Ik heb nog geen kans gezien betere foto's te maken, maar hij is inmiddels wat schoner en daar heb ik wel 2 foto's van gemaakt met een video-cam:
De kwaliteit is niet geweldig, maar goed.
Inmiddels het leer behandeld, de helft met Meguiars, de andere helft met Mothers. Beiden even goed, maar Mother's ruikt een stuk beter naar mijn smaak. Hoe ze op echt slecht leer werken weet ik niet, dit was nog heel mooi, bijna nieuw zelfs maar niet zo soepel en zacht als het zou moeten zijn.
Nu is het echt als nieuw, zowel qua looks als qua feel.
Verder nieuwe ruitenwissers erop gezet, een k&n FIPK besteld en nog bezig met het fabriceren van een passende demperloze buis in plaats van de middendemper.
Ik heb een hele handige matrijs om uitlaatpijp op te rekken zodat je schuifmoffen kunt maken, maar bij de Jeep rammelt dat ding op de grootste stand nog los in de pijp

Morgen dus even kijken voor een grotere maat of flenzen in die diameter.
Zo origineel rondrijden is jammer, je hoort de motor alleen als je echt volgas hebt redelijk goed, en dan nog alleen uit de uitlaat. Aanzuiggeluid is ook totaal afwezig, zelfs bij volgas.
Als je rustig rijd hoor je hem af en toe op de achtergrond als je het ruitje open hebt.
En last but not least, vandaag is gebleken dat het verbruik op de snelweg met lichte zijwind en cruisecontrol op 125 teller betekend dat je iedere 100km 12 liter nodig zult hebben. Ook prima geschikt om wat grotere afstanden af te leggen zonder tussendoor te moeten tanken dus