Newsservers met binaries [deel 7] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 107.767 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:17
Anoniem: 260348 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 00:20:
Welke pay server kan ik het beste nemen? Het hoeft niet de goedkoopste te zijn maar een redelijk geprijsde waar ik met mijn Adsl 2 11 1/2 Mb goed mee uit de voeten kan.
Ik zit al een hele tijd bij PowerNews. Vooral gunstig als je een wat lagere snelheid hebt. Hun 12 Mbit abbo kost 6.95 per maand of 18.95 per kwartaal. Helaas wel 50 cent extra als je via iDeal betaalt.

Kijk ook eens op Usenet Vergelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antwan46
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-10-2020
Help!!!! schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:26:
Inmiddels heeft ie ook al een PDF met naam en toenaam etc. op het forum gegooid met een ingebrekestelling van XSnews......

http://www.newscacher.com...3&st=0&sk=t&sd=a&start=50

Gozer is niet slim bezig, incl. adres handtekening etc....

:X

Al zou hij een punt hebben dan nog kan ie het beter achter de schermen afhandelen.

Moet zeggen dat de site en forum van newscacher er goed uitzien. Jammer dat de eigenaar er zo'n janboel van maakt. Het had idd best wat kunnen worden......
En als ik op bovenstaande link klik, krijg ik het volgende te lezen:

We zijn helaas genoodzaakt onze dienstverlening, tot nadere berichtgeving, stop te zetten!

(We zullen je nog informeren over de reden waarom we tot dit besluit zijn gekomen, en hoe we verder gaan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:45
Kijk anders ook eens bij hitnews.eu daar het je een COUPONCODE: DED32 3 maanden downloaden voor 13 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door jan groen op 03-05-2008 07:57 . Reden: aangevuld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Antwan46 schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:05:
[...]

En als ik op bovenstaande link klik, krijg ik het volgende te lezen:

We zijn helaas genoodzaakt onze dienstverlening, tot nadere berichtgeving, stop te zetten!

(We zullen je nog informeren over de reden waarom we tot dit besluit zijn gekomen, en hoe we verder gaan!)
Mss per ongeluk naar verkeerde topic gelinkt.

Andere user heeft hierboven directe link al gegeven: http://www.newscacher.com/xs_news.pdf

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:24

vr6-only

Blub Blub

Volgens Tom heeft hij een andere aanbieder gevonden en zoals het erop lijkt, kan hij maandag weer verder met zijn "dienstverlening".

Ben benieuwd.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

Ik zat even naar de broncode van de Newscacher voorpagina te kijken.
Zo te zien zat Tom te dubben of hij zijn XS News smaad op de voorpagina wilde linken of wellicht heeft het er tijdelijk gestaan en is later toch maar afgecomment.

code:
1
2
3
4
5
We zijn helaas genoodzaakt onze dienstverlening, tot nadere berichtgeving, stop te zetten!<br><br>
<br><br>
<a href=/index_backup.php>Hier door klikken</a><br><br><br>
<!--<a href=/xs_news.pdf>Download hier ons schrijven aan XS News BV ivm de in gebreke stelling.</a>-->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Nou ja... Hij zet zichzelf in een meer dommer daglicht dan dat hij een ander ermee zou doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 17:49
vr6-only schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:54:
Volgens Tom heeft hij een andere aanbieder gevonden en zoals het erop lijkt, kan hij maandag weer verder met zijn "dienstverlening".

Ben benieuwd.
Wat ik lees is dat hij een dienstverlener heeft gevonden die bereid is een offerte uit te brengen. Dat is iets anders.

Onderussen negeert Tom alle verzoeken om het betaalde geld terug te storten en dreigt kritische klanten geen toegang te geven tot de nieuwe servers.
Wie maakt Tom nu zwart? Dat doet hij toch vooral zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
ustinov schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 09:33:
[...]
Wie maakt Tom nu zwart? Dat doet hij toch vooral zelf.
Vind ik niet. Ik heb niets met die club te maken maar ik zie vooral een beginnende ondernemer die tijdens het opstarten een aantal keer achter elkaar pech heeft (serverstoring, koninginnedag, communicatie met provider). Dat hij na alle begin investeringen zo'n tegenslag financieel niet direkt kan opvangen lijkt me niet onlogisch. Ik hoop dat hij het redt en ben nog steeds geinteresseerd in bijvoorbeeld zo'n Picollo abonnement.
Ik snap echt wel dat mensen die de gok gewaagd hebben en 70 euro hebben geinvesteerd stevig zitten te balen, maar dan hoeft er toch niet op deze manier gebashed te worden? Kan me niet voorstellen dat iemand zo'n mooie site opzet om een paar tientjes van de Tweakers af te troggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wortelstok schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:48:
ik zie vooral een beginnende ondernemer die tijdens het opstarten een aantal keer achter elkaar pech heeft (serverstoring, koninginnedag, communicatie met provider).
Dit is niet het eerste project van meneer Dings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
Wortelstok schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:48:
[...]

Ik snap echt wel dat mensen die de gok gewaagd hebben en 70 euro hebben geinvesteerd stevig zitten te balen, maar dan hoeft er toch niet op deze manier gebashed te worden? Kan me niet voorstellen dat iemand zo'n mooie site opzet om een paar tientjes van de Tweakers af te troggelen.
Ik denk ook niet dat het Toms opzet was om de boel in het hondert te laten lopen.
Maar als ik zie dat iedereen vooruit betaalt en Tom toch geen geld heeft om de betaalde diensten in te kopen bij XSnews, dan betekent dat volgens mij dat hij investeert en risico's neemt met geld van zijn klanten. Blijkbaar had hij geen zin er veel van zijn eigen geld in te stoppen.
Risicos nemen is tot daar aan toe, maar zorg dan dat je mensen hun geld terug kunt geven als het mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
ustinov schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 12:50:
[...]
Risicos nemen is tot daar aan toe, maar zorg dan dat je mensen hun geld terug kunt geven als het mislukt.
Dat weet ik wel, maar ik zie in de discussie maar 1 gezichtspunt, en ik hoop dat dat niet het goede is :X Kijk hij heeft een onverwachte tegenslag gehad (zeg maar, een motor die uitvalt tijdens het opstijgen). Vervolgens probeert hij de dienst weer in de lucht te krijgen. Ik kan me voorstellen dat hij ondertussen zijn klantenbasis gebruikt om nieuwe aanbieders te overtuigen. Als hij nu geld terug gaat geven is het finito, kan hij niets meer doen. Nu kun je nog hopen dat het toch nog gaat lukken. Het is stevig gokken, maar dat hebben degenen van jullie die geld hebben ingelegd ook gedaan. Een produkt aanbieden met extreem weinig marge, mikken op grote volumes, maar dan moet het wel goed gaan.
Nogmaals ik kan me niet voorstellen dat hij dit allemaal gedaan heeft om een vliegreisje naar zijn schoonmoeder in Belgie te bekostigen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hij is nog steeds bezig het op te lossen en het forum heeft hij niet offline gehaald. Als het een oplichter was dan kon je daar nou echt niet meer reageren. Het is waarschijnlijk gewoon niet zo'n goede zakenman (en dan heb ik het niet over niet terugbetalen aan zijn klanten, want als hij meteen begint met terugbetalen dan is het helemaal een slechte zakenman).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Anoniem: 94923 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:50:
[...]

Dit is niet het eerste project van meneer Dings.
Ik heb geen flauw idee wat Tom jou ooit heeft aangedaan, maar Moviehouse was één van de betere trackers in Nederland, toen der tijd!

Dat het her en der wat fout ging met de financien, ja daar heb je gelijk in. Maar zijn staff kun je ver van betrouwbaar noemen hoor!

De PS3, wat ook telkens werd aangehaald dat het nooit geleverd is, werd aangeboden door één van de staffleden en degene heeft het nooit aangeschaft!

Ik denk dat het beter is dat jij met een "shrink" kunt gaan praten over je frustraties, dan hier de boel alleen maar aan wakkeren!
-------------------------------------------------
Ontopic:

Ik hoop dat hij net zulke scherpe prijzen neer kan zetten. Ik neem wel weer een abbo!
Begin echter wel met 1 maand ipv 6 maanden :+

[ Voor 7% gewijzigd door vr6-only op 03-05-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165469

MarkBM schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 22:46:
[...]

Geen 3 á 4 euro, maar wel erg goedkoop is www.hitnews.eu. Daar heb ik zelf erg goede ervaringen mee en denk dat ik hier ook maar weer naar terug ga!!
Maar toch 7,50 per maand inmiddels. XLNED is dan met 6,95 inmiddels goedkoper, heeft een betere retentie en werkt perfect ook. Wel is de helpdesk bij hitnews zeer goed (veel hulp en vaak binnen paar minuten respons), heb ik bij xlned nog geen ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even over Brein, wat anders tussen het newscacher gedoe in...

In Kassa ging het gisteren o.a. over downloaden via nieuwsgroepen, of dat toegestaan zou zijn, etc. Ik hoorde nooit iets van Brein m.b.t. nieuwsgroepen, wat me op zich verbaasde altijd. Wat blijkt nu? Brein gaat binnenkort een nieuwsgroep-provider sommeren de stekker eruit te halen. Doen ze dat niet, dan gaan ze naar de rechter. Los van de uitspraak en wat dit voor andere providers zou betekenen, vraag ik me het nut af. Want als je bij b.v. Giganews gaat zitten, kun je toch altijd door blijven gaan? Of zouden er toch (juridische / technische) methodes zijn om alles m.b.t. nieuwsgroepen te blokkeren in Nederland?

Ben benieuwd welke provider de eer krijgt van Brein... Misschien een tip om newscacher maar als eerste te sommeren ermee te stoppen... ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 01:10
vandaar dat ik alleen maar met amerikaanse providers in zee ga.
Naar de rechter gaan betekent niet dat ze gelijk hebben, ik denk dat ze zo'n zaak dus verliezen.
omdat een newsserver als cacheserver is bedoeld, ze zijn in 2 groepen in te delen, ISP die er 1 aanbied en een commerciele newsserver, die een betere retentie en compleetheid aanbied.

[ Voor 70% gewijzigd door thefxr op 04-05-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179986

Brein heeft daar al een keer over gelogen, ze zeiden nog vorig jaar iets te gaan doen tegen Eweka, Giganews en NewsXS. Geen drol gebeurd dus maar dat hoef ik je niet te vertellen denk ik. Ik denk dat Tim een beetje geschrokken is van de kosten als ze tig bedrijven moeten gaan aanklagen waarvan er een niet eens in Nederland gevestigd is. De laatste zin van je post had je trouwens wel achterwege kunnen laten want dat slaat natuurlijk als een tang op een varken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thefxr schreef op zondag 04 mei 2008 @ 12:07:
vandaar dat ik alleen maar met amerikaanse providers in zee ga.
Dat is alleen interessant als je veel upload. Downloaden van films is legaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De laatste zin van je post had je trouwens wel achterwege kunnen laten want dat slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Bedoel je nu mijn laatste zin of die van Thefxr. Altijd handig om te weten voor ik in de verdediging ga schieten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 20:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik ben het wachten zat en heb een abo genomen bij xs news.
Newscacher draaide toch ook via hun dus. :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Anoniem: 94923 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:22:
[...]

Dat is alleen interessant als je veel upload. Downloaden van films is legaal :)
je bedoelt voorlopig is het downloaden nog legaal, behalve van software.
gezien de europese regelgeving, zal het niet lang meer duren voordat downloaden ook illegaal is.
let maar eens op hirsh ballin.
de tijd zal het leren.
had net ff een storing van astraweb, was binnen een uurtje opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik me niet vergis betalen we heffing op lege media voor ditsoort zaken
Software is inderdaad een ander verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Mijn vertrouwen krabbelt een beetje terug. Heb vandaag mijn eerste bedrag terug mogen ontvangen van Newscacher.com.

Als ze de boel nou ook weer in de lucht krijgen, dan ben ik weer happy! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192551

MarkBM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:19:
Mijn vertrouwen krabbelt een beetje terug. Heb vandaag mijn eerste bedrag terug mogen ontvangen van Newscacher.com.

Ik ben blij voor je, tot nu toe heb ik geen cent terug mogen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaak Asimov
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05-2024
@MarkBM: Hoop doet leven, ik wacht geduldig of Paypal me het eerste bedrag ook terug betaalt. Op het forum van Newscacher nog geen update.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
MarkBM schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:19:

Heb je dat van newscacher gekregen of van paypal. Als het van newscacher is, hoe heb je dat dan gedaan?
Ik heb een service ticket aangemaakt dat ik mijn geld terug wil aangezien ze de dienstverlening voor onbepaalde tijd hebben gestaakt, maar daar wordt totaal niet op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Persoonlijk heb ik helemaal geen vetrouwen in newscacher meer. Als je kijkt hoe alles afgehandeld is, de manier van bedrijfsvoering, hoe er met de abonees met omgegaan is en gebrek aan duidelijkheid en richtlijnen van de afgelopen 2 maanden kan ik mij persoonlijk niet voorstellen dat alles op een nette manier word opgelost laat staan een nieuw begin van deze toko. Het is alleen maar retoriek zonder inhoud. Blijf weg bij deze gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
ustinov schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:02:
[...]

Heb je dat van newscacher gekregen of van paypal. Als het van newscacher is, hoe heb je dat dan gedaan?
Ik heb een service ticket aangemaakt dat ik mijn geld terug wil aangezien ze de dienstverlening voor onbepaalde tijd hebben gestaakt, maar daar wordt totaal niet op gereageerd.
Heb 2 betalingen gedaan. Op de eerste een claim aangemaakt omdat de terugbetaling me te lang duurde. Tijd lang niks gehoord. Gister de mededeling dat het is teruggestort. Mijn inziens opgeslost door newscacher zelf.

Heb ook een geschil geopent voor het 2e bedrag, aangezien de server niet meer werkt en ik het vertrouwen kwijt was. Hier heb ik netjes antwoord op gekregen dat het gecompenseerd wordt in extra dagen als de dienst weer in de lucht is.

Eerst zien dan geloven, maar mijn vertrouwen is gedeeltelijk terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244797

MarkBM schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:05:
Op de eerste een claim aangemaakt omdat de terugbetaling me te lang duurde. Tijd lang niks gehoord. Gister de mededeling dat het is teruggestort. Mijn inziens opgeslost door newscacher zelf.
Het klinkt alsof je die claim hebt ingediend via Paypal. Kun je dit bevestigen?

Of weet je zeker dat de terugbetaling het gevolg is van enige actie van NC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05 20:06
Anoniem: 244797 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:08:
[...]

Ik heb ook mijn eerste betaling teruggekregen, maar wel na claimen bij Paypal. Dit terugbetalen is dus helemaal niet aan enige actie van Newschacher te danken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
Anoniem: 244797 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:08:
[...]

Ik heb de claim ingediend bij paypal. Weet dus niet zeker of het een gevolg is van handelen van NC of dat paypal zelf de beslissing heeft gemaakt. Kan dat ook niet uit de historie halen van mijn claim.

Ik ben al lang blij dat ik mijn 1ste bedrag terug heb ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-05 15:37
ben het vertrouwen ook wel kwijtgeraakt..door alle crashes en dergelijken. Maar als het ze weer de lucht in gaan.. wil ik uiteraard mijn account wel weer gaan gebruiken heb immers betaald..

voor de resterende dagen totdag ze weer online komen maar even bij yabnews een accountje gemaakt.. werkt ook goed moet ik zeggen..

hopelijk zet newscacher zijn dienst wel voort! maar tot nu toe geen status update

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
het is inmiddels alweer een week geleden,dat newscacher op zwart ging. wat is nu een redelijke termijn dat het weer gaat lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen, gebruik je verstand. Newscacher bestaat niet meer. Ik kan mij niet voorstellen dat een usenet provider uberhaupt in zee zou gaan met deze mensen gezien de geschiedenis van de afgelopen tijd. Verspil je energie niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 192551 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 12:38:
Mensen, gebruik je verstand. Newscacher bestaat niet meer. Ik kan mij niet voorstellen dat een usenet provider uberhaupt in zee zou gaan met deze mensen gezien de geschiedenis van de afgelopen tijd. Verspil je energie niet meer.
Dat verwacht ik zelf ook niet meer. Het geld wat iedereen betaald heeft, is opgegaan aan de openstaande rekeningen van XS News. Kan me niet voorstellen dat de nieuwe provider even gratis account gaat aanmaken.

Maar goed ik heb een andere usenetprovider en als mijn account hersteld wordt dan is dat mooi meegenomen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvs31
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-05 15:53
gelukkig vandaag mijn geld terug ontvangen via Paypal. Waarschijnlijk van de bevroren Paypal account van Newscacher.
Paypal had ook totaal geen reactie ontvangen van Newscacher op mijn claim, dus de claim is in mijn voordeel beslist.

Ben achteraf toch wel blij dat ik met Paypal betaald heb, bijna 70 euro terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had ook een claim ingediend. Ongeveer een week geleden. tot nu toe geen cent ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvs31
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-05 15:53
op de website van paypal kun je zien wanneer er over je claim beslist wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klaasvs31 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:11:
op de website van paypal kun je zien wanneer er over je claim beslist wordt.
Bedankt voor de info. Tegen partij heeft nog niet gereageerd volgens paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Het forum van newscacher is ook al dicht, er kan niet meer gepost worden. einde oefening zoals hier een aantal beweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107353

thefxr schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 20:47:
Het forum van newscacher is ook al dicht, er kan niet meer gepost worden. einde oefening zoals hier een aantal beweren.
Het forum is (NOG) niet dicht , en berichtjes kunnen nog steeds geplaatst worden . Maar dat is dan ook zowat het enige wat werkt bij newscacher . :( :(

Vanaf zondag is er ook geen update meer geweest van Tom zelf , alles blijft (dood)stil :O :O
Is volgens mij niet echt een goed teken :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252897

Het forum is dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, nu wel :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:31
Het is gewoon simpel zat, er trapt geen enkele usenet provider er in om met hem in zee te gaan, de eerste reden is natuurlijk omdat hij niet betrouwbaar is, want vroeg of laat kan hij toch zijn rekeningen niet meer betalen, en de 2e reden is mijn inziens omdat ze niet iemand toe laten die onder hun prijzen gaan zitten.
Ik wil nog niet te hard roepen dat het een ordinaire oplichter is maar zijn manier van praten ,erg veel mooie praatjes, en maar gerust stellen, komt wel overeen zoals de meeste oplichters zich doorgaans gedragen, kijk maar eens programma's zoals opgelicht.
Als hij nou echt een goede sier wil maken stort hij gewoon het geld terug, maar dat doet hij ook niet, en dat vind ik toch wel een teken aan de wand dat er iets niet klopt met dhr Tom Dings.
Kom Tom ik weet dat je hier ook leest, stort gewoon het geld terug aan je klanten en er is verder niks meer aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Even wat anders naast Newscacher, maar ik vond de snelheid van XS news gisteren best tegenvallen.

Bij PFcorner en bij Newscacher haalde ik mijn volle snelheid en nu niet.
Ik kijk het nog even aan. (Ik heb de 10Mb variant, wat me 1,2 Mb/s moet opleveren)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat dit is in verband met die aangekondigde doorstart.

Er werd op enig moment geschreven dat het forum 'opgeschoond' zou worden zodra de nieuwe website klaar zou zijn. Misschien ook dat een contract is getekend met de nieuwe partij waarmee heer Dings in zee zou gaan. Dus met andere woorden, ondanks geen enkele update op z'n site of een ander teken van leven, dit allemaal kan duiden op een spoedig herstel van de dienstverlening.

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157064

Eigenlijk zou ik wel eens willen weten hoeveel personen de dupe zijn geworden bij NC?
hoe kom ik hier het beste achter?
Anoniem: 244797 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:20:
[...]

Er werd op enig moment geschreven dat het forum 'opgeschoond' zou worden zodra de nieuwe website klaar zou zijn. Misschien ook dat een contract is getekend met de nieuwe partij waarmee heer Dings in zee zou gaan. Dus met andere woorden, ondanks geen enkele update op z'n site of een ander teken van leven, dit allemaal kan duiden op een spoedig herstel van de dienstverlening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Anoniem: 157064 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:46:
Eigenlijk zou ik wel eens willen weten hoeveel personen de dupe zijn geworden bij NC?
hoe kom ik hier het beste achter?[...]
Misschien hun payserver even hacken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henisa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 13:36
Ik had ook een account bij NC. Heb ook een claim ingediend bij Paypal. Als het goed is dan loopt deze vandaag af en krijg ik mijn geld terug. Nu nog zien wanneer paypal het geld terug stort.

https://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?u=192763

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244797 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:20:
[...]

Jij hebt er toch echt wel goede hoop op , ik denk dat 't allemaal wel een andere reden heeft (en niet zo'n positieve)
Indien 't iets met een doorstart te maken had , zou hij (Tom) zich toch wel eens de moeite hebben gedaan om dit op voorhand even te melden op 't forum .
Nee , ik denk dat je van NEWSCACHER nooit meer iets (positiefs) zult horen (hopelijk ben ik hier mis want ik heb er ook nog geld van tegoed) :( :( .

We hebben geluk dat hij niets met dit forum te maken heeft , anders was dit topic ook allang gelocked en verschillende accounts geblocked :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
Onder welke wet valt een overeenkomst met newscacher eigenlijk?
Ik dacht met een nederlandse provider te doen te hebben, maar nu blijkt het geld naar Suriname verdwenen te zijn.
Het valt me nu inderdaad op dat er ook geen voorwaarden op de site staan. Of stonden die ook op het forum?
Per persoon gaat het misschien niet om zoveel geld, maar misschien kunnen we gezamelijk iets ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-02 11:35
Acht de kans op een doorstart als reseller klein. De kans op een doorstart als zelfstandige usenetprovider lijkt me zelfs onhaalbaar, daarvoor ontbreekt het Tom Dings gewoon aan middelen. Zelfs al zou hij een serverfarm kunnen opstarten dan zal het met een minieme retentie zijn.

Newscacher lijkt me gewoon dood en geld zien we nooit meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

ustinov schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:27:
Onder welke wet valt een overeenkomst met newscacher eigenlijk?
Ik dacht met een nederlandse provider te doen te hebben, maar nu blijkt het geld naar Suriname verdwenen te zijn.
Het valt me nu inderdaad op dat er ook geen voorwaarden op de site staan. Of stonden die ook op het forum?
Per persoon gaat het misschien niet om zoveel geld, maar misschien kunnen we gezamelijk iets ondernemen.
Voorwaarden: http://www.newscacher.com...s/usenext_voorwaarden.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258722

Sc0rPi0N schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:59:
Even wat anders naast Newscacher, maar ik vond de snelheid van XS news gisteren best tegenvallen.

Bij PFcorner en bij Newscacher haalde ik mijn volle snelheid en nu niet.
Ik kijk het nog even aan. (Ik heb de 10Mb variant, wat me 1,2 Mb/s moet opleveren)
In plaats van hier te klagen kan je natuurlijk ook even contact opnemen met de supportdesk.
Dan kan er gekeken worden wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kom jij aan deze informatie?
Dus ik bedoel niet de vertaalde voorwaarden, maar die nieuwe site (in wording)?

Over die voorwaarden overigens: ik ben niet juridisch geschoold dus een hoop van wat er staat begrijp ik wellicht niet, maar het lijkt er op alsof Newscacher in deze volledig gevrijwaard is van enige verplichting (of de partij kan eenzijdig van alles wijzigen terwijl de gebruikers hiervan de consequenties maar dienen te accepteren). Is dit juist? En zo ja, is dat een standaard in het algemeen bij dienstverlening zoals deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1445

Anoniem: 244797 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:05:
[...]

Hoe kom jij aan deze informatie?
Dus ik bedoel niet de vertaalde voorwaarden, maar die nieuwe site (in wording)?

Over die voorwaarden overigens: ik ben niet juridisch geschoold dus een hoop van wat er staat begrijp ik wellicht niet, maar het lijkt er op alsof Newscacher in deze volledig gevrijwaard is van enige verplichting (of de partij kan eenzijdig van alles wijzigen terwijl de gebruikers hiervan de consequenties maar dienen te accepteren). Is dit juist? En zo ja, is dat een standaard in het algemeen bij dienstverlening zoals deze?
Algemene voorwaarden zijn alleen rechtsgeldig indien deze NIET in strijd zijn met de wetgeving van het land waar deze voorwaarden van toepassing zijn. In dit geval Nederland dus. Dat erkent Newscacher zelf ook:
16.8 Op de betrekkingen tussen de abonnee en NewsCacher.com is het Nederlands recht van toepassing. Geschillen tussen de abonnee en NewsCacher.com worden aanhangig gemaakt bij de bevoegde Nederlandse rechter, tenzij wetgeving of internationale verdragen dwingend anders voorschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:02

Pierre

Van nature lui!

Wat een prutser zeg die gozer, ben blij dat ik daar niet bij zit, hopelijk krijgt iedereen zijn geld terug.

[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 08-05-2008 19:01 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit zijn de voorwaarden op hun nieuwe site , wie zegt dat dat dezelfde zijn dan op hun vorige ?????

En ik was ook eens benieuwd hoe je aan die link komt , heb je misschien ook iets met newscacher te maken ????? Misschien heb je dan ook eens wat meer informatie voor ons ???

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 107353 op 08-05-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Ja, ik ben Tom 2 :+

Heel simpel. Op zijn huidige forum (offline) stond een screenshot van zijn nieuwe site en het adres daarvan eindigde op /NEW/voorbeeld.gif of zo.

dus www.newscacher.com/NEW
Voila, je hebt zijn nieuwe site.

Verveelde me op me stage en ging ff wat dingen proberen en per ongeluk erachter gekomen.

[ Voor 28% gewijzigd door vr6-only op 08-05-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
Waarom heeft hij eigenlijk een nieuwe site nodig. Het enige dat hij wil veranderen is toch zijn provider?
En daardoor wijzigen hoogstens de prijzen en abonnementsvormen. Tom heeft blijkbaar niets beters te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vr6-only schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:21:

Heel simpel. Op zijn huidige forum (offline) stond een screenshot van zijn nieuwe site en het adres daarvan eindigde op /NEW/voorbeeld.gif of zo.

dus www.newscacher.com/NEW
Voila, je hebt zijn nieuwe site.

Verveelde me op me stage en ging ff wat dingen proberen en per ongeluk erachter gekomen.
Volgens die nieuwe site zijn ze vanaf heden terug actief ?????????????
Heb ik nog niet echt veel van gemerkt :( :(

En 't kon toch zijn dat je er iets meer vanaf wist :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
Het lijkt op een proefversie. Data kloppen ook niet. Staat op 18-05-05? Ook sta ik ingelogd als administrator.

Ik wacht nog even rustig af wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MarkBM schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:42:
Ik wacht nog even rustig af wat er gaat gebeuren.
Veel meer keus heb je /wij ook niet :/ :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
  • Laatst online: 08-01-2022
Hij verzint een andere naam en bevind zich weer onder ons. Dit was mijn laatste post gisterenavond op zijn forum. Zou dat de reden zijn waarom hij de boel offline heeft gehaald?

----------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn een hoop member (meer dan 800). Ik kan mij niet voorstellen dat dit alleen mensen zijn die voor de lol een account aanmaken. Om lid te kunnen worden heb je een account nodig. Meer dan 800 leden zijn er niet dus 2500 is een slechte bluf van hem geweest. Altijd in de wij vorm paten door Tom Dings alias tommyd74 alias loekie74 alias pietjepuk74 alias ...zijn er nog meer. Meneer is nogal actief in het uitwerken van slechte ideeën als http://www.parbolife.com en http://www.movie-essentials.com
Typ de sites maar eens in in google en je ziet als snel dat de diverse namen reclame maken voor ....zijn eigen sites. Heeft hij ook op tweakers.net gedaan m.b.t. newscacher.com
--------------------------------------------------------------------------

De poen is weg en ik doe morgen aangifte van oplichting. Zal wel niets uitmaken maar niets doen is tegen mijn princiepe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
byby, euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Een oplichter dus. Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt zou je dat nog kunnen vragen, misschien krijg je dan nog steeds je geld niet, maar je maakt het wat moeilijker voor hem.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
Het ziet er naar uit dat Tom goed is voorbereid op een bezoekje van zijn ex-klanten. Gestolen goed gedijd niet >:)

http://www.cityofparamari...gstraat_16_%282007%29.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260801

Eindelijk ook van Paypal de Newscacher terugbetaling mogen ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258686

Om een einde te maken aan alle speculaties en ideeen omtrent de verhalen die de ronde doen inzake NewsCacher.com en .nl mag ik jullie verzoeken, als eigenaar van NewsCacher.com, zodra de nieuwe website klaar is voor gebruik hier een kijkje te nemen.

Gezien Tweakers.net verzocht heeft geen links of andere reclame-achtige zaken te posten zal ik me daar ook bij neerleggen, maar wel zou ik jullie willen verzoeken om op te houden met het plaatsen van persoonlijke zaken zoals foto's, adressen en andere niet er toe doende zaken, die zover mij bekend totaal geen meerwaarde hebben voor het gebruik van dit forum.

Er wordt hard gewerkt aan de wederopbouw van Newscacher.com en binnen enkele dagen kunnen jullie allemaal getuige zijn van het feit dat er absoluut geen sprake zal zijn van een vroegtijdige beeindiging of oplichtpraktijken.

Iedereen krijgt waar hij of zij recht op heeft, en wanneer er sprake zou zijn van onduidelijkheden mag je me daar persoonlijk op aanspreken, liefst het het Support Systeem, als dat niet teveel gevraagd is.

(Dit bericht is geplaatst door de eigenaar van NewsCacher.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258686 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 04:07:Er wordt hard gewerkt aan de wederopbouw van Newscacher.com en binnen enkele dagen kunnen jullie allemaal getuige zijn van het feit dat er absoluut geen sprake zal zijn van een vroegtijdige beeindiging of oplichtpraktijken.
Het is verheugend dat je ons (je klanten) eindelijk eens een update geeft.
Ik begrijp best dat je/het geen zin had om op ieder bericht te reageren, hoewel je dit op je eigen forum denk ik beter wel had kunnen doen na 3 mei. Maar goed, ik ben van nature positief ingesteld en dus vertrouw ik op je integriteit en wacht ik af wanneer 'binnen enkele dagen' zal zijn en wat je vervolgens te melden hebt.
Anoniem: 258686 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 04:07:Iedereen krijgt waar hij of zij recht op heeft,
Interessante uitspraak >:). Aangezien je reeds betaalde klanten recht hebben op dienstverlening ga ik er van uit dat al deze mensen (zoals ik) weer toegang krijgen tot een usenetdienst? Ook zij die zich minder (vanuit jou gezien dan) vriendelijk hebben uitgelaten over NC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244797 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 07:51:
Interessante uitspraak >:). Aangezien je reeds betaalde klanten recht hebben op dienstverlening ga ik er van uit dat al deze mensen (zoals ik) weer toegang krijgen tot een usenetdienst? Ook zij die zich minder (vanuit jou gezien dan) vriendelijk hebben uitgelaten over NC?
Ja , want je hebt er ookal met gedreigd dat klanten die negatieve reacties plaatsten gewoon geblokkeerd werden bij een eventuele doorstart :? :? (lijkt me niet echt een manier om betalende klanten te behandelen 8)7 8)7 )
Anoniem: 258686 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 04:07:
Er wordt hard gewerkt aan de wederopbouw van Newscacher.com en binnen enkele dagen kunnen jullie allemaal getuige zijn van het feit dat er absoluut geen sprake zal zijn van een vroegtijdige beeindiging of oplichtpraktijken.

Deze uitspraken hebben we ondertussen al heel veel gehoord , maar daar blijft het (voorlopig) ook alleen maar bij .

Iedereen krijgt waar hij of zij recht op heeft, en wanneer er sprake zou zijn van onduidelijkheden mag je me daar persoonlijk op aanspreken, liefst het het Support Systeem, als dat niet teveel gevraagd is.

Waarom niet gewoon de mensen hun geld teruggeven (had eigenlijk allang gebeurd moeten zijn), zo kunnen ze nog altijd zelf beslissen als ze met een eventuele nieuwe start terug een abbo willen afsluiten . Indien dat gebeurd was waren er zeker niet zoveel negatieve reacties geplaatst over newscacher (denk ik).
En dan heb je het over het support systeem , maar hoe kunnen we daar vragen stellen ????? We (ik althans) kunnen ons namelijk helemaal niet meer inloggen op de site , dus een support ticket aanmaken is ook niet mogelijk |:( |:(
Dus de enige manier om ook maar iets te weten te komen is via dit forum :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-05 13:48
Ik ben ook van nature vrij positief, dus ik wacht het nog even rustig af.
Mag ik je 1 tip geven. Een kapotte database wekt niet echt vertrouwen. Zorg anders voor een simpele frontpage, maar zorg voor updates.

Je kunt het de mensen niet kwalijk nemen dat ze het niet meer vertrouwen. Normaal stuur je minstens 1 mailtje per dag rond. Nu hoort men niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Anoniem: 107353 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 08:33:
[...]
Ja , want je hebt er ookal met gedreigd dat klanten die negatieve reacties plaatsten gewoon geblokkeerd werden bij een eventuele doorstart :? :? (lijkt me niet echt een manier om betalende klanten te behandelen 8)7 8)7 )
[...]
Deze uitspraken hebben we ondertussen al heel veel gehoord , maar daar blijft het (voorlopig) ook alleen maar bij .
[...]
Waarom niet gewoon de mensen hun geld teruggeven (had eigenlijk allang gebeurd moeten zijn), zo kunnen ze nog altijd zelf beslissen als ze met een eventuele nieuwe start terug een abbo willen afsluiten . Indien dat gebeurd was waren er zeker niet zoveel negatieve reacties geplaatst over newscacher (denk ik).
En dan heb je het over het support systeem , maar hoe kunnen we daar vragen stellen ????? We (ik althans) kunnen ons namelijk helemaal niet meer inloggen op de site , dus een support ticket aanmaken is ook niet mogelijk |:( |:(
Dus de enige manier om ook maar iets te weten te komen is via dit forum :? :?
Zou toch wel te gek zijn als hij, dik een week nadat hij eruit gegooid is bij XSnews, al weer in de lucht zit. Lijkt me een behoorlijke klus. Ik zou het trouwens niet erg vinden als PietjePuk74 iets meer toelichting zou geven over waar hij mee bezig is. Mag dat niet van Tweakers? Volgens mij niet als hij zich als anonieme gebruiker voordoet maar (gezien de situatie) wel als hij zich presenteert als eigenaar van Newscacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 258722 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:38:
[...]

In plaats van hier te klagen kan je natuurlijk ook even contact opnemen met de supportdesk.
Dan kan er gekeken worden wat het probleem is.
Klagen noem ik het niet, het was een vraag om te kijken of de rest er ook last van had.

Maar goed ik wacht ook even Newscacher af als ik de berichten hierboven zo lees.

[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 09-05-2008 09:17 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:31

Dan moet je daarop wel reageren, ook al is het een verzoek voor geld teruggave, echter tot nu toe heb ik niks van je mogen vernemen.
Als je vind dat je echt zo klantvriendelijk bezig bent geef de mensen dan de keuze verder gaan of geld terug, want tot nu toe heb ik bijzonder weinig waar voor me geld gekregen, en aangezien ik ook inmiddels met een andere usenet provider in zee ben gegaan zou ik in mijn geval het liefst mijn geld terug willen ontvangen.

Verder had ik het ook op prijs gesteld als we eens wat meer informatie zouden krijgen waar je mee bezig bent, alleen maar alles komt goed geeft niet al teveel vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

markmart33 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:43:
[...]
Verder had ik het ook op prijs gesteld als we eens wat meer informatie zouden krijgen waar je mee bezig bent, alleen maar alles komt goed geeft niet al teveel vertrouwen.
Ik vind het wel lekker rustig zo zonder al die spammailtjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
Om een einde te maken aan alle speculaties en ideeen omtrent de verhalen die de ronde doen inzake NewsCacher.com en .nl mag ik jullie verzoeken, als eigenaar van NewsCacher.com, zodra de nieuwe website klaar is voor gebruik hier een kijkje te nemen.

Gezien Tweakers.net verzocht heeft geen links of andere reclame-achtige zaken te posten zal ik me daar ook bij neerleggen, maar wel zou ik jullie willen verzoeken om op te houden met het plaatsen van persoonlijke zaken zoals foto's, adressen en andere niet er toe doende zaken, die zover mij bekend totaal geen meerwaarde hebben voor het gebruik van dit forum.

Ik geloof er niks van wat je allemaal zegt, je acties ondersteunen je woorden totaal niet.
je gooit zelfs het forum van de site af, dat is nu juist de plek waar je dit bovenstaande neer had moeten zetten.
Je liegt ook alles bij elkaar, dat je dienst het niet deed door onderhoudswerkzaamheden en dat soort zaken, terwijl het gewoon aan jezelf lag door het niet betalen van je toeleverancier.
Mooie praatjes,maar rendement nul.
Begin maar eens met je eerdere beloftes waar te maken, en klanten die dubbel betaald hebben het geld terug te storten.
vanaf nu, kijken we naar je acties en niet je mooie woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110053

Ik ben momenteel bezig met aangifte te doen, men is al bepaalde zaken aan het uitzoeken. Het zou handig zijn een platform neer te zetten, waar benadeelde klanten van dhr. T. Dings zich kunnen gaan melden, als er hier mensen zijn die hiervoor een eventuele mogelijkheid hiervoor hebben en/of zich hiertoe geroepen voelen hoor ik het graag. Ik denk dat we als "gebruikers groep" sterker staan. En ook al zal het misschien niet tot een terug betaling komen, zijn straf zal gerechtigheid zijn, IMMER IEDER KRIJGT WAT IE TOEKOMT, zoals die zelf stelt.

Zoals hij stelt, gebruik te maken van zijn support systeem, is een slecht alternatief, daar reageert hij niet op. Bovendien kan je al helemaal niet meer in het support systeem van hem komen, als je inlogt krijg je meteen die database error, hij heeft zijn onzin dus gewoon op een slinkse wijze om zeep geholpen.

Tom verstoppen kan je je wel, echter lukt je dat enkel voor een korte periode, vinden doen we je toch wel, dat is een belofte. En dat het met de tijd voorbij waait, gaat je deze keer ook niet lukken.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 110053 op 09-05-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
Zou een nieuwe thread openen niet voldoende zijn?
"Newscacher.com gedupeerden."
Dan kunnen we in ieder geval een idee krijgen om hoeveel tweakers het gaat en om hoeveel geld.

Hou ons op de hoogte van de aangifte. Misschien kunnen we gezamelijk aangifte doen.
Of een aangetekende brief naar Paramaribo en een advocaat inschakelen als hij niet over de brug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een maat van me zag vanochtend Tom op het IRC kanaal van SpeedXS (ISP en USP) voorbij komen. En vroeg daar om reselling mogelijkheden. Een doorstart wil hij wel, dat is duidelijk. Zijn manier van werken is gewoon niet fris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179986

Het niveau hier is om te janken. Ga dom in het rond schreeuwen op het forum van tros radar ofzoiets dergelijks, dit slaat allemaal nergens op. Hij zegt dat het over een paar dagen allemaal geregeld is dus of je krijgt een nieuw abonnement of je geld terug van hem of paypal. Het geld missen jullie toch niet anders hadden jullie het niet uitgegeven en om nu al aangifte te doen van oplichting terwijl hij gewoon van zich laat horen hier slaat werkelijk nergens op. Heb een paar dagen geduld en je ziet vanzelf wel wat er gebeurd met de paar uitgegeven tientjes want zo belachelijk veel geld is het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Echte Hollanders he, die hier komen.

Dat hij wat meer info kan geven, dat is duidelijk. Ook al is het "ik heb nog geen leverancier", is voldoende.

Maar wat de mensen hier schreeuwen en dreigen, is van de zotte.
Sommigen weten niet dat wat ze doen, veel erger is dan wat Tom heef gedaan.
Dreigen is nog steeds niet toegestaan en kun je voor aangeklaagd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:43:
Het niveau hier is om te janken. Ga dom in het rond schreeuwen op het forum van tros radar ofzoiets dergelijks, dit slaat allemaal nergens op. Hij zegt dat het over een paar dagen allemaal geregeld is dus of je krijgt een nieuw abonnement of je geld terug van hem of paypal. Het geld missen jullie toch niet anders hadden jullie het niet uitgegeven en om nu al aangifte te doen van oplichting terwijl hij gewoon van zich laat horen hier slaat werkelijk nergens op. Heb een paar dagen geduld en je ziet vanzelf wel wat er gebeurd met de paar uitgegeven tientjes want zo belachelijk veel geld is het allemaal niet.
Hij heeft dat al zo dikwijls gezegd dat binnen een paar dagen alles in orde is , maar er verandert niet veel :? :?
Ik zeg nu niet dat je nu al aangifte moet doen , maar hij kan nog heel lang van zich laten horen zonder dat er verder iets wordt verandert

Als die paar tientjes jou toch niets uitmaken , waarom betaal jij ze me dan niet terug , zo is iedereen gelukkig , ik mijn geld terug en jij mist die paar tientjes toch niet :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vr6-only schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:56:
Sommigen weten niet dat wat ze doen, veel erger is dan wat Tom heef gedaan.
Wie heeft er als eerste gedreigd om BETALENDE accounts te blokkeren of te verwijderen als ze negatieve reacties plaatsten ???????????????????

Waarom kan hij niet gewoon dagelijks een update doen van de stand van zaken ipv zo'n uitspraken te doen , waarvan de mensen nog meer gefrustreerd raken :?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 107353 op 09-05-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107353 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:56:
[...]

Hij heeft dat al zo dikwijls gezegd dat binnen een paar dagen alles in orde is , maar er verandert niet veel :? :?
Ik zeg nu niet dat je nu al aangifte moet doen , maar hij kan nog heel lang van zich laten horen zonder dat er verder iets wordt verandert

Als die paar tientjes jou toch niets uitmaken , waarom betaal jij ze me dan niet terug , zo is iedereen gelukkig , ik mijn geld terug en jij mist die paar tientjes toch niet :/ :/
Bij elkaar opgeteld is het waarschijnlijk een aanzielijk bedrag. Het gaat ook om de principes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
vr6-only schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:56:
[snip
Sorry, wie dreigt hier dan?
Dreigen met advocaten en aangifte is volledig legaal.
Anders dan betalende klanten hun geld niet teruggeven en ook geen diensten meer leveren, omdat ze te kritisch zijn. Dat heet gewoon oplichting.
Als dat alleen maar grootspraak was van Tom dan moet hij dat echt zelf even rechtzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110053

De mensen die via PAYPAL hebben betaald kunnen hun geld makkelijker terug krijgen door bij PAYPAL een claim in te dienen. Doe dit op een nette manier, met een goede omschrijving van het hele verhaal! Paypal heeft een goede consumenten bescherming die zelfs zo ver gaat dat men zelfs geld terug haalt ook als is er echt niets aan de hand. GEWOON DOEN DUS.

Als TOM DINGS zou reageren op emails, berichten zelfs via msn, dan zou het allemaal heel anders zijn, maar meneer kan zijn smoesjes niet meer verkopen en voelt nattigheid op zich afkomen.

Zo her en der te lezen gaat het om een behoorlijk aantal gedupeerden, ik pas ervoor dat zulk soort types er ongestraft tussenuit gaan met mijn geld.

Bovendioen heeft hij het nagelaten om op support tickets te reageren waarin hem een bepaalde tijd werd gesteld tot terug betaling. Wat mij betreft, ook al komt er een doorstart, ik wil mijn geld terug. Daar hij nu al geruime tijd in gebreke is! Werd je tijdens de periode dat alles redelijk liep, dood gemaild over wat er allemaal al wel niet fout ging, nu horen we niks meer van hem en reageerd hij ook niet op mails e.d. en vorderingen. Als het hier echt om 800 betalende leden gaat, praten we hier over een aanzienlijk bedrag 30 a 40.000 euro. De tijd help T. Dings de zomer door, gaat niet gebeuren als het aan mij ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

ustinov schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:21:
[...]

Sorry, wie dreigt hier dan?
Dreigen met advocaten en aangifte is volledig legaal.
Anders dan betalende klanten hun geld niet teruggeven en ook geen diensten meer leveren, omdat ze te kritisch zijn. Dat heet gewoon oplichting.
Als dat alleen maar grootspraak was van Tom dan moet hij dat echt zelf even rechtzetten.
Ik heb het helemaal niet over dreigen met advocaten. Dat mag iedereen doen!

Ik heb het over één persoon hier die regelmatig dreigt Tom te vinden etc.
Dat is, voor zover ik het weet, nog steeds verboden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156833

Kan deze enorme lang voortdurende newscacher discussie niet via een apart topic afgesplitst worden? Ik lees hier graag over usenet in het algemeen en dat hele newscacher verhaal kan me gestolen worden. is het dan nog steeds niet duidelijk? newcacher bestaat momenteel niet en mocht daar iets aan veranderen dan krijg je dat waarschijnlijk per mail te horen.

@vrs: Het zoeken en/of vinden van een persoon is niet verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-05 13:48
Ik ben een newscacher.com topic gestart:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1291711

[ Voor 4% gewijzigd door Li0nHeart op 09-05-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enricovos
  • Laatst online: 08-01-2022
Tom, plaats hier even je correspondentieadres.
Site werkt niet en dus zeiken over het feit dat hier de waardheid wordt gezegd is "een beetje dom" Tom.
Mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
enricovos schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:53:
Tom, plaats hier even je correspondentieadres.
Site werkt niet en dus zeiken over het feit dat hier de waardheid wordt gezegd is "een beetje dom" Tom.
Mzzl
Antwoord in de newscacher thread: http://gathering.tweakers...message/30046345#30046345

[ Voor 21% gewijzigd door ustinov op 09-05-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:15
Ligt het aan mij of is de server van Tweak vandaag langzaam?
Normaal gaat ie 2.2mb/sec maar nu blijft ie rond de 1mb/sec hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Nu weet ik niet wanneer newscacher afgelosten is bij XS News maar valt me op dat XS News opeens de noc (het data traffic monitortje) met login beveiligd heeft. Vraag me af waarom.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7998

vandeMeulenhof schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:53:
Nu weet ik niet wanneer newscacher afgelosten is bij XS News maar valt me op dat XS News opeens de noc (het data traffic monitortje) met login beveiligd heeft. Vraag me af waarom.
Dat is sinds een paar dagen inderdaad zo en het heeft geen enkele relatie met onze voormalige klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-05 18:29

P!m

Dacht dat het Newscacher gebeuren na m'n vakantie wel opgelost zou zijn.... Nee dus!. Ik ga maar eens uitzoeken hoe ik m'n centen terug kan krijgen via Wallie.nl. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260696

Op de Nieuwe site http://www.newscacher.com/NEW/documents/usenext_specials.htm staat een paar keer Usenext, nieuwe server dus gevonden? (www.UseNeXt.de)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 260696 op 09-05-2008 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
Tijd voor deel 8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 23:48

dusty

Y! Celebrate Life!

^^ with stupid :P

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over Usenet Service Providers. Niets meer, en niets minder. Zeker het bespreken van FTD-achtige onderwerpen is niet de bedoeling. (Op straffe van een Officiele Waarschuwing).
Géén index-sites of services dus !

Ook wensen wij op GOT geen SPAM voor producten, firma's of diensten. Speciaal voor dit topic lijkt extra aandacht op deze gedragsregel noodzakelijk.