*knip*
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2010 22:38 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Verwijderd
Ik gok dat het NL-kenteken je een slordige 30.000 euro aan BPM zal kosten.Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:43:
Ik heb er ook wel eens naast en voor gestaan. Op NL-kenteken. Fuck dat kost geld.
Is dat niet een stuk minder zodra die op vrachtwagen kenteken komt?Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 19:50:
[...]
Ik gok dat het NL-kenteken je een slordige 30.000 euro aan BPM zal kosten.
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 20:39 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:38:
5200 kilo leeggewicht![]()
En dat mag je in de VS op gewoon rijbewijs de weg op sturen?
[ Voor 14% gewijzigd door cornelixnootje1 op 21-11-2009 21:03 ]
T60P Widescreen
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ziet er goed uit, foto's zijn erg goed gelukt!Knightwolf schreef op maandag 23 november 2009 @ 01:46:
Wat pics van vanmiddag in zuid Limburg
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
...:::everybeat.nl
Heb weleens begrepen dat je daar 10 ton mag rijden op een "klein" rijbewijs, dus ook met een Europees rijbewijs krijg je die grote campers gewoon mee.Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:38:
5200 kilo leeggewicht![]()
En dat mag je in de VS op gewoon rijbewijs de weg op sturen?
thxJoopieboy schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:43:
[...]
Ziet er goed uit, foto's zijn erg goed gelukt!
Ach, je mag er ook met wapens rondlopen en rijden vanaf je 16e ...Knightwolf schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:58:
Wel raar dan dat je onder je 23e geen auto kan huren zelfs al heb je je rijbewijs vanaf je 18e, maar met klein rijbewijs wel met die lompe bakbeesten mag rijden zonder dat je daar ooit eerder in gezeten hebt
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Tja, in NL mag je je eigen winkel niet open doen op zondag, of de koningin beledigen.Arfman schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:58:
[...]
Ach, je mag er ook met wapens rondlopen en rijden vanaf je 16e ...
Dat is inderdaad precies hetzelfde.cornelixnootje1 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 05:21:
[...]
Tja, in NL mag je je eigen winkel niet open doen op zondag, of de koningin beledigen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Antwoord: Rechtdoor.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 01:32:
1 woord: minirotonde.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Worden gelukkig weer steeds meer vervangen door normale kruisingen.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 01:32:
1 woord: minirotonde.
dat is dan zeker uberhip. Hier in het koude noorden vinden ze het anders maar de leukste bezigheid om van alle kruispunten rotondes te maken. Voor de echte rashelden is er ook nog de ovonde. De meest kansloze verkeerstechnische verschijning van deze eeuw.Hydraulik-Phunk schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:40:
[...]
Worden gelukkig weer steeds meer vervangen door normale kruisingen.
Hier in het zuiden zie ik ook steeds meer normale kruisingen veranderen in die kutrotondes. Vaak minirotondesProqzor schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:48:
[...]
dat is dan zeker uberhip. Hier in het koude noorden vinden ze het anders maar de leukste bezigheid om van alle kruispunten rotondes te maken.
[ Voor 23% gewijzigd door Knightwolf op 07-12-2009 17:30 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Bestla op 07-12-2009 17:37 ]
mijn favoriet op het keizerkarelplein in nijmegen...geen hond sorteert daar goed voor...helemaal buitenom, in de dode hoek...hand op de claxon...hoeveel mensen ik daar al een hartverzakking heb gegeven...Bestla schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:36:
Over rotondes gesproken.............Het Raoul Wallenbergplein in Alphen a/d Rijn is een drama.
Een aardappelvormig gedrocht met 2 rijbanen zonder verhoogde rijbaanscheiding.
Sjonny's en leasebakrijders nemen hem altijd zo rechtdoor mogelijk. Rijden ze op de binnenbaan, dan rijd ik op, en draai de buiten baan op. Geheid dat ik ze tegenkom als ze afslaanGelukkig krijgt de Blazer wel respect van ze.Die Bullbar doet het em
Ze wachten keurig totdat ik vanaf de rechterbaan afsla, terwijl ze zelf op de linkerbaan staan en ook willen afslaan.
Kijk maar op Google Earth hoe het ding er uit ziet.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Die gedachte flitste ook even snel door m´n hoofd jaHydraulik-Phunk schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 01:07:
Haha shit.. ik zit bij dat soort dingen vaak voor ik daadwerkelijk stilsta al te rekenen wat de schade zal zijn..
Ik heb trouwens maar nieuwe bumperfillers besteld, was ten einde raad en 2e hands bende zie ik ook niet zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door Knightwolf op 23-12-2009 14:32 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Knightwolf op 25-12-2009 23:50 ]
Neuh, 't is wel behoorlijk uitgelopen maar binnen 6 maand moet 'ie echt klaar zijn. Cruising summer dus.Joopieboy schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:56:
Als je zo bezig blijft, dan word dit een 10 jaren plan? Maar wel degelijk staal dus, solide basis om op door te werken. Ziet er goed uit en succes er verder mee!
Dus opzich zal het meeste grote werk zover klaar zijn dan?Hydraulik-Phunk schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:21:
[...]
Neuh, 't is wel behoorlijk uitgelopen maar binnen 6 maand moet 'ie echt klaar zijn. Cruising summer dus.
Heb nog wat klein laswerk, maar ben bezig de deuren strak te maken en binnenkort de body.
Dan kan 'ie in de epoxy, grondverf en de kleur.
Opbouwen zal ook nog wel ff duren, interieur moet nog bekleed worden (trage verkoper) maar dat moet binnen dat tijdsbestek zeker lukken.
Dit is toch van de Dodge Trucks Benelux? Ronald hadden jullie ook meegevraagd alleen zijn truck staat stil haha. Wel erg mooi filmpje, en zeker dat geluid door die tunnel heen.Wilf schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:40:
Afgelopen kerstnacht hebben we met een klein groepje sneeuw, vorst en vooral heel veel zout getrotseerd om even te genieten van tunnels (en van de prachtige kerstversiering in Den Ilp natuurlijk...). Uiteraard zijn er filmpjes van.
[video]
Tussen 0:45 en 0:50 hoor en zie je m'n longtop voorbij komen. Ik kreeg achteraf te horen dat men verbaasd stond te kijken dat men me moeilijk bij kon houden hier en daar. Ondanks dat ik flowmaster 40's heb is het dus toch een beetje een sleeper, zo'n grote station, want hij gaat toch iets rapper van zijn plek dan menigeen denkt
Wederom, respect!Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:05:
Caprice van een vriend gepinstriped, nog niet helemaal klaar, moet nog een 2e en 3e kleur op.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
T60P Widescreen
Mee eens, daarom modder ik ook maar wat aan met m'n Amazon en 244. Terwijl er voor de 240 zat van die zeverlappen zijn die meteen flippen als je een niet-originele velg er onder monteert.Knightwolf schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 16:18:
True, niet alle auto's zijn even zeldzaam, ook al zijn het klassiekers...
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Burp
...:::everybeat.nl
Maar op die weg hebben ze voortaan toch een hek geplaatst, zodat je niet meer binnendoor vanuit Eindhoven-Noord naar Best kan rijden?_Ernst_ schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 00:50:
[afbeelding]
oeps
Sneeuw + iets teveel fun
Vandaag voor het eerst een beetje aan het spelen geweest in de sneeuw met de Impala... hier om precies te zijn, mooie binnendoor weg langs Aquabest. Een tijdje lekker aan het glijden geweest, totdat ik op een stukje ijsbaan terecht kwamMooi stapvoets de sloot in geschoven...
Nog samen met 2 gasten geprobeerd om hem eruit te halen, maar d'r was geen beweging meer in te krijgen...
Toen maar naar Interpolis gebeld die vervolgens een bergingsbedrijf hebben geregeld. Die waren een half uur later ter plaatse en 10 minuten later stond ie weer keurig op de weg
Niks beschadigd gelukkig (tenminste, voor zover ik kan zien door de halve kuub zand die eronder hangt... morgen even beter bekijken), en heb er prima mee naar huis kunnen rijden
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq