Ok, altijd handig een digicam met een lege accu meenemen

Nu dus maar effe 2 gsm-pics om toch iets te laten zien. Kwaliteit is dus ver te zoeken.
Vuil? Waar?
Onder de kap nog redelijk schoon.
Binnenkort maar eens zorgen dat mijn accu vol is, en dan wat betere foto's maken.
Voor de rest nog wat rondgereden, heerlijke bak. Ondertussen al zo'n 300km rondgetourd op iets minder dan driekwart tank (59 liter tank), dat hoefde ik bij mijn vorige ami's niet te proberen. Toch nog ergens goed voor, zo'n four-banger.
De meeste mensen vinden het een aso-bak, wel grappig om te zien hoe ze kijken. Ook met deze bak krijg je soms voorrang waar je die eigenlijk niet hebt, en je merkt dat mensen toch wat sneller even op je wachten in plaats van nog even snel voorlangs te gaan. Dat bevalt dus ook wel
Met mijn vorige chevy, een stingray had ik dat ook al, en die was ook niet al te groot voor een ami. Het blijft lachen, zo'n bak heeft toch een bepaalde uitsraling die europeanen gewoonweg niet hebben. Het is dus zeker een blijvertje.
Ik kwam ook nog een buick riviera, pontiac firebird en een oldsmobile cutlass tegen die samen aan het cruisen waren. Ik stond te tanken en zag ze langsrijden, en even later waren ze blijkbaar ergens gedraaid want ze kwamen even poolshoogte nemen. Nog even staan praten met de mannen, er bleek ergens een meet te zijn waarvoor ik gelijk werd uitgenodigd, ondanks de huidige uiterlijke staat van het ding. Wel mooi dus, weer een amerikaan en meteen weer aandacht die mensen met een doorsnee europeaan hier nooit zullen krijgen. Brings back memories of the good old time

Jup, er hoort eigenlijk gewoon een v8 in elke amerikaan te liggen
Ik kan wel als verdediging aanvoeren dat dit exemplaar in tegenstelling tot de meeste auto's van de types die jij noemt ook daadwerkelijk is geïmporteerd uit the states