zo te horen helemaal niks aan gedaan dus
das wel balen
das wel balen
Nee dat wil je niet.Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 21:46:
Ohow, wil ik het weten ?:P
Das mooi klote, klinkt eerder als een blok dat gereviseerd had moeten zijn_Ernst_ schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:25:
Het had een volledig gereviseerd blok moeten zijn... Maar het begint erop te lijken dat de verkoper daar anders over dacht...
Ik heb hem net gemailt, ben benieuwd of hij reageerd.
[ Voor 32% gewijzigd door MadMarky op 14-04-2009 19:35 ]
FF uit nieuwsgierigheid, waar/wie ?Destruction schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:12:
Holy crap..
Ik heb evt. wel een adresje, iemand die veel doet met amerikanen, revisie van v8 blokken.. Maar die zit in Zwolle..
[edit]niet echt te doen vanaf Eindhoven..
Was dit een nieuw blok btw?
[ Voor 72% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 14-04-2009 23:32 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Ik PM je de naam wel ff
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Verwijderd
Nee in zijn geheel niet, ik was al blij dat ik er net mee naar de garage kon rijden...Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 12:13:
ik zou heel erg ver weg blijven van de garage, want als je 14 uur nodig hebt om tot de conclusie te komen dat je blok gaar is , dan ben je toch wel een redelijke fuck-up kwa monteur,
niet te vergeten dat hij je er schijnbaar totaal geen info bij heeft verschaft, wat wel redelijk normaal is bij een revisie blok
en dan nog je moet toch wel redelijk gek doen wil je een nog niet ingelopen blok helemaal gaar trappen
ik neem niet aan dat je meteen volle patat ben gaan gassen met die auto?
Jup, maar past wel goed bij het verleden van de autoVerwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 13:37:
Duivels die kosten.
Heb jij eigenlijk gestudeerd als carrosier ofzo?Hydraulik-Phunk schreef op zondag 19 april 2009 @ 00:02:
Tering zeg, ik kan me goed voorstellen dat je er nu ff flink zat van bent. 14 uur is natuurlijk wel belachelijk veel. In een half uur haal je de intake eraf, de distributiecover eraf halen is iets meer werk, maar in 14 uur assembleer je een compleet blok, 2 zelfs.
Vandaag weer een bak-dagje gehad
[afbeelding]
Want:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is de markerlight rechtsachter trouwens
De Nederbelg !
Euhm,.. Als je voor de auto staat, met je neus naar de auto toe, is het rechts achter...Knightwolf schreef op zondag 19 april 2009 @ 00:25:
Rechtsachter? Is je foto in spiegelbeeld dan?
Wel goed werk verder
BMW 535D
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2009 13:21 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 22-04-2009 13:32 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Knightwolf op 22-04-2009 13:40 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Knightwolf op 22-04-2009 14:27 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Knightwolf op 25-04-2009 13:19 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Knightwolf op 26-04-2009 02:44 ]
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 23:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Phew ..GM's Henderson: Corvette's future is secure
By DALE JEWETT
AutoWeek Magazine
Watch the video: VetteTube - Corvette Videos, Corvette Crashes, Corvette Burnouts, Corvette Racing
The future of the Chevrolet Corvette is secure, General Motors CEO Fritz Henderson says, even has GM dramatically slashes its size and costs.
In an exclusive interview with AutoWeek, Henderson says that not only is the Corvette's current platform undergoing continual development, but the future seventh-generation car, dubbed C7, is also on track.
He would not specify when the C7 Vette would hit showrooms.
Henderson was bullish on Corvette. Not only is he a Corvette enthusiast who drives one, he knows that it contributes to the company's bottom line.
According to GM's top man, "Corvette pays its rent."
The current sixth-generation C6 Corvette has been in production since 2005. The C6 platform used major components from the C5 fifth-generation Corvette, but with substantial upgrades.
AutoWeek reported in October that work on the C7 Vette had been put on an indefinite hold as GM scrambled to cut costs. The talk then was that the C6 platform could be as old as 12 years before the C7 was ready to go.
Foto's?soulrider schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:22:
netjes dat die C7 er toch gaat komen :-)
na een tijd lurken in dit topic (en enkele post in november vorig jaar) kom ik effe zeggen dat de corvette waaraan ik toen wou beginnen werken, de deur uit gaat. (ruimte- en tijdsgebrek)
(en nu volgt er een verdoken vraag en aanbod)
Mocht er dus iemand interesse hebben in Corvette Stingray van '72 met een 454 block (en met Belgische import papieren) mag die het me altijd laten weten.
Auto heeft me er 8,5k gekost, maar hij mag nu weg voor 5k.
Motor en interieur nog pico-bello. Raamkozijnen zijn al hersteld, maar voorruit moet er nog terug in. (een nieuwe ligt klaar) en wat werk nodig aan de onderkant/achterkant (plaats rond benzinetank en ophanging achteraan). (nergens gaten, maar er is wat oppervlakkige roest daar)
was een project van mij, maar ja tijd en ruimte nu nodig voor iets anders, en ik wil hem niet laten verrotten in de tuin...
(ps: wat los is gemaakt geweest, zit allemaal in dozen na te zijn behandeld tegen ev. roestvorming en ev. verflaagje)
foto's kunnen nog volgen (eerst even in de collectie zoeken)
Kan een mooi project zijn voor iemand met plaats, tijd en ervaring.
(ik wil hier dan wel een paar foto's zien :-p)
ps: ik post hem eerst hier, voordat die op andere (echte handels-)site's gaat, omdat er hier nog een hoop zitten met een hart voor een Amerikaanse bak.
[ Voor 92% gewijzigd door FiXeR.nl op 10-05-2009 00:36 ]
Vette bak, alleen ligt er naar mijn smaak te weinig rubber om de velgen.Hydraulik-Phunk schreef op zondag 26 april 2009 @ 00:40:
[video]
De Widebody Challenger die ik al 'ns eerder postte
...:::everybeat.nl
zo is die bij mij afgeleverd geweest. na veel gepuzzel hoe die met die lage neus erop en bij aflevering er weer af gereden kon worden, want zo'n bigblock hangt toch een pak lager dan een 5,7l-block.FiXeR.nl schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:35:
In plaats van dat je even verteld wat er gebeurt is!
[...]
Foto's?
[ Voor 23% gewijzigd door soulrider op 10-05-2009 03:02 ]
Verwijderd
Beetje late reactie, maar: http://www.autoblog.nl/ar...e-kreukels-dankzij-tienerFiXeR.nl schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:35:
In plaats van dat je even verteld wat er gebeurt is!
[...]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
[ Voor 29% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 20-05-2009 10:57 ]
Kan je mij vertellen welke maskingtape je gebruikt (merk/type)? Vaak zie je op discovery van die blauwe fijne, maar in de 10 doe-het-zelvers in de buurt heeft niemand ze.Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:53:
Alles chronologisch in een open dir ja..
Maar ik zal wel even een compleet verslag(je) maken wanneer mn eigen af is, die hierboven is van een vriend.
Hier nog een verslagje van mn blokrevisie
[ Voor 12% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 20-05-2009 19:45 ]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Verwijderd
showcars...vooral bij lowriders (die hun frame wrappen tegen scheuren en andere gevolgen van de druk die vrijkomt tijdens het gebruik van hydraulics) om hun werk te accentueren..Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 11:48:
Die tape gaat er af. Je maskt steeds 1 kleur met tape en papier.
Wat ik niet snap is waarom je een frame zou doen.
torque monster die wheelies doet en je dus zo frame kan zien?Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 11:48:
Die tape gaat er af. Je maskt steeds 1 kleur met tape en papier.
Wat ik niet snap is waarom je een frame zou doen.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
[ Voor 12% gewijzigd door Knightwolf op 25-05-2009 02:44 ]
[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 30-05-2009 17:30 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq