Alles wat rijdt, from the USA.. deel 5! Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 23 ... 38 Laatste
Acties:
  • 196.228 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:18

Stewie!

Keen must die!

Investig8or schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:33:
Leuk om dit topic te vinden op GoT, dat verwachtte ik niet eigenlijk :+

Want ik zit met een vraag die hier misschien wel beantwoord kan worden:

We gaan met een groep van 6 studenten een half jaar naar de VS voor stage en we hadden al gehoord dat een auto onmisbaar is daar. We gaan natuurlijk niet rijden in Europese auto's, we gaan voor de echte Amerikanen! :P
Er zijn twee mogelijke situaties:
1) 1 grote auto waar 6 mensen inkunnen
2) 2 wat kleinere auto's voor meer flexibiliteit

Omdat we in Boston zitten van september tot maart ongeveer was de gedachte van een SUV al opgekomen. Een Ford Exlorer, Dodge Durango, etc voor de AWD omdat het nogal kan sneeuwen hebben we gehoord. De vraag is dus als volgt: zijn er bepaalde merken/modellen aan te raden voor maximaal $6000 (bouwjaar minder interessant) die betrouwbaar zijn? Een wat gunstige MPG zou ook handig zijn maar ze lijken zo rond de 20 MPG te zitten, als het niet anders kan so be it.

Even voor een indruk :+ :

[afbeelding]
Een auto delen met 6 man is echt niet te doen. Je pakt hem om te gaan eten, boodschappen doen, avondje uit, als je naar een vriend gaat, weekendje weg. Ik zou wel minimaal 1 SUV nemen.
Je bent in de VS! Een beetje vrijheid wil je wel, een fijne auto hoort daarbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Chevy Tahoe of oudere Suburban niet te vergeten. Of een Caprice Wagon vanaf '93, maar die hebben geen 4WD.
Lang niet alle grote SUV's trouwens, veelal 2WD ook.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

ik zou je afraden een achterwiel aangedreven auto te nemen. Ik heb zelf in Pennsylvania gewoond en rijden daar met achterwiel aandrijving is doable, maar zeker niet leuk als het als vervoer fungeert. Ik heb zelf een 88 Crown Vic en hoewel een top auto, kost het je veel concentratie om na een sneeuwbui thuis te komen(straten worden vaak niet geveegd of gestrooid omdat het toch weer gaat sneeuwen 3 uur later). Ik kon er fantastisch donuts meemaken en hoop lol beleven in de sneeuw, maar 1.5 uur rijden met telkens tegen sturen omdat je automaat terugschakelt is echt niet leuk om relaxt naar vrienden of een skigebiedje te rijden. Om over bergcapaciteiten maar niet te spreken.

Ik zou minimaal voor een 4x4 gaan daar. Ben in Januari in Boston geweest en ik was blij een voorwiel aangedreven auto te hebben. Weliswaar ook niet veel veiliger, maar wel makkelijker. dan is het "gewoon" glad, maar breekt je achterkant tenminste niet hele tijd uit.

Ik ben zelf helemaal weg van de Chevy suburban (73) of een Explorer. En ik zou voor 2 autos gaan: prijs indicatie is zo'n 2500 dollar max voor een auto van voor '95. En cash talks; echt waar, zorg dat je 2500 cash op zak hebt en tijdens pingelen laat zien. Dat heb ik daar wel geleerd, want alles gaat om het cash, niet om "overmaken" etc....

door het slechte weer daar in de winter en de huge amounts of salt die ze gebruiken zullen ze bijna allemala roestig zijn. Zoek daarom naar een model dat op de cruciale punten nog goed (genoeg) is, maar ik heb zelf 4 maanden naar een goede Crown Vic gezocht. Mijn zoektocht werd beloond, maar ik heb daarvoor dus wel 30 CV's gezien voordat ik deze kocht (was echt op zoek naar dit type).

Je hebt dus de luxe niet kieskeurig te zijn, maar zorg er ook voor dat (zeker ford) de auto in de overdrive gaat en blijft rijden: doet ie dat niet, dan niet je vingers aan branden. De automaten uit die tijd hebben een kwaal te verbranden door een klein rubbertje wat verweerd en dan toast je je overdrive banden en daarna de rest van je versnellingen.

Verder kan er weinig mis zijn; met een Ford kan ik je helpen, een chevy blok niet. Bij een Ford blok ff wroeten aan de stekker onder de verdeler: daar zit de TFI module en die frituurt nog al eens: tijdens wroeten en je idle gaat sputteren meteen 500 dollar afdingen (reparatie van 20 dollar ;) = easy money). nieuwe kopen bij autozone en met een speciaal sleuteltje erin schroeven. Onsteking opnieuw en blazen maar!

Das alles wat ik je mee kan geven; gewoon veel beijken (trek er een weekend voor uit), er staan er zoveel te koop en bij elke dealer/verkoper kon ik tot bijna de helft van de vraagprijs gaan: je wilt immers een auto die voor een Amerikaan gelijk staat aan een aftandse Jetta of Kadett C. Die verkopen niet en zijn maar wat blij met een buitenlander die die dingen het einde vind.

[ Voor 37% gewijzigd door Seesar op 03-07-2009 01:38 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Investig8or schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:33:
Leuk om dit topic te vinden op GoT, dat verwachtte ik niet eigenlijk :+

Want ik zit met een vraag die hier misschien wel beantwoord kan worden:

We gaan met een groep van 6 studenten een half jaar naar de VS voor stage en we hadden al gehoord dat een auto onmisbaar is daar. We gaan natuurlijk niet rijden in Europese auto's, we gaan voor de echte Amerikanen! :P
Er zijn twee mogelijke situaties:
1) 1 grote auto waar 6 mensen inkunnen
2) 2 wat kleinere auto's voor meer flexibiliteit

Omdat we in Boston zitten van september tot maart ongeveer was de gedachte van een SUV al opgekomen. Een Ford Exlorer, Dodge Durango, etc voor de AWD omdat het nogal kan sneeuwen hebben we gehoord. De vraag is dus als volgt: zijn er bepaalde merken/modellen aan te raden voor maximaal $6000 (bouwjaar minder interessant) die betrouwbaar zijn? Een wat gunstige MPG zou ook handig zijn maar ze lijken zo rond de 20 MPG te zitten, als het niet anders kan so be it.

Even voor een indruk :+ :

[afbeelding]
Ik heb hier toevallig lang naar gezocht. Ik wilde een AWD/4WD en ben met craigslist in de hand, en een consumer reports lidmaatschap (doen, kost weinig) op zoek gegaan. Mocht je voor de grote auto gaan:

Wel doen:
- Landcruiser/4runner (zeer betrouwbaar, maar 10-15mpg) Hebben niet allemaal 7 seats. Alle jaren ok, maar in die prijsklasse zit je waarschijnlijk naar een 95-98 te kijken.
- Chevy Tahoe/GMC Yukon/Cadillac Escalade (allemaal dezelfde auto). Alleen vanaf jaar 2000.
- Ford Explorers (Of Mercury Mountaineer) zijn bijna altijd 5 pers, en enorm "bouncy" als ze van voor 2002 zijn. (Zijn eigenlijk ford ranger pickups).
- Ford expedition (groot en dorstig) gebouwd op de F150.
- Ford Excursion (gi-gan-tisch) gebouwd op de F250. Gebruikt nog meer benzine.
- Alle 4x4 pickups van toyota (tundra of tacoma) of de ford f150 4x4. Liefst met campershell. Zijn doorgaans 6 persoons, want 3 voorin. GMC sierra is ook een goede.
- Hyundai Santa Fe (5 personen helaas)
- Toyota RAV4/Nissan Xterra (ook 5 pers helaas)
- Mitsubishi Montero (heet in nederland "Pajero" maar dat betekent "wanker" in het spaans, en daarom heet ie hier Montero).
- Alle subaru AWDs (legacy/outback/forester)

Niet doen:

- Oldsmobile Bravada
- Chevy Blazer/Trailblazer (meest onbetrouwbare auto ooit)
- Chevy suburban (ook niet betrouwbaar volgens CR)
- GMC jimmy

Ik heb zelf uiteindelijk voor een Volvo V70R AWD gekozen omdat ik de 23mpg nodig had. Als ik met 6 man de benzine kosten mocht delen (a 3 dollar per gallon) ging ik denk ik voor de Landcruiser (had ik ook een tijdje) of een Expedition.

Vergeet niet dat je mud+snow tires nodig hebt om de sneeuwketting controle te mogen passeren.

En maak je vooral geen zorgen over parkeren. De landcruiser pastte altijd prima in de "compact spot" :+ en de wegen zijn er voor gemaakt.

Ik zou in jullie geval trouwens liever voor 2 auto's gaan, maar dat wil niet zeggen dat 1 van die 2 niet een enorme SUV moet zijn. :) En vergeet niet dat iedereen die de auto rijdt en in hetzelfde huis woont op de verzekeringspolis moet staan, dat kan duur uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:41

Investig8or

What goes up, could come down

Super, van die (enorm) uitgebreide antwoorden _/-\o_ Met Europese auto's kan ik me wel redden, maar Amerikaanse auto's zijn bijna compleet onbekend terrein, dus alle hulp wordt zeer gewaardeerd!

Ik denk ook dat het wel verstandig is om voor twee auto's te gaan, waarvan er dan eentje een SUV is. Dat is ook handig mbt boodschappen doen. Daarbij kan het ook zo zijn dat er 2 van de 6 naar een andere locatie moeten (Washington of Hampton) en dan kopen zij daar een auto. Het budget is niet vast, maar ik denk dat het iets van $1000 per persoon gaat worden. Dus iets van $4000 voor de SUV en $2000 voor de andere. We gaan gelukkig op tijd daarheen, zodat we wel een weekje hebben om te kopen voor we em echt nodig hebben.

Ik vind zelf een Chevy Tahoe wel een leuke auto!

Afbeeldingslocatie: http://www.logical-source.com/images/AutoPhotos/CHTA9299.jpg

Maar ik heb het niet alleen voor het zeggen dus we gaan daar gewoon kijken wat we tegenkomen. Ik print het advies wel uit zodat ik dat mee kan nemen tijdens de zoektocht. Als het aan mij ligt koop ik daar een Harley, maar dat is echt onhandig met boodschappen doen(wel erg leuk) :P Het ging er eigenlijk meer om welke modellen echt afvallen of tips met onderhandelen en waar op te letten (zoals wat jullie verteld hebben) dan dat er nu al 1 type uit komt. Maar beter voorbereid daarheen gaan scheelt natuurlijk wel.

Verzekering moeten we ook idd goed uitzoeken, we gaan natuurlijk wel onnodige kosten proberen te vermijden. Als dat betekent dat er maar 1 persoon in die auto rijdt, doen we dat. Ik ga iig een internationaal rijbewijs aanvragen.

Meer tips/advies is natuurlijk altijd welkom! Ook betreft de niet SUV, hoewel je daar alle kanten mee opkan natuurlijk...Maar misschien is er een model in onze prijsklasse wat echt de moeite waard is (cabrio, muscle car)? Wederom, als het aan mij lag ging ik voor een mustang uit '66 cabrio in t rood, maar het ligt niet aan mij (en die zijn boven budget...)

O+
Afbeeldingslocatie: http://www.oldcarandtruckpictures.com/FordMustang/1966_Mustang_GT_Convertible-burgundy-a.jpg

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Ga dan toch voor een echte auto:

Afbeeldingslocatie: http://www.hotrodscustomstuff.com/misc%20pics/camaro%20history/1968-Camaro-SS-Coupe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

reuzekind schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:52:
Yep, we gaan waarschijnlijk naar de The Classic at Pismo Beach. De Pomona swap meet is helaas 7 juni al geweest, en komt pas in augustus weer.
En we zijn niet echt op zoek naar iets specifieks. Alhoewel een Corvette Stingray wel erg mooi is :9
Zo ik ben weer terug, en heb wat leuks te showen :) Pismo Beach is het niet geworden helaas. Voor de rest hadden we verwacht meer handelaren tegen te komen die oldtimers verkochten, maar dat viel echt tegen. Uiteindelijk zijn we voor gaas gegaan met deze Corvette Stingray uit '77 Gekocht van een particulier, en gevonden op craigslist.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iRdfY59gsdjWM18G8AtMchem/full.jpg
Met foute tijgerprint paintbrush op de motorkap en op de achterkant!

Motor is recentelijk gereviseerd, evenals de automaat. Compleet nieuw interieur. Ziet er heel netjes uit! Als het goed is, staat hij nu op de boot, en hopen we dat hij hier eind juli begin augustus is. Hopen dat we dan nog lekker met het targa dak open kunnen cruisen 8)

[ Voor 3% gewijzigd door reuzekind op 03-07-2009 18:20 ]

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
reuzekind schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 18:17:
[...]

Zo ik ben weer terug, en heb wat leuks te showen :) Pismo Beach is het niet geworden helaas. Voor de rest hadden we verwacht meer handelaren tegen te komen die oldtimers verkochten, maar dat viel echt tegen. Uiteindelijk zijn we voor gaas gegaan met deze Corvette Stingray uit '77 Gekocht van een particulier, en gevonden op craigslist.

[afbeelding]
Met foute tijgerprint paintbrush op de motorkap en op de achterkant!

Motor is recentelijk gereviseerd, evenals de automaat. Compleet nieuw interieur. Ziet er heel netjes uit! Als het goed is, staat hij nu op de boot, en hopen we dat hij hier eind juli begin augustus is. Hopen dat we dan nog lekker met het targa dak open kunnen cruisen 8)
Gefeli! En tegelijk officieel welkom in het topic ;)
Wat voor blok is het precies ? 350 als ie helemaal std is waarschijnlijk ?
En weer via Oyola/Luiff verschepen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Dank je wel :) Ja er ligt inderdaad een 350 in. Nu las ik alleen op internet dat er 2 versies van zijn, een met 180 en een met 220 pk. Maar welke hier in ligt zou ik niet weten.
Nee, ik heb Oyola/Luiff overgeslagen deze keer. We hebben de auto rechtstreeks bij CFR Lines/Rinkens afgeleverd, en die hebben rechtstreeks contact met Marlog. Dus ik kan hem wel weer in Roosendaal ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Je kan de motornr's er even op natrekken tzt. Daarnaast weet volgens mij echt niemand hoeveel pk's die dingen nou echt hadden, SAE/DIN verhaal, tand des tijds, grootspraak of onderwaardering (ivm verzekering) uit die tijd etc.
In de sheets die ik heb zijn bij heel veel blokken geen officiele waarden bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de dyno er mee dan. Na eerst uiteraard alles goed te hebben nagekeken.

Een 77'er is nog niet zo erg als een 74's oid maar met 200 pk mag je blij zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2009 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Bestla

Kvinne

Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 23:57:
Op de dyno er mee dan. Na eerst uiteraard alles goed te hebben nagekeken.

Een 77'er is nog niet zo erg als een 74's oid maar met 200 pk mag je blij zijn.
Yeah, een Pontiac 400 blok uit 74 _/-\o_ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

mompelt verder iets over de snelste/sterkste TA ooit

[ Voor 8% gewijzigd door Bestla op 09-07-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens niet al te lang na de oliecrisis was ineens alle fut uit de blokken. 74 is dan mss nog net een potent blok geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Bij de big blocks hebben ze destijds ook niet veel moeite gedaan om ze zuiniger te krijgen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Investig8or schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:23:
Super, van die (enorm) uitgebreide antwoorden _/-\o_ Met Europese auto's kan ik me wel redden, maar Amerikaanse auto's zijn bijna compleet onbekend terrein, dus alle hulp wordt zeer gewaardeerd!

Ik denk ook dat het wel verstandig is om voor twee auto's te gaan, waarvan er dan eentje een SUV is.
Dat is ook handig mbt boodschappen doen.
Ehh... hoeveel ga je kopen? :) Er past een hele boel in een corolla.
Daarbij kan het ook zo zijn dat er 2 van de 6 naar een
andere locatie moeten (Washington of Hampton) en dan kopen zij daar een auto. Het budget is niet vast, maar ik denk dat het iets van $1000 per persoon gaat worden. Dus iets van $4000 voor de SUV en $2000 voor de andere. We gaan gelukkig op tijd daarheen, zodat we wel een weekje hebben om te kopen voor we em echt nodig hebben.
Reserveer iig 25-50% van de aanschafprijs voor onderhoud. En maak ook duidelijke afspraken over wie waarvoor betaalt. Anders heeft het ding 1500 dollar nodig halverwege de stage, en als je dan nog overal je hand op moet houden terwijl iedereen al zijn geld al aan Hooters heeft uitgegeven, tja, dat is niet handig.
Ik vind zelf een Chevy Tahoe wel een leuke auto!

[afbeelding]
Leuke auto, maar verkeerde jaar. Dit is het pre 2000 model. En die zit vol fouten. Neem een 2000 of nieuwer. En kijk ook naar de GMC Yukon en Cadillac Escalade. Zijn in principe dezelfde autos met een andere badge.
Maar ik heb het niet alleen voor het zeggen dus we gaan daar gewoon kijken wat we tegenkomen. Ik print het advies wel uit zodat ik dat mee kan nemen tijdens de zoektocht. Als het aan mij ligt koop ik daar een Harley, maar dat is echt onhandig met boodschappen doen(wel erg leuk) :P Het ging er eigenlijk meer om welke modellen echt afvallen of tips met onderhandelen en waar op te letten (zoals wat jullie verteld hebben) dan dat er nu al 1 type uit komt. Maar beter voorbereid daarheen gaan scheelt natuurlijk wel.
Vermijd de "2nd hand car lots". Koop van een dealer of (Goedkoper) van een private party. Op craigslist kun je dat gewoon aanklikken. Het werkt namelijk zo dat inruil autos die allerlei veiligheids en betrouwbaarheidstesten niet doorstaan bij de dealer worden verkocht aan de 2nd hand lots (via auctions). Je koopt daar dus bijna per definitie rotzooi. Ik heb er toevallig laatst een XC70 van meegenomen naar een volvo mechanic om te laten bekijken voor de aanschaf, en er was voor 6000 dollar problemen mee. (Gebogen assen, lekkende seals, etc) Als je bij een dealer koopt heb je daar veel minder risico mee (in california dan), hoewel het sowieso nog mis kan gaan natuurlijk. Van een private party lijkt mij het beste. En dan eerst evt mee naar een mechanic om te laten checken. kostte hier 150 dollar voor een v70 en 2 uurtjes.
Verzekering moeten we ook idd goed uitzoeken, we gaan natuurlijk wel onnodige kosten proberen te vermijden. Als dat betekent dat er maar 1 persoon in die auto rijdt, doen we dat. Ik ga iig een internationaal rijbewijs aanvragen.
Doe geen moeite voor dat internationale rijbewijs. Het is een waardeloos ANWB papiertje, en ze kijken er hier nooit naar. Je NL rijbewijs is prima. Zorg wel dat je de nieuwe hebt. Dus niet dat papieren vod, maar een pasje. Vooral handig bij bier halen. :+
Meer tips/advies is natuurlijk altijd welkom! Ook betreft de niet SUV, hoewel je daar alle kanten mee opkan natuurlijk...Maar misschien is er een model in onze prijsklasse wat echt de moeite waard is (cabrio, muscle car)? Wederom, als het aan mij lag ging ik voor een mustang uit '66 cabrio in t rood, maar het ligt niet aan mij (en die zijn boven budget...)
Pas op dat je niet verloren raakt in het hele USA cars verhaal. Je bent er niet zo lang, en hoe gaaf het ook mag zijn om een fantastische amerikaanse klassieker te rijden, ik zou liever voor betrouwbaar gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:38

BrZ

cornelixnootje1 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 02:11:
- Chevy Blazer/Trailblazer (meest onbetrouwbare auto ooit)
Waar baseer je dat op? Mijn vader rijdt nu al 6 jaar in een 2001 Blazer, en die heeft nog nooit problemen ermee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Even een moment van blijdschap; morgen gaat Pfizter de keuring in voor de papieren: knoop is doorgehakt: de Golf op bokken en Pfizter de weg op!

Moet p/m wel 190 euro bij lappen om 24k per jaar te kunnen rijden maar het gaat het me zeker waard zijn. golfje houd ik bij de hand (schorsen) in geval Pfizter geen zin meer heeft en me laat staan.

maar eerst maar eens kijken of zo'n enorm vieze, vervuilende rechtse auto wel in het linkse koninkrijkje mag rondrijden!

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or

Investig8or

cornelixnootje1 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:45:

Ehh... hoeveel ga je kopen? :) Er past een hele boel in een corolla.
Nouja, voor 6 man en we moeten ook wat spullen voor het huis kopen...
Reserveer iig 25-50% van de aanschafprijs voor onderhoud. En maak ook duidelijke afspraken over wie waarvoor betaalt. Anders heeft het ding 1500 dollar nodig halverwege de stage, en als je dan nog overal je hand op moet houden terwijl iedereen al zijn geld al aan Hooters heeft uitgegeven, tja, dat is niet handig.
Die afspraken moeten inderdaad heel duidelijk gemaakt worden, maar ik heb zo het idee dat dat wel goed komt. Iedereen wil gewoon dat het eerlijk loopt.
Leuke auto, maar verkeerde jaar. Dit is het pre 2000 model. En die zit vol fouten. Neem een 2000 of nieuwer. En kijk ook naar de GMC Yukon en Cadillac Escalade. Zijn in principe dezelfde autos met een andere badge.
Ah kijk, dat soort dingen zijn mij dus onbekend. Ik denk wel dat het budget bepalend gaat zijn, maar die 2 gaan op de lijst van opties.
Vermijd de "2nd hand car lots". Koop van een dealer of (Goedkoper) van een private party. Op craigslist kun je dat gewoon aanklikken. Het werkt namelijk zo dat inruil autos die allerlei veiligheids en betrouwbaarheidstesten niet doorstaan bij de dealer worden verkocht aan de 2nd hand lots (via auctions). Je koopt daar dus bijna per definitie rotzooi. Ik heb er toevallig laatst een XC70 van meegenomen naar een volvo mechanic om te laten bekijken voor de aanschaf, en er was voor 6000 dollar problemen mee. (Gebogen assen, lekkende seals, etc) Als je bij een dealer koopt heb je daar veel minder risico mee (in california dan), hoewel het sowieso nog mis kan gaan natuurlijk. Van een private party lijkt mij het beste. En dan eerst evt mee naar een mechanic om te laten checken. kostte hier 150 dollar voor een v70 en 2 uurtjes.
Vorig jaar zijn er ook een paar studenten gegaan, zij hebben goede ervaringen met een dealer daar. 2nd hand lots zullen we iig vermijden, dealer of private wordt het. Op dit moment is het nog onduidelijk of we alle 6 in Boston blijven of dat er een paar door reizen, maar tegen de tijd dat we daar aankomen weten we dat vast wel :+
Doe geen moeite voor dat internationale rijbewijs. Het is een waardeloos ANWB papiertje, en ze kijken er hier nooit naar. Je NL rijbewijs is prima. Zorg wel dat je de nieuwe hebt. Dus niet dat papieren vod, maar een pasje. Vooral handig bij bier halen. :+
Dat nieuwe rijbewijs heb ik gelukkig wel. Maar dat internationale rijbewijs werd wel aangeraden door onze contactpersoon, de ANWB en verschillende sites. Omdat het ook maar 15 euro kost vind ik dat niet zo erg als het een voordeel heeft. Maar jij zegt dus dat je met je Nederlandse rijbewijs al prima zit?
Pas op dat je niet verloren raakt in het hele USA cars verhaal. Je bent er niet zo lang, en hoe gaaf het ook mag zijn om een fantastische amerikaanse klassieker te rijden, ik zou liever voor betrouwbaar gaan. :)
Je hebt gelijk, betrouwbaar is veel belangrijker, maar het zou wel erg gaaf zijn! Maar ik denk wel dat we wat leuks kunnen vinden wat Amerikaans is maar wel redelijk betrouwbaar. Een volvo of toyota kan best wel leuk zijn, maar als je daar toch bent...Nouja, het is ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

dat anwb votje kun je zelf ook maken; ik heb mijn (pas) rijbewijs altijd kunnen gebruiken (woonde zelf 7 maanden daar): soms wel uitleggen dat wij geboorte maand/dag omwisselen mara verder was het niet nodig iets anders te laten zien: als ze je rijbewijs niet slikken dan al helemaal niet dat votje papier wat nog grotendeels in het frans is opgezet ook! Dan kun je beter je paspoort meenemen.

Vind zo'n ding echt schaamteloos eigenlijk. Maar bestel hem maar (je kunt er ter plekke op wachten) en dan je zult zien wat het is. Voor die 15 euro kun je inderdaad geen risico lopen.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
BrZ schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:00:
[...]

Waar baseer je dat op? Mijn vader rijdt nu al 6 jaar in een 2001 Blazer, en die heeft nog nooit problemen ermee gehad.
Er zijn ook tevreden alfa romeo rijders, maar dat wil niet zeggen dat ze over het algemeen nou echt betrouwbaar zijn. :+

ConsumerReports rating van de blazer:

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/t976df.png

En zwart betekent dus minder dan gemiddeld betrouwbaar en rood is beter.

Vergelijk dat met de 4runner (meest betrouwbare auto in de lijst volgens mij)

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/20t1fdi.png

En als je kijkt naar hun advies over wat absoluut niet te kopen:

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/imjptg.png

Dus die Blazer, tenzij je hem echt heel heel mooi vindt, zou ik lekker iemand anders laten kopen. :)

@ Investig8or, ik wilde je wat docs sturen, maar je email is kaput!

[ Voor 4% gewijzigd door cornelixnootje1 op 10-07-2009 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
@Internationaal rijbewijs: het ziet er inderdaad niet uit. Nog erger dan een Venezolaans rijbewijs, dat is ook handgeschreven maar in elk geval nog op fatsoenlijk formaat..
Anyway, ik heb 'm wel 2x gebruikt om m'n auto's te huren in de States, er staat een nummer op wat ze kunnen checken. Ik snap alleen niet waarom dat niet zou kunnen dmv je originele rijbewijs, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Wij hebben in de states gewoon met ons Nederlandse rijbewijs een auto kunnen huren. We hadden zelfs geen creditcard :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or

Investig8or

cornelixnootje1 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:39:
[...]

Er zijn ook tevreden alfa romeo rijders, maar dat wil niet zeggen dat ze over het algemeen nou echt betrouwbaar zijn. :+

ConsumerReports rating van de blazer:

[afbeelding]

En zwart betekent dus minder dan gemiddeld betrouwbaar en rood is beter.

Vergelijk dat met de 4runner (meest betrouwbare auto in de lijst volgens mij)

[afbeelding]

En als je kijkt naar hun advies over wat absoluut niet te kopen:

[afbeelding]

Dus die Blazer, tenzij je hem echt heel heel mooi vindt, zou ik lekker iemand anders laten kopen. :)

@ Investig8or, ik wilde je wat docs sturen, maar je email is kaput!
:?
Emailadres werkt gewoon, maar ik zet em voor de zekerheid hier wel ff neer:

Burnedfingers apedraaier hotmail.com

Ik denk dat ik voor die 15 euro gewoon zo'n vodje ga halen en dan eerst probeer te huren met mijn Nederlandse rijbewijs. Je steekt zo'n pasje toch makkelijker bij je dan dat ANWB ding en ik vrees dat t papiertje in mijn geval best wel kan scheuren...
Hoe is een Lincoln Navigator eigenlijk?

[ Voor 10% gewijzigd door Investig8or op 11-07-2009 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:52
Ik mag me sinds kort trotse eigenaar noemen van dit beest

Hoop er een boel sleutelplezier aan te hebben, en er ook nog lekker me te kunnen rijden op de weg en offroad.

Sleutelen zal de komende tijd wel lukken want ik heb hem met defecte 2e en 3e versnelling gekocht.

[ Voor 12% gewijzigd door aequitas op 10-09-2009 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk ruimte voor alle boodschappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:46

_Ernst_

Mark It Zero!

aequitas schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:04:

[afbeelding]

Hoop er een boel sleutelplezier aan te hebben, en er ook nog lekker me te kunnen rijden op de weg en offroad.

Sleutelen zal de komende tijd wel lukken want ik heb hem met defecte 2e en 3e versnelling gekocht.
Feli met je aankoop! :) Super vet man een W200 :9

Ziet er goed uit, heerlijk brute gedeukte bak 8)
Alleen die automaat is dan de vraag. Zelf maken/reviseren?

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter

[afbeelding]

Hey, was een W200 ook niet iets waar je al langer naar op zoek was?
Ik ben er niet (meer) zo weg van, maar je kan niet ontkennen dat het stoere bakken zijn 8)
318 blok erin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

[afbeelding]

Goed man! Elke keer als ik er een zie rijden vind ik ze helemaal geweldig! lekker bruut gebrul _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
_Ernst_ schreef op maandag 13 juli 2009 @ 17:17:
Alleen die automaat is dan de vraag. Zelf maken/reviseren?
Zelf natuurlijk :D, heb het handboek erbij, is me een dik boek, staat alles in :D
Hydraulik-Phunk schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:31:
Hey, was een W200 ook niet iets waar je al langer naar op zoek was?
Ik ben er niet (meer) zo weg van, maar je kan niet ontkennen dat het stoere bakken zijn 8)
318 blok erin ?
Klopt, al een jaartje of wat, had al maanden een rss feed op marktplaats staan, beste manier om een beetje in de gaten te krijgen voor hoeveel ze worden verkocht en op tijd een mooi buitenkansje eruit te pikken :).

Moet nog even zien welk blokje er in zit, maar eerst even de verzekering regelen en de versnellingsbak olie bijvullen, dat was wat laag kwam ik achter, misschien wel de oorzaak van de schakelproblemen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

er zijn aparte boeken van haynes/chilton voor de chevy en ford automaten (C1...C5)...erg aanrader, want de handgboeken van mij CV coveren nog geen 0.5% van de automaat: slechts bijvullen en afstellen, maar uitelkaar halen tot op het bot wordt moeilijker.

Denk wel dat zelf reviseren ook duur gaat worden: veel pakkingen moeten meevervangen worden, alsmede waarschijnlijk de slipbanden. Hoewel in de vs een simpele pakking paar $ kost, mag je hier zo 25 euro de stuk aftikken.

Wellicht is het je governor en ben je er makkelijker vanaf: afstellen, verstopping of opgerekte/uitgeluberde veer.

I.i.g. succes! Dit zijn wel de echte 4x4s natuurlijk!

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Hoe staat 't met de LTD Seesar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Leuk zo'n W200 ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)

[afbeelding]

Wheheeyyyy, mijn eerste auto 8)
Geloof me, aan dit beest ga je enorm veel lol hebben :9
'n Tip, de rugleuning loszetten, dat zit een stuk relaxter...
Dit is een '77-er of later, right? (als ik de knipperlichten vooraan zo zie)
STD blok daarin is een 5.2 V8.
E,,e ohja, offroaden ermee is heel veel fun, alleen water, dat vinden ze minder lekker :/

[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 15-07-2009 09:20 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
Seesar schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 23:04:
er zijn aparte boeken van haynes/chilton voor de chevy en ford automaten (C1...C5)...erg aanrader, want de handgboeken van mij CV coveren nog geen 0.5% van de automaat: slechts bijvullen en afstellen, maar uitelkaar halen tot op het bot wordt moeilijker.
Ik had deze ook al gevonden: http://www.amazon.com/Tor...pplications/dp/1557883998 denk dat ik die maar ga bestellen want het werkplaatshandboek gaat niet in heel veel detail in op de inhoudelijke werking van de automaat.

En ik geef liever zelf wat geld er aan uit zodat ik er plezier aan heb, dan dat ik er voor hetzelfde geld moet laten doen. Sleutelen is een deel van de hobby he :)
dodge_911 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:18:
[...]
Dit is een '77-er of later, right? (als ik de knipperlichten vooraan zo zie)
Het is een '76 met '77 grill ;)

Blok moet ik nog even nakijken welk type, volgens mij een 5.2 ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Hehe, da's mooi, de '76 grill vind ik iets minder... ZIet er minder stoer uit dan...

Heb trouwens nog 'n tip voor je, als je toch gaat sleutelen ernaan :
kijk even de bevestiging van de alternator na, die wil soms wel eens afbreken en is er met heel veel moeite en linkse draadtappen uit te krijgen dan... Gewoon vervangen door 'n nieuw stuk draadstaal.

En ohja, de boutjes waarmee je deksel in de cabine vaststaat, daar waar je high/low-gear-selectstick zit zegma... Toen ik de mijen pas had, en net LPG had laten leggen, eens lekker doorgetrokken met 't ding, pa reed 160 achter me en ik reed 'm vlotjes los : toen schoten de schroeven opeens door de cabine >:)

En als laatste : probeer ergens van 'n ouwe ram ofzo de stuurbekrachtiging te bemachtigen, want je sleurt je 'n ongeluk aan dat stuur anders :) (krijg je wel mooie spierballen van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

kentekens vandaag opgehaald!; argh, nu wordt de verzekering maatwerk :(......wat een gezeik, wou vandaag al 100 euro verbranden op de waalkade :(.

Maar dat gaat wel goed komen, eerst WA, en na LPG inbouw en taxatie all-risk, het wordt mijn daily driver.

Maar nu ik jullie toch spreek: ik twijfel tussen kwaliteitje, maar wil niet onnodig veel betalen voor iets wat ik toch niet gebruik of het blok toch niet ten goede komt. V.z.i.w. heeft het sletje hydraulische kleppen dus stellen is geen probleem. Ook is het blok voor loodvrij gemaakt, dus ik denk dat de hogere temps niet zo'n heel groot probleem zullen worden. Weinig info m.b.t. een 302 te vinden in Nederland en buitenland rijdt geen LPG : :| : de prijs die je betaald om exclusief te willen zijn.

Ik heb verschillende offertes:

-1200 euro voor LPG non-G3; simpele verdamper met inspuitstuk bij het gasklephuis. Wordt wel kaaiwerk denk ik
-2000: betere verdamper met tegelijke inspuiting; niet echt wat je wilt.
-4100 euro all in voor een LPi installatie van Vialle. Komt vermogen en kwaliteit zeker ten goede en morgen ga ik deze LPG-boer bezoeken om te zien hoe e.e.a. ingebouwd wordt. Ik wil vooral dat het vulpunt en gastank supernetje weggewerkt worden (gastank wegtimmeren in de kofferbak).

Ik neig naar die van 4100 euro omdat ik on the long run dit geld wel terugverdien denk ik. Vloeibare injectie vereist geen onderhoud en heeft geen standaard gasproblemen (althans, zijn woorden).

Frapant was dat hij meteen wist welke LPG boer ik bedoelde toen ik meldde dat het geen kaaiwerk mag worden zoals dat in mijn golfje gedaan is; hij kent ze dus allemaal.

Morgen nog ene paar offertes opvragen en langsrijdne.....ik denk dat het allemaal wel waard gaat zijn en met een beetje geluk kan hij (stiekem) toch G3 aangemeld worden :D. (ondanks zijn leeftijd).

I.i.g. de specs volgens RDW:

gewicht: 1700kg
vermogen: 110kW (das ondermaats denk ik, de gasboeren melden zo´n 140 tot 160 kW)
Inhoud: 5.000 cm3 (hehehehe, dat gaat ook maar op zijn jan-boeren-fluitjes: gewoon even naar de 5.0L op het blok kijken)

Heb vrijstelling voor kleine kentekens en al met al zou ik het zo weer doen. Was echt een makkie en kreeg de complimenten over de staat van de auto......zoiets geeft me toch wel een klein stijf pl*ssertje hoor, zeker na een jaar dit gezeik met regeltjes gehad te hebben.

Mag ik zo onbeschofd zijn te vragen wat jullie per maand betalen aan verzekering; orde van grootte voor een Amerikaan?

Heb offerte gekregen van zo'n 30.70 p/m WA en 60.40 All-Risk gebaseerd op 1 schade vrij jaar, 25 jaar oude rijder en geen schade in verleden. Mag zo'n 20k per jaar rijden dan.

Zijn dit reeele prijzen, vind het nog wel meevallen namelijk. Hoewel ik eerst moet taxeren hoeveel het beestje waard is zodat all-risk niet slechts 1000 euro uitkering is :D.

[ Voor 7% gewijzigd door Seesar op 15-07-2009 16:43 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
dodge_911 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:07:
[...]
Hehe, da's mooi, de '76 grill vind ik iets minder... ZIet er minder stoer uit dan...
vind ik ook :)
dodge_911 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:07:
[...]
Heb trouwens nog 'n tip voor je, als je toch gaat sleutelen ernaan :
kijk even de bevestiging van de alternator na, die wil soms wel eens afbreken en is er met heel veel moeite en linkse draadtappen uit te krijgen dan... Gewoon vervangen door 'n nieuw stuk draadstaal.

En ohja, de boutjes waarmee je deksel in de cabine vaststaat, daar waar je high/low-gear-selectstick zit zegma... Toen ik de mijen pas had, en net LPG had laten leggen, eens lekker doorgetrokken met 't ding, pa reed 160 achter me en ik reed 'm vlotjes los : toen schoten de schroeven opeens door de cabine >:)

En als laatste : probeer ergens van 'n ouwe ram ofzo de stuurbekrachtiging te bemachtigen, want je sleurt je 'n ongeluk aan dat stuur anders :) (krijg je wel mooie spierballen van)
thx voor de tips, maar hoe krijg je het voor elkaar dat de bouten van de afdekplaat eraf schieten? :P

heb trouwens net de verzekering geregeld. Hoop dat ze niet moeilijk doen met de acceptatie. Kan ik hem binnenkort de weg op rijden. Olie warm maken, aftappen, nieuwe olie erin. En hopen dat de versnellingsbak het dan weer doet \o/

Waar kan ik trouwens goedkoop goede transmissievloeistof krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Bij elke automaterialenwinkel. Is gewoon ATF olie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
aequitas schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:18:
thx voor de tips, maar hoe krijg je het voor elkaar dat de bouten van de afdekplaat eraf schieten? :P
Ga maar 's ergens proberen je topsnelheid te halen (ik zeg 175+ kmh)...
You'll see what i mean :)
Fulltime 4x4, 2,4 ton en terreinbanden is niet echt een combo om die snelheden mee te rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Waarom ga je niet voor de 'goedkoopste' optie ? Met een mixer is niks mis, simpel in onderhoud en vermogensverlies tov injectie is vind ik verwaarloosbaar. Daarbij hoor ik meer problemen met LPi op die oude hokken dan met een mixer. En damn, wat een geld. Ik weet dat je van plan bent die auto lang te houden, maar over de 4000 euro is echt een idioot bedrag, helemaal voor die auto. Begrijp me niet verkeerd, maar zo'n systeem hoort imo eerder thuis op een hi perf blok, of een modern injectieblok wat er profijt van kan hebben. Mijn 454 kan het ook prima af met een Impco 425 setup. Starten doet 'ie vrijwel direct na een nacht stilstaan, en anders binnen een paar slagen.

Wat de verzekering betreft, ik betaal nu all-risk nog geen 120 euro/jaar (57 WA), maar dat zal wel omhoog gaan als ik 'm heb laten taxeren na het restaureren.
Bestla schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:37:
Bij elke automaterialenwinkel. Is gewoon ATF olie
Niet direct, voor Ford heb je ATF-F of Mercron oa, al zijn er wel wat complottheorieen over de uitwisselbaarheid te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
Heb deze gevonden: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...eName=ADME:X:eRTM:DE:1123

Maar vraag me af of het wel een beetje kwaliteit is of helemaal bagger.

Het is wel DEXRON II, de dodge lust graag II en III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Duur is het niet iig, voor het geld zou ik 't gewoon proberen. Gewoon even in de gaten houden of 't niet te snel verbrand/verkleurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
idd, heb het gister besteld, hopen dat het snel binnen is. Gelijk alles afstellen wat kan. En hopen dat dit het probleem was en dat ik hem met cz mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé bah. Zit ik Street Customs te kijken. Blijkt Ryan ffs Duane in dienst te hebben genomen als shop manager. Denk je eindelijk van die etter af te zijn, kom je 'm toch weer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 22:09:
Hé bah. Zit ik Street Customs te kijken. Blijkt Ryan ffs Duane in dienst te hebben genomen als shop manager. Denk je eindelijk van die etter af te zijn, kom je 'm toch weer tegen.
Ik had 15 minuten geleden exact dezelfde ervaring. :|

Die gast maakt echt iedereen om zich heen manisch depressief door alleen al binnen te komen.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

leuke tv toch :Y

Dat soort karakters 'maakt' zo'n serie toch?

Heel wat anders: De keer-ring van de uitgaande as van de tussenbak voor de voorwielen lekt olie. :(
Daar kan ik wel makkelijk bij maar ik baal weer als een stekker. Heb ik eindelijk een goede lekvrije moter, heb ik dit weer :X

[ Voor 63% gewijzigd door Bestla op 19-07-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik heb nu toch iets bizars, krijg via Youtube een mailtje van iemand die claimt de oude eigenaar van m'n 64 Impala te zijn en dat ie nog onderdelen heeft.
Oke leuke manier om van je onderdelen af te komen, maar wat staat er op de sticker op de achterruit vroeg ik hem;
yes its say`s miller university and i do have the chrome strip`s you need and also have the back window till gate cover for the mechanical window approximately 2x4 feet green in color
:o 8)7

Hm, aan de taalfouten en woonplaats te zien is het gewoon de dude waar ik 'm van gekocht heb :D

edit, toch niet. Maar hij heeft 'm wel aan hem verkocht.
Hij heeft zo te horen veel goede onderdelen, compleet nieuwe chrome trim, gas door guard, spotlight, wind deflectors (die zijn heel gaaf) voor de achterstijlen, bekleding van de achterklep die ik mis en sideskirts 8)
Voor een niet eens zo verkeerde prijs! Zou wel cool zijn, en het een stuk makkelijker maken om 'm te bouwen *D

[ Voor 82% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 20-07-2009 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.jaylenosgarage..._player.shtml?vid=1136500

Pissed Off Pete. Een 14 Liter V12 Peterbilt Hotrod 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Dat zwarte ding wat ze daar in Jay Leno's filmpje laten zien op -8.30 is echt helemaal mijn stijl. Wat een enorm mooie wagen is dat! Dat is echt terug in de tijd hoe zij de toekomst zagen. Helemaal het gevoel van "the league of the extra ordinairy men" of "the skycaptain and the world of tomorrow".

Maar die peter bilt is ook een mooi plaatje. Dat vind ik nou wel mooie hotrods.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

WTFreakingF!? 8)7

Die Amerikanen zijn echt knotsgekke jongens. :D :D

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.autojunk.nl/pix/view/160436

De tekst zegt het al: WAAROM????
letterlijk alles wat er aan gedaan is fout gedaan. de chroomstrips op de raam en deurstijlen, de aluminium panelen op de deuren, handgrepen. de platen op de motorkap. (deukjes van het handmatig buigen nog goed zichtbaar) de kleur van de velgen in combinatie met de rode lak, de gigantische "civic spoiler" en ook daar weer een chroom plaatje op, en dan vergeet ik nog bijna de nummerplaathouders, en de vlakkjes onder de koplampen..
maar, de créme de lá créme, LEDstrips, zelf opgeplakt onder de koplampen, in een soort oranje/geel kleurtje. in close-ups zie je de lijmresten nog zitten...
Waarom versjonnificeerd iemand een Corvette????
Afbeeldingslocatie: http://static.autojunk.nl/pictures/2009/0711/153345/image_02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Wel "fout" ja, maar och, spoiler eraf, gele wielen weer zwart of zilver maken, en hij ziet er weer "ok" uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eerst de andere foto's maar eens. LED-strips? WTF. Nooit meer een auto laten rijden zoiemand. Bah.

Ook die chromen opplakstrip en zo .. hoe verzin je het.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

hij doet me wel denken aan de donkerblauwe vette in Neeed for Speed 2 of 3 geloof ik. Kleuren van de pacecar nietwaar?

Maar inderdaad, idee is leuk (opleuken van een vetet zou kunnen), maar de uitvoering is zwaar kl*te.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige waarop het mag imo:

Afbeeldingslocatie: http://www.corvetteblogger.com/images/content/042208_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter

Heel dappere bestuurder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Nu online
8,1 liter is 500 cubic inch. En dan ook nog een Procharger erop, holy shit :D

[ Voor 30% gewijzigd door Knightwolf op 25-07-2009 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is nog niet meer normaal mee te rijen , :o 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:00

GaMeOvEr

Is een hork.

Je wordt toch helemaal gek van dat flup flup flup flup bij gas los man. :D

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Zoooo, de voorste aandrijfas is history >:)

Lekker 2 wheel drive blijven rijden. Maandag even een tooltje maken om de uitgaande as vast te houden om de borgmoer los te kunnen draaien. :Y)

Dan naar de amerikanan garage om een nieuwe keerring te halen :) En cruisen maar weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie weten waarschijnlijk bijzonder weinig van mij, aangezien ik zelden iets post hier op got maar ik volg wel al de topics al een aantal jaren in het subforum vervoer!

Nu mijn passie voor amerikanen is er eigenlijk van klein's af aan al, dankzij mijn groot vader. Ik heb hem altijd met een caprice cabrio en een impala weten rijden. Zoals je kan zien op de volgende foto:
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/spaarlamp/auto/Cadillac/cadillac%20klein/Pepe%20(31).jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/spaarlamp/auto/Cadillac/cadillac%20klein/Pepe%20(30).jpg

Zo het verhaal in het kor. Sinds een jaar volg ik avondschool om in een garage te werken en ben ik in contact gekomen met een garagist die een Cadillac de ville van 1969 V8 472 cui, te koop had staan en nu eindelijk de knoop door gehakt en heb ik deze gekocht! Miss kennen jullie de auto wel want is pas in 2001 ingevoerd in België maar komt uit Nederland!

Dus hier stel ik mijn trots voor!:
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/spaarlamp/auto/Cadillac/cadillac%20klein/100_0119.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/spaarlamp/auto/Cadillac/cadillac%20klein/100_0120.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/spaarlamp/auto/Cadillac/cadillac%20klein/100_0122.jpg
De gigantische V8
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/spaarlamp/auto/Cadillac/cadillac%20klein/100_0128.jpg
Mooi droog binnen!
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/spaarlamp/auto/Cadillac/cadillac%20klein/100_0135.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/spaarlamp/auto/Cadillac/cadillac%20klein/100_0138.jpg

Zoals jullie zien op de volgende foto is er wel wat werk aan maar het is wel een auto van 40 jaar auto, maar daarom is het ook een hobby hé!

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/spaarlamp/auto/Cadillac/cadillac%20klein/100_0140.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/spaarlamp/auto/Cadillac/cadillac%20klein/100_0141.jpg

Nu ga ik rustig beginnen aan het linker achterraam waarbij de motor niet werkt om het raam te doen afzakken of omhoog te laten komen en dan nog een hoop kleine dingen regelen en natuurlijk een groot onderhoud. en hoop tegen volgende zomer te kunnen rijden! Maar gewoon al die sleutel omdraaien en dat heerlijk geluid horen! Echt geweldig!

Heeft iemand een idee waar ik goedkoop een werkplaatshandboek vind en eventueel onderdelen, Ik meende mij te herinneren dat H-P een goede website had voor chevrolet, maar vind het niet direct terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Mooi! Zowel de Impala/Caprice's van je opa als je eigen Caddy, erg gaaf om (met dit weer) een convertible te rijden natuurlijk. Welk blok ? Een 500 oid ?
Chrome enz ziet er nog erg mooi uit, de rest van het plaatwerk ook neem ik aan ?

Oh, en die boeken weet ik zo niet meer. eBay is je vriend denk ik :)

[ Voor 13% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 25-07-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

472. Staat in de tekst ;)

Gaaf hoor .. dikke Caddy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 19:46:
Mooi! Zowel de Impala/Caprice's van je opa als je eigen Caddy, erg gaaf om (met dit weer) een convertible te rijden natuurlijk. Welk blok ? Een 500 oid ?
Chrome enz ziet er nog erg mooi uit, de rest van het plaatwerk ook neem ik aan ?

Oh, en die boeken weet ik zo niet meer. eBay is je vriend denk ik :)
Inderdaad een 472 zoals HlpDsk zegt. Ben trots om dit op mijn 21ste te kunnen bezitten en je moet weten dat dit mijn eerste en zeker niet laatste amerikaan is. De persoon van wie ik deze kocht is nu op zoek naar een Eldorado van '70 met een 500 blok dus een 8.1 liter.

Heb trouwens een Nederlands kenteken bewijs gevonden van 12-06-1992 met het kenteken DH-15-59. Dus dat betekent dat hij toch een 10 jaar op nederlandse bodem heeft rond getourd voordat hij eind 2001 verhuist is naar België. Vind het wel geweldig om zo van deze dingen terug te vinden in de auto!

Mijn grootvader heeft trouwens een impala of 5 gehad maar zal vanavond eens zoeken achter foto's daar van en wat ik denk is dat hij ook nog een chevrolet bel air achtige gehad heeft maar kan het niet zo goed zien op de foto maar zal deze vanavond eens uploaden!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2009 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto's zijn altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

500 = 8,1 . 502= 8,2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:38

BrZ

500 (cubic inch) = 8.193532 liter
502 (cubic inch) = 8.22630613 liter

Ik vind het allebei 8,2 liter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrZ schreef op zondag 26 juli 2009 @ 20:37:
[...]

500 (cubic inch) = 8.193532 liter
502 (cubic inch) = 8.22630613 liter

Ik vind het allebei 8,2 liter :P
Die 0.1 liter zal denk ik het verschil ook niet meer maken als je al een 8.1 hebt, maar je hebt gelijk het gaat om het principe :P

Daarstraks trouwens begonnen met de achterruit aan de bestuurders kan uit te bouwen want het motortje is hier van defect ligt nu mooi uit elkaar en nu kijken voor een nieuw motortje. (Ok is wel een luxe probleem maar zou graag hebben dat deze toch werkt :P)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2009 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Tuurlijk. Kap open, voorste zijruiten neer, achterste half naar beneden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 12-09 21:02
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 18:17:

Zo het verhaal in het kor. Sinds een jaar volg ik avondschool om in een garage te werken en ben ik in contact gekomen met een garagist die een Cadillac de ville van 1962 V8 472 cui, te koop had staan en nu eindelijk de knoop door gehakt en heb ik deze gekocht! Miss kennen jullie de auto wel want is pas in 2001 ingevoerd in België maar komt uit Nederland!
In Leopoldsburg bij Luc gekocht? (auto komt me bekend voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
Heb dit weekend de olie van de versnellingsbak vervangen en de banden afgesteld, mocht helaas niet baten :(

Nog even wat mee rondrijden en de olie nog eens doorspoelen, want kon niet alles er uit krijgen. Misschien dat het nog even duurt. Anders moet de bak eronderuit. Leuk project, dat zeker, maar dan kan ie niet mee naar campzone :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar 100 cadillacs gekocht! :+

Afbeeldingslocatie: http://kasteelvansnoep.nl/autodrop_cadillacs_small_p.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3gA schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:25:
[...]

In Leopoldsburg bij Luc gekocht? (auto komt me bekend voor)
Inderdaad 1 van de 2 rode van '69 dat hij heeft en een 63'er heeft hij ook nog waar hij zelf al een jaar of 4 aan bezig is.

Ze komen toevallig niet van bij u, want ik zie dat je van Maastricht bent en ik weet dat ze uit nederland komen. De mijne is trouwens die gene met rood interieur hij heeft zelf nog eentje met een wit interieur wat ik stiekem toch een beetje mooier vind ;)

vandaag trouwens de achter bank er uit gehaald en gemerkt dat het systeem voor het openen van het dek een beetje lekt, dus ben nu opzoek naar de lek nadat ik het grondig schoon gemaakt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 12-09 21:02
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:29:
[...]

Inderdaad 1 van de 2 rode van '69 dat hij heeft en een 63'er heeft hij ook nog waar hij zelf al een jaar of 4 aan bezig is.

Ze komen toevallig niet van bij u, want ik zie dat je van Maastricht bent en ik weet dat ze uit nederland komen. De mijne is trouwens die gene met rood interieur hij heeft zelf nog eentje met een wit interieur wat ik stiekem toch een beetje mooier vind ;)

vandaag trouwens de achter bank er uit gehaald en gemerkt dat het systeem voor het openen van het dek een beetje lekt, dus ben nu opzoek naar de lek nadat ik het grondig schoon gemaakt hebt.
Ik heb in Hasselt bij Syntra een opleiding van gevolgd en Luc was mijn leraar.. we zijn dus ook een paar keer met de klas bij hem in de garage geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik kijk altijd naar 'supernatural' en daar hebben ze ook een mooie chevy impala:
Afbeeldingslocatie: http://www.supernatural-cz.com/obrazky/oserialu/chevy%202.jpg

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh wat klinkt dat lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Tering dat klinkt wel erg lekker zeg :9

Vorige week ff verder gegaan met de raamrand, nieuwe profielen gezet en gevormd, en vanavond even afgelast. Behoorlijk kutwerk om de boel weer af te slijpen naderhand, heb 't wel gezien inmiddels :P
Tussentijds nog even een deur aangepakt en wat ander klein werk gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_9321.jpg

[ Voor 81% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 29-07-2009 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:48

Reinier

\o/

Ik ben gisteren naar Kars Under the K geweest (http://www.karsunderthek.com/), in Keremeos, Canada. We reden er toevallig langs en het was super! Gratis toegang, mooie auto's, goede sfeer, vriendelijke, enthousiaste mensen, heerlijk weer en een ruig berglandschap op de achtergrond 8)

Even een impressie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Qpb9HhX04MtxvblYFiEz86Ig/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8CSIf0lgOQZGpBr4sgjQYsrt/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zd23ILtWAYzDXjLUUoC3SvQm/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SFyNm7ksk7Gbizix14V98LTR/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HUPZNh0yOIeMtHNkIZfCNlkj/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2qU3swf9WgPnkbo3pdkJzjXB/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dTWOlcz2FHWy1KgQ6j2dlDap/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/z0G1qbvc5SKhtCfuFVr3eESp/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eH4LV8O2pkdGOQ8fykW2dvlC/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fmUKclHVAuDRIhmuqYamNunI/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ivc2hjKozYpbyiNI9u88hz5H/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f17XPb5LD6N95T6dIuAfppxd/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wfz6B5xWjD2MBCfmK5Ww6kTR/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0RqjsvrwIBMecta2XbxbTcOz/full.jpg

En dit zie je regelmatig langs de weg:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H5IjtJJNHEbrMQKIp6PIHxE2/full.jpg

Maar die rijden niet meer en horen dus strikt genomen niet in dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Jongens,

er blijkt een ei op mijn linker achterwiel te zitten, dus beide zijden zijn aan vervaning toe (mag ook wel na 21 jaar).

i.i.g. zitten er nu medium whitewalls op (d.w.z. een dunne strook van 2 cm breed), 215-70-15.

Iemand goed adresje hiervoor? deze maat is opzich niet zo duur, maar vraag me af hoe exclusief dat witte randje mag gaan zijn.....voor 200 eu extra schilder ik hem er wel zelf op 8) .

Bdw, een andere vraag. Ik heb een ster in mijn voorruit. Die laat ik deze week maken, maar kans blijft dat de ruit scheurt tijdens reparatie. Is er ergens een betrouwbaar adres wat zo'n ruit voor mij kan bestellen. Via de Amerikaanse Carglass (Safelit is zuster van carglass) kost het 230 dollar incl montage. Dus moet ik toch wel voor 100 euro zo'n ding los kunnen kopen en dan laten verschepen?

Iemand ervaring met bovenstaande problematiek? De prijs die je betaalt als je exclusief wilt zijn :(I.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik zie dit topic nu pas , en moest gelijk aan m'n neef denken die vorig jaar een meeting heeft georganiseerd , best een groot succes geworden voor de eerste keer.
Foto's staan nog op de website hier namelijk.
*Als dit gezien word als promoten van de meeting , sorry , DM doet wonderen dan:)*

[ Voor 4% gewijzigd door xPhantom op 06-08-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Nu online
Ik promoot hier wel vaker meetings waar ik heen ga of geweest ben :P

@ Seesar: wat voor auto heb je ook al weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Zou wel ff oppassen met verschepen van zo'n ruit. Erg zorgvuldig wordt er niet mee omgesprongen..
Informeer even bij Tyra, die heeft wel veel ruiten op voorraad altijd. Alleen in persoon ophalen, want anders kan je de service nog wel eens tegen vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knightwolf schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:59:
Ik promoot hier wel vaker meetings waar ik heen ga of geweest ben :P

@ Seesar: wat voor auto heb je ook al weer?
Clown Vic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2ljncyb.jpg

Pontiac ff beetje gepinstriped :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Jammer van de bougies inderdaad :?

Maar gelukkig op tijd geblust als ik 't zo lees. Zuur, maar niet onoverkomelijk gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Nu online
Damn da's wel zuur ja.

En wtf is dat voor pisstraaltje uit die slang :+ kraan verder open draaien (hoop toch echt dat dat kan) en zo fijn mogelijk uitnevelen.

Aan de andere kant, als je de motorkap open trekt gaat het vuur wel ineens heel hard, door dat ding dicht te laten valt dat wel mee. Branden/smeulen blijft het wel, maar gaat het minder hard. Hoop dat de brandweer snel ter plekke was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burnout :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13
aequitas schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:18:
[...]
Waar kan ik trouwens goedkoop goede transmissievloeistof krijgen?
Gewoon bij tankstations, ik ben zelf met een kever bezig (california edition), ik moet ook transmissie olie hebben en ze hebben mij allemaal Eurol ATF II D aangeraken en moet zeggen super olie nooit geen gezeik mee gehad of wat dan ook

ze gebruiken het daar ook in de werkplaats.

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Weer een goed weekend gehad in Duitsland 8)

Vrijdag de hele middag en avond bezig geweest met de '62er en '76'er van een vriend om ze klaar te maken voor de show de volgende dag. Veel nieuwe opties (tissue dispenser, Dinsmore compas, Sony bunny ear antennes, window blinds etc) geinstalleerd, veren ingekort, pompen afgesteld etc.

Heb op de show niet zoveel foto's geschoten, was voornamelijk meer van hetzelfde en erg veel 'Duitse' rommel. Te hoog op de veel te brede wielen, veel te veel chroom op de verkeerde auto's, compleet verneukte Boattails etc. Erg jammer om te zien.
Hoewel er wel een aantal heel erg mooie hotrodjes te zien waren, en natuurlijk ook een redelijk aantal auto's die wel erg netjes of goed gedaan waren.

Later op de avond hebben we een paar uur door de stad gecruised samen met een andere jongen met een '64 lowrider.
We zijn zowel vrijdag als zaterdag bij een diner geweest (hamburgers :9), en het is echt opvallend hoeveel leuk spul er rond rijdt. Hotrodjes die je in het wild tegenkomt, pickups en jeeps met dikke fluitende superchargers en hele mooie classics.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/hannover/_MG_9473.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/hannover/_MG_9617.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/hannover/_MG_9594.jpg

Meer foto's komen later nog wel :P

[ Voor 4% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 09-08-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Filmtip voor de chopper liefhebber (komen ook wat hotrods in voor):

Choppertown: The Sinners
http://www.choppertown.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Iemand hier die interesse heeft?

http://www.bva-auctions.com/lots/index/1208/678154

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Zo eentje zou mij erg goed passen voor onderdelen. Voor onderdelen ja.
Ik weet nog een extreem zeldzame versie van dit model te staan waarmee je echt een auto van over de 100K kunt bouwen.

Maar goed, laat ik niet nog een project op mn nek nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Hij vraagt toch goedkoop? :+ Bij auto-onderdelenzaken, zoals Vos of Brezan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonde dat het geen cabrio is anders had ik wel interesse om hem langs mijn '69er te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 05:30

MadMan

What the....

Is een Chevy beretta een geldige reden om in dit topic te posten?
Zo ja, ik heb er sinds vandaag 1. Zwart, 188k gelopen, uit 1997.

Meer weet ik er nog niet van, ik heb hem nog niet gezien en ga hem komende middag ophalen :P
Hij werd me aangeboden voor een bedragje waar ik geen nee tegen kon zeggen, vandaar. Altijd wel leuk voor erbij als hobby autotje denk ik.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Pagina: 1 ... 23 ... 38 Laatste