argh ik word knettergek van die autoindustrie, wat een lambal tuig he....sorry moest er ff uit.
Ik heb in de VS destijds mijn zinken tank lek gereden: 3 gaatjes ter grote van een spelden knop. Dus ik hier 7 maanden geleden in contact gekomen met iemand die dit kan lassen (0.8 mm plaatstaal).
"Nee, ik kom volgende week wel langs", "komt nu ff niet uit", "na min vakantie bel ik wel ff", "bel me nu ff"
Dus ik dat ding eindleijk maar naar een herstel bedrijfje gebracht.......gewoon betalen, geen vrienden prijs, dan heb ik hem volgende week wel terug voor de keuring!
Nadrukkelijk gevraagd wat he tzou gaan kosten en hoe lang het ozu gaan duren (3 kleine gaatjes dichtvloeien):
30 euro, volgende week klaar.
Na 3 (!!!!!!!!!!!!!!!!) weken eindelijk dat ding klaar; of ik 110 euro wou afrekenen. Dikke l*l 3 bier, hebben we afgeroomd op 60 euro........kom ik thuis ding lekt nog erger dan voorheen en de 3 gaatjes binnen 1 cm2 is uitgegroeid tot een lasbrei van 10x20 cm!
Ding weer weggebracht naar een proffesioneel herstel bedrijf: "nee, das broddelwerk op die tank, dat noem je toch geen lassen???!!!", ja vertel mij wat..............."kun jij dit wel dan", ja tuurlijk!!!!!!!!!!!!!!, wanneer is ie klaar dan? Volgende week dinsdag, doe'k wel ff.........dinsdag, nee bel donderdag maar, vandaag............nee bel zaterdag maar (#&%(*&#@@!&%&@#%(& ik heb gvd ee nkeuring te halen...........kan niet op de bonnefooi zo'n ding laten keuren; wordt die gek kwaad! "ik heb wel meer te doen dan die tank van jouw!"..........als je geen tijd hebt zeg het dan gewoon.......lijkt normaalste zaak van de wereld te zijn dit soort dingen maar te vershcuiven, alsof ik een gratis karwijtje vraag....en alsof ik later niet met schade dan bij hem zou willen aankloppen...wat een hufterig gedrag............
ARGH, heb nieuwe via ebay besteld, stelletje honden......wat een tuig he.....en maar mooi lullen. Heb het echt gehad met die kaklullen en ik zit echt niet bij zo'n louche bedrijf, ik verwacht dadelijk ook een rekening van 180 euro manuren voor die k*t tank en ik kan nog steeds niet rijden

, omdat die eerste clown een klein gaatje heeft weten om te vormen tot vulgat en die 2e dus zonodig eerst alles moet uitsnijden en dan nieuwe plaat erin kloppen...........had 6 maanden geleden al nieuwe tank moeten bestellen.
En dat moest ik nou ff kwijt.
en dit staat hier omda thet hier om mijn schatje Pfizter gaat. Ik had vorige week vrijdag gepland voor de keuring zodat ik eindelijk kan gaan cruisen, maar dat lijkt te gaan verschuiven naar 3 weken later.....maar als hij dan eenmaal rijdt, dan ben ik zo trots als een pauw met 900 l*llen.
Kent iemand bdw een goed installatiebedrijf voor een G3 installatie. Ik heb een injectieblok met lmm en lambda sensors. Ik wil niet weer in zo'n louche gedoe vallen die de boel afraffelt, moet kwaliteit zijn en met beleid geinstalleerd zijn (als ik zie hoe de G3 in mijn golf je gebouwt is, komen die prutsers echt niet in de buurt van mijn CV).
Heb een financiele meevaller doordat de indv. keuring is vervallen en dus heb ik wat extra te besteden voor de gasinstallatie.
PS keep up the good work HP, ik wou dat ik die skillz had, heb het wel geprobeerd, maar ik krijg het niet onder de knie dat slijpen en lassen.
[
Voor 15% gewijzigd door
Seesar op 25-06-2009 13:38
]