Ik ben momenteel bezig met aangifte te doen, men is al bepaalde zaken aan het uitzoeken. Het zou handig zijn een platform neer te zetten, waar benadeelde klanten van dhr. T. Dings zich kunnen gaan melden, als er hier mensen zijn die hiervoor een eventuele mogelijkheid hiervoor hebben en/of zich hiertoe geroepen voelen hoor ik het graag. Ik denk dat we als "gebruikers groep" sterker staan. En ook al zal het misschien niet tot een terug betaling komen, zijn straf zal gerechtigheid zijn, IMMER IEDER KRIJGT WAT IE TOEKOMT, zoals die zelf stelt.
Zoals hij stelt, gebruik te maken van zijn support systeem, is een slecht alternatief, daar reageert hij niet op. Bovendien kan je al helemaal niet meer in het support systeem van hem komen, als je inlogt krijg je meteen die database error, hij heeft zijn onzin dus gewoon op een slinkse wijze om zeep geholpen.
Tom verstoppen kan je je wel, echter lukt je dat enkel voor een korte periode, vinden doen we je toch wel, dat is een belofte. En dat het met de tijd voorbij waait, gaat je deze keer ook niet lukken.
[
Voor 22% gewijzigd door
Anoniem: 110053 op 09-05-2008 14:10
]