FTD, wat vinden we ervan?

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 148.956 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
Ik ben het sowieso eens met de indekking van FTD, maar aan de andere kant is het volledig belachelijk weer es, voornamelijk aangezien brein doet alsof het een vorm van politie is terwijl het gewoon particulieren zijn.
Het product zelf daarentegen, FTD, vind ik ideaal. Ik heb wel es zelf zitten rondzoeken op posts enzo, maar met FTD kon ik wat doelgerichter kijken naar items op het usenet zelf.
Ik zelf vond de NZB knop heerlijk makkelijk, scheelde weer een copy paste naar de browser.
We zullen maar weer eens moeten wennen aan het feit dat de muziekmaffia tegen het gehele volk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:16

charrel

Cortisol4life..

Ach met die credits kan je verder toch niks, en de bestaande groepen die een hoop posten zijn toch wel bij de meeste mensen bekend.
Ik vind het echt een brilliante actie van al die gasten die lopen te zeuren over die nzb-knop, die zit er pas een jaar in ofzo _/-\o_ en nu kunnen ze opeens niet meer zonder.

Al dat geblaat ook dat ftd nu dood bloed, moeten ze is 1x proberen zelf te indexeren wat er gepost wordt, blaten ze snel anders :+

Als ftd op deze manier gewoon kan blijven bestaan vind ik het allang best, we mogen blij zijn dat ze de moeite nemen om het te veranderen ipv. gewoon de stekker eruit te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:18:
ja, ze zijn toch te laat, en aangezien ze geen bakken met geld hebben (alla piratebay) zullen we ftd straks misschien wel moeten missen , net of de links naar nzb weghalen iets veranderd ,
Onderschat de inkomsten van FTD niet. Ze zijn al jaren commercieel bezig, ook voor de banners hadden ze al inkomsten. Daarbij: die servers moeten ergens van worden betaald en ik schat in dat 'de vrienden van FTD' niet zo veel opbrengen dat ze daar een serverpark van kunnen aanschaffen. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
Tsurany schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:16:
Ik denk wel dat het aantal uploads zal afnemen als er toch geen verschil is tussen spot of upload en je dus toch minder credits gaat krijgen.
Of het wordt niet tot vervelens toe geupload door de volgende FTD release team, die ook zo nodig die ene film moet uploaden terwijl er minimaal drie versies zijn van dezelfde kwaliteit.

[ Voor 40% gewijzigd door Cardinal op 12-03-2009 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:23:
[...]

Onderschat de inkomsten van FTD niet. Ze zijn al jaren commercieel bezig, ook voor de banners hadden ze al inkomsten. Daarbij: die servers moeten ergens van worden betaald en ik schat in dat 'de vrienden van FTD' niet zo veel opbrengen dat ze daar een serverpark van kunnen aanschaffen. :)
mwah , ik weet het niet, misschien krijgen we nog wel te horen hoeveel ze in kas hebben :P

van die reclame zullen ze wel het meest aan inkomen krijgen ja, maar dat zullen ze niet voor niets gedaan hebben, aangezien de banners er eerst niet waren , en ze moesten het wel invoeren want de kosten werden te hoog lijkt mij zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Tot nu toe is opvallend weinig nieuwe posts spots. De schokgolf gaat door de community. ;)

Voor alle users die niet kunnen leven zonder NZB knop, moeten eens Googelen naar
koalabear.nl of naar ftd watchdog. Dan is het knopje weer terug... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door cornfed99111 op 12-03-2009 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:34
cornfed99111 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:39:
Tot nu toe is opvallend weinig nieuwe posts. De schokgolf gaat door de community. ;)

Voor alle users die niet kunnen leven zonder NZB knop, moeten eens Googelen naar
koalabear.nl of naar ftd watchdog. Dan is het knopje weer terug... ;)
sssst niet door vertellen!

We gaan gewoon weer terug naar het oude.
Ook al deed dat knopje niks anders dan linken naar binsearch.. Het was toch een stukje gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13
Ik gebruik het programma al ik weet niet hoelang (zal wel ruim 2 jaar zijn) maar goed ieder geval.

Veel verbeteringen hebben er plaatst gevonden in de laatste release en echt een top programma.

daarnaast je kan er *bijna* alles mee vinden. :P

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
@ Tito129

Van mij mag inderdaad alles weer terug naar de 'oude' situatie.
Er zijn nu teveel ongeduldige gasten (leechers) die buitengewoon grof zijn naar posters/spotters.
Een moderator zijn op FTD is tegenwoordig een full-time job geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:23
Ik heb er zelf ook geen bezwaar tegen dat het weer terug naar het oude gaat (zonder knop dus). Had echter wel uit mijn favoriteenlijst alle zoekmaschines weggegooid, moet die dus weer even zoeken.

Ach, en dat schitterende koalabeertje is ook zo lief. En ik hoop idd dat er nu veel schreeuwers weg gaan vallen. het gebleer was af en toe niet normaal meer, regelrechte scheldpartijen gezien. nix eerst inlezen, nee gewoon roepen om een nzb, requests in post, gescheld omdat iets niet goed genoeg was, enz.

FTD leek aan zijn eigen bekendheid ten onder te gaan, misschien kan nu de boel gedraait worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge Someone
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 13:38
jmk schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:00:
Kan iemand mij uitleggen wat de meerwaarde is van FTD als de NZB-links niet worden gepost?
Die link heb je echt niet nodig, je kunt zelf een nzb index gebruiken (FTD levert de informatie). Diverse newsgroup leech programma's hebben een koppeling met een of meer index services.
De toegevoegde waarde bestaat uit meer informatie bij een "spot", zo'n cryptische bestandsnaam zegt soms weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:29:
[...]

mwah , ik weet het niet, misschien krijgen we nog wel te horen hoeveel ze in kas hebben :P
Ik hoop dat Brein dat boven water krijgt. ;)
van die reclame zullen ze wel het meest aan inkomen krijgen ja, maar dat zullen ze niet voor niets gedaan hebben, aangezien de banners er eerst niet waren , en ze moesten het wel invoeren want de kosten werden te hoog lijkt mij zo :)
Vergis je niet: ze verdienen er goed aan. Doe eens een inschatting wat ze aan hardware hebben staan, gok eens hoeveel dataverkeer ze genereren en trek je conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

pven schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:20:

Vergis je niet: ze verdienen er goed aan. Doe eens een inschatting wat ze aan hardware hebben staan, gok eens hoeveel dataverkeer ze genereren en trek je conclusie.
Zij verdienen er een hoop aan, en wij besparen er een hoop door... Iedereen tevreden. :D

Edit; en BREIN zal achter de feiten blijven aanlopen... _O-

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 12-03-2009 17:37 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:25
Enige wat ik persoonlijk nog mis in FTD is de optie om bijvoorbeeld series te filteren uit het overzicht. De laatste tijd zoek ik vrij veel 720p en 1080p films en wil ik gewoon eens kijken wat het aanbod is, maar dat is bijna niet mogelijk. Je moet voor de lol eens het kopje HD openen, 95% van wat er gepost is is een serie.

Niet dat er iets mis mee is, maar zo maak je het bladeren door films wel onmogelijk. Mij boeien die series namelijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Filter aanmaken -> genre -> TV Shows/Series uitgevinkt laten. Zolang degene die het neerzet de tags goed gebruikt worden deze gefilterd.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wel slim dat ze alles veranderen in spot. En het is een kleine extra handeling zonder de NZB-knop, maar beter dat dan geen FTD (en er zal vast wel weer een extern tooltje voor komen).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13
trouwens ook opgevallen dat sinds de reclame is ingevoegd in FTD, regelmatig FTD crasht en dat er dan word verwetezen advertbart gecrashed is? :?

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
__Kevind__ schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 18:41:
trouwens ook opgevallen dat sinds de reclame is ingevoegd in FTD, regelmatig FTD crasht en dat er dan word verwetezen advertbart gecrashed is? :?
Nog nimmer last van gehad..
Maar dat zal ook komen omdat ik geen reclame zie.. (Dat kan uitgezet worden als je Vriend bent, toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:24
Marzman schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:56:
Wel slim dat ze alles veranderen in spot. En het is een kleine extra handeling zonder de NZB-knop, maar beter dat dan geen FTD (en er zal vast wel weer een extern tooltje voor komen).
Wat al bestaat in de vorm van Koala, FTDWatchdog, enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk, FTD is weer zoals het hoort te zijn. Ik hoop dat al die irritante gasten die in al je posts om nzb's vragen verdwijnen omdat ze het niet meer begrijpen.

En ik hoop ook dat niet alles binnen 1 maand opnieuw wordt gepost zoals series en films in 100 versies.

Hopelijk wordt FTD weer wat relaxter om te vertoeven nu. En voor diegene zonder supersearch, nu een goede reden om het aan te schaffen, scheelt je heel wat gedoe met die online nzb sites.

Edit: pfff, maar even een weekje niet op ftd kijken, in elke post gezeur van mensen die er niks van begrijpen. Om gek van te worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

te g*y voor woorden die update.

Ze laten de servers naar de kl*te lopen (als in; zij zijn wel de l*l met een juridische rechtzaak) en proberen als een klein kind alleen maar de onschuld hemzelfe te zijn...leuk voor de juridische rechtzaak over 2 jaar, maar uiteindelijk wel inkomsten willen derven met de mooie adjes sinds vorige update.

Naarstig opzoek naar een andere zoekert; als ze denken hiermee onderuit te komen; de rechter zal uitgaan van het standpunt: redelijkerwijs kennis hebben van de insteek van dit programma".

M.a.w. als ik een brief naar J.A.N. Peeters stuur en er staat J.A.M. Peeters dan is dat helaas niet geldig om daarmee de brief als nietontvangen te beschouwen. Immers, het adres en de achternaam kloppen. (en ja dat heb ik van dichtbij mogen meemaken)
M.a.w. de interpretatie zal zeker onderhevig zijn aan hoeverre de admins/oprichters van FTD weten wat er gaande is. Ook de update brief die erbij komt bevestigd dat. D.w.z. je kunt je niet beroepen op naiviteit, en eigenlijk terecht ook.

Maar ik snap het wel dat ze het doen; beter iets dan niets, maar intussen wel inkomsten derven over de rug van de nieuwsgroepen.

[ Voor 5% gewijzigd door Seesar op 12-03-2009 20:41 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:12:...En voor diegene zonder supersearch, nu een goede reden om het aan te schaffen, scheelt je heel wat gedoe met die online nzb sites.
Inderdaad, een paar dollar per jaar en je hebt heel die NZB's niet meer nodig. Supersearch is de absolute meerwaarde van NewsLeecher!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Seesar schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:37:
te g*y voor woorden die update.

Ze laten de servers naar de kl*te lopen (als in; zij zijn wel de l*l met een juridische rechtzaak) en proberen als een klein kind alleen maar de onschuld hemzelfe te zijn...leuk voor de juridische rechtzaak over 2 jaar, maar uiteindelijk wel inkomsten willen derven met de mooie adjes sinds vorige update.

Naarstig opzoek naar een andere zoekert; als ze denken hiermee onderuit te komen; de rechter zal uitgaan van het standpunt: redelijkerwijs kennis hebben van de insteek van dit programma".

M.a.w. als ik een brief naar J.A.N. Peeters stuur en er staat J.A.M. Peeters dan is dat helaas niet geldig om daarmee de brief als nietontvangen te beschouwen. Immers, het adres en de achternaam kloppen. (en ja dat heb ik van dichtbij mogen meemaken)
M.a.w. de interpretatie zal zeker onderhevig zijn aan hoeverre de admins/oprichters van FTD weten wat er gaande is. Ook de update brief die erbij komt bevestigd dat. D.w.z. je kunt je niet beroepen op naiviteit, en eigenlijk terecht ook.

Maar ik snap het wel dat ze het doen; beter iets dan niets, maar intussen wel inkomsten derven over de rug van de nieuwsgroepen.
t zal aan mij liggen maar, wat wil je nu eigenlijk zeggen...... :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Help!!!! schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:43:
[...]

t zal aan mij liggen maar, wat wil je nu eigenlijk zeggen...... :?
dat ik het een slechte zaak vind en uit principe een kwalijke kwestie; enerzijds begrijp ik het, maar anderzijds willen we wel hypocriet geld verdienen over de groepen hun servicen; ze vergeten dat FTD groot is en kan blijven door de nieuwsgroepen en nu gaan ze alle schijn hoog houden.

Kwalijk vind ik dat; en ondanks de "spots" ligt het er toch enorm dik bovenop waar FTD voor staat.

Begrijp me niet verkeer,d ik gebruik het en veroordeel het niet, maar wees niet zo hypocriet.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seesar schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:37:
Als je je zo ergert aan de reclames, waarom heb je dan niet gedoneerd om vriend van FTD te worden? Voor 5 euro was je er al vanaf.

Ik snap het nooit zo, mensen die geen supersearch willen omdat het geld kost, mensen die willen dat je een dvd opnieuw post terwijl die minder dan 200 dagen online staat en dus nog gewoon binnen te halen is met payserver (maarja, die kost geld en dat willen de meesten niet) en mensen die klagen over reclames op ftd die er gewoon niet meer zijn als je wat had gedoneerd. En dan boos worden als ik een bepaalde dvd niet opnieuw wil uploaden omdat hij nog gewoon te downloaden is...

En het lijkt mij sterk dat er veel geld met FTD verdiend wordt. Geloof er niks van. En als dit wel het geval zou zijn zou ik het prima vinden. Wat is daar nu verkeerd aan? Maar ik heb geen zin in dit soort discussies. Als je ervan baalt kom je er gewoon niet meer en zoek je een alternatief. En die zijn er ook genoeg.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:57:
[...]

Als je je zo ergert aan de reclames, waarom heb je dan niet gedoneerd om vriend van FTD te worden? Voor 5 euro was je er al vanaf.

Ik snap het nooit zo, mensen die geen supersearch willen omdat het geld kost, mensen die willen dat je een dvd opnieuw post terwijl die minder dan 200 dagen online staat en dus nog gewoon binnen te halen is met payserver (maarja, die kost geld en dat willen de meesten niet) en mensen die klagen over reclames op ftd die er gewoon niet meer zijn als je wat had gedoneerd. En dan boos worden als ik een bepaalde dvd niet opnieuw wil uploaden omdat hij nog gewoon te downloaden is...
doode, ik geef 15 euro p/m uit aan dat hele katje....ik irriteer me niet aand e reklame, maar wel dat FTD zijn eigen hachje wilt redden, maar geld verdienen moet ook nog gebeuren.

Dus de bal bij de nieuwsgroepen leggen, maar zelf lekker de kassa spekken, maar zo zijn de leechers, posters en nieuwsgroepen niet getrouwd....

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

hehe, al dat gezeik over dat Ene knopje. alsof dat nou onmisbaar is :?

Alleen wel iri dat de rechtermuisknop je nog steeds terug gooit naar het overzicht.
* heuveltje heeft zich ondertussen al 20keer aan dezelfde steen gestoten |:(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

heuveltje schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:01:

Alleen wel iri dat de rechtermuisknop je nog steeds terug gooit naar het overzicht.
Het is niet dat ene knopje, het is voor mij ook het onderscheid tussen uploads en spots, tussen wat er op staat en wat over een paar dagen pas komt.
Vooral dat laatste is irritant, moet ik eerst post openen en dan bestanden zoeken en dan er pas achter komen dat hij nog niet begonnen is of nog lang niet klaar is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:34
heuveltje schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:01:

Zelfs daar is een oplossing voor!

volgens mij een reg fix en ik dacht dat je het ook bij ftd watchdog kon wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seesar schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:59:
doode, ik geef 15 euro p/m uit aan dat hele katje....ik irriteer me niet aand e reklame, maar wel dat FTD zijn eigen hachje wilt redden, maar geld verdienen moet ook nog gebeuren.

Dus de bal bij de nieuwsgroepen leggen, maar zelf lekker de kassa spekken, maar zo zijn de leechers, posters en nieuwsgroepen niet getrouwd....
Ok, ik begreep je niet goed.

Ik vind het geen probleem dat ze er geld aan verdienen eigenlijk. Ben blij dat FTD er is en dat het gratis is (doneren niet verplicht) en ik geniet er al vele jaren van. Dus van mij mogen ze er flink aan verdienen, het komt niet uit mijn zak (op mijn jaarlijkse donatie na dan) en dus is het prima.

Dat je nu niet kan zien of iets aangemeld is of al geupload is is inderdaad wat jammer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Wel gek overigens, OpenFTD heeft die knop nog, of zou die ook gaan verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 13:35
Seesar schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:59:
[...]

En jij denkt dat de servers waar op ftd draait vriendelijk gesponsord worden door google ofzo? en de bandbreedte door ziggo misschien?
De reclame in het _gratis_ programma is een noodzakelijk kwaad om het voor mensen als JOU beschikbaar te houden.

FTD wou er eerst nooit aan, maar het aantal donaties ging blijkbaar niet evenredig omhoog met het explosief groeiende ledental.

(overigens als je ooit een keer een donatie hebt gedaan dan heb je ook geen last van banners)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Ik gebruik op mijn Linux laptop OpenFTD met NZB knop (deze geeft zelfs de keuze uit meerdere zoekmachines).

Al denk ik dat deze versie wellicht binnen afzienbare tijd ook aangepast zal worden!
Het zelf zoeken is niet zo moeilijk, zoals al gemeld het vinden van de juiste NL versie en kwaliteit wel.

Maar wat mij uitermate stoort zijn de opmerkingen bij de huidige posts...
Nog even en dat is voor mij echt een reden om het niet meer te gebruiken, zelfs met een leger moderators
is hier niet tegenop te boksen.

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

HeyDude schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:49:
Ik gebruik op mijn Linux laptop OpenFTD met NZB knop (deze geeft zelfs de keuze uit meerdere zoekmachines).
Dat kan met Koala ook ;)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Omg, wat een gejank op FTD. Al die n00bs die geen idee meer hebben hoe ze iets kunnen downloaden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Ik vond het wel een makkelijk knopje anders hoor.
En ja, ik gebruik in Word ook graag de knopjes B, I en U. Zonder kán het ook wel, maar het werkt gewoon handiger mét...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 22:04:
Omg, wat een gejank op FTD. Al die n00bs die geen idee meer hebben hoe ze iets kunnen downloaden. |:(
Wordt er ook scheitziek van. Sommigen verschuilen zich achter hun leeftijd, ja ik ben een opa van 60, maar nu weet ik het niet meer.

Hallo, als je überhaupt al op FTD terecht bent gekomen en weet hoe je van Usenet moet downen, lijkt het me met een beetje lezen toch niet al te moeilijk om zonder nzb knoppie aan je spul te komen |:( .

Het is vandaag inderdaad een heel stuk rustiger met posts, hoop niet dat de goeien onder de kwaden gaan lijden op deze manier.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

harrald schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:42:
[...]

En jij denkt dat de servers waar op ftd draait vriendelijk gesponsord worden door google ofzo? en de bandbreedte door ziggo misschien?
De reclame in het _gratis_ programma is een noodzakelijk kwaad om het voor mensen als JOU beschikbaar te houden.

FTD wou er eerst nooit aan, maar het aantal donaties ging blijkbaar niet evenredig omhoog met het explosief groeiende ledental.

(overigens als je ooit een keer een donatie hebt gedaan dan heb je ook geen last van banners)
DOODE, ik heb het niet over die reclame, maar wel dat FTD zich verschuilt achter regeltjes nu (gaten in de maas eigenlijk), maar wel over de rug van de nieuwsgroepen, die eigenlijk het werk leveren, de reinheid hemzelve nu speelt....

reclame intgereseert me geen k*nt..........wel dat zij zich nu zo'n houding innemen; typisch nedaerlansch in mijn ogen. Als puntje bij paaltje komt gaan ze zich verschuilen, maar de nieuwsgroepen, die moeten blijven seeden....way-to-go tiger.

en het verhaal m.b.t het nzb knopje: dat het ding nooit eerder is uitgevonden sinds ik ftd (3 jaar geleden)...OMG, moet ik weer telkens zo'n van 24h naar 240h instelling doen voor de oudere posts, met de hand die website bezoeken, uit de vele zelfde genoemde nzb's de juiste vinden etc....hey, we leven niet in 1998 waar we nog complete files voor kazaa moesten zoeken.

Het gaat er niet om dat we niet weten hoe, maar dat zoiets basaals eruit gesloopt is en dat we dus eigenlijk zonder het hele FTD ook wel kunnen; gewoon via Yabsearch of binsearch erin knallen wat je nodig hebt, en je bent er nog sneller....FTD....we're back 4 years ago.

[ Voor 23% gewijzigd door Seesar op 12-03-2009 23:45 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Dutch_Razor schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:35:
Wel gek overigens, OpenFTD heeft die knop nog, of zou die ook gaan verdwijnen?
Inderdaad, viel mij ook op. Ik gebruik OpenFTD eigenlijk nooit (staat op m'n Macbook Pro waar ik haast nooit mee download), maar is wel een optie.
Enne van OpenFTD staat de sourcecode gewoon online, dus weghalen zal niet snel gebeuren (en anders is er snel genoeg een andere versie in omloop). Ook de statussen zitten nog in OpenFTD, al zal dat wel niet meer aangepast kunnen worden door de uploaders?

Bij FTD moesten ze wel toegeven aan Brein omdat ze inkomsten hebben en het een bedrijf is. Als er een goed opensource alternatief is valt er niks aan te doen, hooguit als de database achter FTD (met posts) wegvalt. Maar ook dan zal er wel wat op gevonden worden.

Dat NZB knopje mis ik niet (was er voorheen ook niet, al had je toen in elke startpost een linkje naar binsearch, dat mag nu ook niet meer), dat de statussen er niet meer zijn is wellicht irritanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vind overigens de interface van OpenFTD ook beter. Het is alleen wel veel trager en dat is wel weer jammer.

Overigens zou ik het nzb-knopje wel missen (als het niet met koala of watchdog kon) net nu ik mijn moeder op usenet probeer te krijgen :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 21:32:
[...]

Dat je nu niet kan zien of iets aangemeld is of al geupload is is inderdaad wat jammer.
Dat zouden ze heel makkelijk kunnen oplossen door gewoon ook heel het aankondigen er uit te slopen. Laat de uploaders het pas toevoegen als het compleet is.

Zelf vind ik FTD nog wel makkelijk. Mits de spot goed ingevuld is haal je d'r net wat meer info uit wat betreft talen, kwaliteit e.d. dan wanneer je direct op binsearch oid gaat zoeken. Even de bestandsnaam kopieren, plakken in de supersearch, eventueel even poster + nieuwsgroep dubbelchecken of je de goede hebt en downloaden maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Kaasplank schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 08:20:
[...]

Zelf vind ik FTD nog wel makkelijk. Mits de spot goed ingevuld is haal je d'r net wat meer info uit wat betreft talen, kwaliteit e.d. dan wanneer je direct op binsearch oid gaat zoeken.
QFT!

Dat is voor mij ook de reden om FTD te gebruiken. Je kan wel luk-raak van-alles van usenet downloaden, maar dan weet je vooraf dat je minstens de helft weg kan gooien omdat het niet aan de verwachtingen voldoet. :)

Bij de vorige versie had ik in het overzicht links tussen haakjes staan hoeveel nieuwe posts erbij waren gekomen. Sinds de nieuwe versie is dat verdwenen. Is dat een instelling of een bug?

@ hieronder: dank, gevonden :$

[ Voor 17% gewijzigd door pven op 13-03-2009 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:16

charrel

Cortisol4life..

Instelling, kan je veranderen weer bij: programma - configuratie - overzicht, onderste vinkje dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:46
Ja het ergste is wel dat FTD zo erg moet lijden aan die idioten die de posts vol schelden, alleen maar zeiken met dingen als: "Jezus wat een kut kwaliteit, post dan gewoon niets"
En waar ik ook gek van word is: "Bedankt voor de upload, maar de kwaliteit is nog ruk van deze cam! Ik wacht op de retail.." FIJN VOOR JE VRIEND! Maar daar hebben wij weinig aan :) Vooral als het 10x achter elkaar wordt gepost.
Eigenlijk zouden ze die comments gewoon uit moeten schakelen en alle focus leggen op de post info, pushen dat deze correct is. Hier haal je al je info wel uit. Die comments zijn er volgens mij alleen voor mensen die niet weten hoe ze een post werken krijgen of waar de NZB staat? Goed goed, af en toe staat er eens een wat nuttigs in, maar ik denk dat we kunnen zeggen dat er meer negatiefs mee gebeurd dan positief.

[ Voor 9% gewijzigd door stijnos1991 op 13-03-2009 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
binsearch.info zoeken op 1080P NL is alles wat is alles wat ik nodig heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hmz, ik zie net een spot staan van een FTD-moderator die vaak spots plaatst. Die verwijst nu naar een pagina op binairies4all waar een overzicht met usenet-searchengines staat. Ik vraag me af wat men doet als ik, simpele gebruiker, hetzelfde zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik hoop vooral dat met de nieuwe FTD (en dan vooral het ontbreken van de nzb-knop) de noobs weer een beetje teruggaan naar Kazaa en Limewire (of al wat er aan alternatieven daarvoor bestaat tegenwoordig). De community mag wel wat kleiner en 'professioneler'.

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Pffff, ik begrijp FTD heel goed. Wat moeten ze dan zeggen: " ja je hebt gelijk Brein, ons primaire doel is "illegale content" makkelijk beschikbaar maken." :?

Persoonlijk wordt ik nogal moe van al die reacties:
  • FTD is hypocriet
  • ze doen reclame
  • me NZB knopje mist
Echt belachelijk die reacties, 1 lullig bannertje in beeld, nou nou. En dan al die irritante reacties bij posts zoals, waar is me nzb en lomp verwoorde kritiek op posts en posters.

Ik zal blij zijn als al die ondankbare h%nden opzouten.

[ Voor 17% gewijzigd door Help!!!! op 13-03-2009 10:47 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Ik lees de reacties sowieso nooit. Het gros van het volk die reacties plaatst is te dom om te poepen imho. Een deel van de personen die het spul upload ook trouwens maar die filter ik er zelf ook wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:11:
Hmz, ik zie net een spot staan van een FTD-moderator die vaak spots plaatst. Die verwijst nu naar een pagina op binairies4all waar een overzicht met usenet-searchengines staat. Ik vraag me af wat men doet als ik, simpele gebruiker, hetzelfde zou doen.
Je mag een link plaatsen naar de search engine, maar deze mag geen zoekopdracht bevatten.

Edit: Maar zie nu als je dat doet krijg je een foutmelding als je je post wilt editten. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:24
stijnos1991 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:04:
Ja het ergste is wel dat FTD zo erg moet lijden aan die idioten die de posts vol schelden, alleen maar zeiken met dingen als: "Jezus wat een kut kwaliteit, post dan gewoon niets"
En waar ik ook gek van word is: "Bedankt voor de upload, maar de kwaliteit is nog ruk van deze cam! Ik wacht op de retail.." FIJN VOOR JE VRIEND! Maar daar hebben wij weinig aan :) Vooral als het 10x achter elkaar wordt gepost.
Eigenlijk zouden ze die comments gewoon uit moeten schakelen en alle focus leggen op de post info, pushen dat deze correct is. Hier haal je al je info wel uit. Die comments zijn er volgens mij alleen voor mensen die niet weten hoe ze een post werken krijgen of waar de NZB staat? Goed goed, af en toe staat er eens een wat nuttigs in, maar ik denk dat we kunnen zeggen dat er meer negatiefs mee gebeurd dan positief.
Volledig mee eens, en wat ze ook in zouden moeten voeren is dat je verplicht wordt om met regelmaat iets te uploaden, oftewel een actief lid ipv een luie leecher. Op deze manier hou je dat kinderlijk volk ook weer beter buiten de deur, want ze willen immers alles voor 0,0% eigen input.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

iemand enig idee of het mogelijk is de tijdsduur via de watchdog search knoppen aan te passen ?

ik bedoel dus als je in een post op het vergrootglas clickt gaat hij naar binsearch maar met de optie van 1 week. dat is niet handig voor oudere posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Is dat niet gewoon in te stellen bij de default settings van binsearch?

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hari-Bo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:57:
[...]

Volledig mee eens, en wat ze ook in zouden moeten voeren is dat je verplicht wordt om met regelmaat iets te uploaden, oftewel een actief lid ipv een luie leecher. Op deze manier hou je dat kinderlijk volk ook weer beter buiten de deur, want ze willen immers alles voor 0,0% eigen input.
en zoals? ik heb simpelweg niks om te uploaden, en daar heb ik ook helemaal geen tijd voor, laat staan om de pc aan te laten staan voor te uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

Kixtart schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:01:
Is dat niet gewoon in te stellen bij de default settings van binsearch?
in watchdog zelf bedoel je ? ik ben al aan het spelen geweest met de opdracht regel maar kom er niet echt uit namelijk

Yeah gelukt!! eigenlijk heel simpel. pas in watchdog bij de binsearch url de age=7 aan naar age=240 en het werkt net als de oude nzb knop :)

[ Voor 19% gewijzigd door Ray op 13-03-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:06:
[...]

en zoals? ik heb simpelweg niks om te uploaden, en daar heb ik ook helemaal geen tijd voor, laat staan om de pc aan te laten staan voor te uploaden
Deze reactie had ik uiteraard verwacht, maar als je download kan je deze later ook niet uploaden? Ja dan krijg je met regelmaat dezelfde films zien langskomen, maar dat is nu niet anders.
En dan nog de reden geen tijd om te uploaden en wel om te downloaden 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Hari-Bo op 13-03-2009 12:16 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik ken watchdog niet en verwachte dat deze gewoon zou linken naar binsearch. In binsearch staat default op 25 per pagina met max van 1 week, dus dacht dat het gewoon aan de default daar zou kunnen liggen ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hari-Bo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:10:
[...]

Deze reactie had ik uiteraard verwacht, maar als je download kan je deze later ook niet uploaden? Ja dan krijg je met regelmaat dezelfde films zien langskomen, maar dat is nu niet anders.
En dan nog de reden geen tijd om te uploaden en wel om te downloaden 8)7
uploaden wat er al staat heeft weinig zin , je hebt nu al veel films die er 4a5x in staan, en downloaden gaat hier een hoop sneller dan uploaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:52
Het mag van mij ook wel weer naar terug. Ik ben begonnen met ftd gebruiken toen versie 3.6.4 net uit was.

In die tijd was iedereen nog respectvol tegen posters/spotters.
Goede oude tijd van het headeren, toen was ik nog een halve dag bezig om de headers van boneless binnen te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

De actie van FTD is zonde, maar volledig begrijpelijk. Als dit nodig is om FTD uit de handen van Brein te kunnen houden, helaas.

Over de dombo's op FTD: het lijkt wel alsof mensen op internet sowieso steeds dommer/gemakzuchtiger worden. Zie maar eens sites waar je reacties kan posten op berichten: de eerste reacties worden ingenomen door berichten als 'Yes! Eerste!', of 'tweede', met vervolgens reacties weer hierop.

Internet zou fijner worden als mensen iets meer werden gewezen op de regels én werden gedwongen (door bans bijvoorbeeld) om zich hier aan te houden. Lijkt wel alsof elke website-owner bang is om enkele (niet betalende!) leden te missen?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

charrel schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:01:
Instelling, kan je veranderen weer bij: programma - configuratie - overzicht, onderste vinkje dacht ik.
dank u

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Krijg de kriebels om via een DHT implementatie NZB knop weer toe te voegen aan openftd.

Nadeel is dat openftd een stukje inlogcode bevat waardoor ftd controre houd over het ftd netwerk.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-08 07:37

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Ben het volledig eens met diegene die hier boven zeggen dat er teveel digibeets zijn die niet met FTD kunnen omgaan. Vooral nu omdat ze een knop missen.
Meestal zijn het mensen die via/via te horen hebben gekregen hoe ze moeten downloaden of dat de buurman het even geinstalleerd heeft. En voor de rest zoeken ze het maar uit.
(zelfs een keer gezien dat ze alles waarin een bepaald woord in voorkwam gedownload hadden omdat ze niet wisten welke ze nodig hadden) En dat was veul..

Dat FTD het programma heeft aangepast is voor mij begrijpelijk. Ok gaan we weer terug naar de oude tijden waarbij je even iets meer moet doen dan nu. Maar hier zijn ook weer oplossing voor. Dus ik moet zeggen voor mij maakt het niets uit.

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKrie
  • Laatst online: 11-09 10:34
pven schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:23:
[...]

Ehm, ik kan je niet helemaal volgen. Pas sinds kort zijn er banners met ads in FTD, voor die tijd geen enkele vorm van reclame, ergo geen inkomsten.
Hoe hoog de donaties zijn kan ik je ook niet vertellen. Indien dat niet genoeg was voor de uitbreiding van de servers dan zal dat misschien door FTD zelf betaald zijn?

Kortom waar je weghaalt dat FTD al jaren commercieel is, is me een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKrie
pven schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 12:20:
[...]

Ik hoop dat Brein dat boven water krijgt. ;)

[...]

Conclusie:
Er moet maandelijks geld bij.
Zoiets ?

Hoe wil je nou een conclusie trekken uit gegevens waar je geen idee van hebt. Zelf als je weet wat het kost weet je nog niet wat er binnenkomt en of er dan uberhaupt onder aan de streep iets over blijft.
Kortom kun je nergens een conclusie uit trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKrie
pven schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:11:
Als je Renata bedoeld dan loop je een beetje achter :)
Die is namelijk al geruime tijd geen moderator meer en dus nu een gewone (simpele?) gebruikster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 06:19

SaN

Ik vind het heerlijk. Vooral om dan te lezen van iemand op het FTD forum "ja sorry maar hoe kom ik in godsnaam aan de nzb dan??????????" Priceless _/-\o_

Uiteraard is iedereen vroeger een noob geweest, maar ik vind dat er nogal wat verschil zit tussen een noob en een dom persoon, en daar zitten er genoeg van op FTD...

[ Voor 38% gewijzigd door SaN op 13-03-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

WesleyB schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:29:

Goede oude tijd van het headeren, toen was ik nog een halve dag bezig om de headers van boneless binnen te halen :P
Nou dat mis ik niet echt hoor :)

SS FTW!

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
BasKrie schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:03:
[...]

Conclusie:
Er moet maandelijks geld bij.
Zoiets ?
alsof iemand jarenlang geld gaat stoppen in een hobbyproject dat verlies draait :z
Zeker met de hete adem van brein in hun nek is niemand zo gek om op het randje van het legale te balanceren om ook nog eens bovenop het verlies een eventuele schadevergoeding te krijgen. Winst zullen ze wel maken anders was allang de stekker uit het project gegaan. En die winst zal dus blijkbaar ook voldoende zijn om zo lang mogelijk door te gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Kaasplank op 13-03-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik post niet heel regelmatig, missschien 1 keer per 2 maanden en meestal nog verzoekjes (bijv. iemand die een dvd mist van een seizoen van een serie).

Maar eigenlijk zette ik bij al mijn posts neer dat men zelf maar een nzb moest gaan zoeken en dat ik daarin geen ondersteuning geef.

Ik kijk daarnaast ook bijna nooit in mijn eigen posts naar de vragen die gesteld worden, ik upload het en weet dat het werkt en na het uploaden stop ik gelijk de ondersteuning (post toch genoeg parretjes erbij). Krijg je echt vragen per mail waarom ik gestopt ben met posten omdat ze het icoontje van niet langer ondersteund niet begrijpen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Dames en Noobs die de NZB knop missen :

kijk even op http://www.koalabear.nl/software.php

Installeer dit programmaatje, en je hebt weer een NZB knop in je FTD.

én je kunt zelfs zelf bepalen, welk zoekprogramma ( Binsearch, of Yabse ) jouw content verzamelt.

[ Voor 8% gewijzigd door HyperTrophy op 13-03-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
BasKrie schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:03:
[...]

Kortom kun je nergens een conclusie uit trekken.
Ik weet er meer over dan jij kan vermoeden. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasKrie
pven schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 17:36:
[...]

Ik weet er meer over dan jij kan vermoeden. :z
Misschien vermoed ik wel helemaal niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
BasKrie schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 21:28:
[...]

Misschien vermoed ik wel helemaal niks :)
2ver·moe·den het; o -s gissing, veronderstelling

Gissen mag altijd ;)
Ikzelf ben al een tijdje 'vriend van FTD', lekker centjes overgemaakt. Wel jammer dat ze nu de NZB knop hebben verwijderd, weerspiegelt maar weer hoe onwetend juristen en rechters zijn dat ze zoiets als illegaal zouden kunnen bestempelen :S
Maarjah, kleine moeite om zelf te zoeken. Wat ik wel fijn vind ik eigelijk stiekem dat het aantal gebruikers nu omlaag gaat of iig minder snel groeit.
Kleine userbase = minder last van brein, alleen beetje telaat misschien omdat brein al begonnen is.

ik verwacht btw elke dag smsje/mailtje van me zus die er niks meer van snapt trouwens :P
Ze was net zo trots dat ze zelf dingen kon downloaden....en nu moet ik weer ff helpen zeker met die link van hierboven O-)

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik vind dit wel een goede :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kJrF0iX4nFy5hUVpS0cWLZcJ/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 10:55
Hari-Bo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:57:
[...]
Volledig mee eens, en wat ze ook in zouden moeten voeren is dat je verplicht wordt om met regelmaat iets te uploaden, oftewel een actief lid ipv een luie leecher.
Ik zou niet weten wat ik aan legale content zou moeten uploaden. Films met copyrights en non-free software uploaden is nog steeds strafbaar, ook het aanzetten daartoe tot uploaden.

[ Voor 3% gewijzigd door Erwin1967 op 14-03-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
WesleyB schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:29:
In die tijd was iedereen nog respectvol tegen posters/spotters.
Ik begrijp niet waarom je respectvol moet zijn tegen iemand die illegale activiteiten verricht zonder dat hij moreel wordt gedwongen deze te verrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Erwin1967 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:22:
[...]
Ik begrijp niet waarom je respectvol moet zijn tegen iemand die illegale activiteiten verricht zonder dat hij moreel wordt gedwongen deze te verrichten.
Ik vermoed dat je in het verkeerde topic zit? :?

Wat ik wil zeggen: dit topic gaat over FTD, dus niet over moraal en meer van dat soort termen.

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 14-03-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Erwin1967 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:22:
[...]
download dan ook niet via usenet o.i.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
Slasher schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:13:
[...]
download dan ook niet via usenet o.i.d
Downloaden van films is nog steeds volkomen legaal en daar gebruik ik FTD af en toe voor. Persoonlijk denk ik dat dit binnen enkele jaren ook voor films niet meer zal mogen waardoor FTD als programma illegaal zal zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
BasKrie schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:08:
[...]

Als je Renata bedoeld dan loop je een beetje achter :)
Die is namelijk al geruime tijd geen moderator meer en dus nu een gewone (simpele?) gebruikster.
Je, die bedoel ik. Hierbij houd ik het onderstaande nieuwe regeltje in mijn achterhoofd:
Lees de nieuwe FTD regels nog maar eens goed door, vooral deze regel:

8. (25)
Alle (verkapte) hyperlinks naar NZB zoekresultaten, NZB's en NZB-sites zijn niet toegestaan (dit geldt ook voor de bestandsnaam).
Dat is dus een verkapte link naar NZB-resultaten en dat mag volgens mij niet (meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik zie dat Koala tegenwoordig de mogelijkheid in zich heeft om vanuit FTD meteen een zoekopdracht in Newsleecher te starten (ah: ik zie dat dat er al heel lang in zit :$). Iemand een idee of er een losse tool is om vanuit FTD hetzelfde te realiseren? Ik vind het overkill om Koala hiervoor te installeren want al die andere opties gebruik ik toch niet. (Momenteel gebruik ik NZbuddy, maar die kan helaas niet rechtstreeks een zoekopdracht naar Newsleecher gooien.)

Laat maar, ik was in de wat met watchdog. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 25-03-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn ze klanten aan het kwijtraken ofzo? aangezien ik een mailtje kreeg dat ik 63 kudo's had ontvangen om dat ik 1,5 jaar lid ben :S of is dat altijd zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:23
Ja die kreeg ik ook al een mailtje dat ik kudos kreeg geen idee wat ik er mee moet ik heb in al die jaren nog geen kudo weggegeven ( wat is het nut)

Maar ik vind het wel lastiger geworden nu je geen link meer mag neerzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
chimera2 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:53:
Maar ik vind het wel lastiger geworden nu je geen link meer mag neerzetten
Waarom vind je dat lastig? Info over de post zelf is onder het wereldbolletje te vinden, NZB's kan je via de bekende tweaks toch weer in FTD krijgen. Verder zie ik persoonlijk het nut er niet zo van in om URLs te 'spammen', dat wekt alleen maar irritatie op. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
omdat ik af en toe gewoon lui ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Gebruik dan dat Koalading om FTD op te starten, veel makkelijker kan het niet. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:50:
zijn ze klanten aan het kwijtraken ofzo? aangezien ik een mailtje kreeg dat ik 63 kudo's had ontvangen om dat ik 1,5 jaar lid ben :S of is dat altijd zo
Je kreeg inderdaad kudo's voor de weken dat je lid bent (was bij mij ook maar 144 trouwens). Maar ik heb het idee dat omdat ze nu allerlei aanpassingen hebben gedaan, mensen weg zijn gegaan naar gewone fora omdat daar nog wel nzb links bij worden gepost. Persoonlijk vind ik dat erg lui want copy-pasting is erg makkelijk. Heb trouwens lang met Koala FTD Search gewerkt, maar sinds ik er 64 bit vista op heb gezet werkt die niet meer (al zit er volgens mij wel een versie aan te komen aangezien ik laatst daarover met koala heb gemaild en getest).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik schrok ervan dat ik al 6 jaar FTD gebruik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ik al bijna 5 jaar maar dacht dat het veeel korter was
maar in het begin vond ik het een beter product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:12

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:50:
Pff...63 maar... ik kreeg 340 kudo's omdat ik 6,5 half jaar lid ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik vroeg me al af waar jullie die mail hadden gehad, maar natuurlijk in de applicatie zelf :+
Zomaar even een vriendelijke berichtje tussendoor. Wij vinden het leuk dat je lid bent van de FTD community en hebben je zojuist voor elke week dat je lid bent op FTD een kudo gegeven. Aangezien je al 201 weken (3.8 jaar) lid bent, zijn dat dus 201 kudos !

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:39:
[...]

Pff...63 maar... ik kreeg 340 kudo's omdat ik 6,5 half jaar lid ben :+
ik ben dan ook geen oud mannekke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Oei ik word ook oud dat is wel duidelijk.. 6 jaar..

Maar ik mis de links ook niet hoor. Heb er zelfs nooit mee gewerkt, ik keek altijd al zelf op mijn favoriete indexsite.
Ik kijk zelden nog in FTD, maar is het aantal spot's/posts nu ook minder geworden?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:12

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:59:
[...]

ik ben dan ook geen oud mannekke :P
:+ Ach...zolang je je maar jong voelt he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:25:
[...]

Je kreeg inderdaad kudo's voor de weken dat je lid bent (was bij mij ook maar 144 trouwens). Maar ik heb het idee dat omdat ze nu allerlei aanpassingen hebben gedaan, mensen weg zijn gegaan naar gewone fora omdat daar nog wel nzb links bij worden gepost. Persoonlijk vind ik dat erg lui want copy-pasting is erg makkelijk. Heb trouwens lang met Koala FTD Search gewerkt, maar sinds ik er 64 bit vista op heb gezet werkt die niet meer (al zit er volgens mij wel een versie aan te komen aangezien ik laatst daarover met koala heb gemaild en getest).
De huidge koalaftd werkt ook prima op vista 64 bit, gebruik het meerdere keren per dag, geen gezeur of iets, ook nergens last van gehad tijdens installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
pven schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:12:
[...]

Waarom vind je dat lastig? Info over de post zelf is onder het wereldbolletje te vinden, NZB's kan je via de bekende tweaks toch weer in FTD krijgen. Verder zie ik persoonlijk het nut er niet zo van in om URLs te 'spammen', dat wekt alleen maar irritatie op. :Y)
De bekende tweaks? Zo bekend zijn ze niet.
Verder vind ik het prima om de titel te kopiëren naar een Usenet zoekmachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:20:
Ik kijk zelden nog in FTD, maar is het aantal spot's/posts nu ook minder geworden?
Naar mijn idee niet, al wordt er wel weer heel veel spul momenteel erop gezet dat er al 100 keer voorbij gekomen is de afgelopen maanden.

Maar vind het wel handig om mijn tv series bij te houden en af en toe wat mp3tjes te scoren. Maar ze mogen de regels weleens aanpassen naar mijn mening en reposts die de afgelopen 150 dagen zijn gedaan gewoon verbieden. Dan is het heel wat overzichterlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 21:55:
[...]

Naar mijn idee niet, al wordt er wel weer heel veel spul momenteel erop gezet dat er al 100 keer voorbij gekomen is de afgelopen maanden.

Maar vind het wel handig om mijn tv series bij te houden en af en toe wat mp3tjes te scoren. Maar ze mogen de regels weleens aanpassen naar mijn mening en reposts die de afgelopen 150 dagen zijn gedaan gewoon verbieden. Dan is het heel wat overzichterlijker.
Er was een regel met betrekking tot reposts, maar die was er niet met betrekking tot spots volgens mij. Het irritantst vind ik eigenlijk nog dat je niet meer kan zien of een post er al op staat of dat het nog moet komen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OpenFTD is bij mij bijzonder traag nadat ik een ftd database bestand heb gedownload. Het samenstellen van de lijst na het selecteren van een categorie kan minuten duren.

Ik heb OpenFTD geconfigureerd met de volgende opties:
- Beperk aantal postings in het nieuw binnen overzicht tot 200
- Beperk aantal postings in de overige overzichten tot 200
- Verwijder posts na X dagen 100
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Let op:
LET OP: Het gaat hier over het product FTD. Het product en het product alleen dus.

Ook geen discussies over wat/niet legaal dan wel illegaal is hoort niet in dit topic thuis.