Momenteel kun je alleen een tryout abonnement proberen voor 35 dagen!
100 Mbit abonnement is beschikbaar, maar nog niet open voor het publiek. Accountsharing is beschikbaar en met 24 threads, is het inderdaad erg voordelig
Dus nog even geduld, tot dat de normale abonnementen beschikbaar zijn. Dan kan men bestellen

.
Er zijn problemen waarbij mensen geen mail ontvangen. Dit ligt aan de nameservers en zijn opgelost, maar moet nog als ware geupdate worden bij iedereen, zodat je het ook merkt.
Nieuwe optie:
Bij geen mail. In staat om een ander adres op te geven, die gewijzigd zal worden indien het een ander adres, zodat je alsnog een mail kunt ontvangen.
Gmail adressen werken probleemloos. Rest moet binnen enkele uren ook probleemloos werken!
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:31:
[...]
Wat is er zo rot aan Eweka? Hier heb ik er geen enkel probleem mee. Werkt altijd en snelheid is altijd goed. Lees hier wel dat er soms mensen zijn/ware met snelheidswisselingen, maar daar heb ik geen last van.
[...]
Ik heb die site bekeken, maar raak een beetje de weg kwijt in alle abonnementen die ze aanbieden. Welk abonnement heb je nu nodig als je thuis een 20mbit verbinding hebt en onbeperkt wil downloaden? Heb je dan het Elite - 20Mb onbeperkt abonnement nodig?
Interessante site in iedergeval. Ik houd hem in de gaten. Kennelijk is dit een lucratieve markt als ik al die nieuwe aanbieders steeds zie.
Ze bieden voor ieder wat he!
Indien je een 20 Mbit abonnement wilt, dan moet je inderdaad bij Elite zijn.
Maar stel dat je een 20 Mbit verbinding hebt, maar je haalt maar 13 of 16. Dan kun je een goedkopere nemen

. Die mogelijkheid is er tenminste en dat vind ik zo goed aan newscacher.
Je zit niet met 2 snelheden en dus 2 abonnementen.
[
Voor 95% gewijzigd door
vr6-only op 19-02-2008 00:40
]