Vroeger was dat zo, en nu (in mijn geval) nog steedsHydraulik-Phunk schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:04:
Ja gelijk heb je, en oa het zachte licht hoort ook zeker bij de charmes van zo'n auto.
Dit is een Impala van begin '70? Ik heb dit topic eerder niet zo actief gevolgd dus ik mis ergens de specs van de wagen[afbeelding]
Kofferklep is in kleur gespoten aan de binnenkant, uitgemeten en voor de gein ff de lichten er weer in gezet. Wordt het weer wat meer auto van.
Zeker, ben er ook erg blij mee_Ernst_ schreef op woensdag 06 april 2011 @ 20:09:
Wat een bak zeg, Thandor!Prachtige aanwinst weer voor dit topic
Hoe rijdt hij? Goed mee rond te cruisen? Ben wel benieuwd hoe zoiets presteert in vergelijking de jongere amerikanen.
Qua performance kan ik niet echt een goede vergelijking maken. Dit is de eerste Amerikaan waar ik in rijd. Gevoelsmatig zit het niet ver van de Mercedes Ponton 220S (2.2L 6-cyl.) af maar dat kan ook puur gevoelsmatig zijn. Generiek is motor onder de 30 MPH denk ik ietwat traag waarbij ik normaal met het gaspedaal om ga. Daarboven trekt 'ie iets lekkerder door en zit je relatief vlot aan de 55 ~ 60 MPH op de teller. Als ik het mij goed herinner zit ik met net iets boven de 55~60MPH op zo'n 100KM op de TomTom, dus ik heb te maken met een afwijking. Doorstampen (waardoor hij langer in de lagere versnelling blijft danwel terug schakelt als je bijv. in de 3 zit) heb ik niet echt gedaan dus hij kan nog iets sneller
Het lijkt mij wel interessant om het eens op te nemen en af te zetten t.o.v. de Ponton 220S en bijv. een modern koekblikje (Twingo 1.2 van 2008).
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.