Newsservers met binaries [deel 7] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 107.875 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
normaal moet een bedrijf wat verdienen/winst maken, maar als je zoveel gratis weggeeft, dan snap ik het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal dan waarschijnlijk ook geen drol kosten allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat vraagjes omtrent usenet providers.

Thuis bij mijn ouders hadden ze altijd Download2day.
Maar ik wilde een site zoeken met een overzicht van usenet providers. Het zou me 9euro per maand kosten bij download2day voor 10mbit verbinding naar ik wil een 20mbit. Welke usenet providers zijn goed zoek er wel 1 met 100+ retentie.

Hopelijk zijn er mensen die wat info kunnen verschaffen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:27
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:07:
Ik heb wat vraagjes omtrent usenet providers.

Thuis bij mijn ouders hadden ze altijd Download2day.
Maar ik wilde een site zoeken met een overzicht van usenet providers. Het zou me 9euro per maand kosten bij download2day voor 10mbit verbinding naar ik wil een 20mbit. Welke usenet providers zijn goed zoek er wel 1 met 100+ retentie.

Hopelijk zijn er mensen die wat info kunnen verschaffen.
Zie URL in startpost. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah nice was nog vroeg niet goed genoeg gelezen sorry.

Hoe is Hitnews? iemand hier die er van gebruik maakt? Las dat er wat Telford gebruikers problemen ondervinden, maar is dit Hitnews of een Telford probleem?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:10:
[...]

Support is er wel maar werkt niet, ik had na de 50 GB proef een abbo genomen en betaald.
Dat werkte niet en de beheerder was er niet tot 12 maart, dus al die tijd zitten wachten ( 9 dagen).

Gisteren was mijn account verwijderd en al mijn berichten op het forum misschien mogen er alleen positieve berichten op staan?

Ik heb me opnieuw aangemeld en heb nu na een paar keer geprobeerd te hebben het proefabbo werkend.
Mijn geld krijg ik terug gestort ( nog niet ontvangen maar het is weekend) en ik zou een goedmaker krijgen voor de overlast, tot op heden niks meer van gehoord misschien komt dat nog.

Ik wacht het nu maar af hoe het nu verloopt, de snelheid en retentie is in orde als ik de proef nu ongeschonden doorkom overweeg ik een abbonnement, de prijzen zijn wel concurerend eerst maar eens afwachten.
Minpunt is wel het aantal mails dat je krijgt, ik vind een beetje info wel leuk maar dit begint idd spamvormen aan te nemen.
Tja,
En nu op dit moment ligt het zaakje er weer uit voor onderhoud.......!
Zelf ben ik ook verwijderd daar, en ook alle (kritische) postings mee.!
Zou ook het geld teruggestort zien, kon ik opnieuw beginnen. (Ook nog niets gezien trouwens)
Nou, de nieuwe aanvraag voor het proefpakket ging dus al gelijk 'n hele dag niet. Ook weer ivm. onderhoud. En nu weer.
Edit: Nu is het wel op de bank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:58:

Hoe is Hitnews? iemand hier die er van gebruik maakt? Las dat er wat Telford gebruikers problemen ondervinden, maar is dit Hitnews of een Telford probleem?
Lees het topic dan even door, we hebben het recentelijk nog over Hitnews gehad.

Maar goed, eweka is zo`n beetje de beste en goedkoopste op het gebied van 20 mbit usenet. Giganews is ook goed, alleen duur. Maar perfecte support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giganews een goede provider, blijft een klassieker. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:22:
[...]

Tja,
En nu op dit moment ligt het zaakje er weer uit voor onderhoud.......!
Zelf ben ik ook verwijderd daar, en ook alle (kritische) postings mee.!
Zou ook het geld teruggestort zien, kon ik opnieuw beginnen. (Ook nog niets gezien trouwens)
Nou, de nieuwe aanvraag voor het proefpakket ging dus al gelijk 'n hele dag niet. Ook weer ivm. onderhoud. En nu weer.
Edit: Nu is het wel op de bank!
Heb vandaag ook mijn geld terug gehad van newscacher, in ieder geval 1 belofte waargemaakt.
Hitnews is mij ook wel goed bevallen, is qua prijs 1 van de goedkopere soms de retentie een beetje laag maar over het algemeen in orde.
De snelheid is bij beide goed ik haal +- 2800 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit op dit moment erg te twijfelen over hitnews of tweaknews. Wat te doen hitnews is goedkoper, tweaknews betere retentie.

En ja ik zag dat er al reacties over waren daarom vroeg ik dus hoe het nu zat ivm telfort gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hitnews heeft accountsharing en tweaknews niet.
Daarin tegen vind ik zelf tweknews erg stabiel en rap, en haast nooit problemen.
Het ligt er een beetje aan of je met iemand gaat delen.

Suc6 met je keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee het is puur voor mezelf :) bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:14:
Maar goed, eweka is zo`n beetje de beste en goedkoopste op het gebied van 20 mbit usenet. Giganews is ook goed, alleen duur. Maar perfecte support.
Giganews staat qua (constante) snelheid toch wel boven Eweka hoor.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:27:
Zit op dit moment erg te twijfelen over hitnews of tweaknews. Wat te doen hitnews is goedkoper, tweaknews betere retentie.

En ja ik zag dat er al reacties over waren daarom vroeg ik dus hoe het nu zat ivm telfort gebruikers.
Ik gebruik tweaknews nu al jaren en ik heb er geen enkel probleem mee. Tevens komen ze de retentie ook daadwerkelijk na in tegenstelling tot hitnews waarbij de 100 dagen waarmee ze adverteren gewoon niet klopt.. voor zoiets zou ik graag de 1 euro per maand extra betalen dat ze bij tweaknews vragen. Wat mij betreft is er geen stabielere nederlandse usenet provider dan tweaknews.

Giganews vind ik de meest overhypte provider ooit. Ze komen hun snelheid niet altijd na, vooral niet voor mensen die met 100 mbit uploaden. Daarnaast natuurlijk het eindeloze gezeik met de DMCA regeling dat simpelweg niet eens bestaat in nederland. Als laatste is het gewoon een stuk duurder (20 euro per maand als je SSL erbij wilt waar providers hier geen cent voor vragen), als je dan ook met 100 mbit wilt downloaden (tweaknews, xsnews etc hebben ook met langzamere abonnementen niet-gecapte uploadsnelheid) dan zou ik voor xsnews gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:29:
[...]

Ik gebruik tweaknews nu al jaren en ik heb er geen enkel probleem mee. Tevens komen ze de retentie ook daadwerkelijk na in tegenstelling tot hitnews waarbij de 100 dagen waarmee ze adverteren gewoon niet klopt.. voor zoiets zou ik graag de 1 euro per maand extra betalen dat ze bij tweaknews vragen. Wat mij betreft is er geen stabielere nederlandse usenet provider dan tweaknews.

Giganews vind ik de meest overhypte provider ooit. Ze komen hun snelheid niet altijd na, vooral niet voor mensen die met 100 mbit uploaden. Daarnaast natuurlijk het eindeloze gezeik met de DMCA regeling dat simpelweg niet eens bestaat in nederland. Als laatste is het gewoon een stuk duurder (20 euro per maand als je SSL erbij wilt waar providers hier geen cent voor vragen), als je dan ook met 100 mbit wilt downloaden (tweaknews, xsnews etc hebben ook met langzamere abonnementen niet-gecapte uploadsnelheid) dan zou ik voor xsnews gaan.
DMCA kan je gelul vinden en dat is heel begrijpelijk (geloof me, ik word ook helemaal gek van alle usenet abuse mailtejs etc etc), maar aangezien Giganews een Amerikaans bedrijf is zijn ze wettelijk verplicht om zich aan de DMCA te houden, dat een deel van hun servers in NL staan doet hier niet aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Punica

Jullie zijn zo rond de jaarwisseling begonnen met die loadbalancers, hoe staat het daarmee eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:09:
@Punica

Jullie zijn zo rond de jaarwisseling begonnen met die loadbalancers, hoe staat het daarmee eigenlijk?
Hoi Lex333,

Er draaien al een aantal readers (ik ga niet vertellen welke) achter de slb's en die resultaten zijn zeer goed echter we hebben nog wat problemen die opgelost moeten worden plus dat authenticatie compleet op de schop gaat en dat veel programmeerwerk vergt, vooral om het helemaal redundant te maken.

Maar we zijn er elke dag mee bezig!

Binnenkort eerst andere zeer grote werkzaamheden, maar daar krijgt iedereen bericht van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:27
Bij Newscacher gevraagd of ik naast mijn betaald abonnement alsnog een proefabonnement kon krijgen. Had al eerder het proefabonnement afgesloten maar dat hebben ze zelf meerdere malen opgeheven bij een ieder. Toen maar direct een betaald abonnement afgesloten.

Dacht dat ik nu dan toch wel recht had op de (gratis) extra 250Gb + 250 Gb die ze aanbieden na het aflopen van je betaalde abonnement. Maar het antwoord was botweg nee toen ik daar op nette wijze via email om vroeg. Als je dus al een betaald abonnement hebt en alsnog je oude proefabonnement terug wil krijgen dan is dat gewoon niet mogelijk. Fijne manier van omgaan met betalende klanten.

Heb gelijk aangegeven dat ik weg ben na afloop van mijn jaarabonnement. Reactie van Newscacher was alleen maar 1 van 'veel succes met zoeken naar een andere provider'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

hoewel het proefabbo bij newscacher me erg goed bevalt, denk ik ook niet dat ik een betaal-abbo neem

Ze spammen me iets te veel mail, en hebben steeds wisselende voorwaarden. (dan weer wel extra gb's, dan weer niet, dan ineens 2x zoveel)

Nu klinkt het wel aardig, 8 mb voor 4,95 maar ik ben bang dat ze het na enige tijd eenzijdig gaan verhogen. Of is dit niet mogelijk? En ik zie nergens hoeveel je bij een easy pakket mag downloaden?

[ Voor 7% gewijzigd door greatgonzo op 18-03-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ericr schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:06:
Heb gelijk aangegeven dat ik weg ben na afloop van mijn jaarabonnement. Reactie van Newscacher was alleen maar 1 van 'veel succes met zoeken naar een andere provider'.
Een jaar zit je nog aan ze vast? Balen voor je :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

[Edit] Heb er maar een appart topic van gemaakt voor het gemak

[ Voor 89% gewijzigd door Crowmeister op 20-03-2008 15:01 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:00
Fr1ek schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:20:
Tweaknews biedt nu experimenteel SSL.
We zouden graag wat testers aan het werk willen zien, om te kijken hoe de performance op de server is en uiteraard hoe snel het downloadt :)

Connecties kunnen worden gemaakt op news.tweaknews.nl poort 563.

Meldingen over hoe het verloopt zijn welkom :)
Maakt iemand hier nog gebruik van? Op de standaardpoort krijg ik namelijk een timeout en op de normale poort begint die netjes met downloaden. PS heb geen Tweakdsl abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:27
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 20:55:
[...]

Een jaar zit je nog aan ze vast? Balen voor je :|
Ach het was voor een vrij lage prijs. Maar had toch wel gedacht dat degenen die als eersten instapten minimaal dezelfde behandeling zouden krijgen als degenen die nu gebruik maken van gratis GB's.

Volgend jaar maar weer de overstap naar Xsnews en wat meer betalen. Zelfde servers verder maar wel betere service.

Zie overigens dat ze bij Newscacher nu bezig zijn om voor betalende klanten wel een mogelijkheid in te bouwen om de gratis GB's te activeren. Beetje vreemd dan dat ik eerder een resoluut 'nee' te horen kreeg.

[ Voor 17% gewijzigd door Ericr op 20-03-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
cardinal808 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:59:
[...]

Maakt iemand hier nog gebruik van? Op de standaardpoort krijg ik namelijk een timeout en op de normale poort begint die netjes met downloaden. PS heb geen Tweakdsl abbonement.
Zal ook de oplossing even posten. Voor externen werkt een SSL verbinding alleen met news.tweaknews.nl en niet met news.tweakdsl.nl. Dat is de oplossing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Voor degenen die er nog niet achter gekomen zijn: alle servers van XLNed lijken niet te werken volgens het forum :)

Edit: zal je altijd zien. Op het moment van schrijven doen ze het weer :)

[ Voor 25% gewijzigd door objectief2 op 25-03-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

objectief2 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:25:
Voor degenen die er nog niet achter gekomen zijn: alle servers van XLNed lijken niet te werken volgens het forum :)

Edit: zal je altijd zien. Op het moment van schrijven doen ze het weer :)
Ze zitten wel op een goed beveiligde DC,
quote uit het forum van XLned:

het was een lange nacht .... vannacht half 3 vannacht bezig. iemand moedwillig wat van onze apperatuur gesloopt. dus vandaag even aangifte doen. reader 1 3 en 4 ben ik nu aan het installeren die zijn met nu en 15 min ook weer online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hitnews is geprobeerd 2dagen maar een erg onstabiele connectie in de middaggen. Geen idee of het aan hitnews ligt. Denk het haast wel want mijn speedtesten bleek alls gewoon full te draaien.
Volgende week even gratis tweaknews proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Ik ga deze week overstappen van hitnews naar iets anders. De snelheid van hitnews is prima, haal altijd mijn max speed(2080 kb/s). Helaas is de retentie en compleetheid een stuk minder. Soms komen posts van enkele dagen al niet goed binnen en posts van boven de 50 dagen moeten ook vrijwel altijd gerepareerd worden. De 100 dagen halen ze never nooit niet.
Zit nu te twijfelen tussen eweka en tweaknews. Zover ik kan zien zit er niet heel veel verschil tussen. Moet nog even goed kijken.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:46

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

pingkiller schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:48:
Ik ga deze week overstappen van hitnews naar iets anders. De snelheid van hitnews is prima, haal altijd mijn max speed(2080 kb/s). Helaas is de retentie en compleetheid een stuk minder. Soms komen posts van enkele dagen al niet goed binnen en posts van boven de 50 dagen moeten ook vrijwel altijd gerepareerd worden. De 100 dagen halen ze never nooit niet.
Zit nu te twijfelen tussen eweka en tweaknews. Zover ik kan zien zit er niet heel veel verschil tussen. Moet nog even goed kijken.
Een belangrijk verschil tussen deze twee is dat Eweka op prepaid basis werkt en Tweaknews niet.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:46:
[...]

Ze zitten wel op een goed beveiligde DC,
quote uit het forum van XLned:

het was een lange nacht .... vannacht half 3 vannacht bezig. iemand moedwillig wat van onze apperatuur gesloopt. dus vandaag even aangifte doen. reader 1 3 en 4 ben ik nu aan het installeren die zijn met nu en 15 min ook weer online
Moeilijk te geloven, als het een beveiligde DC is, hebben ze ook vast volledig afgesloten racks waar je een sleutel of een cijfercombinatie voor nodig hebt om de deur te openen. Of iemand moet zo lomp zijn geweest om een deur open te laten staan.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eweka nieuws:
Geachte klant,

Bij deze willen wij u mededelen dat ons usenetplatform op dinsdag 8 april a.s. van 08:00 tot 12:00 uur verminderd tot niet bereikbaar zal zijn vanwege onderhoud. Tevens raden wij u af deze ochtend contact op te nemen met onze supportdesk, aangezien het waarschijnlijk bovengemiddeld druk zal zijn. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Eweka Team
Ben benieuwd wat Eweka gaat verbeteren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 09:58:

Dat is een Telfort probleem, ik zit nu even bij XLNED voor de test en maak hier precies hetzelfde mee. Snelheid is wisselend 3 - 7 Mbps ingezakt (oftewel van 13 Mbps naar 6 - 10 Mbps). Hitnews is verder dik in orde, alleen de retentie is praktisch niet meer dan een dag of 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:55
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 07:47:
Eweka nieuws:

[...]

Ben benieuwd wat Eweka gaat verbeteren :9
Wie weet wel helemaal niks? Onderhoud kan ook gewoon onderhoud zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de reactie van Punica laatst niet gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke doel je?
Ze zijn wel bezig met loadbalancers e.d. het zal hoogstwaarschijnlijk dat wel zijn.
Maar wie weet he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heeft eigenlijk niemand last van de spam die iedere keer door newscacher.com wordt gestuurd? Ik heb al 3 keer opnieuw moeten instellen dat ik geen mail wil ontvangen. Maar als ze dan weer een "belangrijke" mail hebben dan deactiveren ze dat gewoon weer. Ook kreeg ik vandaag weer mails die begonnnen met dit;
Wij hebben je emailadres gekregen van een website waarop jij je onlangs hebt geregistreerd en omdat
NewsCacher.com een sponsor is van deze website willen we je langs deze weg uitnodigen eens een kijkje
bij ons te komen nemen.
Welke site dan?

het begint onderhand wel irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:51:
[...]

Giganews staat qua (constante) snelheid toch wel boven Eweka hoor.
Klopt, maar ik bedoelde eigenlijk meer in die prijscategorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:54:
Op welke doel je?
Ze zijn wel bezig met loadbalancers e.d. het zal hoogstwaarschijnlijk dat wel zijn.
Maar wie weet he
We zijn bezig om die geleidelijk aan in te voeren (vandaag weer 3 readers erachter gezet en volgende week nog veel meer), maar daar heeft dit onderhoud niet zo heel veel mee te maken.

We gaan onze coreswitch vervangen omdat onze huidige te weinig poorten heeft en geen trunks van >80Gbit aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke site dan?

Vermoedelijk een torrent, NZB of cover site die hun ledenbestand in ruil voor iets hebben vrij gegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueone schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:34:
Heeft eigenlijk niemand last van de spam die iedere keer door newscacher.com wordt gestuurd? Ik heb al 3 keer opnieuw moeten instellen dat ik geen mail wil ontvangen. Maar als ze dan weer een "belangrijke" mail hebben dan deactiveren ze dat gewoon weer. Ook kreeg ik vandaag weer mails die begonnnen met dit;

[...]

Welke site dan?

Ja waardeloos dat spamgedrag van Newscacher :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:12
Ik had ook een proefabbo bij newscacher aangemaakt, opzich was ik wel tevreden :) . Maar dat gespam van hun is niet normaal meer. Om elk onnozel ding mailen ze weer, en je kan dan idd instellen dat je geen mail meer van hun wilt ontvangen. Maar door onverklaardbare reden word dat dan opeens weer geactiveerd. Ik heb maar een wegwerp mail adres opgegeven zodat ik van ze af ben.
Een moment heb ik nog getwijfeld om er een betaald abbo te nemen bij hun, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb wil niks te maken hebben met zo'n spam toko :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Prolution schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:52:
Ik had ook een proefabbo bij newscacher aangemaakt, opzich was ik wel tevreden :) . Maar dat gespam van hun is niet normaal meer. Om elk onnozel ding mailen ze weer, en je kan dan idd instellen dat je geen mail meer van hun wilt ontvangen. Maar door onverklaardbare reden word dat dan opeens weer geactiveerd. Ik heb maar een wegwerp mail adres opgegeven zodat ik van ze af ben.
Een moment heb ik nog getwijfeld om er een betaald abbo te nemen bij hun, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb wil niks te maken hebben met zo'n spam toko :X .
In Gmail kun je een filter aanmaken dat je de mail meteen weggooid als die binnenkomt (werkt ook als je pop of imap gebruikt). Ik vind het ideaal, ik hoef nergens meer te zoeken hoe ik me uit moet schrijven.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ga ook een payserver zoeken, loont het om een amerikaanse te nemen? Aangezien de dollar zo laag staat, kijkt me dat wel. Maar hoe zit het met de snelheid? (Kan max 8 mB halen met m'n telfort/ADSL1 lijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:55
greatgonzo schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:22:
Ga ook een payserver zoeken, loont het om een amerikaanse te nemen? Aangezien de dollar zo laag staat, kijkt me dat wel. Maar hoe zit het met de snelheid? (Kan max 8 mB halen met m'n telfort/ADSL1 lijn)
Snelheid zit meestal wel goed hoor, alleen de responsetijd is iets hoger, dus duurt het misschien 100 miliseconden langer voordat je download binnen is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

greatgonzo schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:22:
Giganews betaal je in dollars en hebben een serverpark in Amsterdam staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Iemand al gebruikt gemaakt van de aanbieding van Newscacher die tot maandag nacht geldig is.
3,95 per maand en je betaald gelijk voor een heel jaar.

Daar krijg je dan wel 24 Mb onbeperkt downloaden met 16 threads voor. Over het proefabbonement ben ik zeer tevreden, maar zo goedkoop als hun het aanbieden moet er wel een addertje onder gras liggen?

99%+ volledigheid groepen Meer dan 150.000 groepen
100+ dagen retentie bestanden Gratis SSL toegang
Anonymous gebruik van UseNet Uitgebreid beheerpaneel
Onbeperkt downloaden Max. 24 Mbit bandbreedte

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wooldoor schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:50:
Iemand al gebruikt gemaakt van de aanbieding van Newscacher die tot maandag nacht geldig is.
3,95 per maand en je betaald gelijk voor een heel jaar.

Daar krijg je dan wel 24 Mb onbeperkt downloaden met 16 threads voor. Over het proefabbonement ben ik zeer tevreden, maar zo goedkoop als hun het aanbieden moet er wel een addertje onder gras liggen?

99%+ volledigheid groepen Meer dan 150.000 groepen
100+ dagen retentie bestanden Gratis SSL toegang
Anonymous gebruik van UseNet Uitgebreid beheerpaneel
Onbeperkt downloaden Max. 24 Mbit bandbreedte
Ja, ik!
Opzich werkt het wel. (Na gigantische aanloopmoeilijkheden)
De snelheid is heel constant. Alleen hun forumgedeelte is een en al puinhoop. De support wat ze zeggen is absoluut NIET efficient. Ze snappen daar gewoon niet dat door telkens weer gigantische wijzigingen, gevolgd door de bekende mailtjes, er een en al onduidelijkheid ontstaat wat potentiele klanten afschrikt. Je snapt door die mailtjes ook niet meer hoe het nou allemaal zit

Maar als je dat forum negeert, dan is het onder de streep echt wel een aanrader! €59,40 voor 24MB 16 bots onbeperkt voor een heel jaar!!

Enkele tips:
Meld je eerst aan, en gebruik in je naam/pas GEEN leestekens!
Neem dan het proefabbo (Try-out); Is gratis en (eigenlijk 1 mnd. lang te gebruiken).
Na verbruik van de eerste 50GB wenst men dmv. een e-mail een reactie op het forum in een speciaal daarvoor aangelegde treat. Heb je dat gedaan, krijg je nog eens 50 GB. om te testen.
Dus laat voor het begin even de e-mail aanstaan.
Je kunt je ook meteen, (als je getest hebt bij de try-out of het wel allemaal werkt), het Supreme abbo afsluiten en via BV. Ideal betalen. Het Abbo gaat dan binnen 5 sec. in werking en je Try-out wordt op "Pauze" gezet. (Plus nog wat extra GB's). Als je abbo dan afgelopen is, kun je gewoon verder met je Try-out totdat je GB's op zijn.

Dit is een korte samenvatting; Want als je die info bij elkaar moet zoeken op dat forum, poepoe..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik ben bang dat ze opeens allemaal voorwaarden gaan stellen aan die actie van newscacher, dat ze dus later de snelheid omlaag gooien, of een datalimiet instellen.

is dit mogelijk, of mogen ze het niet eenzijdig veranderen, als je nu een contract aangaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 22:02
Ik heb ook Newscacher (24MB / 16 bots / € 59,40 voor 1 jaar) en moet zeggen dat ik ,op de emailspam na, nog geen problemen heb gehad. Ik download met een constante 1.83 MB/s. Retentie is ook goed (post van 80 dagen oud haalde ik gewoon compleet binnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Het newscacher-forum blinkt inderdaad niet uit in overzichtelijkheid ;) Ik heb geprobeerd te zoeken of account-sharing met meerdere ip's ook is toegestaan. Kun je mij vertellen of dat zo is misschien :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-07 10:31
Ik heb ook newscacher. Snelheid is heel goed. En ze zijn niet duur.

Mailtjes moet je negeren, want ze blijven ze sturen, met steeds weer andere aanbiedingen en voorwaarden. Van beleid hebben ze inderdaad nog nooit gehoord. Het gaat van de hak op de tak. Maar goed, zolang de techniek maar werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 18:49

vr6-only

Blub Blub

objectief2 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 21:23:
Het newscacher-forum blinkt inderdaad niet uit in overzichtelijkheid ;) Ik heb geprobeerd te zoeken of account-sharing met meerdere ip's ook is toegestaan. Kun je mij vertellen of dat zo is misschien :) ?
Ja dat is mogelijk, maar niet bij aanbiedingen (zolang dat niet vermeld staat!)
Bestel je ieder ander abonnement? Dan heb je de keuze om tijdens je bestelling te kiezen voor account sharing. Het kost overigens niets extra.

Ook hier een tevreden Newscacher gebruiker. Snelheid is goed, retentie is goed en compleetheid is goed.
Support is mij tot nu toe goed bevallen. Op al mijn tickets is binnen 6 uur gereageerd + oplossing (dat is ook belangrijk haha)... :+

Maar dat spam!! één klik in Gmail en ik heb er sindsdien geen last meer van.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:55

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:59:
[...]

Moeilijk te geloven, als het een beveiligde DC is, hebben ze ook vast volledig afgesloten racks waar je een sleutel of een cijfercombinatie voor nodig hebt om de deur te openen. Of iemand moet zo lomp zijn geweest om een deur open te laten staan.... :/
Jij wilt helemaal niet weten hoe vaak mensen hun racksleutels vergeten (ik incluis 8)7 ),en daarom dus door de dienstdoende bewaking de racks laten openen.

Als deze heren dan klaar zijn gaan ze naar huis, maar de bewaking maakt niet meteen de racks dicht, die doen dat meestal op einde van de avond en zo alle racks tegenlijk.

Bijv bij Schiphol-Rijk (Leaseweb/Easynet) staan ook altijd heel veel racks open, maar dan nog, de "code" is gewoon dat je met je jatten eraf blijft

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Li0nHeart schreef op zondag 30 maart 2008 @ 00:00:
Ik heb ook newscacher. Snelheid is heel goed. En ze zijn niet duur.

Mailtjes moet je negeren, want ze blijven ze sturen, met steeds weer andere aanbiedingen en voorwaarden. Van beleid hebben ze inderdaad nog nooit gehoord. Het gaat van de hak op de tak. Maar goed, zolang de techniek maar werkt.
Inderdaad, NewsCacher werkt echt prima maar de mailings zijn verschrikkelijk irritant. Vaak dubbele mailings en ook nog veel te vaak. Gewoon even negeren en je hebt een prima news server.
Retentie is goed, snelheid is ook goed. Erge stabiele verbindingen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 18:50:
[...]

Ja, ik!

Dit is een korte samenvatting; Want als je die info bij elkaar moet zoeken op dat forum, poepoe..!!
Goed om te lezen, dat forum is inderdaad niet alles maar dat gebruik ik toch nooit. Straks dan toch maar eens bestellen alleen nog 1 vraagje, als ik het abbo registreer op mijn pc thuis en ook instel op mijn labtop en dan op school ook download krijg ik dan geen problemen want het forum is daar niet echt duidelijk in.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
Bij het aanmelden kun je dat volgens mij aangeven. Ik geloof niet dat ze er moeilijk over doen.. maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Downloaden vanaf meerdere IPs is bij veel newsservers gewoon toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik zit te kijken naar een payserver, waar ik nu bij PFcorner zit.
100Gb blok en dat is bijna op (na een maand) en om weer 20 euro neer te tellen gaat me wat ver.
Ik denk dat ik beter 5 euro per maand kan betalen en zo onbeperkt kan leechen.

Newscacher ziet er goed uit en zo te lezen zitten er meer mensen op.
Goed spam kan ik instellen in mijn mailfilter dus dat is geen probleem.

Punt is dat ik nu een 10Mb verbinding heb en ik benieuwd ben of ik dan ook het beste een 10Mb abo kan afsluiten (5.45) in de maand of 'veilig' de 12Mb variant. Ik haal nu max 1,2Mb/s (heuvelaf wind mee ;) ) maar ik was benieuwd naar wat jullie me aanraden.

5 Euro in de maand is vrijwel niets :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:11:
Ik zit te kijken naar een payserver, waar ik nu bij PFcorner zit.
100Gb blok en dat is bijna op (na een maand) en om weer 20 euro neer te tellen gaat me wat ver.
Ik denk dat ik beter 5 euro per maand kan betalen en zo onbeperkt kan leechen.

Newscacher ziet er goed uit en zo te lezen zitten er meer mensen op.
Goed spam kan ik instellen in mijn mailfilter dus dat is geen probleem.

Punt is dat ik nu een 10Mb verbinding heb en ik benieuwd ben of ik dan ook het beste een 10Mb abo kan afsluiten (5.45) in de maand of 'veilig' de 12Mb variant. Ik haal nu max 1,2Mb/s (heuvelaf wind mee ;) ) maar ik was benieuwd naar wat jullie me aanraden.

5 Euro in de maand is vrijwel niets :)
Ik ga binnenkort XLned nemen :)
Je kunt gratis een week proef nemen, daar heb ik meerdere malen gebruik van gemaakt 8)
IP sharing is tenslotte toegestaan.
Beviel goed en het kost niks, het goedkoopste abonnement is 2,24 per maand bij een jaar abonnement.
Het is danwel 2.5mbit maar dat haalt me niks uit, het is nog best snel en ik ga geen 10mbit nemen met mn 4mbit internet.
Later dit jaar naar telfort overstappen(nu hetnet)maar dan hou ik denk ook gewoon 2.5mbit, misschien het jaar daarna 10mbit maar zelfs als ik 20mbit haal, daar ga ik echt niet extra voor betalen.
Bestanden sneller binnen halen vind ik niet zo belangrijk, als je server niet non stop bezig is is het niet nodig, de standaard hetnet server haalt sommige bestanden helemaal niet binnen.
Veel groepen heeft die niet, en de retentie is baggerslecht(zo`n 3 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:33:
[...]

Ik ga binnenkort XLned nemen :)
Je kunt gratis een week proef nemen, daar heb ik meerdere malen gebruik van gemaakt 8)
IP sharing is tenslotte toegestaan.
Beviel goed en het kost niks, het goedkoopste abonnement is 2,24 per maand bij een jaar abonnement.
Het is danwel 2.5mbit maar dat haalt me niks uit, het is nog best snel en ik ga geen 10mbit nemen met mn 4mbit internet.
Later dit jaar naar telfort overstappen(nu hetnet)maar dan hou ik denk ook gewoon 2.5mbit, misschien het jaar daarna 10mbit maar zelfs als ik 20mbit haal, daar ga ik echt niet extra voor betalen.
Bestanden sneller binnen halen vind ik niet zo belangrijk, als je server niet non stop bezig is is het niet nodig, de standaard hetnet server haalt sommige bestanden helemaal niet binnen.
Veel groepen heeft die niet, en de retentie is baggerslecht(zo`n 3 dagen)
De retentie is 'maar' 70 dagen tov 100 dagen bij newscacher.
En de prijzen zijn relatief gelijk aan elkaar maar zo te zien in het voordeel van newscacher (inc. korting)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
XLNed heb ik net 7 dagen geprobeerd, beviel goed qua snelheid en stabiliteit. Ben nu aan het testen met Newscacher 100GB, 35 dagen. Volgens de info kostte ip-share geld, maar ik heb gemerkt dat het ook met een ander ip op ditzelfde account prima gaat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:54
Ligt eweka eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:42
Welke voordelen gaat dat load-balancer verhaal van eweka bieden? Mijn reader is de laatste tijd in ieder geval stabiel, en voor mijn niet al te snelle lijn snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hitnews heeft 1mnds abo's ivm "transactiekosten" verhoogd van 6.50 naar 7.50..... :N

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:24

Simkin

Bzzzzz

Zit er een limiet op de te behalen download snelheid bij usenet clients? Dit vraag ik me af omdat mijn usenet download snelheid niet hoger komt dan 40Mb/s terwijl ik via http rustig met 90Mb/s kan downloaden.

Ik vraag me af waar de beperking zit, bij de client, het OS of bij de ISP (capping)?

NIC: Gigabit
Clients: Newsleecher/Ultraleecher
Connectie: Normaal/SSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Volgens mij zit de beperking bij je usenet-provider. Wie heb je als usenet-provider?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als je blijbaar een 100MB pijp hebt, lijkt het me logisch dat een USP altijd de beperkende factor is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

Tweaknews.
Maar ik gebruik meerdere accounts, die elk afzonderlijk de 40Mb halen. Gezamenlijk helaas ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Simkin schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:48:
Tweaknews.
Maar ik gebruik meerdere accounts, die elk afzonderlijk de 40Mb halen. Gezamenlijk helaas ook.
Is het nu Mb of MB, dat maakt wel wezenlijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

Gunner schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:54:
[...]

Is het nu Mb of MB, dat maakt wel wezenlijk verschil.
Wat denk je zelf Einstein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Simkin schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:55:
[...]

Wat denk je zelf Einstein?
Zoek het zelf maar ff uit als je zo omgaat met mensen die je willen helpen :w

Ik stel een normale vraag. Dan verwacht ik ook een normaal antwoord :/

[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 02-04-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

Je zal het vast wel goed bedoelen maar je ziet toch duidelijk staan in mijn post Mb. Een 100 megabyte lijn lijkt me niet echt realistisch voor particulieren, niet?

Ik vond je een beetje 'Mr. Obvious'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Laatst online: 13-09 22:02
WAARSCHUWING!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als je je aanmeldt bij NewsCacher gebruik dan niet je vaste/hoofdmailadres !!!!! maar een mailadres die je bijna nooit gebruikt. Sinds de aanmelding krijg ik nu veel spam binnen. Ik moet nu iedere keer domeinnamen blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
MEGATRON schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:38:
WAARSCHUWING!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als je je aanmeldt bij NewsCacher gebruik dan niet je vaste/hoofdmailadres !!!!! maar een mailadres die je bijna nooit gebruikt. Sinds de aanmelding krijg ik nu veel spam binnen. Ik moet nu iedere keer domeinnamen blokkeren.
Hier word al meedere keren in dit topic over gesproken. Spammen ze nou alleen maar met aanbiedingen van hunzelf of geven ze je mail adres door aan een prof spammer en krijg je 'echte' spam?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:31:
[...]

Hier word al meedere keren in dit topic over gesproken. Spammen ze nou alleen maar met aanbiedingen van hunzelf of geven ze je mail adres door aan een prof spammer en krijg je 'echte' spam?
Ik moet nu iedere keer domeinnamen blokkeren.
Niet alleen van newscacher dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
Ik heb alleen maar newscacher.com gerelateerde berichten gehad.
Geen 'echte' spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik zie nergens staan hoeveel je als easy user (8 mb) per maand mag downloaden. Kan iemand me dat vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Je krijgt alleen maar dingen die gerelateerd zijn aan Newscacher hoor! Ik weet dus niet waarom hij verschillende domeinen heeft moeten blokkeren....

Overigens heb ik de afgelopen 2 dagen geen mail gehad van Newscacher en ondanks dat er grote veranderingen zijn aangebracht.

Daar krijg je dus altijd mail over. Omdat de beheerder van mening is dat bijna niemand het forum leest en heel veel vragen in de support gesteld worden, die allemaal netjes op het forum staan uitgelegd.

Het forum is ook opgeruimd en oogt een stuk overzichtelijker dan voorheen.

Ik heb net een abbo afgesloten voor 6 maanden. Supreme Usenet abonnement. Man wat goedkoop :D :D

Tenslotte heb ik nog een abonnement bij:

Eweka
XLned
XSnews (nog 2 dagen)

:? :? :? :?
Er ging ff iets mis in mijn administratie :+
greatgonzo schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:10:
Ik zie nergens staan hoeveel je als easy user (8 mb) per maand mag downloaden. Kan iemand me dat vertellen?

Onbeperkt!

8 connecties
8 Mbit/s max

4.95 per maand

Kies echter voor de huidige acties. Veel goedkoper!!!
Zo kost de supreme abonnement ook 4.95 maar je krijgt 24 Mbit/s, 16 connecties en account sharing is gratis erbij aan te vragen!

Waar vind je de acties? Hoofdpagina en dan naar beneden scrollen.

[ Voor 43% gewijzigd door vr6-only op 02-04-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Als je er vanaf wil omdat je ze toch niet gebruikt dan hou ik me aanbevolen voor log-in-codes :+

[ Voor 19% gewijzigd door objectief2 op 02-04-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Simkin schreef op woensdag 02 april 2008 @ 10:04:
Je zal het vast wel goed bedoelen maar je ziet toch duidelijk staan in mijn post Mb. Een 100 megabyte lijn lijkt me niet echt realistisch voor particulieren, niet?

Ik vond je een beetje 'Mr. Obvious'
Al was het 'Obvious', dan mag je zeker even nadenken over je replies. De jongen neemt de tijd en moeite je te helpen, wanneer je een vraag stelt..

De vergissing tussen Mb en MB is snel gemaakt en kan een heel grote impact hebben op het te geven antwoord.
Overigens kan het ook zomaar zijn dat je de connectie test in een datacenter of zelf eenheden door elkaar haalt.

Overigens kan je misschien met één account 40Mb/s halen, dit betekent echter niet dat je met meerdere accounts hoger haalt wanneer het aan de ISP dan wel Usenet provider ligt..
De usenet provider kan eventueel cappen per IP, aan de andere kant zou je ISP zelf ook zomaar usenetverkeer kunnen cappen.
Ik zou zeggen: route de connectie om a.d.v. een tunneltje en zie of je dan hetzelfde probleem blijft houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:07:
Hitnews heeft 1mnds abo's ivm "transactiekosten" verhoogd van 6.50 naar 7.50..... :N
En de '48-uur', 1-week en 2-week abo's dan niet verhogen :/ Laten ze dan in ieder geval met een eerlijk argument komen. Ik kwam bij hitnews uit omdat deze simpelweg de goedkoopste was. Dan maar voor 6,95 bij xlned blijven, zit ik nu toch even vanwege een test, doet het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

XLned gaat binnenkort ook naar 100 dagen retentie en met hun account sharing, worden ze heel interessant.

Naar mijn mening is newscacher de voordeligste momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je op FTD nog niet genoeg commentaar gehad op je sluikreclame? Ik kan geen post van je lezen of je hebt het wel over je geweldige Newsserver waar je "heel" toevallig "partner" van bent.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:00:
[...]

Heb je op FTD nog niet genoeg commentaar gehad op je sluikreclame? Ik kan geen post van je lezen of je hebt het wel over je geweldige Newsserver waar je "heel" toevallig "partner" van bent.
oh god. een FTDér.

Als je beter had gelezen, dan las je dat ik net voor 6 maanden heb betaald

Overigens zweer ik bij XSnews en die doen niet aan partnerschap en ik ben geen partner meer van Newscacher!

Voor jij je FTD bek weer open maakt, ik ben niet van plan om weg te gaan bij XSnews (loopt morgen af, ook dat kon je lezen!!).

[ Voor 10% gewijzigd door vr6-only op 03-04-2008 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

vr6-only schreef op donderdag 03 april 2008 @ 03:06:
[...]

oh god. een FTDér.

Als je beter had gelezen, dan las je dat ik net voor 6 maanden heb betaald

Voor jij je FTD bek weer open maakt, ik ben niet van plan om weg te gaan bij XSnews (loopt morgen af, ook dat kon je lezen!!).
Heren willen jullie het bekvechten ergens anders doen.
Het is hier geen schoolplein. :(

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:02:
[...]

Heren willen jullie het bekvechten ergens anders doen.
Het is hier geen schoolplein. :(
Hoezo bekvechten? Mijn punt is in 1 post duidelijk en ik ga er niet eens een discussie over beginnen.

P.S. VR6 wat is er mis met een FTD'er. Je zit er zelf ook vrij regelmatig als ik me niet vergis.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks mis mee FTD, sterker, ik kan wil niet zonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 10:37:
Niks mis mee FTD, sterker, ik kan wil niet zonder :)
eensch :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

vr6-only schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:29:

8 connecties
8 Mbit/s max

4.95 per maand

Kies echter voor de huidige acties. Veel goedkoper!!!
Zo kost de supreme abonnement ook 4.95 maar je krijgt 24 Mbit/s, 16 connecties en account sharing is gratis erbij aan te vragen!

Waar vind je de acties? Hoofdpagina en dan naar beneden scrollen.
en het is niet zo dat ik over een half jaar verplicht ben hetzelfde abbo te nemen, voor meer geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Volgens mij kan geen enkel bedrijf je verplichten om buiten je contract een nieuw contract af te sluiten hoor!

Dus na 6 maanden is het ajuus!!

Maar ja, wie ben ik. Ik ben maar een spammer van newscacher he! Pas op!!

[ Voor 20% gewijzigd door vr6-only op 03-04-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, hou eens even op met dat heen en weer gebash zeg.. kunnen we het niet over usenet hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag heb ik een account aangevraagd en betaald bij newscacher.
Je raadt het al, mijn account doet het niet. Ticket aangemaakt en er zou snel naar de probleem gekijken worden. Ik ben inmiddels 5 uur verder en nog geen oplossing gevonden. Niet eens een update gekregen en geen reactie op verdere vragen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin

Simkin

Bzzzzz

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:45:
Vanmiddag heb ik een account aangevraagd en betaald bij newscacher.
Je raadt het al, mijn account doet het niet. Ticket aangemaakt en er zou snel naar de probleem gekijken worden. Ik ben inmiddels 5 uur verder en nog geen oplossing gevonden. Niet eens een update gekregen en geen reactie op verdere vragen 8)7
Niet zo netjes. In een volwassen omgeving zou dit automatisch moeten gebeuren (enablen account). Als je graag wilt usenetten in de zin van NU usenetten zou je een proef abbo aan kunnen vragen bij een andere aanbieder, vb xsnews (niet vergeten op tij je proef abo op te zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Bij Newscacher hebben ze plots de proefperiode van 35 dagen teruggebracht naar 7 dagen. En gisteren na mijn 2de 50GB te hebben gekregen was ik daar juist nog zo lovend over in mijn reactiemail |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Laatst online: 07-09 14:59

Dreamer

Foutje

Vanaf vandaag heb ik glasvezel internet met een downloadsnelheid van 30mbit.Graag zou ik over willen gaan op een payserver die accountsharing toestaat (ga hem delen met mijn broer)

Weten jullie een goede payserver waar we met hogesnelheden kunnen downloaden en accountsharing toestaat?

tot nu toe gevonden:
1. Eweka (20mbit)
2. Hitnews (30mbit)

Maar heb weinig ervaringen gelezen over deze payserver als je download op 30mbit (+20mbit van mijn broer)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Eweka is geen optie voor je, omdat ze hun verbinding nu cappen op 20 Mbit/s. Dacht ik!

Hitnews. Je hoort verhalen dat hun retentie niet verder gaat dan 60 dagen!

XLned met accountsharing en ongelimiteerde snelheid. Retentie is nu 70 dagen

Newscacher is met accountsharing mogelijk, maar ik weet niet of dat extra kost of niet!

Ken zo geen andere providers die accountsharing toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NewsCacher.com vind ik persoonlijk WEL een AANRADER en ik zal ook uitleggen waarom :

1. De vele emails die je kreeg zijn al lang verleden tijd. Ze sturen al lang geen mailingen meer.
2. Het forum was onoverzichtelijk maar de laatste paar weken is er veel werk aan verricht en nu is het stukken duidleijker; tenminste dat vind ik dan.
3. De prijzen zijn zo'n beetje de goedkoopste van Nederland daar kan niemand iets van zeggen.
4. Technische gezien werkt alles echt perfect, maar dat deed het al vanaf dag 1 dat ik kwam.

Ja er waren in het verleden wat rommelige zaken op de site, zaken die niet goed gingen en dingen die onduidelijk waren; maar dat is echt al weken voorbij ...

Wat heb ik gedaan : Proefpakketje gebruikt, alles werkte perfect. Support Systeem geraadpleegd met een melding die helemaal niet waar was, kreeg dezelfde dag (zondagnacht om 02:00) nog antwoord : Men kon niets vinden, maar vroeg me of ik het inmiddels betaalde abonnement retour wilde ontvangen. En daar ging het niet eens om .. Kun je nagaan wat voor service ze verlenen.

Ze zijn vrij nieuw, en misschien door hun erg goedkope aanbiedingen is het wat te snel gegroeid maar de laatste weken is er enorm veel werk verricht en ik vind op dit moment (kan veranderen natuurlijk) dat het echt de beste Usenet provider van Nederland en Belgie is.

Simpel : Goedkoopste pakketten die ik kon vinden (en heb me rot gezocht hoor), makkelijke aanmelding, bestelproces gaat eenvoudig, overzichtelijk ook, je ziet precies wat er besteld is, en wat de betalingsstatus is. Betaald met iDeal, binnen 2 minuten online. Probleempje met client, supportdesk reageerde op het forum binnen 30 minuten, binnen 2 uur op het support systeem zelf.

En werk er nu al geruime tijd mee (voor zover je een paar weken ruim kunt noemen) en ik heb echt geen klagen ... NewsCacher.com is vooralsnog voor mij de NR1 Usenet Provider!

Vriend van me heeft een accountsharing pakket genomen ... Wat denk je ? Bandbreedte delen ? Nee hoor ... Je besteld gewoon 24 mbit ... met 16 threads ... Kun je zo 4-5 man gebruik van laten maken .. Iedereen krijgt 24 mbit tot het aantal threads op zijn ... Deel dan de toch al goedkope prijs door 4 of 5 en je betaald vrijwel niks ...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar heb weinig ervaringen gelezen over deze payserver als je download op 30mbit (+20mbit van mijn broer)
Zat het net uit te leggen hihi Kijk ff 1 post terug aub dan heb je een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:11:
ik ben bang dat ze opeens allemaal voorwaarden gaan stellen aan die actie van newscacher, dat ze dus later de snelheid omlaag gooien, of een datalimiet instellen.

is dit mogelijk, of mogen ze het niet eenzijdig veranderen, als je nu een contract aangaat?
Ik reageer nu wel even heel erg veel achter elkaar .. Maar goed mag wel effe toch, heb niets beters te doen .. Het was in het begin erg rommelig, maar wat HUH?? ook zegt, het werkt nu allemaal veel beter.

Ze hebben ook een stappenplan op hun site gezet, blijkbaar hadden ze zelf ook door dat het wat teveel van het goede werd, en ik heb me aangemeld :

En wat dacht je .. 5 minuten en ik was online ... Ik heb nooit zo weinig hoeven betalen en klaarblijkelijk zijn alle problemen opgelost, want ik heb niets geks gemerkt, en heb nog niet 1 spammailtje gehad ... En nee spamfilters heb ik niet, misschien mijn provider maar dat weet ik niet eigenlijk.

Aanpassen van een betaald pakket mag volgens mij helemaal niet, tenminste niet als je er slechter van wordt. Maar ik heb ook niet de indruk dat ze dat doen, alleen hun proefpakket is aangepast de afgelopen dagen.

Heb in het verleden XSNews gehad en dat was ook niet slecht maar ben nu nog tevredener, gewoon omdat het goedkoper is, kwaliteit is ook bijna hetzelfde, en was over de support bij XSNews ook niet echt tevreden. Daarentegen is NewsXS en Eweka ook niet geweldig, administratief lijkt het ook allemaal fout te gaan. Maar goed dat is mijn mening hoor.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over Usenet Service Providers. Niets meer, en niets minder. Zeker het bespreken van FTD-achtige onderwerpen is niet de bedoeling. (Op straffe van een Officiele Waarschuwing).
Géén index-sites of services dus !

Ook wensen wij op GOT geen SPAM voor producten, firma's of diensten. Speciaal voor dit topic lijkt extra aandacht op deze gedragsregel noodzakelijk.