstellingen van je browser kunnen liggen.
Ik zal eens kijken naar die instellingen. Ik vermoed dat mijn broer wat zaken aangepast heeft omdat hij voor een Duitse firma nieuwe online games test en hiervoor soms aanpassingen moet doen af en toe en die schrijft hij nooit op en daar weet dus niemand wat van.

Ik heb het in iedergeval voor elkaar dat het scherm nu wel komt, maar nu kan ik nog geen hartjes slepen. Is niet zo erg verder, maar ik ga er nog eens verder induiken als ik er weer ben.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Sinds vandaag ondervind ik op diverse PC's problemen met/bij het updaten van FTD :'(

Het gaat zeer zeer traag en blijft dan halverwege hangen. Ik heb tevens al alle lokale bestanden verwijderd, maar dat mocht ook niet baten.

Ondervinden jullie ook trage update downloads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Yep, hier daarnet ook een tijdje. Nu lijkt het weer wat beter en sneller te gaan. Ik zou niks aan je pc veranderen, want het komt vanzelf weer goed :)

Edit: ik heb nog even gekeken en heb geen updates meer gehad in de posts tot 14 uur vanmiddag. Ik krijg geen foutmelding bij het updaten, maar dus niks nieuws meer binnen

[ Voor 36% gewijzigd door objectief2 op 27-04-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

objectief2 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:57:
Yep, hier daarnet ook een tijdje. Nu lijkt het weer wat beter en sneller te gaan. Ik zou niks aan je pc veranderen, want het komt vanzelf weer goed :)

Edit: ik heb nog even gekeken en heb geen updates meer gehad in de posts tot 14 uur vanmiddag. Ik krijg geen foutmelding bij het updaten, maar dus niks nieuws meer binnen
Ik ondervind exact hetzelfde, ik krijg sinds mijn laatste updaten (gisteren rond 2100) geen updates meer binnen. Op het forum is momenteel een draadje gaande met daarin nog (veel) meer mensen die er last van hebben. Er heeft nog geen admin gereageerd, maar dat kan nooit lang meer duren :P

Edit;
De 'monteurs' zijn onderweg, hier blijven roepen dat FTD bij jouw ook niet werkt is niet geheel zinvol ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Matis op 27-04-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Doet 't inmiddels weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik een backup van ftd v3.8.5 terug zet?

Ik heb de map profiles teruggezet in de ftd dir, maar mn eigen filters en instellingen heb ik niet terug...

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ligt er aan welk os je gebruikt, bij xp kan dit ja. Win7 niet.

Win 7:
C:\Users\****\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\FTDv3.8

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vanmorgen wederom geen updates binnen te halen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
megatronics schreef op maandag 10 mei 2010 @ 07:56:
Vanmorgen wederom geen updates binnen te halen.
Wederom? Ik heb al heel lang geen problemen meer gehad met updaten.
Sinds een uur of 5 vanochtend is er wel een probleem bij FTD wat ook op het FTD-forum te vinden is.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ja wederom, eind april ook al.

[ Voor 3% gewijzigd door MegaTronics op 10-05-2010 08:40 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Die top 25 van popie spots, waar vind ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matis schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 16:53:
Sinds vandaag ondervind ik op diverse PC's problemen met/bij het updaten van FTD :'(

Het gaat zeer zeer traag en blijft dan halverwege hangen. Ik heb tevens al alle lokale bestanden verwijderd, maar dat mocht ook niet baten.

Ondervinden jullie ook trage update downloads?
yup, het idee van FTD is prima, denk alleen dat er technisch wat "design" problemen zijn.
Jammer genoeg heeft alleen OpenFtd ook toegang tot hun gegevens, wat anderen in de weg staat om andere/snellere software te maken. Heb het ook nooit echt nagekeken, moet eens in de DB duiken (is een sqllite db dacht ik), maar er komt nogal wat verkeer bij kijken als je je historie wat langer hebt staan dan standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zag dat een rechter heeft geoordeeld dat het verwijzen naar bestandsnamen van uploads wat FTD doet strafbaar is (geen rechtszaak van Brein maar van Eyeworks, maar die uitslag zal Brein ook wel gaan gebruiken).

[edit]Oja, -> http://www.fighttodefeat.nl/index_nieuws.html

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 13-05-2010 19:57 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 02:55:
Die top 25 van popie spots, waar vind ik die?
op www.ftd.nu, even inloggen en dan kan je ze zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Danke, Snoeki... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Is er iets veranderd met ftd of Openftd in mijn geval dan? Als ik update gaat het razendsnel nieuwe pakketten binnenhalen en binnen notime alle entry's genoteerd. Dat is in mijn ervaring langzamer geweest, vooral het binnentanken van pakketten kon lang duren bij een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Mja zou kunnen, het gaat nu snel, heb het idee dat dat ooit langzamer geweest is. Wanneer dat dan veranderd is kan ik niet echt zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrive
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07 19:41
Dit mailtje heb ik zojuist binnen gehad via ftd

Zojuist heeft de rechtbank Haarlem ons medegedeeld dat de mondelinge zitting in onze zaak tegen BREIN zal plaatsvinden op 5 oktober 2010 om 13.30 uur. De zitting is openbaar, iedereen die belangstelling heeft is van harte welkom.

Als je wilt komen, maak dan even een melding in dit http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=458095(FTD forumaccount vereist) zodat we bij grote belangstelling de rechtbank kunnen verzoeken om een voldoende grote zaal.

De rechtbank Haarlem vind je overigens hier:
http://www.rechtspraak.nl...lem/Routebeschrijving.htm

Meer informatie over de rechtzaak vind je op:
http://www.fighttodefeat.nl

Na de zitting gaan we nog op de Grote Markt zitten. Arnoud, onze huisjurist, sponsort alvast een rondje.

Wellicht tot ziens en bedankt voor je steun,
FTD & Mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:35
Heb hetzelfde mailtje gehad. Tis me alleen wat te ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:48
Zou het kunnen dat mensen gesponsord worden naargelang ze meer kudo's krijgen ?

FTD is echt een fijn programma, samen met watchdog is het ideaal gewoon.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gesponsord door wie?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 06:19

SaN

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Dat weet ik niet, maar ik herinner me dat iemand zei dat hij voor elke kudo een paar cent kreeg.
Ik zal het verkeerd begrepen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

C00P schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:11:
[...]

Dat weet ik niet, maar ik herinner me dat iemand zei dat hij voor elke kudo een paar cent kreeg.
Ik zal het verkeerd begrepen hebben.
Eerder andersom :)
Als je "vriend" wordt van FTD en je stort geld,krijg je kudos. En het aantal kudos is afhankelijk van het bedrag wat je stort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriend worden is wel handig omdat je dan in het archief kan zoeken en met de huidige retentie van nieuwsservers is dat fijn.

Maar even wat anders: als het nu misloopt op 5 oktober wil ik natuurlijk niet mijn archief kwijt. Kan ik niet die hele database van ftd met daarbij de bestandsnamen uitprinten?

ik maak af en toe wel een export vanuit dat ftd database print programma en krijg dan deze gegevens van een post:

1359829 07-09 (15:37) DVD5 (repost)Sex and the City Seizoen - 04 - DVD - 03 SDHCkaart a.b.dvd

Maar de bestandsnamen niet? Werkt iemand hier met dat ftd database print programma?
http://ftd-database-printer.software.informer.com/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben ook vriend geworden omdat ik dan in hun database kan zoeken (blijft FTD lekker snel en je kan veel verder terugzoeken). Ik wist niet eens dat je er kuddo's voor kreeg :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Als je op het forum een request plaatst kijken andere gebruikers voor jou in het archief :)
Maar altijd leuker als je zelf kunt kijken natuurlijk.

Verwijderd

C00P schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:37:
Als je op het forum een request plaatst kijken andere gebruikers voor jou in het archief :)
Maar altijd leuker als je zelf kunt kijken natuurlijk.
dat is ook een manier :o

maar zelf zoeken is wel veel handiger natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
Toevallig, vandaag komt de zaak voor geloof ik, maar is ook het domein van FTD vrij gekomen...

Updaten lukt dus ook niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:24
Dat zou een boel mensen het heel lastig maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidSmoke schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 06:46:
Toevallig, vandaag komt de zaak voor geloof ik, maar is ook het domein van FTD vrij gekomen...

Updaten lukt dus ook niet meer :P
Nou, geen probleem met updaten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
Vreemd, ik krijg dit:

/edit: Ben niet alleen dus....

[ Voor 56% gewijzigd door LiquidSmoke op 05-10-2010 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:42

sir serial

Eeuwige Noob

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 07:23:
[...]

Nou, geen probleem met updaten hier.
het is hier ook niet up te daten..error over een missende spatie oid :s

Edit :die van de vorige reactie idd lol

[ Voor 8% gewijzigd door sir serial op 05-10-2010 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geiszzz
  • Laatst online: 15-04-2017
This domain name, “ftd.nu”, is not currently available for registration. Please check back later.

You have arrived at this page because the domain name you entered is registered but not currently active on the Internet. If you have recently registered or modified this domain name, you can expect it to become active within the next 24 hours.

Mvg, Gijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:07
Bij mij ook die foutmelding en ik denk bij iedereen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
geiszzz schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 07:36:
This domain name, “ftd.nu”, is not currently available for registration. Please check back later.

You have arrived at this page because the domain name you entered is registered but not currently active on the Internet. If you have recently registered or modified this domain name, you can expect it to become active within the next 24 hours.
Servers bij voorbaat offline gehaald? Misschien om ze vast naar het Caribisch gebied te verhuizen :+

[ Voor 5% gewijzigd door LiquidSmoke op 05-10-2010 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Ik vraag het mij ook af, heel toevalling dat het Domein nu plat ligt :P Hide the Evidence!

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Zo plat ligt ie hier niet. (meer)
Lijkt me toeval, domein is gewoon net vernieuwd.
Record last updated on 2010-Oct-4.
Record created on 2002-Oct-3.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Let op:
LET OP: Het gaat hier over het product FTD. Het product en het product alleen dus.

Ook geen discussies over wat/niet legaal dan wel illegaal is hoort niet in dit topic thuis.