Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Newsservers met binaries [deel 7] Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 104.242 views sinds 30-01-2008

• Punica-
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 30-10-2017
quote:
tweakernick schreef op donderdag 24 april 2008 @ 02:16:
[...]

Ik denk dat je beter de Hitnews support kan aanschrijven.
Wist trouwens niet dat SuperSearch kon achterlopen op je eigen USP.
Dat is heel goed mogelijk omdat Supersearch bij een aantal USPs archiveert, voor zover ik weet zowieso Giganews.

Als iets dan bijvoorbeeld bij Eweka, XSnews, of Tweak gepost is, dan zal je dat daar eerder zien als bij SuperSearch.

Verder header je trager omdat dat inderdaad met maar 1 verbinding gaat, als je een programma pakt wat headered op meerdere threads (vzv ik weet doet newsleecher dit als je meerdere groepen synced) zal je zien dat het wel harder gaat.

• givemebeer
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 08-05-2009
Het is nu donderdag en mijn geld is door newscacher nogsteeds niet teruggeboekt op mijn paypal rekening. Dit zou binnen een aantal dagen gebeuren. Waardeloos gewoon.

• markmart33
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14-12 11:28
Ik kan me voorstellen dat mensen zich ongerust maken over hun geld, maar bedenk wel dat ze nu wel even iets anders aan hun hoofd hebben.
En mogelijkerwijs zijn ze ook veel gegevens kwijt wat allemaal handmatig uitgezocht moet worden, dus dan is het logisch dat het vertraging op loopt.
Ik heb zondag betaald met Ideal en bij mij werkt het gewoon allemaal.
Ik vind wel dat er hier erg wantrouwend wordt gereageerd, kijk dat de boel crasht komt niet professioneel over, maar kan mijn inziens toch met iedere website gebeuren, en waarschijnlijk kunnen ze de vraag niet echt aan, maar de weinige ervaring die ik met hun heb is goed, er wordt ook snel en correct gereageerd op vragen.
Dat gedoe met Paypal komt klungelig over dat geef ik direct toe, maar ik weet niet hoever ze daar zelf de hand in hebben.

(ps ik heb geen enkele band met Newscacher)

• MarkBM
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08-09 07:01
Bij mij gaat het af en aan, dan kan ik weer wel dowloaden, dan krijg ik weer een connection error. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Vanochtend voor de zekerheid toch maar even contact opgenomen met paypal over mijn eerste betaling. Ze konden mij niks vertellen over het wel of niet hebben van problemen met het account van newscacher, omdat ze geen gegevens over derden mogen verstrekken, maar hij kon me wel verzekeren dat er nog geen verzoek was ingediend om geld terug te storten. In het mailtje staat toch echt dat ze deze opdracht direct gegeven hebben aan paypal! Mijn vertrouwen is hier toch wel mee beschaamd en heb ook een claim ingediend!

Als het verzoek nog niet is ingediend, dan hadden ze ons daar ook wel even van op de hoogte mogen stellen, in het verleden waren ze ook niet te beroerd om 'af en toe' eens een mailtje te sturen!

• givemebeer
quote:
MarkBM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:41:
Bij mij gaat het af en aan, dan kan ik weer wel dowloaden, dan krijg ik weer een connection error. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Vanochtend voor de zekerheid toch maar even contact opgenomen met paypal over mijn eerste betaling. Ze konden mij niks vertellen over het wel of niet hebben van problemen met het account van newscacher, omdat ze geen gegevens over derden mogen verstrekken, maar hij kon me wel verzekeren dat er nog geen verzoek was ingediend om geld terug te storten. In het mailtje staat toch echt dat ze deze opdracht direct gegeven hebben aan paypal! Mijn vertrouwen is hier toch wel mee beschaamd en heb ook een claim ingediend!

Als het verzoek nog niet is ingediend, dan hadden ze ons daar ook wel even van op de hoogte mogen stellen, in het verleden waren ze ook niet te beroerd om 'af en toe' eens een mailtje te sturen!
Ik ben er volledig mee eens

• tweakernick
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Slecht Nederlands schrijven ze trouwens bij Newscacher

specs

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
Punica- schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:24:
[...]

Dat is heel goed mogelijk omdat Supersearch bij een aantal USPs archiveert, voor zover ik weet zowieso Giganews.

Als iets dan bijvoorbeeld bij Eweka, XSnews, of Tweak gepost is, dan zal je dat daar eerder zien als bij SuperSearch.

Verder header je trager omdat dat inderdaad met maar 1 verbinding gaat, als je een programma pakt wat headered op meerdere threads (vzv ik weet doet newsleecher dit als je meerdere groepen synced) zal je zien dat het wel harder gaat.
Thx.

Ja idd. Als ik meerdere groepen header dan doen wel alle bots mee. Zodra ik maar 1 groep header werkt ook maar 1 bot. Blijkbaar is dat normaal maar ik vind het toch wel raar...

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

• de Abacus
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 30-03-2009

de Abacus

UsenetJunkie

quote:
Help!!!! schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:27:
[...]

Thx.

Ja idd. Als ik meerdere groepen header dan doen wel alle bots mee. Zodra ik maar 1 groep header werkt ook maar 1 bot. Blijkbaar is dat normaal maar ik vind het toch wel raar...
Zo raar is het niet. Als je headers ophaalt uit een groep, moet jouw programma vele records ophalen uit een dbase. Als je dat met meerdere bots zou doen weet jouw programma niet welke record door welke bot gehaald is. (pas als het binnen is en gearchiveerd wordt)

Meerdere bots is geen probleem als het over even zoveel groepen gaat

XS News Support

• Simkin
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 12-12 20:50

Simkin

Bzzzzz

Ik zou me wel druk maken jongens. De heer Tom Dings (PietjePuk74), eigenaar van newscacher en myWebserver.nl Wordt toch wel een keerin verband gebracht met oplichting en over newscacher lees ik geen enkel postief bericht behalve die door hem zelf geschreven zijn onder een alias.

Het gegeven dat hij in Parimaribo geregistreerd staat maakt het er niet beter op.

Het kan natuurlijk allemaal toeval zijn, maar voorzichtigheid is geboden.

• Ericr
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12-12 15:33
Nu heeft Newscacher een mail gestuurd met een link daarin naar hun site. Daar zou je kunnen zien wat je kan doen om weer geactiveerd te worden. Maar nu zie ik dus mijn oude abonnement dat zij eenzijdig hebben beeindigd en niet mijn later afgesloten abonnement (dom dat ik was om dat alsnog te doen). Heb ze er al over gemaild maar dan verwijzen ze weer naar hun site. Mooie puinhoop dus.

• vr6-only
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 12:48

vr6-only

Blub Blub

Het was ff lekker stil met de mails van Newscacher. Maar ik heb vandaag 3x hetzelfde mailtje ontvangen.

Mijn abbo doet het echter wel weer! Kon het geld terug krijgen of gewoon verder gaan. Heb voor de laatste gekozen. Hopelijk krijg ik er geen spijt van.

Als backup heb ik nog altijd XSnews....voor het geval :+

vr6-only wijzigde deze reactie 25-04-2008 13:37 (13%)

It ain't stupid if it works!

• thefxr
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 17-09 03:04
ik heb een tijd je terug astraweb afgesloten 39 dollar per kwartaal, vandaag de cc overzicht gehad, 25 euro en een beetje, das ongeveer 8 euro per maand.
toch prettig dat de dollar, niks meer waard is!

• misterquantos
  • Laatst online: 19-05-2009
Net als vele anderen behoorlijk wat problemen met newscacher.
Het try out abonnement werkte prima hoewel de voorwaarden tijdens de try al aangepast werden. Omdat de snelheid prima was toch maar een abonnement genomen van een jaar!! Na een week: pay pal problemen!! Abonnement stopgezet.

Geld zou binnen enkele dagen teruggestort worden. Heeft iemand al iets terug gezien?

Daarna de crash...
Ik denk dat ik mijn verlies maar neem, heb er helemaal genoeg van!!

• klaasvs31
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13:04
Ik wacht ook nog steeds op mijn Paypal betaling die terug gestort zou worden door Newscacher...

Ik geef de hoop nog niet op!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Hoop niet opgeven!

Geef degene echter wel de tijd!

Bij mij is het blijkbaar gelukt. Maar zeker niet opgeven. Het is jullie recht en die moet je krijgen ook!

• misterquantos
Net ook maar een claim ingelegd bij Paypal. Of dat wat uithaalt is de vraag omdat de transactie niet onder enige garantie valt. Wel gaan ze het verder onderzoeken als er meerdere claims ingediend worden (en die zijn er volgens mij al).
We zien het wel, misschien komt het allemaal toch nog goed.

• MarkBM
Ik dacht dat ze de problemen een beetje hadden opgelost bij newscacher, maar ze liggen er nu weer uit of is dit alleen bij mij?

Laat maar, het werkt al weer. Gaat wel op en af daar.

MarkBM wijzigde deze reactie 26-04-2008 14:45 (18%)

• Ascathon
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 14-12 20:54
test.news-service.com

Werkt gewoon zonder login. :)
Maar voor hoe lang...
quote:
17:51:20 <+Ascathon> why is it free?
17:51:24 <+Ascathon> and how long does it last?
17:52:24 <+LordMark> its open from time to time
We zien wel...

Ascathon wijzigde deze reactie 26-04-2008 17:52 (52%)

Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - @Ascathon - Save the Whales -- Harpoon a Honda

• Osxy
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 11:08

Osxy

Holy crap on a cracker

quote:
Ascathon schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:49:
test.news-service.com

Werkt gewoon zonder login. :)
Maar voor hoe lang...

[...]

We zien wel...
Prima snelheid op deze server :+

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• thedude0
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Jammer alleen dat ze niet de retentie hebben dat ook op de website van hun staat.

• MarkBM
quote:
vr6-only schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 13:33:
Hoop niet opgeven!

Geef degene echter wel de tijd!

Bij mij is het blijkbaar gelukt. Maar zeker niet opgeven. Het is jullie recht en die moet je krijgen ook!
Begrijp ik hieruit dat jij wel geld heb teruggehad via paypal??

• MarkBM
quote:
thedude0 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:11:
Jammer alleen dat ze niet de retentie hebben dat ook op de website van hun staat.
Er staat ook op de website dat de retentie tijd aan het groeien is tot 160 dagen, oftewel ze hebben het nog maar net ingevoerd. De retentie tijd was een 85 dagen, zal dus uiterlijk 75 dagen duren voordat een retentie tijd van 160 wordt bereikt.

• thedude0
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
zucht. eerst zeggen ze "Our current minimal retention for all binary newsgroups is 160 days" en vervolgens in het klein onder aan de pagina dat het stiekem helemaal niet zo is. wat een bullshit allemaal weer.

• misterquantos
Bedankt Ascathon! Werkt als een speer! Hopelijk blijft het een paar dagen/weken werken totdat ik meer weet waar newscacher naar toe gaat ;)

• MarkBM
Bedankt Ascothon. News cacher had me er weer even af gegooid. News-service werkt prima! :) Ik kan alleen maar 1 lijntje opengooien, hoe is dit bij jullie?

• misterquantos
Ik heb 10 lijntjes :)

• hvink.5
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 27-04-2008
ik heb ook 10 lijntjes op een snelheid van 400kbytes. Mijn verbasing is groot, eindelijk een redelijke!

bedankt!! _/-\o_ _/-\o_

• MarkBM
Zit nu weer op news-cacher..later toch maar een keer 10 lijntjes proberen te openen.

Heeft iemand btw al een reactie gehad op de herstelprocedure van news-cacher. Bij mij blijft het angstvallig stil en staat ook nog steeds mijn oude abo in het systeem ipv mijn nieuwe!

• givemebeer
Nogsteeds geen geld terug op mijn paypal rekening. Newscacher blijft in gebreken. Had een ticket aangemaakt en geen reactie erop gekregen. Deze ticket werd na 2 dagen verwijderd. Heb net een nieuwe aangevraagd. Een zooitje gewoon.

• strangerke
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 07-01-2014
Na vandaag "zou" alles terug in orde moeten zijn zeggen ze :/ :/
IK ben eens benieuwd

• Ericr
quote:
givemebeer schreef op zondag 27 april 2008 @ 14:57:
Nogsteeds geen geld terug op mijn paypal rekening. Newscacher blijft in gebreken. Had een ticket aangemaakt en geen reactie erop gekregen. Deze ticket werd na 2 dagen verwijderd. Heb net een nieuwe aangevraagd. Een zooitje gewoon.
Ze maken het nu nog mooier door gewoon postings op het forum te verwijderen. Doet me denken aan de tijden dat Eweka nog een ADSL-boer was. Ook altijd gezellig op de tig fora die de gebruikersgroep van Eweka had.

Kritische posting over de gang van zaken is verdwenen op het Newscacherforum. Betekent waarschijnlijk dat ieder voor zich moet regelen dat hij of zij zijn geld terugkrijgt.

• notter
  • Laatst online: 28-07-2008
Heb ook de herstelprocedure gevolgd, ook nog niets van gehoord!
Maar kan dus ook nog steeds niet downloaden......... ben maar een leek misschien zie ik iets over het hoofd??

• givemebeer
Inderdaad newscacher heeft een heleboel posts m.b.t de hele paypal situatie verwijderd. Ik had laatst een ticket aangevraagd over de hele gang van zaken . De antwoordt hierop was dat ik mij moest wenden tot de informatie op het forum. tot mijn grote verbazing had newscacher alle informatie omtrent paypal verwijderd. Gisterenavond is er een bericht geplaatst door een admin en duidt op tekortkomingen aan de kant van paypal. wie moet je geloven. Mijns inziens komt newscacher ongeloofwaardig over.

• P!m
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 14-12 23:29
Tot en met gisteravond geen last gehad van de problemen bij Newscacher. Kon gewoon door blijven downloaden met mijn oude account. Het vreemde is dat mijn account op de website van Newscacher niet meer bestond. Deze heb ik dus opnieuw aangemaakt, en daarna de herstel-procedure ingevoerd. Ook hierna kon ik door blijven downloaden _/-\o_ .

Ik kan nu ineens niet meer downoaden :'( . Ik krijg een Authentication error.

Iemand anders die hetzelfde heeft?

• freezer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13-12 16:00

freezer

er komt geen end 'an

Kan ook niet meer downloaden.

Ook geen geld terugontvangen van eerste betaling via Paypal.

Heb een support ticket ingeschoten. Hopelijk werkt alles binnenkort weer anders denk ik dat we allemaal naar ons geld kunnen fluiten.

• Atomsk
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:41
Gewoon een wat duurdere en meer betrouwbare usenetprovider nemen lijkt me. Op een gegeven moment kan het niet goedkoper meer zonder in te leveren op betrouwbaarheid en service. Dan kun je hier wel vragen naar wie er nog meer problemen heeft, maar dat lost uiteindelijk niks op.

Ben al enige tijd tevreden met Tweaknews. Eweka ook even geprobeerd, maar het feit dat je daar maar beperkt (en traag) headers kunt binnenhalen vond ik toch wel een groot nadeel.

_██_
(ಠ_ృ)

• Ericr
Herstelprocedure opgestart bij Newscacher en nu heb ik geen abonnement meer. Gaat weer top dus. Had daarvoor nog beschikking over het oude abonnement dat ik betaald heb met Paypal. Geloof dat het herstellen niet echt vlot verloopt.

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14-12 09:30
quote:
Ericr schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:21:
Herstelprocedure opgestart bij Newscacher en nu heb ik geen abonnement meer. Gaat weer top dus. Had daarvoor nog beschikking over het oude abonnement dat ik betaald heb met Paypal. Geloof dat het herstellen niet echt vlot verloopt.
Van het weekend vanwege een verhuizing geen tijd dus nu maar de herstel procedure ook opgestart. Ben benieuwd.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• Ezeltje
  • Laatst online: 02-05-2008
Omdat ik dit Newscacher verhaal heel raar vind, ben ik als vaste Paypalgebruiker eens gaan informeren. Welnu eerst het Paypal verhaal. Paypal heeft gewoon alle bedragen betaald. Over terugbetalen is bij Paypal niets bekend. Er lagen inmiddels al aardig wat vragen over Newscacher op hun stapel "nog uit te zoeken". Ze worden bij Paypal niet graag in een slecht daglicht gesteld.
De mensen die met hun creditcard hebben betaald moeten als de bliksem bij de creditcard organisatie hun geld terugvragen.
De mensen die per Ideal of zo betaald hebben zijn waarschijnlijk gewoon hun geld kwijt.
Zelfs het verhaal over die serverstoringen bij de provider lijkt gewoon gelul.
Op de site van Newscacher worden de mensen, die vragen stellen over dit gebeuren nu afgeblaft door een moderator "Yorick" die gezien zijn leeftijd ( 16 jaar) nog vertrouwen in Tom Dings heeft.
Even een snel sommetje: bij 2600 klanten ( getal van de site) a laten we zeggen ¤ 30,-- heeft Tom Dings al zo'n dikke ¤ 78.000,-- in de knip. Over alle Paypal bedragen praten we dan niet eens.
Ik ga straks Tante Es eens bellen voor een tip.:P

• markmart33
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14-12 11:28
quote:
Ezeltje schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:16:
Omdat ik dit Newscacher verhaal heel raar vind, ben ik als vaste Paypalgebruiker eens gaan informeren. Welnu eerst het Paypal verhaal. Paypal heeft gewoon alle bedragen betaald. Over terugbetalen is bij Paypal niets bekend. Er lagen inmiddels al aardig wat vragen over Newscacher op hun stapel "nog uit te zoeken". Ze worden bij Paypal niet graag in een slecht daglicht gesteld.
De mensen die met hun creditcard hebben betaald moeten als de bliksem bij de creditcard organisatie hun geld terugvragen.
De mensen die per Ideal of zo betaald hebben zijn waarschijnlijk gewoon hun geld kwijt.
Op de site van Newscacher worden de mensen, die vragen stellen over dit gebeuren nu afgeblaft door een moderator "Yorick" die gezien zijn leeftijd ( 16 jaar) nog vertrouwen in Tom Dings heeft.
Even een snel sommetje: bij 2600 klanten ( getal van de site) a laten we zeggen ¤ 30,-- heeft Tom Dings al zo'n dikke ¤ 78.000,-- in de knip. Over alle Paypal bedragen praten we dan niet eens.
Ik hoop niet dat je gelijk hebt maar het feit dat ik nergens geen enkele reactie op krijg, benauwd mij eerlijk gezegd wel.
Ik kon nog tot gisteren gewoon gebruik maken van newscacher, maar nu werkt het helaas niet meer, ben benieuwd of er nog mensen zijn waarbij het wel werkt.
Als het nu gewone pech zou zijn en het verhaal van de server storing wel waar is, geef dan meer openheid in zaken, en meld vooral duidelijk dat bepaalde zaken vertraging oplopen.
Het is in ieder geval wel duidelijk dat veel mensen hier een wijze les leren, goedkoop is duurkoop, alhoewel ik nog steeds de hoop blijf hebben dat ze gewoon ontzettend druk zijn en dat het uiteindelijk wel goedkomt, maar wordt eerlijk gezegd wel wat nerveus.

• ustinov
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 29-11 21:22
quote:
markmart33 schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:25:
[...]

Ik hoop niet dat je gelijk hebt maar het feit dat ik nergens geen enkele reactie op krijg, benauwd mij eerlijk gezegd wel.
Ik kon nog tot gisteren gewoon gebruik maken van newscacher, maar nu werkt het helaas niet meer, ben benieuwd of er nog mensen zijn waarbij het wel werkt.
Als het nu gewone pech zou zijn en het verhaal van de server storing wel waar is, geef dan meer openheid in zaken, en meld vooral duidelijk dat bepaalde zaken vertraging oplopen.
Het is in ieder geval wel duidelijk dat veel mensen hier een wijze les leren, goedkoop is duurkoop, alhoewel ik nog steeds de hoop blijf hebben dat ze gewoon ontzettend druk zijn en dat het uiteindelijk wel goedkomt, maar wordt eerlijk gezegd wel wat nerveus.
Bij mij werkt mijn betaalde abonnement ook nog steeds niet, terwijl op het forum gezegd wordt dat alles het weer doet.
Gelukkig kan ik wel weer een try out abonnement aanmaken en die doet het prima.
Dat de servers het nog wel doen geeft mij het idee dat het eerder amateurisme is dan opzet. Het zal wel weer goed komen.

• huh??
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 04-01 13:48
Bij mij werkt alles (gelukkig) nog wel gewoon.
Heb toen met IDEAL betaalt en behalve de puinhoop in het begin, loopt het hier nogsteeds als een treintje... (Newscacher)

• givemebeer
Newscacher heeft een aantal abo's eenzijdig opgeheven omdat ze problemen met paypal betalingen hadden. Newscacher had vervolgens beloofd dat de betalingen terug gestoort zouden worden en wel na een aantal dagen. Niks is minder waar. Wij zijn 8 dagen verder en paypal krijgt nog steeds de schuld. Nog geen terugbetaling en de account doet het nog steeds niet. Leuk voor alle mensen welke betaald hebben met ideal maar er is volgens mij een grote group mensen die nog steeds in de kou staan door zeer slechte voorbereiding en administratie. Over de news server heb ik niet te klagen maar de na zorg voor sommige mensen is ronduit een puinhoop.

• thefxr
quote:
Ezeltje schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:16:
dit werd al eens eerder gemeld en ik vermoed hetzelfde

• Ericr
Ene minuut krijg ik een mail dat mijn account hersteld kan worden, nog geen kwartier later de mail dat ze het overgemaakte bedrag per ommegaande gaan terugstorten. Tja dat hebben we volgens mij eerder gehoord.

Alleen heb ik nu wel weer een account maar dat is dan weer het oude account wat betaald is met Paypal en reeds eerder door hun was opgeheven. Als iemand het nog begrijpt of begrijpen wil mag hij het zeggen.

• strangerke
Ondertussen hebben ze bij newscacher toegegeven dat ze die accounts niet meer kunnen activeren . En dat ze die mensen allemaal hun geld gaan terug storten . Ik ben eens benieuwd wanneer we ons geld terug krijgen ???????

• givemebeer
Newscacher vertrouw ik inmiddels voor geen meter. Ongeveer 8 dagen geleden kreeg ik te horen dat mijn paypal betaling terug betaald zou worden en zou een aantal dagen in beslag nemen. Toen dit niet gebeurde heb ik een ticket aangevraagd welke niet beantwoord werd. Een tweede ticket kreeg ik als antwoordt dat het aan paypal lag. Vanavond een mail gekregen dat het een onbegonnen werk is om alle paypal account's opnieuw te activeren wegens incorrecte gegevens. Blijkbaar heeft paypal helemaal geen opdracht ontvangen een week geleden op het geld terug te betalen. Deze club zoals eerder gezegd komt mij volkomen ongeloofwaardig over. Ik ben benieuwd wanneer er nieuwe problemen onstaan. Ik kan allen maar zeggen - Pas op!!

• givemebeer
Ik heb inmiddels een claim ingediend bij paypal

• P!m
Ben benieuwd hoe ze het geld van mijn Wallie-betaling terug gaan betalen. Ik ga ze bij Newscacher mijn rekeningnummer niet geven.

• Ericr
quote:
givemebeer schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:43:
Ik heb inmiddels een claim ingediend bij paypal
Tja jammer dat dit maar teruggaat tot 45 dagen, kan zelf weinig uitrichten bij Paypal omdat ik al in februari betaald heb.

• givemebeer
Ik heb weer een email gekregen van newscacher waarin ik geadviseerd word om een claim in te dienen bij paypal@newscacher.com. Newscacher reageerd niet waardoor je je geld binnen enkele dagen terug kan krijgen. Volgens hebben een aantal mensen zoiets al gedaan maar zonder resultaat.

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14-12 09:30
Ik kreeg net ook een zooi mails, maar ik ben dus Ideal betaler.
Goed ik ben blij dat ik 'maar' 6 maanden heb afgenomen (tot 30 euro)

Ik ga ervanuit dat ik mijn geld kwijt ben en anders dan is het netjes (als ik het terug heb)
Ik zal op zoek gaan naar een andere usenet provider.
Eweka ofzo ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• misterquantos
Heb ondertussen absoluut geen vertrouwen meer in newscacher. Hopelijk trapt niemand meer in deze oplichting! Ze geven echt je geld niet meer terug (anders hadden ze dat al lang gedaan). Ze proberen iedereen nog zoveel mogelijk geld af te zetten en over een paar weken bestaan ze gewoon helemaal niet meer. Weet iemand wie Jorick (SuicideCow) is uit Esbeek. Hij is 1 van de irritante moderators op het newscacher forum.}:O

misterquantos wijzigde deze reactie 28-04-2008 22:23 (8%)

• freezer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13-12 16:00

freezer

er komt geen end 'an

Ik weet wel wie dat is hij waarschijnlijk binnenkort niet meer,

• Isaak Asimov
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 03-07-2017
NewsCacher ligt er bij mij uit.. :( Werkt hij bij iemand anders wel?

• thefxr
volgens mij is newscacher gewoon falliet, alleen weten ze het zelf nog niet. :X

• tweakernick
  • Niet online
Iemand msn@mywebserver.nl (Newscacher) aan zijn MSN toegevoegd?

specs

• strangerke
Na bijna één week wachten, werkt mijn verbinding ondertussen toch weer (newscacher) :) :) , ben alleen benieuwd hoelang ????

• P!m
Ik ben eigenlijk best tevreden met Newscacher.

Gisteren om 20:00 een ticket aangemaakt, steeds binnen 5 minuten antwoord op m'n reply. Mijn account is opnieuw geactiveerd, geschiedenis klopt weer en ik kan weer downloaden.

• tweakernick
  • Niet online
Hier ook zo'n soap, sta je dan met je naam vermeld. Nog net geen plaatsnaam erbij.
Of zou dit een idee zijn van zijn PA?

specs

• Ericr
Het zijn ook wel grappenmakers met hun 'dien maar een claim in bij Paypal'. Velen hebben meer dan 45 dagen geleden betaald aan Newscacher en dan is een geschil niet meer in te dienen. Dat geschil mondt pas na 20 dagen uit in een claim en dat betekent dus niet dat je binnen enkele dagen je geld hebt zoals Newscacher het meldt in hun mail.

Een pestbende is het gewoon en ze weten duidelijk niet om te gaan met Paypal of het afhandelen van reeds betaalde bedragen.

• wlchris
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 10-12 19:29
Enkele maanden geleden een proef-accountje aangemaakt bij Newscacher, gelukkig nooit een betaald abbo genomen, Wat is dit een zeer onprofessioneel bedrijf zeg. Inmiddels al meer dan 45 Mails van hun ontvangen met de zogenaamde aanbiedingen en onzin (En ja, ik weet dat je de mails kan uitzetten maar het gaat om het idee) Dit doe je als bedrijf niet.

Gmail markeert ze sinds kort vanzelf al als SPAM, >:)

• Xandrios
  • Laatst online: 13:34
Ik heb ook maar eens gepost op dat forum daar. Als gebruiker zou ik het zeker niet pikken dat je volledige naam gepost wordt op dat forum. Als bedrijf zijnde kun je dat absoluut niet maken.

Een tip voor iedereen: Verlaat die toko direct. Deze cowboys weten niet hoe je een bedrijf, laat staan een usenet dienst moet runnen.

• LinuZZ
  • Laatst online: 06:45
quote:
Geachte klant,

Langs deze weg willen wij u informeren over Eweka haar nieuwe services en aanbiedingen.

- SMS

Met ingang van heden kunt u ook SMS-betalingen verrichten voor onze usenetdiensten.

Per SMS krijgt u 24 uur onbeperkt toegang.

Als u van onze SMS dienst gebruik wilt maken dient u de code EWKUN gevolgd door een spatie en uw gebruikersnaam te sturen naar 2211. Zodra uw SMS is verwerkt zullen wij uw betaling direct bijschrijven op uw account.

Kosten per SMS bedragen EUR 1,10 plus de kosten van uw (eigen) provider.

- SSL

Op verzoek van onze usenet klanten hebben wij, als test, een SSL-gateway opgebouwd voor ons usenet platform. Voor iedereen die een actief account heeft, geldt dat u met ingang van heden kunt inloggen op sslreader.eweka.nl, met uw gebruikelijke inlog gegevens onder voorbehoud dat uw softwareprogrammatuur dit ondersteunt.

Door het gebruik maken van SSL kunt u in veel gevallen, indien uw provider snelheidsbeperkingen heeft opgelegd, een verbetering van snelheid behalen. Echter, dit is niet gegarandeerd. Door gebruik te maken van SSL wordt de data tussen uw computer en onze servers encrypted (versleuteld). Dit kost extra rekenkracht op uw computer, waardoor het mogelijk is dat de snelheid die u met SSL-encryptie behaalt lager is dan de snelheid zonder SSL-encryptie.

In de testfase zijn het totaal aantal connecties op de SSL reader beperkt. Het is hierdoor mogelijk dat tijdens drukke periodes de SSL service tijdelijk niet beschikbaar is. Voor eventuele vragen over de voortgang van de test en de beschikbaarheid kunt u terecht op ons forum http://www.eweka.nl/phpbb

Met vriendelijke groet,

Het Eweka Team
nieuwsbrief van Eweka met goed nieuws, SSL ondersteuning _/-\o_

WKS01, SRV01, NBK01, HTPC01, HTPC02, HTPC03

• MichielM
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
quote:
Xandrios schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:05:
Ik heb ook maar eens gepost op dat forum daar. Als gebruiker zou ik het zeker niet pikken dat je volledige naam gepost wordt op dat forum. Als bedrijf zijnde kun je dat absoluut niet maken.

Een tip voor iedereen: Verlaat die toko direct. Deze cowboys weten niet hoe je een bedrijf, laat staan een usenet dienst moet runnen.
Niet om het even, is het niet vreemd dat een moderator zich inhoudelijk (dus subjectief) met een topic gaat bezig houden?

• Xandrios
Nee dat is niet vreemd.

• Punica-
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 30-10-2017
quote:
raar

• MichielM
  • Niet online
quote:
Hier kun je toch de vergelijking trekken: forum <> moderator vs. usenetprovider <> medewerker? Of verklaar je nader?

• Xandrios
Ik ben net zo goed een gebruiker van het forum. Daarnaast breek ik met mijn post geen regels, ik geef (zoals je zegt) mijn subjectieve mening over het geheel. Niets mis mee.
Het zou fout zijn als ik mijn subjectieve mening verwerk in moderator-acties, bijvoorbeeld door te iemand bannen als ik het niet eens ben met hem/haar. Maar dat gebeurd niet.

De vergelijking met een medewerker van een USP is wat scheef. Die mogen hier best posten zolang er geen reclame gemaakt wordt. En dat is puur om gebruikers niet te voeden met valse/verkeerde informatie.

Maargoed, deze discussie hoort hier niet thuis. Mocht je meer info willen dan ben ik te bereiken per email of PM :)

• luckytrebor
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20-01 00:04
Newscacher heeft inmiddels mijn betaalde abonnement tot volle tevredenheid hersteld. Het heeft even geduurd maar waarschijnlijk hebben die mensen daar er ook wat van geleerd. Van de boel tillen, wat ik ook gedacht heb, is dus geen sprake!! Verder haal ik net als voorheen de voor mij maximale snelheid 1300kb. Verder is er, zoals eigenlijk bij een zichzelf respecterende Usenet Service Provider normaal behoord te zijn, volledige SSL ondersteuning.
Na al dat *****, let wel ook door mij!, is als het goed gaat ook een positieve post op zijn plaats.

bjck wijzigde deze reactie 05-05-2008 10:54 (1%)

• MichielM
  • Niet online
quote:
Xandrios schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:40:
De vergelijking met een medewerker van een USP is wat scheef. Die mogen hier best posten zolang er geen reclame gemaakt wordt. En dat is puur om gebruikers niet te voeden met valse/verkeerde informatie.
Als je naar jouw reactie kijkt:
quote:
Deze conclusie trek je zelf en is niet op harde feiten gebaseerd, oftewel alleen op jouw mening. Tevens ben je moderator hier, andere users kijken toch anders naar een post van jou dan van een doorsnee gebruiker (lees: zonder status).

• nitraat
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 22-08-2011
quote:
Xandrios schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 14:05:
Je kan het moreel gezien niet maken, maar dat is zelfs in strijd met de privacy wetgeving, dus gelijk een klacht indienen zou ik zeggen.

• Isaak Asimov
Ik heb nog steeds geen verbinding van mijn Newscacher account; ik heb 2x betaald voor het Piccolo-abo en voel me goed genaaid.... :(

• Dikkiedikdik
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
quote:
LinuZZ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:02:
nieuwsbrief van Eweka met goed nieuws, SSL ondersteuning _/-\o_
3 vraagjes: moet je je opgeven voor die nieuwsbrief, ik heb hem niet mogen ontvangen (ben eweka klant en krijg wel af en toe een mail van ze met info over bijv. dagen dat ze niet bereikbaar zijn).

Is het aan te raden SSL te gebruiken (met in achterhoofd Brein e.d.)? Of heeft dat weinig nut?

Totaal andere vraag: weet iemand of je bij Eweka ook gewoon een abonnement kan nemen zodat ze elke maand zelf het geld afschrijven? Ik betaal nu elke keer maar een paar maand vooruit, maar ik zou het handiger vinden als ze gewoon zelf elke maand incasseren.

Dikkiedikdik wijzigde deze reactie 29-04-2008 22:52 (21%)

• Zondagskindje
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 10:54

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

quote:
snoeki schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 22:51:
[...]

3 vraagjes: moet je je opgeven voor die nieuwsbrief, ik heb hem niet mogen ontvangen (ben eweka klant en krijg wel af en toe een mail van ze met info over bijv. dagen dat ze niet bereikbaar zijn).

Is het aan te raden SSL te gebruiken (met in achterhoofd Brein e.d.)? Of heeft dat weinig nut?

Totaal andere vraag: weet iemand of je bij Eweka ook gewoon een abonnement kan nemen zodat ze elke maand zelf het geld afschrijven? Ik betaal nu elke keer maar een paar maand vooruit, maar ik zou het handiger vinden als ze gewoon zelf elke maand incasseren.
Dat kan je bij internetbankieren toch automagisch instellen? :?

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

• Dikkiedikdik
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
quote:
Zondagskindje schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 22:54:
[...]

Dat kan je bij internetbankieren toch automagisch instellen? :?
Ach ja, die functie gebruik ik alleen om geld naar mijn spaarrekening te doen. Bedankt, ga het gelijk instellen voor de vrienden van Eweka.

Nieuwsbrief kwam ook al binnen (ja, laat ik de mail eens checken zucht), rest nog het SSL vraagje...

• strokealpha
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 09-05 15:00
Newscacher: men kon toch geen geld krijgen van Paypall ? Bullshit !! Ik heb mijn eerst betaalde abo aktief en een bevestiging dat ze (Newscacher dus) mijn betaling hebben ontvangen !! Heb er voor alle zekerheid maar even een uitdraai van gemaakt.

Dit versterkt dus alweer de indruk dat e.e.a financieel niet helemaal pluis is bij NC

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Als je nou oplet, dan kun je lezen dat zijn eigen paypal account uit Suriname geen mogelijkheid heeft om paypal betalingen te ontvangen.

Nu maakt die gebruik van een paypal account van iemand anders.

Mijn account werkt inmiddels weer (1.5 dag ongeveer). Herstel procedure gevolgd en voila.

• enricovos
  • Laatst online: 21-05 07:48
Heb zelf op 17 april een newscacher-account aangeschaft. Ik heb een abo genomen voor een half jaar en na 5 dagen kwam er een systeemcrash. Ik moet zeggen dat ik er aan heb getwijfeld of het ooit weer zou gaan werken maar gisteren (dinsdag 29 april) zijn bij een groot deel van mensen die een abonnement hadden de accounts hersteld :) .
Ik kan dus een hoop negatieve zaken verzinnen die zij de afgelopen dagen fout hebben gedaan en ik ben het met sommige zaken nog steeds niet eens die zijn gebeurd (forum wissen omdat er te negatief wordt gesproken) maar uiteindelijk werkt alles bij mij nu wel. Ik heb, achteraf, twee uur niet kunnen downloaden omdat een proefabonnement gewoon werkte maar het gevoel dat je belazerd denkt te worden maakte iedereen erg kwaad.
Ik heb niet via Paypal betaald (iDEAL), maar ook voor die gebruikers komt er nu een einde aan de onzekerheid aangezien deze account schijnbaar vandaag of morgen op dezelfde manier worden hersteld als de mensen die op een andere manier hebben betaald (staat op hun forum te lezen).
Ik ben nog niet helemaal overtuigd van de bedoelingen van dit bedrijf omdat ik ze verder niet ken maar denk zeker dat zij nu het voordeel van de twijfel verdienen.
Ik zal ze in dit stadium nog niet aanraden maar over een maand misschien wel want de prijzen zijn laag en de snelheid is top (2700 kb/s strak met UPC EXTREME continue (met SSL)).

• misterquantos
Hi Enrico,
Ik ben blij dat je geholpen bent. Ik vind het ook goed dat er een positief bericht komt als er iets weer werkt. Er zijn echter nog een heleboel mensen, waaronder ik zelf, die nog steeds geen geld (en dat zal er ook wel niet meer komen) maar die ook niet kunnen downloaden. Ik snap nog steeds niet waarom ze de mensen die betaald hebben niet gewoon toegang kunnen geven tot de newsserver?
Er zijn hoogstwaarschijnlijk een hoop mensen die een test account hebben en dus gratis kunnen downloaden maar een aantal mensen die betaald hebben kunnen ze geen toegang geven????
Ik hoop dat ik vandaag of morgen weer verder kan maar ik vrees dat het nog wel even gaat duren!!

• Isaak Asimov
quote:
vr6-only schreef op woensdag 30 april 2008 @ 03:30:Mijn account werkt inmiddels weer (1.5 dag ongeveer). Herstel procedure gevolgd en voila.
Hoezo herstelprocedure, hoe werkt dat??
Ik krijg een automatisch mailantwoord met de cryptische tekst "Support Systeem gebruiken aub!"
Ga ik daarheen dan verlangt het systeem dat ik inlog en vervolgens herkent het systeem me niet. :?

Isaak Asimov wijzigde deze reactie 30-04-2008 15:54 (12%)

• enricovos
quote:
misterquantos schreef op woensdag 30 april 2008 @ 11:45:
Hi Enrico,
Ik ben blij dat je geholpen bent. Ik vind het ook goed dat er een positief bericht komt als er iets weer werkt. Er zijn echter nog een heleboel mensen, waaronder ik zelf, die nog steeds geen geld (en dat zal er ook wel niet meer komen) maar die ook niet kunnen downloaden. Ik snap nog steeds niet waarom ze de mensen die betaald hebben niet gewoon toegang kunnen geven tot de newsserver?
Er zijn hoogstwaarschijnlijk een hoop mensen die een test account hebben en dus gratis kunnen downloaden maar een aantal mensen die betaald hebben kunnen ze geen toegang geven????
Ik hoop dat ik vandaag of morgen weer verder kan maar ik vrees dat het nog wel even gaat duren!!
Dat is ook de reden waarom ik nog een beetje huiverig ben, niet alle problemen zijn opgelost. Momenteel (woensdag 30 april 16.30 uur) kan niemand via newscacher.com downloaden i.v.m. werk aan het platform (??!). Duurt al een paar uur dus maar hopen dat het goed komt. Ik heb zelf dus ook in de positie gezeten dat ik betaald heb voor een abo alleen ik had nu het voordeel dat ik niet met Paypal had betaald. De klanten die met paypal hebben betaald hebben voor zover ik weet het abo nog niet weten te herstellen. Geld terug geven ze niet (heeft een moderator min of meer gezegd door te beweren dat dit nergens vermeld staat). Men maakt wel keer op keer de belofte dat het goedkomt en zoals ik al zei, bij een hoop klanten is het abo hersteld. Succes in ieder geval.
Ik zal wel melden wanneer het downloaden weer werkt.

• enricovos
quote:
Isaak Asimov schreef op woensdag 30 april 2008 @ 15:51:
[...]
Hoezo herstelprocedure, hoe werkt dat??
Ik krijg een automatisch mailantwoord met de cryptische tekst "Support Systeem gebruiken aub!"
Ga ik daarheen dan verlangt het systeem dat ik inlog en vervolgens herkent het systeem me niet. :?
Op de site staat beschreven dat je jezelf opnieuw moet aanmelden voor een username/password omdat zij alle gegevens kwijt zijn. Wanneer je dus dezelfde naam gebruikt bij het opnieuw aanmelden dan kan je d.m.v. een nummer op je betalingsbewijs de boel herstellen. Werkt (nog) niet voor mensen die met Paypal hebben betaald.

• strangerke
Werkt wel als je met paypal betaald hebt aan lanouve.nl , heb je aan ....newscacher.com betaald dan werkt dit niet .

Ik had dus aan beiden betaald , mijn abbo betaald aan lanouve werkt ondertussen . Van dat andere zou ik mij geld terug krijgen (zeggen ze toch)

Ondertussen ligt WEERAL alles plat (hopelijk deze keer niet te lang) wegens "werkzaamheden"

• Leftblank
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 14:56
quote:
strangerke schreef op woensdag 30 april 2008 @ 17:03:
Werkt wel als je met paypal betaald hebt aan lanouve.nl , heb je aan ....newscacher.com betaald dan werkt dit niet .

Ik had dus aan beiden betaald , mijn abbo betaald aan lanouve werkt ondertussen . Van dat andere zou ik mij geld terug krijgen (zeggen ze toch)

Ondertussen ligt WEERAL alles plat (hopelijk deze keer niet te lang) wegens "werkzaamheden"
Inderdaad, knap waardeloos al die downtime, de downtime van na de crash is - gelukkig - wel gecompenseerd, maar ik vraag me af of ze dit deze keer ook weer zullen doen, laat staan of het uberhaupt weer gaat werken.

Verder werkt de site ook nog maar half, het is nog niet mogelijk je server password aan te passen en verdwijnen berichten van het forum op wonderbaarlijke wijze. Erg jammer.

• Isaak Asimov
quote:
enricovos schreef op woensdag 30 april 2008 @ 16:45:
[...]

Op de site staat beschreven dat je jezelf opnieuw moet aanmelden voor een username/password omdat zij alle gegevens kwijt zijn. Wanneer je dus dezelfde naam gebruikt bij het opnieuw aanmelden dan kan je d.m.v. een nummer op je betalingsbewijs de boel herstellen. Werkt (nog) niet voor mensen die met Paypal hebben betaald.
Heb mij dus opnieuw ingeschreven en een 'Ticket' aangemaakt met daarin het verzoek om herstel van het account met vermelding van het transactienummer aan La Nouve, is dit voldoende :?

• Jassy
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14:00
quote:
Heeft geen nut tegen Brein ofzo. Is meer voor UPC/Chello klanten die op deze manier wel hun volle snelheid halen, meer niet :)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• strokealpha
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 09-05 15:00
Waarom heb ik het gevoel dat de mensen welke een Paypal betaling aan Newscacher hebben gedaan zich samen eens zouden gaan beraden over mogelijk juridische stappen ? Ondanks dat men bij nc blijkbaar het boetekleed heeft aangetrokken door te melden dat e.e.a. grotendeels eigen schuld is dat aangaande Paypal een heleboel mis is gegaan.

Op rechtstreekse vragen van mijn kant wordt niet ingegaan terwijl op mijn uitdrukkelijke verzoek om niet met naam, toenaam en betalingsgegevens publiekelijk samen met anderen op het nc forum te worden gezet het nodige ongepaste commentaar volgt. Die lijst(en) publiceren vormen gewoonweg inbreuk op de privacy.

Voor degene die e.e.a. wil nalezen: mijn nick op het nc forum is ook strokealpha.

Alweer liggen de servers van nc plat z.g. voor onderhoud. Raar dat tijdens mijn gehele internetperiode (vanaf ongeveer 1998) zoiets nog nooit heb meegemaakt.

Mocht het echt fout gaan met newscacher zou ik alle potentiele "slachtoffers" willen vragen dit hier te melden (als de moderator zich daarin kan vinden tenminste)

• DCFreak
  • Laatst online: 10-12 00:19

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

quote:
Isaak Asimov schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:43:
[...]

Heb mij dus opnieuw ingeschreven en een 'Ticket' aangemaakt met daarin het verzoek om herstel van het account met vermelding van het transactienummer aan La Nouve, is dit voldoende :?
Volgens mij moet je gewoon de instructies opvolgen;
quote:
We hebben ook voor jou een activeringsmethode ingebouwd zodat je je oude Paypal betaalde abonnement weer kunt activeren :

Zoek in Paypal op wat je transaktie nummer is wat Paypal je heeft toegewezen. Niet het nummer met een _ (underscore!) erin.

Vervolgens bestel je het pakket zoals je dat destijds afgerekend hebt en bij het afrekenen geef je het transaktie nummer exact zo op als het aangegeven staat bij Paypal. (Letters zijn hoofdletters!)

Vervolgens worden er enkele checks uitgevoerd en wanneer alles klopt wordt je account weer geactiveerd.

• enricovos
Zojuist heeft de Administrator van newscacher.com het volgende gepost op hun forum:

----------------------------------------------------------
Site Admin
Posts: 157 Update vindt pas plaats om 12:00 .. Deze vertraging is mede te wijten aan XS News BV (http://www.xsnews.nl) waar wij diensten van afnemen ...

Maar goed laten we hopen op een spoedige afloop ...

---------------------------------------------------

Kan iemand op dit forum een dergelijk bericht bevestigen?
Downloaden via Newscacher.com liggen namelijk al weer plat sinds woensdag ochtend. ;(

enricovos wijzigde deze reactie 01-05-2008 09:21 (8%)

• MichielM
  • Niet online
Ik kan dat wel bevestigen: als een klant zijn rekeningen niet (op tijd) betaald, volgen er maatregelen. Misschien niet na de eerste keer, maar wel na de derde keer.

• Nilco
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14-12 19:44
Das niet zo mooi. Dan ben ik bang dat ik en vele met mij straks gewoon hun geld kwijt zijn (ik heb voor 1 jaar betaald). Ik zit er vanaf half maart en geen problemen gehad tot gisteren.
Maar als ik de gang van zaken van de afgelopen weken zo lees en hier en daar de info aangaande de oprichter van newscacher dan krijg ook ik nu het gevoel dat dat zaakje niet deugd. Laten we maar afwachten en hopen op een goede afloop. En ja dat xsnews de deur dichtgooit als er niet (op tijd) betaald wordt is niet meer dan logisch.

Nilco wijzigde deze reactie 01-05-2008 11:32 (11%)

• tweakernick
  • Niet online
Voeg voor de gein msn@mywebserver.nl eens aan je MSN toen.
Krijg je Tom @ Paramaribo te zien (en een foto van een niet zo'n aantrekkelijke vent) :+

specs

• enricovos
quote:
Michiel Muhlenbaumer schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:08:
Ik kan dat wel bevestigen: als een klant zijn rekeningen niet (op tijd) betaald, volgen er maatregelen. Misschien niet na de eerste keer, maar wel na de derde keer.
Weet jij zeker dat het niet betalen van rekeningen echt de oorzaak is of is dat wat jij zelf denkt?
Forum van newscacher wordt gesecureerd vandaar dat ik op dit forum om info vraag.
Nog andere die kunnen bevestigen wat de werkelijke oorzaak is? Lijkt mij dat XSNEWS niet blij zullen zijn wanneer hun goede naam hierin betrokken raakt. Iemand van XSnews die hierover een uitspraak wil doen (anoniem eventueel)? Bedankt Alvast

• patrickluktniet
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 25-07-2010
quote:
enricovos schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 09:17:
Zojuist heeft de Administrator van newscacher.com het volgende gepost op hun forum:

----------------------------------------------------------
Site Admin
Posts: 157 Update vindt pas plaats om 12:00 .. Deze vertraging is mede te wijten aan XS News BV (http://www.xsnews.nl) waar wij diensten van afnemen ...

Maar goed laten we hopen op een spoedige afloop ...

---------------------------------------------------

Kan iemand op dit forum een dergelijk bericht bevestigen?
Downloaden via Newscacher.com liggen namelijk al weer plat sinds woensdag ochtend. ;(
sorrie mensen voor de rommel die wij er op dit moment van hebben.
dit is deels de schuld van de hosting provider waar wij gebruik van maken...
deze waren vergeten een backupserver te koppelen aan onze server.
op het moment dat dit ontdekt werd en geprobeerd werd dit te herstellen is de schijf gecrashed :( :'(

op dit moment word er hard gewerkt om alles weer in orde te krijgen en alles weer werkend voor jullie te krijgen. gisteravond was er tijdelijk weer downloaden mogelijk maar is om onbekende redenen er toch weer uitgesprongen.... er word nu dus onderhoud gepleegd om dit weer voor elkaar te krijgen. vandaar dat het down is.

als iemand contact zoekt en vragen heeft kan dit via het forum.
wij hopen dat alles zo goed mogelijk hersteld word en we er samen uitkomen met een passende oplossing voor de hinder.

mvg downloadfree, forumadmin newscacher.com

patrickluktniet wijzigde deze reactie 01-05-2008 13:07 (3%)

• MichielM
  • Niet online
quote:
enricovos schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:01:
[...]

Weet jij zeker dat het niet betalen van rekeningen echt de oorzaak is of is dat wat jij zelf denkt?
Forum van newscacher wordt gesecureerd vandaar dat ik op dit forum om info vraag.
Nog andere die kunnen bevestigen wat de werkelijke oorzaak is? Lijkt mij dat XSNEWS niet blij zullen zijn wanneer hun goede naam hierin betrokken raakt. Iemand van XSnews die hierover een uitspraak wil doen (anoniem eventueel)? Bedankt Alvast
Heb je mijn icon + ondertitel gezien ? :)

• klaasvs31
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13:04
hahahaha, net echt!!!

weer een gecrashte schijf....??

klaasvs31 wijzigde deze reactie 01-05-2008 13:09 (45%)

• patrickluktniet
hier durf ik niets over te zeggen michiel, daar ga ik niet over.
maar het zou kunnen want ik weet daar niks van :P

• patrickluktniet
quote:
klaasvs31 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:07:
hahahaha, net echt!!!

weer een gecrashte schijf....??
nee, dat is waar alle problemen mee begonnen zijn waar over gesproken word.
dat er nu niet gedownload kan worden staat los daarvan.

• tweakernick
  • Niet online
quote:
Als je wat beter ABN zou schrijven kom je een stuk professioneler over.

specs

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over Usenet Service Providers. Niets meer, en niets minder. Zeker het bespreken van FTD-achtige onderwerpen is niet de bedoeling. (Op straffe van een Officiele Waarschuwing).
Géén index-sites of services dus !

Ook wensen wij op GOT geen SPAM voor producten, firma's of diensten. Speciaal voor dit topic lijkt extra aandacht op deze gedragsregel noodzakelijk.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True