Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Hij is ook een keer met zijn auto in de maling genomen bij bananensplit of dergelijk ongein programma.(kan geen filmje vinden).Verwijderd schreef op maandag 14 september 2009 @ 21:32:
Weet iemand in wat voor auto "Spike" Frans van DI-rect rond rijdt? Ik zat hun nieuwe serie te bekijken op bnn.nl (Wie is DI-rect op 8.45min zie z'n mega bak) en blijkbaar is de vader van "Spike" een monteur die vaker aan USA-car's zit. En ik vind z'n mat zwarte coupe zwaar masterlijk. Het is puur uit interesse.

Nieuw randje
Maar nu de twijfel, of toch niet
Dat ding gaat trouwens wel als een raket, wat een power
Vanavond nog overleg met moeders de vrouw
[ Voor 10% gewijzigd door Bestla op 21-09-2009 15:41 ]
http://s11.photobucket.co...dayWognum/2009/?start=all

Paar voorbeeldjes:

[ Voor 4% gewijzigd door Knightwolf op 24-09-2009 19:36 ]
...:::everybeat.nl
Part 1:
http://www.youtube.com/watch?v=nSOYxkL6AJQ&fmt=18
Part 2:
http://www.youtube.com/watch?v=j2RemzKCkso&fmt=18
Je bedoelt die auto naast die Dodge Charger, of op die foto daarboven?Ome_Les schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:41:
Oeh! Die AC Cobra!
Naast die Charger is een AC Cobra (leuk, maar imo weinig bijzonders)
Op die foto erboven is een (zeldzame?) Shelby Daytona Cobra Coupe
[ Voor 60% gewijzigd door Knightwolf op 23-09-2009 02:13 ]
Klopt gedeeltelijk,maar dat was na 6 jaar werk, dan ben je het wel zat.Hydraulik-Phunk schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:51:
Was het niet zo dat je het restaureren van je Bird op een gegeven moment niet een beetje zat was?lijkt me dat hier dan ook nog heel veel werk in gaat zitten als ik 't zo hoor en zie. Weet er inmiddels ook al meer dan genoeg van uit eigen ervaring
Maar je kan zien aan die Apache dat hij al een keer gerestaureerd is geweest. De binnenkant van de cabine is als nieuw en de deuren zijn makkelijk te vervangen. Een nieuwe deur kost 250 euro. Dus met 500 euro heb ik 2 nieuwe deuren. Maar een stuk onderkant kost 60 euro en de bovenkant is nog helemaal goed. Ervaring in deuren restaureren heb al, als ik terug denk aan project Firebird
En een dorpel maak ik zelf wel, dat is niet moeilijk. Dat is rechttoe rechtaan
Ik heb hem gisteren een bod gedaan: Mijn Blazer voor zijn Apache
Hij moest daar even over denken maar hij was zeer positief over de staat van mijn Blazer.
Dus ik wacht met spanning af

Naast de charger.Knightwolf schreef op woensdag 23 september 2009 @ 01:57:
[..]
Je bedoelt die auto naast die Dodge Charger, of op die foto daarboven?

Die bak was mijn jeugddroom, kennelijk laat zo'n bak mij nogsteeds niet koud!
Zoals je kan zien is er van de originele busjes niet veel meer dan gruis over

En natuurlijk ff testen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_gYOWIl3a-8]
[ Voor 8% gewijzigd door Knightwolf op 24-09-2009 19:43 ]

Hier om de hoek in Eastbourne gezien toen wij een ijsje gingen halen.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Volgens de (zeer trotse) eigenaar is het een 1971 Holden Caprice met een 383 Chevy blok en nitro injection - welke oorspronkelijk als HQ Ute (pick-up truck) gebouwd is. (De Holden HQ Ute is weer op het GM Caprice model gebaseerd). Om bij het blok te kunnen, klapt de complete voorkant naar voren open.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Geweldig!tazzman schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:59:
En dan hier even wat anders... een 1936 Hudson Terraplane Coupe:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan weet ik nu ook waar die allemaal heen gingen, die heb ik nog zien rijden.
Die heb je ook in het spel mafia. Brilliante game.tazzman schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:59:
En dan hier even wat anders... een 1936 Hudson Terraplane Coupe:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 44% gewijzigd door Gisae op 25-09-2009 16:28 ]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Shit
Hij heeft de Apache al verkocht

[ Voor 18% gewijzigd door Bestla op 28-09-2009 16:29 ]
Abandoned Ford

En verscholen in het groen:

Erg mooie locatie, vooral omdat er relatief weinig vernield is en er weinig graffiti te zien is.
Verder nog erg veel (oude) Mercedessen gespot, en een oude Rover en Renault. Maar die passen hier niet
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
2 of 4 deurs ?

ashes tot ashes, dust to dust..._Ernst_ schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:06:
LijkenbakInclusief slede enzo, alleen geen kist
[afbeelding]
Oh en bijna vergeten, daarna ook nog naar een autokerkhof geweest met veel leger voertuigen, waaronder 2 dodge pickups.

W100 volgens mij?
Geen optie idd om zo'n ding mee te nemen?
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
T60P Widescreen
Doet me denken aan de Pontiac van de buurman van m'n collega.Hydraulik-Phunk schreef op zondag 13 september 2009 @ 18:03:
Als je er idd goed bij kunt kan je idd een staalborstel op de slijptol monteren bijv en daarmee de vliegroest weghalen.
Daarna eventueel een roestomzetter gebruiken en daarna een sealer, een goede epoxy primer bijv. maar makkelijker is iets als POR15 of Owatrol, gewoon met de kwast aanbrengen.
[afbeelding]
'The shadow are all wrong", maar dit is wel ongeveer wat ik in gedachten heb
Maar goed, eerst maar eens de boek klaar krijgen dit jaar. Gisteren ff nieuwe spatbordrand gefabriceerd, gaat ook nog wel ff wat tijd kosten vrees ik. Dan de andere kant nog...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-AODO1Y2c5E]
Klik voor HD-video onboard buitenkant auto

[ Voor 31% gewijzigd door Knightwolf op 06-10-2009 12:23 ]
Lijkt me wel gaaf om zoiets een keer te bezoeken. Zou je misschien een locatie willen delen?_Ernst_ schreef op maandag 28 september 2009 @ 19:57:
Gisteren met 2 vrienden een dagje naar België geweest, en een paar erg vette Urbex locaties bezocht. Onder andere een oude mijn met veel oude auto's, waaronder 3 amerikanen
Abandoned Ford
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En verscholen in het groen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooie locatie, vooral omdat er relatief weinig vernield is en er weinig graffiti te zien is.
Verder nog erg veel (oude) Mercedessen gespot, en een oude Rover en Renault. Maar die passen hier niet
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Volgens het kenteken is het een 1980 Ford Bronco, die er standaard dus zo uitziet:

[ Voor 8% gewijzigd door MartijnGizmo op 09-10-2009 13:40 . Reden: juiste standaardfoto erbij ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Was je in Zwanenburg dan?nero355 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:46:
Ik heb IRL een Corvette in Indy 500 uitvoering zien rijdenBlijft cool ondanks de gele velgen

En voor 22.000 dollar begrijp ik wel waarom iedereen er 1 wil.
Verwijderd

racer13 wil immigreren
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 20:40 ]
Waar in NL vragen ze 70k voor een mustang? Dat ding is hier 5k goedkoper dan een Taurus (soort Mondeo).Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:39:
nederland? kost die hetzelfde als de mustang zeker , pleure we er effe flink slurptax overheen , en dan kost die hier 70.000 euro![]()
racer13 wil immigreren
Het is wat lastig vergelijk, maar je hebt in NL inderdaad te maken met de BPM straf van de overheid voor het aanschaffen van een nieuwe, vaak zuinigere en waarschijnlijk veiligere auto, dan je huidige 1989 mercedes diesel, laten we maar zeggen.
Ik weet niet in hoeverre de bpm meer effect zou hebben op de camaro dan de Aveo (de enige chevy die in de VS & NL beschikbaar is) maar de Aveo kost in NL in euros wat hij hier in dollars kost. In dat geval zou je de camaro moeten kunnen krijgen voor 22.000 euro.
Maar met het grote tekort aan dit model zal het wel even duren voor ze naar NL komen. Importeren kan natuurlijk wel.
Verwijderd
http://www.autotrader.nl/...llen=Camaro&verfijnd=true
22.000 dollar is 15.000 euro en daar koop je hier net een kale uitvoering van de Aveo voor.
[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 21:33 ]
Wow, ik zie de giga prijzen, maar ik vraag me af of dat gebaseerd is op de huidige tekorten, of dat dit volgend jaar nog steeds zo duur is.Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 21:23:
Camaro hier .. V6 ongeveer 50.000 á 60.000, de SS eerder 80.000 - 90.000. Euro. Dus ruim 130.000 dollar. Voor de prijs van 1 Camaro hier, koop je er daar 6.
http://www.autotrader.nl/...llen=Camaro&verfijnd=true
22.000 dollar is 15.000 euro en daar koop je hier net een kale uitvoering van de Aveo voor.
Die 22.000 dollar is 15.000 euro, plus btw is 17.850 euro. Plus, zeg 60% bpm, is 28.560 euro. Auto op een boot verschepen naar NL kost verzekerd ongeveer 2000 euro.
Komt uit op ongeveer 30.000 euro. Waar komt die extra 20k vandaan?
En wil iemand wellicht dat ik er eentje op stuur?
Twee auto's die er een beetje in trek zijn:
- Buick Park Avenue 1995 Ultra
- Cadillac DeVille 1998
We proberen een beetje betrouwbaar te vinden (hoewel dat bij elke auto een probleem kan zijn) en hij moet over 5 maanden ook weer te verkopen zijn met zo min mogelijk afschrijving. Hebben er mensen hier ervaring of advies en eventueel ook andere modellen die in aanmerking komen? Hij gaat gebruikt worden voor snelweg trips en voor shoppen, maar ook voor ophalen van mensen van het vliegveld. Er is al een Hyundai Elantra handbak gereden en die Buick Park Avenue, ik kies zelf echt voor de tweede...
Idiocracy: it is real!
Als betrouwbaar en resale value belangerijk zijn, zijn er twee regels:Investig8or schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 03:34:
Ik was een tweetal maanden geleden ook op dit forum en heb het advies wat hier gegeven werd ter harte genomen. Op het moment zit ik daadwerkelijk in de USA en willen we met de groep een tweede auto kopen (na de 2002 Dodge Grand Caravan). Er is een kleine tweestrijd in de groep tussen Toyota Camry en Amerikaans, dus ik hoop een paar te kunnen overtuigen van de USA sloepen
Twee auto's die er een beetje in trek zijn:
- Buick Park Avenue 1995 Ultra
- Cadillac DeVille 1998
We proberen een beetje betrouwbaar te vinden (hoewel dat bij elke auto een probleem kan zijn) en hij moet over 5 maanden ook weer te verkopen zijn met zo min mogelijk afschrijving. Hebben er mensen hier ervaring of advies en eventueel ook andere modellen die in aanmerking komen? Hij gaat gebruikt worden voor snelweg trips en voor shoppen, maar ook voor ophalen van mensen van het vliegveld. Er is al een Hyundai Elantra handbak gereden en die Buick Park Avenue, ik kies zelf echt voor de tweede...
1. Koop niet Amerikaans
2. Koop Japans.
Sowieso, resale value zou eigenlijk geen issue moeten zijn. Een auto van 11 jaar, of 11 jaar en 5 maanden, maakt geen verschil.
Jamaar...cornelixnootje1 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 03:53:
[...]
Als betrouwbaar en resale value belangerijk zijn, zijn er twee regels:
1. Koop niet Amerikaans
2. Koop Japans.
Sorry, wordt toch die camry. En die 5 maanden vliegen voorbij. Geinige amerikaan rijden is leuk, maar niet als je aan de kant van de weg staat.
Sowieso, resale value zou eigenlijk geen issue moeten zijn. Een auto van 11 jaar, of 11 jaar en 5 maanden, maakt geen verschil.
Valt me ook al op dat camry's relatief duur zijn, je krijgt een 1992 camry voor net zoveel als die amerikaanse bakken van 5 jaar nieuwer. Resale value zal inderdaad geen probleem zijn, maar er moeten in die 5 maanden ook geen grote kosten aan zijn. Maar je hebt gelijk, Toyota lijkt een betere keuze. Vraag me wel af hoe Hyundai daarin is, want die zijn echt goedkoop te krijgen. En of een handbak enigzins te verkopen is...
Idiocracy: it is real!

Binnenkort ook de achterste schokdempers eens vervangen (hi-jackers) want ze lekken, en ik heb het idee dat de hele wagen iets scheef hangt... Nieuw setje heb ik al liggen, alleen nog een zin gehad om ze eronder te zetten
Maare, voorkant nog iets laten zakken Ernst ? Kan makkelijk!
En wat voor spiegel heb jij aan de passenger side zitten trouwens ?
Ff oud fotoke:

Nope, Spijkenisse
Voor de V8 ?!?! WTF!!! Ik haat dit land spontaan ineenscornelixnootje1 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:25:
Wow, ik zie de giga prijzen, maar ik vraag me af of dat gebaseerd is op de huidige tekorten, of dat dit volgend jaar nog steeds zo duur is.
Die 22.000 dollar is 15.000 euro, plus btw is 17.850 euro. Plus, zeg 60% bpm, is 28.560 euro. Auto op een boot verschepen naar NL kost verzekerd ongeveer 2000 euro.
Komt uit op ongeveer 30.000 euro.

Hmm... verleidelijkEn wil iemand wellicht dat ik er eentje op stuur?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Die Hyundai raak je volgens mij best kwijt, en die dingen zijn voor zover ik weet best betrouwbaar. Een vriendinnetje rijdt een Elantra (geen idee wat voor jaar het is, maar niet heel oud) en die heeft er nooit 'n probleem mee gehad. Althans niks dat 'r deed stilstaan, voor zover ik weet.Investig8or schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 04:37:
Jamaar...
Valt me ook al op dat camry's relatief duur zijn, je krijgt een 1992 camry voor net zoveel als die amerikaanse bakken van 5 jaar nieuwer. Resale value zal inderdaad geen probleem zijn, maar er moeten in die 5 maanden ook geen grote kosten aan zijn. Maar je hebt gelijk, Toyota lijkt een betere keuze. Vraag me wel af hoe Hyundai daarin is, want die zijn echt goedkoop te krijgen. En of een handbak enigzins te verkopen is...
Ik cross zelf sinds een aantal maanden in een '02 Pontiac Grand Am rond. Is een Amerikaan, een viercilinder en verder niet zo heel veel bijzonders, maar die auto doet 't best prima in de betrouwbaarheidsonderzoeken en het rijdt heel redelijk. Zuinig, de motor is voldoende krachtig en het ding is ruim genoeg om een aantal mensen in mee te kunnen nemen. Een Chrysler Sebring/Dodge Avenger moet je ook voor weinig kunnen oppikken en doet 't als viercilinder (zescilinder is gevoelig voor sludge) best prima. Dan heb je bijvoorbeeld ook nog een Ford Taurus: rijdt wat zompig en gezapig, maar staat qua betrouwbaarheid best ok aangeschreven en kun je vaak voor weinig oppikken met nog redelijke kilometerstanden. Japans is vaak overpriced, zeker gezien de kilometerstanden die die auto's vaak hebben.
Kwam overigens deze twee vehikels nog tegen tijdens mijn toer van vandaag:

Ik ken namelijk een eigenaar hier.
Rechter spiegel is niet origineel, ook niet van binnenuit bedienbaar. Ik wil nog wel een keer een originele van binnenuit bedienbare aanschaffen.Hydraulik-Phunk schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 01:00:
Damn, kan niet wachten tot de mijne weer zover is. Vandaag 3/4e deel van de kofferbakrand vervangen, veel werk die bochtjes..![]()
Maare, voorkant nog iets laten zakken Ernst ? Kan makkelijk!
En wat voor spiegel heb jij aan de passenger side zitten trouwens ?
Ff oud fotoke:
[afbeelding]
Voor zou hij inderdaad lager kunnen, staat vrij hoog. Echter ben ik bang dat dat dan wel ten koste van de rijeigenschappen gaat, en dat zou ik jammer vinden. Heerlijk om belachelijk hard over de meeste drempels te kunnen rijden en het nauwelijks te merken namelijk
Vette El Camino trouwens, blijf ik toch ook wel leuke dingen vinden. Vooral met extreem dikke sloffen achter (hier in Eindhoven wel eens een keer 1 zien rijden, erg dikke bak
[ Voor 9% gewijzigd door _Ernst_ op 11-10-2009 16:27 ]
Ik wil ook nog wel graag 'n spiegel erbij voor de symmetrie, maar echt goedkoop zijn ze ook niet.
Heb nog zoveel aan te schaffen.. komt evt. later wel
[ Voor 36% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 11-10-2009 16:37 ]
Als het zonnetje schijnt, en ik weer bij mijn ouders op bezoek ben... Dan zal ik er een paar schieten.
Ook een kitje gekocht voor automatische sturing via een thermostaat en relais zodat 'ie zelf aan en uit gaat indien nodig. Blaast als een malle.

En gister is 'ie weer eens buiten geweest!
Om even af te stoffen, de bende eronder aan te vegen en 'm andersom weer naar binnen te zetten, heb ik wat meer ruimte.
De kofferbakrand is bijna helemaal vervangen (en iig de 4 klotebochten erin), rechter scherm is af, voorschermen zijn klaar, binnenschermen moeten nog worden gestraald en gepoedercoat en dan kan 'ie weer in elkaar.

Nu dus de linker kant, aan de binnenkant moet net als de rechter zijde ook weer redelijk wat gelast worden en ik reconstrueer de hele rand aan de binnenkant zodat er geen water of modder kan blijven staan, incl afwateringen voor de kofferbak en dergelijke.
Dit moet eigenlijk wel binnen een paar weken klaar zijn, gister alvast de rand zelf gevormd en wat roest vervangen voor staal aan de binnenzijde.
Vanmiddag nog een voordeur opgehaald, en de andere 3 deuren vereisen nog wat mild opknap/uitdeukwerk. Dan kan 't opbouwen weer beginnen, schuren, en strak maken enz.
Tussendoor wil ik nog wat cleanup werk doen aan de kabelboom onder de kap, en nieuwe slangen plaatsen e.d.
Interieur laat ik bekleden, heb op www.smsautofabrics.com de originele stof kunnen vinden, en een sample laten opsturen. Zou wel gaaf zijn om dat helemaal weer stock te hebben.
Zit alleen nog te twijfelen tussen een groen en zwart tapijt. Ik denk groen
Nieuwe originele bekleding is wel erg vet
Waar ga je dat bekleden laten doen trouwens, en wat denk je daaraan kwijt te zijn? En ook meteen het hemeltje laten doen?
Tapijt was ook groen, dus ik denk wel dat 't weer fris zal staan op zich. Maar zwart is vaak wat makkelijker schoon te houden, hoewel ik 'm wel van plan was schoon te houden in de 1e plaats
Bekleden moet ik nog ff voor rond bellen, maar ik hoop er rond de 800 voor kwijt te zijn voor beide banken.

En weer klaar
Wat doe je aan metaal coating erop tegen het roesten en tegen andere dingen?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Overigens zou ik in ieder geval de delen waar je met je voeten op zit zwart doen, puur uit behoud. Je zou misschien wel het deel van de middenkolom wel weer groen kunnen doen, soort two-tone in je interieur
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Heb dat altijd al supergaaf gevonden en nu moet ik het ook leren voor mijn project.
Mijn eerste proefstukjes.

Met een hamer vind ik ook wel leuk om te doen, maar echt vormen met de hamer heb ik (nog) niet echt nodig gehad. Meer uitdeuken enz, heb daarvoor laatst wel een krimphamer gemaakt:

Op www.metalmeet.com vind je trouwens ook heel veel handige tutorials en voorbeelden. Echt onvoorstelbaar wat sommigen weten te fabrieken uit een lap ijzer.
Meestal seal ik de boel ff met een (epoxy) primer, vooral aan de buitenkant is het toch tijdelijk gezien hij straks weer helemaal kaal geschuurd gaat worden. De binnenkant van bijv. de spatbordranden heb ik met rode oxideprimer en Owatrol-olie behandeld. Daarover (en achter de raamranden) wil ik nog een ander olieproduct spuiten, dan gaat dat iig nooit meer roesten.Joopieboy schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:23:
Je bent volleerd metaal bewerker als je klaar bent met die wagen haha, ziet er wel echt prachtig uit!
Wat doe je aan metaal coating erop tegen het roesten en tegen andere dingen?
Ook kit ik alle lasnaden in de wielkassen met nadenkit dicht gezien er altijd wel minuscule gaatjes in je laswerk zitten.
[ Voor 38% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 02-11-2009 01:41 ]
Gelukkig zijn de H13-autolampen hier wel te krijgen, anders had ik een wat groter probleem
En daarbij hebben de meeste handelaren die ook onderhoud doen die rommel wel op voorraad.
De radio werkt alleen op oneven frequenties
Gelukkig bestaat er een frequency-shifter die alle frequenties 0,1Mhz verschuift waardoor ik toch de even zenders kan ontvangen
Soms wel irritant hoor, alles zou eens universeel moeten zijn
Hmm... vind hem origineel toch mooier. Dit heeft meer weg van een volledig uitgepimpte japanner, dan van de nieuwe camaro.
Zou m nog steeds graag hebben, dat wel.
Dat was voor mij ook een verrassing toen ik mijn eerste USA import hadmaarud schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:22:
Merkte laatst ook een ander probleem; de eerste keer dat ik een Amerikaan heb, en dus het volgende probleem:
Gelukkig bestaat er een frequency-shifter die alle frequenties 0,1Mhz verschuift waardoor ik toch de even zenders kan ontvangen
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Verwijderd
Je moet niet naar de radio luisteren. Je moet het raam open zetten en gas geven.

Idem!cornelixnootje1 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 17:27:
Moet altijd aan My Name is Earl denken bij die camino's.

My Name is Earl... Goeie serie..
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Oneven frequenties... da's geen probleem, maar typisch Amerikaansmaarud schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:22:
Merkte laatst ook een ander probleem; de eerste keer dat ik een Amerikaan heb, en dus het volgende probleem:
Is geschrapt, ook in de VS!Destruction schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 23:20:
Da's brak dan.. Succes met bugfixen![]()
My Name is Earl... Goeie serie..waneer komt-ie er weer op
? Geniale karakters ook

Heb een fantastische verjaardag gehad!
- Camaro 2SS
- 416pk
- 0-100 in 4.6 seconden
Absoluut de snelste auto die ik ooit gereden heb. Het was heel erg gaaf.
Leuk was ook een groep kinderen die heel hard "Bumblebee! Bumblebee!" gilden. Heb ze even op de bestuurdersstoel laten zitten. Vonden ze heel gaaf. Wel jammer dat de laatste er een scheet in liet.
Was lastig afscheid nemen de volgende ochtend. Maar misschien maar eens sparen... 22k USD voor de 300pk V6 of 32k USD voor de SS. Hopelijk over een paar jaar mogelijk voor de helft.
Leuk idee van je vriendin ook
Ik ben er wel een beetje bang voor dat er binnenkort net zoveel van rondrijden als de Mustang, en dat het speciale er een beetje afgaat... maargoed... hoe meer blijde rijders hoe beter zeg maar.
Hij is ook veel te goedkoop om speciaal te blijven. Evenduur als een Accord of Camry, hier dan. In NL zal het met de milieubelasting wel duurder zijn.
Dit is een 1990, wij hebben dan de 1993 staan..... maar wat rijdt dat ding lekker.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Zijn die dingen fantastisch op een recht stuk, en een ramp door de bocht?maartena schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 06:24:
Ik heb naast onze Hyundai Santa Fe.... een vrij normale burgerbak hier in de VS.... ook deze een tijdje te leen van schoonmoeder:
[afbeelding]
Dit is een 1990, wij hebben dan de 1993 staan..... maar wat rijdt dat ding lekker.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik