Een auto delen met 6 man is echt niet te doen. Je pakt hem om te gaan eten, boodschappen doen, avondje uit, als je naar een vriend gaat, weekendje weg. Ik zou wel minimaal 1 SUV nemen.Investig8or schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:33:
Leuk om dit topic te vinden op GoT, dat verwachtte ik niet eigenlijk![]()
Want ik zit met een vraag die hier misschien wel beantwoord kan worden:
We gaan met een groep van 6 studenten een half jaar naar de VS voor stage en we hadden al gehoord dat een auto onmisbaar is daar. We gaan natuurlijk niet rijden in Europese auto's, we gaan voor de echte Amerikanen!
Er zijn twee mogelijke situaties:
1) 1 grote auto waar 6 mensen inkunnen
2) 2 wat kleinere auto's voor meer flexibiliteit
Omdat we in Boston zitten van september tot maart ongeveer was de gedachte van een SUV al opgekomen. Een Ford Exlorer, Dodge Durango, etc voor de AWD omdat het nogal kan sneeuwen hebben we gehoord. De vraag is dus als volgt: zijn er bepaalde merken/modellen aan te raden voor maximaal $6000 (bouwjaar minder interessant) die betrouwbaar zijn? Een wat gunstige MPG zou ook handig zijn maar ze lijken zo rond de 20 MPG te zitten, als het niet anders kan so be it.
Even voor een indruk:
[afbeelding]
Je bent in de VS! Een beetje vrijheid wil je wel, een fijne auto hoort daarbij!
Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154